در این مطلب، ویدئو 15. Pig Latin – چالش پایتون 3 – مدرسه آنلاین دانش آموز دیجیتال با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:11:05
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,679 –> 00:00:04,210
بسیار خوب، در درس گذشته، ما در
2
00:00:04,210 –> 00:00:07,209
مورد دستکاری رشته ها یاد گرفتیم، بنابراین
3
00:00:07,209 –> 00:00:09,610
برای اینکه بسنجیم چقدر در آن شرکت کرده اید، من
4
00:00:09,610 –> 00:00:10,870
یک چالش کوچک برای شما دارم،
5
00:00:10,870 –> 00:00:14,140
ایجاد pig latin یک چالش است، اکنون
6
00:00:14,140 –> 00:00:16,539
نمونه های زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که می توانید
7
00:00:16,539 –> 00:00:19,030
آنها را داشته باشید. یک نگاه به اما کاری که من می خواهم
8
00:00:19,030 –> 00:00:20,980
انجام دهید این است که فقط سعی کنید و آن را بر اساس
9
00:00:20,980 –> 00:00:23,590
دانشی که تاکنون بر
10
00:00:23,590 –> 00:00:25,900
اساس آخرین درس دارید و بر اساس تمام
11
00:00:25,900 –> 00:00:27,880
اطلاعاتی که در 13 درس گذشته
12
00:00:27,880 –> 00:00:31,810
دارید انجام دهید، مثال خود را به شما نشان خواهم داد. و من
13
00:00:31,810 –> 00:00:33,340
شما را در مورد نحوه ساختن نمونه خود توضیح خواهم داد، اما
14
00:00:33,340 –> 00:00:35,140
لطفاً قبل از اینکه
15
00:00:35,140 –> 00:00:37,960
به ادامه کار بروید ابتدا به آن نگاهی بیندازید، بنابراین آنچه که من در ابتدا به شما خواهم داد
16
00:00:37,960 –> 00:00:41,589
دستورالعملها است، بنابراین اینها به
17
00:00:41,589 –> 00:00:43,359
نوعی مانند گام به گام هستند که چگونه میتوانم
18
00:00:43,359 –> 00:00:44,800
ایجاد کنم. آن را و سپس من به شما نشان خواهم داد
19
00:00:44,800 –> 00:00:47,889
که چگونه این کار را انجام دادم، بنابراین اولین چیز این است
20
00:00:47,889 –> 00:00:50,199
که شما می توانید به کاربر خوش آمد بگوئید و
21
00:00:50,199 –> 00:00:52,569
دستورالعمل های ساده ای را برای
22
00:00:52,569 –> 00:00:54,159
نحوه بازی کردن بازی به
23
00:00:54,159 –> 00:00:56,049
آنها ارائه دهید، زیرا می خواهید آنها را وارد کنند.
24
00:00:56,049 –> 00:00:59,109
مقدار مناسب داده مورد بعدی که می
25
00:00:59,109 –> 00:01:01,089
خواهید به آن اشاره کنید ایجاد یک متغیر است قادر است
26
00:01:01,089 –> 00:01:05,049
که مقدار a را ذخیره می کند و
27
00:01:05,049 –> 00:01:07,810
اگر قبلاً Pig Latin انجام داده باشید، چیزی که تمایل دارد
28
00:01:07,810 –> 00:01:10,420
اتفاق بیفتد این است که شما یک کلمه را وارد می کنید و
29
00:01:10,420 –> 00:01:12,820
سپس آخرین قسمت آن کلمه به A تبدیل می شود
30
00:01:12,820 –> 00:01:15,729
و حرف اول آن کلمه حذف می شود،
31
00:01:15,729 –> 00:01:20,200
بنابراین کاربر را دریافت کنید. برای وارد کردن کلمه
32
00:01:20,200 –> 00:01:22,539
برای عدد 3، سپس عبارت if را ایجاد
33
00:01:22,539 –> 00:01:25,000
کنید، چک هایی که کلمه وارد شده بزرگتر
34
00:01:25,000 –> 00:01:27,850
از 1 کاراکتر است و فقط
35
00:01:27,850 –> 00:01:31,600
بر اساس حروف الفبای عدد 5 است، کلمه را
36
00:01:31,600 –> 00:01:34,929
به حروف کوچک شماره 6 تبدیل کنید،
37
00:01:34,929 –> 00:01:37,509
حرف اول کلمه را در نوعی متغیر دیگر
38
00:01:37,509 –> 00:01:40,899
شماره 7 ذخیره کنید. متغیری که
39
00:01:40,899 –> 00:01:43,060
مقادیر زیر را ذخیره می کند، بنابراین
40
00:01:43,060 –> 00:01:45,549
متغیری می خواهید که با استفاده از
41
00:01:45,549 –> 00:01:48,340
نماد مثبت به هم متصل شود نه نماد خمار، زیرا
42
00:01:48,340 –> 00:01:50,140
می خواهید کلمه را کنار هم قرار دهید بنابراین می
43
00:01:50,140 –> 00:01:53,729
خواهید کلمه کوچک را به
44
00:01:53,729 –> 00:01:57,130
حرف اول کلمه و
45
00:01:57,130 –> 00:02:01,270
سپس متغیر a سپس چاپ کنید.
46
00:02:01,270 –> 00:02:03,850
متغیری را که به تازگی ایجاد شده است خارج کنید تا مطمئن شوید که
47
00:02:03,850 –> 00:02:05,409
مقادیر صحیح را بدون فاصله چاپ می کند،
48
00:02:05,409 –> 00:02:07,749
بنابراین اگر کاربر در کلمه hello نوشته است، هر کدام را نوشته
49
00:02:07,749 –> 00:02:09,850
اید،
50
00:02:09,850 –> 00:02:12,980
باید Loa hello هی من
51
00:02:12,980 –> 00:02:15,840
شماره نه یک جدید ایجاد کنید. متغیری که
52
00:02:15,840 –> 00:02:19,260
آیتم های رشته اول را حذف می کند،
53
00:02:19,260 –> 00:02:21,629
اولین کاراکتر همان رشته اول
54
00:02:21,629 –> 00:02:24,000
از متغیر بالا است، بنابراین اگر
55
00:02:24,000 –> 00:02:27,810
hello را وارد کردید و hello دریافت کردید، هی و
56
00:02:27,810 –> 00:02:31,140
اکنون باید Loa okay داشته باشید و
57
00:02:31,140 –> 00:02:33,629
سپس دستور if را با عبارت دیگری تکمیل کنید
58
00:02:33,629 –> 00:02:36,450
که چاپ می کند متأسفم کلمه کلمه ای است که
59
00:02:36,450 –> 00:02:39,510
اشتباه وارد می شود بسیار خوب، بنابراین این Loa است
60
00:02:39,510 –> 00:02:42,150
که نوع عبارت لاتین خوکی را به شما می دهد که به
61
00:02:42,150 –> 00:02:44,459
دنبال آن بودیم و این
62
00:02:44,459 –> 00:02:45,930
فقط راهی است برای نشان دادن اینکه چگونه می
63
00:02:45,930 –> 00:02:47,880
توانید این چیزها را کنار هم قرار دهید، داده ها را
64
00:02:47,880 –> 00:02:50,700
دوباره ترتیب دهید، واقعاً واقعاً قدرتمند است.
65
00:02:50,700 –> 00:02:53,610
اکنون ویدیو را مکث کنید و اکنون ویدیو را خاموش کنید
66
00:02:53,610 –> 00:02:55,890
و در قسمت بعدی به
67
00:02:55,890 –> 00:02:59,390
شما نشان خواهم داد که چگونه نسخه خود را انجام دادم
68
00:03:07,340 –> 00:03:10,650
بنابراین به اینجا
69
00:03:10,650 –> 00:03:12,030
میرویم پس امیدوارم ویدیو را متوقف کنید.
70
00:03:12,030 –> 00:03:13,950
71
00:03:13,950 –> 00:03:16,110
مستقیماً نتیجه گیری کنید زیرا اگر حداقل آن را امتحان کنید واقعاً
72
00:03:16,110 –> 00:03:17,880
به درک شما کمک می کند ،
73
00:03:17,880 –> 00:03:20,310
ما همیشه به دنبال
74
00:03:20,310 –> 00:03:21,840
پاسخ های صحیح بلافاصله نیستیم و
75
00:03:21,840 –> 00:03:23,580
آنچه خواهید یافت این است که حدود یک
76
00:03:23,580 –> 00:03:25,800
میلیون روش مختلف برای انجام هر
77
00:03:25,800 –> 00:03:28,290
کاری وجود دارد. ch بی سیم اسرائیلی است یکی
78
00:03:28,290 –> 00:03:29,790
از دلایلی که من برنامه نویسی را خیلی دوست دارم،
79
00:03:29,790 –> 00:03:31,890
پس بیایید با آموزش شروع
80
00:03:31,890 –> 00:03:35,910
کنیم، یک بار بیایید اولین مقدار را چاپ کنیم تا
81
00:03:35,910 –> 00:03:38,300
بتوانیم از شخص به بازی خوشامد
82
00:03:38,300 –> 00:03:40,650
بگوییم و به او بگوییم چگونه
83
00:03:40,650 –> 00:03:43,410
بازی را انجام دهد. من فقط
84
00:03:43,410 –> 00:03:45,690
به انتخاب آن خوش آمدید و امیدوارم
85
00:03:45,690 –> 00:03:49,830
که آنها متوجه نحوه بازی کردن شوند، اما
86
00:03:49,830 –> 00:03:51,660
اگر میخواهید دستورالعملهای بیشتری را در
87
00:03:51,660 –> 00:03:54,600
آنجا قرار دهید، میدانید، لطفاً
88
00:03:54,600 –> 00:03:56,580
دستورالعمل بعدی را انجام دهید، پس ما باید
89
00:03:56,580 –> 00:03:59,220
متغیری به نام a you can you can ایجاد کنیم.
90
00:03:59,220 –> 00:04:01,230
اگر میخواهید،
91
00:04:01,230 –> 00:04:05,040
میتوانید متغیر um را مانند تا صدا بزنید و سپس
92
00:04:05,040 –> 00:04:07,830
میتوانید یک رشته در داخل آن قرار دهید و
93
00:04:07,830 –> 00:04:12,870
کاملاً مشکلی نیست
94
00:04:12,870 –> 00:04:15,300
و مورد بعدی پس از آن باید
95
00:04:15,300 –> 00:04:17,190
کاربر کلمه را وارد کند، بنابراین ما میرویم.
96
00:04:17,190 –> 00:04:20,639
گفتن کلمه برابر با ورودی است و متوجه خواهید
97
00:04:20,639 –> 00:04:22,290
شد که ما از بسیاری از
98
00:04:22,290 –> 00:04:23,100
مهارتهای مشابهی استفاده میکنیم که در
99
00:04:23,100 –> 00:04:25,199
طول این دوره آموختهایم در
100
00:04:25,199 –> 00:04:27,840
طول اولین نوع از 13 درس –
101
00:04:27,840 –> 00:04:30,090
بله، ما بارها و بارها و بارها ادامه میدهیم.
102
00:04:30,090 –> 00:04:36,060
و بیش از این چیزها پس یک کلمه th وارد کنید
103
00:04:36,060 –> 00:04:38,540
قبل از شروع
104
00:04:38,540 –> 00:04:41,460
و اکنون کار به مقایسه
105
00:04:41,460 –> 00:04:42,840
دادهها میرسد، پس ما میخواهیم
106
00:04:42,840 –> 00:04:44,850
این عبارت را ایجاد
107
00:04:44,850 –> 00:04:46,830
108
00:04:46,830 –> 00:04:48,450
109
00:04:48,450 –> 00:04:50,700
کنیم. این روشی است که ما بررسی خطاهای خود را انجام می دهیم،
110
00:04:50,700 –> 00:04:52,770
بنابراین بلافاصله
111
00:04:52,770 –> 00:04:54,389
نمی توان نه گفت زیرا یا نمی توانید آن را
112
00:04:54,389 –> 00:04:56,639
داشته باشید و این یک راه عالی است و
113
00:04:56,639 –> 00:04:58,320
اگر می خواهید برای همه آن
114
00:04:58,320 –> 00:05:00,180
برنامه های دیگر که ما داریم برگردید. ایجاد شده است و
115
00:05:00,180 –> 00:05:01,800
شما می توانید خطای خود را
116
00:05:01,800 –> 00:05:04,710
در بررسی آن نیز داشته باشید، اما اگر
117
00:05:04,710 –> 00:05:06,720
می خواهید این کار را انجام دهید، اولین چیز این است که اگر
118
00:05:06,720 –> 00:05:11,210
لنز کلمه m بزرگتر از 0 باشد و
119
00:05:11,210 –> 00:05:13,410
چون ما می خواهیم مطمئن شویم که هر دو
120
00:05:13,410 –> 00:05:18,590
داده صحیح هستند. در کلمه واقعی، نقطه
121
00:05:18,590 –> 00:05:24,360
آلفا است و مطمئن شوید که این
122
00:05:24,360 –> 00:05:25,919
براکت چند بار در گذشته است.
123
00:05:25,919 –> 00:05:27,960
124
00:05:27,960 –> 00:05:29,789
125
00:05:29,789 –> 00:05:30,930
126
00:05:30,930 –> 00:05:32,520
فقط مطمئن شوید که
127
00:05:32,520 –> 00:05:35,130
این براکت ها را دارید زیرا عوامل واقعی
128
00:05:3