در این مطلب، ویدئو آموزش پایتون – شبیه ساز پرتاب سکه با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:14:58
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,439 –> 00:00:03,149
در ویدیوی امروز ما
2
00:00:03,149 –> 00:00:05,220
از کد پایتون برای شبیهسازی
3
00:00:05,220 –> 00:00:07,589
پرتاب سکه استفاده میکنیم، بنابراین وقتی
4
00:00:07,589 –> 00:00:09,150
برنامه را برای اولین بار بارگذاری
5
00:00:09,150 –> 00:00:11,490
میکنید، از شما میپرسد آیا سر یا دم میخواهید، بنابراین
6
00:00:11,490 –> 00:00:14,429
من فقط میخواهم تایپ کنم. دم و آن را
7
00:00:14,429 –> 00:00:16,770
به من می گوید پسر می گوید شما
8
00:00:16,770 –> 00:00:18,539
دم را برگردانید و همچنین به شما می گوید که مهمانان شما چه چیز
9
00:00:18,539 –> 00:00:21,480
خوبی دارند، بنابراین من دم را برگردانم و
10
00:00:21,480 –> 00:00:24,180
حدس می زنم دم خیلی خوب انجام شده است، سپس
11
00:00:24,180 –> 00:00:25,859
می خواهید دوباره پرتاب کنید تا
12
00:00:25,859 –> 00:00:27,599
بتوانید تایپ کنید بله یا نه پس من تایپ می کنم
13
00:00:27,599 –> 00:00:31,080
بله، بیایید سعی کنیم و این بار او
14
00:00:31,080 –> 00:00:32,610
یک سر را برگرداند و کار را به خوبی
15
00:00:32,610 –> 00:00:35,940
انجام داد، من به ورق زدن ادامه می دهم تا زمانی که
16
00:00:35,940 –> 00:00:38,910
اشتباهی در اینجا پیدا کنم، احتمالاً
17
00:00:38,910 –> 00:00:44,040
برای همیشه ادامه خواهد داشت. جلوتر
18
00:00:44,040 –> 00:00:45,870
و یک دم را حدس زد و فقط میگوید
19
00:00:45,870 –> 00:00:49,440
بدشانس است، حالا میتوانید وقتی میگوید
20
00:00:49,440 –> 00:00:51,090
آیا میخواهید دوباره پرتاب کنید نه بگویید و این
21
00:00:51,090 –> 00:00:53,789
فقط بازی را تمام میکند، بنابراین
22
00:00:53,789 –> 00:00:56,760
تقریباً شبیهساز سکه ما
23
00:00:56,760 –> 00:00:59,850
کار میکند، بنابراین بیایید با ساختن
24
00:00:59,850 –> 00:01:02,149
خودمان شروع کنیم. یک فایل جدید اوه
25
00:01:02,149 –> 00:01:05,580
و فقط به حداکثر رساندن آن پنجره اکنون
26
00:01:05,580 –> 00:01:07,080
اولین چیزی است که می خواهم امروز انجام دهید این است که
27
00:01:07,080 –> 00:01:09,479
میخواهیم یک کتابخانه کد وارد
28
00:01:09,479 –> 00:01:11,850
کنیم، بنابراین میخواهیم یک واردات در
29
00:01:11,850 –> 00:01:13,740
کتابخانه بنویسیم که میخواهیم آن را وارد کنیم،
30
00:01:13,740 –> 00:01:16,890
کتابخانه تصادفی است، خوب این کتابخانه تصادفی
31
00:01:16,890 –> 00:01:19,380
کد به ما اجازه میدهد
32
00:01:19,380 –> 00:01:21,330
سکه را برگردانیم و یک عدد دریافت کنیم. نتیجه تصادفی هر بار
33
00:01:21,330 –> 00:01:25,770
که سرها یا دمها خوب است، حالا
34
00:01:25,770 –> 00:01:27,600
چیز دیگری که برای تنظیم بالای آن در اینجا نیاز داریم
35
00:01:27,600 –> 00:01:29,640
یک متغیر است و من این
36
00:01:29,640 –> 00:01:32,820
متغیر را در حال پخش صدا میکنم و آن را روی true تنظیم میکنم،
37
00:01:32,820 –> 00:01:35,790
بنابراین این یک مقدار
38
00:01:35,790 –> 00:01:38,009
بولی است. مقدار می تواند درست یا
39
00:01:38,009 –> 00:01:42,899
نادرست باشد، بسیار خوب و بازی کردن اساساً به این معنی است
40
00:01:42,899 –> 00:01:44,700
که من بازی را انجام خواهم داد یا اینکه
41
00:01:44,700 –> 00:01:47,009
بازی را متوقف کرده ایم، بنابراین آنچه که
42
00:01:47,009 –> 00:01:49,290
بازی درست است،
43
00:01:49,290 –> 00:01:52,439
وقتی بازی برابر با نادرست است، سکه را به خوبی ورق می زنیم،
44
00:01:52,439 –> 00:01:54,090
به این ترتیب می توانم بازی را متوقف کنم.
45
00:01:54,090 –> 00:01:56,939
بازی بسیار خوب است، بنابراین میخواهم آن
46
00:01:56,939 –> 00:01:59,610
متغیری را که در حال پخش آن است با T بزرگ روی true تنظیم کنید، بسیار
47
00:01:59,610 –> 00:02:04,920
خوب، اکنون میتوانیم حلقه UM را انجام
48
00:02:04,920 –> 00:02:07,049
دهیم تا بازی ما در حین بازی اجرا
49
00:02:07,049 –> 00:02:11,099
شود، درست است که در حین بازی حل شود، بنابراین
50
00:02:11,099 –> 00:02:13,560
آنچه در اینجا خیلی خوب است
51
00:02:13,560 –> 00:02:17,819
او برابر است. به درستی و توجه کنید که ما
52
00:02:17,819 –> 00:02:20,239
دو علامت مساوی در اینجا به این دلیل است که ما
53
00:02:20,239 –> 00:02:22,550
اساساً یک سؤال میپرسیم یا
54
00:02:22,550 –> 00:02:25,739
آزمایشی انجام میدهیم، بنابراین در حالی که بازی
55
00:02:25,739 –> 00:02:29,060
برابر با true است یا در یک دونقطه قرار
56
00:02:29,060 –> 00:02:31,620
میدهیم و متغیر دیگری را در اینجا تنظیم میکنیم
57
00:02:31,620 –> 00:02:33,989
به نام عدد و عدد
58
00:02:33,989 –> 00:02:41,599
برابر با نقطه تصادفی است. R و int یک یا دو
59
00:02:41,599 –> 00:02:45,260
و بنابراین اساساً این عدد متغیر
60
00:02:45,260 –> 00:02:49,049
می تواند مقدار یک یا دو
61
00:02:49,049 –> 00:02:50,970
را داشته باشد، یک مقدار تصادفی
62
00:02:50,970 –> 00:02:54,480
خواهد بود، خوب به طور تصادفی یکی یا دو را انتخاب می کند و
63
00:02:54,480 –> 00:02:56,100
در این مورد ما یک سر و دو را می سازیم.
64
00:02:56,100 –> 00:03:00,780
tails بسیار خوب است، بنابراین ما
65
00:03:00,780 –> 00:03:03,540
فقط در یک لحظه به آن خواهیم رسید و
66
00:03:03,540 –> 00:03:05,069
کار دیگری که باید انجام دهیم این است که باید
67
00:03:05,069 –> 00:03:07,349
از کاربر بپرسیم که چه چیزی را حدس میزند
68
00:03:07,349 –> 00:03:10,230
که سرها یا دمها هستند، بنابراین
69
00:03:10,230 –> 00:03:12,959
بیایید متغیر دیگری به نام حدس حدس زدن
70
00:03:12,959 –> 00:03:14,910
برابر تنظیم کنیم. ورودی، بنابراین من میخواهم
71
00:03:14,910 –> 00:03:18,750
از کاربری که علامت نقل قول میگذارد مقداری ورودی دریافت
72
00:03:18,750 –> 00:03:23,370
کنم و سرها یا دمها یک
73
00:03:23,370 –> 00:03:26,910
براکت علامت نقل قول با فاصله دو نقطه قرار میدهیم تا
74
00:03:26,910 –> 00:03:32,519
آن خط را به پایان برسانیم و بعد از آن
75
00:03:32,519 –> 00:03:33,780
چند تست را برای
76
00:03:33,780 –> 00:03:36,420
کار انجام میدهیم. چه پرتاب می شود خوب چه
77
00:03:36,420 –> 00:03:38,190
سر از تو r دم پرتاب شده است
78
00:03:38,190 –> 00:03:40,470
و آیا کاربر به درستی حدس زده است یا نه هی
79
00:03:40,470 –> 00:03:43,170
کسی نظری را در اینجا گذاشته است، من
80
00:03:43,170 –> 00:03:46,010
ابتدا در هدها قرار می دهم تا سرها
81
00:03:46,010 –> 00:03:50,250
پرتاب شوند و حدس بزنند به طوری که باعث می شود
82
00:03:50,250 –> 00:03:52,530
سرهای خود را بالنگر بزنم و از آن به عنوان یک
83
00:03:52,530 –> 00:03:54,660
سر استفاده کنم. ‘re gonna do here یک
84
00:03:54,660 –> 00:03:58,200
دستور if خواهد بود که عدد
85
00:03:58,200 –> 00:04:01,380
برابر با یک باشد بنابراین این متغیر در اینجا همانطور
86
00:04:01,380 –> 00:04:02,700
که قبلاً گفتم به طور تصادفی
87
00:04:02,700 –> 00:04:05,069
یکی یا دو را انتخاب می کند اگر روی
88
00:04:05,069 –> 00:04:06,480
یکی قرار گیرد سپس ما آن را به عنوان طبقه بندی می کنیم یک
89
00:04:06,480 –> 00:04:11,639
هد، بنابراین اگر عدد برابر با 1 باشد و
90
00:04:11,639 –> 00:04:18,839
حدس زدن برابر با هد باشد، خوب
91
00:04:18,839 –> 00:04:21,839
چه کار میکنیم، یک پیام چاپ میکنیم و
92
00:04:21,839 –> 00:04:24,530
آن پیام نشان میدهد که
93
00:04:24,530 –> 00:04:34,190
او به جلو برگشته است و حدس میزند که سر بهخوبی
94
00:04:34,190 –> 00:04:35,920
انجام شده است
95
00:04:35,920 –> 00:04:38,330
، علامتهای نقل قول را ببندید.
96
00:04:38,330 –> 00:04:40,220
براکتها و سپس ما فقط از آنها میپرسیم که
97
00:04:40,220 –> 00:04:42,350
آیا میخواهند سکه را دوباره برگردانند،
98
00:04:42,350 –> 00:04:45,260
بنابراین من گریه میکنم اما یک فراخوان متغیر
99
00:04:45,260 –> 00:04:48,980
ایجاد میکنیم و آن را برابر با ورودی قرار
100
00:04:48,980 –> 00:04:51,920
میدهیم، بنابراین وقتی مقداری ورودی از کاربر دریافت
101
00:04:51,920 –> 00:04:59,690
کردید، میگوید انجام دهید. شما می خواهید دوباره پرتاب کنید بسیار خوب،
102
00:04:59,690 –> 00:05:01,340
بنابراین علامت نقل قول خود را ببندید و
103
00:05:01,340 –> 00:05:04,880
به آنجا بروید
104
00:05:04,880 –> 00:05:07,400
بسیار خوب، بنابراین خیلی خوب به نظر می رسد، بنابراین اگر ما یک
105
00:05:07,400 –> 00:05:10,430
سر را پرتاب کنیم و اکنون از آن استفاده کنیم، حدس بزنید، خوب است،
106
00:05:10,430 –> 00:05:13,670
به آنها می گوییم خوب کار کرده اند، بنابراین
107
00:05:13,670 –> 00:05:17,690
کاری که اکنون انجام خواهیم داد این است که
108
00:05:17,690 –> 00:05:20,480
اگر دم پرتاب شود و مهمانان نیز به خوبی کار کنند.
109
00:05:20,480 –> 00:05:22,370
من در یک نظر دیگر در اینجا قرار می دهم و
110
00:05:22,370 –> 00:05:28,100
می گوییم دم پرتاب شده است و مهمانان خوب هستند، بنابراین
111
00:05:28,100 –> 00:05:29,419
بیت بعدی کد یک
112
00:05:29,419 –> 00:05:34,669
elift خواهد بود، در غیر این صورت اگر تعداد برابر است با
113
00:05:34,669 –> 00:05:42,200
و حدس می زنم برابر است با فروش، یک
114
00:05:42,200 –> 00:05:44,180
دونقطه بگذارید، پس ما چه هستیم اگر
115
00:05:44,180 –> 00:05:47,780
دنبالهها را برگردانیم و دمها را به خوبی دریافت کنیم،
116
00:05:47,780 –> 00:05:50,419
این کار را کپی میکنم، کمی تقلب میکنم،
117
00:05:50,419 –> 00:05:52,310
بنابراین دو خط در اینجا وجود دارد،
118
00:05:52,310 –> 00:05:55,910
آنها را کپی میکنم و جایگذاری
119
00:05:55,910 –> 00:05:58,180
میکنم و میگویم شما را چاپ کنید. یک
120
00:05:58,180 –> 00:06:03,260
دم را چرخاند و یک دم را به خوبی حدس زد و
121
00:06:03,260 –> 00:06:05,240
سپس ما ورودی برابر پرتاب را انجام می دهیم، آیا می
122
00:06:05,240 –> 00:06:06,830
خواهید دوباره پرتاب کنید، خوب است، بنابراین
123
00:06:06,830 –> 00:06:09,830
اگر کاربر بخواهد دوباره پرتاب کند، خوب است،
124
00:06:09,830 –> 00:06:12,110
بنابراین دم ما پرتاب می شود و
125
00:06:12,110 –> 00:06:14,810
گزینه بعدی حدس زدن دم است. من
126
00:06:14,810 –> 00:06:21,040
میخواهم سرهایی را که پرتاب میشود و تیلز
127
00:06:21,040 –> 00:06:22,310
حدس میزنم
128
00:06:22,310 –> 00:06:24,260
خوب است، بنابراین این که آیا استفاده از آن شروع به افزایش
129
00:06:24,260 –> 00:06:27,320
میکند همه چیز درست نیست، بنابراین در خط بعدی
130
00:06:27,320 –> 00:06:28,610
ما دوباره دستور e lift
131
00:06:28,610 –> 00:06:31,390
را انجام می دهیم و اگر عدد
132
00:06:31,390 –> 00:06:36,810
برابر با یک باشد و
133
00:06:36,810 –> 00:06:46,770
بله، کاشی های Eagles Eagles باعث ایجاد علامت نقل قول
134
00:06:46,770 –> 00:06:51,630
در یک دونقطه می شود و ما می خواهیم
135
00:06:51,630 –> 00:06:59,130
او را چاپ کنیم. سرش را برگرداند و
136
00:06:59,130 –> 00:07:08,130
کراوات را حدس زد اوه بدشانس بود نه آیا چیزی
137
00:07:08,130 –> 00:07:10,770
شبیه به آن خوب به نظر می رسد و سپس ما فقط
138
00:07:10,770 –> 00:07:13,260
می خواهیم این خط را کپی کنیم و در پرتاب
139
00:07:13,260 –> 00:07:15,030
قرار دهیم آیا می خواهید دوباره پرتاب کنید زیرا
140
00:07:15,030 –> 00:07:16,500
ما هنوز از کاربر می خواهیم که آیا می خواهد
141
00:07:16,500 –> 00:07:17,970
سکه را دوباره برگردانید، حتی اگر
142
00:07:17,970 –> 00:07:21,090
اشتباه کنند، بنابراین این
143
00:07:21,090 –> 00:07:22,919
کار در خط بعدی انجام می شود، ما فقط
144
00:07:22,919 –> 00:07:31,310
می گوییم دم پرتاب شده است و سرها