در این مطلب، ویدئو پایه های پایتون Pygame Image Load و Surface Blit با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:10:03
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,280 –> 00:00:05,690
[موسیقی]
2
00:00:05,690 –> 00:00:07,230
سلام به همه،
3
00:00:07,230 –> 00:00:09,599
این سم با اصول پایتون است و ما
4
00:00:09,599 –> 00:00:13,200
می خواهیم به بازی PI برگردیم، بنابراین
5
00:00:13,200 –> 00:00:17,039
فکر می کنم ما می توانیم این را
6
00:00:17,039 –> 00:00:18,539
7
00:00:18,539 –> 00:00:21,170
8
00:00:21,170 –> 00:00:23,910
ببینیم. قرار است در دو بخش مختلف حضور
9
00:00:23,910 –> 00:00:26,189
10
00:00:26,189 –> 00:00:29,279
داشته باشم، اما اگر آنها را با هم انجام ندهم خیلی خسته کننده خواهد بود،
11
00:00:29,279 –> 00:00:33,750
بنابراین بگویم فکر می کنم شاید بتوانم
12
00:00:33,750 –> 00:00:36,200
این پسر را به سمت پایین حرکت
13
00:00:36,200 –> 00:00:39,600
14
00:00:39,600 –> 00:00:41,309
دهم. دوباره به نحوه بارگذاری یک
15
00:00:41,309 –> 00:00:44,070
تصویر و سپس نحوه قرار دادن آن
16
00:00:44,070 –> 00:00:48,410
روی صفحه نگاه خواهم کرد، بنابراین بیایید فقط
17
00:00:48,410 –> 00:00:51,870
به آن بپریم و اگر در اینجا تازه کار هستید،
18
00:00:51,870 –> 00:00:55,559
از اینکه به ما ملحق شدید متشکریم که او هنوز نمیخواست
19
00:00:55,559 –> 00:00:58,620
این تصویر ظاهر شود. اما خوب است، بنابراین
20
00:00:58,620 –> 00:01:00,449
من میخواستم pygame را در اینجا وارد کنم
21
00:01:00,449 –> 00:01:03,480
تا بتوانیم آن را نگاه کنیم، بنابراین
22
00:01:03,480 –> 00:01:08,909
میخواهیم یاد بگیریم چگونه یک تصویر را بسیار ساده بارگذاری کنیم،
23
00:01:08,909 –> 00:01:13,460
اما این میتواند کمی عجیب باشد
24
00:01:13,460 –> 00:01:18,860
، پس بیایید فقط مرور کنیم.
25
00:01:20,240 –> 00:01:24,180
از اینکه به ما ملحق شدید متشکریم و اگر
26
00:01:24,180 –> 00:01:27,540
مشترک نشدید لطفاً مشترک شوید و
27
00:01:27,540 –> 00:01:29,549
زنگ اعلان را بزنید چون
28
00:01:29,549 –> 00:01:32,420
نمیخواهم شما را از دست بدهید هر چیزی را بخوان یا
29
00:01:32,420 –> 00:01:36,570
غرق شده باشی پس تصویر خوب است،
30
00:01:36,570 –> 00:01:38,939
ما یک تصویر را درست بارگذاری می کنیم، بنابراین
31
00:01:38,939 –> 00:01:40,710
من می خواهم که شما در مورد آن فکر کنید، بنابراین
32
00:01:40,710 –> 00:01:46,799
اینجا خیلی خوب است، بنابراین کمک کنید تا به تصویر بازی سلام
33
00:01:46,799 –> 00:01:48,869
34
00:01:48,869 –> 00:01:55,170
کنید تا من و سپس به معنای واقعی کلمه آن را انجام دهید
35
00:01:55,170 –> 00:01:57,359
به همین سادگی و من فکر میکنم ما همین الان
36
00:01:57,359 –> 00:01:58,549
آن را پشت سر
37
00:01:58,549 –> 00:02:06,420
گذاشتیم، بنابراین من کاری که میخواهم
38
00:02:06,420 –> 00:02:10,019
انجام دهم این است که یک تصویر از پایتون کوچک خود دارم،
39
00:02:10,019 –> 00:02:12,900
بنابراین در پوشه کوچک من است
40
00:02:12,900 –> 00:02:19,220
و میخواهم آن را درست در اینجا قرار دهم
41
00:02:19,400 –> 00:02:23,280
Python برابر است حالا از کجا متوجه شدیم
42
00:02:23,280 –> 00:02:30,630
که آن را در ماژول تصویر Pie
43
00:02:30,630 –> 00:02:34,650
I image ماژول است و اگر این بسیار
44
00:02:34,650 –> 00:02:36,629
زیاد است،
45
00:02:36,629 –> 00:02:39,510
چند روز پیش یک درخواست ویدیویی عالی برای
46
00:02:39,510 –> 00:02:46,459
شیرجه عمیق به کمک و ER داشتیم، به طوری که در
47
00:02:46,459 –> 00:02:51,720
19th حدود دو ویدیو قبل از آن اجرا شد. این اما
48
00:02:51,720 –> 00:02:55,410
اسمش Deep Dive Durer و help
49
00:02:55,410 –> 00:02:59,220
خوب است، این هنوز یک ماژول است، بنابراین
50
00:02:59,220 –> 00:03:06,480
این روش بسیار خوب است و این است که نقطه بارگذاری
51
00:03:06,480 –> 00:03:12,079
تصویر نقطه بازی PI خواهد بود
52
00:03:14,790 –> 00:03:23,940
و سپس این فایل است
53
00:03:23,940 –> 00:03:28,530
اگر آن را درست کپی کنم، مشکلی نیست
54
00:03:28,530 –> 00:03:32,140
و در حال حاضر در این دایرکتوری است، بنابراین
55
00:03:32,140 –> 00:03:33,640
اگر در دایرکتوری دیگری بود که
56
00:03:33,640 –> 00:03:35,950
شما نمی خواهید این کار را انجام دهید، اما این
57
00:03:35,950 –> 00:03:37,870
همان مسیری است که ما
58
00:03:37,870 –> 00:03:40,750
در مورد ویدیوی گذشته صحبت کردیم، بسیار نزدیک است،
59
00:03:40,750 –> 00:03:47,620
بنابراین اکنون مشکلی نیست، بنابراین فقط یک
60
00:03:47,620 –> 00:03:51,910
مرحله است، درست همانطور که در اینجا یاد گرفتیم،
61
00:03:51,910 –> 00:03:55,270
ممکن است بتوانیم این کار را انجام دهیم و بگوییم
62
00:03:55,270 –> 00:03:58,510
چیزی اما تا زمانی که داخل پنجره اتفاق نیفتد کاری انجام نمی
63
00:03:58,510 –> 00:04:03,310
دهد، پس حالا
64
00:04:03,310 –> 00:04:07,450
بیایید به این چیز عجیب و غریب نگاه کنیم
65
00:04:07,450 –> 00:04:10,030
و آن را حدس بزنیم که در
66
00:04:10,030 –> 00:04:12,900
ماژول سطحی که یک لایه
67
00:04:12,900 –> 00:04:18,070
داخل آن است چه چیزی را می بینیم.
68
00:04:18,070 –> 00:04:27,910
نقطه بازی را روی سطح و بمانید
69
00:04:27,910 –> 00:04:33,850
اینجا خواهد بود ما می رویم با عرض پوزش من در داخل
70
00:04:33,850 –> 00:04:36,210
باد است همه چیز خوب است
71
00:04:36,210 –> 00:04:40,479
زیرا هنگامی که ما صفحه نمایش خود را ایجاد می کنیم،
72
00:04:40,479 –> 00:04:42,690
ما به
73
00:04:45,320 –> 00:04:49,800
آنجا می رویم، بسیار خوب می رویم.
74
00:04:49,800 –> 00:04:54,360
75
00:04:54,360 –> 00:04:57,810
شی و
76
00:04:57,810 –> 00:05:01,040
این زمانی است که ما پنجره خود را ایجاد می کنیم تا
77
00:05:01,040 –> 00:05:05,340
به شما یادآوری کنیم، پس لطفاً از اینجا شروع نکنید، من
78
00:05:05,340 –> 00:05:08,970
معتقدم این سومین یا چهارمین
79
00:05:08,970 –> 00:05:12,060
بازی PI است، بنابراین هر ویدیو بر اساس ویدیو قبلی ساخته می شود
80
00:05:12,060 –> 00:05:15,210
، بنابراین اگر اینجا هستید و
81
00:05:15,210 –> 00:05:17,490
گیج شده اید خوب است
82
00:05:17,490 –> 00:05:19,680
شما باید به آن برگردید از
83
00:05:19,680 –>