در این مطلب، ویدئو چگونه با پایتون صدا تولید کنیم؟ با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:13:09
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:02,510 –> 00:00:06,120
سلام به ویدیوهای ترول آنلاین از
2
00:00:06,120 –> 00:00:08,820
JCR elif’s برای اطلاعات بیشتر خوش آمدید و برای
3
00:00:08,820 –> 00:00:10,530
دانلود سورس کد این ویدیو
4
00:00:10,530 –> 00:00:13,969
می توانید به نشانی www.geogebra.org مراجعه کنید،
5
00:00:13,969 –> 00:00:16,470
همراه با این فیلم های آموزشی، ما همچنین آموزش های
6
00:00:16,470 –> 00:00:19,020
آنلاین و همچنین
7
00:00:19,020 –> 00:00:21,630
پروژه های پایه مستقل را در چندین
8
00:00:21,630 –> 00:00:23,310
موضوع ارائه می دهیم. بنابراین اگر
9
00:00:23,310 –> 00:00:26,279
نیازی دارید، می توانید
10
00:00:26,279 –> 00:00:28,980
از طریق وب سایت ما با ما تماس بگیرید یا می توانید
11
00:00:28,980 –> 00:00:31,439
از طریق ایمیل ما با ما تماس بگیرید و JCV
12
00:00:31,439 –> 00:00:34,829
rlf گفت gmail.com در این ویدیو یاد می
13
00:00:34,829 –> 00:00:39,440
گیریم که چگونه با استفاده از پایتون صدا تولید کنیم.
14
00:00:39,440 –> 00:00:41,940
بستههای مختلفی
15
00:00:41,940 –> 00:00:44,940
در پایتون وجود دارد که شما
16
00:00:44,940 –> 00:00:48,390
یا صدای mp3 تیره یا فایل wav درب را پخش میکنید،
17
00:00:48,390 –> 00:00:50,760
اما چندین بسته وجود دارد، اما وقتی
18
00:00:50,760 –> 00:00:52,770
در مورد برنامهنویسی صحبت میکنیم،
19
00:00:52,770 –> 00:00:55,469
معمولاً یک مورد نیاز است، مانند این است که ما
20
00:00:55,469 –> 00:00:58,140
یک موج سینوسی ایجاد کنیم، به عنوان مثال از طریق
21
00:00:58,140 –> 00:01:04,349
یک مجموع از طریق برخی. برنامه نویسی و شما
22
00:01:04,349 –> 00:01:06,750
می خواهید آن را پخش کنید یا فرض کنید ما در
23
00:01:06,750 –> 00:01:09,990
حال انجام یک پروژه پردازش گفتار هستیم، بنابراین
24
00:01:09,990 –> 00:01:13,500
یک فریم را ضبط کرده ایم یا
25
00:01:13,500 –> 00:01:16,080
تجزیه و تحلیلی روی آن انجام داده ایم و می خواهیم
26
00:01:16,080 –> 00:01:19,950
بدون تبدیل پخش کنیم
27
00:01:19,950 –> 00:01:23,189
فایلهای wav نقطهای یا فایلهای mp3 نقطهای را وارد کنید، بنابراین
28
00:01:23,189 –> 00:01:25,860
چندین فایل مانند پخش صدای PI
29
00:01:25,860 –> 00:01:29,280
صدای Vince در پخشکننده VLC یا آزمایشگاه شما موجود است، بنابراین
30
00:01:29,280 –> 00:01:32,700
بسیاری از آنها مانند برای
31
00:01:32,700 –> 00:01:38,119
پخش فایل mp3 یا فایلهای پخش نقطهای با استفاده از
32
00:01:38,119 –> 00:01:43,290
این درایور پیشفرض ویندوز استفاده میشوند، اما به عنوان تا آنجا
33
00:01:43,290 –> 00:01:45,270
که آقا برنامه نویس نیاز اصلی ما
34
00:01:45,270 –> 00:01:47,610
پخش
35
00:01:47,610 –> 00:01:52,350
صدای ذخیره شده یا پخش برخی از داده
36
00:01:52,350 –> 00:01:53,880
هایی است که به شکل یک متغیر ذخیره شده است،
37
00:01:53,880 –> 00:01:56,579
بنابراین ما یاد خواهیم گرفت که چگونه این کار را انجام دهیم،
38
00:01:56,579 –> 00:02:01,680
بنابراین برای این کار از ماژولی به نام
39
00:02:01,680 –> 00:02:03,479
ماژول دستگاه صدا استفاده می کنیم.
40
00:02:03,479 –> 00:02:06,149
بنابراین ابتدا به طور کلی به طور پیش فرض
41
00:02:06,149 –> 00:02:07,580
روی
42
00:02:07,580 –> 00:02:10,190
آناکوندا ناوبری یا
43
00:02:10,190 –> 00:02:11,900
توزیع آناکوندا شما
44
00:02:11,900 –> 00:02:14,360
نصب نیست، بنابراین ابتدا باید آن را نصب کنید تا برای نصب می توانید
45
00:02:14,360 –> 00:02:18,440
به محیط ها بروید سپس مسیر اصلی و
46
00:02:18,440 –> 00:02:21,860
می توانید روی ترمینال باز کلیک کنید بنابراین اگر
47
00:02:21,860 –> 00:02:23,510
این ناوبری آناکوندا را نصب کرده اید
48
00:02:23,510 –> 00:02:26,170
به یک کاربر خاص، سپس باید
49
00:02:26,170 –> 00:02:29,570
50
00:02:29,570 –> 00:02:32,180
از طریق این پنجره دستوری به پوشه اسکریپت های آناکوندا بروید که
51
00:02:32,180 –> 00:02:35,660
می تواند مانند سی دی آناکوندا انجام شود و
52
00:02:35,660 –> 00:02:37,460
سپس اسکریپت هایی را که باید به آنها اسکریپ بروید، ببینید.
53
00:02:37,460 –> 00:02:39,170
ts و سپس باید این دستور را اجرا کنید
54
00:02:39,170 –> 00:02:43,280
مانند tip install همانطور که ما صدای
55
00:02:43,280 –> 00:02:49,220
شما را نیز میدهیم و درست میدهیم،
56
00:02:49,220 –> 00:02:53,330
بنابراین اگر enter را فشار دهید کمتر از
57
00:02:53,330 –> 00:02:55,010
یک دقیقه طول میکشد و
58
00:02:55,010 –> 00:02:58,160
همه چیز درست است، بنابراین ما قبلاً
59
00:02:58,160 –> 00:03:01,360
آن سایت را نصب کردهایم.
60
00:03:01,360 –> 00:03:03,650
نشان میدهد که قبلاً راضی است، بنابراین ما
61
00:03:03,650 –> 00:03:08,020
قبلاً یک دستگاه صوتی نصب کردهایم
62
00:03:08,020 –> 00:03:11,959
و پس از نصب میتوانید
63
00:03:11,959 –> 00:03:16,459
آن را از اینجا بررسی کنید مانند وارد کردن دستگاه صدا به عنوان
64
00:03:16,459 –> 00:03:19,430
یک سختگیر، فرض کنید اگر دستگاه دیگری
65
00:03:19,430 –> 00:03:21,170
وجود ندارد، به این معنی است که مدل دستگاه صوتی
66
00:03:21,170 –> 00:03:23,360
روی رایانه نصب شده است. حالا
67
00:03:23,360 –> 00:03:26,570
بیایید تایپ کنیم برنامهای بنویسیم که از طریق
68
00:03:26,570 –> 00:03:29,959
آن بتوانیم مقداری صدا
69
00:03:29,959 –> 00:03:31,640
تولید کنیم، بنابراین کاری که انجام میدهیم،
70
00:03:31,640 –> 00:03:33,980
یک موج سینوسی یا یک سیگنال تک آهنگی
71
00:03:33,980 –> 00:03:36,620
تولید میکنیم و یاد میگیریم که چگونه سیگنال تولید کنیم یا
72
00:03:36,620 –> 00:03:39,290
چند صدایی ایجاد کنیم یا سعی کنیم مقداری از آن تولید کنیم.
73
00:03:39,290 –> 00:03:42,860
موسیقی از آن مشخصاً کوچک است،
74
00:03:42,860 –> 00:03:47,270
بنابراین بیایید ابتدا این
75
00:03:47,270 –> 00:03:52,090
ماژول دستگاه صدا را به عنوان دستگاه صوتی درگاه صدا
76
00:03:52,090 –> 00:03:59,450
وارد کنیم و سپس numpy as را وارد کنیم و P دوباره
77
00:03:59,450 –> 00:04:02,570
PI را وارد کنیم زیرا
78
00:04:02,570 –> 00:04:08,330
از واردات ریاضی بسیار مفید می شود. PI خوب است پس چرا
79
00:04:08,330 –> 00:04:10,280
من از PI صدا استفاده می کنم زیرا استفاده از آن
80
00:04:10,280 –> 00:04:12,560
راحت تر است و
81
00:04:12,560 –> 00:04:16,070
در یک بسته دستگاه پخش می
82
00:04:16,070 –> 00:04:18,290
شود مانند تولید صدا و
83
00:04:18,290 –> 00:04:21,168
همچنین دستورهایی برای ضبط صداها
84
00:04:21,168 –> 00:04:24,530
از میکروفون خود دریافت می کنیم بنابراین در ویدیوی بعدی
85
00:04:24,530 –> 00:04:26,210
من صحبت خواهم کرد. در مورد نحوه
86
00:04:26,210 –> 00:04:28,550
ضبط صدا از میکروفون با استفاده از این
87
00:04:28,550 –> 00:04:33,050
دستگاه صدا خوب است، بنابراین این یک
88
00:04:33,050 –> 00:04:38,480
پخش با استفاده از پخش صدا با استفاده از پایتون است، بنابراین
89
00:04:38,480 –> 00:04:40,730
شما می توانید این فایل را از
90
00:04:40,730 –> 00:04:47,840
وب سایت ما دانلود کنید خوب، بنابراین اکنون اول خوب است،
91
00:04:47,840 –> 00:04:50,320
بنابراین چندین چیز در آن وجود دارد، مانند
92
00:04:50,320 –> 00:04:53,180
اول از همه Vivar ما علاقه مند
93
00:04:53,180 –> 00:04:55,400
هستیم اما چندین دستگاه صوتی
94
00:04:55,400 –> 00:04:57,169
هستند که تاکنون توسط این ماژول پشتیبانی می شوند،
95
00:04:57,169 –> 00:05:01,790
بنابراین می توان این کار را انجام داد، اجازه دهید
96
00:05:01,790 –> 00:05:04,700
ابتدا همه چیز را وارد کنیم تا
97
00:05:04,700 –> 00:05:08,810
خطایی در این کنسول ایجاد نشود، بنابراین
98
00:05:08,810 –> 00:05:16,040
این یکی به عنوان پرس و جوی نقطه ای است. دستگاهها را زیر خط بکشید،
99
00:05:16,040 –> 00:05:19,900
بنابراین همه دستگاههای موجود
100
00:05:19,900 –> 00:05:22,460
توسط پایتون پشتیبانی میشوند، بنابراین
101
00:05:22,460 –> 00:05:26,810
آنها نزدیک به دوازده دستگاه
102
00:05:26,810 –> 00:05:28,760
هستند که توسط آن پشتیبانی میشوند، بنابراین این
103
00:05:28,760 –> 00:05:31,310
اعداد عددی شناسه دستگاه
104
00:05:31,310 –> 00:05:34,880
هر یک هستند و این همان نام
105
00:05:34,880 –> 00:05:37,970
درایور و این نشان می دهد که چه نوع
106
00:05:37,970 –> 00:05:40,640
دستگاهی است، به عنوان مثال اگر بلندگوهای او
107
00:05:40,640 –> 00:05:42,650
آنجا باشد، پس نوع دستگاه خروجی است
108
00:05:42,650 –> 00:05:44,900
و سپس میکروفون در نوع
109
00:05:44,900 –> 00:05:48,229
دستگاه I است و این فلش مانند
110
00:05:48,229 –> 00:05:54,100
دستگاه های پیش فرض را نشان می دهد، بنابراین فرض کنید ما میخواهید
111
00:05:54,100 –> 00:05:58,600
دستگاههای پیشفرض یا پیشفرض را بررسی کنید،
112
00:05:58,600 –> 00:06:01,850
بیایید بگوییم دستگاه نقطه پیشفرض رایج چیست،
113
00:06:01,850 –> 00:06:10,700
بنابراین دستگاه را ایدهآل نشان میدهد و سپس
114
00:06:10,700 –> 00:06:14,539
1 و 3 را درست نشان میدهد، بنابراین اگر میخواهید هر
115
00:06:14,539 –> 00:06:16,280
دستگاه دیگری را به عنوان یک دستگاه پیشفرض بسازید که
116
00:06:16,280 –> 00:06:18,919
میتواند انجام شود، بنابراین فقط باید دستگاه پیشفرض نقطه G
117
00:06:18,919 –> 00:06:21,260
برابر با 5 است، بنابراین
118
00:06:21,260 –> 00:06:23,770
آن دستگاه بهعنوان یک
119
00:06:23,770 –> 00:06:28,180