در این مطلب، ویدئو درآمد ثابت: ارزیابی بدهی در پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:16:11
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:03,060
سلام به بازارهای مالی خوش آمدید
2
00:00:03,060 –> 00:00:06,629
،
3
00:00:06,629 –> 00:00:10,050
زیرا در ابتدا کمی تغییر در ساختار علت ایجاد شد، من فکر کردم
4
00:00:10,050 –> 00:00:15,360
که ابزاری که برای تجزیه و تحلیل استفاده می شود
5
00:00:15,360 –> 00:00:18,660
، ابزاری شبیه اکسل است، اما بعد فکر کردم
6
00:00:18,660 –> 00:00:23,090
که یک ابزار منبع باز وجود دارد
7
00:00:23,090 –> 00:00:27,029
که معتقدم همچنین برتر از
8
00:00:27,029 –> 00:00:31,650
اکسل است و آن پایتون است، بنابراین من
9
00:00:31,650 –> 00:00:34,050
میخواهم دوره را با استفاده از پایتون به
10
00:00:34,050 –> 00:00:40,260
عنوان ابزار تجزیه و تحلیل ادامه دهم، بنابراین اجازه دهید ما
11
00:00:40,260 –> 00:00:44,969
را با نصب پایتون شروع کنیم، بنابراین کاری که
12
00:00:44,969 –> 00:00:57,270
میخواهید انجام دهید این است که دانلود
13
00:00:57,270 –> 00:00:59,160
کنید و اگر ویندوز دارید میتوانید روی down python از اینجا کلیک کنید.
14
00:00:59,160 –> 00:01:02,390
اگر لینوکس را مانند من اجرا
15
00:01:02,390 –> 00:01:07,979
می کنید، قبلاً آن را دارید، بنابراین
16
00:01:07,979 –> 00:01:10,979
اساساً یک ترمینال و الگوی چرخشی دارید،
17
00:01:10,979 –> 00:01:16,470
می توانید پایتون 3 بنویسید و کنسول پایتون
18
00:01:16,470 –> 00:01:17,540
باز می شود،
19
00:01:17,540 –> 00:01:20,100
اما کاری که امروز می
20
00:01:20,100 –> 00:01:25,920
خواهیم انجام دهیم این است که اساساً از اسکریپت استفاده می کنیم.
21
00:01:25,920 –> 00:01:30,140
چیزی که دارد نوعی IDE است و
22
00:01:30,140 –> 00:01:35,369
ایده اصلی آیتم idle نامیده می شود، بنابراین برای
23
00:01:35,369 –> 00:01:42,540
بالا بردن آن، کافی است idle را تایپ کنید و
24
00:01:42,540 –> 00:01:47,790
ظاهر می شود، بنابراین این یک
25
00:01:47,790 –> 00:01:49,710
کنسول پایتون است
26
00:01:49,710 –> 00:01:52,179
[Music] که
27
00:01:52,179 –> 00:01:56,380
می تواند تمام دستوراتی مانند تخصیص را دریافت کند.
28
00:01:56,380 –> 00:01:59,710
متغیرهای bas از نظر ظاهری بسیار شبیه به چیزی است که
29
00:01:59,710 –> 00:02:04,319
شما در ما داشتید، بنابراین میخواهیم یک اسکریپت بنویسیم،
30
00:02:04,319 –> 00:02:08,169
بنابراین برای آن میخواهیم یک
31
00:02:08,169 –> 00:02:18,640
فایل جدید باز کنیم، یک ویرایشگر پنجره جدید ظاهر میشود، بنابراین
32
00:02:18,640 –> 00:02:21,959
کاری که میخواهیم انجام دهیم این است که میخواهیم
33
00:02:21,959 –> 00:02:27,130
یک ارزیابی وام داشته باشیم. چگونه میخواهیم انجام دهیم
34
00:02:27,130 –> 00:02:30,880
که مستقیماً به
35
00:02:30,880 –> 00:02:33,549
کلاسهای پایتون میرویم و پایتون یک
36
00:02:33,549 –> 00:02:36,579
برنامهنویسی شی گرا است و شما میتوانید
37
00:02:36,579 –> 00:02:39,160
کلاسهایی را در آن تعریف کنید و این همان
38
00:02:39,160 –> 00:02:40,480
کاری است که ما انجام میدهیم حتی اگر
39
00:02:40,480 –> 00:02:43,299
آشنا نباشید، باید یک احساس با
40
00:02:43,299 –> 00:02:44,739
برنامه نویسی شی گرا، شما باید
41
00:02:44,739 –> 00:02:47,230
از قبل این احساس را داشته باشید که کلاس ها
42
00:02:47,230 –> 00:02:50,890
بعد از این آموزش چیست، بنابراین
43
00:02:50,890 –> 00:02:54,629
اساساً برای تعریف کلاس، کلاس می نویسیم، نام کلاس را می
44
00:02:54,629 –> 00:02:57,760
گذاریم و بنابراین در مورد ما
45
00:02:57,760 –> 00:03:03,910
این طولانی خواهد بود و ما آن را به این صورت تعریف می کنیم.
46
00:03:03,910 –> 00:03:08,260
کلاس ها دارای دو
47
00:03:08,260 –> 00:03:12,569
ویژگی اصلی هستند و ویژگی های متدها
48
00:03:12,569 –> 00:03:15,880
متغیرهایی
49
00:03:15,880 –> 00:03:18,459
50
00:03:18,459 –> 00:03:21,489
هستند که به یک کلاس نسبت
51
00:03:21,489 –> 00:03:23,230
52
00:03:23,230 –> 00:03:25,750
53
00:03:25,750 –> 00:03:28,060
داده می شوند. یک
54
00:03:28,060 –> 00:03:30,609
شی ایجاد می شود زمانی که یک شی از یک
55
00:03:30,609 –> 00:03:34,150
کلاس معین در پایتون ایجاد می شود، ما
56
00:03:34,150 –> 00:03:42,849
یک سازنده را با استفاده از آن در آن تعریف می کنیم،
57
00:03:42,849 –> 00:03:47,069
بنابراین این یک مقدار دهی اولیه است،
58
00:03:47,069 –> 00:03:50,629
بنابراین نام یک نمونه از یک شی است،
59
00:03:50,629 –> 00:03:54,870
بنابراین همه متدها، همه توابع در
60
00:03:54,870 –> 00:03:59,879
یک کلاس معین را ارجاع می دهند. to برای
61
00:03:59,879 –> 00:04:02,299
اینکه نشان دهیم آنها به کلاس اشاره می کنند،
62
00:04:02,299 –> 00:04:07,379
خود Q را به عنوان آرگومان قرار می دهیم، سپس می
63
00:04:07,379 –> 00:04:10,530
توانیم آرگومان های تابع را وارد کنیم، بنابراین در
64
00:04:10,530 –> 00:04:12,359
مورد ما یک
65
00:04:12,359 –> 00:04:14,790
مثال ساده از یک قرض خواهیم داشت که دارای یک
66
00:04:14,790 –> 00:04:21,389
مقدار Redemption فرضی است. بنابراین اساساً
67
00:04:21,389 –> 00:04:25,910
آنچه شما باید در پایان بازپرداخت
68
00:04:25,910 –> 00:04:30,389
کنید و نرخ بهره شما به اندازه ای
69
00:04:30,389 –> 00:04:36,660
که بانک از شما دریافت می کند و بنابراین
70
00:04:36,660 –> 00:04:44,479
اساساً اینها ورودی های
71
00:04:46,789 –> 00:04:49,229
تابع سازنده هستند و
72
00:04:49,229 –> 00:04:51,000
عملکرد سازنده قرار است انجام دهد این است
73
00:04:51,000 –> 00:04:54,770
که ما از این ورودی ها استفاده کنید و آنها را
74
00:04:54,770 –> 00:04:58,500
به یک شی از این کلاس به عنوان ویژگی اختصاص دهید،
75
00:04:58,500 –> 00:05:01,080
بنابراین اساساً یک متغیر به کلاس اختصاص داده می شود
76
00:05:01,080 –> 00:05:05,430
تا مشخص کند که این یک ویژگی است،
77
00:05:05,430 –> 00:05:11,419
شما همچنین از کلمه self dot noional استفاده می کنید
78
00:05:11,419 –> 00:05:17,699
و ما به آن noional اختصاص می دهیم سپس می
79
00:05:17,699 –> 00:05:22,120
نویسید. خود Redemption
80
00:05:22,120 –> 00:05:34,659
برابر با Redemption و self ir برابر
81
00:05:34,659 –> 00:05:42,610
IR ما آن را ذخیره می کنیم ctrl s می توانیم آن را loan
82
00:05:42,610 –> 00:05:48,530
loan dot pi بنامیم و آن را اجرا می کنیم و می توانیم آن را
83
00:05:48,530 –> 00:05:50,990
از اینجا اجرا کنیم و این ماژول جلو وجود دارد
84
00:05:50,990 –> 00:06:01,190
یا فقط می توانیم از یک کد 5 استفاده کنیم.
85
00:06:01,190 –> 00:06:03,710
در کنسول اجرا شد، بنابراین در
86
00:06:03,710 –> 00:06:10,039
حال حاضر کلاس تعریف شده داریم، کلاس long تعریف می کند
87
00:06:10,039 –> 00:06:12,199
آنچه که می توانیم انجام دهیم این است که می توانیم یک
88
00:06:12,199 –> 00:06:14,180
شی از این کلاس را راه اندازی کنیم، بنابراین بیایید آن را
89
00:06:14,180 –> 00:06:20,210
long برابر با کلاس long صدا کنیم، بنابراین اگر این کار را
90
00:06:20,210 –> 00:06:22,400
انجام دهیم، سازنده را فراخوانی می کند.
91
00:06:22,400 –> 00:06:24,830
تابعی را شروع می کنند که
92
00:06:24,830 –> 00:06:28,159
نمونه شی را آغاز می کند، بنابراین
93
00:06:28,159 –> 00:06:30,740
اساساً ما باید یک بازخرید فرضی قرار دهیم
94
00:06:30,740 –> 00:06:31,849
95
00:06:31,849 –> 00:06:34,030
بنابراین فرضی صد
96
00:06:34,030 –> 00:06:36,380
مبلغ بازخرید می شود، مثلاً صد
97
00:06:36,380 –> 00:06:42,130
و پنج و نرخ بهره ما 4٪ است،
98
00:06:44,590 –> 00:06:49,960
بنابراین در حال حاضر شیء این کلاس است.
99
00:06:49,960 –> 00:06:52,900
ایجاد شده است، بنابراین می توانید ببینید که
100
00:06:52,900 –> 00:06:56,410
این یک شی تنها است و دارای
101
00:06:56,410 –> 00:07:01,180
ویژگی هایی است، بنابراین می توانید دسترسی به آنها را
102
00:07:01,180 –> 00:07:07,710
از طریق نقطه طولانی، مثلاً مفهوم یا IR ارزیابی کنید،
103
00:07:07,710 –> 00:07:10,090
بنابراین صدها مورد به شما می دهد، بنابراین اساساً
104
00:07:10,090 –> 00:07:14,650
این جایگزینی برای جهان خود در
105
00:07:14,650 –> 00:07:19,860
تعریف کلاس است. با نام
106
00:07:19,860 –> 00:07:22,620
شیء خود با نمونه شیء خود می
107
00:07:22,620 –> 00:07:26,380
توانیم آن را تغییر دهیم تا بتوانیم
108
00:07:26,380 –> 00:07:29,830
با استفاده از P دستور قبلی را فراخوانی کنیم، می توانیم
109
00:07:29,830 –> 00:07:32,800
مفهوم را تغییر دهیم یا بگوییم مانند 90 است
110
00:07:32,800 –> 00:07:40,150
و می توانیم دوباره آن را چاپ کنیم تا مشاهده کنید
111
00:07:40,150 –> 00:07:44,820
که تغییر کرده است. بنابراین اجازه دهید آن را به 200 برگردانیم،
112
00:07:44,820 –> 0