در این مطلب، ویدئو شبیه سازی جمعیت های انسانی | استفاده از پایتون و pygame با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:05:20
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,079 –> 00:00:02,520
امروز برنامهای ایجاد کردهام که
2
00:00:02,520 –> 00:00:04,110
شبیهسازی میکند که چگونه جمعیتهای مختلف
3
00:00:04,110 –> 00:00:06,690
یک ترکیب را در طول زمان پخش میکنند، در
4
00:00:06,690 –> 00:00:08,130
شبیهسازی چهار
5
00:00:08,130 –> 00:00:11,460
دسته رنگی قرمز سیاه و سفید وجود دارد که هر کدام
6
00:00:11,460 –> 00:00:14,639
تلاش میکنند هر کدام را گسترش دهند از
7
00:00:14,639 –> 00:00:17,190
سلولهایی تشکیل شده است، یک سلول مربعی است که هر کدام را حرکت میدهد.
8
00:00:17,190 –> 00:00:19,949
چرخه ساعت به یک فضای تصادفی در
9
00:00:19,949 –> 00:00:23,910
شعاع 3×3 اگر نقطه انتخاب شده
10
00:00:23,910 –> 00:00:26,340
سبز رنگ چمن نباشد،
11
00:00:26,340 –> 00:00:28,949
سلول از بین می رود، همچنین
12
00:00:28,949 –> 00:00:31,410
سلول دیگری در یک نقطه تصادفی در
13
00:00:31,410 –> 00:00:34,260
شعاع 3×3 در هر چرخه ساعت ایجاد می کند که
14
00:00:34,260 –> 00:00:35,820
به دنبال آن خواهد بود. همان قوانینی
15
00:00:35,820 –> 00:00:39,210
که والدین از این روش در طول زمان استفاده میکنند، زمانی که
16
00:00:39,210 –> 00:00:41,520
جمعیتها باید پراکنده شوند و
17
00:00:41,520 –> 00:00:43,530
زمینی را که به آنها داده شده است پر کنند، مشابه نحوه
18
00:00:43,530 –> 00:00:46,379
پر کردن ظرف مایع با این حال،
19
00:00:46,379 –> 00:00:49,200
تولید مثل سلول غیرجنسی و آینهای از
20
00:00:49,200 –> 00:00:52,530
میتوز یا رشد باکتری است، بنابراین میتوان
21
00:00:52,530 –> 00:00:54,690
گفت که هر سلول گروهی از انسانها است
22
00:00:54,690 –> 00:00:57,020
که گروههای دیگری از انسانها را تولید میکنند،
23
00:00:57,020 –> 00:01:01,079
همچنین به ازای هر 500 جمعیت اقدام،
24
00:01:01,079 –> 00:01:03,449
یک شهر در یک مکان تصادفی ساخته میشود،
25
00:01:03,449 –> 00:01:06,659
این نشان میدهد که کدام
26
00:01:06,659 –> 00:01:08,939
گروهها بهترین عملکرد را در صورت متفاوت بودن دارند. جناح nt
27
00:01:08,939 –> 00:01:10,470
آن شهر را می گیرد سپس
28
00:01:10,470 –> 00:01:12,590
29
00:01:15,850 –> 00:01:18,740
با استفاده از این ابزار رنگ آن را تغییر می دهد تا لندن اضافی را اضافه کند،
30
00:01:18,740 –> 00:01:21,050
می بینیم که جمعیت تمام
31
00:01:21,050 –> 00:01:23,480
فضای موجود را که به آنها داده شده را پر می کند
32
00:01:23,480 –> 00:01:25,430
، همچنین موانع طبیعی مانند رودخانه ها
33
00:01:25,430 –> 00:01:27,380
و دریاچه ها وجود دارد که سلول ها
34
00:01:27,380 –> 00:01:29,680
در
35
00:01:48,090 –> 00:01:50,590
ابتدا راهی پیدا می کنند. میخواستم تمام سلولها
36
00:01:50,590 –> 00:01:52,630
یک پیکسل باشند تا
37
00:01:52,630 –> 00:01:55,150
شبیهسازی واقعیتر شود، اگر همانطور که
38
00:01:55,150 –> 00:01:57,100
در اینجا مشاهده میکنید، با بزرگتر شدن جمعیت
39
00:01:57,100 –> 00:01:58,990
، تعداد سلولهای بسیار زیادی برای
40
00:01:58,990 –> 00:02:01,360
دسته بازیهای pi وجود دارد و کاهش
41
00:02:01,360 –> 00:02:03,820
شدید FPS به این معنی است که طول میکشد. خیلی
42
00:02:03,820 –> 00:02:05,500
طولانی است که این شبیه سازی کار کند و
43
00:02:05,500 –> 00:02:12,580
اگر
44
00:02:12,580 –> 00:02:14,650
اندازه را به خیلی بزرگ تغییر دهم مناسب نیست، می بینیم
45
00:02:14,650 –> 00:02:16,720
که قطعاً اندازه احمقانه ای است و
46
00:02:16,720 –> 00:02:19