در این مطلب، ویدئو آموزش Pygame – ساخت اپ پلتفرمر. 1: نصب و ساخت پنجره با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,060 –> 00:00:02,129
به اولین قسمت از سری آموزش بازی چشم من خوش آمدید، من
2
00:00:02,129 –> 00:00:04,230
3
00:00:04,230 –> 00:00:07,440
از اصول اولیه شروع می کنم و به
4
00:00:07,440 –> 00:00:09,840
پایان می رسم تا پلتفرمر را برای این مجموعه به پایان برسانیم
5
00:00:09,840 –> 00:00:11,670
و سپس چند قسمت دیگر را خواهم ساخت
6
00:00:11,670 –> 00:00:13,380
که در آن به
7
00:00:13,380 –> 00:00:16,109
موضوعات دیگری مانند نورپردازی و سایر
8
00:00:16,109 –> 00:00:18,710
افکتهای تصادفی که ممکن است برای افراد جالب باشد،
9
00:00:18,710 –> 00:00:21,420
بنابراین اول از همه فرض
10
00:00:21,420 –> 00:00:23,550
کنید که پایتون را برای این آموزش میشناسید، در
11
00:00:23,550 –> 00:00:26,519
صورتی که آموزش عالی وجود دارد
12
00:00:26,519 –> 00:00:27,900
که من در توضیحات آن را لینک کردهام،
13
00:00:27,900 –> 00:00:31,439
فقط باید به فصل 16 بخوانید و
14
00:00:31,439 –> 00:00:33,120
سپس می توانید به این آموزش بازگردید،
15
00:00:33,120 –> 00:00:36,719
من همچنین از Python 3.4 point 4
16
00:00:36,719 –> 00:00:38,850
برای این آموزش استفاده خواهم کرد، شما می توانید با هر
17
00:00:38,850 –> 00:00:41,129
نسخه ای از Python 3 تا زمانی که
18
00:00:41,129 –> 00:00:43,860
قبلاً یک بازی نصب کرده اید کار کنید، اما برای
19
00:00:43,860 –> 00:00:45,960
قسمت نصب این آموزش من من
20
00:00:45,960 –> 00:00:47,879
فرض میکنم که از نسخهای از
21
00:00:47,879 –> 00:00:50,480
پایتون استفاده میکنید که دارای پیپ نصب
22
00:00:50,480 –> 00:00:53,579
شده است که برخی از نسخههای جدیدتر
23
00:00:53,579 –> 00:00:55,230
پایتون است، بنابراین اگر نسخه جدیدی
24
00:00:55,230 –> 00:00:56,280
دارید خوب هستید،
25
00:00:56,280 –> 00:00:58,710
من همچنین بدیهی است که فرض میکنم قبلاً این کار را انجام دادهاید.
26
00:00:58,710 –> 00:01:00,600
پایتون را نصب کرد وقتی
27
00:01:00,600 –> 00:01:02,219
بازی من را نصب میکنید اولین کاری که
28
00:01:02,219 –> 00:01:03,570
میخواهید انجام دهید این است که خط فرمان خود را باز کنید،
29
00:01:03,570 –> 00:01:06,060
میتوانید این کار را با فشار دادن
30
00:01:06,060 –> 00:01:09,270
کلید Windows + R انجام دهید و سپس
31
00:01:09,270 –> 00:01:13,049
میخواهید CMD را تایپ کنید و میتوانید آن را
32
00:01:13,049 –> 00:01:16,170
نیز جستجو کنید. آن را روی کامپیوتر و
33
00:01:16,170 –> 00:01:18,720
اما اگر
34
00:01:18,720 –> 00:01:20,759
از نسخهای استفاده میکنید که به
35
00:01:20,759 –> 00:01:23,490
طور معمول از پیش نصب شده استفاده میکنید، فقط میتوانید
36
00:01:23,490 –> 00:01:28,680
hip install PI یک بازی را تایپ کنید، اما برای برخی
37
00:01:28,680 –> 00:01:30,540
افراد و در مورد من پیپ
38
00:01:30,540 –> 00:01:32,100
به عنوان یک بازی داخلی شناخته نمیشود. یا
39
00:01:32,100 –> 00:01:34,860
دستور خارجی و کاری که در این مورد انجام می دهید این است
40
00:01:34,860 –> 00:01:37,079
که به پوشه پایتون خود بروید
41
00:01:37,079 –> 00:01:39,689
که نمی دانم برای شما کجاست شما
42
00:01:39,689 –> 00:01:41,880
باید خودتان آن را پیدا کنید اما برای
43
00:01:41,880 –> 00:01:51,450
من باید اینجا باشد که پایتون است
44
00:01:51,450 –> 00:01:53,880
و سپس دو شماره اول
45
00:01:53,880 –> 00:01:56,340
نسخه ای که استفاده می کنید، بنابراین در مورد من 3 4 است،
46
00:01:56,340 –> 00:01:59,490
زیرا من از 3 point 4 point 4 استفاده می کنم و
47
00:01:59,490 –> 00:02:00,899
سپس شما می خواهید به
48
00:02:00,899 –> 00:02:06,030
پوشه اسکریپت ها بروید و فکر می کنم این
49
00:02:06,030 –> 00:02:08,098
یک مکان نصب زیبا است. و
50
00:02:08,098 –> 00:02:10,949
سپس من فقط می توانم pip exe را انجام دهم زیرا
51
00:02:10,949 –> 00:02:14,040
یک بازی اجرایی است و سپس
52
00:02:14,040 –> 00:02:17,310
بازی I را نصب کنم و سپس آن را نصب می کند، اما در
53
00:02:17,310 –> 00:02:19,739
مورد من قبلاً یک بازی PI دریافت کرده ام،
54
00:02:19,739 –> 00:02:21,750
فقط به من می گوید که آنها را دارم،
55
00:02:21,750 –> 00:02:22,319
بله،
56
00:02:22,319 –> 00:02:24,870
پس از اینکه این را نشان می دهد وجود دارد و به شما اطلاع می دهد که
57
00:02:24,870 –> 00:02:27,209
تمام شده است و چیزهایی که می خواهید برای
58
00:02:27,209 –> 00:02:29,459
باز کردن Python Idol که من
59
00:02:29,459 –> 00:02:30,959
فرض میکنم از قبل میدانید چگونه انجام دهید و
60
00:02:30,959 –> 00:02:32,579
سپس میخواهید به پوسته خود
61
00:02:32,579 –> 00:02:32,939
62
00:02:32,939 –> 00:02:34,980
بروید، باید بازی import PI را تایپ کنید
63
00:02:34,980 –> 00:02:36,480
تا مطمئن شوید که
64
00:02:36,480 –> 00:02:39,540
آن را به درستی نصب کردهاید. که ممکن است یک لحظه طول بکشد اما
65
00:02:39,540 –> 00:02:41,069
می توانید ببینید که من هیچ خطایی در اینجا دریافت نکرده ام،
66
00:02:41,069 –> 00:02:43,680
اگر به درستی نصب نشده باشد به شما خطا می دهد
67
00:02:43,680 –> 00:02:45,510
و اکنون
68
00:02:45,510 –> 00:02:48,720
که peg را به درستی نصب کرده اید،
69
00:02:48,720 –> 00:02:52,549
نحوه باز کردن یک پنجره را توضیح خواهم داد. بازی من،
70
00:02:52,549 –> 00:02:54,720
بنابراین اولین کاری که میخواهید
71
00:02:54,720 –> 00:02:57,870
انجام دهید این است که بازی PI را وارد کنید زیرا این
72
00:02:57,870 –> 00:02:59,790
کتابخانه از آن استفاده میکند و سپس
73
00:02:59,790 –> 00:03:03,569
کتابخانه سیستم را نیز میخواهید زیرا
74
00:03:03,569 –> 00:03:06,299
بعداً استفاده میشود، خواهید دید که
75
00:03:06,299 –> 00:03:10,109
میخواهید تمام مغول ها را از بازی PI وارد کنید
76
00:03:10,109 –> 00:03:14,220
و سپس می خواهید
77
00:03:14,220 –> 00:03:20,120
آن را با این کار شروع کنید و
78
00:03:20,120 –> 00:03:22,409
این یک نظر است. لازم نیست
79
00:03:22,409 –> 00:03:24,329
آن را در آنجا قرار دهید، شما می خواهید
80
00:03:24,329 –> 00:03:27,750
متغیر خود را با اندازه پنجره خود تنظیم کنید، در
81
00:03:27,750 –> 00:03:29,040
این مورد من فقط از پنجره
82
00:03:29,040 –> 00:03:32,819
ای با ابعاد 400 در 400 پیکسل استفاده می کنم، این فقط
83
00:03:32,819 –> 00:03:35,370
در داخل پنجره است و این کار را نمی کند.
84
00:03:35,370 –> 00:03:38,010
نوار بالایی را با تمام موارد ناوبری
85
00:03:38,010 –> 00:03:40,560
و عنوان پنجره اضافه کنید و سپس
86
00:03:40,560 –> 00:03:43,319
کاری که می خواهید انجام دهید این است
87
00:03:43,319 –> 00:03:47,849
که نمایشگری را ایجاد کنید که با فراخوانی این
88
00:03:47,849 –> 00:03:51,150
تابع انجام می دهید تا از اندازه پنجره ای که
89
00:03:51,150 –> 00:03:53,519
قبلاً در اینجا تعریف کرده اید استفاده کنید یا
90
00:03:53,519 –> 00:03:55,590
می توانید فقط کاری شبیه به این انجام دهید، اما من
91
00:03:55,590 –> 00:03:57,750
میتوانم آن را برای چشمها آسانتر کنم و یک
92
00:03:57,750 –> 00:04:01,919
دست تعریف شده را در اینجا قرار دهید. فقط 0 132 را در اینجا قرار دهید. من در حال
93
00:04:01,919 –> 00:04:03,060
حاضر در مورد اینکه اینها چه
94
00:04:03,060 –> 00:04:05,340
هستند صحبت نمیکنم زیرا هر بازی از نظر فنی
95
00:04:05,340 –> 00:04:07,199
در یک حلقه اجرا میشود که شما میخواهید انجام دهید.
96
00:04:07,199 –> 00:04:11,1