در این مطلب، ویدئو آموزش گرافیک لاک پشت پایتون شماره 1 – مقدمه با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:02,610
سلام بچه ها و به یک ویدیوی یوتیوب دیگر خوش آمدید،
2
00:00:02,610 –> 00:00:04,410
من فقط می خواهم
3
00:00:04,410 –> 00:00:06,120
فوراً عذرخواهی کنم اگر صدایم کمی
4
00:00:06,120 –> 00:00:07,980
خشن است من در یک هفته گذشته صدایم را از دست داده ام
5
00:00:07,980 –> 00:00:10,679
، پس فقط تحمل کنید که
6
00:00:10,679 –> 00:00:13,740
این آموزش را انجام می دهم، بنابراین برای این ویدیو چه کاری را انجام می
7
00:00:13,740 –> 00:00:15,330
دهم میخواهم انجام دهم این است که میخواهم
8
00:00:15,330 –> 00:00:18,660
تعدادی گرافیک با پایتون به شما نشان دهم،
9
00:00:18,660 –> 00:00:20,220
اگر برخی از آموزشهای قبلی من را تماشا کنید، من
10
00:00:20,220 –> 00:00:21,930
11
00:00:21,930 –> 00:00:24,689
کارهایی را با بازی PI انجام دادم، یک اسکرول جانبی ساختم که مانند
12
00:00:24,689 –> 00:00:25,800
یک بازی دیگر انجام دادیم و سپس من به
13
00:00:25,800 –> 00:00:27,720
شما چند بازی اساسی را نشان دادم که فقط
14
00:00:27,720 –> 00:00:29,910
از پایتون به طور ایدهآل استفاده میکنند، بنابراین این یک نوع
15
00:00:29,910 –> 00:00:32,040
بینالمللی است که از چیزی
16
00:00:32,040 –> 00:00:33,989
به نام ماژول لاکپشت استفاده میکند تا
17
00:00:33,989 –> 00:00:36,270
تقریباً یک شی را در اطراف صفحه حرکت
18
00:00:36,270 –> 00:00:37,620
دهد که چیزی شبیه
19
00:00:37,620 –> 00:00:40,620
به قلم را میکشد. جالب است و
20
00:00:40,620 –> 00:00:43,079
شروع کار با گرافیک در پایتون بسیار آسان است،
21
00:00:43,079 –> 00:00:44,460
بنابراین من فقط با اجرای اسکریپتی که نوشتم یک مثال سریع را در اینجا نشان میدهم
22
00:00:44,460 –> 00:00:47,010
23
00:00:47,010 –> 00:00:49,079
، بنابراین فقط بپرسید که آیا مایل
24
00:00:49,079 –> 00:00:51,690
به بازی هستید، روی yes یا enter کلیک میکنم و
25
00:00:51,690 –> 00:00:53,280
سپس می توانید آن را به صورت دسته ای ببینید
26
00:00:53,280 –> 00:00:54,809
لاکپشتها روی صفحه نمایش داده میشوند و بعد
27
00:00:54,809 –> 00:00:57,270
شروع میکنند به مسابقه کردن اینطوری، بنابراین شما میتوانید
28
00:00:57,270 –> 00:00:59,010
زردها را ببینید که پیشتاز هستند و
29
00:00:59,010 –> 00:01:01,469
آنها بهطور تصادفی از صفحه بالا میروند
30
00:01:01,469 –> 00:01:03,329
، دلیل اینکه اینجا متوقف شدند، فقط
31
00:01:03,329 –> 00:01:04,709
به این دلیل که وقتی فیلمنامه را ساختم روی
32
00:01:04,709 –> 00:01:06,390
لپتاپ است. بنابراین صفحه نمایش بسیار کوچکتر بود،
33
00:01:06,390 –> 00:01:08,670
اما می توانید ببینید که چگونه کار می کند،
34
00:01:08,670 –> 00:01:11,010
به طوری که مانند یک برنامه بسیار ساده است
35
00:01:11,010 –> 00:01:13,619
که می توانید با ماژول لاک پشت بسازید،
36
00:01:13,619 –> 00:01:14,760
دلیل اینکه من همه این موارد را اینجا دارم این
37
00:01:14,760 –> 00:01:16,439
است که پس از اتمام کار
38
00:01:16,439 –> 00:01:19,560
، آن را درست انجام دادم. در یک فایل متنی قرار دهید و
39
00:01:19,560 –> 00:01:22,500
فقط به نوعی امتیاز دهید که هر
40
00:01:22,500 –> 00:01:25,500
لاک پشت رنگی چند برد دارد، بنابراین در این آموزش
41
00:01:25,500 –> 00:01:27,689
ممکن است به شما بچه ها نشان دهم که لاک پشت
42
00:01:27,689 –> 00:01:30,689
چیست چگونه کار می کند و چگونه می توانیم
43
00:01:30,689 –> 00:01:31,799
آن را کمی در صفحه حرکت دهیم
44
00:01:31,799 –> 00:01:34,140
و بسازیم. برخی از اشکال جالب و آزمایش
45
00:01:34,140 –> 00:01:36,420
با برخی از اشیاء مختلف، بنابراین
46
00:01:36,420 –> 00:01:39,000
قسمت اول گرافیک لاک پشت وارد کردن
47
00:01:39,000 –> 00:01:40,740
ماژول ها است، بنابراین این ماژول ها در
48
00:01:40,740 –> 00:01:42,630
پایتون تعبیه
49
00:01:42,630 –> 00:01:44,430
50
00:01:44,430 –> 00:01:46,619
شده است. در
51
00:01:46,619 –> 00:01:48,570
برنامه شما خوب است، بنابراین در زیر نظر من در
52
00:01:48,570 –> 00:01:50,009
اینجا زیر لبه سرصفحه
53
00:01:50,009 –> 00:01:52,290
وارد کردن وارد می کنیم، کاری که باید انجام دهیم این است که
54
00:01:52,290 –> 00:01:54,869
باید یک شی لاک پشت جدید ایجاد کنیم،
55
00:01:54,869 –> 00:01:56,159
تقریباً روش کار این است که شما
56
00:01:56,159 –> 00:01:57,719
یک شی لاک پشت ایجاد می کنید و سپس می توانید
57
00:01:57,719 –> 00:02:00,299
روش ها را اجرا کنید. روی آن شی
58
00:02:00,299 –> 00:02:01,680
لاک پشت را به دور صفحه حرکت دهید تا
59
00:02:01,680 –> 00:02:03,450
ناپدید شود تا روی چیزی مهر بزند،
60
00:02:03,450 –> 00:02:05,909
کارهای جالب زیادی می توانید انجام دهید که
61
00:02:05,909 –> 00:02:07,049
در نوع بعدی آموزش نشان خواهم داد،
62
00:02:07,049 –> 00:02:09,060
بنابراین ابتدا یک نامه
63
00:02:09,060 –> 00:02:10,679
به اشیا می سازیم. من به تیمم زنگ
64
00:02:10,679 –> 00:02:13,550
می زنم، می خواهم بگویم که برابر است با لاک پشت
65
00:02:13,550 –> 00:02:16,520
نقطه لاک پشت مانند آن، بنابراین کلاس برای
66
00:02:16,520 –> 00:02:18,340
لاک پشت این است و ما فقط
67
00:02:18,340 –> 00:02:21,380
به لاک پشت ماژول اشاره
68
00:02:21,380 –> 00:02:23,870
می کنیم و اکنون می توانیم چند
69
00:02:23,870 –> 00:02:27,200
ویژگی اساسی برای لاک پشت خود تنظیم کنیم.
70
00:02:27,200 –> 00:02:29,270
رنگی به نام رنگ داشته باشید، بنابراین رنگ تیم باب در
71
00:02:29,270 –> 00:02:31,790
این مورد نیز می تواند مانند مقدار RGB باشد،
72
00:02:31,790 –> 00:02:33,080
اما در حال حاضر ما فقط به
73
00:02:33,080 –> 00:02:34,850
رنگ های اصلی پایبند هستیم، بنابراین من فقط می
74
00:02:34,850 –> 00:02:40,690
خواهم بگذارم قرمز می تواند انجام دهد اندازه قلم نقطه
75
00:02:40,690 –> 00:02:42,800
و چه کاری انجام می دهد تغییر
76
00:02:42,800 –> 00:02:44,270
ضخامت خطی است که قرار است
77
00:02:44,270 –> 00:02:45,500
a وقتی لاک پشت دارد دور صفحه می دود و نقاشی می کشد
78
00:02:45,500 –> 00:02:46,900
79
00:02:46,900 –> 00:02:49,640
و این سایز چهار قلم
80
00:02:49,640 –> 00:02:52,220
را در گیومه
81
00:02:52,220 –> 00:02:55,430
قرار نمی دهم ظاهر می شود.
82
00:02:55,430 –> 00:02:57,590
83
00:02:57,590 –> 00:02:59,120
از سه ویژگی اصلی که من
84
00:02:59,120 –> 00:03:00,460
همیشه دوست دارم آموزش را شروع کنم،
85
00:03:00,460 –> 00:03:02,990
زیرا میتوانید چند کار را انجام دهید،
86
00:03:02,990 –> 00:03:04,790
میتوانید در حین حرکت
87
00:03:04,790 –> 00:03:06,590
لاک پشت در اطراف صفحه، آنها را تغییر دهید، بنابراین تیم اکنون
88
00:03:06,590 –> 00:03:08,570
Tim را رنگی میکند، اندازه N شکل تایم برای
89
00:03:08,570 –> 00:03:10,010
شکل، ما چند مورد داریم. گزینه های مختلف
90
00:03:10,010 –> 00:03:13,940
من فکر می کنم لاک پشت دایره فلش وجود دارد
91
00:03:13,940 –> 00:03:16,160
و
92
00:03:16,160 –> 00:03:17,330
اگر می خواهید ببینید چه اشکالی دارند باید بقیه را جستجو کنید
93
00:03:17,330 –> 00:03:19,100
اما
94
00:03:19,100 –> 00:03:20,600
لاک پشتی که من فعلا از این لاک پشت استفاده خواهم کرد،
95
00:03:20,600 –> 00:03:22,250
یک لینک می گذارم در توضیحات زیر به
96
00:03:22,250 –> 00:03:26,330
کتابچه راهنمای ماژول لاک پشت مانند، حدس میزنم
97
00:03:26,330 –> 00:03:27,470
98
00:03:27,470 –> 00:03:29,660
اگر میخواهید این کار را انجام دهید، میتوانید به همه گزینههای مختلف نگاه کنید، بنابراین بیایید همین
99
00:03:29,660 –> 00:03:30,980
الان برنامه را اجرا کنیم
100
00:03:30,980 –> 00:03:33,050
و ببینیم چه کاری انجام میدهیم تا بتوانید
101
00:03:33,050 –> 00:03:35,060
اکنون ببینید. آنچه ما داریم این است که یک
102
00:03:35,060 –> 00:03:36,800
لاک پشت قرمز در وسط آن داریم صفحه نمایش
103
00:03:36,800 –> 00:03:38,780
حرکت کرده است هیچ اتفاقی نمیافتد و
104
00:03:38,780 –> 00:03:40,070
این پنجره لاکپشت کوچک ما است و
105
00:03:40,070 –> 00:03:41,810
بر اساس اندازه
106
00:03:41,810 –> 00:03:44,810
نمایشگر شما خوب است اندازه متفاوتی خواهد داشت، بنابراین اکنون
107
00:03:44,810 –> 00:03:47,090
میخواهیم این کار را انجام دهیم این است که میخواهیم
108
00:03:47,090 –> 00:03:48,500
لاک پشت خود را در اطراف صفحه حرکت دهیم تا بتوانید
109
00:03:48,500 –> 00:03:52,160
ببینید شروع به کار میکند. رو به سمت راست اوم، پس بیایید
110
00:03:52,160 –> 00:03:54,530
حرکت را شروع کنیم تا روشهای اساسی که
111
00:03:54,530 –> 00:03:56,180
میتوانیم برای حرکت دادن لاک پشت خود به جلو استفاده کنیم،
112
00:03:56,180 –> 00:03:59,270
به عقب
113
00:03:59,270 –> 00:04:02,660
برمیگردد، من فکر میکنم برمیگردد، بله، من همینطور به
114
00:04:02,660 –> 00:04:05,570
عقب و سپس تیم دا سمت چپ
115
00:04:05,570 –> 00:04:10,910
و تیم نقطه در حال حاضر تعداد
116
00:04:10,910 –> 00:04:12,230
زیادی روش دیگر وجود دارد. مواردی که می توانید برای حرکت دادن
117
00:04:12,230 –> 00:04:15,140
لاک پشت از آنها استفاده کنید، مواردی مانند تنظیم موقعیت
118
00