در این مطلب، ویدئو محاسبه برنده افقی – آموزش برنامه نویسی پایتون 3 p.10 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:15:16
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,829 –> 00:00:02,879
چه خبر است همه به
2
00:00:02,879 –> 00:00:08,039
قسمت 10 از سری مقدماتی پایتون 3 خوش آمدید ما
3
00:00:08,039 –> 00:00:09,269
4
00:00:09,269 –> 00:00:11,070
تا این لحظه روی بازی tic-tac-toe خود کار می کردیم و در این
5
00:00:11,070 –> 00:00:13,019
ویدیو قرار است تعیین کنیم
6
00:00:13,019 –> 00:00:15,150
که آیا یک برنده داریم یا نه یا
7
00:00:15,150 –> 00:00:18,150
حداقل یکی از نسخه ها، اما centex
8
00:00:18,150 –> 00:00:20,029
ما حتی هنوز ورودی کاربر را انجام نداده ایم، می
9
00:00:20,029 –> 00:00:22,619
دانیم که واقعاً
10
00:00:22,619 –> 00:00:24,240
مانند آخرین چیزی است که اضافه می کنیم، بنابراین اگر نمی دانید
11
00:00:24,240 –> 00:00:25,769
چه زمانی می آید یا اگر در
12
00:00:25,769 –> 00:00:27,359
راه است قطعاً می
13
00:00:27,359 –> 00:00:28,650
آید من قول می دهم که یک بازی کامل از تیک تاک باشد،
14
00:00:28,650 –> 00:00:31,529
اما واقعاً برای آزمایش همه این
15
00:00:31,529 –> 00:00:33,270
موارد، بسیار خسته کننده خواهد بود که دوست داشته باشیم
16
00:00:33,270 –> 00:00:35,370
تمام ورودی های کوچک در طول
17
00:00:35,370 –> 00:00:37,020
مسیر را وارد کنیم، بنابراین ما واقعاً فقط به نوعی
18
00:00:37,020 –> 00:00:38,489
بازی را کدگذاری سخت می کنیم و انجام می دهیم. آزمایش
19
00:00:38,489 –> 00:00:40,770
و سپس در پایان ما اضافه می کنیم که در
20
00:00:40,770 –> 00:00:43,860
واقع شما می دانید که ورودی کاربر را می دهید،
21
00:00:43,860 –> 00:00:46,170
بنابراین برای تأیید اینکه آیا
22
00:00:46,170 –> 00:00:47,910
ما یک برنده بازی
23
00:00:47,910 –> 00:00:51,379
تیک تاک داریم یا نه، واقعاً شما
24
00:00:51,379 –> 00:00:55,110
سه یا چهار راه را می شناسید. برای برنده شدن در بازی
25
00:00:55,110 –> 00:00:57,840
tic-tac-toe از طریق برنامه نویسی سه،
26
00:00:57,840 –> 00:00:59,969
اگر فقط در حال توسعه هستید آن را به یک دوست بسپارید تا
27
00:00:59,969 –> 00:01:02,420
راه اول این است که می توانید
28
00:01:02,420 –> 00:01:04,860
به صورت افقی برنده شوید همانطور که بازیکن شماره یک
29
00:01:04,860 –> 00:01:07,740
اینجا انجام داده است، این ردیف را بنویسید، می توانید به
30
00:01:07,740 –> 00:01:11,729
صورت عمودی هم برنده شوید، بنابراین اگر می دانید که
31
00:01:11,729 –> 00:01:13,049
همه یکسان هستند یا همه یکسان هستند
32
00:01:13,049 –> 00:01:14,909
یا همه یکسان هستند. شما برنده شده اید از
33
00:01:14,909 –> 00:01:18,420
راه دیگر مورب است، بنابراین از
34
00:01:18,420 –> 00:01:20,070
این سه تا یکسان هستند یا این سه
35
00:01:20,070 –> 00:01:21,270
یکسان هستند، خوب است
36
00:01:21,270 –> 00:01:23,369
که چگونه شما برنده می شوید، درست مانند
37
00:01:23,369 –> 00:01:24,869
چیزهای دیگر، مثل این است که اینها به
38
00:01:24,869 –> 00:01:27,330
وضوح وظایف فرعی هستند، بنابراین تعیین برنده
39
00:01:27,330 –> 00:01:29,400
به سه سه مانند
40
00:01:29,400 –> 00:01:31,380
وظایف فرعی تقسیم می شود. برنامه نویسی مانند
41
00:01:31,380 –> 00:01:33,509
اینکه اساساً به سه الگوریتم مختلف نیاز
42
00:01:33,509 –> 00:01:35,970
دارد تا مشخص شود
43
00:01:35,970 –> 00:01:37,380
آیا کسی وجود دارد که به صورت افقی
44
00:01:37,380 –> 00:01:39,420
هر کسی را به صورت عمودی هر کسی را به صورت مورب و
45
00:01:39,420 –> 00:01:41,670
احتمالاً به صورت مورب بسته به
46
00:01:41,670 –> 00:01:43,229
روشی که محاسبه می کنید ممکن است در واقع
47
00:01:43,229 –> 00:01:46,490
دو الگوریتم
48
00:01:46,490 –> 00:01:50,280
مختلف زمان لازم را برای کدنویسی طول بکشد، بنابراین اجازه دهید
49
00:01:50,280 –> 00:01:55,399
چهار را به صورت افقی اداره کنید، بنابراین چگونه میتوانیم
50
00:01:55,399 –> 00:01:57,299
بهخوبی به صورت افقی رفتار کنیم، من میتوانم به
51
00:01:57,299 –> 00:01:59,369
چند روش مختلف فکر کنم، مانند یکی از راههایی که میتوانیم
52
00:01:59,369 –> 00:02:03,810
انجام دهیم، ب y میتوانیم سطر به ردیف برویم
53
00:02:03,810 –> 00:02:08,550
و سپس شاید برای هر عنصر در
54
00:02:08,550 –> 00:02:10,590
آن سطر، مثلاً میتوانیم مانند
55
00:02:10,590 –> 00:02:12,810
نوعی پرچم تنظیم کنیم و سپس آنچه میتوانیم
56
00:02:12,810 –> 00:02:13,830
بگوییم برای
57
00:02:13,830 –> 00:02:16,200
هر عنصر در آن سطر است، اگر آن عنصر
58
00:02:16,200 –> 00:02:19,920
برابر با سطر باشد، شاید یک ردیف میدانی و سپس
59
00:02:19,920 –> 00:02:22,290
اگر همه آن ردیفها با شاخص صفر برابر باشند،
60
00:02:22,290 –> 00:02:24,840
به شما تبریک میگویم که شما کاری را
61
00:02:24,840 –> 00:02:28,980
که میخواستید انجام دهید، انجام دادهاید، اگر
62
00:02:28,980 –> 00:02:32,100
اینطور نیست، هیچکس برنده نشد، اما
63
00:02:32,100 –> 00:02:34,050
64
00:02:34,050 –> 00:02:35,910
واقعاً خیلی زود به هم ریخته میشود و واقعاً ایدهآلترین نخواهد بود.
65
00:02:35,910 –> 00:02:38,610
روشی برای ما برای انجام این کار
66
00:02:38,610 –> 00:02:41,340
، بنابراین هفته بعد ممکن است یک برنامه نویس به این فکر بیفتد
67
00:02:41,340 –> 00:02:43,170
که این کار را انجام دهد،
68
00:02:43,170 –> 00:02:46,320
بنابراین بیایید بگوییم تعریف می کنیم که چه زمانی
69
00:02:46,320 –> 00:02:49,020
یک بازی فعلی را پاس می کنیم، زیرا
70
00:02:49,020 –> 00:02:50,550
ما تصمیم گرفته ایم که این روش را انجام دهیم.
71
00:02:50,550 –> 00:02:55,650
و سپس ما میخواهیم
72
00:02:55,650 –> 00:02:56,970
چیزی شبیه به این را مانند چهار ردیف
73
00:02:56,970 –> 00:03:00,510
در بازی انجام دهیم و سپس میتوانیم بگوییم بیایید فقط
74
00:03:00,510 –> 00:03:02,250
میتوانیم ردیف را چاپ کنیم، اما
75
00:03:02,250 –> 00:03:04,230
میگوییم که میدانی یک را برابر با ردیف
76
00:03:04,230 –> 00:03:06,959
صفر صدا کنیم و سپس ما من همین
77
00:03:06,959 –> 00:03:10,920
کار را برای دو و سه انجام خواهم داد، پس برای تماس با سه تماس بگیرید
78
00:03:10,920 –> 00:03:15,480
ردیف یک دو و سپس در
79
00:03:15,480 –> 00:03:18,540
انتها خوب واقعاً در هر حلقه for نه
80
00:03:18,540 –> 00:03:20,880
واقعاً در انتهای آن اگر تماس 1 مساوی است
81
00:03:20,880 –> 00:03:23,870
تماس دو مساوی را سه
82
00:03:23,870 –> 00:03:28,010
hot-diggity ما برنده شدیم خیلی
83
00:03:28,010 –> 00:03:29,700
خوب
84
00:03:29,700 –> 00:03:32,820
پس برنده شوید و سپس بازی همان چیزی است که ما به آن می گوییم
85
00:03:32,820 –> 00:03:35,670
بازی درست است بله پس اجرا کنید بوم
86
00:03:35,670 –> 00:03:37,080
ما برنده شدیم به
87
00:03:37,080 –> 00:03:39,810
بازیکن شماره یک تبریک می گوییم حالا
88
00:03:39,810 –> 00:03:43,440
مشکل این چیست اما
89
00:03:43,440 –> 00:03:45,330
مثلاً فرض کنید ما واقعاً این کد را می نویسیم و سپس
90
00:03:45,330 –> 00:03:47,610
این کد را برای همه ما
91
00:03:47,610 –> 00:03:50,610
می نویسیم که می دانید شما را می شناسید میتوانست این کار را برای
92
00:03:50,610 –> 00:03:52,660
تمام عمودیها انجام دهد
93
00:03:52,660 –> 00:03:55,840
[موسیقی]
94
00:03:55,840 –> 00:03:57,409
شگفتانگیز که دوباره اتفاق میافتد
95
00:03:57,409 –> 00:04:00,590
متشکرم نورو من واقعاً مطمئن نیستم چگونه آن
96
00:04:00,590 –> 00:04:01,819
را تلفظ کنم، اما از حمایت شما
97
00:04:01,819 –> 00:04:03,440
98
00:04:03,440 –> 00:04:08,470
متشکرم به هر حال ما این کار را انجام میدادیم با
99
00:04:08,470 –> 00:04:11,690
شما میدانیم که میتوانیم انجام دهیم به این ترتیب اما چه
100
00:04:11,690 –> 00:04:15,200
اتفاقی میافتد وقتی رئیست به سراغت میآید و
101
00:04:15,200 –> 00:04:18,889
میگوید هی جانی، ما واقعاً از کاری که
102
00:04:18,889 –> 00:04:21,019
با تیک تاک 3×3 انجام میدهی خوشمان میآید، حالا آن را به
103
00:04:21,019 –> 00:04:23,720
4×4 تبدیل میکنی و
104
00:04:23,720 –> 00:04:25,160
بعد مثل قرار میمانی و بعد خوب میشوی اما اشکالی
105
00:04:25,160 –> 00:04:27,620
نداره من فقط وارد کدم میشم
106
00:04:27,620 –> 00:04:32,990
و خیلی ساده تغییر می کند، اما
107
00:04:32,990 –> 00:04:34,520
پس از آن چه اتفاقی می افتد وقتی رئیس شما
108
00:04:34,520 –> 00:04:37,070
برمی گردد و فراموش نکنید که اکنون این کار را انجام داده اید
109
00:04:37,070 –> 00:04:38,990
زیرا تصمیم گرفتید
110
00:04:38,990 –> 00:04:41,270
عمودی و مورب
111
00:04:41,270 –> 00:04:42,580
را محاسبه کنید سپس رئیس شما برمی گردد و آنها مانند
112
00:04:42,580 –> 00:04:46,940
هی جانی ام می توانند اندازه بازی
113
00:04:46,940 –> 00:04:51,289
تیک تاک را پویا کنید و در این مرحله
114
00:04:51,289 –> 00:04:54,470
شما با یک مشکل بسیار بزرگ
115
00:04:54,470 –> 00:04:56,210
روبرو خواهید شد زیرا این را سخت کدنویسی کرده اید،
116
00:04:56,210 –> 00:04:58,190
بنابراین ممکن است به خوبی فکر کنید که من
117
00:04:58,190 –> 00:05:01,400
نمی توانم پویا انجام دهم اما چه کاری می توانم انجام دهم آیا
118
00:05:01,400 –> 00:05:03,020
می توانم یک بازی تیک تاک جداگانه
119
00:05:03,020 –> 00:05:06,710
برای هر اندازه از تیک تاک داشته باشم،
120
00:05:06,710 –> 00:05:09,229
مثلاً یک نسخه 3×3 دارم، می توانم یک بازی چهار در
121
00:05:09,229 –> 00:05:10,700
چهار و پنج در پنج داشته باشم و همه اینها مانند
122
00:05:10,700 –> 00:05:12,880
من فقط می توانم یک اسکریپت جداگانه داشته باشم و
123
00:05:12,880 –> 00:05:16,669
این خوب نیست، این چیزی است که من
124
00:05:16,669 –> 00:05:22,160
به عنوان منزجر کننده توصیف می کنم، خوب است، اما در طول
125
00:05:22,160 –> 00:05:24,440
حرفه من در انجام قرارداد و
126
00:05:24,440 –> 00:05:26,120
نمک برای شرکت های مختلف، من دیده ام که
127
00:05:26,120 –> 00:05:28,460
مردم این کار را انجام می دهند، من دیده ام که مردم
128
00:05:28,460 –> 00:05:32,539
هزاران یا بیشتر از یک فیلمنامه
129
00:05:32,539 –> 00:05:34,340
مشابه دارند، به جز برای
130
00:05:34,340 –> 00:05:38,870
مانند یک تغییر متغیر، کاری
131
00:05:38,870 –> 00:05:42,380
که t نامیده می شود را انجام ندهید بدهی فنی و شما آن را
132
00:05:42,380 –> 00:05:43,789
نمی خواهید مانند اولین باری
133
00:05:43,789 –> 00:05:45,740
که چیزی شبیه به آن را برنامه ریزی می کنید، من حدس
134
00:05:45,740 –> 00:05:47,120
می زنم که ممکن است از پس آن بر بیایید، اما با
135
00:05:47,120 –> 00:05:49,310
گذشت زمان، همانطور که همه چیز تغییر می کند،
136
00:05:49,310 –> 00:05:50,960
به طور ناگهانی
137
00:05:50,960 –> 00:05:53,449
باید یک برنامه پایتون بنویسید. برای
138
00:05:53,449 –> 00:05:57,500
ایجاد تغییرات تا ایده آل نباشد، بنابراین ما
139
00:05:57,500 –> 00:05:59,210
بدانیم زیرا در مورد تکرار صحبت کرده ایم
140
00:05:59,210 –> 00:06:00,889
و چیزهایی که می دانیم این
141
00:06:00,889 –> 00:06:03,409
احتمالاً درست نیست، پس ما فکر می کنیم
142
00:06:03,409 –> 00:06:05,150
خوب است اگر
143
00:06:05,150 –> 00:06:06,830
ایده اولیه را انجام
144
00:06:06,830 –> 00:06:08,390
دهیم چه می شود. ما روی ردیفها تکرار میکنیم
145
00:06:08,390 –> 00:06:12,560
و سپس شاید پرچم مطابقت نداشته باشد میتواند
146
00:06:12,560 –> 00:06:18,170
مانند false باشد و سپس اوه، بنابراین یک
147
00:06:18,170 –> 00:06:21,050
پرچم عدم تطابق در مورد برای ردیف نادرست است،
148
00:06:21,050 –> 00:06:28,280
میتوانیم بگوییم که آیا مورد برابر با ردیف 0 است اگر
149
00:06:28,280 –> 00:06:31,850
من از قبل خودم را گیج میکنم حالا اگر
150
00:06:31,850 –> 00:06:34,790
مورد اگر مورد برابر نیست
151
00:06:34,790 –> 00:06:40,070
Rho 0 مطابقت ندارد مساوی نادرست
152
00:06:40,070 –> 00:06:44,510
نه مطابقت ندارد برابر است این برابر ماست
153
00:06:44,510 –> 00:06:49,040
درست است خوب پس مطابقت با آن نادرست بود عدم
154
00:06:49,040