در این مطلب، ویدئو نحوه کدنویسی HANGMAN GAME با پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:26:32
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,060 –> 00:00:01,949
سلام به همه خوش آمدید در این ویدیو
2
00:00:01,949 –> 00:00:03,600
من به شما نشان خواهم داد که چگونه
3
00:00:03,600 –> 00:00:06,600
جلاد را در پایتون بسازید، می توانید اینجا را ببینید
4
00:00:06,600 –> 00:00:08,490
من در ترمینال خود دارم من یک
5
00:00:08,490 –> 00:00:11,429
بازی جلاد کوچک دارم که می توانم چند حرف را حدس بزنم،
6
00:00:11,429 –> 00:00:13,380
بنابراین دوست دارم a D
7
00:00:13,380 –> 00:00:16,470
و اگر حرف را اشتباه حدس بزنید
8
00:00:16,470 –> 00:00:19,140
آن را چاپ می کند D یافت نشد به شما می گوید که
9
00:00:19,140 –> 00:00:21,359
چند بار تلاش کرده
10
00:00:21,359 –> 00:00:23,070
اید، کلمه ای را که در حال حاضر حدس زده اید را به شما می گوید،
11
00:00:23,070 –> 00:00:25,260
احتمالاً باید فاصله اضافه کنم تا بتوانم
12
00:00:25,260 –> 00:00:28,109
ببینم چند کاراکتر وجود دارد و آیا
13
00:00:28,109 –> 00:00:29,910
بچه ها اشتباه می کنید شروع به قرار دادن یک بازیکن
14
00:00:29,910 –> 00:00:31,769
روی تخته می کند و سپس اگر
15
00:00:31,769 –> 00:00:35,370
حرف را به درستی حدس بزنید
16
00:00:35,370 –> 00:00:38,550
حروفی را که حدس زده اید آشکار می کند و من
17
00:00:38,550 –> 00:00:40,140
فقط به کار ادامه می دهم این کلمه
18
00:00:40,140 –> 00:00:42,329
به Apple تبدیل می شود، بنابراین اگر درست حدس بزنید
19
00:00:42,329 –> 00:00:44,040
اگر اشتباه حدس بزنید، بازیکن برنده میشود،
20
00:00:44,040 –> 00:00:46,410
توجه کنید که مرد
21
00:00:46,410 –> 00:00:51,390
قرار است به هر
22
00:00:51,390 –> 00:00:54,750
چیزی که به آن آویزان میگویند میاندازد، بنابراین همان چیزی است که ما میسازیم،
23
00:00:54,750 –> 00:00:56,789
بنابراین همان چیزی است
24
00:00:56,789 –> 00:00:57,840
که میخواهیم در آن بسازیم. یک
25
00:00:57,840 –> 00:00:59,489
نکته جانبی که من واقعاً با پایتون آشنا نیستم
26
00:00:59,489 –> 00:01:01,949
من تمام وقت با جاوا اسکریپت
27
00:01:01,949 –> 00:01:03,840
کار می کنم، بنابراین این یک نوع آزمایش برای من است،
28
00:01:03,840 –> 00:01:06,240
آیا شما به نوعی در یک زبان جدید فرو می روید
29
00:01:06,240 –> 00:01:08,250
که چگونه از آن استفاده کنید، بنابراین اگر
30
00:01:08,250 –> 00:01:10,439
کاری انجام می دهم که به نظر شما عجیب است
31
00:01:10,439 –> 00:01:12,600
یا راه کارآمدتری برای انجام
32
00:01:12,600 –> 00:01:16,409
آن وجود دارد. لطفاً فقط به من اطلاع دهید، بنابراین بیایید
33
00:01:16,409 –> 00:01:19,140
ادامه دهیم و شروع کنیم، بنابراین من پیش رفتم
34
00:01:19,140 –> 00:01:20,850
و چند مرحله را
35
00:01:20,850 –> 00:01:24,150
که می توانیم دنبال کنیم فهرست کردم تا بتوانیم به نوعی در
36
00:01:24,150 –> 00:01:26,240
خط آنچه که می خواهیم بسازیم
37
00:01:26,240 –> 00:01:28,259
و اولین قدم من بمانیم. اینها را
38
00:01:28,259 –> 00:01:29,490
خیلی سریع میخوانیم، ما تقریباً میخواهیم
39
00:01:29,490 –> 00:01:31,979
نوعی آرایه برای
40
00:01:31,979 –> 00:01:33,780
پیگیری کلمهای که میخواهیم پیدا کنیم
41
00:01:33,780 –> 00:01:35,939
و همچنین آرایهای برای
42
00:01:35,939 –> 00:01:37,439
پیگیری کلماتی که حدس زدهایم تنظیم کنیم، بنابراین من از آن استفاده خواهم کرد.
43
00:01:37,439 –> 00:01:40,350
لیستهایی برای آنها و سپس
44
00:01:40,350 –> 00:01:41,820
منطق بازی بسیار ساده است، درست است، ما فقط
45
00:01:41,820 –> 00:01:45,450
به حلقه زدن ادامه میدهیم تا زمانی که بازیکن در آن حلقه
46
00:01:45,450 –> 00:01:47,640
برنده یا شکست
47
00:01:47,640 –> 00:01:49,170
بخورد، کاری که ما باید انجام دهیم این است که یک
48
00:01:49,170 –> 00:01:52,110
نوع نمایش و صفحه یا
49
00:01:52,110 –> 00:01:55,020
وضعیت فعلی تخته که باید
50
00:01:55,020 –> 00:01:57,090
نمایش دهیم. حروفی که بازیکن
51
00:01:57,090 –> 00:01:59,070
مهمان است و باید نشان دهیم e
52
00:01:59,070 –> 00:02:00,540
سعی می کند که بازیکن باقی مانده باشد
53
00:02:00,540 –> 00:02:03,240
و سپس از بازیکن درخواست
54
00:02:03,240 –> 00:02:05,130
ورودی می کنیم و به آنها می گوییم مانند یک
55
00:02:05,130 –> 00:02:07,290
کاراکتر یا چیزی وارد کنید، بنابراین این
56
00:02:07,290 –> 00:02:10,530
مرحله در اینجا است و سپس اگر بازیکن به
57
00:02:10,530 –> 00:02:13,620
درستی مهمان دارد حرف را به درستی می دهد یا اگر آن
58
00:02:13,620 –> 00:02:16,709
حرف در داخل آن کلمه یافت می شود. کاری
59
00:02:16,709 –> 00:02:20,270
که میخواهیم انجام دهیم این است که تقریباً
60
00:02:20,410 –> 00:02:22,690
یک پیام چاپ کنیم که نشان میدهد آنها
61
00:02:22,690 –> 00:02:25,720
حرف صحیح را حدس زدهاند و اگر
62
00:02:25,720 –> 00:02:27,700
اشتباه حدس بزنند، یک پیام شکست چاپ میکنیم
63
00:02:27,700 –> 00:02:30,940
و تلاشها را افزایش میدهیم و سپس
64
00:02:30,940 –> 00:02:33,360
اگر بازیکن
65
00:02:34,980 –> 00:02:37,379
چنین املای اشتباهی داشت، میخواهیم
66
00:02:37,379 –> 00:02:39,989
یک برد چاپ کنیم. پیام را متوقف کنید و
67
00:02:39,989 –> 00:02:41,849
اگر پخش کننده از دست رفت، یک پیام خراب را چاپ می
68
00:02:41,849 –> 00:02:46,590
کنیم و اکنون حلقه زدن را برای شماره 9 متوقف می
69
00:02:46,590 –> 00:02:48,299
کنیم، این همان جایی است که
70
00:02:48,299 –> 00:02:50,159
باید از آن لیست پنهان عبور کنید و
71
00:02:50,159 –> 00:02:52,680
شروع به قرار دادن کاراکترها در آن کنید تا اگر
72
00:02:52,680 –> 00:02:54,900
حدس می زنید مانند P ما باید
73
00:02:54,900 –> 00:02:58,459
زیرخط ها را به P تبدیل کنیم و اگر حدس زدید اوه
74
00:02:58,459 –> 00:03:00,299
و سپس باید کلمه را مرور کنید
75
00:03:00,299 –> 00:03:03,420
و به نوعی آن نخودها را صفر
76
00:03:03,420 –> 00:03:06,000
کنید تا دوباره نتوانید آنها را حدس بزنید، بنابراین برای
77
00:03:06,000 –> 00:03:07,379
اولین قدم بیایید جلو برویم و s شروع
78
00:03:07,379 –> 00:03:10,049
کردن به تنظیم لیست هایی که می توانیم
79
00:03:10,049 –> 00:03:11,280
کلمه مورد نظر
80
00:03:11,280 –> 00:03:12,989
و کاراکترهایی که مهمان داریم را دنبال کنیم،
81
00:03:12,989 –> 00:03:14,430
بنابراین متغیری به نام کلمه را اعلام می کنم
82
00:03:14,430 –> 00:03:17,970
و کاری که می خواهم انجام دهم این است که یک
83
00:03:17,970 –> 00:03:20,609
رشته به یک رشته بفرستم. لیست من فقط یک کلمه Apple ارائه می کنم
84
00:03:20,609 –> 00:03:24,840
و این روشی است که
85
00:03:24,840 –> 00:03:26,250
اگر یک رشته آن را ارسال کنید
86
00:03:26,250 –> 00:03:27,930
مطمئن هستم که می توانید چیزهای دیگری را نیز به آن منتقل کنید
87
00:03:27,930 –> 00:03:30,569
اما اساساً این کلمه را
88
00:03:30,569 –> 00:03:34,590
به آرایه ای از پنج طول با Appl
89
00:03:34,590 –> 00:03:37,170
e در هر کدام تبدیل می کند. عنصر
90
00:03:37,170 –> 00:03:38,670
به طوری که باید بسیار ساده باشد
91
00:03:38,670 –> 00:03:42,930
دومین متغیری که نیاز داریم و من آن را
92
00:03:42,930 –> 00:03:45,240
hidden می نامم و آن را برابر با
93
00:03:45,240 –> 00:03:47,460
یک لیست خالی قرار می دهم و کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که
94
00:03:47,460 –> 00:03:49,200
از طریق هر کاراکتر کلمه حلقه بزنیم
95
00:03:49,200 –> 00:03:52,950
و آن را در آرایه پنهان به عنوان قرار دهیم.
96
00:03:52,950 –> 00:03:55,290
تاکید می کند، بنابراین ممکن است راه بهتری
97
00:03:55,290 –> 00:03:57,540
برای انجام این کار به روشی زیباتر وجود داشته باشد، اما من
98
00:03:57,540 –> 00:04:00,150
به آنچه می دانم پایبند هستم، بنابراین
99
00:04:00,150 –> 00:04:03,390
یک کاراکتر از کلمه را می گویم اما برای هر
100
00:04:03,390 –> 00:04:06,270
کاراکتر کلمه و در واقع این
101
00:04:06,270 –> 00:04:08,170
در
102
00:04:08,170 –> 00:04:10,690
هر کاراکتر در کلمه وجود دارد. ما قصد داریم
103
00:04:10,690 –> 00:04:13,200
تا مخفی
104
00:04:13,990 –> 00:04:16,360
و و من فقط می خواهم به جلو و
105
00:04:16,360 –> 00:04:19,660
ap یک زیرخط را در اینجا کاملاً خوب بنویسید تا
106
00:04:19,660 –> 00:04:22,029
107
00:04:22,029 –> 00:04:24,820
به من یک آرایه از پنج خط زیرخط
108
00:04:24,820 –> 00:04:26,380
بدهد، بنابراین بیایید جلوتر برویم و آنها
109
00:04:26,380 –> 00:04:29,230
را چاپ کنیم تا کلمه
110
00:04:29,230 –> 00:04:32,530
را چاپ کنم و پرینت بگیرم و از کد در مقابل استفاده کنم،
111
00:04:32,530 –> 00:04:34,780
من میخواهم این را اجرا کنم تنها کاری که باید
112
00:04:34,780 –> 00:04:36,720
انجام دهم این است که این دکمه پخش را فشار
113
00:04:36,720 –> 00:04:39,820
دهم تا کد پایتون من اجرا شود، بنابراین اگر
114
00:04:39,820 –> 00:04:41,590
اینجا را ببینید، لیستی داریم که اپل در آن قرار دارد
115
00:04:41,590 –> 00:04:46,060
و لیستی با زیرخط
116
00:04:46,060 –> 00:04:47,560
داریم، بنابراین در حال ساختن برخی از آنها هستیم. مراحل پیشرفت،
117
00:04:47,560 –> 00:04:51,330
ده مرحله دیگر باقی مانده است
118
00:04:52,370 –> 00:04:54,889
تا این حلقه مرحله بعدی انجام شود تا زمانی که
119
00:04:54,889 –> 00:04:58,180
بازیکن برنده یا شکست بخورد، بنابراین من
120
00:04:58,180 –> 00:05:01,550
فقط کمی درست
121
00:05:01,550 –> 00:05:02,930
انجام میدهم و سپس از آن حلقه خارج میشوم
122
00:05:02,930 –> 00:05:05,630
، اینجاست. احتمالاً
123
00:05:05,630 –> 00:05:07,180
تمرین خوبی برای انجام مدتی نیست درست
124
00:05:07,180 –> 00:05:09,620
کاری که میتوانید انجام دهید این است که بگوییم
125
00:05:09,620 –> 00:05:15,770
while است که بازی تمام شده است، در حالی که بازی
126
00:05:15,770 –> 00:05:19,710
تمام شده است، و من میگویم
127
00:05:19,710 –> 00:05:21,920
پالس
128
00:05:24,249 –> 00:05:26,469
و اساساً کاری که این کار انجام میدهد این
129
00:05:26,469 –> 00:05:27,789
است که در حالی که بازی هنوز در حال انجام است، حلقه را ادامه دهید.
130
00:05:27,789 –> 00:05:30,819
ما آنها را همینجا بهروزرسانی میکنیم،
131
00:05:30,819 –> 00:05:33,099
بنابراین اگر بازیکن برنده شد،
132
00:05:33,099 –> 00:05:36,329
اگر pl پیغامی را متوقف کنید، حلقه را متوقف کنید ayer
133
00:05:36,329 –> 00:05:41,229
حلقه توقف و غیره را از دست می دهد و ما می توانیم آنها را
134
00:05:41,229 –> 00:05:43,179
در یک ثانیه به روز کنیم، اما بیایید
135
00:05:43,179 –> 00:05:44,649
به کار بعدی
136
00:05:44,649 –> 00:05:46,889
137
00:05:48,280 –> 00:05:50,560
138
00:05:50,560 –> 00:05:53,190
139
00:05:53,790 –> 00:05:55,860
140
00:05:55,860 –> 00:05:57,210
برویم. اولین
141
00:05:57,210 –> 00:06:00,030
دو مورد آخر را اینجا انجام میدهیم، زیرا باید
142
00:06:00,030 –> 00:06:02,569
کاملاً
143
00:06:02,569 –> 00:06:05,990
ساده باشند، امروز نمیتوانیم املا کنیم، بنابراین چگونه
144
00:06:05,990 –> 00:06:08,029
میتوانیم تلاشها را به خوبی
145
00:06:08,029 –> 00:06:10,429
چاپ کنیم، فقط میتوانیم بگوییم چاپ کنید و سپس آن را
146
00:06:10,429 –> 00:06:11,719
یک متغیر به درستی ارسال کنیم، اما این کار را انجام نمیدهیم. یک زمان وجود ندارد،
147
00:06:11,719 –> 00:06:13,490
پس بیایید به جلو و اینجا برویم و
148
00:06:13,490 –> 00:06:16,759
دما را اعلام کنیم، بنابراین این تعداد
149
00:06:16,759 –> 00:06:20,419
تلاش است، خیلی خوب،
150
00:06:20,419 –> 00:06:21,770
صبح زود است و من
151
00:06:21,770 –> 00:06:24,080
در حال حاضر خوب تایپ نمی کنم، بنابراین می خواهم بگویم که تلاش
152
00:06:24,080 –> 00:06:25,610
ها برابر با 0 است.
153
00:06:25,610 –> 00:06:28,069
بازیکن چند بار تلاش کرده است و سپس من
154
00:06:28,069 –> 00:06:29,749
یک تلاش دیگر به نام حداکثر تلاش را اعلام می کنم
155
00:06:29,749 –> 00:06:32,809
و آن را برابر با 4 می کنم و به
156
00:06:32,809 –> 00:06:34,419
این صورت است که بازیکن از دست رفته را بررسی می کنیم،
157
00:06:34,419 –> 00:06:37,509
اما کاری که باید انجام دهیم این است که فقط
158
00:06:37,509 –> 00:06:41,029
آن تلاش ها را چاپ کنیم و یک کاری که می توانید انجام دهید این
159
00:06:41,029 –> 00:06:43,099
است که بتوانید انجام دهید o F و سپس این نقل قول ها را به آن منتقل کنید
160
00:06:43,099 –> 00:06:47,800
و سپس می توانم بگویم که شما
161
00:06:47,800 –> 00:06:51,639
تلاش هایی باقی مانده است،
162
00:06:53,220 –> 00:06:54,780
بنابراین اگر با این موضوع آشنایی ندارید
163
00:06:54,780 –> 00:06:57,150
که تابع f چیست، می توانید
164
00:06:57,150 –> 00:06:58,530
درون یابی رشته ای را در اینجا انجام دهید، جایی که من
165
00:06:58,530 –> 00:07:00,780
آن را یک رشته ارسال می کنم و سپس در داخل رشته
166
00:07:00,780 –> 00:07:04,020
I میتواند چند متغیر را چاپ کند و
167
00:07:04,020 –> 00:07:05,670
فقط چاپ میشود، بنابراین اجازه دهید من ادامه دهم
168
00:07:05,670 –> 00:07:09,050
و امتحان کنم
169
00:07:09,150 –> 00:07:11,880
ببینم چه اتفاقی میافتد، این میگوید که تلاشهای شما صفر
170
00:07:11,880 –> 00:07:14,100
باقی مانده است.
171
00:07:14,100 –> 00:07:15,389
172
00:07:15,389 –> 00:07:20,180
173
00:07:21,200 –> 00:07:23,500
بگویید
174
00:07:23,500 –> 00:07:25,830
175
00:07:27,319 –> 00:07:32,100
کلمه فعلی را چاپ
176
00:07:32,100 –> 00:07:33,930
کنید، ما میخواهیم درون یابی رشتهای بیشتری انجام دهیم،
177
00:07:33,930 –> 00:07:36,140
178
00:07:38,360 –> 00:07:41,000
بنابراین کاری که من در اینجا میخواهم انجام دهم این است که
179
00:07:41,000 –> 00:07:43,009
سعی میکنم آنچه را که پخشکننده در
180
00:07:43,009 –> 00:07:44,449
حال حاضر درست حدس زده است چاپ کنم، بنابراین در حال
181
00:07:44,449 –> 00:07:45,349
حاضر فقط یک دسته چاپ میشود از
182
00:07:45,349 –> 00:07:47,900
زیرخطها، اما در عوض میخواهیم زیرخطها را چاپ کنیم
183
00:07:47,900 –> 00:07:50,090
و مانند کاراکترهایی
184
00:07:50,090 –> 00:07:51,860
که حدس میزنند، مشخص میشود که این
185
00:07:51,860 –> 00:07:53,150
فهرست پنهان چیزی است که ما آن را دنبال میکنیم،
186
00:07:53,150 –> 00:07:56,240
بنابراین کاری که
187
00:07:56,240 –> 00:08:00,819
میتوانیم انجام دهیم این است که فقط یک اتصال با یک خالی خالی انجام دهیم.
188
00:08:00,819 –> 00:08:04,240
y نقل قول می کند
189
00:08:04,240 –> 00:08:07,750
و من آن را در آرایه آن ارسال می کنم، بنابراین کاری که
190
00:08:07,750 –> 00:08:09,490
این کار انجام می دهد این است که اساساً هر
191
00:08:09,490 –> 00:08:12,370
عنصر لیست فاصله بین آنها قرار می دهد
192
00:08:12,370 –> 00:08:14,169
و سپس یک رشته را چاپ می کند،
193
00:08:14,169 –> 00:08:17,650
بنابراین بیایید دوباره این را اجرا کنیم و مطمئن
194
00:08:17,650 –> 00:08:20,849
شویم که در سمت راست هستیم مسیر
195
00:08:22,289 –> 00:08:27,139
و تقریباً بودیم، اما فراموش کردیم
196
00:08:27,900 –> 00:08:30,410
که اشتباه انجام دهیم،
197
00:08:32,110 –> 00:08:35,650
شاید این باید خارج باشد،
198
00:08:35,650 –> 00:08:38,490
اجازه دهید این را امتحان کنم
199
00:08:42,260 –> 00:08:44,510
خوب، حدس میزنم نمیتوانید مانند
200
00:08:44,510 –> 00:08:45,980
فراخوانیهای تابع واقعی در
201
00:08:45,980 –> 00:08:48,050
درونیابی رشتهتان انجام دهید، باید از متغیرها استفاده کنید،
202
00:08:48,050 –> 00:08:50,260
بنابراین این چیز جدیدی است. باید در
203
00:08:50,260 –> 00:08:53,260
مورد
204
00:08:54,810 –> 00:08:56,220
هر پیشنهادی در مورد اینکه چرا
205
00:08:56,220 –> 00:08:58,200
کار نمی کند تحقیق کنم، به من اطلاع دهید، اما به نظر
206
00:08:58,200 –> 00:08:59,900
می رسد باید این
207
00:08:59,900 –> 00:09:02,279
کدهای ایجاد شده به صورت پویا را در یک
208
00:09:02,279 –> 00:09:04,380
متغیر بیرون بکشید تا از آن در داخل این
209
00:09:04,380 –> 00:09:07,430
تابع قالب بندی شده چاپ استفاده کنید،
210
00:09:07,430 –> 00:09:09,230
اما به هر حال می توانید آن را مشاهده کنید. در اینجا ما
211
00:09:09,230 –> 00:09:11,390
آن را چاپ می کنیم، دمای صفر
212
00:09:11,390 –> 00:09:12,800
باقی مانده است و سپس کلمه فعلی این است که
213
00:09:12,800 –> 00:09:14,290
چشمک زدن چشمک زدن چشمک زدن چشمک زدن است،
214
00:09:14,290 –> 00:09:18,140
بنابراین با پیشرفت کوچک، اجازه دهید
215
00:09:18,140 –> 00:09:21,370
به نمایش تابلوی فعلی به
216
00:09:21,370 –> 00:09:23,840
خوبی ادامه دهیم، بنابراین یکی از راه هایی که می توانیم انجام دهیم این است که
217
00:09:23,840 –> 00:09:26,660
فقط یک bun انجام دهیم. ch از بیانیه های چاپی و
218
00:09:26,660 –> 00:09:30,430
من فقط می خواهم پنج فاصله انجام دهم و سپس
219
00:09:30,430 –> 00:09:33,790
پنج تا از آنهایی
220
00:09:34,940 –> 00:09:36,380
که این کار را انجام می دهم
221
00:09:36,380 –> 00:09:38,590
222
00:09:38,920 –> 00:09:40,370
اوه خرس
223
00:09:40,370 –> 00:09:41,950
من فقط سعی می کنم یک
224
00:09:41,950 –> 00:09:45,170
قالب خوب و هنری خوب برای نمایش این
225
00:09:45,170 –> 00:09:47,470
چیزها را پیدا
226
00:09:53,980 –> 00:09:57,610
کنم که باید
227
00:10:00,720 –> 00:10:03,460
خوب باشد. این را پرینت بگیرید و ببینید به
228
00:10:03,460 –> 00:10:04,180
نظر می رسد که
229
00:10:04,180 –> 00:10:05,320
ما فقط می خواهیم یک تابلو چاپ
230
00:10:05,320 –> 00:10:07,270
کنیم و بعداً وارد می
231
00:10:07,270 –> 00:10:10,720
شویم و وقتی اشتباه می کنیم جلاد واقعی را چاپ می کنیم،
232
00:10:10,720 –> 00:10:13,180
بنابراین من ترمینال خود را کمی باز می کنم
233
00:10:13,180 –> 00:10:16,200
234
00:10:16,620 –> 00:10:19,770
در اینجا می بینید که ما آن طناب جلاد را داریم که
235
00:10:19,770 –> 00:10:22,850
چاپ می شود
236
00:10:25,610 –> 00:10:27,640
اوه
237
00:10:28,580 –> 00:10:30,410
پس ما برمی گردیم و
238
00:10:30,410 –> 00:10:31,030
تغییرات
239
00:10:31,030 –> 00:10:33,220
آن را خواهیم داشت به طوری که اگر
240
00:10:33,220 –> 00:10:36,340
شما یک بار تلاش کرده اید، سر را چاپ کنیم.
241
00:10:36,340 –> 00:10:39,150
سعی کنید
242
00:10:39,939 –> 00:10:41,859
فقط این کار را انجام دهید اکنون ما اینجا هستیم چرا فقط
243
00:10:41,859 –> 00:10:45,399
آن را انجام ندهیم، بنابراین آنچه می خواهیم انجام دهیم در پایتون است،
244
00:10:45,399 –> 00:10:47,799
فکر می کنم راهی برای انجام چرخش برج حمل
245
00:10:47,799 –> 00:10:51,560
یا مانند چاپ های شرطی وجود دارد،
246
00:10:51,560 –> 00:10:54,160
بنابراین کاری که می توانم انجام دهم این است که بگویم
247
00:10:54,160 –> 00:11:01,449
خالی است اگر یک timpz برابر با صفر باشد، رشته ای
248
00:11:01,530 –> 00:11:04,100
249
00:11:04,100 –> 00:11:08,000
250
00:11:08,000 –> 00:11:09,350
را که می دانید
251
00:11:09,350 –> 00:11:11,240
تلاشها برابر است با یک که ما
252
00:11:11,240 –> 00:11:13,900
یک هد را چاپ میکنیم، در غیر این صورت چیزی را چاپ نمیکنیم،
253
00:11:13,900 –> 00:11:16,700
پس ببینیم آیا واقعاً
254
00:11:16,700 –> 00:11:17,660
کار میکند یا
255
00:11:17,660 –> 00:11:21,140
نه، تلاشها را روی یک تنظیم میکنم،
256
00:11:21,140 –> 00:11:24,440
این کد را دوباره اجرا میکنم و بیایید ببینیم چه
257
00:11:24,440 –> 00:11:27,740
چیزی درست است. یک هد در حال چاپ است و
258
00:11:27,740 –> 00:11:30,530
در واقع فکر میکنم اگر
259
00:11:30,530 –> 00:11:32,120
بزرگتر یا مساوی یک یا بزرگتر از
260
00:11:32,120 –> 00:11:34,280
صفر باشد، باید باشد، زیرا اگر دو یا سه بار تلاش
261
00:11:34,280 –> 00:11:35,510
کردهاید، هنوز میخواهید هد را چاپ کنید،
262
00:11:35,510 –> 00:11:38,810
بنابراین فکر میکنم این کار میکند، اجازه دهید ادامه دهیم
263
00:11:38,810 –> 00:11:42,140
و بقیه یا بازوها را انجام دهید،
264
00:11:42,140 –> 00:11:43,640
بدن و پاها را انجام دهید،
265
00:11:43,640 –> 00:11:45,080
بنابراین اگر تلاش بیشتر از یک
266
00:11:45,080 –> 00:11:49,850
یا دو یا سه است، بدن را چاپ کنید، اما
267
00:11:49,850 –> 00:11:53,200
ببخشید بازوها، بدن
268
00:11:53,200 –> 00:11:55,500
و پاها را ببخشید،
269
00:11:55,500 –> 00:11:56,550
بیایید فقط از اینها عبور کنیم و
270
00:11:56,550 –> 00:11:59,750
مطمئن شویم که چیزی شکسته نیست
271
00:12:00,480 –> 00:12:03,549
[موسیقی]
272
00:12:05,040 –> 00:12:08,420
من من مطمئن نیستم که چه اتفاقی در آنجا میافتد،
273
00:12:09,810 –> 00:12:12,060
بازنویسی شده است،
274
00:12:12,060 –> 00:12:13,710
من فکر میکنم احتمالاً باید از
275
00:12:13,710 –> 00:12:17,000
نوعی پرانتز در اطراف این
276
00:12:18,800 –> 00:12:21,410
موارد پیدا شده در سمت چپ مجموعه استفاده کنیم،
277
00:12:21,410 –> 00:12:23,120
بنابراین اجازه دهید این را امتحان کنم و ببینم
278
00:12:23,120 –> 00:12:25,570
چه اتفاقی میافتد،
279
00:12:25,600 –> 00:12:28,690
فکر میکنم این مسئله
280
00:12:28,690 –> 00:12:30,700
دوباره این است اولین بار است که واقعاً دوست دارم
281
00:12:30,700 –> 00:12:32,710
پایتون یاد بگیرم قبلاً این کار را انجام دادم،
282
00:12:32,710 –> 00:12:34,440
اما
283
00:12:34,440 –> 00:12:37,080
من آنقدرها با آن کار نمیکردم که
284
00:12:37,080 –> 00:12:38,870
فقط یک مشکل گروهبندی بود،
285
00:12:38,870 —