در این مطلب، ویدئو آموزش ساخت بازی پایتون با کیوی – Flappy Bird با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:31:13
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,120 –> 00:00:01,530
در این ویدیو سعی می کنم
2
00:00:01,530 –> 00:00:02,850
بازی پرنده flappy kibbeh را که
3
00:00:02,850 –> 00:00:04,440
به نوعی در دو ویدیوی گذشته توسعه داده
4
00:00:04,440 –> 00:00:06,000
ام به پایان برسانم، اگر آن ویدیوها را ندیده اید،
5
00:00:06,000 –> 00:00:07,350
بروید آنها را بررسی کنید، شاید یک لینک قرار دهم
6
00:00:07,350 –> 00:00:09,540
جایی در بالای
7
00:00:09,540 –> 00:00:12,059
ویدیو در اینجا و بنابراین در این مرحله
8
00:00:12,059 –> 00:00:14,070
، پسزمینه را دریافت کردهام که به عقب
9
00:00:14,070 –> 00:00:16,800
برگردم و کلاسهای نوع
10
00:00:16,800 –> 00:00:18,750
پایهام را مشخص کردهام، بنابراین کاری که باید در
11
00:00:18,750 –> 00:00:21,869
حال حاضر انجام دهم این است که این لولهها مرتبسازی شوند.
12
00:00:21,869 –> 00:00:24,210
به طور مداوم و
13
00:00:24,210 –> 00:00:26,580
اجازه دهید آنها در سراسر صفحه حرکت کنند، بنابراین بیایید
14
00:00:26,580 –> 00:00:28,380
ادامه دهیم و با این کار شروع کنیم که
15
00:00:28,380 –> 00:00:30,150
من ابتدا این دو لوله را
16
00:00:30,150 –> 00:00:32,689
که در کد KB خود معرفی کرده
17
00:00:32,689 –> 00:00:35,460
بودم حذف می کنم زیرا می خواهم این کار را انجام دهم و می خواهم
18
00:00:35,460 –> 00:00:38,070
آنها را بیشتر ایجاد کنم. از نظر برنامهریزی و در
19
00:00:38,070 –> 00:00:39,329
واقع فعلاً میخواهم دکمهای را وارد
20
00:00:39,329 –> 00:00:41,129
کنم که به نوعی بازی را شروع میکند، بنابراین
21
00:00:41,129 –> 00:00:46,110
ممکن است متن شروع بازی باشد و
22
00:00:46,110 –> 00:00:48,539
راهنمایی اندازه هیچکدام نباشد، بنابراین
23
00:00:48,539 –> 00:00:51,899
کل صفحه را نمیگیرد و سپس در زمان انتشار
24
00:00:51,899 –> 00:00:54,360
شما روی دکمه کلیک کنید من می گویم برنامه
25
00:00:54,360 –> 00:00:57,390
نقطه شروع بازی خوب است، پس بیایید به ساختن برویم و
26
00:00:57,390 –> 00:01:02,010
این عملکرد بازی دارت در کلاس برنامه اصلی
27
00:01:02,010 –> 00:01:06,840
من، بازی را به طور کامل شروع خواهم کرد و باید
28
00:01:06,840 –> 00:01:09,479
دو کار اصلی را انجام دهیم، ابتدا لوله ها را ایجاد کنیم
29
00:01:09,479 –> 00:01:16,710
و سپس لوله ها را به خوبی حرکت دهیم تا
30
00:01:16,710 –> 00:01:18,150
لوله هایی ایجاد شود که می خواهم شروع کنم با
31
00:01:18,150 –> 00:01:20,520
گفتن اینکه شاید پنج لوله می خواهم. بنابراین
32
00:01:20,520 –> 00:01:23,700
لولههای بیحس پنج است و سپس
33
00:01:23,700 –> 00:01:26,100
فاصله بین لولهها را مشخص میکنیم و من فقط
34
00:01:26,100 –> 00:01:31,229
آن را مانند عرض نقطه پنجره صدا میکنم /
35
00:01:31,229 –> 00:01:33,259
من یک um Piper انجام میدهم
36
00:01:33,259 –> 00:01:36,180
– یکی فکر میکنم این رابطه هندسی درستی است در
37
00:01:36,180 –> 00:01:39,720
آنجا خوب است و اکنون نیاز دارم
38
00:01:39,720 –> 00:01:42,600
در واقع برای ایجاد لولهها برای من در
39
00:01:42,600 –> 00:01:47,159
محدوده numpy و باید
40
00:01:47,159 –> 00:01:48,840
تمام لولههایی را که میسازم پیگیری کنم، بنابراین
41
00:01:48,840 –> 00:01:51,600
شروع میکنم، میخواهم یک لیست خالی
42
00:01:51,600 –> 00:01:53,009
درست در اینجا ایجاد کنم که همه هر یک از لولههای من را اضافه میکنند
43
00:01:53,009 –> 00:01:57,750
– بسیار خوب پس لوله اول یک لوله جدید است
44
00:01:57,750 –> 00:02:03,180
و من می خواهم لوله را در مرکز تنظیم کنم و
45
00:02:03,180 –> 00:02:04,829
در واقع مرکز لوله جایی است که
46
00:02:04,829 –> 00:02:06,390
مانند شکاف بین بالا و
47
00:02:06,390 –> 00:02:07,770
پایین است که پرنده می تواند از آن عبور کند
48
00:02:07,770 –> 00:02:09,869
و پرنده شل و ول و من می خواهم این باشد. یک
49
00:02:09,869 –> 00:02:12,120
عدد تصادفی بنابراین من
50
00:02:12,120 –> 00:02:18,629
از واردات تصادفی randant و در حال حاضر
51
00:02:18,629 –> 00:02:20,310
مرکز لوله باید یک عدد صحیح تصادفی باشد
52
00:02:20,310 –> 00:02:25,349
و باید با کران 96 پایین تر باشد
53
00:02:25,349 –> 00:02:28,170
که ارتفاع کف است، بنابراین
54
00:02:28,170 –> 00:02:30,420
فقط ارتفاع تصویر کف من است و من
55
00:02:30,420 –> 00:02:31,860
نمی خواهم لوله بتواند تا
56
00:02:31,860 –> 00:02:33,360
انتها به کف برود، بنابراین من می گویم
57
00:02:33,360 –> 00:02:37,830
شاید به اضافه مقداری افست 100 و سپس
58
00:02:37,830 –> 00:02:40,739
شکاف در بالا باید با ارتفاع نقطه خود ریشه محدود شود،
59
00:02:40,739 –> 00:02:43,410
به طوری که بالای
60
00:02:43,410 –> 00:02:46,470
صفحه باشد و سپس شاید منهای 100 فقط
61
00:02:46,470 –> 00:02:48,000
اجازه می دهد که شکاف لوله را در تمام طول مسیر نداشته باشید
62
00:02:48,000 –> 00:02:50,099
. بالای صفحه خوب است، بنابراین
63
00:02:50,099 –> 00:02:51,900
من Pipe خود را در مرکز تنظیم کردهام و سپس علامت
64
00:02:51,900 –> 00:02:56,790
اندازه نقطه لوله را نیز به صورت هیچکدام تنظیم
65
00:02:56,790 –> 00:03:01,019
میکنم و سپس مکث نقطه لوله را تغییر میدهم
66
00:03:01,019 –> 00:03:03,360
تا همه چیز درست شود، این کمی مشکل است
67
00:03:03,360 –> 00:03:04,920
که کجا باید انجام دهم می خواهم موقعیت لوله
68
00:03:04,920 –> 00:03:07,980
در هنگام تخم ریزی آن باشد، می خواهم آن را
69
00:03:07,980 –> 00:03:09,989
خارج از صفحه نمایش بگذارم، بنابراین می گویم عرض نقطه پنجره،
70
00:03:09,989 –> 00:03:11,610
بنابراین در این مرحله لوله
71
00:03:11,610 –> 00:03:13,110
کاملاً از صفحه سمت راست خارج می شود
72
00:03:13,110 –> 00:03:15,510
و سپس می خواهم یک عدد اضافه کنم. مقدار کمی
73
00:03:15,510 –> 00:03:18,870
آفست که بر اساس شماره
74
00:03:18,870 –> 00:03:21,600
لوله من است، بنابراین بیایید
75
00:03:21,600 –> 00:03:24,480
فاصله بین لوله ها را ضرب کنم خوب است، بنابراین اکنون من توضیح
76
00:03:24,480 –> 00:03:27,030
خود را دارم برای لوله من روشن است و سپس
77
00:03:27,030 –> 00:03:30,000
موقعیت Y باید 96 باشد که
78
00:03:30,000 –> 00:03:32,310
دوباره ارتفاع تصویر کف است، بنابراین
79
00:03:32,310 –> 00:03:33,930
لوله من اساساً بالای کف من نشسته است،
80
00:03:33,930 –> 00:03:36,180
81
00:03:36,180 –> 00:03:38,280
و سپس آخرین اما مهم ترین اندازه نقطه لوله به
82
00:03:38,280 –> 00:03:42,209
اندازه عرض لوله باید باشد.
83
00:03:42,209 –> 00:03:45,299
عرض تصویر PNG نقطه کلاهک لوله
84
00:03:45,299 –> 00:03:49,260
من در اینجا باشد که 64 پیکسل است، بنابراین می
85
00:03:49,260 –> 00:03:52,079
گویم 64 و عرض و سپس برای ارتفاع
86
00:03:52,079 –> 00:03:54,829
می خواهم ارتفاع خود نقطه ارتفاع
87
00:03:54,829 –> 00:03:56,790
منهای 96 باشد،
88
00:03:56,790 –> 00:03:58,829
بنابراین ارتفاع نقطه ریشه، ارتفاع
89
00:03:58,829 –> 00:04:00,870
کل صفحه است. و سپس میخواهم
90
00:04:00,870 –> 00:04:03,150
96 را کم کنم تا از شر کف خلاص شوم،
91
00:04:03,150 –> 00:04:07,200
بنابراین اگر این را اجرا کنم،
92
00:04:07,200 –> 00:04:09,120
تمام لولههایم ساخته میشوند که خوب است
93
00:04:09,120 –> 00:04:11,280
اگر بخواهم فوراً آنها را ببینم، میتوانم
94
00:04:11,280 –> 00:04:13,470
عرض این نقطه پنجره را درست حذف کنم. وجود دارد
95
00:04:13,470 –> 00:04:18,120
و اگر آن را اجرا کنم نامعتبر است
96
00:04:18,120 –> 00:04:22,150
نام ویژگی اینجا چه اتفاقی افتاده است، اوه
97
00:04:22,150 –> 00:04:25,720
من آنجا اشتباه می کنیم، بنابراین اکنون وقتی
98
00:04:25,720 –> 00:04:29,740
شروع بازی را کلیک می کنم، اوه، لوله ها را اضافه نکردم در
99
00:04:29,740 –> 00:04:31,780
واقع خوب است،
100
00:04:31,780 –> 00:04:34,300
بنابراین لوله های خود را ایجاد کردم اما در واقع این کار را نکردم
101
00:04:34,300 –> 00:04:36,310
آنها را به صفحه نمایش خود اضافه کنم، بنابراین
102
00:04:36,310 –> 00:04:38,729
ابتدا باید به خود شک کنم که لولهها لوله را
103
00:04:38,729 –> 00:04:41,919
اضافه کنند، بنابراین اکنون من
104
00:04:41,919 –> 00:04:44,169
همه لولههایم را ردیابی میکنم و سپس خود نقطه ریشه
105
00:04:44,169 –> 00:04:50,070
نقطهای را اضافه میکنم. میدانم که من اینجا گربهای دارم،
106
00:04:50,070 –> 00:04:57,250
سلام خوب، حالا وقتی این را اجرا میکنم، باید
107
00:04:57,250 –> 00:04:59,889
ببینیم وقتی شروع بازی را کلیک میکنم، همه لولههای من
108
00:04:59,889 –> 00:05:02,289
تخمگذاری میشوند که عالی است
109
00:05:02,289 –> 00:05:03,880
تنها مشکل اینجا این است که بافت
110
00:05:03,880 –> 00:05:06,220
ها به نوعی خراب شده اند و من می توانم
111
00:05:06,220 –> 00:05:09,669
با بازگشت به کلاس لوله
112
00:05:09,669 –> 00:05:12,070
خود مشکلی را برطرف کنم، من یک چیز داشتم که آن را تمام نکردم،
113
00:05:12,070 –> 00:05:15,729
بنابراین در pipe hi من می خواهم یک
114
00:05:15,729 –> 00:05:19,979
عملکرد جدید به نام death on pipe Center ایجاد
115
00:05:19,979 –> 00:05:22,660
کنم. هر زمانی که مرکز لوله
116
00:05:22,660 –> 00:05:24,729
تغییر کند،
117
00:05:24,729 –> 00:05:27,970
بافت ها را دوباره ترسیم می کند و کد برای ترسیم مجدد
118
00:05:27,970 –> 00:05:30,370
بافت ها در این تابع اندازه است، بنابراین
119
00:05:30,370 –> 00:05:32,550
در واقع تنها کاری که باید انجام دهم این است که
120
00:05:32,550 –> 00:05:36,370
خود نقطه را روی اندازه صدا بزنم، اما اگر آن را به
121
00:05:36,370 –> 00:05:39,610
این شکل صدا بزنم، اینطور نیست. کار می کند زیرا
122
00:05:39,610 –> 00:05:41,199
شبیه به
123
00:05:41,199 –> 00:05:42,820
ترسیم درست در زمان
124
00:05:42,820 –> 00:05:45,010
مناسب نخواهد بود، کاری که می خواهید انجام دهید این
125
00:05:45,010 –> 00:05:48,639
است که یک بار برنامه زمان بندی نقطه ساعت را انجام دهید، سپس
126
00:05:48,639 –> 00:05:51,039
تابع اندازه خود را صدا بزنید و سپس
127
00:05:51,039 –> 00:05:53,229
آن را به عنوان به محض اینکه بتوانید اساساً
128
00:05:53,229 –> 00:05:55,870
در فریم بعدی برنامه خود تماس
129
00:05:55,870 –> 00:05:58,930
بگیرید روی تابع اندازه است و اجازه دهید من بروم
130
00:05:58,930 –> 00:06:00,370
و ساعت را وارد کنم زیرا این
131
00:06:00,370 –> 00:06:01,090
یک خطا میدهد،
132
00:06:01,090 –> 00:06:05,280
بنابراین از ساعت مکعبی اوه
133
00:06:05,280 –> 00:06:10,030
ساعت وارد کردن را به آنجا میزنید، وقتی
134
00:06:10,030 –> 00:06:13,659
برنامه را اجرا میکنم و شروع بازی را کلیک میکنم، میتوانید
135
00:06:13,659 –> 00:06:15,880
ببینید که بافتهای من به درستی سرگرم میشوند و
136
00:06:15,880 –> 00:06:19,360
من این لولههای تصادفی را دریافت کردم،
137
00:06:19,360 –> 00:06:21,130
بسیار عالی،
138
00:06:21,130 –> 00:06:23,470
یکی دو سه چهار پنج، آخرین مورد
139
00:06:23,470 –> 00:06:24,930
احتمالاً همینجا از صفحه نمایش خارج شده است،
140
00:06:24,930 –> 00:06:28,030
بنابراین من اکنون لولههایم را تخم ریزی کردهام، کار بعدی
141
00:06:28,030 –> 00:06:31,240
این است که لولهها را جابجا کنم و میخواهم
142
00:06:31,240 –> 00:06:33,909
لولهها را یک یا شصت بار جابجا کنم.
143
00:06:33,909 –> 00:06:36,010
در هر ثانیه دقیقاً مانند پسزمینه حرکت میکنم
144
00:06:36,010 –> 00:06:38,770
یا اساساً
145
00:06:38,770 –> 00:06:41,170
مانند یک بازی با سرعت 60 فریم در ثانیه، تقریباً
146
00:06:41,170 –> 00:06:44,770
مانند آن فاصله زمانبندیشده
147
00:06:44,770 –> 00:06:47,500
لولههای حرکت خود نقطهای است، بنابراین من میروم،
148
00:06:47,500 –> 00:06:49,600
میخواهم این عملکرد لولههای حرکتی را ایجاد کنم و
149
00:06:49,600 –> 00:06:52,350
میخواهم آن را 60 بار در ثانیه صدا کنید
150
00:06:52,350 –> 00:06:57,040
همه درست def move pipes self.
151
00:06:57,040 –> 00:06:59,080
152
00:06:59,080 –> 00:07:00,850
153
00:07:00,850 –> 00:07:02,080
154
00:07:02,080 –> 00:07:05,310
155
00:07:05,310 –> 00:07:09,280
156
00:07:09,280 –> 00:07:10,510
لوله را به سمت چپ باید
157
00:07:10,510 –> 00:07:14,530
بگویم که نقطه X
158
00:07:14,530 –> 00:07:17,860
منهای زمان سپری شده است و من
159
00:07:17,860 –> 00:07:20,440
این را در یک عدد ضرب می کنم فقط به این دلیل که
160
00:07:20,440 –> 00:07:22,450
در غیر این صورت خیلی کند است، بنابراین اگر
161
00:07:22,450 –> 00:07:27,130
اکنون این را اجرا کنم و روی start game boom کلیک کنم در
162
00:07:27,130 –> 00:07:28,660
آنجا خواهید داشت. لوله های من در حال تخم ریزی
163
00:07:28,660 –> 00:07:30,850
هستند، همه آنها به سمت چپ حرکت می کنند آخرین کاری که
164
00:07:30,850 –> 00:07:33,880
باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که تقریباً مانند
165
00:07:33,880 –> 00:07:36,970
زمانی که یکی از صفحه نمایش خارج می شود یا زمانی که
166
00:07:36,970 –> 00:07:38,530
یکی خیلی به سمت راست است، آخرین ها
167
00:07:38,530 –> 00:07:40,900
خیلی دور از سمت راست هستند که شما اولین مورد را می خواهید
168
00:07:40,900 –> 00:07:42,729
در ابتدای کار
169
00:07:42,729 –> 00:07:43,750
خوب است،
170
00:07:43,750 –> 00:07:47,919
پس بیایید با آن کار کنیم
171
00:07:47,919 –> 00:07:50,650
تا لوله درست باشد، بنابراین همه
172
00:07:50,650 –> 00:07:59,220
لولهها را جابهجا کردهایم، اکنون باید بررسی کنیم که آیا نیاز به
173
00:07:59,220 –> 00:08:03,850
تغییر موقعیت لوله در سمت راست داریم،
174
00:08:03,850 –> 00:08:05,919
چیزی شبیه به آن.
175
00:08:05,919 –> 00:08:08,530
بفهمید چه می گویم خوب، بنابراین
176
00:08:08,530 –> 00:08:11,140
منطق من برای این خواهد بود که
177
00:08:11,140 –> 00:08:13,510
اگر لوله سمت
178
00:08:13,510 –> 00:08:16,810
راست صفحه به
179
00:08:16,810 –> 00:08:18,580
سمت چپ بیشتر از فاصله بین لوله ها باشد،
180
00:08:18,580 –> 00:08:20,830
من لوله را حرکت دهم. برای
181
00:08:20,830 –> 00:08:23,710
این به سمت چپ تمام راه به این
182
00:08:23,710 –> 00:08:25,750
سمت از scre خیلی خب، پس کاری که من
183
00:08:25,750 –> 00:08:28,150
میخواهم اینجا انجام دهم این است که تمام مقادیر لوله X را
184
00:08:28,150 –> 00:08:32,760
بدست بیاورم، بنابراین این um pipe را
185
00:08:32,760 –> 00:08:36,849
لیست میکنم و از تابع نقشه استفاده میکنم،
186
00:08:36,849 –> 00:08:40,589
میگویم لوله لامبدا میخواهم لوله نقطه X را انجام دهم و
187
00:08:40,589 –> 00:08:43,990
با آن کار کنم آرایههای لولههای خود نقطه
188
00:08:43,990 –> 00:08:47,930
بسیار خوب است، بنابراین آنچه که این میگوید
189
00:08:47,930 –> 00:08:50,840
از خودم است.
190
00:08:50,840 –> 00:08:53,630
191
00:08:53,630 –> 00:08:56,510
192
00:08:56,510 –> 00:08:58,280
193
00:08:58,280 –> 00:09:01,550
اکنون مقادیر لوله X را میخواهم بررسی
194
00:09:01,550 –> 00:09:05,150
کنم، بنابراین میگویم که بیشتر X درست است و
195
00:09:05,150 –> 00:09:07,670
این فقط حداکثر مقدار لوله
196
00:09:07,670 –> 00:09:13,490
X است، بنابراین اگر X سمت راست کمتر
197
00:09:13,490 –> 00:09:17,950
یا مساوی عرض نقطه پنجره منهای
198
00:09:17,950 –> 00:09:22,790
فاصله بین لولهها باشد، اساساً اگر
199
00:09:22,790 –> 00:09:24,650
سمت راست ترین لوله خیلی به
200
00:09:24,650 –> 00:09:27,620
سمت چپ حرکت کرده است، من باید لوله ای را که
201
00:09:27,620 –> 00:09:29,300
برای این است در سمت چپ در سمت راست دوباره ترسیم کنم،
202
00:09:29,300 –> 00:09:32,840
خوب حالا اجازه دهید من نمی دانم
203
00:09:32,840 –> 00:09:34,520
این چیست زیرا من آن را در اینجا تعریف
204
00:09:34,520 –> 00:09:36,410
می کنم، فقط می خواهم ادامه دهید و
205
00:09:36,410 –> 00:09:42,050
کد را کپی کنید، زیرا
206
00:09:42,050 –> 00:09:46,520
ما میدانیم که میخواهیم در اینجا چه کاری انجام دهیم، اگر این
207
00:09:46,520 –> 00:09:49,850
شرط درست باشد، باید t را دریافت کنم. او بیشتر
208
00:09:49,850 –> 00:09:53,930
از X خوب یا چپ ترین لوله را ترک کرد، بنابراین
209
00:09:53,930 –> 00:09:59,630
می گویم اکثر لوله های سمت چپ، لوله های خود نقطه هستند
210
00:09:59,630 –> 00:10:05,210
و اکنون باید شاخص
211
00:10:05,210 –> 00:10:07,580
سمت چپ چپ ترین لوله را بدست بیاورم، بنابراین می
212
00:10:07,580 –> 00:10:14,440
گویم شاخص نقطه لوله X min لوله X
213
00:10:14,440 –> 00:10:17,780
خیلی خب، شما بروید و حالا من باید
214
00:10:17,780 –> 00:10:21,050
بیشتر شبیه پیپ را بگذارم، برای چه
215
00:10:21,050 –> 00:10:25,340
زبانه ای در سمت چپ لوله X
216
00:10:25,340 –> 00:10:28,700
که پهنای نقطه پنجره باشد.
217
00:10:28,700 –> 00:10:30,520
218
00:10:30,520 –> 00:10:35,030
می توانم بوم را ببینم
219
00:10:35,030 –> 00:10:37,940
به محض اینکه این مرد اکنون خیلی به
220
00:10:37,940 –> 00:10:38,450
سمت چپ
221
00:10:38,450 –> 00:10:40,610
است، لوله ای را که از صفحه خارج شده است دوباره ترسیم می کند
222
00:10:40,610 –> 00:10:42,710
و آن را در سمت راست
223
00:10:42,710 –> 00:10:45,290
قرار می دهد تا من تمام لوله های من در حال تخم ریزی
224
00:10:45,290 –> 00:10:48,500
باشند و آنها عالی به نظر می رسند. به طور تصادفی
225
00:10:48,500 –> 00:10:50,740
با مانند مرکز وجود دارد،
226
00:10:50,740 –> 00:10:53,390
کاری که باید انجام دهم، ادامه میدهم
227
00:10:53,390 –> 00:10:55,430
و پرنده جلف را پرت
228
00:10:55,430 –> 00:10:56,810
میکنم، بنابراین یک استراحت سریع
229
00:10:56,810 –> 00:10:59,000
کردم و چند عکس از پرنده ساختم،
230
00:10:59,000 –> 00:11:01,670
به هیچ وجه هنرمند نیستم به وضوح در اینجا
231
00:11:01,670 –> 00:11:03,950
من دو نوع کوچک از تصاویر هنری پیکسل ایجاد کردم که
232
00:11:03,950 –> 00:11:07,820
یکی مانند حالت عادی پرندگان خواهد بود
233
00:11:07,820 –> 00:11:09,830
و سپس شاید این یکی
234
00:11:09,830 –> 00:11:12,170
bird two dot PNG زمانی خواهد بود که
235
00:11:12,170 –> 00:11:14,660
با انگشت یا ماوس خود را فشار می دهید
236
00:11:14,660 –> 00:11:16,640
به این تصویر تغییر می کند و هنگامی که
237
00:11:16,640 –> 00:11:18,110
با ماوس یا انگشت خود را رها می کنید
238
00:11:18,110 –> 00:11:20,450
به این تصویر برمی گردد بسیار خوب، پس بیایید
239
00:11:20,450 –> 00:11:23,450
جلوتر برویم و ابتدا پرنده خود را در برنامه من قرار دهیم.
240
00:11:23,450 –> 00:11:25,880
کاری که میخواهم انجام دهم این است که
241
00:11:25,880 –> 00:11:29,390
یک کلاس پرنده ایجاد میکنم، بنابراین میگویم کلاس
242
00:11:29,390 –> 00:11:32,120
bird و این از تصویر کیبه به ارث میرسد
243
00:11:32,120 –> 00:11:35,450
و در واقع
244
00:11:35,450 –> 00:11:37,580
به آن سرعتی میدهم، میگویم سرعت
245
00:11:37,580 –> 00:11:42,110
یک ویژگی عددی است. فقط 0 را برای
246
00:11:42,110 –> 00:11:44,300
اینجا قرار می دهم زیرا اینگونه است که می خواهم
247
00:11:44,300 –> 00:11:46,460
آن را مانند پرش بالا و پایین و
248
00:11:46,460 –> 00:11:49,550
بالا و پایین حرکت کنم و باید
249
00:11:49,550 –> 00:11:53,440
ویژگی عددی را از خواص مکعب
250
00:11:54,250 –> 00:11:57,410
وارد کنم و می رویم و می خواهم با آن کار
251
00:11:57,410 –> 00:12:00,230
کنم ورودی را لمس کنید، بنابراین هر زمان که کاربر
252
00:12:00,230 –> 00:12:05,270
برنامه را لمس کرد، پس پایین را لمس کنید، من می
253
00:12:05,270 –> 00:12:08,750
گویم منبع خود نقطه برابر است با پرنده – نقطه
254
00:12:08,750 –> 00:12:11,360
PNG بنابراین تصویر را تغییر دهید، می گویم
255
00:12:11,360 –> 00:12:14,450
سرعت خود نقطه 150 است، من فقط حدس
256
00:12:14,450 –> 00:12:16,430
می زنم که این عدد چقدر خواهد بود.
257
00:12:16,430 –> 00:12:17,510
احتمالاً باید با این بازی بازی
258
00:12:17,510 –> 00:12:19,430
کنم تا وقتی پرندگان به نوعی از شما می پرند احساس بهتری داشته باشید
259
00:12:19,430 –> 00:12:21,830
p و پایین و سپس همچنین
260
00:12:21,830 –> 00:12:24,860
میخواهم نقطه فوقالعاده را در تاچ پایین صدا بزنم و لمس را
261
00:12:24,860 –> 00:12:26,750
پاس بدهم فقط مطمئن شوید که لمس
262
00:12:26,750 –> 00:12:30,650
به درستی در
263
00:12:30,650 –> 00:12:33,560
بقیه برنامههای شما پخش شده است و سپس در
264
00:12:33,560 –> 00:12:36,470
لمس بالا تعریف میکنم که کاری مشابه انجام میدهم. من
265
00:12:36,470 –> 00:12:39,740
می گویم منبع نقطه خود پرنده یک نقطه PNG است
266
00:12:39,740 –> 00:12:44,900
و سپس با لمس فوق العاده بالا می رود
267
00:12:44,900 –> 00:12:47,510
ok من
268
00:12:47,510 –> 00:12:49,550
تغییر سرعت را در لمس بالا تغییر نمی دهم و توجه داشته باشید
269
00:12:49,550 –> 00:12:51,590
که این کار در عملکرد لمس کردن و لمس کردن
270
00:12:51,590 –> 00:12:54,350
پایین است.
271
00:12:54,350 –> 00:12:55,910
حتی اگر به پرنده دست نمیزنید، تماس بگیرید، بنابراین
272
00:12:55,910 –> 00:12:57,320
واقعاً وقتی هر زمانی در هر جایی از برنامهام کلیک میکنم
273
00:12:57,320 –> 00:13:00,500
، لمس پایین و
274
00:13:00,500 –> 00:13:01,790
دست نخورده بالا فعال میشود،
275
00:13:01,790 –> 00:13:05,960
خوب است، بنابراین من منطق پرندهام را
276
00:13:05,960 –> 00:13:07,730
اینجا تعریف کردهام اجازه بدهید بروم جلوتر و
277
00:13:07,730 –> 00:13:08,810
آن را داخل برنامه من بیندازید،
278
00:13:08,810 –> 00:13:11,890
بنابراین من آن را در اینجا نمونهسازی
279
00:13:11,890 –> 00:13:15,050
میکنم، یک منبع به آن میدهم تا شروع کند،
280
00:13:15,050 –> 00:13:17,990
یک عکس پرنده خواهد داشت و سپس میگویم که
281
00:13:17,990 –> 00:13:20,330
یک اشاره اندازه باید هیچکدام باشد،
282
00:13:20,330 –> 00:13:22,160
زیرا من من در داخل یک طرح بندی شناور هستم به عنوان
283
00:13:22,160 –> 00:13:25,820
ویجت ریشه من در اینجا
284
00:13:25,820 –> 00:13:29,060
اندازه واقعی پرنده تصاویر من نیستند
285
00:13:29,060 –> 00:13:31,850
همان اندازه است که ایده آل است، بنابراین من فقط
286
00:13:31,850 –> 00:13:34,330
از اندازه پرنده بزرگتر استفاده می کنم که حدس می زنم
287
00:13:34,330 –> 00:13:40,880
46 در 34 46 در 34 و سپس
288
00:13:40,880 –> 00:13:44,930
در ابتدا قرار می دهم شاید بگویم مانند میلی متر است
289
00:13:44,930 –> 00:13:49,910
که نمی دانم 20 و شاید دوست دارم پنجره یا
290
00:13:49,910 –> 00:13:54,590
متأسفم ارتفاع نقطه ریشه منهای 96 بنابراین این
291
00:13:54,590 –> 00:13:59,330
است – کف به سمت نقطه O خوب است، بنابراین
292
00:13:59,330 –> 00:14:01,160
اگر من این را اجرا کنم باید پرنده من
293
00:14:01,160 –> 00:14:02,540
در وسط صفحه بنشیند
294
00:14:02,540 –> 00:14:05,450
و وقتی روی آن کلیک می کنم عکس را تغییر
295
00:14:05,450 –> 00:14:07,310
می دهد بنابراین خوب است که اکنون خوب به نظر می رسد،
296
00:14:07,310 –> 00:14:12,020
ما باید در واقع
297
00:14:12,020 –> 00:14:13,790
حرکت عمودی را اضافه کنیم، بنابراین کمی از
298
00:14:13,790 –> 00:14:16,220
پرنده شل و ول فیزیک فیزیک کاملی نداشته باشد،
299
00:14:16,220 –> 00:14:17,450
من در حال جستجوی آن بودم تا ببینم
300
00:14:17,450 –> 00:14:20,510
دقیقاً چه کاری انجام داده اند، اما انجام آن بسیار
301
00:14:20,510 –> 00:14:21,110
آسان است،
302
00:14:21,110 –> 00:14:24,800
بنابراین ما چه هستیم هر وقت
303
00:14:24,800 –> 00:14:27,440
دکمه شروع بازی را فشار دادیم، میخواهم
304
00:14:27,440 –> 00:14:30,410
پرنده را حرکت دهم، بنابراین میگویم
305
00:14:30,410 –> 00:14:36,380
فاصله زمانی زمانبندی نقطههای ساعت خود نقطه حرکت پرنده
306
00:14:36,380 –> 00:14:38,300
، تابع را صدا میزنم و آن را
307
00:14:38,300 –> 00:14:41,900
1 روی 60 یعنی 60 بار صدا میزنم. در هر ثانیه
308
00:14:41,900 –> 00:14:42,200
309
00:14:42,200 –> 00:14:43,610
خیلی خوب است، بنابراین حالا اجازه دهید من این
310
00:14:43,610 –> 00:14:47,620
تابع حرکت پرنده
311
00:14:47,620 –> 00:14:51,650
را ایجاد کنم ird من در واقع
312
00:14:51,650 –> 00:14:52,880
باید به پرنده خود ارجاع بدهم بنابراین
313
00:14:52,880 –> 00:14:56,540
به KB برمی گردم و به آن شناسه می دهم و می گویم
314
00:14:56,540 –> 00:14:59,870
پرنده خوب است پس پرنده خودش است.
315
00:14:59,870 –> 00:15:02,270
316
00:15:02,270 –> 00:15:04,460
317
00:15:04,460 –> 00:15:07,340
موقعیت پرنده Y پس من می گویم پرنده نقطه Y برابر است
318
00:15:07,340 –> 00:15:10,730
با پرنده قبلی مرده y به اضافه
319
00:15:10,730 –> 00:15:16,580
سرعت نقطه پرنده بار زمان گذشته خوب است و
320
00:15:16,580 –> 00:15:18,200
اکنون ما همچنین باید سرعت پرندگان را به روز کنیم
321
00:15:18,200 –> 00:15:22,03