در این مطلب، ویدئو موتورهای بازی پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,380 –> 00:00:02,610
سلام mycharacter’s scratchin
2
00:00:02,610 –> 00:00:04,770
به فصل هیجان انگیز بعدی در
3
00:00:04,770 –> 00:00:07,170
موتورهای بازی در حال انجام توسط
4
00:00:07,170 –> 00:00:08,700
سری زبان خوش آمدید، این را در نظر می گیرد که شروع
5
00:00:08,700 –> 00:00:10,139
به طور تصادفی و فقط ادامه می
6
00:00:10,139 –> 00:00:12,509
دهد و می رود و می رود و امروز
7
00:00:12,509 –> 00:00:14,730
ما به قلمرو پایتون می رویم این
8
00:00:14,730 –> 00:00:15,900
در واقع یکی از مناطقی بود که در آن
9
00:00:15,900 –> 00:00:17,430
فکر نمیکردم به اندازه کافی
10
00:00:17,430 –> 00:00:19,500
بتوانم فهرستی تهیه کنم و درخواستهای زیادی
11
00:00:19,500 –> 00:00:21,240
داشتم که چند ایمیل در مورد این موضوع دریافت کردم، مانند انجام
12
00:00:21,240 –> 00:00:23,519
پایتون انجام پایتون انجام پایتون، سپس
13
00:00:23,519 –> 00:00:25,230
کمی بیشتر به آن نگاه کردم، بله،
14
00:00:25,230 –> 00:00:26,580
به اندازه کافی برای ساختن آن یافتم. لیست کنید، بنابراین بیایید بدون بحث
15
00:00:26,580 –> 00:00:28,019
بیشتر به چیزی بپردازیم که
16
00:00:28,019 –> 00:00:30,300
امروز به آن نگاه می کنیم، موتورهای بازی یا
17
00:00:30,300 –> 00:00:32,040
فریمورک ها یا کتابخانه ها، ما
18
00:00:32,040 –> 00:00:34,950
آن را کمی در اینجا گسترش می دهیم که در زبان برنامه نویسی پایتون اجرا می شوند به این
19
00:00:34,950 –> 00:00:35,969
معنی
20
00:00:35,969 –> 00:00:37,710
نیست که در پایتون نوشته شده اند، بلکه به این معنی است که
21
00:00:37,710 –> 00:00:39,840
شما میتوانید منطق بازیهای خود را با استفاده از
22
00:00:39,840 –> 00:00:42,719
زبان پایتون بنویسید، پس بیایید همین
23
00:00:42,719 –> 00:00:43,980
الان وارد شویم، باید به شما یادآوری کنم که
24
00:00:43,980 –> 00:00:46,110
قبلاً یکی از اینها را برای
25
00:00:46,110 –> 00:00:49,920
هکهای JavaScript C++ Lua و c-sharp انجام دادهام، البته
26
00:00:49,920 –> 00:00:51,750
یک متن وجود دارد. نسخه این
27
00:00:51,750 –> 00:00:54,750
آپدیت برای پایتون نیز وجود دارد، بنابراین اگر
28
00:00:54,750 –> 00:00:56,010
تمام پیوندهایی را که ذکر کردم میخواهید
29
00:00:56,010 –> 00:00:57,360
در لینکهای زیر قرار میگیرند و اگر به
30
00:00:57,360 –> 00:00:59,609
دنبال یافتن موتور بازی برای یکی
31
00:00:59,609 –> 00:01:01,440
از آن زبانهایی هستید که ذکر کردم
32
00:01:01,440 –> 00:01:02,879
، حتما آنها را بررسی کنید. در
33
00:01:02,879 –> 00:01:04,619
زیر نیز لینک داده خواهد شد، بنابراین
34
00:01:04,619 –> 00:01:07,110
بیحوصله بیایید وارد چارچوبهای کتابخانههای پایتون
35
00:01:07,110 –> 00:01:08,549
برای توسعه بازی شویم و
36
00:01:08,549 –> 00:01:11,280
اولین مورد، بازی PI است، اکنون یک جور
37
00:01:11,280 –> 00:01:12,360
عذرخواهی میکنم که
38
00:01:12,360 –> 00:01:13,799
هیجانانگیزترین ویدیو نخواهد بود، زیرا بسیاری از این
39
00:01:13,799 –> 00:01:18,450
وبسایتها هستند. یک بازی ساده PI
40
00:01:18,450 –> 00:01:20,909
نوعی
41
00:01:20,909 –> 00:01:22,860
چارچوب رسانه ای مبتنی بر کد مبتدی است که بر روی کتابخانه SDL ساخته شده است
42
00:01:22,860 –> 00:01:26,850
که برای ساختن بازی ها استفاده می شود.
43
00:01:26,850 –> 00:01:28,650
44
00:01:28,650 –> 00:01:30,630
45
00:01:30,630 –> 00:01:32,850
46
00:01:32,850 –> 00:01:35,970
این piglet
47
00:01:35,970 –> 00:01:39,750
piglet piglet است. من فکر می کنم همان چیزی است
48
00:01:39,750 –> 00:01:41,340
که در هنگام انجام یک کتابخانه چندرسانه ای
49
00:01:41,340 –> 00:01:43,740
از Python برای توسعه بازی ها
50
00:01:43,740 –> 00:01:45,509
و برنامه های کاربردی بصری غنی بدون
51
00:01:45,509 –> 00:01:48,180
وابستگی خارجی، از کمان پولادی استفاده می
52
00:01:48,180 –> 00:01:50,040
کنم. ge از چند مانیتور ویندوز
53
00:01:50,040 –> 00:01:52,439
دسکتاپ بارگیری تصاویر صداها
54
00:01:52,439 –> 00:01:54,360
فیلمها دوباره شبیه به بازی PI هستند، فکر میکنم این بازی
55
00:01:54,360 –> 00:01:55,470
کمی سریعتر
56
00:01:55,470 –> 00:01:59,310
است، مجوز منبع باز BSD در آینده وجود دارد.
57
00:01:59,310 –> 00:02:01,500
58
00:02:01,500 –> 00:02:02,040
59
00:02:02,040 –> 00:02:05,430
شما
60
00:02:05,430 –> 00:02:09,660
اساساً برای ترسیم رسانه و غیره با استفاده
61
00:02:09,660 –> 00:02:11,129
از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می کنید، بنابراین این
62
00:02:11,129 –> 00:02:13,310
سه خوکچه
63
00:02:13,310 –> 00:02:16,280
Cade و pygame همیشه بسیار شبیه به
64
00:02:16,280 –> 00:02:18,709
چارچوب های مبتنی بر کد برای ایجاد بازی
65
00:02:18,709 –> 00:02:20,630
با استفاده از پایتون هستند، همه بسیار شبیه به هم هستند، حدس می زنم که
66
00:02:20,630 –> 00:02:23,450
دوست داشته باشیم کتابخانه مبتنی بر Lua را دوست
67
00:02:23,450 –> 00:02:25,760
داشته باشیم. جایی که
68
00:02:25,760 –> 00:02:27,709
ما شروع به دریافت رنگ قرمز متفاوت می کنیم، یک
69
00:02:27,709 –> 00:02:30,349
سیستم جدید بصری است که شما با استفاده از پایتون برنامه ریزی کرده اید،
70
00:02:30,349 –> 00:02:32,569
بنابراین اگر می خواهید
71
00:02:32,569 –> 00:02:34,220
یک بازی از نوع داستانی تعاملی ایجاد کنید،
72
00:02:34,220 –> 00:02:37,250
رن پای ممکن است برای شما
73
00:02:37,250 –> 00:02:41,360
مناسب باشد، هم منبع باز و هم رایگان است که از شما استفاده کنیم.
74
00:02:41,360 –> 00:02:43,640
می توانید چندین بازی ساخته شده توسط Ren
75
00:02:43,640 –> 00:02:45,650
pi را در هر i/o با کلیک کردن بر روی این
76
00:02:45,650 –> 00:02:47,510
پیوند در اینجا یا لیست کامل بازی های اجاره ای هوش مصنوعی
77
00:02:47,510 –> 00:02:51,470
را در اینجا پیدا کنید، بنابراین بیایید از
78
00:02:51,470 –> 00:02:53,630
آنجا حرکت کنیم، cocos2d را دریافت کردیم اکنون cocos2d
79
00:02:53,630 –> 00:02:54,890
conf است. در این روزگار استفاده میشود، زیرا
80
00:02:54,890 –> 00:02:57,769
کاکائو زندگی خود را بهعنوان یک
81
00:02:57,769 –> 00:02:59,660
کتابخانه پایتون شروع کرده است، در واقع یک چارچوب بازی دو بعدی
82
00:02:59,660 –> 00:03:02,480
است، در نهایت به شکل cocos2d x به c++ منتقل شد
83
00:03:02,480 –> 00:03:04,280
که به نوبه خود
84
00:03:04,280 –> 00:03:06,830
به شما وارد شد، پورتی برای آن وجود دارد.
85
00:03:06,830 –> 00:03:07,549
86
00:03:07,549 –> 00:03:10,580
خوب cocos2d OG است حالا نقطه ضعف
87
00:03:10,580 –> 00:03:13,640
اینجا این است که من از 24 آگوست هیچ به روز رسانی نمی بینم،
88
00:03:13,640 –> 00:03:15,680
بنابراین من صادق نیستم و
89
00:03:15,680 –> 00:03:17,060
افراد مثبت هنوز با آن کار می کنند،
90
00:03:17,060 –> 00:03:19,400
اما این یک جورهایی مشابه است، یک
91
00:03:19,400 –> 00:03:22,160
چارچوب بازی متمرکز تر در سطح بالاتر است.
92
00:03:22,160 –> 00:03:25,430
از تمام مواردی که تاکنون دیدهایم، بنابراین
93
00:03:25,430 –> 00:03:27,890
میتوانید نمودار صحنه پیچیدهتری را دریافت
94
00:03:27,890 –> 00:03:30,049
95
00:03:30,049 –> 00:03:31,160
96
00:03:31,160 –> 00:03:32,480
97
00:03:32,480 –> 00:03:35,480
98
00:03:35,480 –> 00:03:36,620
کنید.
99
00:03:36,620 –> 00:03:38,450
این یک پروژه منبع باز است و
100
00:03:38,450 –> 00:03:41,660
برای همیشه وجود داشته است و
101
00:03:41,660 –> 00:03:43,130
ما در حال حرکت به سرزمین سه بعدی هستیم و
102
00:03:43,130 –> 00:03:45,109
پاندا 3d وجود دارد اکنون یک ویدیو در مورد
103
00:03:45,109 –> 00:03:46,430
پانداها برای شما انجام دادم روی پیوند بیشتر بدانید در
104
00:03:46,430 –> 00:03:49,280
کنار آن کلیک کنید تا بخوانید که یک پاندا زیبا است
105
00:03:49,280 –> 00:03:51,650
شیرین است کمی خیلی نزدیک به علاوه
106
00:03:51,650 –> 00:03:54,799
پشت صحنه با
107
00:03:54,799 –> 00:03:57,829
همکاری دیزنی و کارنگی ملون نوشته شده است که
108
00:03:57,829 –> 00:04:00,319
اساساً برای ساخت بازی های ویدیویی
109
00:04:00,319 –> 00:04:02,720
آنلاین برای دیزنی مانند دزدان دریایی
110
00:04:02,720 –> 00:04:05,150
کارائیب و شهر اسباب بازی ها استفاده می شود، چیزی شبیه به
111
00:04:05,150 –> 00:04:06,530
آن من ممکن است این نام را کمی نامشخص داشته باشم
112
00:04:06,530 –> 00:04:08,450
اما از آن استفاده شده است. تعداد زیادی MMO بسازید که
113
00:04:08,450 –> 00:04:11,389
مردم واقعاً نام آنها را کاملاً
114
00:04:11,389 –> 00:04:13,190
منبع باز شنیده اند، کد می تواند
115
00:04:13,190 –> 00:04:15,920
پایتون یا سی پلاس پلاس نوشته شده باشد، به خوبی مستند شده است، به
116
00:04:15,920 –> 00:04:19,010
علاوه یک گزینه رندر کاملاً جدید در
117
00:04:1