در این مطلب، ویدئو ارتباط آردوینو و پایتون با نقشه برداری در زمان واقعی و مدل سازی سه بعدی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 1:03:45
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:03,920 –> 00:00:07,490
این راهاندازی اولیه برای اجرای
2
00:00:07,490 –> 00:00:11,960
برنامه ترسیم با استفاده از آردوینو و
3
00:00:11,960 –> 00:00:19,020
پایتون است که در اصل یک اوه نه یا یک
4
00:00:19,020 –> 00:00:21,660
مگا در اینجا اعداد تصادفی تولید میکند و
5
00:00:21,660 –> 00:00:24,269
آن را به پورت سریال ارسال میکند و
6
00:00:24,269 –> 00:00:26,550
اعدادی را که در اینجا میآیند ارسال میکند و سپس
7
00:00:26,550 –> 00:00:30,330
آن را در زمان واقعی ترسیم میکند. یک
8
00:00:30,330 –> 00:00:34,890
ابزار بسیار قدرتمند است و می توان آن را به راحتی
9
00:00:34,890 –> 00:00:38,660
با استفاده از حداقل کد و کتابخانه سریال
10
00:00:38,660 –> 00:00:41,340
برای پایتون انجام داد و سپس
11
00:00:41,340 –> 00:00:44,430
به شما این امکان را می دهد که داده ها را جمع آوری کرده و داده ها را
12
00:00:44,430 –> 00:00:49,230
از رایانه شخصی به uno یا آردوینو ارسال کنید و
13
00:00:49,230 –> 00:00:50,850
سپس از آردوینو به رایانه شخصی بازگردید.
14
00:00:50,850 –> 00:00:53,460
در هر دو مورد دستکاری کنید این واقعاً در
15
00:00:53,460 –> 00:00:56,280
مورد این ویدیو است و من می
16
00:00:56,280 –> 00:00:58,109
خواهم به شما اصول اولیه انجام این کار و شروع را به شما نشان دهم
17
00:00:58,109 –> 00:00:59,940
و سپس از آنجا
18
00:00:59,940 –> 00:01:02,280
می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید و می توانید
19
00:01:02,280 –> 00:01:05,159
آن را به مدل سازی سه بعدی یا هر
20
00:01:05,159 –> 00:01:08,900
نوع تحلیلی گسترش دهید. یا هر چیزی که
21
00:01:13,579 –> 00:01:15,740
این طرح قرار است به شما نشان دهد که چگونه
22
00:01:15,740 –> 00:01:19,369
داده ها را از پورت سریال آردوینو خود جمع آوری کنید
23
00:01:19,369 –> 00:01:24,350
و آن را در یک ماژول
24
00:01:24,350 –> 00:01:30,200
یا طرح پایتون بیاورید و آن را در زمان واقعی
25
00:01:30,200 –> 00:01:33,590
بر روی صفحه نمایش نمودار کنید، همانطور که در
26
00:01:33,590 –> 00:01:36,530
اینجا اعداد را مشاهده می کنید. از برد آردوینو
27
00:01:36,530 –> 00:01:39,770
از طریق پورت سریال وارد
28
00:01:39,770 –> 00:01:42,079
پوسته پایتون می شود و سپس آن
29
00:01:42,079 –> 00:01:48,220
اعداد در یک ماژول برای ایجاد
30
00:01:48,220 –> 00:01:51,799
این نمودار در اینجا استفاده می شوند و آنچه
31
00:01:51,799 –> 00:01:53,539
در این مورد مهم است این است که به شما امکان می
32
00:01:53,539 –> 00:01:56,569
دهد داده هایی را که آردوینو شما تولید
33
00:01:56,569 –> 00:02:00,649
می کند از نوعی دریافت کنید. ماژول یا ویدیو
34
00:02:00,649 –> 00:02:04,909
یا صدا یا هر چیز دیگری که
35
00:02:04,909 –> 00:02:07,579
به پروژه آردوینو خود متصل کرده اید و آن
36
00:02:07,579 –> 00:02:11,569
داده ها را بردارید و ترسیم کنید و ببینید که
37
00:02:11,569 –> 00:02:14,510
در زمان واقعی چگونه به نظر می رسد،
38
00:02:14,510 –> 00:02:16,610
نمودارهای مختلفی وجود دارد که می توانید انجام دهید و
39
00:02:16,610 –> 00:02:18,049
این نوع کارها
40
00:02:18,049 –> 00:02:20,350
مدل سازی سه بعدی نیز وجود دارد. که می توانید
41
00:02:20,350 –> 00:02:23,720
با استفاده از پایتون تولید کنید که به شما امکان می دهد
42
00:02:23,720 –> 00:02:27,920
با ماژول خود با مگا یا uno خود تعامل داشته باشید
43
00:02:27,920 –> 00:02:33,049
و آن را به صورت گرافیکی و
44
00:02:33,049 –> 00:02:36,500
مدل سازی سه بعدی در لپ تاپ خود مشاهده کنید و آن را
45
00:02:36,500 –> 00:02:40,459
در زمان واقعی پردازش کنید که بسیار قدرتمند است
46
00:02:40,459 –> 00:02:43,250
زیرا پایتون یک برنامه بسیار قدرتمند
47
00:02:43,250 –> 00:02:47,359
است و رایگان است که خوب است
48
00:02:47,359 –> 00:02:49,819
و تعداد زیادی ماژول منبع باز وجود دارد
49
00:02:49,819 –> 00:02:51,859
که به شما امکان می دهد
50
00:02:51,859 –> 00:02:53,959
انواع کارها را انجام دهید، بنابراین فکر کردم این
51
00:02:53,959 –> 00:02:58,370
زمان خوبی است تا اصول اولیه استفاده را به شما نشان دهم.
52
00:02:58,370 –> 00:03:03,230
پایتون با آردوینو
53
00:03:03,230 –> 00:03:05,230
خود لازم نیست که اطلاعات زیادی در مورد
54
00:03:05,230 –> 00:03:07,790
برنامه نویسی پایتون داشته باشید، اما من
55
00:03:07,790 –> 00:03:11,389
ویدیوهای میانبر را به
56
00:03:11,389 –> 00:03:14,780
شما می دهم تا ببینید و حداقل به اندازه کافی برای
57
00:03:14,780 –> 00:03:17,840
انجام یک نمودار یا یک تصویر مدل سه بعدی و سپس
58
00:03:17,840 –> 00:03:21,609
از در آنجا می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید،
59
00:03:25,580 –> 00:03:28,080
بنابراین اکنون می خواهم تعدادی از وب سایت هایی را به شما نشان
60
00:03:28,080 –> 00:03:30,420
دهم که از آنها برای جمع آوری داده ها
61
00:03:30,420 –> 00:03:33,540
و اطلاعات در مورد نحوه خواندن و نوشتن
62
00:03:33,540 –> 00:03:36,600
داده ها به و از Arduino و Python
63
00:03:36,600 –> 00:03:41,730
و همچنین نحوه ایجاد
64
00:03:41,730 –> 00:03:46,830
طرحهای بیدرنگ و تصاویر سهبعدی و
65
00:03:46,830 –> 00:03:48,030
اینجور چیزها و برخی از
66
00:03:48,030 –> 00:03:49,980
کلاسهایی که به نوعی شرکت کردم و به آنها گوش
67
00:03:49,980 –> 00:03:51,570
دادم، به من کمک کرد تا با پایتون شروع کنم
68
00:03:51,570 –> 00:03:55,500
و این نوع جدید از
69
00:03:55,500 –> 00:03:57,660
دنیای پایتون را درک کنم، اولین چیزی که واقعا
70
00:03:57,660 –> 00:04:01,830
شروع شد.
71
00:04:01,830 –> 00:04:03,930
دوره کامل یادگیری پایتون برای
72
00:04:03,930 –> 00:04:07,410
مبتدیان 4 ساعت و 26 دقیقه است و من
73
00:04:07,410 –> 00:04:09,030
پیشنهاد می کنم که ننشینید و
74
00:04:09,030 –> 00:04:11,820
همه چیز را یکجا تماشا کنید، اما به غیر از
75
00:04:11,820 –> 00:04:15,000
این، او توضیح بسیار خوبی
76
00:04:15,000 –> 00:04:20,700
در مورد نحوه استفاده از پایتون می دهد. برخی
77
00:04:20,700 –> 00:04:22,980
از اس های اساسی yntax چگونه بفهمیم
78
00:04:22,980 –> 00:04:25,169
پایتون چگونه کار می کند کمی متفاوت
79
00:04:25,169 –> 00:04:26,669
است، زبان سطح بالاتری است و
80
00:04:26,669 –> 00:04:29,610
اساساً کلید این است که به جای
81
00:04:29,610 –> 00:04:32,790
استفاده از پرانتز و ترسیم خطوط
82
00:04:32,790 –> 00:04:36,480
مانند نقطه ویرگول یا هر چیزی که از تورفتگی استفاده می کنید
83
00:04:36,480 –> 00:04:38,790
و این در واقع همان کلیدی است
84
00:04:38,790 –> 00:04:41,550
که شما تورفتگی می کنید، بنابراین اگر یک for دارید حلقه
85
00:04:41,550 –> 00:04:43,560
شما 4 را در ستون یک دارید و
86
00:04:43,560 –> 00:04:45,930
سپس پنج فضای زبانه یا چهار فاصله کوچک را فرو
87
00:04:45,930 –> 00:04:48,210
میکنید و چهار کد خود را قرار میدهید و
88
00:04:48,210 –> 00:04:51,300
سپس به ستون یک برمیگردید
89
00:04:51,300 –> 00:04:53,400
و آن خارج از حلقه for است و
90
00:04:53,400 –> 00:04:55,260
به همین سادگی است که پایتون
91
00:04:55,260 –> 00:04:57,780
واقعاً در آن قرار دارد. یک برنامه نویسی به طور خلاصه
92
00:04:57,780 –> 00:05:01,320
آن را بسیار شهودی می کند، زبان بسیار جالبی
93
00:05:01,320 –> 00:05:04,860
است و من واقعاً شما را تشویق می
94
00:05:04,860 –> 00:05:08,880
کنم که در کلاس org اردوی کد رایگان این پسر شرکت کنید،
95
00:05:08,880 –> 00:05:12,150
او یکی برای کد C دارد و انواع
96
00:05:12,150 –> 00:05:15,300
دیگر را دارد، او کار فوق العاده ای انجام
97
00:05:15,300 –> 00:05:15,900
98
00:05:15,900 –> 00:05:18,960
می دهد و آرام است و عالی ارائه می دهد مثالهایی که او واضح
99
00:05:18,960 –> 00:05:20,780
است مختصر است او درست میگوید که
100
00:05:20,780 –> 00:05:25,200
با این شروع کنید،
101
00:05:25,200 –> 00:05:29,790
چهار ساعت را به آرامی طی کنید و
102
00:05:29,790 –> 00:05:32,550
در پایان آن میتوانید پایتون را درک کنید، بنابراین
103
00:05:32,550 –> 00:05:34,800
بعد از اینکه در این کلاس شرکت کردم، من سپس رفتم و
104
00:05:34,800 –> 00:05:37,260
اطراف را جستجو کردم و متوجه شدم
105
00:05:37,260 –> 00:05:39,150
که میدانی چگونه R
106
00:05:39,150 –> 00:05:40,560
ما را با پایتون کنترل میکنی، من به
107
00:05:40,560 –> 00:05:43,139
این وبسایت با استفاده از پایتون برخوردم که
108
00:05:43,139 –> 00:05:45,660
آردوینو یک LED را کنترل میکند که پین
109
00:05:45,660 –> 00:05:49,520
uno یا مگا و کل این وب
110
00:05:49,520 –> 00:05:58,650
سایت است. نحوه انجام این کار را توضیح می دهد و
111
00:05:58,650 –> 00:06:00,540
چیزی که باید در
112
00:06:00,540 –> 00:06:00,840
اینجا به آن اشاره کنم
113
00:06:00,840 –> 00:06:03,840
این وب سایت او در اینجا است، اما می توانید
114
00:06:03,840 –> 00:06:06,090
در پایتون و دوره کامل و
115
00:06:06,090 –> 00:06:08,430
کد رایگان و همه چیزها جستجو کنید و آن را دریافت کنید. این
116
00:06:08,430 –> 00:06:10,830
وب سایت اینجاست و می توانید یک
117
00:06:10,830 –> 00:06:13,020
این را در گوگل جستجو کنید و آن را نیز پیدا کنید،
118
00:06:13,020 –> 00:06:16,470
بنابراین من آدرس همه این وب سایت ها
119
00:06:16,470 –> 00:06:19,650
را دارم اما
120
00:06:19,650 –> 00:06:22,710
وب سایت را در یادداشت ها در یکی از فایل ها قرار
121
00:06:22,710 –> 00:06:26,699
می دهم تا بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید و به
122
00:06:26,699 –> 00:06:29,060
راحتی به وب سایت ها دسترسی پیدا کنید. کد
123
00:06:29,060 –> 00:06:36,720
به هر حال به اینجا برگردیم اساساً او در
124
00:06:36,720 –> 00:06:38,460
مورد نحوه اتصال آردوینو
125
00:06:38,460 –> 00:06:40,919
با پایتون و نحوه ارتباط آنها صحبت می کند و
126
00:06:40,919 –> 00:06:43,740
او کار
127
00:06:43,740 –> 00:06:47,220
بسیار خوبی انجام می دهد.
128
00:06:47,220 –> 00:06:48,780
129
00:06:48,780 –> 00:06:52,710
دوم با doi
130
00:06:52,710 –> 00:06:56,580
این ویدیوی بعدی اینجاست ویدیوی او و اینجا
131
00:06:56,580 –> 00:06:59,550
وب سایت ویدیوی یوتیوب است در اینجا
132
00:06:59,550 –> 00:07:02,610
ویدیوی او در مورد نحوه توصیف آن است، بنابراین می
133
00:07:02,610 –> 00:07:05,190
توانید در مورد آن اینجا بخوانید و سپس می توانید
134
00:07:05,190 –> 00:07:07,620
آن را اینجا تماشا کنید و سپس او کدی را دارد
135
00:07:07,620 –> 00:07:09,990
که می توانید دانلود کنید و چیزهایی از این دست.
136
00:07:09,990 –> 00:07:12,690
در یادداشت های خود در زیر به طوری که
137
00:07:12,690 –> 00:07:14,880
من شروع کردم به محض اینکه این دو ارتباط را برقرار
138
00:07:14,880 –> 00:07:17,789
کردم، به نوعی منشعب شدم و بیشتر یاد
139
00:07:17,789 –> 00:07:19,590
گرفتم، سپس یاد گرفتم که ماژول های دیگری وجود دارد
140
00:07:19,590 –> 00:07:21,510
که می توانید دانلود کنید و
141
00:07:21,510 –> 00:07:24,810
این pi PI dot org است که می توانید
142
00:07:24,810 –> 00:07:25,979
وب سایت را در آنجا ببینید که داشتم به شما میگفتم
143
00:07:25,979 –> 00:07:30,240
اینجا جایی است که اطلاعات زیادی در
144
00:07:30,240 –> 00:07:33,240
آن ذخیره میشود،
145
00:07:33,240 –> 00:07:39,180
وقتی برنامهای را دانلود میکنید
146
00:07:39,180 –> 00:07:41,099
که کارهای بسیار خاصی
147
00:07:41,099 –> 00:07:45,800
مانند دسترسی سریال انجام میدهد، مانند کاری که برای
148
00:07:45,800 –> 00:07:48,960
آردوینو انجام میدهید، ماژول پینگ را به
149
00:07:48,960 –> 00:07:51,630
خوبی دانلود میکنید یا کتابخانه پینگ همین
150
00:07:51,630 –> 00:07:52,520
کار را در اینجا انجام دهید، اینها همه فهرست
151
00:07:52,520 –> 00:07:55,160
های کتابخانه هستند، حدس می زنم که آنها را فهرست بسته بندی
152
00:07:55,160 –> 00:07:58,310
می کنند و آنها را می نامند و شما
153
00:07:58,310 –> 00:08:01,520
فقط هر چیزی را که می خواهید در اینجا تایپ کنید،
154
00:08:01,520 –> 00:08:03,020
مثلاً اگر
155
00:08:03,020 –> 00:08:06,289
سریالی را می خواهید که در سریال چهار می خواهید تایپ کنید. ed numpy and
156
00:08:06,289 –> 00:08:09,289
you mpy شما این کار را اینجا انجام می دهید و
157
00:08:09,289 –> 00:08:11,090
روی جستجوی اینجا کلیک کنید و
158
00:08:11,090 –> 00:08:12,979
به عنوان مثال اگر
159
00:08:12,979 –> 00:08:15,470
سریال PI را انجام دهید سریال PI و
160
00:08:15,470 –> 00:08:17,090
اینجا PIP install است و شما این را انتخاب
161
00:08:17,090 –> 00:08:22,039
کنید و این دستور را در آن کپی کنید.
162
00:08:22,039 –> 00:08:23,659
کلیپ بورد خود را و سپس به
163
00:08:23,659 –> 00:08:30,319
خط فرمان dos خود در cereal خود می روید،
164
00:08:30,319 –> 00:08:33,320
منظورم این است که در دایرکتوری مستقیم Python خود
165
00:08:33,320 –> 00:08:35,089
، آن را در hit run قرار
166
00:08:35,089 –> 00:08:37,820
می دهید و سریال PI را برای شما نصب می کند و
167
00:08:37,820 –> 00:08:40,250
شما آماده می شوید و با سریال PI ادامه می دهید.
168
00:08:40,250 –> 00:08:46,070
می توانید این دست دادن را انجام دهید و به
169
00:08:46,070 –> 00:08:47,540
همین راحتی است زیرا شما
170
00:08:47,540 –> 00:08:51,980
کتابخانه سریال را دارید و آن را به برنامه پایتون خود وارد می
171
00:08:51,980 –> 00:08:54,370
کنید، همه چیز آماده است تا به این ترتیب
172
00:08:54,370 –> 00:08:57,770
آن را پیدا کنید این سریال PI است
173
00:08:57,770 –> 00:09:00,890
یکی دیگر اینجا V Python است به شما گفتم
174
00:09:00,890 –> 00:09:04,820
چگونه تصاویر یا گرافیک های سه بعدی را انجام دهید
175
00:09:04,820 –> 00:09:07,399
و پایتون این کار را برای شما انجام می دهد
176
00:09:07,399 –> 00:09:09,589
177
00:09:09,589 –> 00:09:11,959
و به این ترتیب V Python را در آن دانلود و نصب می کنید
178
00:09:11,959 –> 00:09:14,360
و در حین نصب می خواهید
179
00:09:14,360 –> 00:09:19,040
ویرایشگر V ID le را انتخاب کنید تا
180
00:09:19,040 –> 00:09:22,190
کد شما اجرا شود و تولید شود. هفتم و
181
00:09:22,190 –> 00:09:26,959
تصاویر سه بعدی بسیار خوب
182
00:09:26,959 –> 00:09:31,490
است که این یک پایتون برای مبتدیان است
183
00:09:31,490 –> 00:09:35,720
این یک وب سایت کوچک زیبا است و شما
184
00:09:35,720 –> 00:09:38,120
آن را می خوانید و سپس در مورد
185
00:09:38,120 –> 00:09:40,670
نحوه استفاده از تابع باز از انواع مختلف فایل صحبت
186
00:09:40,670 –> 00:09:42,589
می کند و برای خط کشی کاراکترها
187
00:09:42,589 –> 00:09:44,209
تابع open کد را به شما می دهد. و نحوه
188
00:09:44,209 –> 00:09:48,230
انجام آن بسیار شهودی برای
189
00:09:48,230 –> 00:09:51,620
یادگیری اصول اولیه و نحوه یادگیری
190
00:09:51,620 –> 00:09:55,070
پایتون و ساختار کد اولیه
191
00:09:55,070 –> 00:09:59,209
بسیار خوب است، بنابراین این واقعاً خوب است همچنین در آخر
192
00:09:59,209 –> 00:10:00,770
این آقایی است که من در مورد آن به شما گفتم
193
00:10:00,770 –> 00:10:03,320
که استفاده از
194
00:10:03,320 –> 00:10:05,960
Python را در کلاس های آردوینو می دهد. در اینجا او
195
00:10:05,960 –> 00:10:07,280
در مورد درک متغیرهای محلی و
196
00:10:07,280 –> 00:10:09,050
سراسری در آردوینو صحبت میکند، بنابراین
197
00:10:09,050 –> 00:10:10,520
اگر میخواهید درباره آردوینو بیشتر
198
00:10:10,520 –> 00:10:12,590
بدانید، درسهای duño ما وجود دارد، اگر میخواهید
199
00:10:12,590 –> 00:10:15,500
در مورد استفاده از پایتون و آردوینو بیاموزید،
200
00:10:15,500 –> 00:10:18,080
تب استفاده از Python Arduino وجود دارد،
201
00:10:18,080 –> 00:10:21,080
اینها همه تبهای دیگری هستند که من نمیدانم. بنابراین
202
00:10:21,080 –> 00:10:25,730
با یادگیری پایتون و آردوینو او
203
00:10:25,730 –> 00:10:30,590
لرد خوبی دارد من فکر می کنم او بیست
204
00:10:30,590 –> 00:10:33,140
و سی درس در اینجا دارد که شما روی آنها کلیک کنید
205
00:10:33,140 –> 00:10:34,400
و فکر می کنم یکی از درس هایی که من
206
00:10:34,400 –> 00:10:37,490
واقعا استفاده کردم این بود. این درس یازدهم این بود
207
00:10:37,490 –> 00:10:40,190
که چگونه داده های زنده را با استفاده از آردوینو و
208
00:10:40,190 –> 00:10:44,510
پایتون با آزمایشگاه متلب متلب متلب و
209
00:10:44,510 –> 00:10:48,710
طرح زنده تشک ریاضی ترسیم کنیم که
210
00:10:48,710 –> 00:10:51,320
گفتن آن دشوار است و این چیزی است که به شما امکان می
211
00:10:51,320 –> 00:10:55,790
دهد گرافیک را انجام دهید و او درس های زیادی
212
00:10:55,790 –> 00:10:57,950
در اینجا دارد به نظر می رسد. دوازده
213
00:10:57,950 –> 00:11:00,830
هفده درس و همه آنها کاملاً
214
00:11:00,830 –> 00:11:02,960
خوب هستند و او کاملاً کند است و
215
00:11:02,960 –> 00:11:08,480
از شش هفت دقیقه تا 45 دقیقه متغیر است،
216
00:11:08,480 –> 00:11:11,990
بنابراین اینها وب سایت هایی هستند که من
217
00:11:11,990 –> 00:11:16,400
عمدتاً برای اجرای این پروژه
218
00:11:16,400 –> 00:11:19,460
و کاربردی کردن آنها استفاده کردم و فکر می کنم اگر
219
00:11:19,460 –> 00:11:22,400
این موارد را مرور کنید. و به کلاسها
220
00:11:22,400 –> 00:11:25,220
گوش دهید و به این یادداشتهای کوچک و
221
00:11:25,220 –> 00:11:27,200
ویدیوهای کوچک یوتیوب گوش کنید، در نقطهای خواهید بود
222
00:11:27,200 –> 00:11:31,450
که میتوانید ارتباط
223
00:11:31,450 –> 00:11:36,260
دو طرفه Python Arduino خود
224
00:11:36,260 –> 00:11:38,930
را با استفاده از بلوتوث یا
225
00:11:38,930 –> 00:11:42,620
پورت سریال یا Wi-Fi یا با استفاده از آن شروع کنید. هر چیزی
226
00:11:42,620 –> 00:11:45,020
که با لپ تاپ خود می خواهید، اکنون
227
00:11:45,020 –> 00:11:49,180
قدرت برنامه نویسی و
228
00:11:49,180 –> 00:11:52,070
محاسباتی فقط آردوینو را
229
00:11:52,070 –> 00:11:54,470
با لپ تاپ خود افزایش داده اید و من فکر می کنم این یک
230
00:11:54,470 –> 00:11:56,870
ابزار بسیار قدرتمند است و پایتون یک
231
00:11:56,870 –> 00:12:00,320
زبان بسیار قدرتمند است که یک
232
00:12:00,320 –> 00:12:01,700
استاندارد صنعتی است و بزرگتر
233
00:12:01,700 –> 00:12:04,610
و بزرگتر می شود، به همین دلیل می
234
00:12:04,610 –> 00:12:08,170
خواستم حداقل به
235
00:12:08,170 –> 00:12:12,280
وب سایت های کلیدی که استفاده می کردم به شما اشاره کنم،
236
00:12:14,270 –> 00:12:17,510
بنابراین این دو برنامه ای هستند
237
00:12:17,510 –> 00:12:19,800
که من را آغاز کردند تا این ویدیو را بسازم تا شروع
238
00:12:19,800 –> 00:12:24,560
کنم، این ماژول یا طرح پایتون است.
239
00:12:24,560 –> 00:12:28,980
ماژولی که با یک آردوینو ارتباط برقرار می کند و
240
00:12:28,980 –> 00:12:30,180
این طرح آردوینو است
241
00:12:30,180 –> 00:12:32,370
که به پایتون روی لپ تاپ شما ارتباط برقرار می کند
242
00:12:32,370 –> 00:12:37,860
و من این را دیدم و فکر کردم خوب
243
00:12:37,860 –> 00:12:41,670
است که برای
244
00:12:41,670 –> 00:12:45,360
پردازش اسکچ های duño ما و ارسال
245
00:12:45,360 –> 00:12:47,820
داده ها به لپ تاپ شما بسیار مفید است. این
246
00:12:47,820 –> 00:12:50,700
داده ها را به جای
247
00:12:50,700 –> 00:12:55,380
استفاده از کارت SD یا اساسا گرفتن
248
00:12:55,380 –> 00:12:58,110
آن داده ها و ذخیره و قرار دادن آن
249
00:12:58,110 –> 00:13:00,240
در برنامه های دیگر برای تجزیه و تحلیل و
250
00:13:00,240 –> 00:13:03,150
شاید ارسال مجدد داده ها به
251
00:13:03,150 –> 00:13:06,030
آردوینو بر روی هارد دیسک، بنابراین اساساً کاری که این کار انجام می دهد
252
00:13:06,030 –> 00:13:09,260
بسیار ساده است. قبلاً
253
00:13:09,260 –> 00:13:12,420
این طرح را در مگا آپلود
254
00:13:12,420 –> 00:13:14,640
کردهام و اساساً همه چیز را در اینجا بزرگنمایی میکنم
255
00:13:14,640 –> 00:13:17,610
و نحوه عملکرد آن را توضیح میدهم، اما بیایید
256
00:13:17,610 –> 00:13:20,400
ببینیم اگر برنامه را
257
00:13:20,400 –> 00:13:23,910
در اینجا اجرا کنیم، ماژول مورد نظر را اجرا کنیم، اساساً چه کار میکند. ببینید که می
258
00:13:23,910 –> 00:13:26,910
گوید انجام شد و برمی گردد و نه آنطور
259
00:13:26,910 –> 00:13:29,100
که گفتم من یک نمای نزدیک از این را اینجا
260
00:13:29,100 –> 00:13:32,910
خواهم داشت و می گوید سلام من آردوینو هستم بنابراین
261
00:13:32,910 –> 00:13:34,950
اساساً آردوینو داده ها را از اینجا به
262
00:13:34,950 –> 00:13:36,690
برنامه پایتون ارسال می کند برنامه
263
00:13:36,690 –> 00:13:38,880
پایتون آن داده ها را چاپ کرده است. و
264
00:13:38,880 –> 00:13:42,150
سپس پاسخ داد یک را وارد کنید تا
265
00:13:42,150 –> 00:13:43,980
LED را روشن کنید یا صفر را برای خاموش کردن آن، و اگر
266
00:13:43,980 –> 00:13:45,690
یکی را بزنید متوجه خواهید شد که
267
00:13:45,690 –> 00:13:49,740
پین 13 در اینجا خواهد رفت سلام، فقط روشن شد، اکنون ما
268
00:13:49,740 –> 00:13:52,230
فر را زدیم، خاموش شد و ب
269
00:13:52,230 –> 00:13:53,880
شما اجازه می دهد. میتوان دید که دوباره خاموش است،
270
00:13:53,880 –> 00:13:58,260
حالا یک میزنیم ادامه میدهیم، ضربه میزنیم صفر
271
00:13:58,260 –> 00:14:00,030
خاموش میشود، بنابراین اکنون برنامه پایتون
272
00:14:00,030 –> 00:14:02,160
مستقیماً با آردوینو ارتباط برقرار میکند،
273
00:14:02,160 –> 00:14:04,339
زمانی که آردوینو در حال پردازش آن است و
274
00:14:04,339 –> 00:14:07,580
یک پین را فعال میکند و این بسیار
275
00:14:07,580 –> 00:14:09,810
قدرتمند است و به همین دلیل میخواهم دریافت کنم.
276
00:14:09,810 –> 00:14:12,690
این ویدیو برای افرادی است که در حال
277
00:14:12,690 –> 00:14:14,220
ساخت پروژه هایی هستند که در آن نیاز به
278
00:14:14,220 –> 00:14:16,890
تجزیه و تحلیل داده ها یا جمع آوری یا ذخیره آن
279
00:14:16,890 –> 00:14:20,019
دارند یا اساساً
280
00:14:20,019 –> 00:14:23,019
بین رایانه شخصی یا لپ تاپ و آردوینو شما ارتباط برقرار می کنند و
281
00:14:23,019 –> 00:14:28,720
از پایتون استفاده می کنند که بسیار شبیه به
282
00:14:28,720 –> 00:14:32,170
C++ است که آردوینو از آن استفاده می کند.
283
00:14:32,170 –> 00:14:33,639
نحو کمی است کمی متفاوت است اما
284
00:14:33,639 –> 00:14:36,160
همه آنها بسیار شبیه به هم هستند، بنابراین اجازه دهید
285
00:14:36,160 –> 00:14:40,139
نگاهی به کد بیندازیم و دوباره اجرا شدن آن را مشاهده کنیم
286
00:14:41,459 –> 00:14:44,259
تا با نگاهی دقیق تر به این دو
287
00:14:44,259 –> 00:14:44,889
برنامه
288
00:14:44,889 –> 00:14:47,199
که با آردوینو شروع می شود، این
289
00:14:47,199 –> 00:14:52,569
ساده ترین کار است که اساساً شما یک عدد صحیح
290
00:14:52,569 –> 00:14:53,799
به نام داده ایجاد می کنید. قرار است
291
00:14:53,799 –> 00:14:56,649
ارسال کنید و سپس در تنظیمات
292
00:14:56,649 –> 00:15:01,360
شروع سریال خود را 9600 شروع میکنید، پین
293
00:15:01,360 –> 00:15:04,179
LED داخلی حالت پین را به عنوان خروجی اختصاص میدهیم که
294
00:15:04,179 –> 00:15:07,779
پایه 13 است و پین LED داخلی را به صورت دیجیتالی مینویسیم
295
00:15:07,779 –> 00:15:11,279
تا در مرحله بعد خاموش شود.
296
00:15:11,279 –> 00:15:14,350
ما یک خط پرینت سریال انجام می دهیم سلام من
297
00:15:14,350 –> 00:15:16,509
آردوینو هستم و این همان چیزی است که پورت سریال را ارسال کرده است،
298
00:15:16,509 –> 00:15:19,540
بنابراین نمی خواهید
299
00:15:19,540 –> 00:15:21,759
300
00:15:21,759 –> 00:15:27,369
زمانی که از دستورات خوانده شده استفاده می کنید
301
00:15:27,369 –> 00:15:29,589
و شروع به خواندن از
302
00:15:29,589 –> 00:15:32,319
پایتون می کنید نمی خواهید مانیتور سریال را بچرخانید. شما مانیتور سریال را
303
00:15:32,319 –> 00:15:34,569
باز دارید، مانیتور سریال قفل میشود و
304
00:15:34,569 –> 00:15:36,850
پایتون نمیتواند آن را پیدا کند، بنابراین
305
00:15:36,850 –> 00:15:38,920
اساساً کاری که طرح آردوینو
306
00:15:38,920 –> 00:15:40,480
میخواهد انجام دهد این است که فقط یک
307
00:15:40,480 –> 00:15:43,420
چاپ انجام میدهد و چاپ میخواند و میخواند و به
308
00:15:43,420 –> 00:15:45,850
ارسال آن ادامه میدهد. پورت سریال فکر
309
00:15:45,850 –> 00:15:47,319
می کند که آن را ارسال می کند به یک مانیتور سریال
310
00:15:47,319 –> 00:15:49,059
اما فقط آن را به پورت سریال می فرستد
311
00:15:49,059 –> 00:15:52,149
و برنامه پایتون
312
00:15:52,149 –> 00:15:56,829
دستور را در اینجا دریافت می کند و آن داده ها را می گیرد و
313
00:15:56,829 –> 00:15:59,740
پردازش می کند و دوباره به
314
00:15:59,740 –> 00:16:02,319
آردوینو می فرستد، بنابراین به خاطر داشته باشید که نمی توانید
315
00:16:02,319 –> 00:16:04,769
پورت سریال را اجرا کنید و
316
00:16:04,769 –> 00:16:08,350
ماژول پایتون را همزمان اجرا کنید، بنابراین
317
00:16:08,350 –> 00:16:11,339
پس از پرینت به طرح اینجا برگردید،
318
00:16:11,339 –> 00:16:16,449
ماژول پایتون این را میخواند
319
00:16:16,449 –> 00:16:17,799
و روی صفحه چاپ میکند و این
320
00:16:17,799 –> 00:16:20,980
تمام اطلاعاتی است که
321
00:16:20,980 –> 00:16:23,410
از آردوینو میگیرد.
322
00:16:23,410 –> 00:16:26,589
برنامه پایتون از آردوینو می گیرد و سپس
323
00:16:26,589 –> 00:16:29,829
آردوینو به نوعی از این حالت حلقه می رود
324
00:16:29,829 –> 00:16:33,400
و به طور مداوم پورت سریال را اسکن می کند
325
00:16:33,400 –> 00:16:36,670
تا ببیند که آیا
326
00:16:36,670 –> 00:16:39,640
داده ای از برنامه پایتون وارد می شود یا نه وقتی
327
00:16:39,640 –> 00:16:43,480
که یک یا 0 را پیدا کرد و آن را
328
00:16:43,480 –> 00:16:46,450
به برنامه اختصاص داد. داده های متغیر و اگر داده ها
329
00:16:46,450 –> 00:16:49,180
برابر با 1 باشد، پین led را به صورت دیجیتالی می نویسد
330
00:16:49,180 –> 00:16:53,530
و در غیر این صورت، اگر پین داده 0 باشد،
331
00:16:53,530 –> 00:16:55,780
آن را کم می نویسد و همین، فقط به
332
00:16:55,780 –> 00:16:58,270
خواندن پورت سریال ادامه می دهد و به
333
00:16:58,270 –> 00:17:00,940
دنبال داده هایی است که 1 یا 0 است و این
334
00:17:00,940 –> 00:17:06,540
تمام کاری است که برنامه آردوینو انجام می دهد در حال حاضر
335
00:17:06,540 –> 00:17:09,520
برنامه پایتون کمی بیشتر
336
00:17:09,520 –> 00:17:13,810
337
00:17:13,810 –> 00:17:17,589
از طرح آردوینو در حال
338
00:17:17,589 –> 00:17:20,200
انجام است.
339
00:17:20,200 –> 00:17:21,250
340
00:17:21,250 –> 00:17:24,010
سریال
341
00:17:24,010 –> 00:17:29,110
py SE RI al و آن را در برنامه پایتون خود نصب کنید
342
00:17:29,110 –> 00:17:31,090
و من به شما نشان خواهم داد که چگونه
343
00:17:31,090 –> 00:17:33,010
این کار را انجام دهید یا به شما نشان داده ام که چگونه این کار را انجام
344
00:17:33,010 –> 00:17:37,030
دهید و بنابراین شما همچنین می خواهید زمان را وارد کنید
345
00:17:37,030 –> 00:17:39,880
زیرا یک متغیر زمان در اینجا وجود دارد
346
00:17:39,880 –> 00:17:41,950
که به آن اجازه می دهد. مکث کنید و
347
00:17:41,950 –> 00:17:45,730
میخواهید چند ثانیه صبر کنید،
348
00:17:45,730 –> 00:17:49,270
زیرا آردوینو میتواند دادهها را خیلی سریع ارسال کند
349
00:17:49,270 –> 00:17:51,010
تا پایتون نتواند آن را ادامه دهد، زیرا
350
00:17:51,010 –> 00:17:53,560
باید مقداری پردازش را انجام دهد و سپس میتواند
351
00:17:53,560 –> 00:17:54,850
آنجا بنشیند و بچرخد و هیچوقت چیزی ظاهر نمیشود.
352
00:17:54,850 –> 00:17:57,610
شما به مقداری بافر زمان نیاز دارید
353
00:17:57,610 –> 00:18:02,680
تا به صورت تاخیری کار کند.
354
00:18:02,680 –> 00:18:04,690
خط بعدی که در اینجا داریم این است که
355
00:18:04,690 –> 00:18:06,730
وقتی همه اینها ثابت شدند چاپ انجام
356
00:18:06,730 –> 00:18:08,830
می شود، می گوییم انجام شد که نوعی مقداردهی اولیه است
357
00:18:08,830 –> 00:18:11,950
و سپس سریال آردوینو را روی سریال تنظیم می کنیم
358
00:18:11,950 –> 00:18:15,460
که بخشی از کتابخانه و
359
00:18:15,460 –> 00:18:18,010
من آن را من یک Obj ایجاد می کنم ect به نام
360
00:18:18,010 –> 00:18:21,850
سریال و Comm 5 در 9600 baud خوب
361
00:18:21,850 –> 00:18:25,360
comm 5 من اینجا از آردوینو پایین است و
362
00:18:25,360 –> 00:18:30,520
من مانیتور سریال آردوینو را روی
363
00:18:30,520 –> 00:18:33,460
9600 تنظیم کرده ام و من 9600 را در اینجا تنظیم کرده ام، بنابراین
364
00:18:33,460 –> 00:18:35,560
همه چیز تا آنجایی که
365
00:18:35,560 –> 00:18:39,640
نرخ بیت بعدی که زمان تماس می گیریم هماهنگ است.
366
00:18:39,640 –> 00:18:42,070
2 ثانیه بخوابید تا ارتباط برقرار شود
367
00:18:42,070 –> 00:18:43,500
368
00:18:43,500 –> 00:18:46,470
و سپس در اینجا ما یک خط خواندن سریال آردوینو را چاپ می
369
00:18:46,470 –> 00:18:48,720
کنیم، در واقع
370
00:18:48,720 –> 00:18:53,960
داده های سریالی که از آردوینو وارد
371
00:18:53,960 –> 00:18:59,520
می شود را می خوانیم و سپس آن را چاپ می کنیم و این
372
00:18:59,520 –> 00:19:01,980
همان چیزی است که در حال خواندن کامل آن هستیم. خط
373
00:19:01,980 –> 00:19:04,289
اما ما همچنین یک خط کامل را
374
00:19:04,289 –> 00:19:06,780
به صورت دو گیومه به اینجا می فرستیم و آن را چاپ می
375
00:19:06,780 –> 00:19:08,760
کند تا جایی که ما سلام من
376
00:19:08,760 –> 00:19:11,400
هستم را دریافت می
377
00:19:11,400 –> 00:19:13,679
کنیم.
378
00:19:13,679 –> 00:19:16,559
یا صفر برای خاموش کردن LED
379
00:19:16,559 –> 00:19:18,750
اینجاست که دادهها را از کاربر میگیریم
380
00:19:18,750 –> 00:19:22,320
تا دادهها را به آردوینو برگرداند و بنابراین
381
00:19:22,320 –> 00:19:25,289
ما یک یا همان وحشی درست را انجام میدهیم.
382
00:19:25,289 –> 00:19:28,710
383
00:19:28,710 –> 00:19:29,880
384
00:19:29,880 –> 00:19:33,840
برای همیشه ادامه دهید متغیر یا var برابر با ورودی خام
385
00:19:33,840 –> 00:19:37,650
است که صفحه کلید i است از صفحه کلید خود n وارد کنید
386
00:19:37,650 –> 00:19:39,980
و سپس پرینت بگیرید
387
00:19:39,980 –> 00:19:43,169
، یک یا صفر را وارد کنید و اگر
388
00:19:43,169 –> 00:19:46,620
VAR یک است، یک سریال آردوینو
389
00:19:46,620 –> 00:19:48,929
درست انجام می دهیم، بنابراین در امتداد
390
00:19:48,929 –> 00:19:51,480
پورت سریال می نویسیم و در واقع می نویسیم نه
391
00:19:51,480 –> 00:19:53,580
خواندن ما. دوباره یک عدد 1 را به آردوینو
392
00:19:53,580 –> 00:19:57,090
می فرستیم و LED را روشن می کنیم و سپس
393
00:19:57,090 –> 00:20:00,539
یک ثانیه می خوابیم و اینجاست که اگر
394
00:20:00,539 –> 00:20:03,330
داده ها یکی باشد، در حال خواندن پورت سریال است
395
00:20:03,330 –> 00:20:05,850
که ما آن را به اینجا فرستاده ایم، اگر 1 باشد، آن را در اینجا می خواند.
396
00:20:05,850 –> 00:20:09,600
ال ای دی روشن می شود و
397
00:20:09,600 –> 00:20:13,490
منتظر ماندن برای اطلاعات بیشتر است، حالا
398
00:20:13,490 –> 00:20:16,440
ما یک پیغام دریافت می کنیم و می دانیم که
399
00:20:16,440 –> 00:20:19,049
اگر 0 را انجام دهیم می توانیم آن را خاموش کنیم، بنابراین اگر یک
400
00:20:19,049 –> 00:20:24,059
var برابر با 0 باشد، سریال Arduino را
401
00:20:24,059 –> 00:20:27,720
که پورت سریال است در اینجا سریال
402
00:20:27,720 –> 00:20:31,140
بنویسیم. LED چاپ 0 خاموش می شود و سپس
403
00:20:31,140 –> 00:20:34,650
یک ثانیه صبر می کنیم و سپس در اینجا
404
00:20:34,650 –> 00:20:37,440
0 را می خوانیم و اگر 0 بود آن را پردازش می کنیم، آن را به
405
00:20:37,440 –> 00:20:39,570
صورت دیجیتالی کم می نویسیم و کارمان تمام می شود
406
00:20:39,570 –> 00:20:41,490
و به این ترتیب آن را روشن و خاموش
407
00:20:41,490 –> 00:20:46,080
می کنیم، بنابراین بیایید این کار را در اینجا ببینیم روی
408
00:20:46,080 –> 00:20:51,030
صفحه نمایش می گوید انجام شد
409
00:20:51,030 –> 00:20:53,520
که اینجاست و بعد می گوید سلام من
410
00:20:53,520 –> 00:20:57,270
آردوینو هستم که این است tring اینجا بودن
411
00:20:57,270 –> 00:21:04,290
و بالا اینجا و چاپ شده همینجا حالا
412
00:21:04,290 –> 00:21:06,360
یک LED را روشن
413
00:21:06,360 –> 00:21:10,140
کنید تا خاموش شود صفر تایپ کنید 1 را بزنید enter و گفتید
414
00:21:10,140 –> 00:21:14,460
یک LED را روشن وارد کردید و حالا ما انجام می دهیم
415
00:21:14,460 –> 00:21:16,440
و البته LED مانند آنچه
416
00:21:16,440 –> 00:21:18,450
در ویدیو دیدید قبل از آن روشن شد و ما
417
00:21:18,450 –> 00:21:23,520
صفر را انجام دادیم شما وارد کردید LED صفر خاموش است و
418
00:21:23,520 –> 00:21:30,440
به این ترتیب فقط به عقب و جلو رفتن ادامه می دهد و
419
00:21:30,440 –> 00:21:34,170
اساساً نحوه ارتباط آنها به
420
00:21:34,170 –> 00:21:38,460
عقب و جلو این بود که
421
00:21:38,460 –> 00:21:40,470
این ویدیو شروع شد و سپس از شرط بندی شروع شد
422
00:21:40,470 –> 00:21:42,270
زیرا آنها اکنون می توانند به عقب و جلو ارتباط برقرار
423
00:21:42,270 –> 00:21:42,960
کنند.
424
00:21:42,960 –> 00:21:46,530
اکنون می توانید فرآیند داده را ضبط کنید
425
00:21:46,530 –> 00:21:48,450
و آن را به آردوینو برگردانید تا کارهای دیگری انجام دهید،
426
00:21:48,450 –> 00:21:53,010
می توانید داده های ارسال شده از
427
00:21:53,010 –> 00:21:55,770
آردوینو را ذخیره کنید، بنابراین در
428
00:21:55,770 –> 00:21:57,990
واقع بسیار قدرتمند است و به
429
00:21:57,990 –> 00:22:07,440
همین دلیل است که این ویدیو را انجام دادم، چیزی که می خواهم
430
00:22:07,440 –> 00:22:10,650
به آن اشاره کنم. گاهی اوقات زمانی
431
00:22:10,650 –> 00:22:14,520
که یک تاخیر زمانی وجود دارد، در پوسته خود در اینجا نقص پیدا می
432
00:22:14,520 –> 00:22:17,610
کنید، زمانی که وقتی می
433
00:22:17,610 –> 00:22:21,660
خواهید آن را در اینجا اجرا کنید، یک کد خطا دریافت می کنید
434
00:22:21,660 –> 00:22:24,420
و خطوط قرمز ناخوشایندی
435
00:22:24,420 –> 00:22:28,110
مانند آن را یک یا دو بار
436
00:22:28,110 –> 00:22:30,510
در اینجا اجرا کنید. حداقل در گاهی اوقات حداقل دو بار
437
00:22:30,510 –> 00:22:31,710
زیرا گاهی اوقات خطا
438
00:22:31,710 –> 00:22:39,270
برطرف می شود و این فقط یک مشکل زمان بندی است،
439
00:22:39,270 –> 00:22:41,400
بنابراین در ارتباط سریال، یک
440
00:22:41,400 –> 00:22:44,250
مشکل زمان بندی یک مشکل است، بنابراین
441
00:22:44,250 –> 00:22:46,710
به خاطر داشته باشید که هر زمان که گاهی اوقات
442
00:22:46,710 –> 00:22:48,260
جواب نداد، یک پیام خطا دریافت می
443
00:22:48,260 –> 00:22:49,830
کنید، آن را امتحان کنید. باز
444
00:22:49,830 –> 00:22:53,660
هم گاهی اوقات از بین می رود
445
00:22:59,620 –> 00:23:02,529
این همان طرح آردوینو است که من برای
446
00:23:02,529 –> 00:23:08,039
تولید خروجی سریال برای رسم استفاده می
447
00:23:08,039 –> 00:23:10,990
کنم و کاملاً ساده است، فقط یک
448
00:23:10,990 –> 00:23:15,340
تولید کننده اعداد تصادفی است که اگر مانیتور سریال را راه اندازی کنم یک سری اعداد را تولید می کند
449
00:23:15,340 –> 00:23:18,690
که روی نمایشگر سریال چاپ می شوند.
450
00:23:18,690 –> 00:23:21,220
451
00:23:21,220 –> 00:23:23,830
خواهید دید که بالا می آید و در
452
00:23:23,830 –> 00:23:29,200
آنجا اعداد عبارتند از اعداد صحیح
453
00:23:29,200 –> 00:23:36,580
از 1 تا 20 و در امتداد مانیتور سریال ارسال می شوند
454
00:23:36,580 –> 00:23:39,190
و از
455
00:23:39,190 –> 00:23:43,119
مانیتور سریال برنامه پایتون
456
00:23:43,119 –> 00:23:47,529
هر عدد صحیح را انتخاب کرده و در یک آرایه قرار می دهد
457
00:23:47,529 –> 00:23:50,980
و سپس آن را رسم کنید و هر عدد روی
458
00:23:50,980 –> 00:23:54,070
خط خودش باشد، بنابراین وقتی یک خط را
459
00:23:54,070 –> 00:23:55,450
میخوانید یا چیزی را انجام میدهید، فقط
460
00:23:55,450 –> 00:23:57,600
یک عدد دریافت
461
00:23:57,600 –> 00:24:03,610
میکنید، به همین دلیل من از یک خط چاپ استفاده کردم تا
462
00:24:03,610 –> 00:24:06,159
همه را روی یک چاپ کند. هر خط
463
00:24:06,159 –> 00:24:08,710
یک شماره منحصر به فرد خواهد بود،
464
00:24:08,710 –> 00:24:10,509
بنابراین بیایید این را ببندیم. شما این ایده را دریافت می کنید
465
00:24:10,509 –> 00:24:14,320
که بیایید به کد
466
00:24:14,320 –> 00:24:17,409
اینجا بپردازیم.
467
00:24:17,409 –> 00:24:21,249
468
00:24:21,249 –> 00:24:23,139
469
00:24:23,139 –> 00:24:25,119
عنوانش ترسیم پایتون و آردوینو
470
00:24:25,119 –> 00:24:31,119
بلادرنگ است، او دادههایی را
471
00:24:31,119 –> 00:24:33,730
که از آردوینو به برنامه پایتون ارسال
472
00:24:33,730 –> 00:24:36,159
میشود رسم میکند و آنها را در زمان واقعی ترسیم میکند و
473
00:24:36,159 –> 00:24:37,960
توضیحی عالی در مورد
474
00:24:37,960 –> 00:24:39,220
نحوه انجام این کار ارائه میدهد،
475
00:24:39,220 –> 00:24:40,990
زیرا اگر از آردوینو استفاده میکرد. و
476
00:24:40,990 –> 00:24:44,649
یک دما و فشار و او
477
00:24:44,649 –> 00:24:46,809
دو مجموعه مختلف از داده ها را ارسال می کرد و
478
00:24:46,809 –> 00:24:48,850
با یک کام از هم جدا می شد و من
479
00:24:48,850 –> 00:24:50,619
نمی خواستم همه آن کارها را انجام
480
00:24:50,619 –> 00:24:53,289
دهم، من اساساً می خواستم آن را ساده کنم
481
00:24:53,289 –> 00:24:56,889
و آسان تر کنم، بنابراین من فقط
482
00:24:56,889 –> 00:25:02,200
اعداد تصادفی و غیره دارم. این کار را انجام دهید ابتدا
483
00:25:02,200 –> 00:25:04,269
یک عدد تصادفی طولانی انجام دادم اما شما
484
00:25:04,269 –> 00:25:05,789
نیازی به انجام آن ندارید من فقط یک عدد تصادفی صحیح انجام دادم
485
00:25:05,789 –> 00:25:09,269
486
00:25:09,940 –> 00:25:12,070
و آن را تنظیم کردم و سپس در تنظیم void
487
00:25:12,070 –> 00:25:17,200
نرخ باود داده سریال را
488
00:25:17,200 –> 00:25:18,930
صد و پانزده هزار و دویست تنظیم کردم.
489
00:25:18,930 –> 00:25:22,710
که اجازه داده است a برای رسیدن به
490
00:25:22,710 –> 00:25:26,320
برنامه پایتون به اندازه کافی سریع و برای
491
00:25:26,320 –> 00:25:28,810
پردازش آن، می توانید سرعت آن را کاهش دهید، اما
492
00:25:28,810 –> 00:25:30,910
با 115 هزار و 200 خوب کار می کند،
493
00:25:30,910 –> 00:25:33,960
بنابراین این کاری است که من اکنون انجام دادم
494
00:25:34,140 –> 00:25:37,540
تا یک عدد تصادفی تولید کنم، شما یک دانه تصادفی انجام می دهید
495
00:25:37,540 –> 00:25:40,510
و سپس می توانید یک آنالوگ را بخوانید.
496
00:25:40,510 –> 00:25:42,610
پین و اینجا می گوید که اگر
497
00:25:42,610 –> 00:25:44,440
پین ورودی آنالوگ متصل نباشد، کدام پایه من
498
00:25:44,440 –> 00:25:47,020
است، نویز آنالوگ تصادفی باعث می شود که
499
00:25:47,020 –> 00:25:49,240
500
00:25:49,240 –> 00:25:51,520
هر بار که طرح
501
00:25:51,520 –> 00:25:56,200
اجرا می شود، یک عدد Seed متفاوت ایجاد می کند، سپس
502
00:25:56,200 –> 00:25:58,870
تابع تصادفی به هم می ریزد، بنابراین یک عدد تولید می شود.
503
00:25:58,870 –> 00:26:02,560
دانههای تصادفی خوبی که هر
504
00:26:02,560 –> 00:26:04,900
بار اجرا میشوند و متفاوت هستند، به
505
00:26:04,900 –> 00:26:06,880
همین دلیل است که من این کار را انجام دادم، میتوانید برای شروع آن یک عدد در
506
00:26:06,880 –> 00:26:09,670
آنجا قرار دهید. فکر میکنم نمیخواستم این کار
507
00:26:09,670 –> 00:26:13,600
را انجام دهم که لازم نیست اگر یک
508
00:26:13,600 –> 00:26:15,700
دانه تصادفی انجام دهید شما نمی خواهید،
509
00:26:15,700 –> 00:26:17,860
فقط می توانید یک تابع تصادفی را فراخوانی کنید و آن
510
00:26:17,860 –> 00:26:20,080
را از آنجا بفرستید،
511
00:26:20,080 –> 00:26:23,230
برای این برنامه واقعاً مهم نیست، حلقه بسیار
512
00:26:23,230 –> 00:26:25,750
ساده است چاپ یک عدد تصادفی از یک
513
00:26:25,750 –> 00:26:28,480
تا بیست عدد ران مساوی است تصادفی یک
514
00:26:28,480 –> 00:26:31,870
تا حداقل یک به بالا به بیست و یک اما نه
515
00:26:31,870 –> 00:26:33,820
در با جمع کردن بیست و یک، فقط به
516
00:26:33,820 –> 00:26:36,400
بیست و یک منهای آن میرسد و سپس آن
517
00:26:36,400 –> 00:26:38,950
خط چاپ سریالی را چاپ میکنم
518
00:26:38,950 –> 00:26:40,360
تا شماره تصادفی را چاپ کنم و سپس یک
519
00:26:40,360 –> 00:26:43,240
بار به خط جدید
520
00:26:43,240 –> 00:26:45,490
برمیگردم و آن را تا فیلی پنجاه میلیثانیه به تأخیر میاندازم
521
00:26:45,490 –> 00:26:48,910
تا آن را ارائه کنم.
522
00:26:48,910 –> 00:26:52,450
اگر
523
00:26:52,450 –> 00:26:53,860
ارتباط زیادی
524
00:26:53,860 –> 00:26:54,690
525
00:26:54,690 –> 00:26:57,400
بین پورت سریال و برد آردوینو
526
00:26:57,400 –> 00:27:00,010
و برنامه پایتون و برنامه پایتون با سرعت زیاد انجام می شود، برای اینکه دوباره کل این روند را کمی کند کنید،
527
00:27:00,010 –> 00:27:01,840
برنامه پایتون فقط صفحه نمایش ظاهر می
528
00:27:01,840 –> 00:27:05,800
شود و فقط هنگ می کند و من این را
529
00:27:05,800 –> 00:27:07,120
نمیخواهم، بنابراین سعی کردم کمی سرعت آن را کاهش دهم،
530
00:27:07,120 –> 00:27:09,850
اما اساساً این تنها چیزی
531
00:27:09,850 –> 00:27:12,310
است که تولید میکند و تنها کاری است که
532
00:27:12,310 –> 00:27:14,290
باید انجام دهید، بدون سیمکشی وصل کردن
533
00:27:14,290 –> 00:27:17,470
یا چیزی شبیه به آن چیزی که باید به خاطر
534
00:27:17,470 –> 00:27:22,820
داشته باشید که نمیتوانید سریال را اجرا کنید. مانیتور کردن
535
00:27:22,820 –> 00:27:30,530
اینجا و ماژول پایتون
536
00:27:30,530 –> 00:27:34,670
همزمان که ماژول پایتون
537
00:27:34,670 –> 00:27:38,060
کنترل پورت سریال را به دست میگیرد، کار نمیکند
538
00:27:38,060 –> 00:27:40,040
، در پایتون با خطا مواجه میشوید یا
539
00:27:40,040 –> 00:27:42,290
اگر پایتونها ابتدا اجرا شوند، نمیتوانید آن را باز کنید،
540
00:27:42,290 –> 00:27:44,540
بنابراین بسته به
541
00:27:44,540 –> 00:27:46,790
چه چیزی اجرا می شود اول این که شما واقعاً نمی توانید
542
00:27:46,790 –> 00:27:48,980
مانیتور سریال را اجرا کنید بنابراین
543
00:27:48,980 –> 00:27:50,720
واقعاً نمی خواهید آن را اجرا کنید، می خواهید
544
00:27:50,720 –> 00:27:53,330
آن را خاموش کنید، می خواهید همه آن را به
545
00:27:53,330 –> 00:27:55,940
برق وصل کنید و به طور خودکار اجرا شود، اما
546
00:27:55,940 –> 00:27:58,730
می خواهید آن را خاموش کنید مورد
547
00:27:58,730 –> 00:28:01,070
دوم به خاطر داشته باشید که آردوینو
548
00:28:01,070 –> 00:28:09,080
به این کد به عنوان یک طرح
549
00:28:09,080 –> 00:28:13,280
اشاره می کند پایتون به آن به عنوان یک ماژول اشاره می کند بنابراین این
550
00:28:13,280 –> 00:28:16,460
یک طرح نیست، این یک ماژول است اگر این یک
551
00:28:16,460 –> 00:28:18,530
برنامه پایتون بود که ماژول نامیده می شد و
552
00:28:18,530 –> 00:28:20,450
شما ماژول را اجرا می کردید یا شما
553
00:28:20,450 –> 00:28:23,180
ماژول را بررسی می کنم و بنابراین این
554
00:28:23,180 –> 00:28:28,550
نوع طرح را با ماژول در نظر داشته باشید، این
555
00:28:28,550 –> 00:28:31,840
فقط کمی متفاوت است،
556
00:28:36,320 –> 00:28:39,380
بنابراین در اینجا ما رسم
557
00:28:39,380 –> 00:28:42,140
واقعی داده ها را از
558
00:28:42,140 –> 00:28:45,440
آردوینو داریم، من طرح تولید تصادفی را
559
00:28:45,440 –> 00:28:47,750
که قبلا نشان دادم آپلود کرده ام که
560
00:28:47,750 –> 00:28:49,850
اعداد تصادفی بین 0 و 0 تولید می کند. 20 و
561
00:28:49,850 –> 00:28:52,190
آنها را به پورت سریال می فرستد و می
562
00:28:52,190 –> 00:28:54,830
بینید که آنها توسط ماژول یا برنامه پایتون نمایش داده می
563
00:28:54,830 –> 00:28:57,790
شوند اینجا همه
564
00:28:57,790 –> 00:29:00,320
نقاط طرح هستند و هر یک از این
565
00:29:00,320 –> 00:29:02,390
نقاط آبی کوچک بین خطوط قرمز
566
00:29:02,390 –> 00:29:05,090
یکی از این اعداد را نشان می
567
00:29:05,090 –> 00:29:09,490
دهد. داده های واقعی در زمان واقعی وارد می شوند
568
00:29:09,490 –> 00:29:12,530
و در حالی که آردوینو
569
00:29:12,530 –> 00:29:16,550
در حال ارسال داده است و ماژول پایتون یا
570
00:29:16,550 –> 00:29:20,300
طرح هنوز ماژول نیست
571
00:29:20,300 –> 00:29:22,490
داده ها را در زمان واقعی نشان می دهد و من فقط
572
00:29:22,490 –> 00:29:25,430
50 نمودار را در یک زمان نشان می دهم آن را ترسیم می کند و سپس من m
573
00:29:25,430 –> 00:29:28,190
دادههای قدیمیتر را از دست میدهم و سپس
574
00:29:28,190 –> 00:29:30,080
عدد تصادفی در
575
00:29:30,080 –> 00:29:32,180
کنار اینجا تولید میشود و من یک افسانه کوچک دارم
576
00:29:32,180 –> 00:29:33,890
که میگوید اعداد تصادفی و سپس
577
00:29:33,890 –> 00:29:35,840
عنوانی که میگوید پخش جریانی زنده
578
00:29:35,840 –> 00:29:38,300
دادههای تصادفی من خیلی هیجانانگیز نیست، اما
579
00:29:38,300 –> 00:29:42,650
اساساً میگوید چه خبر است
580
00:29:42,650 –> 00:29:44,720
، چند ترفند وجود دارد. برای ایجاد یک نقطه آبی
581
00:29:44,720 –> 00:29:47,900
با خطوط قرمز و می توانید آن را به صورت
582
00:29:47,900 –> 00:29:50,690
مثلث یا مربع یا فقط نقطه بسازید،
583
00:29:50,690 –> 00:29:51,740
نیازی به داشتن خطوط ندارید،
584
00:29:51,740 –> 00:29:54,170
گزینه های زیادی با استفاده از پایتون وجود دارد، بنابراین
585
00:29:54,170 –> 00:29:55,580
استفاده از آن برای ترسیم بسیار خوب
586
00:29:55,580 –> 00:29:57,530
است و همچنین خوب است که می توانید در
587
00:29:57,530 –> 00:29:58,910
زمان واقعی رسم کنید، بنابراین بیایید نگاهی به
588
00:29:58,910 –> 00:30:02,270
کد بیندازیم و ببینیم چه چیزی همه
589
00:30:02,270 –> 00:30:09,350
این ورودی را ایجاد می کند، اگر می خواهید، پس
590
00:30:09,350 –> 00:30:12,980
این طرح یا ماژول
591
00:30:12,980 –> 00:30:14,210
آنها است که آن را ماژول می نامند، زیرا وقتی می خواهید آن
592
00:30:14,210 –> 00:30:16,850
را اجرا کنید شما مد را اجرا می کنید ule یا شما
593
00:30:16,850 –> 00:30:21,230
ماژول را بررسی کنید و آنچه ما در
594
00:30:21,230 –> 00:30:23,510
اینجا از آن استفاده می کنیم این است که این ویدیو در اینجا
595
00:30:23,510 –> 00:30:27,050
در یوتیوب است.
596
00:30:27,050 –> 00:30:28,940
597
00:30:28,940 –> 00:30:34,280
598
00:30:34,280 –> 00:30:36,830
او کار بزرگی انجام می
599
00:30:36,830 –> 00:30:38,810
دهد، من نامش را به خاطر نمی آورم که
600
00:30:38,810 –> 00:30:40,850
توصیف کند همه اینها چگونه کار می کند، بنابراین من
601
00:30:40,850 –> 00:30:43,220
فقط می خواهم خیلی ساده
602
00:30:43,220 –> 00:30:46,400
و سریع به آن بپردازم و باید خود
603
00:30:46,400 –> 00:30:49,850
توضیحی باشد، بنابراین بیایید از اینجا شروع کنیم،
604
00:30:49,850 –> 00:30:51,710
شما باید چند کتابخانه را وارد کنید
605
00:30:51,710 –> 00:30:53,539
سریال کتابخانه ای که در مورد آن به شما گفتم
606
00:30:53,539 –> 00:30:56,840
داده های آردوینو numpy است numpy را دریافت می کند
607
00:30:56,840 –> 00:30:58,850
که بدیهی است در اینجا برای
608
00:30:58,850 –> 00:31:03,460
رسیدگی به آرایه ها استفاده می
609
00:31:03,460 –> 00:31:07,070
610
00:31:07,070 –> 00:31:10,159
611
00:31:10,159 –> 00:31:13,100
شود. رسم و خطوط آبی
612
00:31:13,100 –> 00:31:15,049
و نقاط قرمز و افسانه ها
613
00:31:15,049 –> 00:31:18,409
و همه اینها و سپس رسم اکنون
614
00:31:18,409 –> 00:31:20,210
کل کتابخانه را وارد می کنیم که این همان چیزی است که ستاره
615
00:31:20,210 –> 00:31:22,609
به معنای ترسیم اکنون است که به آن اجازه می
616
00:31:22,609 –> 00:31:25,820
دهد آن را در زمان واقعی در حال حرکت نشان دهد که همان
617
00:31:25,820 –> 00:31:28,909
چیزی است که ما می خواهیم خوب با توجه به اینکه من سعی می کنم توضیح
618
00:31:28,909 –> 00:31:31,039
دهم من متخصص پایتون نیستم
619
00:31:31,039 –> 00:31:33,289
اما همانطور که گفتم آقایی
620
00:31:33,289 –> 00:31:35,359
که این ویدیو را در اینجا دارد می تواند کار
621
00:31:35,359 –> 00:31:36,830
بهتری انجام دهد اما من این کار را به طور کلی
622
00:31:36,830 –> 00:31:40,129
انجام می دهم تا ایده اصلی را در اینجا بدست آورید
623
00:31:40,129 –> 00:31:42,109
ما یک آرایه اعداد تصادفی داریم فقط یک
624
00:31:42,109 –> 00:31:44,929
آرایه خالی جایی است که قرار است اعداد تصادفی من
625
00:31:44,929 –> 00:31:47,479
ذخیره شوند داده های آردوینو یک
626
00:31:47,479 –> 00:31:54,830
comm سریال 511 115200 باود نرخ است.
627
00:31:54,830 –> 00:32:00,229
اگر به طرح آردوینو بروید این اطلاعات را دریافت خواهید کرد.
628
00:32:00,229 –> 00:32:02,269
629
00