در این مطلب، ویدئو #50 آموزش پایتون برای مبتدیان | روش __init__ با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:03,620 –> 00:00:05,790
به عقب خوش آمدید بیگانگان نام من دیوید
2
00:00:05,790 –> 00:00:07,470
وادیم است و بیایید این سری را در پایتون ادامه دهیم
3
00:00:07,470 –> 00:00:10,049
اکنون آخرین ویدیویی که در
4
00:00:10,049 –> 00:00:12,269
مورد آن صحبت کردیم مفهوم اوپس درست است که دیدیم
5
00:00:12,269 –> 00:00:15,209
شی چیست و یک کلاس بیایید
6
00:00:15,209 –> 00:00:17,310
آن را بیشتر کاوش کنیم مانند به یاد داشته باشید زمانی که
7
00:00:17,310 –> 00:00:19,080
در مورد اشیایی صحبت کردیم که شی خواهد داشت دو
8
00:00:19,080 –> 00:00:21,000
چیز درست یکی این است که
9
00:00:21,000 –> 00:00:22,679
برخی از ویژگی ها را خواهد داشت و همچنین یک
10
00:00:22,679 –> 00:00:24,929
رفتار خواهد داشت حالا وقتی می گویید ویژگی ها
11
00:00:24,929 –> 00:00:26,429
آن ها متغیر هستند درست می توانیم
12
00:00:26,429 –> 00:00:28,769
متغیرها را ایجاد کنیم و رفتار
13
00:00:28,769 –> 00:00:30,810
روش های شما است و سپس متدها تقریباً
14
00:00:30,810 –> 00:00:33,540
مشابه توابع هستند اما در OOP ما فراخوانی می کنیم روشهای ریاضی
15
00:00:33,540 –> 00:00:36,600
در حال حاضر در اینجا باید با روشهایی کار کنیم
16
00:00:36,600 –> 00:00:38,460
که مانند آنها هنوز با متغیرها کار نمیکنند،
17
00:00:38,460 –> 00:00:40,380
بنابراین کاری که من انجام
18
00:00:40,380 –> 00:00:42,000
میدهم فقط نشان دادن این است که اجازه دهید فقط
19
00:00:42,000 –> 00:00:43,650
این مورد را در اینجا حذف کنم زیرا اگر بدانیم که
20
00:00:43,650 –> 00:00:46,320
میتوانیم با استفاده از خود شی یا تضاد را فراخوانی
21
00:00:46,320 –> 00:00:48,390
کنیم. ما میتوانیم آن را با کلاس خود
22
00:00:48,390 –> 00:00:50,940
با عبور دادن شیء به صورت نحوی فراخوانی
23
00:00:50,940 –> 00:00:52,800
کنیم، اکنون معمولاً به سراغ دومی میرویم
24
00:00:52,800 –> 00:00:54,900
که متد را فراخوانی میکند، زیرا از
25
00:00:54,900 –> 00:00:57,090
شیء بسیار منطقیتر است. ما
26
00:00:57,090 –> 00:00:59,280
آن قسمت را حذف می کنیم و بنابراین وقتی شیء را بدست آوردیم،
27
00:00:59,280 –> 00:01:01,410
بیایید این را نیز حذف کنیم تا
28
00:01:01,410 –> 00:01:03,150
پاک شود سوفیا اکنون کاری که من انجام خواهم داد این است
29
00:01:03,150 –> 00:01:05,220
که می خواهم
30
00:01:05,220 –> 00:01:06,810
متغیرهایی داشته باشم که امروزه می خواهم متغیرهایی را داشته باشم آنچه می خواهم این است
31
00:01:06,810 –> 00:01:10,079
که می خواهم دو متغیر داشته باشم یکی که
32
00:01:10,079 –> 00:01:12,659
نوع CPU را که من با آن کار می کنم و مقدار بره را تعریف می کند، به
33
00:01:12,659 –> 00:01:14,460
34
00:01:14,460 –> 00:01:16,020
عنوان مثال اگر در مورد هر کامپیوتری صحبت می کنید،
35
00:01:16,020 –> 00:01:17,999
این دو بسیار مهم هستند که چرا CPU
36
00:01:17,999 –> 00:01:20,820
که استفاده می کنید و رم ممکن است 8
37
00:01:20,820 –> 00:01:23,310
گیگ رم یا رم 16 گیگ باشد و از نظر CPU ما
38
00:01:23,310 –> 00:01:25,740
فرض کنید من سه i5 i7 یا شاید
39
00:01:25,740 –> 00:01:27,960
برخی از سی دی های AMD خوب است، ما هم پارامترهای مختلفی داریم،
40
00:01:27,960 –> 00:01:29,670
اما برای اینکه
41
00:01:29,670 –> 00:01:31,319
ساده بمانیم، اجازه دهید فقط روی دو چیز تمرکز کنیم
42
00:01:31,319 –> 00:01:33,030
و ظرفیت اعطا کنیم،
43
00:01:33,030 –> 00:01:34,409
حالا وقتی می گویید دو متغیر داریم
44
00:01:34,409 –> 00:01:36,960
خیلی تعریف کنید تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. یک
45
00:01:36,960 –> 00:01:39,030
متد خاص که الان در یک کلاس موجود است
46
00:01:39,030 –> 00:01:41,159
وقتی من می گویم خاص شما درست می دانید
47
00:01:41,159 –> 00:01:42,689
بنابراین لحظه ای که شما می گویید خاص ما در
48
00:01:42,689 –> 00:01:44,069
مورد متغیر خاصی صحبت کرده ایم که
49
00:01:44,069 –> 00:01:46,020
نام کد ما را درک کنید به همان روش
50
00:01:46,020 –> 00:01:48,329
ما متد خاصی داریم که در آن وجود دارد
51
00:01:48,329 –> 00:01:50,219
و همانطور که من مخصوصا من t نیز دارای زیرخط خواهد بود،
52
00:01:50,219 –> 00:01:53,039
بنابراین بیایید آن را تعریف کنیم،
53
00:01:53,039 –> 00:01:55,380
بنابراین می گوییم زیرخط دف در
54
00:01:55,380 –> 00:01:56,280
آن، می توانید ببینید که ما نیز در حال دریافت
55
00:01:56,280 –> 00:01:58,530
پیشنهادات هستیم و لحظه ای که من می گویم
56
00:01:58,530 –> 00:02:00,479
وارد کنید، می توانید ببینید که نام تابع
57
00:02:00,479 –> 00:02:03,060
یا نام روش را در آن داریم. و ما
58
00:02:03,060 –> 00:02:05,520
اکنون از خود عبور می کنیم خود C چیزی نیست
59
00:02:05,520 –> 00:02:06,840
که من تایپ می کنم
60
00:02:06,840 –> 00:02:08,669
به طور خودکار می آید، بنابراین اجباری
61
00:02:08,669 –> 00:02:10,860
است که این استدلال با خودش مشکلی نداشته باشد،
62
00:02:10,860 –> 00:02:13,080
منظورم این است که در اینجا ما می توانیم کاری را
63
00:02:13,080 –> 00:02:14,850
به طور معمول انجام دهیم که استفاده می کنیم شما باید مطمئن شوید
64
00:02:14,850 –> 00:02:15,300
که ویدیو را ببینید
65
00:02:15,300 –> 00:02:16,770
اما این خوب و این همان چیزی است که
66
00:02:16,770 –> 00:02:19,530
خود نام در حال حاضر نشان می دهد
67
00:02:19,530 –> 00:02:21,930
اگر از C ++ یا پس زمینه جاوا می آیید، ما
68
00:02:21,930 –> 00:02:23,790
از سازنده درست استفاده می کنیم، بنابراین می توانید تصور کنید که
69
00:02:23,790 –> 00:02:26,130
این سازنده ما است، اما پس از آن،
70
00:02:26,130 –> 00:02:28,380
روش init است، اما مزیت در اینجا معمولاً این است
71
00:02:28,380 –> 00:02:30,240
که ببینید آیا می خواهید کار کنید. با
72
00:02:30,240 –> 00:02:32,010
تضاد شما قرار است به پل
73
00:02:32,010 –> 00:02:33,900
کشور خوب باشد، بنابراین ترکیبی است برای شما
74
00:02:33,900 –> 00:02:35,790
برای فراخوانی تضاد اما وجود داشت که
75
00:02:35,790 –> 00:02:38,550
اجرا نشود ایده پشت آن این است که
76
00:02:38,550 –> 00:02:40,260
به طور خودکار
77
00:02:40,260 –> 00:02:42,930
فراخوانی می شود. اینجا را علامت بزنید و فرض
78
00:02:42,930 –> 00:02:44,820
کنید میخواهم چیزی را چاپ کنم، آن را در آن امتحان میکنم،
79
00:02:44,820 –> 00:02:47,220
بنابراین میتوانید ببینید که من یک
80
00:02:47,220 –> 00:02:48,840
تابع را در آن فشار دهید و آن را صدا
81
00:02:48,840 –> 00:02:50,610
نمیزنم، بنابراین به هر حال کدی را که
82
00:02:50,610 –> 00:02:52,380
در آن فراخوانی نمیکنم، config را صدا میزنم. چون میخواهم
83
00:02:52,380 –> 00:02:53,820
آن را با حرکت دادن چشمها روی
84
00:02:53,820 –> 00:02:56,370
این کد اجرا کنم، شما میتوانید ببینید که در آن چاپ میشود
85
00:02:56,370 –> 00:02:58,200
و همینطور هم اکنون دو بار چاپ میکند چرا
86
00:02:58,200 –> 00:03:00,450
دو بار چون برای هر شی
87
00:03:00,450 –> 00:03:02,700
یک بار فراخوانی میشود، بنابراین میتوانید در
88
00:03:02,700 –> 00:03:05,130
کل ببینید من گرفتن دو شیء یکی
89
00:03:05,130 –> 00:03:07,650
com1 است و یک ثانیه com2 است، بنابراین ما دو
90
00:03:07,650 –> 00:03:09,750
شیء داریم و هر دو بار تماس می گیرد،
91
00:03:09,750 –> 00:03:11,580
بنابراین این ایجاد شی است، بنابراین وقتی
92
00:03:11,580 –> 00:03:12,960
می گویید براکت کامپیوتری نشان می
93
00:03:12,960 –> 00:03:15,240
دهد که ما یک پل در آن برای شما انجام می دهیم
94
00:03:15,240 –> 00:03:19,140
اکنون من می خواهم برای ارسال برخی از آرگومان ها خوب است، من
95
00:03:19,140 –> 00:03:21,360
می خواهم CPU و RAM
96
00:03:21,360 –> 00:03:23,880
را پاس کنم، بنابراین در خود سازنده می توانید آن را ارسال کنید، بنابراین
97
00:0