در این مطلب، ویدئو Blender 2.8 Python GPU: رسم خطوط با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:04:02
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:02,250
2
00:00:02,250 –> 00:00:04,350
3
00:00:04,350 –> 00:00:07,379
4
00:00:07,379 –> 00:00:10,889
5
00:00:10,889 –> 00:00:14,299
6
00:00:14,299 –> 00:00:17,310
سلام.
7
00:00:17,310 –> 00:00:19,680
اپراتور که در آن یک تابع بازخوانی ترسیم را ثبت می کنم
8
00:00:19,680 –> 00:00:22,170
تا به نمای سه بعدی
9
00:00:22,170 –> 00:00:27,660
بکشم، پیکربندی کلیدی را اضافه می کنم
10
00:00:27,660 –> 00:00:29,939
که با فشار دادن shift ctrl + F برای فراخوانی این عملگر استفاده می کنم
11
00:00:29,939 –> 00:00:33,840
، این
12
00:00:33,840 –> 00:00:36,270
تابع ثبت است و در Unregister
13
00:00:36,270 –> 00:00:40,079
یک لغو ثبت تماس برای این کلاس خوب است.
14
00:00:40,079 –> 00:00:41,879
بیایید به این عملگر نگاهی بیندازیم، ما
15
00:00:41,879 –> 00:00:44,850
باید ماژول پایتون bgl را
16
00:00:44,850 –> 00:00:47,820
برای opengl وارد کنیم و ماژول جدید GPU را
17
00:00:47,820 –> 00:00:50,010
با متد batch four shader،
18
00:00:50,010 –> 00:00:52,230
البته اپراتور کلاس عملگر را به ارث می برد
19
00:00:52,230 –> 00:00:54,480
و زمانی که فراخوانی می شود،
20
00:00:54,480 –> 00:00:57,030
متدی به نام ایجاد دسته I را به ارث می برد.
21
00:00:57,030 –> 00:01:00,449
یک دقیقه دیگر به این موضوع برمیگردم، در اینجا من
22
00:01:00,449 –> 00:01:02,550
Draw Handler را ثبت میکنم و مهم
23
00:01:02,550 –> 00:01:05,459
این است که آن را برای نمایش پست ثبت کنیم
24
00:01:05,459 –> 00:01:07,920
تا بتوانیم به سیستم مختصات 3 بعدی بکشیم
25
00:01:07,920 –> 00:01:10,770
اگر میخواهید 2 بعدی ترسیم کنید، این
26
00:01:10,770 –> 00:01:15,090
پارامتر پست pixel o خواهد بود. kay در
27
00:01:15,090 –> 00:01:18,659
اینجا هندلر ثبت نشده است و یک
28
00:01:18,659 –> 00:01:21,600
عملگر مودال است و در این روش من
29
00:01:21,600 –> 00:01:23,490
چک می کنم که آیا کلید Escape فشار داده شده است یا نه
30
00:01:23,490 –> 00:01:27,710
چون بعد اپراتور را لغو می کنم
31
00:01:27,710 –> 00:01:30,210
خوب حالا جالب ترین
32
00:01:30,210 –> 00:01:32,790
قسمت روش ایجاد دسته است که
33
00:01:32,790 –> 00:01:35,850
لیستی از رئوس را تعریف می کنم سپس من
34
00:01:35,850 –> 00:01:39,060
یک سایه زن داخلی ایجاد کنید که یک رنگ یکنواخت سه بعدی
35
00:01:39,060 –> 00:01:42,270
است و سپس از روش مهمی
36
00:01:42,270 –> 00:01:44,130
که قبلاً ذکر کردم
37
00:01:44,130 –> 00:01:46,920
برای ایجاد یک دسته نوار خطی
38
00:01:46,920 –> 00:01:52,350
در امتداد این رئوس استفاده میکنم، رئوس
39
00:01:52,350 –> 00:01:54,780
مثلثی که در اینجا کشیده شده است، در
40
00:01:54,780 –> 00:01:56,969
پاسخ به تماس یا متأسفیم نام گمراه کننده
41
00:0