در این مطلب، ویدئو پایتون شماره 35 – صفحه اول با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:25:22
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:15,500 –> 00:00:17,000
خوب سلام به همه کسانی که ملاقات می کنیم
2
00:00:17,000 –> 00:00:19,460
در این جلسه شماره 35 اینچ یافت شد
3
00:00:19,460 –> 00:00:22,220
python ما اکنون در حال حرکت در این زمینه هستیم
4
00:00:22,220 –> 00:00:23,990
فصل جدید و آخرین فصل از
5
00:00:23,990 –> 00:00:26,599
دوره مربوط به ماژول پاگان لا
6
00:00:26,599 –> 00:00:28,009
کتابخانه حتی بازی نیست
7
00:00:28,009 –> 00:00:29,750
دقیق تر که به ما این امکان را می دهد
8
00:00:29,750 –> 00:00:31,789
رسیدگی به خیلی چیزها
9
00:00:31,789 –> 00:00:34,489
نمودار 2 بعدی با زبان pitot
10
00:00:34,489 –> 00:00:36,410
بنابراین در ویدیوی قبلی که داشتیم
11
00:00:36,410 –> 00:00:38,059
به سادگی یک مقدمه با a
12
00:00:38,059 –> 00:00:39,559
حداقل کدی که من استفاده خواهم کرد
13
00:00:39,559 –> 00:00:41,510
بدیهی است برای بقیه ویدیوها و
14
00:00:41,510 –> 00:00:42,650
گفتم قراره توضیح بدیم
15
00:00:42,650 –> 00:00:43,820
چیزهایی که مورد نیاز بود
16
00:00:43,820 –> 00:00:45,050
حداقل کد را برای شما تولید کند
17
00:00:45,050 –> 00:00:47,000
می تواند چیزی نمایش داده شود
18
00:00:47,000 –> 00:00:48,649
و ما همچنین می توانیم آن را تأیید کنیم
19
00:00:48,649 –> 00:00:50,630
در حال حاضر payet به خوبی تثبیت شده بود
20
00:00:50,630 –> 00:00:52,190
این هرج و مرج به عنوان و زمانی است
21
00:00:52,190 –> 00:00:53,270
چیزهایی که خواهیم دید من تو
22
00:00:53,270 –> 00:00:54,739
کدی را که ما با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد
23
00:00:54,739 –> 00:00:57,230
قبلاً در بازی استفاده کرده است
24
00:00:57,230 –> 00:00:58,879
بخشی در اینجا که در واقع مربوط به
25
00:00:58,879 –> 00:01:00,710
حلقه اصلی برنامه ما که
26
00:01:00,710 –> 00:01:02,390
یک حلقه بی نهایت است تا زمانی که
27
00:01:02,390 –> 00:01:05,059
به سادگی از طریق برنامه را ترک کنید
28
00:01:05,059 –> 00:01:06,710
دکمه ها بنابراین کنترل های
29
00:01:06,710 –> 00:01:07,789
پنجره صلیب معروف
30
00:01:07,789 –> 00:01:09,140
وقتی روی ضربدر a کلیک می کنید
31
00:01:09,140 –> 00:01:10,670
پنجره برای بستن آن
32
00:01:10,670 –> 00:01:12,560
چگونه ما یک ویدئو اختصاص داده شده است
33
00:01:12,560 –> 00:01:13,789
رویدادها ما با جزئیات بیشتر باز خواهیم گشت
34
00:01:13,789 –> 00:01:15,080
در مورد آن، بنابراین من قصد ندارم توضیح دهم
35
00:01:15,080 –> 00:01:16,550
این قسمت وجود دارد ما حتی می گوییم همه
36
00:01:16,550 –> 00:01:18,649
این بخش را به طور عمده انجام خواهیم داد
37
00:01:18,649 –> 00:01:20,360
مشغول تمرکز و تمرکز
38
00:01:20,360 –> 00:01:22,820
در بخش ابتدایی اینجا از آنجایی که ما
39
00:01:22,820 –> 00:01:24,560
خواهیم دید که چگونه ما را ایجاد کنیم
40
00:01:24,560 –> 00:01:26,659
پنجره اول توافق در
41
00:01:26,659 –> 00:01:29,180
بازی نی اولین چیزی که ما
42
00:01:29,180 –> 00:01:30,979
انجام داده بود این مهم است
43
00:01:30,979 –> 00:01:32,450
به سادگی از کتابخانه که تعداد کمی از آنها
44
00:01:32,450 –> 00:01:34,220
مشکلات تنظیم سطح پارو
45
00:01:34,220 –> 00:01:36,619
من اگر آن را وارد کرده بودیم و سپس ما
46
00:01:36,619 –> 00:01:38,869
از اینجا استفاده کرده بود بنابراین بدون بازی
47
00:01:38,869 –> 00:01:41,210
روشی به نام تقلید از
48
00:01:41,210 –> 00:01:42,520
روش تقلید به سادگی می رود
49
00:01:42,520 –> 00:01:45,049
چند ماژول دیگر را مقداردهی اولیه کنید
50
00:01:45,049 –> 00:01:46,460
python نه لزوما همه به جز
51
00:01:46,460 –> 00:01:48,890
ماژول های اصلی برای بارگذاری آنها
52
00:01:48,890 –> 00:01:50,810
سطح برنامه به طور کلی
53
00:01:50,810 –> 00:01:52,520
در مقایسه با آنچه ما داریم کافی است
54
00:01:52,520 –> 00:01:53,900
ما نیاز داریم
55
00:01:53,900 –> 00:01:55,700
انجام دهیم و به هر حال چه زمانی خواهیم دید
56
00:01:55,700 –> 00:01:57,860
ماژول های دیگر کمی بیشتر
57
00:01:57,860 –> 00:01:59,720
عجیب و غریب اجازه دهید می گویند در این عرق در
58
00:01:59,720 –> 00:02:01,670
به من پینگ کن ببینیم آنها را بارگذاری کنیم
59
00:02:01,670 –> 00:02:03,649
به طور مستقیم بنابراین بهترین است
60
00:02:03,649 –> 00:02:05,509
برای استفاده از آنچه شما کارآمدتر است
61
00:02:05,509 –> 00:02:07,159
بیشتر وقت نیاز خواهد داشت
62
00:02:07,159 –> 00:02:08,959
به دوست داشتن ماژول مورد آن را بارگذاری کنید
63
00:02:08,959 –> 00:02:10,910
شما می توانید inite را در اینجا انجام دهید اما شما
64
00:02:10,910 –> 00:02:12,380
همچنین برای هر یک از ماژول ها
65
00:02:12,380 –> 00:02:14,000
یک روش متفاوت آغاز می شود
66
00:02:14,000 –> 00:02:15,920
متناظر به عنوان مثال می بینیم که ما
67
00:02:15,920 –> 00:02:17,630
یک ماژول دارد که در مورد نمایش صحبت خواهیم کرد
68
00:02:17,630 –> 00:02:19,640
خیلی خوب می توانستم بستنی ام را درست کنم
69
00:02:19,640 –> 00:02:21,860
برای در آن ما قبلا بارگذاری شده بود و
70
00:02:21,860 –> 00:02:23,520
برای قاضی مسئول ماژول 10
71
00:02:23,520 –> 00:02:26,520
من فقط باید این کار را می کردم
72
00:02:26,520 –> 00:02:27,840
در واقع باید فهمید که برای
73
00:02:27,840 –> 00:02:30,210
هر یک از ماژول های دیگر بازی وجود ندارد
74
00:02:30,210 –> 00:02:32,670
شما همچنین می توانید دومی را بارگیری کنید
75
00:02:32,670 –> 00:02:34,320
به صراحت و فقط آن را بارگذاری کرد
76
00:02:34,320 –> 00:02:35,640
به جای اینکه کمی بارگذاری شود
77
00:02:35,640 –> 00:02:37,380
کلی تر است، بنابراین ما برای
78
00:02:37,380 –> 00:02:38,520
یه چیز خیلی کلی داشته باشه
79
00:02:38,520 –> 00:02:39,780
چیزی است که مطابقت خواهد داشت
80
00:02:39,780 –> 00:02:42,570
اکثریت، مثلاً، موارد کاین
81
00:02:42,570 –> 00:02:44,580
برنامه برای pegg و ما خواهیم دید
82
00:02:44,580 –> 00:02:45,870
احتمالا برای برخی موارد
83
00:02:45,870 –> 00:02:48,390
به خصوص که ما مستقیماً از طریق بازی انجام خواهیم داد
84
00:02:48,390 –> 00:02:48,990
نقطه 8
85
00:02:48,990 –> 00:02:51,240
به سادگی برای مقداردهی اولیه ما
86
00:02:51,240 –> 00:02:52,200
برنامه پس از آن بسیار مهم است
87
00:02:52,200 –> 00:02:53,700
زیرا بدون آن ما ماژول ها را نداریم
88
00:02:53,700 –> 00:02:54,690
بدیهی است که ما نمی توانیم شارژ شوند
89
00:02:54,690 –> 00:02:56,550
از آن استفاده نکنید، ما آن را نخواهیم داشت
90
00:02:56,550 –> 00:02:58,410
امکان بارگذاری یک پنجره و این
91
00:02:58,410 –> 00:02:59,640
با این کار خواهیم کرد
92
00:02:59,640 –> 00:03:02,760
برای شروع، من در مورد آن صحبت می کنم
93
00:03:02,760 –> 00:03:03,900
ویندوز اما در واقعیت ما می رویم
94
00:03:03,900 –> 00:03:05,700
ایجاد یک سطح وتر به a
95
00:03:05,700 –> 00:03:07,770
کمی برای تعداد کمی دقیق تر
96
00:03:07,770 –> 00:03:09,870
ما با شرایطی که قرار نیست بگوییم
97
00:03:09,870 –> 00:03:10,980
به سادگی متهم به جرم
98
00:03:10,980 –> 00:03:12,600
پنجره ویندوز او سیستم است
99
00:03:12,600 –> 00:03:13,950
مزارع که آواز می خواند چه کسی از آن مراقبت می کند
100
00:03:13,950 –> 00:03:15,480
که یک پنجره با
101
00:03:15,480 –> 00:03:18,360
کنترل کاهش بزرگنمایی معروف
102
00:03:18,360 –> 00:03:20,430
و بستن پنجره اما ما
103
00:03:20,430 –> 00:03:22,470
قرار است یک سطح را بارگذاری کنند
104
00:03:22,470 –> 00:03:24,960
یک سطح نمایش داده می شود و این اتفاق خواهد افتاد
105
00:03:24,960 –> 00:03:26,820
به این ترتیب با ماژول وجود دارد
106
00:03:26,820 –> 00:03:28,680
نمایش دقیقی که در آن بارگذاری شده است
107
00:03:28,680 –> 00:03:30,990
تقلید می کند بنابراین از یک متغیر استفاده خواهیم کرد
108
00:03:30,990 –> 00:03:32,100
برای خودمان این کاری بود که کرده بودیم
109
00:03:32,100 –> 00:03:33,240
در ویدیوی قبلی اما من داشتم
110
00:03:33,240 –> 00:03:35,190
لزوماً با جزئیات توضیح داده نشده است
111
00:03:35,190 –> 00:03:37,560
از طریق ماژول نمایشگر کمی رنگ پریده می رود
112
00:03:37,560 –> 00:03:38,790
امتیاز بازی 10 بیشتر از زمانی که من یک
113
00:03:38,790 –> 00:03:41,400
سهم به این روش در اینجا استفاده می شود
114
00:03:41,400 –> 00:03:43,830
این مد این مد است بنابراین در آن نیست
115
00:03:43,830 –> 00:03:45,330
می تواند تصور کند که آن را فقط در
116
00:03:45,330 –> 00:03:48,270
ساخته شده برای تغییر یک حالت یا داشتن یک
117
00:03:48,270 –> 00:03:49,950
در اینجا برخی از ویژگی ها وجود دارد
118
00:03:49,950 –> 00:03:51,480
اما در واقع این چیزی است که ما خواهیم کرد
119
00:03:51,480 –> 00:03:53,130
ایجاد پنجره ما machores ما
120
00:03:53,130 –> 00:03:53,910
پنجره نمایش
121
00:03:53,910 –> 00:03:55,890
در اینجا سطح ما تا نام می تواند
122
00:03:55,890 –> 00:03:57,420
کمی عجیب به نظر می رسد اما همین
123
00:03:57,420 –> 00:03:59,430
تابع مورد استفاده نسبت به چه
124
00:03:59,430 –> 00:04:01,350
ما می خواهیم انجام دهیم او آن را در
125
00:04:01,350 –> 00:04:02,670
پارامتر بسیار مهم است
126
00:04:02,670 –> 00:04:04,590
وضوح صفحه نمایش ما به طوری که
127
00:04:04,590 –> 00:04:06,060
قطعنامه را مستقیماً تصویب کردیم
128
00:04:06,060 –> 00:04:07,680
در اینجا نورمن شما این نوع را می شناسید
129
00:04:07,680 –> 00:04:11,420
به هر حال اگر من این کار را انجام دهم رتبه بندی کنید
130
00:04:12,890 –> 00:04:14,270
شما به طور معمول باید a را تشخیص دهید
131
00:04:14,270 –> 00:04:16,279
لوله ما همچنین می توانیم یک لیست داشته باشیم
132
00:04:16,279 –> 00:04:17,600
ما به خوبی می توانیم لیستی از
133
00:04:17,600 –> 00:04:18,890
دو عنصر اگر بخواهید اما توسط
134
00:04:18,890 –> 00:04:20,209
معمولا ما ترجیح می دهیم با a کار کنیم
135
00:04:20,209 –> 00:04:21,890
لوله بنابراین من به راحتی می توانم انجام دهم
136
00:04:21,890 –> 00:04:23,750
این توافق نامه لوله استخر برای
137
00:04:23,750 –> 00:04:25,640
قطعنامه نیز قابل تصویب است
138
00:04:25,640 –> 00:04:27,320
مقادیر مختلف نامیده می شود
139
00:04:27,320 –> 00:04:29,270
پرچم هایی را که می توانند ببرند پرچم می دهد
140
00:04:29,270 –> 00:04:31,790
مقادیر دقیق متفاوت برای ما خواهد بود
141
00:04:31,790 –> 00:04:33,580
بگو کمی حالت را عوض کن
142
00:04:33,580 –> 00:04:36,230
بنابراین حالت باز شدن را تنظیم کنید
143
00:04:36,230 –> 00:04:38,330
ایجاد این پنجره وجود دارد از این
144
00:04:38,330 –> 00:04:39,440
سطح از آنجایی که شما آن را در
145
00:04:39,440 –> 00:04:40,580
انجام می شود ما یک سطح می گیریم
146
00:04:40,580 –> 00:04:42,200
پس اجباری نیست ما می توانیم
147
00:04:42,200 –> 00:04:43,370
آن را همانطور که هست ترکش کن
148
00:04:43,370 –> 00:04:45,080
پیش فرض و از ایستگاه دیگری می رویم
149
00:04:45,080 –> 00:04:46,280
برنامه را اجرا کنید زیرا همین است
150
00:04:46,280 –> 00:04:47,480
کاری که ما در ویدیو انجام دادیم
151
00:04:47,480 –> 00:04:50,000
معرفی بازی payet در وا
152
00:04:50,000 –> 00:04:52,790
به سرعت متوجه شوید که پنجره ما
153
00:04:52,790 –> 00:04:54,830
بدون مشکل باز میشه خب پس داخل
154
00:04:54,830 –> 00:04:57,560
640 در 480 اینها در واقع هستند
155
00:04:57,560 –> 00:04:59,540
ابعادی که من دادم تا آنجا که داریم
156
00:04:59,540 –> 00:05:01,130
یک پنجره با کنترل های آکورد
157
00:05:01,130 –> 00:05:02,510
و در آنجا سطحی داریم که در واقع بوده است
158
00:05:02,510 –> 00:05:03,560
ما نگفتیم
159
00:05:03,560 –> 00:05:04,790
قبلا از زمانی که ما نبودیم
160
00:05:04,790 –> 00:05:06,740
دوباره ما فقط یک مقدمه داریم
161
00:05:06,740 –> 00:05:08,660
بازی نی اما حالا می دانستند
162
00:05:08,660 –> 00:05:10,970
که ما در واقع فکر می کنم صفحه نمایش
163
00:05:10,970 –> 00:05:13,700
شامل یک شی است که یک سطح است
164
00:05:13,700 –> 00:05:16,510
باشه پس چیکار میتونیم بکنیم
165
00:05:16,510 –> 00:05:20,540
علاوه بر این، اندازه او را کوچک می کند
166
00:05:20,540 –> 00:05:25,310
البته با صفحه نمایش یا انجام دادن
167
00:05:25,310 –> 00:05:26,560
این
168
00:05:26,560 –> 00:05:28,729
آیا او قصد دارد نام را در اینجا قرار دهد که شما هستید؟
169
00:05:28,729 –> 00:05:30,169
سطح نقطه بازی نی را ببینید
170
00:05:30,169 –> 00:05:31,640
تو اسمت را داری یادت باشه ببوسمت
171
00:05:31,640 –> 00:05:33,979
با تشکر از تابع اعتیاد به مواد مخدره است که
172
00:05:33,979 –> 00:05:35,600
نوع داده ای را به شما برمی گرداند
173
00:05:35,600 –> 00:05:36,890
متغیر رخداد نشان می دهد که ما
174
00:05:36,890 –> 00:05:39,290
شی و بنابراین ما به طور موثر یک
175
00:05:39,290 –> 00:05:40,850
در اینجا شیء کلاس a و بدست آوردن a
176
00:05:40,850 –> 00:05:43,130
سطح نقطه به جز پسر بنابراین ما یک
177
00:05:43,130 –> 00:05:45,380
سطح ici توسط Guen که اجازه خواهد داد
178
00:05:45,380 –> 00:05:47,930
مدیریت همه آن به طوری که آن کوچک بود
179
00:05:47,930 –> 00:05:49,640
چیزی که آکورد را خیلی ساده می دانم
180
00:05:49,640 –> 00:05:51,890
برای انجام این کار در غیر این صورت این به ما اجازه می دهد
181
00:05:51,890 –> 00:05:52,880
کمی بررسی کنید که چه چیزی داریم
182
00:05:52,880 –> 00:05:54,740
و این سطح کمی خواهد بود
183
00:05:54,740 –> 00:05:56,300
نقاشی ما به عنوان یک نقاشی تصور می شود
184
00:05:56,300 –> 00:05:57,470
سیاه در واقع که ما قادر خواهیم بود
185
00:05:57,470 –> 00:05:59,570
نوشتن تصاویر نمایش قرعه کشی
186
00:05:59,570 –> 00:06:01,460
مدیریت انیمیشن ها از زمان
187
00:06:01,460 –> 00:06:02,990
انیمیشن ها به سادگی یک
188
00:06:02,990 –> 00:06:04,760
دنباله ای از تصاویر مختلف که
189
00:06:04,760 –> 00:06:06,080
که در واقع از یکدیگر پیروی می کنند
190
00:06:06,080 –> 00:06:06,740
پی در پی
191
00:06:06,740 –> 00:06:09,200
بنابراین همه چیز کار می کند
192
00:06:09,200 –> 00:06:11,120
به این ترتیب ما جدول خود را خواهیم داشت
193
00:06:11,120 –> 00:06:12,950
سطح یادداشتی که روی آن می رویم
194
00:06:12,950 –> 00:06:14,360
تا بتونی خیلی چیزا رو درست کنی
195
00:06:14,360 –> 00:06:15,830
ما قادر به قرعه کشی خواهیم بود
196
00:06:15,830 –> 00:06:17,240
قادر به تغییر رنگ های نمایش داده شده است
197
00:06:17,240 –> 00:06:18,979
متن مدیریت حتی صدا که وجود دارد
198
00:06:18,979 –> 00:06:20,270
ماژول به طور خاص برای are
199
00:06:20,270 –> 00:06:20,950
همچنین
200
00:06:20,950 –> 00:06:23,380
بینگ مطمئنا فرصتی برای صحبت دوباره و
201
00:06:23,380 –> 00:06:24,340
یک سری چیزهای دیگر
202
00:06:24,340 –> 00:06:25,960
بنابراین من می خواهم به پرچم های سال برگردم
203
00:06:25,960 –> 00:06:27,040
پرچم های کوچکی که در مورد آنها صحبت می کردم
204
00:06:27,040 –> 00:06:29,260
دقیقاً برای مد اینجا که می رویم
205
00:06:29,260 –> 00:06:32,100
خیلی سریع اینجا را یادداشت کنید
206
00:06:32,100 –> 00:06:34,480
پوست به چند تا بدانند که اگر
207
00:06:34,480 –> 00:06:35,530
می خواهید از این فلاش بک ها استفاده کنید
208
00:06:35,530 –> 00:06:37,210
فقط آن را منتقل کنید ما خودمان را مقایسه می کنیم
209
00:06:37,210 –> 00:06:38,890
و شما نمی توانید 101 شما می توانید
210
00:06:38,890 –> 00:06:40,150
گذشت چندین اما که شما
211
00:06:40,150 –> 00:06:41,260
برای کسانی که قبلا می دانستند
212
00:06:41,260 –> 00:06:43,990
با کتابخانه sdn برنامه ریزی شده است
213
00:06:43,990 –> 00:06:45,070
به محض اینکه در موارد دیگر پیدا کنیم
214
00:06:45,070 –> 00:06:46,630
زبان ها و من به شما گفتم که pai
215
00:06:46,630 –> 00:06:48,790
بازی دقیقا بر اساس sdl بود
216
00:06:48,790 –> 00:06:49,900
بنابراین ما همین را پیدا خواهیم کرد
217
00:06:49,900 –> 00:06:51,820
عملیات پس از آن ما بیشتر خواهیم داشت
218
00:06:51,820 –> 00:06:53,320
که ما از بازی جاسوسی قدردانی کردیم بنابراین خواهیم کرد
219
00:06:53,320 –> 00:06:56,260
در اینجا یک حالت تمام صفحه قرار دهید که
220
00:06:56,260 –> 00:06:57,280
همانطور که از نامش پیداست بازی کنید
221
00:06:57,280 –> 00:06:58,930
نمایش بازی خود به صورت تمام صفحه از جمله
222
00:06:58,930 –> 00:06:59,770
من نمی خواهم این کارها را انجام دهم
223
00:06:59,770 –> 00:07:01,660
نرم افزار georges estaca من فکر می کنم
224
00:07:01,660 –> 00:07:03,880
من رفتم تمام صفحه عنبیه 2 من از
225
00:07:03,880 –> 00:07:05,830
در واقع از ثبت صفحه من عبور کنید
226
00:07:05,830 –> 00:07:06,820
سیاه می شود و ناگهان بینایی خود را از دست می دهیم
227
00:07:06,820 –> 00:07:08,140
ضبط که کمی خواهد بود
228
00:07:08,140 –> 00:07:09,190
پیچیده است شما این را نداشته اید
229
00:07:09,190 –> 00:07:11,080
ویدیو به هر حال پس همه چیز را بدانید
230
00:07:11,080 –> 00:07:11,950
بله این تمام صفحه است
231
00:07:11,950 –> 00:07:13,630
بنابراین من کمی می بینم که چیست
232
00:07:13,630 –> 00:07:15,700
به ذهن من می رسد ما بدنی داریم که
233
00:07:15,700 –> 00:07:16,990
این یک مورد است که من در مورد آن صحبت خواهم کرد
234
00:07:16,990 –> 00:07:19,870
کمی بعد از گوشت گاو دوبل
235
00:07:19,870 –> 00:07:21,820
بنابراین بافر دو برابر می شود
236
00:07:21,820 –> 00:07:23,650
دو بافر برای اگر من به آن اشاره کردم
237
00:07:23,650 –> 00:07:24,610
در برخی ویدیوها اما من می خواهم
238
00:07:24,610 –> 00:07:26,140
صحبت کردن به هر حال در اینجا چیزی است که خواهد شد
239
00:07:26,140 –> 00:07:27,430
اجازه مدیریت یک پرچین دوگانه را می دهد
240
00:07:27,430 –> 00:07:29,620
حافظه بافر در واقع و همین است
241
00:07:29,620 –> 00:07:30,850
چه چیزی را در انیمیشن ها ببینید
242
00:07:30,850 –> 00:07:32,350
بیایید در بازی های ویدیویی داغ با شما صحبت کنیم
243
00:07:32,350 –> 00:07:33,760
دوباره جانشینی داشته باشند
244
00:07:33,760 –> 00:07:35,170
تصویری که برای ایجاد نمایش داده می شود
245
00:07:35,170 –> 00:07:35,710
انیمیشن
246
00:07:35,710 –> 00:07:37,390
یعنی شما تصویری دارید که
247
00:07:37,390 –> 00:07:39,040
در حال حاضر نمایش داده می شود و لازم است که
248
00:07:39,040 –> 00:07:40,300
به فریم بعدی می رود
249
00:07:40,300 –> 00:07:42,370
مشکل این است که با یک ساده
250
00:07:42,370 –> 00:07:44,200
ساده یک تک شرط بندی می کند
251
00:07:44,200 –> 00:07:46,210
در حافظه بافر متوجه خواهیم شد
252
00:07:46,210 –> 00:07:47,800
از یک وقفه در واقع بین این دو یا
253
00:07:47,800 –> 00:07:48,580
دو سنت
254
00:07:48,580 –> 00:07:49,930
ما واقعاً خواهیم دید که تغییر کرده ایم
255
00:07:49,930 –> 00:07:52,240
تصویر و بنابراین انیمیشن کمی خواهد بود
256
00:07:52,240 –> 00:07:53,860
شکسته ما چیزی را خواهیم داشت که به آن می گوییم
257
00:07:53,860 –> 00:07:55,750
اشک در صفحه یا عکس در
258
00:07:55,750 –> 00:07:57,700
اصطلاح tearing در انگلیسی so for
259
00:07:57,700 –> 00:07:59,410
با سیستم های ذاتی از این امر اجتناب کنید
260
00:07:59,410 –> 00:08:01,060
مدرن تر در حال حاضر با
261
00:08:01,060 –> 00:08:02,590
خاطراتی که به خوبی بزرگتر می شوند
262
00:08:02,590 –> 00:08:03,370
مهمتر
263
00:08:03,370 –> 00:08:05,140
ما اکنون در فرمان دوبل کار می کنیم
264
00:08:05,140 –> 00:08:06,640
رایگان من را بیشتر ببینید یا حتی کار کنید
265
00:08:06,640 –> 00:08:09,190
در بافرهای متعدد که
266
00:08:09,190 –> 00:08:10,720
در واقع اجازه می دهد برای جلوگیری از این خوب است
267
00:08:10,720 –> 00:08:12,130
معروف که تضمین می کند که این معروف است
268
00:08:12,130 –> 00:08:13,390
دل شکستگی که در آن دیده می شود
269
00:08:13,390 –> 00:08:15,640
تصاویر و یک قطعه از یک
270
00:08:15,640 –> 00:08:18,340
تصویر به دیگری، بیایید بگوییم تقریبا
271
00:08:18,340 –> 00:08:19,870
فوراً در جشن و ناگهان نه
272
00:08:19,870 –> 00:08:20,950
در سطح چشم نمی بینید
273
00:08:20,950 –> 00:08:22,330
ما فقط متوجه نمی شویم
274
00:08:22,330 –> 00:08:23,500
این اشک را که دیگر نمی بینیم
275
00:08:23,500 –> 00:08:25,390
صفحه نمایش بنابراین بسیار مهم است و آن
276
00:08:25,390 –> 00:08:26,890
این در برخی موارد استفاده خواهد شد اگر
277
00:08:26,890 –> 00:08:27,970
شما در واقع با دیگران استفاده می کنید
278
00:08:27,970 –> 00:08:28,270
مدها
279
00:08:28,270 –> 00:08:30,730
من به آن باز خواهم گشت تا دو برابر شود
280
00:08:30,730 –> 00:08:33,190
بافر کردن آن قابل استفاده خواهد بود
281
00:08:33,190 –> 00:08:34,010
در هر صورت
282
00:08:34,010 –> 00:08:36,559
اگر استفاده کنید اینطور نیست
283
00:08:36,559 –> 00:08:40,610
چیز دیگری در حال حاضر اگر شما سرویس HW
284
00:08:40,610 –> 00:08:41,450
بر ایمان
285
00:08:41,450 –> 00:08:43,340
بنابراین این برای شتاب است
286
00:08:43,340 –> 00:08:45,950
مواد بنابراین همان من را خواهم داد
287
00:08:45,950 –> 00:08:47,210
جزئيات كمي نيز حتي اگر من
288
00:08:47,210 –> 00:08:48,290
خواندن من می توانم در برخی از فیلم ها
289
00:08:48,290 –> 00:08:50,450
زمانی که یک برنامه را بارگذاری می کنید
290
00:08:50,450 –> 00:08:52,610
در هر صورت مرگ شماست
291
00:08:52,610 –> 00:08:54,320
قبلا اینجوری بود
292
00:08:54,320 –> 00:08:55,460
بیشتر شتاب
293
00:08:55,460 –> 00:08:57,290
نرم افزار یعنی پردازنده شما
294
00:08:57,290 –> 00:08:58,850
cpu حافظه نامیده می شود
295
00:08:58,850 –> 00:09:00,650
مرکزی کامپیوتر شما خواهد شد
296
00:09:00,650 –> 00:09:02,060
مراقب تمام محاسبات باشید
297
00:09:02,060 –> 00:09:04,040
مشکل این است که ورود است
298
00:09:04,040 –> 00:09:05,600
برنامه های بسیار سخت تر با
299
00:09:05,600 –> 00:09:07,430
منابع بسیار فشرده تر
300
00:09:07,430 –> 00:09:08,690
درخواست های بسیار بیشتری برای است
301
00:09:08,690 –> 00:09:10,910
قدرت می گوییم پردازنده
302
00:09:10,910 –> 00:09:11,810
دیگر نتوانست دنبال کند
303
00:09:11,810 –> 00:09:12,770
و چون باید هر دو را مدیریت می کرد
304
00:09:12,770 –> 00:09:15,320
اجرای برنامه مدیریت شده متعلق به شماست
305
00:09:15,320 –> 00:09:16,610
سیستم عامل که همچنان ادامه دارد
306
00:09:16,610 –> 00:09:17,870
نوبت و کلی چیز
307
00:09:17,870 –> 00:09:19,880
پشت سر بود و دیگر نمی توانست
308
00:09:19,880 –> 00:09:22,010
همه این محاسبات پیچیده و متعدد به
309
00:09:22,010 –> 00:09:24,740
به جای تسلیم شدن این کار را انجام دهید
310
00:09:24,740 –> 00:09:26,360
بار پردازنده مرکزی
311
00:09:26,360 –> 00:09:28,820
ما آن را به چیز دیگری واگذار کرده ایم
312
00:09:28,820 –> 00:09:30,410
در مورد شتاب سخت افزاری صحبت می کند
313
00:09:30,410 –> 00:09:31,670
آن را واقعا می گذرد آن بدهکار بود که
314
00:09:31,670 –> 00:09:33,110
مستقیماً از کابل ها عبور کرده و
315
00:09:33,110 –> 00:09:35,510
قطعاتی که به شما متصل هستند
316
00:09:35,510 –> 00:09:36,710
کامپیوتر تا بتواند یک کارت باشد
317
00:09:36,710 –> 00:09:37,340
گرافیک اختصاصی
318
00:09:37,340 –> 00:09:39,740
این می تواند شتاب ویدئویی باشد
319
00:09:39,740 –> 00:09:41,180
دارای شتاب به دو در به
320
00:09:41,180 –> 00:09:43,220
شتاب برای سه بعدی به طور خلاصه همه یک
321
00:09:43,220 –> 00:09:44,780
دسته ای از شتاب کمی پس اگر
322
00:09:44,780 –> 00:09:45,920
چیزهایی شنیدی
323
00:09:45,920 –> 00:09:48,020
مانند opengl مانند direct3d این نوع
324
00:09:48,020 –> 00:09:50,030
چیزهایی که دقیقا مربوط می شوند و می توانند
325
00:09:50,030 –> 00:09:51,590
با شتاب عمل شود
326
00:09:51,590 –> 00:09:53,840
موادی که در این موارد اجازه خواهد داد
327
00:09:53,840 –> 00:09:56,120
محاسبات را تفویض و در نتیجه به
328
00:09:56,120 –> 00:09:57,620
می گویند پردازنده را کمی راحت کنید
329
00:09:57,620 –> 00:09:58,940
به او اجازه دهید کارهای خاصی را انجام دهد
330
00:09:58,940 –> 00:10:01,280
و سایر وظایف را به دیگران محول کرد
331
00:10:01,280 –> 00:10:02,630
اجزایی که می توانند کار کنند
332
00:10:02,630 –> 00:10:04,370
محاسبات پیچیده و اساسی
333
00:10:04,370 –> 00:10:05,300
سطح کامپیوتر شما
334
00:10:05,300 –> 00:10:06,980
بنابراین به طور کلی زمانی که ما قرار است استفاده کنیم
335
00:10:06,980 –> 00:10:09,140
بنابراین این شتاب سخت افزاری 11
336
00:10:09,140 –> 00:10:10,850
فقط حاشیه دوتایی اعمال خواهد شد
337
00:10:10,850 –> 00:10:12,410
به طور خودکار موافق است که شناخته شده است
338
00:10:12,410 –> 00:10:14,720
بهینه سازی های زیادی با آن ما نیز داریم
339
00:10:14,720 –> 00:10:16,550
و من در مورد آن بسیار دقیق صحبت کردم
340
00:10:16,550 –> 00:10:20,480
به سرعت opengl نه آنقدر opengl کم
341
00:10:20,480 –> 00:10:22,400
درست مثل direct3d است
342
00:10:22,400 –> 00:10:23,660
بنابراین directx اگر ما نیز برای صحبت می کنیم
343
00:10:23,660 –> 00:10:25,430
windows open gl که معادل آن است
344
00:10:25,430 –> 00:10:27,290
که ما کمی در مورد دیگر پیدا می کنیم
345
00:10:27,290 –> 00:10:28,730
سیستم هایی که چند پلتفرمی هستند
346
00:10:28,730 –> 00:10:31,010
در حالی که direct3d و متعلق به
347
00:10:31,010 –> 00:10:32,540
مایکروسافت در واقع روی ویندوز است
348
00:10:32,540 –> 00:10:34,310
به ما این امکان را می دهد که همه چیز را مدیریت کنیم
349
00:10:34,310 –> 00:10:36,020
به سادگی نمایشگر با این نوع
350
00:10:36,020 –> 00:10:37,520
توافق کردیم که روی آن کار خواهیم کرد
351
00:10:37,520 –> 00:10:38,510
رندر opengl
352
00:10:38,510 –> 00:10:40,040
بنابراین شما می توانید کار کنید که این
353
00:10:40,040 –> 00:10:41,720
اگر کار می کنید گزینه مشابهی وجود دارد
354
00:10:41,720 –> 00:10:43,880
با رندر opengl یا
355
00:10:43,880 –> 00:10:44,960
شتاب
356
00:10:44,960 –> 00:10:46,970
مواد یا هر دو در یک زمان است
357
00:10:46,970 –> 00:10:49,460
بدیهی است و به خوبی توصیه می شود از آن استفاده کنید
358
00:10:49,460 –> 00:10:50,930
دو بافر در این زمان خواهد بود
359
00:10:50,930 –> 00:10:53,570
در مقایسه با اینها بسیار کاربردی تر است
360
00:10:53,570 –> 00:10:55,010
گزینه ها پس این سه گزینه است
361
00:10:55,010 –> 00:10:56,840
که در ویدیو از آن استفاده نخواهیم کرد
362
00:10:56,840 –> 00:10:58,520
در اینجا چه چیزی آن را مفید نیست اما آن است
363
00:10:58,520 –> 00:10:59,690
حتما باید آنها را می دیدی
364
00:10:59,690 –> 00:11:00,820
که آنها باید بدانند
365
00:11:00,820 –> 00:11:02,720
سپس ما مقداری داریم که شاید
366
00:11:02,720 –> 00:11:05,120
هر چه بیشتر با شما صحبت کنید فکر می کنم مشکلی نیست
367
00:11:05,120 –> 00:11:07,130
مستقیماً با او کار کنید
368
00:11:07,130 –> 00:11:09,860
شش آلبوم که امکان مدیریت یک
369
00:11:09,860 –> 00:11:12,080
پنجره قابل تغییر اندازه پس اینجاست
370
00:11:12,080 –> 00:11:13,460
این هنوز جالب تر است
371
00:11:13,460 –> 00:11:15,710
برای یک بار استفاده از آن و سپس ما
372
00:11:15,710 –> 00:11:17,090
اگر چنین است پس شما واقعا نیاز دارید
373
00:11:17,090 –> 00:11:18,500
یک چارچوب بسیار خاص برای
374
00:11:18,500 –> 00:11:20,270
خدمت به کسانی که m را پیشنهاد نمی کنند
375
00:11:20,270 –> 00:11:22,430
بنابراین اگر من از این گزینه در آنجا استفاده کنم، استفاده نمی کنم
376
00:11:22,430 –> 00:11:23,990
دیگر نمی توانم به من نشان دهم که او را کامل کنم
377
00:11:23,990 –> 00:11:25,730
به طور مستقیم پس بله من فقط این را قرار دادم
378
00:11:25,730 –> 00:11:27,890
بازی پورنو نی نشان می دهد که ما می خواهیم دوباره بارگذاری کنیم
379
00:11:27,890 –> 00:11:29,600
دو امتیاز اما یک گارد و ما
380
00:11:29,600 –> 00:11:30,680
در نهایت با پنجره ای مواجه می شوید که دیگر ندارد
381
00:11:30,680 –> 00:11:32,240
کنترل کنید تا دیگر هیچ دکمه ای نداشته باشیم
382
00:11:32,240 –> 00:11:33,200
دو رنو به تازگی او را ترک کرده بود
383
00:11:33,200 –> 00:11:36,740
مستقیماً توسط نوار نوار
384
00:11:36,740 –> 00:11:39,350
وظایف در واقع بر عهده مدیر است
385
00:11:39,350 –> 00:11:40,970
ویندوز خیلی کاربردی نیست
386
00:11:40,970 –> 00:11:42,110
بنابراین می تواند در برخی موارد مفید باشد
387
00:11:42,110 –> 00:11:43,790
خاص اما من فکر می کنم شما هستید
388
00:11:43,790 –> 00:11:45,680
زیاد استفاده نکنیم اگر قرار دهیم
389
00:11:45,680 –> 00:11:48,950
برای مثال در اینجا به همین صورت سایز highball را تغییر دهید
390
00:11:48,950 –> 00:11:50,510
در صورت تمایل می توانید اینگونه جایگزین کنید
391
00:11:50,510 –> 00:11:52,340
چند گزینه قرار دهید این را قرار دهید
392
00:11:52,340 –> 00:11:54,050
شخصیت وجود دارد که ما انجام می دهیم بنابراین alt است
393
00:11:54,050 –> 00:11:56,150
gr و کلید 6 1 روی کیبورد شما
394
00:11:56,150 –> 00:11:58,010
نه صفحه کلید عددی برای ایجاد یک
395
00:11:58,010 –> 00:12:00,320
نوار مانند این عمودی و شما می توانید
396
00:12:00,320 –> 00:12:01,700
مانند آن برای بازخرید گزینه های دیگر توسط
397
00:12:01,700 –> 00:12:04,120
به عنوان مثال، اگر شما می خواهید، نه من
398
00:12:04,120 –> 00:12:06,050
کشتی غرق شده اما شما آن را نیز قرار دهید
399
00:12:06,050 –> 00:12:07,430
مانند آن شما می توانید یک دسته قرار دهید
400
00:12:07,430 –> 00:12:09,080
گزینه هایی مانند آن اینجا هم همینطور است
401
00:12:09,080 –> 00:12:12,200
بنابراین نه ما من را اینجا برای شما قرار می دهیم
402
00:12:12,200 –> 00:12:13,610
می توانید آنچه را که aca به صورت بصری ببینید
403
00:12:13,610 –> 00:12:15,800
چیزی شبیه به آن را خواهید دید
404
00:12:15,800 –> 00:12:16,940
این یک تغییر اندازه است که می تواند باشد
405
00:12:16,940 –> 00:12:17,720
در پنجره انجام شد
406
00:12:17,720 –> 00:12:19,280
این چیزی است که ممکن نبود
407
00:12:19,280 –> 00:12:21,620
حرکت، بنابراین به شما بستگی دارد که ببینید آیا ما انجام ندادهایم
408
00:12:21,620 –> 00:12:23,120
نیازی نیست شما می توانید همانطور که هست رها کنید
409
00:12:23,120 –> 00:12:24,920
درست مثل آن بنابراین متفاوت است
410
00:12:24,920 –> 00:12:26,390
گزینه های پرچم های مختلف
411
00:12:26,390 –> 00:12:28,580
پرچم هایی که می توان در آنها استفاده کرد
412
00:12:28,580 –> 00:12:30,260
خلقت در اینجا واقعیت بنابراین در
413
00:12:30,260 –> 00:12:31,520
وقوع سطحی که قرار است روی آن کار کنیم
414
00:12:31,520 –> 00:12:33,590
روی یک سطح و سپس برای
415
00:12:33,590 –> 00:12:34,490
این کار را بیشتر انجام دهید تا اکنون مصرف کنید
416
00:12:34,490 –> 00:12:35,840
به جای اینکه فقط به آن زنگ بزند
417
00:12:35,840 –> 00:12:38,420
صفحه نمایش آن را پنجره صفحه نمایش می نامد
418
00:12:38,420 –> 00:12:40,760
بگوییم که این در واقع ارزش است
419
00:12:40,760 –> 00:12:42,960
حتی بهتر
420
00:12:42,960 –> 00:12:47,310
پنجره روح ایمان به عنوان حکیم برای ex’im
421
00:12:47,310 –> 00:12:49,050
در اینجا ظاهر شوید تا یک واقعیت یک نام حفظ شود
422
00:12:49,050 –> 00:12:50,870
کمی صریح تر
423
00:12:50,870 –> 00:12:53,520
باشه پس باید بفهمی
424
00:12:53,520 –> 00:12:55