در این مطلب، ویدئو رابط کاربری گرافیکی پایتون با Tkinter – پخش موسیقی با استفاده از Pygame – 5/30 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,060 –> 00:00:03,360
خوب بچه ها به روز پنجم خوش آمدید
2
00:00:03,360 –> 00:00:06,480
و بیایید در واقع کاری را که دیروز انجام دادیم خلاصه کنیم،
3
00:00:06,480 –> 00:00:08,340
بنابراین دیروز در
4
00:00:08,340 –> 00:00:11,840
مورد دکمه ها و نحوه تبدیل یک
5
00:00:11,840 –> 00:00:15,179
تصویر واقعی به یک دکمه یاد می گیریم و وقتی روی آن کلیک می
6
00:00:15,179 –> 00:00:16,139
کنیم
7
00:00:16,139 –> 00:00:18,930
چگونه یک تابع را واقعا اجرا کنیم
8
00:00:18,930 –> 00:00:21,990
یا چگونه یک دکمه انجام کاری را انجام دهید،
9
00:00:21,990 –> 00:00:24,150
بنابراین ما این عملکرد دکمه زیر خط پخش را ایجاد
10
00:00:24,150 –> 00:00:26,550
کردیم و آن را با این متن چاپ می کنیم
11
00:00:26,550 –> 00:00:29,789
اکنون امروز یک روز بسیار هیجان انگیز است
12
00:00:29,789 –> 00:00:31,590
زیرا در نهایت قرار است
13
00:00:31,590 –> 00:00:35,370
یاد بگیریم چگونه موسیقی را با استفاده از پایتون پخش کنیم
14
00:00:35,370 –> 00:00:38,129
و در نهایت مطمئن شویم که وقتی
15
00:00:38,129 –> 00:00:40,469
این پخش را فشار می دهید دکمه کمی موسیقی در
16
00:00:40,469 –> 00:00:42,480
حال پخش است، پس چگونه میخواهیم انجام
17
00:00:42,480 –> 00:00:44,550
دهیم که از این بسته استفاده میکنیم، به
18
00:00:44,550 –> 00:00:47,700
نام بازی Pi، به نام بازی PI،
19
00:00:47,700 –> 00:00:51,120
اجازه دهید من فقط آن را برای شما بنویسم که به
20
00:00:51,120 –> 00:00:55,110
نام بازی PI Pyg AME است، بنابراین این بسته
21
00:00:55,110 –> 00:00:57,840
مشخصا با این نام آن می
22
00:00:57,840 –> 00:01:00,570
گوید که برای ساخت بازی استفاده می شود و
23
00:01:00,570 –> 00:01:02,340
اگر به این نوع بازی سازی و چیزهای مشابه علاقه مند هستید، در
24
00:01:02,340 –> 00:01:04,760
زیر نظر دهید،
25
00:01:04,760 –> 00:01:07,260
سعی می کنم یک چالش 30 روزه برای
26
00:01:07,260 –> 00:01:09,030
بازی و همچنین نحوه ساخت بازی با استفاده از ng
27
00:01:09,030 –> 00:01:11,340
Python اما در حال حاضر فقط می خواهیم
28
00:01:11,340 –> 00:01:14,369
از بخشی از این بسته بازی PI استفاده
29
00:01:14,369 –> 00:01:18,630
کنیم که به عنوان میکسر M I X I شناخته می شود بنابراین
30
00:01:18,630 –> 00:01:20,580
از میکسری که وظیفه بازی را بر عهده دارد
31
00:01:20,580 –> 00:01:23,340
برای جلوه های صوتی و صوتی
32
00:01:23,340 –> 00:01:26,040
استفاده می کنیم بنابراین اساساً می توانیم از میکسر بازی های pi استفاده کنیم.
33
00:01:26,040 –> 00:01:29,100
کلاس برای اطمینان از
34
00:01:29,100 –> 00:01:31,590
اینکه صدا در داخل کد پایتون ما پخش می شود
35
00:01:31,590 –> 00:01:34,560
و این هدف اصلی ماست، بنابراین کاری که
36
00:01:34,560 –> 00:01:36,180
می خواهیم انجام دهیم این است که ابتدا
37
00:01:36,180 –> 00:01:39,180
این بسته بازی PI را نصب کنیم و این
38
00:01:39,180 –> 00:01:41,549
بسیار ساده است و حتی اگر
39
00:01:41,549 –> 00:01:43,590
از pycharm استفاده نمی کنید. اگر از pi charm استفاده میکنید،
40
00:01:43,590 –> 00:01:46,200
کارهایی که من انجام میدهم را دنبال کنید و اگر
41
00:01:46,200 –> 00:01:48,210
از چیز دیگری استفاده میکنید، فقط pip را
42
00:01:48,210 –> 00:01:51,299
نصب کنید نه PyCharm فقط pip
43
00:01:51,299 –> 00:01:53,939
بازی PI را نصب کنید و شما باید خوب بروید،
44
00:01:53,939 –> 00:01:57,710
بنابراین من به تنظیمات میروم.
45
00:01:57,710 –> 00:02:00,689
سپس به مفسر پروژه در ملودی پروژه بروید،
46
00:02:00,689 –> 00:02:02,159
ما قصد داریم به پروژه
47
00:02:02,159 –> 00:02:04,350
روی چاپگر برویم و سپس من قبلاً
48
00:02:04,350 –> 00:02:06,570
این بازی PI را نصب کرده ام اما اگر
49
00:02:06,570 –> 00:02:09,179
روی این نماد پلاس کلیک نکرده اید و
50
00:02:09,179 –> 00:02:11,008
سپس خرید یک بازی را تایپ کنید
51
00:02:11,008 –> 00:02:12,480
و این اولین بازی است. یکی که باید
52
00:02:12,480 –> 00:02:14,730
به صورت y نصب کنید می توانید در توضیحات ببینید
53
00:02:14,730 –> 00:02:17,819
که می گوید توسعه بازی پایتون، یعنی من
54
00:02:17,819 –> 00:02:19,140
قبلا آن را نصب کرده ام، بنابراین
55
00:02:19,140 –> 00:02:20,489
قصد ندارم دوباره آن را نصب کنم، اما شما
56
00:02:20,489 –> 00:02:21,840
فقط می توانید روی آن کلیک کنید و فقط روی
57
00:02:21,840 –> 00:02:25,080
بسته نصب کلیک کنید و اگر از PyCharm استفاده نمی کنید، بله.
58
00:02:25,080 –> 00:02:27,420
pip install PI jump
59
00:02:27,420 –> 00:02:29,819
by a game not Python نمی دانم چرا
60
00:02:29,819 –> 00:02:31,650
مدام می گویم PI chompa chompa این
61
00:02:31,650 –> 00:02:33,239
خیلی اسم خوبی است که PyCharm را می نویسند به
62
00:02:33,239 –> 00:02:36,269
هر حال بله، پس فقط بازی PI را نصب کنید و
63
00:02:36,269 –> 00:02:38,430
شما باید بروید و بعد از آن
64
00:02:38,430 –> 00:02:41,790
ما می رویم این بازی خرید را وارد کنید
65
00:02:41,790 –> 00:02:44,730
و از بازی PI ما به تمام
66
00:02:44,730 –> 00:02:46,379
بازی Pi اشاره نمی کنیم زیرا بازی PI
67
00:02:46,379 –> 00:02:49,410
بسته کمی بزرگ است شما فقط یک عنصر
68
00:02:49,410 –> 00:02:51,599
از بازی PI می خواهید و آن
69
00:02:51,599 –> 00:02:53,700
میکسری نام دارد که وظیفه پخش
70
00:02:53,700 –> 00:02:56,190
کلیپ های صوتی را بر عهده دارد و به این دلیل که شما قرار
71
00:02:56,190 –> 00:02:57,299
است کارهای زیادی انجام دهیم، به عنوان مثال
72
00:02:57,299 –> 00:03:00,239
تغییر صدا و متوقف کردن
73
00:03:00,239 –> 00:03:02,640
موسیقی و متوقف کردن موسیقی، و ما
74
00:03:02,640 –> 00:03:04,650
همه این کارها را انجام خواهیم داد، بنابراین ما به
75
00:03:04,650 –> 00:03:06,299
یک نوع بسته سطح بالا
76
00:03:06,299 –> 00:03:09,390
برای پخش کننده موسیقی نیاز داریم و میکسر
77
00:03:09,390 –> 00:03:11,190
از بازی PI برای th عالی است
78
00:03:11,190 –> 00:03:14,400
بنابراین پس از وارد کردن این میکسر از بازی PI،
79
00:03:14,400 –> 00:03:16,620
ابتدا باید این میکسر را مقداردهی اولیه کنیم،
80
00:03:16,620 –> 00:03:18,900
در غیر این صورت کار نمی کند،
81
00:03:18,900 –> 00:03:21,840
بنابراین من فقط به زیر این PK ریشه
82
00:03:21,840 –> 00:03:24,690
می روم و این میکسر dot ini
83
00:03:24,690 –> 00:03:27,060
d و براکت هایی که در اصل مخفف آن هستند را می نویسم.
84
00:03:27,060 –> 00:03:29,310
مقداردهی اولیه به من اجازه دهید در واقع
85
00:03:29,310 –> 00:03:33,530
یا در اینجا نظر بدهم برای مقداردهی اولیه من
86
00:03:33,530 –> 00:03:35,910
نمی دانم که آیا املا درست است یا
87
00:03:35,910 –> 00:03:36,470
نه،
88
00:03:36,470 –> 00:03:39,660
من فکر می کنم چیزی در مقداردهی اولیه وجود دارد.
89
00:03:39,660 –> 00:03:42,569
90
00:03:42,569 –> 00:03:45,030
91
00:03:45,030 –> 00:03:47,010
92
00:03:47,010 –> 00:03:52,549
93
00:03:52,549 –> 00:03:57,900
فکر کن اوه وای، پس من آن را
94
00:03:57,900 –> 00:03:59,849
در حین جستجو کردن آن عالی وارد کردم، اما
95
00:03:59,849 –> 00:04:02,730
در حین سوار شدن در pycharm عالی، آن را لعنتی کردم،
96
00:04:02,730 –> 00:04:05,879
بنابراین میخواهم بنویسد که میکسر را مقداردهی اولیه میکند،
97
00:04:05,879 –> 00:04:06,620
98
00:04:06,620 –> 00:04:08,970
در هر پا در
99
00:04:08,970 –> 00:04:11,849
میکسر، کاری که ما میخواهیم انجام دهیم این است
100
00:04:11,849 –> 00:04:14,930
که در واقع موسیقی را پخش کنیم. ما به
101
00:04:14,930 –> 00:04:17,789
نوعی کلیپ صوتی در اینجا در
102
00:04:17,789 –> 00:04:20,488
پروژه ملودی نیاز داریم، بدیهی است زمانی که ما
103
00:04:20,488 –> 00:04:22,280
104
00:04:22,280 –> 00:04:23,990
کامل و واضح را ایجاد کرده ایم که می توانیم موسیقی آبی را