در این مطلب، ویدئو آموزش برنامه نویسی بازی Python: Pong Part 7 Sounds با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:01,650
دو پونگ ساده در پایتون 3 برای
2
00:00:01,650 –> 00:00:04,049
مبتدیان قسمت 7 در این ویدیو
3
00:00:04,049 –> 00:00:05,549
به شما نشان می دهم که چگونه کمی
4
00:00:05,549 –> 00:00:09,480
صدا به بازی خود اضافه کنید تا اساساً
5
00:00:09,480 –> 00:00:10,679
بدانید که برای شروع کار باید چه کاری انجام دهید.
6
00:00:10,679 –> 00:00:12,960
7
00:00:12,960 –> 00:00:15,509
برای داشتن یک فایل نما باید صدایی داشته باشید و کاری که
8
00:00:15,509 –> 00:00:18,119
من انجام دادم این است که این فایل را
9
00:00:18,119 –> 00:00:22,769
از سایت دانلود کردهام، اکنون سایت را فراموش کردهام اما
10
00:00:22,769 –> 00:00:24,779
موج نقطهای متعادل است و مانند
11
00:00:24,779 –> 00:00:28,800
صدای پرش کلاسیک قدیمی است
12
00:00:28,800 –> 00:00:31,590
که میشنوید. در عرض یک دقیقه، پایتون
13
00:00:31,590 –> 00:00:33,890
عموماً بین پلتفرم بسیار خوبی است،
14
00:00:33,890 –> 00:00:35,850
اساساً همه کارهایی که ما تاکنون انجام دادهایم
15
00:00:35,850 –> 00:00:39,300
، فرقی نمیکند از کدام سیستمعامل
16
00:00:39,300 –> 00:00:42,980
از لینوکس مک یا ویندوز استفاده میکنید،
17
00:00:42,980 –> 00:00:45,989
همه چیزهایی که با همان صدا کار میکنند،
18
00:00:45,989 –> 00:00:47,879
یکی از مواردی است که در آن وجود دارد.
19
00:00:47,879 –> 00:00:49,739
به همین صورت کار می کند، بنابراین در حال حاضر من روی مک
20
00:00:49,739 –> 00:00:51,210
هستم و می خواهم به شما نشان دهم که چگونه این کار را
21
00:00:51,210 –> 00:00:53,280
در مک انجام دهید و سپس در مورد
22
00:00:53,280 –> 00:00:55,730
نحوه انجام این کار در لینوکس یا ویندوز
23
00:00:55,730 –> 00:00:59,070
صحبت خواهم کرد. کمی متفاوت است،
24
00:00:59,070 –> 00:01:00,270
بنابراین اولین چیزی که باید به آن اشاره کنم این است
25
00:01:00,270 –> 00:01:03,600
که صدایی که من پیدا کردم موج نقطه پرش
26
00:01:03,600 –> 00:01:06,240
و WA است فایلهای V به طور کلی
27
00:01:06,240 –> 00:01:07,920
با پلتفرمهای
28
00:01:07,920 –> 00:01:11,280
سازگاری سازگارتر هستند، دقیقاً در
29
00:01:11,280 –> 00:01:14,549
همان پوشه فایل پایتون من قرار دارند، بنابراین در حال حاضر
30
00:01:14,549 –> 00:01:16,920
من روی pong 7 و pong 7s در آنجا هستم،
31
00:01:16,920 –> 00:01:18,810
بنابراین آنها در همان پوشه هستند که
32
00:01:18,810 –> 00:01:21,990
این نکته واقعاً مهمی است که
33
00:01:21,990 –> 00:01:23,280
شما اکنون دارید. حتی اگر
34
00:01:23,280 –> 00:01:25,350
میدانید دارید چه کار میکنید، میتوانید حل کنید، اما برای مبتدیان
35
00:01:25,350 –> 00:01:27,330
این احتمالاً سادهترین راه برای انجام
36
00:01:27,330 –> 00:01:30,299
کارها است و بنابراین اساساً بسیار
37
00:01:30,299 –> 00:01:32,220
ساده است که چه زمانی میخواهم یک صدا را
38
00:01:32,220 –> 00:01:36,710
پخش کنم و بنابراین وقتی میخواهم صدایی را پخش کنم.
39
00:01:36,710 –> 00:01:40,490
باید وقتی توپ را برنده میشوم،
40
00:01:40,490 –> 00:01:45,119
یکی از حاشیهها را لمس کند یا
41
00:01:45,119 –> 00:01:50,640
از دست و پا پرش کند، خوب است، بنابراین در مک اوکی است، بنابراین
42
00:01:50,640 –> 00:01:52,460
من از چیزی به نام ماژول OS استفاده میکنم
43
00:01:52,460 –> 00:01:55,740
و کاری که به ما امکان میدهد
44
00:01:55,740 –> 00:01:57,000
اساساً با سیستم عامل تعامل داشته باشیم.
45
00:01:57,000 –> 00:02:01,350
دستورات متنی و بنابراین من
46
00:02:01,350 –> 00:02:03,810
سیستم عامل را وارد کرده ام تا بتوانم از آن ماژول استفاده کنم و
47
00:02:03,810 –> 00:02:07,860
سپس در اینجا پایین، بنابراین کاری که می توانم انجام دهم این است که
48
00:02:07,860 –> 00:02:11,550
بگویم سیستم نقطه ای سیستم عامل که عملکرد سیستم را
49
00:02:11,550 –> 00:02:13,590
برای ما فراخوانی می کند اکنون
50
00:02:13,590 –> 00:02:19,050
در مک این یک تعادل پخش MP است نه پخش
51
00:02:19,050 –> 00:02:27,000
WAV پس این است که این را بازی خواهد
52
00:02:27,000 –> 00:02:29,730
کرد و وقتی به مرز برخورد کرد
53
00:02:29,730 –> 00:02:31,080
، اینجا یک مشکل وجود دارد و من می خواهم به
54
00:02:31,080 –> 00:02:32,519
شما نشان دهم که در یک ثانیه، اما دوباره
55
00:02:32,519 –> 00:02:37,410
بیایید آن را آزمایش کنیم ببینیم چه اتفاقی می افتد اوه
56
00:02:37,410 –> 00:02:38,069
چه اشکالی دارد
57
00:02:38,069 –> 00:02:41,069
، منتظر نیستم آن را به بالا بچرخانم، من خودم را
58
00:02:41,069 –> 00:02:43,280
برگردانم صدا بالا
59
00:02:43,280 –> 00:02:46,079
اوه متأسفم
60
00:02:46,079 –> 00:02:50,190
یک پخش برای لینوکس است پخش AF برای مک است
61
00:02:50,190 –> 00:02:52,489
بیایید امتحان کنیم
62
00:02:52,489 –> 00:02:55,319
که دوباره به عقب 50-50 شانس داشت
63
00:02:55,319 –> 00:02:57,230
و من آن را منفجر کردم
64
00:02:57,230 –> 00:03:02,250
خوب بیایید حالا گوش کنیم آیا متوجه شدید که
65
00:03:02,250 –> 00:03:04,410
در حین پخش آن صدا همه چیز متوقف شد
66
00:03:04,410 –> 00:03:08,610
پس آن را تماشا کنید باز هم باشه،
67
00:03:08,610 –> 00:03:11,069
این چیزی نیست که میخواهیم اتفاق بیفتد، بنابراین برای
68
00:03:11,069 –> 00:03:13,260
دور زدن از آن در پایان این
69
00:03:13,260 –> 00:03:15,840
دستور باید یک آمپر و
70
00:03:15,840 –> 00:03:18,840
این علامت پایانی است، بسیار خوب، پس بسیار خوب، بیایید
71
00:03:18,840 –> 00:03:21,200
آن را آزمایش کنیم
72
00:03:25,4