در این مطلب، ویدئو حل مسئله در پایتون با استفاده از List و Dict | yusy4code با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:11:16
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,110 –> 00:00:03,780
سلام دوستان به یک ویدیوی پایتون دیگر خوش آمدید،
2
00:00:03,780 –> 00:00:05,790
اما این
3
00:00:05,790 –> 00:00:08,610
ویدیو مبتنی بر مشکل است، بنابراین
4
00:00:08,610 –> 00:00:11,040
ما لیست ها و فرهنگ لغت ها را در
5
00:00:11,040 –> 00:00:13,860
چند ویدیو یاد گرفتیم، اما موضوع فقط
6
00:00:13,860 –> 00:00:16,049
یادگیری نحو است و بعد دیدن نحوه عملکرد
7
00:00:16,049 –> 00:00:17,190
آن مفید نیست،
8
00:00:17,190 –> 00:00:19,199
باید آن را حل کنیم. مشکلات توسط یکی از ما
9
00:00:19,199 –> 00:00:21,720
برای درک بیشتر، بنابراین با
10
00:00:21,720 –> 00:00:23,430
توجه به چیز کوچک درست، بنابراین من
11
00:00:23,430 –> 00:00:26,010
با دو مشکل روبرو شدم و می خواهم
12
00:00:26,010 –> 00:00:28,830
آن را در این ویدیو نیز حل کنم، اما ابتدا
13
00:00:28,830 –> 00:00:30,599
به شما می گویم مشکل چگونه است تا
14
00:00:30,599 –> 00:00:32,340
بتوانید امتحان کنید توسط خودتان و سپس می توانید
15
00:00:32,340 –> 00:00:33,899
ویدیو را تماشا کنید اگر می خواهید خوب باشد
16
00:00:33,899 –> 00:00:36,300
اولین مورد در واقع مشکلات مبتنی بر
17
00:00:36,300 –> 00:00:39,510
فرهنگ لغت گوش است که
18
00:00:39,510 –> 00:00:40,950
تعداد کارت های یک رشته را می شمارد بنابراین
19
00:00:40,950 –> 00:00:42,300
ساده است بنابراین باید یک رشته
20
00:00:42,300 –> 00:00:44,820
از کاربر یا ورودی دریافت کنید و سپس شما فقط
21
00:00:44,820 –> 00:00:46,920
باید هر یک از کاراکترها
22
00:00:46,920 –> 00:00:48,870
و تعداد دفعات تکرار آن را فهرست کنید، به
23
00:00:48,870 –> 00:00:51,149
عنوان مثال در اینجا استفاده از کمک را بگویید که
24
00:00:51,149 –> 00:00:54,480
به این معنی است که چرا شما دو بار رخ می دهد
25
00:00:54,480 –> 00:00:56,550
و من فقط اوکی را لیست
26
00:00:56,550 –> 00:00:57,930
می کنم تا بتوانید از هیستو استفاده کنید. ry برای این خیلی
27
00:00:57,930 –> 00:00:58,910
ساده است
28
00:00:58,910 –> 00:01:00,920
دوم کمی جالب است
29
00:01:00,920 –> 00:01:03,059
که چه کسی در یک بازی تاس اول برنده
30
00:01:03,059 –> 00:01:04,979
می شود مثلاً دو بازیکن وجود دارد که
31
00:01:04,979 –> 00:01:07,560
بازیکن 1 و بازیکن 2 هر دو
32
00:01:07,560 –> 00:01:10,590
تاس ها را یکی پس از دیگری می اندازند، بنابراین ما
33
00:01:10,590 –> 00:01:13,260
می توانیم حداکثر امتیاز را از بازی تاس بگیریم. کاربر
34
00:01:13,260 –> 00:01:15,570
که چقدر امتیاز یک امتیاز برنده است،
35
00:01:15,570 –> 00:01:15,930
36
00:01:15,930 –> 00:01:18,240
خوب است، بنابراین بازیکن 1 شروع به رول کردن می کند و سپس
37
00:01:18,240 –> 00:01:20,520
بازیکن 2 شروع به رول کردن می کند، بنابراین در هر
38
00:01:20,520 –> 00:01:23,729
نوبت می تواند مقداری از 1 تا 6 دریافت کند، بنابراین
39
00:01:23,729 –> 00:01:26,640
ما فقط مقادیر را برای هر نفر اضافه می کنیم
40
00:01:26,640 –> 00:01:28,290
و سپس هر کسی که رسیدن به امتیاز برتر
41
00:01:28,290 –> 00:01:31,020
، برنده شدن خواهد بود، بنابراین در اینجا ما
42
00:01:31,020 –> 00:01:32,640
یک سوال داریم مانند اینکه چگونه هر بار یک
43
00:01:32,640 –> 00:01:34,500
عدد تصادفی بین 1 تا 6
44
00:01:34,500 –> 00:01:36,420
بدست آوریم، بنابراین من فقط نحوه انجام آن را توضیح می دهم
45
00:01:36,420 –> 00:01:37,740
و سپس می توانید کارهای باقی مانده را
46
00:01:37,740 –> 00:01:38,189
انجام
47
00:01:38,189 –> 00:01:40,350
دهید. اول از همه اجازه دهید خروجی را به شما نشان دهم،
48
00:01:40,350 –> 00:01:44,970
خوب، پس بله، بنابراین اگر
49
00:01:44,970 –> 00:01:48,090
آن را به راست بچرخانم، از من یک
50
00:01:48,090 –> 00:01:51,299
رشته می خواهد تا نام من را
51
00:01:51,299 –> 00:01:54,030
52
00:01:54,030 –> 00:01:56,219
بگویید و نشان می دهد که تعداد کاتترها چند بار رخ می دهد. در
53
00:01:56,219 –> 00:01:57,420
واقع خروجی اولین
54
00:01:57,420 –> 00:01:59,280
پروب است lem و اگر مشکل دومی
55
00:01:59,280 –> 00:02:01,920
داشتید، اگر ابتدا آن را اجرا کنید، از
56
00:02:01,920 –> 00:02:03,479
من یک امتیاز میخواهد، مثلاً
57
00:02:03,479 –> 00:02:05,610
من نمره را 60 میدهم و سپس به محض اینکه
58
00:02:05,610 –> 00:02:08,340
ENTER را فشار میدهم، میگوید بازی 1 برد،
59
00:02:08,340 –> 00:02:11,730
او ابتدا 62 برد و او را بازی کرد. خدا فقط
60
00:02:11,730 –> 00:02:14,310
42 و سپس در هر نوبت چقدر
61
00:02:14,310 –> 00:02:17,550
آن لیست را دریافت کرده است نیز نمایش داده می شود، بنابراین اگر
62
00:02:17,550 –> 00:02:19,740
دوباره نیاز دارید درست است، بنابراین اگر این کد
63
00:02:19,740 –> 00:02:24,030
است شاید هشتاد باشد من به اشتراک می گذارم C بازیکن 2 برنده است،
64
00:02:24,030 –> 00:02:25,590
بنابراین این زیبایی
65
00:02:25,590 –> 00:02:27,930
چیز تصادفی است درست است بنابراین وقتی تاس میاندازید
66
00:02:27,930 –> 00:02:29,430
، نمیدانیم چه کسی در هر نوبت چه چیزی را دریافت میکند،
67
00:02:29,430 –> 00:02:31,770
بنابراین بر اساس اینکه چه کسی بیشتر میگیرد،
68
00:02:31,770 –> 00:02:34,709
استراتژی برنده خواهد بود، این همان
69
00:02:34,709 –> 00:02:36,660
خروجی است که من نیاز دارم، بنابراین میتوانید معافیت 1 را امتحان کنید
70
00:02:36,660 –> 00:02:38,130
و سپس اگر شک دارید
71
00:02:38,130 –> 00:02:40,410
میتوانید برگردید و حالا به من نگاه کنید، اجازه دهید من
72
00:02:40,410 –> 00:02:43,020
کد را خودم کدنویسی کنم، بنابراین قبلاً
73
00:02:43,020 –> 00:02:44,670
کد را دارم، فقط میخواهم آن را حذف کنم و
74
00:02:44,670 –> 00:02:45,630
دوباره آن را درست کنم،
75
00:02:45,630 –> 00:02:47,880
قبل از اینکه شما آن
76
00:02:47,880 –> 00:02:49,560
را دریافت کنید، چگونه میتوانید عدد تصادفی را درست به دست آورید.
77
00:02:49,560 –> 00:02:52,320
من این را می گویم بنابراین ما یک
78
00:02:52,320 –> 00:02:54,660
ماژول به نام تصادفی ok داریم، بنابراین ما فقط باید
79
00:02:54,660 –> 00:02:58,410
به صورت تصادفی در yo وارد کنیم وقتی برنامه ur
80
00:02:58,410 –> 00:03:01,050
را انجام دادید این کار را درست انجام می دهند اگر به
81
00:03:01,050 –> 00:03:03,810
صورت تصادفی به شما بگوییم، می توانید ببینید
82
00:03:03,810 –> 00:03:05,760
که توابع موجود در آن کتابخانه چیست که
83
00:03:05,760 –> 00:03:08,190
می توانید ببینید چیزی به نام
84
00:03:08,190 –> 00:03:10,440
Rand int وجود دارد، خوب به این Rand int
85
00:03:10,440 –> 00:03:12,870
می گویند که به آن عدد صحیح تصادفی می گویند. بنابراین اگر
86
00:03:12,870 –> 00:03:16,769
بگوییم که نقطه تصادفی یک Rand int است، دو پارامتر طول میکشد که
87
00:03:16,769 –> 00:03:18,060
یکی شروع و یک
88
00:03:18,060 –> 00:03:20,400
پایان یا case اگر 1 کاما 6 باشد و
89
00:03:20,400 –> 00:03:22,799
مقداری بین 1 تا 6 ok به من میدهد،
90
00:03:22,799 –> 00:03:24,720
اگر شک دارید میتواند به سادگی بگوید
91
00:03:24,720 –> 00:03:30,500
مانند من در محدوده 10 من می خواهم به چاپ
92
00:03:30,500 –> 00:03:36,630
نقطه تصادفی از 1 کاما 6 چه
93
00:03:36,630 –> 00:03:38,790
اتفاقی افتاد من یک چیز دیگر را از دست دادم بسیار خوب است برای
94
00:03:38,790 –> 00:03:44,989
من در محدوده 1 متاسفم محدوده 10
95
00:03:44,989 –> 00:03:52,519
چاپ نقطه تصادفی randant از 1 کاما 6
96
00:03:52,519 –> 00:03:55,440
اینجا را ببینید می توانید آن را چاپ کنید سمت
97
00:03:55,440 –> 00:03:57,540
راست بین 1 و 6 به طور تصادفی است، بنابراین می توانید
98
00:03:57,540 –> 00:04:00,030
از این برای بدست آوردن عدد تصادفی
99
00:04:00,030 –> 00:04:02,160
که می دانید استفاده کنید، اجازه دهید به این مورد برگردیم، بنابراین
100
00:04:02,160 –> 00:04:05,820
اجازه دهید این جریمه را حذف کنم تا کاری که می
101
00:04:05,820 –> 00:04:07,709
خواهم انجام دهم مانند ساده کردن آن، ارسال آن
102
00:04:07,709 –> 00:04:09,510
، رشته را درست دریافت کنید. می توانم بگویم که TR
103
00:04:09,510 –> 00:04:15,000
برابر با ورودی و رشته است، بنابراین اکنون
104
00:04:15,000 –> 00:04:17,279
مقدار را دریافت خواهم کرد STR و همه شما به
105
00:04:17,279 –> 00:04:19,079
درستی می دانید که اگر رشته است، ما فقط می توانیم
106
00:04:19,079 –> 00:04:20,608
از یک حلقه for استفاده کنیم تا یکی یکی از آن عبور کنیم،
107
00:04:20,608 –> 00:04:24,440
بنابراین برای L در STR من فقط می توانم L
108
00:04:24,440 –> 00:04:27,890
را چاپ کنم که فقط عدد را چاپ می کند منظور من
109
00:04:27,890 –> 00:04:30,270
کاراکتر یک طرفه است. من
110
00:04:30,270 –> 00:04:33,480
باید این شخصیت خاص را
111
00:04:33,480 –> 00:04:34,890
یکی یکی بررسی کنم، باید مقدار را
112
00:04:34,890 –> 00:04:36,600
به 1 برسانم، بنابراین هر کاری که می خواهم انجام دهم، الیز هستم،
113
00:04:36,600 –> 00:04:39,270
بنابراین اجازه دهید دادگاه تاج و تخت
114
00:04:39,270 –> 00:04:41,340
واقعاً مطالعه کند زیرا زیبایی
115
00:04:41,340 –> 00:04:42,510
اسهال خونی این است که شما می توانید یک جفت ارزش کلیدی داشته باشید.
116
00:04:42,510 –> 00:04:45,030
من میتوانم یک کلید را به عنوان حرف داشته باشم
117
00:04:45,030 –> 00:04:46,800
و سپس آن را بهعنوان تعداد زمان آنها ارزش گذاری
118
00:04:46,800 –> 00:04:49,980
کنم، بسیار خوب، بنابراین اگر
119
00:04:49,980 –> 00:04:53,790
یک برنامهنویس معمولی یا معمولی هستید، خوب است که
120
00:04:53,790 –> 00:04:55,830
121
00:04:55,830 –> 00:04:57,540
توابع داخلی پایتون را نمیدانید، میتوانید اینطور فکر کنید، بنابراین
122
00:04:57,540 –> 00:04:59,490
ابتدا باید بررسی کنید که آیا اجازه دهید
123
00:04:59,490 –> 00:05:00,660
که قبلاً در فرهنگ لغت موجود است
124
00:05:00,660 –> 00:05:02,580
یا نه اما در دسترس نیست، پس
125
00:05:02,580 –> 00:05:04,560
باید بگوییم که این اولین بار است که جمع کننده
126
00:05:04,560 –> 00:05:06,630
می آید اگر از قبل
127
00:05:06,630 –>