در این مطلب، ویدئو PythonParts for Developers – قسمت 1 شروع به کار با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:02,310
به بخش های پایتون وبینار برای
2
00:00:02,310 –> 00:00:04,920
توسعه دهندگان خوش آمدید در این وبینار ما به
3
00:00:04,920 –> 00:00:06,690
بررسی الزامات اولیه برای
4
00:00:06,690 –> 00:00:09,000
شروع ایجاد یا ویرایش
5
00:00:09,000 –> 00:00:12,450
قطعات پایتون برای تمام پلن ها با استفاده از Visual
6
00:00:12,450 –> 00:00:18,300
Studio Community Edition می پردازیم نام
7
00:00:18,300 –> 00:00:20,520
من استیون هولدینگ است.
8
00:00:20,520 –> 00:00:23,930
تقریباً پنج ماه است که
9
00:00:23,930 –> 00:00:26,460
قبل از کار برای همه برنامهها، حدود 16 سال است که در
10
00:00:26,460 –> 00:00:28,590
حال توسعه و کار با نرمافزار CAD
11
00:00:28,590 –> 00:00:31,170
برای صنعت ساختوساز بودهام
12
00:00:31,170 –> 00:00:35,640
، هدف اصلی این وبینار
13
00:00:35,640 –> 00:00:37,920
کمک به مشتریانمان برای شروع
14
00:00:37,920 –> 00:00:40,469
استفاده از Python API برای شماست.
15
00:00:40,469 –> 00:00:42,469
کسانی که از پس زمینه توسعه نیستند
16
00:00:42,469 –> 00:00:45,050
API مخفف رابط برنامه نویسی برنامه
17
00:00:45,050 –> 00:00:48,870
است اکنون Python API
18
00:00:48,870 –> 00:00:51,420
مجموعه ای قدرتمند از ابزارها برای کسانی از شما است
19
00:00:51,420 –> 00:00:53,699
که می خواهید در
20
00:00:53,699 –> 00:00:56,160
عملکرد همه برنامه ها عمیق تر شوید و در
21
00:00:56,160 –> 00:00:58,050
حال حاضر با استفاده از ابزارهای دیگر مانند قطعات هوشمند امکان پذیر است.
22
00:00:58,050 –> 00:01:01,340
23
00:01:01,340 –> 00:01:03,860
برای کمک به شما در شروع کار،
24
00:01:03,860 –> 00:01:06,950
ابتدا وبینار را به پنج قسمت تقسیم کردم،
25
00:01:06,950 –> 00:01:08,900
چند لینک مفید برای دانلود
26
00:01:08,900 –> 00:01:11,630
نرم افزار مورد نیاز یا کمک به شما به اشتراک می گذارم
27
00:01:11,630 –> 00:01:14,479
پس از راه اندازی، من به شما چند راهنمایی
28
00:01:14,479 –> 00:01:17,390
برای نصب
29
00:01:17,390 –> 00:01:21,650
صحیح نرم افزار می دهم، پس از آن شروع به
30
00:01:21,650 –> 00:01:24,110
توضیح پرونده ها و پوشه های مهمی می کنم
31
00:01:24,110 –> 00:01:27,260
که باید از آنها برای ویرایش موجود یا
32
00:01:27,260 –> 00:01:31,430
ایجاد قسمت های پایتون خود استفاده کنید، سپس می
33
00:01:31,430 –> 00:01:34,009
روم. از طریق یک نمونه اسکریپت و
34
00:01:34,009 –> 00:01:35,570
فایل پالت که می توانید در
35
00:01:35,570 –> 00:01:38,869
نصب خود همه پلن پیدا کنید و
36
00:01:38,869 –> 00:01:42,860
با استفاده از فایل های نمونه پروژه ای را راه اندازی کنید در نهایت
37
00:01:42,860 –> 00:01:44,479
چند راه برای
38
00:01:44,479 –> 00:01:46,820
اشکال زدایی اسکریپت به شما نشان خواهم داد تا
39
00:01:46,820 –> 00:01:48,800
اگر مشکلی دارید بتوانید پیدا کنید. برخی از
40
00:01:48,800 –> 00:01:51,770
اطلاعات در مورد اشتباه یا گام برداشتن
41
00:01:51,770 –> 00:01:54,080
در اسکریپت در حین اجرا با استفاده از
42
00:01:54,080 –> 00:01:57,220
دیباگر ویژوال استودیو،
43
00:01:58,410 –> 00:02:01,060
بنابراین اول از همه به
44
00:02:01,060 –> 00:02:03,910
دانلودهای مورد نیاز برای توسعه
45
00:02:03,910 –> 00:02:08,440
قطعات
46
00:02:08,440 –> 00:02:11,610
47
00:02:11,610 –> 00:02:16,150
پایتون نگاه خواهیم کرد. رایگان
48
00:02:16,150 –> 00:02:18,760
لینک دوم، پیوندی به یک
49
00:02:18,760 –> 00:02:21,190
سایت بسیار مفید است که
50
00:02:21,190 –> 00:02:24,960
اطلاعات زیادی در مورد API قطعات پایتون ارائه می دهد،
51
00:02:24,960 –> 00:02:27,880
در اینجا می توانید اطلاعات بیشتر در
52
00:02:27,880 –> 00:02:30,459
مورد شروع کار و همچنین
53
00:02:30,459 –> 00:02:32,860
دستورات در دسترس هستند و نمونه هایی از نحوه
54
00:02:32,860 –> 00:02:36,610
استفاده از آنها توصیه می کنیم از این به عنوان
55
00:02:36,610 –> 00:02:39,400
منبع اصلی برای یادگیری API استفاده
56
00:02:39,400 –> 00:02:42,810
کنید، این بسیار مفید است.
57
00:02:44,220 –> 00:02:47,890
58
00:02:47,890 –> 00:02:50,020
59
00:02:50,020 –> 00:02:53,770
60
00:02:53,770 –> 00:02:56,730
شما از 2015 به جای 2017 استفاده می کنید، به
61
00:02:56,730 –> 00:03:00,550
عنوان مثال، زیرا چند
62
00:03:00,550 –> 00:03:03,220
کار را آسان تر می کند، مانند ارجاع به
63
00:03:03,220 –> 00:03:06,520
کتابخانه های API، باید با
64
00:03:06,520 –> 00:03:08,890
نصب Visual Studio Community
65
00:03:08,890 –> 00:03:12,460
Edition با استفاده از تنظیمات سفارشی در
66
00:03:12,460 –> 00:03:15,550
پنجره بعدی، حتما ابزارهای پایتون را
67
00:03:15,550 –> 00:03:18,580
برای ویژوال استودیو علامت بزنید و سپس ادامه دهید.
68
00:03:18,580 –> 00:03:20,770
با استفاده از تنظیمات پیشفرض برای بقیه
69
00:03:20,770 –> 00:03:23,860
مراحل نصب یا اگر
70
00:03:23,860 –> 00:03:26,290
از قبل ویژوال استودیو را نصب کردهاید،
71
00:03:26,290 –> 00:03:28,690
میتوانید بعداً از طریق
72
00:03:28,690 –> 00:03:31,360
بهروزرسانیها و برنامههای افزودنی که
73
00:03:31,360 –> 00:03:35,580
در منوی Tools در ویژوال استودیو قرار دارد، دانلود و نصب کنید، پس از
74
00:03:35,970 –> 00:03:38,790
نصب کامل ویژوال استودیو،
75
00:03:38,790 –> 00:03:40,290
باید مطمئن شویم که به
76
00:03:40,290 –> 00:03:42,840
طور پیشفرض از محیط صحیح پایتون استفاده میکنید، بنابراین
77
00:03:42,840 –> 00:03:45,960
باید زیر ابزارهای
78
00:03:45,960 –> 00:03:49,290
محیطهای پایتون پایتون را بررسی کنیم و بررسی کنیم که t
79
00:03:49,290 –> 00:03:55,080
محیط 64 بیتی 43.6 راه اندازی شده است یا
80
00:03:55,080 –> 00:03:57,390
باید آن را به صورت دستی تنظیم کنیم همانطور که در اینجا نشان داده شده است و
81
00:03:57,390 –> 00:04:00,660
با مرور در پوشه allplan Python
82
00:04:00,660 –> 00:04:05,410
که به طور پیش فرض در زیر فایل های برنامه قرار دارد
83
00:04:05,410 –> 00:04:07,780
برای این وبینار من
84
00:04:07,780 –> 00:04:11,440
از همه برنامه های 2018 استفاده خواهم کرد.
85
00:04:11,440 –> 00:04:13,480
تفاوت واقعی بین استفاده از این یا
86
00:04:13,480 –> 00:04:15,970
نسخه دیگری از همه پلن ها، مکان پوشه ها است،
87
00:04:15,970 –> 00:04:18,250
اگر از نسخه دیگری استفاده می کنید،
88
00:04:18,250 –> 00:04:20,769
به سادگی هر نمونه ای از
89
00:04:20,769 –> 00:04:23,680
2018 را در مسیرهای فایل به نسخه ای
90
00:04:23,680 –> 00:04:28,020
که از 2019 استفاده می کنید، تغییر دهید، به عنوان مثال،
91
00:04:28,180 –> 00:04:30,550
اکنون ما به بررسی آن خواهیم پرداخت.
92
00:04:30,550 –> 00:04:32,020
فایلها و پوشههای مهمی که
93
00:04:32,020 –> 00:04:34,139
باید هنگام توسعه بخشهای پایتون و
94
00:04:34,139 –> 00:04:36,789
انجام یک ویرایش نهایی در
95
00:04:36,789 –> 00:04:39,070
فایل پروژه ویژوال استودیو از آنها آگاه باشید، بنابراین ما آماده خواهیم بود به
96
00:04:39,070 –> 00:04:42,910
خود اسکریپت نگاه کنیم،
97
00:04:42,910 –> 00:04:45,520
مکانهای پوشه در اینجا همانطور که
98
00:04:45,520 –> 00:04:48,850
با استفاده از پیشفرض تنظیم شدهاند. راه اندازی برای طرح اگر
99
00:04:48,850 –> 00:04:51,310
با استفاده از مکان های پوشه سفارشی نصب می کنید،
100
00:04:51,310 –> 00:04:53,110
ممکن است لازم باشد مسیرهای فایل را جستجو کنید
101
00:04:53,110 –> 00:04:55,449
زیرا آنها در دستگاه شما متفاوت خواهند بود.
102
00:04:55,449 –> 00:04:59,440
103
00:04:59,440 –> 00:05:03,190
104
00:05:03,190 –> 00:05:05,830
حاوی
105
00:05:05,830 –> 00:05:09,699
حدود 180 نمونه اسکریپت است که می تواند
106
00:05:09,699 –> 00:05:11,970
ویرایش شود یا در اسکریپت خود گنجانده شود،
107
00:05:11,970 –> 00:05:15,280
این یک منبع بسیار مفید است زمانی
108
00:05:15,280 –> 00:05:17,220
که با قطعات پایتون شروع به کار می
109
00:05:17,220 –> 00:05:20,949
110
00:05:20,949 –> 00:05:24,190
111
00:05:24,190 –> 00:05:27,190
کنید. مثالها و
112
00:05:27,190 –> 00:05:29,050
همه چیز وجود دارد، از ابتداییترین
113
00:05:29,050 –> 00:05:32,320
مثال سلام دنیا گرفته تا هندسه بسیار پیچیدهتر
114
00:05:32,320 –> 00:05:35,410
و چیزهای افتضاحی در این بین،
115
00:05:35,410 –> 00:05:37,110
و مکانی عالی برای شروع یادگیری آن است،
116
00:05:37,110 –> 00:05:39,400
ما در یک لحظه به این پروژه نگاه
117
00:05:39,400 –> 00:05:42,160
خواهیم کرد تا بتوانیم یک یا دو مورد را مشاهده کنیم.
118
00:05:42,160 –> 00:05:44,560
نمونه اسکریپت ها و استفاده از فایل پروژه
119
00:05:44,560 –> 00:05:48,669
به عنوان مبنایی برای پروژه های خودمان،
120
00:05:48,669 –> 00:05:52,180
پوشه اسکریپت ها باید ایجاد شود، زیرا به
121
00:05:52,180 –> 00:05:54,970
طور پیش فرض وجود ندارد، این پوشه
122
00:05:54,970 –> 00:05:56,880
بسیار مهم است زیرا جایی است که
123
00:05:56,880 –> 00:06:00,419
اسکریپت های پایتون خود را با پسوند dot py قرار
124
00:06:00,419 –> 00:06:04,409
می دهیم تا بسازیم. آنها در همه پلان قابل مشاهده هستند و
125
00:06:04,409 –> 00:06:07,659
در نهایت پوشه کتابخانه به همان اندازه
126
00:06:07,659 –> 00:06:09,639
مهم است زیرا اگر یک
127
00:06:09,639 –> 00:06:12,430
فایل پالت با برخی اطلاعات اولیه
128
00:06:12,430 –> 00:06:15,250
در این پوشه که با پسوند
129
00:06:15,250 –> 00:06:18,610
نقطه PYP است ایجاد نکنیم، py ما قسمت thon
130
00:06:18,610 –> 00:06:22,690
حتی در همه پلان قابل مشاهده نخواهد بود،
131
00:06:22,690 –> 00:06:25,419
همچنین میتوانیم یک فایل PNG را در اینجا قرار دهیم تا
132
00:06:25,419 –> 00:06:28,830
قسمت پایتون خود را در پالت
133
00:06:29,220 –> 00:06:31,440
به عنوان آخرین بیت راهاندازی برای ویژوال
134
00:06:31,440 –> 00:06:33,720
استودیو نشان دهیم، ما باید
135
00:06:33,720 –> 00:06:36,240
مسیرهای مرجع را در فایل پروژه پایتون ویرایش کنیم تا
136
00:06:36,240 –> 00:06:38,190
مطابقت داشته باشند. دایرکتوری نصب شما برای
137
00:06:38,190 –> 00:06:40,770
تمام دستورالعملهای برنامه برای این کار را میتوانید
138
00:06:40,770 –> 00:06:43,410
در صفحات وب راهنمای API در
139
00:06:43,410 –> 00:06:46,770
پایتون پارتهای dole plan comm نیز پیدا کنید، اما در
140
00:06:46,770 –> 00:06:49,290
اصل تنها کاری که باید انجام دهیم این است
141
00:06:49,290 –> 00:06:51,150
که فایل پروژه را با استفاده از یک ویرایشگر متنی
142
00:06:51,150 –> 00:06:54,060
مانند notepad باز کنیم و
143
00:06:54,060 –> 00:06:57,480
مسیرهای مرجع را برای مطابقت ویرایش کنیم. مسیر پوشه PRG شما
144
00:06:57,480 –> 00:07:00,560
در برنامه Files
145
00:07:02,150 –> 00:07:05,100
خوب است بیایید نگاهی به یک
146
00:07:05,100 –> 00:07:07,620
فایل اسکریپت ساده در پروژه پایتون در
147
00:07:07,620 –> 00:07:10,440
زیر پوشه نمونه های
148
00:07:10,440 –> 00:07:12,780
149
00:07:12,780 –> 00:07:13,860
150
00:07:13,860 –> 00:07:16,170
اینجا بیندازیم.
151
00:07:16,170 –> 00:07:18,930
میتوان به مثالهای هندسه نگاه کرد و در
152
00:07:18,930 –> 00:07:22,410
اینجا بیش از دوازده مثال وجود دارد.
153
00:07:22,410 –> 00:07:26,100
154
00:07:26,100 –> 00:07:29,900
155
00:07:29,900 –> 00:07:34,470
156
00:07:34,470 –> 00:07:36,510
گزینههای مدلسازی erent برای
157
00:07:36,510 –> 00:07:41,540
انواع مختلف عناصر مدل مدلسازی
158
00:07:43,730 –> 00:07:48,930
در اینجا و ابزارها و مثالهای شروع،
159
00:07:48,930 –> 00:07:50,760
مثال hello world است که قبلاً در مورد
160
00:07:50,760 –> 00:07:54,720
آن صحبت کردم که یک نمونه نسبتاً ساده
161
00:07:54,720 –> 00:08:02,640
از یک اسکریپت پایتون است، بنابراین به شما نشان خواهم داد
162
00:08:02,640 –> 00:08:04,290
که اسکریپت چگونه به نظر میرسد.
163
00:08:04,290 –> 00:08:08,310
ما از import برای دسترسی به
164
00:08:08,310 –> 00:08:09,810
بخشهای مختلف API استفاده میکنیم که برای این مثال به آن نیاز
165
00:08:09,810 –> 00:08:13,410
داریم، ما به عناصر پایه هندسه
166
00:08:13,410 –> 00:08:19,500
و عناصر پایه دسترسی داریم که
167
00:08:19,500 –> 00:08:21,570
تقریباً حداقل چیزی است که
168
00:08:21,570 –> 00:08:25,110
واقعاً برای ایجاد یک اسکریپت ساده نیاز دارید، در اینجا
169
00:08:25,110 –> 00:08:27,540
میتوانید ببینید که ما دوباره در پنجره ردیابی چاپ کنید،
170
00:08:27,540 –> 00:08:29,730
به شما نشان خواهم داد که بعداً
171
00:08:29,730 –> 00:08:32,159
وقتی شروع به بررسی اشکال زدایی می کنیم، اما
172
00:08:32,159 –> 00:08:35,250
این یکی از راه هایی است که می توانیم
173
00:08:35,250 –> 00:08:38,159
آنچه را که در اسکریپت هایمان اتفاق می افتد دنبال کنیم و
174
00:08:38,159 –> 00:08:39,780
اطلاعات کمی در
175
00:08:39,780 –> 00:08:42,510
مورد اتفاقاتی که در صورت بروز مشکل پیش می آید به دست آوریم.
176
00:08:42,510 –> 00:08:45,780
مثال بعدی ما
177
00:08:45,780 –> 00:08:49,260
چند روش داریم که برای
178
00:08:49,260 –> 00:08:52,740
اسکریپت های پارت پایتون نسبتاً مهم هستند
179
00:08:52,740 –> 00:08:57,210
، اولی نسخه allplan را بررسی می کند اکنون می توانیم
180
00:08:57,210 –> 00:08:58,890
برای اطمینان از اینکه قسمت پایتون
181
00:08:58,890 –> 00:09:00,750
روی یک نسخه اجرا نمی شود از آن استفاده کنیم. از نرم افزاری که
182
00:09:00,750 –> 00:09:02,820
برای آن نوشته نشده است و عموماً
183
00:09:02,820 –> 00:09:05,190
فقط در صورتی استفاده می شود که قطعات پایتون بین
184
00:09:05,190 –> 00:09:07,710
کاربران دیگری توزیع شود که ممکن است سعی
185
00:09:07,710 –> 00:09:09,180
کنند از آن در نسخه ای استفاده کنند که
186
00:09:09,180 –> 00:09:12,720
برای مثال با آن ناسازگار است و در
187
00:09:12,720 –> 00:09:14,070
این مثال روش های
188
00:09:14,070 –> 00:09:15,690
اساسا بانک وجود ندارد.
189
00:09:15,690 –> 00:09:20,130
در آنجا تنها کاری که ما انجام می دهیم این است که
190
00:09:20,130 –> 00:09:22,380
چند بیت از اطلاعات
191
00:09:22,380 –> 00:09:25,980
را وارد کرده و آنها را حذف کنیم و سپس فقط true را برگردانیم، بنابراین
192
00:09:25,980 –> 00:09:28,230
ما فقط می گوییم خوب
193
00:09:28,230 –> 00:09:29,760
است که هر اتفاقی بیفتد در این نسخه از همه برنامه ها اجرا
194
00:09:29,760 –> 00:09:33,150
می شود، اما ما به این روش نیاز داریم.
195
00:09:33,150 –> 00:09:34,410
وجود دارد علیرغم این واقعیت که آن را
196
00:09:34,410 –> 00:09:37,470
خیلی انجام نمی دهد، بنابراین به طور معمول در
197
00:09:37,470 –> 00:09:41,210
آنجا ایجاد می شود، حتی زمانی که از آن استفاده نمی شود
198
00:09:41,210 –> 00:09:44,670
، روش دوم روش ایجاد عنصر
199
00:09:44,670 –> 00:09:47,790
است و از این روش برای انجام کار
200
00:09:47,790 –> 00:09:50,520
واقعی ایجاد اشیاء مدل
201
00:09:50,520 –> 00:09:53,340
استفاده می شود، به عنوان مثال می توانیم به دست آوریم.
202
00:09:53,340 –> 00:09:56,910
اطلاعاتی که از
203
00:09:56,910 –> 00:10:00,890
پالت از طریق شی عنصر ساخت ساختمان به ما
204
00:10:00,890 –> 00:10:04,020
می رسد، بنابراین در اینجا به
205
00:10:04,020 –> 00:10:07,800
عنوان مثال طول ساخت اولیه چیزی است
206
00:10:07,800 –> 00:10:10,520
که در فایل PYP وجود دارد، همانطور که در اینجا می گوید
207
00:10:10,520 –> 00:10:14,010
این یک پایه پارامتر است. erty از
208
00:10:14,010 –> 00:10:17,220
فایل PYP، بنابراین ما مقدار
209
00:10:17,220 –> 00:10:19,950
آن ویژگی را می گیریم و آن
210
00:10:19,950 –> 00:10:23,760
را در طول متغیر قرار می دهیم و از آن استفاده می
211
00:10:23,760 –> 00:10:28,170
کنیم تا این خط این خط 2 بعدی را ایجاد کنیم،
212
00:10:28,170 –> 00:10:30,980
طولی که من استفاده خواهم کرد برای
213
00:10:30,980 –> 00:10:35,610
تعیین تعیین می کنیم. طول آن خط بعد
214
00:10:35,610 –> 00:10:38,310
، ویژگی های رایج رایج فعلی
215
00:10:38,310 –> 00:10:41,250
را به آن خط اعمال می کنیم، بنابراین هر آنچه را
216
00:10:41,250 –> 00:10:43,560
که در حال حاضر به عنوان ویژگی استفاده می
217
00:10:43,560 –> 00:10:45,630
کنیم، چه خط چین باشد، چه
218
00:10:45,630 –> 00:10:49,350
رنگی باشد و غیره، این ویژگی ها
219
00:10:49,350 –> 00:10:52,260
به خط اعمال می شود و سپس خط به آن
220
00:10:52,260 –> 00:10:56,040
اضافه می شود. یک لیست عنصری مدل اکنون
221
00:10:56,040 –> 00:10:58,500
این لیست عناصر مدل و آنچه ما در
222
00:10:58,500 –> 00:11:01,740
اینجا داریم یک لیست دسته است که در
223
00:11:01,740 –> 00:11:03,390
حال حاضر خالی می شود زیرا
224
00:11:03,390 –> 00:11:05,670
از هیچ دسته ای استفاده نمی کنیم این دو
225
00:11:05,670 –> 00:11:08,190
لیست سپس به عنوان یک تاپل در بازگشت از آن متد قرار داده می شوند.
226
00:11:08,190 –> 00:11:12,870
حالا اگر بخواهید یک
227
00:11:12,870 –> 00:11:16,680
تاپل فقط یک شی است که شامل دو شی دیگر است
228
00:11:16,680 –> 00:11:19,350
و در
229
00:11:19,350 –> 00:11:21,480
این مورد یک شی واحد است که شامل دو
230
00:11:21,480 –> 00:11:23,910
لیست است، یکی خالی است، دیگری فقط
231
00:11:23,910 –> 00:11:26,140
شامل یک خط
232
00:11:26,140 –> 00:11:29,589
یک خط عنصر 2 بعدی است، بنابراین
233
00:11:29,589 –> 00:11:31,510
اساساً همین است و تمام. آیا
234
00:11:31,510 –> 00:11:33,820
من فایل PYP را در یک لحظه به شما نشان خواهم داد،
235
00:11:33,820 –> 00:11:37,270
اما اساساً این تنها کاری است که این
236
00:11:37,270 –> 00:11:39,820
نمونه hello world انجام می دهد و فقط یک
237
00:11:39,820 –> 00:11:43,270
خط بر اساس طول ایجاد می کند و این
238
00:11:43,270 –> 00:11:45,220
همه اطلاعاتی است که در آن وجود دارد،
239
00:11:45,220 –> 00:11:49,630
واقعاً خیلی پیچیده نیست، بنابراین
240
00:11:49,630 –> 00:11:52,510
اجازه دهید به فایل PYP نگاه کنید و
241
00:11:52,510 –> 00:11:57,750
من فرمت اصلی آن را به شما نشان خواهم داد،
242
00:12:00,779 –> 00:12:04,210
پس بیایید پوشه ای را که
243
00:12:04,210 –> 00:12:08,980
شامل پروژه پایتون است باز کنیم و
244
00:12:08,