در این مطلب، ویدئو Flask (Python) MVC چگونه کار می کند با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:23:20
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:02,490
سلام به همه، اسم من دانیال است و هستم
2
00:00:02,490 –> 00:00:04,110
دانشجو در دانشگاه
3
00:00:04,110 –> 00:00:07,410
americas این ویدیو بخشی از
4
00:00:07,410 –> 00:00:10,860
موضوع مهندسی وب و امروز قصد دارم به
5
00:00:10,860 –> 00:00:13,769
به آنها نشان دهید که چگونه یک برنامه mvc بسازند
6
00:00:13,769 –> 00:00:17,250
بسیار ساده با استفاده از پایتون مانند
7
00:00:17,250 –> 00:00:19,980
زبان برنامه نویسی و فلش به عنوان
8
00:00:19,980 –> 00:00:22,210
چارچوب
9
00:00:22,210 –> 00:00:25,610
من شخصا پیتون را دوست دارم زیرا
10
00:00:25,610 –> 00:00:27,320
این یک زبان برنامه نویسی بسیار است.
11
00:00:27,320 –> 00:00:30,010
قدرتمند و با منحنی یادگیری
12
00:00:30,010 –> 00:00:33,710
خیلی خوب می گویند اگر بلد باشید صحبت کنید
13
00:00:33,710 –> 00:00:36,880
انگلیسی شما قبلاً می دانید که چگونه در پایتون برنامه نویسی کنید
14
00:00:36,880 –> 00:00:40,660
و اگر چه اغراق آمیز است بله
15
00:00:40,660 –> 00:00:43,780
درست است که پیتون یک زبان است
16
00:00:43,780 –> 00:00:46,720
بسیار ساده تر
17
00:00:46,720 –> 00:00:49,430
کلاس به سهم خود
18
00:00:49,430 –> 00:00:52,550
یک چارچوب متشکل از چندین است
19
00:00:52,550 –> 00:00:56,150
ماژول های کوچکی که می توانید استفاده کنید
20
00:00:56,150 –> 00:00:59,210
با توجه به نیاز شما در اینجا
21
00:00:59,210 –> 00:01:01,520
من چندین مورد از آن ماژول ها را نشان می دهم که
22
00:01:01,520 –> 00:01:04,099
استفاده برای یک پروژه بزرگ قبل
23
00:01:04,099 –> 00:01:07,070
کمی برخی در خدمت ایجاد
24
00:01:07,070 –> 00:01:11,260
فرم ها و دیگران برای کنترل
25
00:01:11,260 –> 00:01:14,980
ورود کاربران دسترسی به
26
00:01:14,980 –> 00:01:16,480
مسیرهای برنامه
27
00:01:16,480 –> 00:01:18,500
[موسیقی]
28
00:01:18,500 –> 00:01:21,050
همه چیز بستگی به این دارد که می خواهید با چه کاری انجام دهید
29
00:01:21,050 –> 00:01:24,790
پروژه شما
30
00:01:24,900 –> 00:01:27,990
همانطور که برای این ویدئو هدف
31
00:01:27,990 –> 00:01:30,620
شامل نمایش بر روی صفحه نمایش است
32
00:01:30,620 –> 00:01:33,810
که نتیجه یک پرس و جو بین
33
00:01:33,810 –> 00:01:35,270
دو تخته
34
00:01:35,270 –> 00:01:38,359
ما یک جدول کاربری داریم و یک
35
00:01:38,359 –> 00:01:41,240
جدول پاداش
36
00:01:41,240 –> 00:01:43,700
ارتباط بین هر دو جدول خواهد بود
37
00:01:43,700 –> 00:01:48,090
بخش در نتیجه نهایی
38
00:01:48,090 –> 00:01:51,359
نام کاربر را چاپ خواهد کرد و
39
00:01:51,359 –> 00:01:53,310
پاداش که مطابق با او است
40
00:01:53,310 –> 00:01:55,830
بخشی که به آن تعلق دارد
41
00:01:55,830 –> 00:01:58,440
اگر می خواهید بدانید که چگونه فلش را نصب کنید
42
00:01:58,440 –> 00:02:02,070
و ایجاد یک محیط مجازی لینک از
43
00:02:02,070 –> 00:02:04,040
آموزش در توضیحات خواهد بود
44
00:02:04,040 –> 00:02:06,890
همچنین برای علاقه مندان
45
00:02:06,890 –> 00:02:09,899
پیوندی برای ایجاد صلیب پیدا خواهید کرد
46
00:02:09,899 –> 00:02:13,830
و اینکه می توانند آن را در اینجا به پروژه اضافه کنند
47
00:02:13,830 –> 00:02:16,470
نکته مهم نشان دادن ساختار خواهد بود
48
00:02:16,470 –> 00:02:19,520
از پروژه mvc و کمی به آن بدهید
49
00:02:19,520 –> 00:02:21,460
عملکرد
50
00:02:21,460 –> 00:02:24,040
به هر حال کد پروژه است
51
00:02:24,040 –> 00:02:27,010
در صورت وجود در github موجود است
52
00:02:27,010 –> 00:02:29,980
علاقه مند به دانلود آن و دیدن آن هستم
53
00:02:29,980 –> 00:02:33,319
آموزش هنگام خواندن کد
54
00:02:33,319 –> 00:02:35,720
حالا بیایید شروع کنیم
55
00:02:35,720 –> 00:02:38,210
اولین کاری که قرار است انجام دهیم این است که ایجاد کنیم
56
00:02:38,210 –> 00:02:42,310
پوشه ای که در آن پروژه ذخیره شود
57
00:02:47,920 –> 00:02:50,620
در داخل ما دو پوشه دیگر ایجاد خواهیم کرد
58
00:02:50,620 –> 00:02:54,880
یکی برای قالب ها یا نماها و
59
00:02:54,880 –> 00:02:58,860
دیگری برای پایگاه داده
60
00:02:59,960 –> 00:03:07,760
[موسیقی]
61
00:03:07,760 –> 00:03:10,459
در ادامه قصد داریم یک فایل بسازیم
62
00:03:10,459 –> 00:03:14,090
برنامه dot pait نام دارد
63
00:03:14,090 –> 00:03:16,400
که به ما در مقداردهی اولیه کمک می کند
64
00:03:16,400 –> 00:03:18,330
برنامه
65
00:03:18,330 –> 00:03:20,760
و در اینجا می توانید از ویرایشگر خود استفاده کنید
66
00:03:20,760 –> 00:03:24,690
متن مورد علاقه من دوست دارم
67
00:03:24,690 –> 00:03:28,410
کد ویژوال استودیو به دلیل میانبرهای آن
68
00:03:28,410 –> 00:03:30,410
صفحه کلید و سایر امکانات
69
00:03:30,410 –> 00:03:33,850
بسیار جالب
70
00:03:33,850 –> 00:03:35,850
سپس
71
00:03:35,850 –> 00:03:40,310
جنسیت من فایل/آپ کشور
72
00:03:40,410 –> 00:03:42,780
و اولین کاری که انجام می دهم واردات است
73
00:03:42,780 –> 00:03:44,590
پلاستیک
74
00:03:44,590 –> 00:03:49,600
[موسیقی]
75
00:03:49,600 –> 00:03:53,380
به لطف این من می توانم مقداردهی اولیه کنم
76
00:03:53,380 –> 00:03:56,110
متغیری به نام برنامه جایی که من به آنجا می روم
77
00:03:56,110 –> 00:04:00,300
تنظیمات پروژه را ذخیره کنید
78
00:04:06,280 –> 00:04:08,980
همچنین باید ماژول دیگری را وارد کنیم
79
00:04:08,980 –> 00:04:12,950
فلاش که برابر با ماده شیمیایی است
80
00:04:12,950 –> 00:04:14,989
که به ما در تولید آن کمک می کند
81
00:04:14,989 –> 00:04:18,608
سپس به پایگاه داده متصل شود
82
00:04:18,608 –> 00:04:21,470
شما می توانید مستندات برابر است را بخوانید
83
00:04:21,470 –> 00:04:24,830
به کیم و اگر شما علاقه مند به دانستن بیشتر اما
84
00:04:24,830 –> 00:04:27,320
در حال حاضر مهم است بدانیم که این
85
00:04:27,320 –> 00:04:31,180
کتابخانه از ما می خواهد که اینجا مکانی داشته باشیم
86
00:04:31,180 –> 00:04:33,790
و یکی
87
00:04:33,790 –> 00:04:36,670
شما هیئت منصفه را می بینید
88
00:04:36,670 –> 00:04:39,440
عملیات برنامه
89
00:04:39,440 –> 00:04:42,650
بنابراین من قصد دارم خودم را برنامه com py اعلام کنم
90
00:04:42,650 –> 00:04:45,160
نقطه
91
00:04:46,370 –> 00:04:49,449
[موسیقی]
92
00:04:54,190 –> 00:04:56,350
[موسیقی]
93
00:04:56,350 –> 00:04:59,760
این یک راز است
94
00:04:59,790 –> 00:05:01,800
شما قرار نیست برای قرار دادن a
95
00:05:01,800 –> 00:05:05,390
البته کلید پیچیده تر
96
00:05:05,510 –> 00:05:08,090
و سپس دوباره از برنامه استفاده خواهم کرد
97
00:05:08,090 –> 00:05:10,510
دات کام
98
00:05:11,129 –> 00:05:14,209
نوشتن پارامترها مهم است
99
00:05:14,209 –> 00:05:17,279
به درستی و تمام حروف بزرگ و
100
00:05:17,279 –> 00:05:23,279
حالا من از عصبانیتم استفاده می کنم، می بینید که به این قسم می خورم
101
00:05:23,279 –> 00:05:25,289
شما می توانید آن را از آرشیو هیپ کپی کنید
102
00:05:25,289 –> 00:05:30,499
هاپ چون کمی پیچیده است
103
00:05:31,270 –> 00:05:33,400
اما نکته مهم این است که این پارامتر
104
00:05:33,400 –> 00:05:37,150
من می خواهم آن را با مسیری که در آن قرار دارد مطابقت دهم
105
00:05:37,150 –> 00:05:40,590
پایگاه داده من را پیدا کنید
106
00:05:42,960 –> 00:05:46,050
برویم ببینیم چرا آن پوشه را ایجاد کردیم
107
00:05:46,050 –> 00:05:49,530
در ابتدا و در نهایت نام من
108
00:05:49,530 –> 00:05:52,770
پایگاه داده که در مورد من ویدیو است
109
00:05:52,770 –> 00:05:55,580
نقطه باید
110
00:05:55,770 –> 00:05:58,020
سرانجام
111
00:05:58,020 –> 00:06:01,259
mos را مقداردهی اولیه کنید
112
00:06:01,350 –> 00:06:04,080
پایگاه داده من یک متغیر دارم
113
00:06:04,080 –> 00:06:06,180
باید تماس بگیرید و من با او مطابقت می کنم
114
00:06:06,180 –> 00:06:10,040
کدام کیم و ارسال آن به عنوان پارامتر برنامه
115
00:06:10,040 –> 00:06:13,350
و با آن ما از قبل می توانیم خود را تولید کنیم
116
00:06:13,350 –> 00:06:16,410
کلاس ها در پایگاه داده یک بار
117
00:06:16,410 –> 00:06:17,970
بیایید داشته باشیم
118
00:06:17,970 –> 00:06:21,639
سپس پایگاه داده خود را ایجاد خواهم کرد
119
00:06:21,639 –> 00:06:23,409
در داخل
120
00:06:23,409 –> 00:06:25,639
به یک کنسول
121
00:06:25,639 –> 00:06:27,889
و من می روم به مسیری که در آن
122
00:06:27,889 –> 00:06:33,370
پوشه دیتابیس را پیدا کنید
123
00:06:33,650 –> 00:06:36,410
در حال حاضر این دستور همان سه وجود دارد
124
00:06:36,410 –> 00:06:40,280
و نام پایگاه داده ما
125
00:06:40,280 –> 00:06:43,710
در مورد من نقطه ویدیو باید
126
00:06:43,710 –> 00:06:46,080
و اگر از دستورالعمل های آن پیروی کردند
127
00:06:46,080 –> 00:06:48,780
آموزش نصب نباید
128
00:06:48,780 –> 00:06:50,720
مشکلاتی دارند
129
00:06:50,720 –> 00:06:53,300
وارد محیط نابرابر خواهم شد
130
00:06:53,300 –> 00:06:55,040
3 وجود دارد
131
00:06:55,040 –> 00:06:58,100
و من دستور را خواهم نوشت
132
00:06:58,100 –> 00:07:02,600
در مورد رفتن گاهی اوقات با آن من قبلا
133
00:07:02,600 –> 00:07:07,210
خروجی پایگاه داده و نوشتن من را ایجاد کرد
134
00:07:07,210 –> 00:07:10,460
بیرون آمدن نور نابرابر 3
135
00:07:10,460 –> 00:07:12,070
[موسیقی]
136
00:07:12,070 –> 00:07:16,630
اکنون می توانم کلاس ها را ایجاد کنم و ادامه دهم
137
00:07:16,630 –> 00:07:18,740
با پروژه من
138
00:07:18,740 –> 00:07:21,740
ویرایشگر را باز کردم و یک فایل جدید ایجاد کردم
139
00:07:21,740 –> 00:07:24,440
که من قصد دارم آن را مدل های پک نقطه ای بنامم
140
00:07:24,440 –> 00:07:28,209
[موسیقی]
141
00:07:30,060 –> 00:07:32,610
چیزی مهم این است که ما باید داشته باشیم
142
00:07:32,610 –> 00:07:35,520
پس از آن به پایگاه داده دسترسی پیدا خواهم کرد
143
00:07:35,520 –> 00:07:36,270
برای واردات
144
00:07:36,270 –> 00:07:40,580
dv از برنامه واردات dv
145
00:07:40,580 –> 00:07:44,190
و با آن می توانم صندلی هایم را ایجاد کنم
146
00:07:44,190 –> 00:07:48,980
کلاس کاربری که از مدل به ارث می برد
147
00:07:56,240 –> 00:07:59,509
و من می خواهم به شما یک ایده از نوع انتگرال بدهم
148
00:07:59,509 –> 00:08:02,380
که کلید اصلی شما خواهد بود
149
00:08:02,380 –> 00:08:07,529
[موسیقی]
150
00:08:10,640 –> 00:08:21,369
[موسیقی]
151
00:08:22,050 –> 00:08:26,110
سپس یک مرد نوع فولاد
152
00:08:26,110 –> 00:08:34,960
[موسیقی]
153
00:08:37,058 –> 00:08:40,158
[موسیقی]
154
00:08:43,620 –> 00:08:46,920
و در نهایت بخش نیز از
155
00:08:46,920 –> 00:08:48,430
رشته را تایپ کنید
156
00:08:48,430 –> 00:08:54,730
[موسیقی]
157
00:08:55,600 –> 00:08:58,269
و اکنون کلاس پاداش که به ارث می رسد
158
00:08:58,269 –> 00:08:58,990
حرکت کردن
159
00:08:58,990 –> 00:09:06,029
[موسیقی]
160
00:09:14,080 –> 00:09:17,740
من همچنین یک ایده به شما می دهم که می خواهم آن را به شما ارائه دهم
161
00:09:17,740 –> 00:09:20,680
مقدار اعشاری 10 عدد صحیح و
162
00:09:20,680 –> 00:09:23,310
دو اعشاری
163
00:09:33,529 –> 00:09:36,459
و در نهایت نام بخش
164
00:09:36,459 –> 00:09:38,180
مانند بالا
165
00:09:38,180 –> 00:09:41,310
[موسیقی]
166
00:09:41,310 –> 00:09:43,770
با این کار من اکنون می توانم جداول خود را در آن تولید کنم
167
00:09:43,770 –> 00:09:46,010
پایگاه داده
168
00:09:46,010 –> 00:09:48,410
اکنون قبل از انجام آن، می خواهم آن را کامل کنم
169
00:09:48,410 –> 00:09:51,600
ساختار برنامه
170
00:09:51,600 –> 00:09:53,240
یک فایل جدید به نام ایجاد کرد
171
00:09:53,240 –> 00:09:56,940
نقطه کنترل برای کنترلر است
172
00:09:56,940 –> 00:10:00,750
واسطه بین بینایی و
173
00:10:00,750 –> 00:10:03,870
مدل اینجاست که منطق اتفاق می افتد
174
00:10:03,870 –> 00:10:06,100
از برنامه
175
00:10:06,100 –> 00:10:11,089
ما باید برنامه را از فایل برنامه وارد کنیم
176
00:10:11,089 –> 00:10:15,139
تا بتوان از آن در مسیرها و
177
00:10:15,139 –> 00:10:17,829
خواهید دید که ما نیز باید وارد کنیم
178
00:10:17,829 –> 00:10:20,959
همه مدل های ما با مدل
179
00:10:20,959 –> 00:10:25,839
واردات تمام مستر ایسکو
180
00:10:25,850 –> 00:10:28,730
و در نهایت فلش را وارد می کنیم
181
00:10:28,730 –> 00:10:31,550
روش الگو را رندر کنید تا بتوانید انجام دهید
182
00:10:31,550 –> 00:10:34,870
استفاده از دیدگاه های ما
183
00:10:40,490 –> 00:10:44,960
ما در app dot road می نویسیم
184
00:10:44,960 –> 00:10:47,960
و من فقط اسلاید را برای انجام قرار می دهم
185
00:10:47,960 –> 00:10:49,880
مرجع
186
00:10:49,880 –> 00:10:51,740
به صفحه اصلی
187
00:10:51,740 –> 00:10:53,279
[موسیقی]
188
00:10:53,279 –> 00:10:56,100
به تابع شاخص متصل خواهد شد
189
00:10:56,100 –> 00:11:00,129
[موسیقی]
190
00:11:02,100 –> 00:11:04,529
و کاری که من می خواهم انجام دهم این است که با همه مشورت کنم
191
00:11:04,529 –> 00:11:07,769
کاربران پایگاه داده من و سپس
192
00:11:07,769 –> 00:11:10,740
با همه جوایز مشورت کنید
193
00:11:10,740 –> 00:11:13,259
سپس پرس و جوها لیستی را برمی گرداند
194
00:11:13,259 –> 00:11:15,540
من یک لیست از کاربران از یک لیست دارم
195
00:11:15,540 –> 00:11:17,540
از اوراق قرضه
196
00:11:17,540 –> 00:11:21,230
کاربران برابر با نام کاربری است
197
00:11:21,230 –> 00:11:24,310
کلاس البته
198
00:11:24,310 –> 00:11:26,550
یک لمس
199
00:11:26,550 –> 00:11:31,380
نقطه همه و پاداش برابر است با جایزه نقطه
200
00:11:31,380 –> 00:11:34,459
چه نقطه ضربه
201
00:11:35,720 –> 00:11:38,120
و اکنون می خواهم لیستی را در لیست اعلام کنم
202
00:11:38,120 –> 00:11:40,040
که می خواهم نام آن را ذخیره کنم
203
00:11:40,040 –> 00:11:43,670
کاربر و پاداشی که مربوط به
204
00:11:43,670 –> 00:11:47,600
لیست اوراق قرضه کاربر نامیده می شود و اگر باشد
205
0