در این مطلب، ویدئو شناور چیست؟ (C# در مقابل پایتون) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:15:53
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,849 –> 00:00:04,610
بیایید در مورد شناورها صحبت کنیم، و برای
2
00:00:04,610 –> 00:00:06,920
مقادیر ممیز شناور یا اعداد ممیز شناور،
3
00:00:06,920 –> 00:00:08,900
هر دو تقریباً یکسان
4
00:00:08,900 –> 00:00:11,090
هستند که در آن شما می توانید به عنوان اعداد
5
00:00:11,090 –> 00:00:13,940
یا مقادیری فکر کنید که جایی در
6
00:00:13,940 –> 00:00:17,269
بین اعداد صحیح شناور هستند، بنابراین اگر 1 2 هر دو
7
00:00:17,269 –> 00:00:19,609
اعداد صحیح هستند و 2 درست بعد از آن قرار می گیرند. 1
8
00:00:19,609 –> 00:00:21,380
سپس آنها شناور تمام
9
00:00:21,380 –> 00:00:27,679
اعداد بین 1 و 2 1.1 1.2 1.3 1.4
10
00:00:27,679 –> 00:00:31,310
1.5 را تا 1.9 تشکیل می دهند، اما اشتباه
11
00:00:31,310 –> 00:00:33,829
نکنید شناورها فقط به یک مقدار رقم اعشاری محدود نمی شوند، به
12
00:00:33,829 –> 00:00:37,219
عنوان مثال pi یک
13
00:00:37,219 –> 00:00:39,340
شناور است که رایج ترین آن است. به عنوان
14
00:00:39,340 –> 00:00:42,829
3.14 نشان داده شده است، اما ما نمی دانیم که تعداد
15
00:00:42,829 –> 00:00:45,500
اعشار واقعی pi به صورت
16
00:00:45,500 –> 00:00:47,199
17
00:00:47,199 –> 00:00:50,539
فعلی چقدر است، محققان دو رقم کوادریلیون برای pi را محاسبه کرده اند و هنوز در حال
18
00:00:50,539 –> 00:00:52,309
تحقیق در مورد چگونگی محاسبه ارقام بیشتر هستند،
19
00:00:52,309 –> 00:00:54,469
بنابراین به طور خلاصه مقادیر ممیز شناور
20
00:00:54,469 –> 00:00:56,210
بین دو عدد صحیح
21
00:00:56,210 –> 00:00:58,370
بی نهایت است. و این تقریباً
22
00:00:58,370 –> 00:01:00,710
دو شناور اساسی است که آنها صادقانه می توانند
23
00:01:00,710 –> 00:01:01,879
برای درک کامل آنها کمی کار
24
00:01:01,879 –> 00:01:04,220
کنند، اما در حال حاضر تنها چیزی که
25
00:01:04,220 –> 00:01:05,660
باید بدانید این است که آنها مقادیری
26
00:01:05,660 –> 00:01:08,120
بین اعداد صحیح هستند. حالا
27
00:01:08,120 –> 00:01:09,620
بیایید به چند مثال در مورد نحوه استفاده از
28
00:01:09,620 –> 00:01:11,720
شناورها با کد نگاهی بیندازیم و این کار را
29
00:01:11,720 –> 00:01:13,700
با استفاده از دو زبان مختلف انجام خواهیم داد زیرا
30
00:01:13,700 –> 00:01:15,470
من فکر میکنم دیدن
31
00:01:15,470 –> 00:01:17,390
نحوه مقایسه و تضاد آنها میتواند واقعا مفید باشد و به علاوه
32
00:01:17,390 –> 00:01:19,190
شما تقریباً این کار را خواهید کرد. دو زبان را همزمان یاد بگیرید
33
00:01:19,190 –> 00:01:21,410
، بنابراین در سمت چپ زبان
34
00:01:21,410 –> 00:01:23,810
C-sharp با استفاده از استودیوی تصویری IDE است
35
00:01:23,810 –> 00:01:25,430
که
36
00:01:25,430 –> 00:01:27,140
اگر توسعه ویندوز را یاد میگیرید یا میخواهید
37
00:01:27,140 –> 00:01:28,580
با استفاده از موتور بازی محبوب خود
38
00:01:28,580 –> 00:01:30,590
به نام unity بازی بسازید، باید مورد توجه شما قرار گیرد و در سمت راست
39
00:01:30,590 –> 00:01:33,080
زبان است. Python 3 با استفاده از کد IDE Visual
40
00:01:33,080 –> 00:01:35,210
Studio که اگر
41
00:01:35,210 –> 00:01:36,140
میخواهید به
42
00:01:36,140 –> 00:01:39,230
برنامهنویسی عمومی یا علم داده وارد شوید باید برای شما جالب باشد، بنابراین
43
00:01:39,230 –> 00:01:40,610
در اینجا من دو پروژه جدید کنسول
44
00:01:40,610 –> 00:01:41,750
را دارم و اگر نمیدانید
45
00:01:41,750 –> 00:01:43,130
چگونه یک پروژه کنسول جدید بسازید، نه
46
00:01:43,130 –> 00:01:45,650
c -sharp یا Python یا هر دو
47
00:01:45,650 –> 00:01:46,820
حتماً ویدیو را در توضیحات ببینید
48
00:01:46,820 –> 00:01:49,910
که به آن میگویند چگونه یک IDE نصب کنیم و
49
00:01:49,910 –> 00:01:51,290
در پایان آن ویدیو به شما نشان میدهم که چگونه
50
00:01:51,290 –> 00:01:53,300
این کار را درست انجام دهید تا اولین چیزی که
51
00:01:53,300 –> 00:01:55,340
میخواهم وارد آن شوم شناور شود. d است
52
00:01:55,340 –> 00:01:57,470
عملگرهای متفاوت اگر اصلاً
53
00:01:57,470 –> 00:01:59,480
با عملگرهایی که اعداد صحیح استفاده میکنند
54
00:01:59,480 –> 00:02:01,430
آشنا هستید، با
55
00:02:01,430 –> 00:02:04,010
عملگرهایی که شناورها استفاده میکنند کاملاً آشنا خواهید بود، چرا که
56
00:02:04,010 –> 00:02:06,530
چون آنها دقیقاً همان
57
00:02:06,530 –> 00:02:09,050
عملگرها هستند، بنابراین مستقیماً به آن بپرید و
58
00:02:09,050 –> 00:02:10,669
در اینجا در اینجا C-sharp کنید. چپ من
59
00:02:10,669 –> 00:02:12,320
فقط با هر پروژه کنسول جدید از شر این دو خط که دیگر
60
00:02:12,320 –> 00:02:13,310
به آنها نیازی ندارند خلاص
61
00:02:13,310 –> 00:02:15,319
62
00:02:15,319 –> 00:02:18,349
می شوم و یک float را مقداردهی اولیه می
63
00:02:18,349 –> 00:02:21,410
کنم بنابراین floats را تایپ می کنم و سپس آن را
64
00:02:21,410 –> 00:02:23,510
صدا می زنم. به عنوان مثال
65
00:02:23,510 –> 00:02:27,140
، من صفر را به آن اختصاص دادهام، در واقع
66
00:02:27,140 –> 00:02:30,050
این جالب نیست زیرا صفر عدد صحیح است، بنابراین
67
00:02:30,050 –> 00:02:34,400
بیایید طراحی کنیم، بیایید هفت نقطه
68
00:02:34,400 –> 00:02:37,099
هفت را که جالب به نظر میرسد، اختصاص دهیم، در واقع
69
00:02:37,099 –> 00:02:38,420
قبل از اینکه در مورد
70
00:02:38,420 –> 00:02:40,580
عملگرها صحبت کنیم، اجازه دهید کمی به
71
00:02:40,580 –> 00:02:42,890
نحو بین پایتون بپردازیم. و c-sharp
72
00:02:42,890 –> 00:02:44,269
واقعاً
73
00:02:44,269 –> 00:02:46,549
تفاوت زیادی بین نحو float ها
74
00:02:46,549 –> 00:02:48,950
وجود ندارد، اما در c-sharp باید با اضافه کردن یک F در انتهای
75
00:02:48,950 –> 00:02:51,769
مقدار عددی مشخص کنید که مقدار عددی شما یک
76
00:02:51,769 –> 00:02:54,920
شناور
77
00:02:54,920 –> 00:02:56,720
است و این فقط دستورالعمل های بعدی است.
78
00:02:56,720 –> 00:02:59,450
شما کامپایلر در مورد اینکه چگونه
79
00:02:59,450 –> 00:03:00,980
باید این مقدار عددی را مدیریت کند به این
80
00:03:00,980 –> 00:03:03,410
معنی است که وقتی
81
00:03:03,410 –> 00:03:05,120
کد شما به دستورالعملهایی تبدیل میشود که
82
00:03:05,120 –> 00:03:07,519
رایانه انجام دهد، وقتی به این خط
83
00:03:07,519 –> 00:03:09,380
میرسد، جریان را میخواند و
84
00:03:09,380 –> 00:03:11,780
بدون هیچ گونه سردرگمی میداند که این
85
00:03:11,780 –> 00:03:15,049
یک شناور است. مقدار -point اما
86
00:03:15,049 –> 00:03:17,630
یک اخطار وجود دارد حتی اگر این متغیر a
87
00:03:17,630 –> 00:03:19,910
یک متغیر شناور است، شما همیشه مجبور نیستید
88
00:03:19,910 –> 00:03:21,799
float را به انتهای مقادیر خود اضافه کنید،
89
00:03:21,799 –> 00:03:25,519
به عنوان مثال اگر به جای آن فقط
90
00:03:25,519 –> 00:03:28,750
بگویید float a یک عدد صحیح است هفت شناور به
91
00:03:28,750 –> 00:03:30,500
طور خودکار می توانند تبدیل شوند. خود را
92
00:03:30,500 –> 00:03:33,440
از اعداد صحیح به شناورها اضافه کنید، بنابراین شما
93
00:03:33,440 –> 00:03:35,480
مجبور نیستید F را اکنون اضافه کنید، در حالی که در
94
00:03:35,480 –> 00:03:37,549
سی شارپ باید F را در انتهای
95
00:03:37,549 –> 00:03:40,790
مقادیر ممیز شناور اضافه کنید و پایتون
96
00:03:40,790 –> 00:03:42,470
لازم نیست این کار را انجام دهید
97
00:03:42,470 –> 00:03:44,720
. فقط هر مقداری را که
98
00:03:44,720 –> 00:03:47,030
میخواهید هفت نقطه هفت را انجام دهید تایپ
99
00:03:47,030 –> 00:03:48,889
100
00:03:48,889 –> 00:03:50,780
کنید و پایتون بقیه کارها را برای شما انجام میدهد و پایتون میتواند این کار را انجام دهد
101
00:03:50,780 –> 00:03:52,549
زیرا یک نوع زبان به نام
102
00:03:52,549 –> 00:03:55,130
زبان تفسیر شده است که تنها کاری
103
00:03:55,130 –> 00:03:56,870
که باید انجام دهید این است که یک وا به یک
104
00:03:56,870 –> 00:03:59,420
متغیر توجه کنید و آن را تفسیر می کند که
105
00:03:59,420 –> 00:04:01,880
آن متغیر چه نوع داده ای باید داشته باشد که
106
00:04:01,880 –> 00:04:03,980
در بسیاری از موارد بسیار خوب است زیرا
107
00:04:03,980 –> 00:04:05,090
شما لازم نیست نگران
108
00:04:05,090 –> 00:04:06,739
تفاوت بین مقادیر ممیز شناور
109
00:04:06,739 –> 00:04:09,440
یا اعداد صحیح باشید، فقط می توانید جمع
110
00:04:09,440 –> 00:04:12,380
و تقسیم ضرب را انجام دهید و من
111
00:04:12,380 –> 00:04:14,329
باید نگران هر یک از آن چیزها باشید، اما اکنون
112
00:04:14,329 –> 00:04:16,160
اجازه دهید به برخی از عملگرها بپردازیم که
113
00:04:16,160 –> 00:04:18,350
با عملگر افزایشی شروع میکنند، بنابراین یک
114
00:04:18,350 –> 00:04:20,600
عملگر افزایشی دقیقاً همان کاری را انجام میدهد
115
00:04:20,600 –> 00:04:24,140
که آن را افزایش میدهد و
116
00:04:24,140 –> 00:04:26,430
نحو آن مانند
117
00:04:26,430 –> 00:04:30,760
a-plus-plus است که اگر بخواهیم
118
00:04:30,760 –> 00:04:33,910
بیایید اینجا را در یک خط نوشتن نقطه کنسول
119
00:04:33,910 –> 00:04:36,790
که فقط برای ما در کنسول چاپ می شود
120
00:04:36,790 –> 00:04:38,860
و سپس به یک
121
00:04:38,860 –> 00:04:41,410
کلید خواندن نقطه کنسول برای سی شارپ نیز نیاز داریم تا کنسول
122
00:04:41,410 –> 00:04:44,140
روی ما بسته نشود و من
123
00:04:44,140 –> 00:04:46,000
شروع به کار کنم. را فشار دهید و پنجره کنسول را بالا بیاورید،
124
00:04:46,000 –> 00:04:47,860
می بینید که فقط
125
00:04:47,860 –> 00:04:50,740
یک به علاوه یک افزایش می یابد و به هفت
126
00:04:50,740 –> 00:04:52,810
نقطه هفت هفت به ما می دهد هشت نقطه
127
00:04:52,810 –> 00:04:55,030
هفت هفت و این عملگر افزایشی
128
00:04:55,030 –> 00:04:57,910
است که اکنون در تجربیات من
129
00:04:57,910 –> 00:05:01,270
مانند یک تر نیست. ابزار مفیدی بسیار خوب است، اما
130
00:05:01,270 –> 00:05:03,130
میتواند گاهی اوقات بگوید اگر
131
00:05:03,130 –> 00:05:04,540
میخواهید فقط یکی را به چیزی اضافه کنید
132
00:05:04,540 –> 00:05:06,540
بهجای اینکه مجبور باشید مانند
133
00:05:06,540 –> 00:05:09,520
سایر عملگرها کامل انجام دهید، آیا متغیر
134
00:05:09,520 –> 00:05:12,130
بعلاوه پلاس را میدانید و تمام شدهاید و
135
00:05:12,130 –> 00:05:15,520
عملگر افزایش را در پایتون شما
136
00:05:15,520 –> 00:05:17,920
در واقع نمیتوانید هیچ عملگر دستوری را
137
00:05:17,920 –> 00:05:19,810
در پایتون انجام دهید، اگر بخواهیم علامت مثبت را تایپ کنیم،
138
00:05:19,810 –> 00:05:22,270
میتوانید ببینید که IDE ما نشان میدهد
139
00:05:22,270 –> 00:05:24,460
که خوانده شده است تا به ما اطلاع دهد که این
140
00:05:24,460 –> 00:05:27,040
چیزی در پایتون نیست، هر زبانی
141
00:05:27,040 –> 00:05:28,990
متفاوت است و پایتون فقط
142
00:05:28,990 –> 00:05:31,090
فکر میکنم به عملگر افزایش اهمیتی نمیدهد، بنابراین
143
00:05:31,090 –> 00:05:32,650
حالا تصور کنید که میخواهید بیش
144
00:05:32,650 –> 00:05:35,200
از یک مورد را به شناور خود اضافه کنید، چگونه میخواهید
145
00:05:35,200 –> 00:05:37,270
این کار را به خوبی انجام دهید، یعنی جایی که
146
00:05:37,270 –> 00:05:39,310
عملگر بعدی ما، عملگر جمع
147
00:05:39,310 –> 00:05:41,440
، دستور
148
00:05:41,440 –> 00:05:44,410
عملگر جمع را اجرا میکند. به این صورت است که شما
149
00:05:44,410 –> 00:05:47,560
می خواهید یک یا متغیر خود را انجام دهید float
150
00:05:47,560 –> 00:05:50,920
plus شما برابر است و سپس هر مقداری که
151
00:05:50,920 –> 00:05:53,680
بتوانیم بعلاوه برابر یک انجام دهیم
152
00:05:53,680 –> 00:05:56,050
تا روش دیگری برای انجام عملگر افزایشی انجام دهیم یا
153
00:05:56,050 –> 00:05:58,920
می توانیم در یک جریان عبور کنیم، می توانیم به عنوان مثال
154
00:05:58,920 –> 00:06:02,530
3.33 F انجام دهیم. و دوباره من یک F را به
155
00:06:02,530 –> 00:06:04,690
انتهای این مقدار اضافه کردم زیرا یک مقدار ممیز
156
00:06:04,690 –> 00:06:07,390
شناور است و اگر قرار بود این را اجرا کنیم
157
00:06:07,390 –> 00:06:08,920
، دکمه شروع را فشار دهید،
158
00:06:08,920 –> 00:06:11,290
می توانید ببینید که یازده
159
00:06:11,290 –> 00:06:14,110
نقطه یک را دریافت کرده ایم اکنون فقط یک یادداشت جزئی فقط برای
160
00:06:14,110 –> 00:06:15,790
اطمینان ما همه پایهها را پوشش میدهیم که
161
00:06:15,790 –> 00:06:18,430
میتوانید ببینید که 11.1 F چاپ نمیکند
162
00:06:18,430 –> 00:06:20,680
و دلیل آن این است که
163
00:06:20,680 –> 00:06:22,480
F چیزی است که فقط کامپیوتر به آن
164
00:06:22,480 –> 00:06:24,400
نیاز دارد زمانی که رایانه کد را مشاهده کرد
165
00:06:24,400 –> 00:06:26,170
که به F میخواند و میبیند که یک
166
00:06:26,170 –> 00:06:28,660
مقدار ممیز شناور است. هیچ فایده ای ندارد
167
00:06:28,660 –> 00:06:30,940
که آن را به ما برگردانیم زیرا ما انسان
168
00:06:30,940 –> 00:06:32,440
هستیم و باهوش هستیم و تفاوت
169
00:06:32,440 –> 00:06:34,660
بین float و int را فقط با نگاه کردن
170
00:06:34,660 –> 00:06:38,410
به آن برای استفاده از
171
00:06:38,410 –> 00:06:39,700
عملگر جمع در
172
00:06:39,700 –> 00:06:41,770
پایتون می دانیم.
173
00:06:41,770 –> 00:06:44,680
شما متغیر خود را در مورد ما بعلاوه
174
00:06:44,680 –> 00:06:47,320
برابر با سه نقطه سه سه است و دوباره
175
00:06:47,320 –> 00:06:48,820
ما نیازی به خارج از F نداریم زیرا این
176
00:06:48,820 –> 00:06:51,220
پایتون و پایتون اهمیتی به FS ندارند
177
00:06:51,220 –> 00:06:54,880
تا اینجا پایین بیایند و a را چاپ کنند
178
00:06:54,880 –> 00:06:57,820
و سپس آن را ذخیره کنند و ضربه بزنند. دکمه پخش
179
00:06:57,820 –> 00:07:00,130
را می توانید در اینجا ببینید در
180
00:07:00,130 –> 00:07:03,400
یازده نقطه یک می گیریم و در مورد اضافه کردن،
181
00:07:03,400 –> 00:07:05,080
اگر راهی بیابید که بتوانید
182
00:07:05,080 –> 00:07:07,480
مقداری به شناور خود اضافه کنید، انجام
183
00:07:07,480 –> 00:07:09,580
کاری است که من دوست دارم آن را یک تکلیف اصلاح شده
184
00:07:09,580 –> 00:07:11,650
بنامم، اکنون این یک اصطلاح فنی نیست
185
00:07:11,650 –> 00:07:13,690
. مطمئن نیستم که یکی دارد یا نه،
186
00:07:13,690 –> 00:07:15,610
اما دوست دارم این را از تکالیف معمولی متمایز کنم،
187
00:07:15,610 –> 00:07:18,100
بنابراین کاری که میخواهیم
188
00:07:18,100 –> 00:07:20,380
انجام دهیم این است که فقط از شر همه اینها خلاص شویم
189
00:07:20,380 –> 00:07:22,870
تا سردرگمی را برطرف کنیم و سپس
190
00:07:22,870 –> 00:07:29,320
میتوانیم یک به علاوه سه امتیاز سه سه انجام دهیم. F
191
00:07:29,320 –> 00:07:32,860
و حالا شما یک تکلیف تغییر یافته دارید
192
00:07:32,860 –> 00:07:34,930
وای اینجا چه خبر است، به نظر
193
00:07:34,930 –> 00:07:36,820
کمی گیج کننده به نظر می رسد خوب نگران
194
00:07:36,820 –> 00:07:38,110
نباشید اجازه دهید شما را در مورد آن راهنمایی کنم، اولین
195
00:07:38,110 –> 00:07:39,910
چیزی که باید بدانید این است که این
196
00:07:39,910 –> 00:07:42,190
اپراتور تخصیص است و هر چیزی
197
00:07