در این مطلب، ویدئو پایتون: نکات ضروری برای یادگیری ماشینی – ML#7 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:16:43
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,890 –> 00:00:04,069
خوب در این آموزش شما این را دیدید
2
00:00:04,069 –> 00:00:05,629
که یادگیری ماشین چیست
3
00:00:05,629 –> 00:00:07,339
این یاد گرفتن از پدر است
4
00:00:07,339 –> 00:00:09,440
قبلاً یک کلیپ ریاضی که
5
00:00:09,440 –> 00:00:11,120
حافظه پنهان تحت یادگیری ماشینی
6
00:00:11,120 –> 00:00:12,530
اکنون وقت آن است که به جلو برویم
7
00:00:12,530 –> 00:00:14,540
مرحله ای که مطمئناً منتظر آن هستید
8
00:00:14,540 –> 00:00:16,939
برنامه نویسی در پایان بهتر است
9
00:00:16,939 –> 00:00:18,560
از این ویدیو شما به آن مسلط خواهید شد
10
00:00:18,560 –> 00:00:20,480
اصول اولیه برای توسعه یک برنامه
11
00:00:20,480 –> 00:00:22,339
محاسبات با زبان پایتون
12
00:00:22,339 –> 00:00:29,089
سوال اول اینجاست
13
00:00:29,089 –> 00:00:30,949
ممکن است برخی بپرسند که چرا
14
00:00:30,949 –> 00:00:33,410
آیا زبان پایتون را یاد می گیرید؟
15
00:00:33,410 –> 00:00:35,030
هنگامی که ما دستگاه را در طول هیچ کدام انجام می دهیم
16
00:00:35,030 –> 00:00:37,340
چرا جاوا یا c++ و خوب نیست
17
00:00:37,340 –> 00:00:39,140
دلیل خیلی ساده این است که پایتون
18
00:00:39,140 –> 00:00:41,359
و زبانی که بیشترین را در خود دارد
19
00:00:41,359 –> 00:00:43,519
کتابخانه بیشترین ابزار را دارد
20
00:00:43,519 –> 00:00:45,199
منابع برای ساخت ماشین
21
00:00:45,199 –> 00:00:47,359
یادگیری و اگر پایتون یاد بگیرید شما
22
00:00:47,359 –> 00:00:48,800
شانس را در کنار خود قرار دهید
23
00:00:48,800 –> 00:00:51,109
برای داشتن یک کار عالی در بزرگ
24
00:00:51,109 –> 00:00:53,809
جعبه هایی مانند گوگل آمازون فیس بوک
25
00:00:53,809 –> 00:00:55,160
خلاصه فکر کنم قانع شدی
26
00:00:55,160 –> 00:00:57,079
بنابراین در اینجا ما برای شروع باید
27
00:00:57,079 –> 00:00:59,030
پایتون را روی کامپیوتر خود نصب کنید
28
00:00:59,030 –> 00:01:00,829
بنابراین برای آن دو مدرسه یک وجود دارد
29
00:01:00,829 –> 00:01:02,629
افراد مدرسه جانبی که پیچیده می شوند
30
00:01:02,629 –> 00:01:04,280
زندگی و از سوی دیگر آناکوندا وجود دارد
31
00:01:04,280 –> 00:01:06,770
آناکوندا توزیعی از
32
00:01:06,770 –> 00:01:08,479
پایتون که شامل تمامی نرم افزارها می باشد
33
00:01:08,479 –> 00:01:10,610
و تمام کتابخانه هایی که دارید
34
00:01:10,610 –> 00:01:12,409
نیاز به انجام یادگیری ماشین و
35
00:01:12,409 –> 00:01:14,329
دیپلم برای نصب آن بسیار است
36
00:01:14,329 –> 00:01:16,189
ساده شما به آناکوندا بروید
37
00:01:16,189 –> 00:01:17,899
نقطه ها به عنوان دانلود
38
00:01:17,899 –> 00:01:20,000
آخرین نسخه یک condat با
39
00:01:20,000 –> 00:01:22,369
آخرین نسخه پایتون
40
00:01:22,369 –> 00:01:23,869
آن را دانلود و نصب کنید
41
00:01:23,869 –> 00:01:25,700
باید تقریباً 30 دقیقه از شما وقت بگیرد
42
00:01:25,700 –> 00:01:27,140
بنابراین شما کمی قهوه درست کنید و چه زمانی
43
00:01:27,140 –> 00:01:28,820
تو برگردی خوبه همه چیز آماده است
44
00:01:28,820 –> 00:01:31,250
همه چیز آماده بود، بنابراین وقتی راه اندازی کردیم
45
00:01:31,250 –> 00:01:33,290
آناکوندا این چیزی است که ما با آن مواجه می شویم
46
00:01:33,290 –> 00:01:35,180
چندین برنامه و ما
47
00:01:35,180 –> 00:01:37,159
ماشین در اتحادیه بیشتر از دو استفاده می کند
48
00:01:37,159 –> 00:01:39,860
از جمله آنها عنکبوت و مشتری است
49
00:01:39,860 –> 00:01:41,930
نوت بوک پس هر دو هستند
50
00:01:41,930 –> 00:01:43,460
ویرایشگرهای متن و به ما اجازه می دهند
51
00:01:43,460 –> 00:01:45,409
کد ایجاد کنید اما برخی افراد
52
00:01:45,409 –> 00:01:47,240
ترجیح خواهد داد که دیگران را کنار بزند
53
00:01:47,240 –> 00:01:49,189
اسپایدر رو ترجیح میدم
54
00:01:49,189 –> 00:01:50,420
من قصد دارم این کار را انجام دهم در این ویدیو من است
55
00:01:50,420 –> 00:01:51,829
به شما نشان خواهد داد که چگونه به خودتان خدمت کنید
56
00:01:51,829 –> 00:01:53,780
از هر دو و در پایان ویدیو شما
57
00:01:53,780 –> 00:01:55,430
می توانید در نظر به من بگویید کدام یک
58
00:01:55,430 –> 00:01:56,270
شما ترجیح میدهید
59
00:01:56,270 –> 00:01:57,560
ما اینطوری هستیم بیا بریم ما
60
00:01:57,560 –> 00:01:59,460
با عنکبوت شروع کنید
61
00:01:59,460 –> 00:02:02,800
[موسیقی]
62
00:02:03,280 –> 00:02:04,990
خوب وقتی وارد شدیم
63
00:02:04,990 –> 00:02:07,330
عنکبوت سوال این است که ما چه کنیم
64
00:02:07,330 –> 00:02:08,619
برای ساختن برنامه نوشته شده است
65
00:02:08,619 –> 00:02:10,630
بنابراین اگر هدف شما این است
66
00:02:10,630 –> 00:02:12,880
با جزئیات به زبان مسلط شوید
67
00:02:12,880 –> 00:02:15,040
پایتون برای یادگیری ماشین
68
00:02:15,040 –> 00:02:17,140
بنابراین من شما را به مشورت
69
00:02:17,140 –> 00:02:19,750
لیست پخش ویژه پایتون یادگیری ماشینی
70
00:02:19,750 –> 00:02:21,520
که شامل 30 ویدیو می باشد
71
00:02:21,520 –> 00:02:23,560
یک لینک در توضیحات وجود دارد و من
72
00:02:23,560 –> 00:02:25,180
در آخر این لینک هم قرار میدم
73
00:02:25,180 –> 00:02:25,569
ویدئو
74
00:02:25,569 –> 00:02:27,810
در ضمن در این ویدیو خواهیم دید
75
00:02:27,810 –> 00:02:31,060
ضروریات آنچه باید دانست
76
00:02:31,060 –> 00:02:32,680
که در ویدیوی بعدی شما
77
00:02:32,680 –> 00:02:35,620
می تواند معادلات را اجرا کند
78
00:02:35,620 –> 00:02:37,900
رگرسیون خطی که ما در آن مطالعه کردیم
79
00:02:37,900 –> 00:02:38,680
این تشکیلات
80
00:02:38,680 –> 00:02:40,420
بنابراین در این ویدیو خواهیم دید
81
00:02:40,420 –> 00:02:42,400
نحوه ایجاد متغیرهای دستکاری
82
00:02:42,400 –> 00:02:43,959
نحوه نمایش چیزها در
83
00:02:43,959 –> 00:02:45,880
کنسول ما سه ساختار را مشاهده خواهیم کرد
84
00:02:45,880 –> 00:02:47,380
کنترلی که کاملا ضروری است
85
00:02:47,380 –> 00:02:49,269
استاد برای توسعه
86
00:02:49,269 –> 00:02:50,860
الگوریتم ها و همچنین خواهیم دید که چگونه
87
00:02:50,860 –> 00:02:52,720
توابع و چگونگی خودمان را ایجاد کنیم
88
00:02:52,720 –> 00:02:54,760
مسئول عملکردهایی است که به ما می رسد
89
00:02:54,760 –> 00:02:57,250
بسته بندی برای ساخت لنگر ماشینی
90
00:02:57,250 –> 00:02:58,630
اما اول از همه به شما می روم
91
00:02:58,630 –> 00:02:59,709
نحوه نوشتن را نشان دهید
92
00:02:59,709 –> 00:03:01,510
نظرات در پایتون زیرا
93
00:03:01,510 –> 00:03:02,800
بازخورد بسیار مهم است
94
00:03:02,800 –> 00:03:05,019
برنامه نویسی برای مستندسازی کد ما
95
00:03:05,019 –> 00:03:08,260
یادداشت کوچک متوفی برای آن 1 ساعت می نویسیم
96
00:03:08,260 –> 00:03:10,329
و بعد از h
97
00:03:10,329 –> 00:03:12,430
همه موارد زیر در نظرات است
98
00:03:12,430 –> 00:03:14,860
بنابراین توسط دستگاه خوانده نمی شود
99
00:03:14,860 –> 00:03:17,680
این و یک نظر برای نوشتن
100
00:03:17,680 –> 00:03:19,180
نظرات چند خطی
101
00:03:19,180 –> 00:03:21,519
سه آپستروف بنویسیم و آنجا می توانیم
102
00:03:21,519 –> 00:03:23,769
چند نت بنویسید یک نت ما 2
103
00:03:23,769 –> 00:03:24,400
و غیره
104
00:03:24,400 –> 00:03:26,230
تا این سه را ببندیم
105
00:03:26,230 –> 00:03:27,790
آپاستروف بنابراین این دستگاه ها خواهد بود
106
00:03:27,790 –> 00:03:29,350
در آن زمان در دستگاه نادیده گرفته شد
107
00:03:29,350 –> 00:03:31,269
برای اجرای برنامه در حال حاضر برای
108
00:03:31,269 –> 00:03:33,220
ایجاد متغیر در پایتون ساده است
109
00:03:33,220 –> 00:03:36,220
برای مثال یک متغیر x ایجاد می کنیم و ما
110
00:03:36,220 –> 00:03:38,530
به آن مقدار 2 و در این زمان اختصاص می دهد
111
00:03:38,530 –> 00:03:40,570
در آنجا می توانیم کد خود را اجرا کنیم
112
00:03:40,570 –> 00:03:43,090
مطبوعات رایفایزن
113
00:03:43,090 –> 00:03:46,269
کلید f5 را در کنسول ما وارد کنید
114
00:03:46,269 –> 00:03:48,970
پایین سمت راست و خوب اسپایدر به ما می گوید
115
00:03:48,970 –> 00:03:50,859
که برنامه ای که در آن ضبط می شود
116
00:03:50,859 –> 00:03:52,660
این مکان در دیسک ما وجود دارد
117
00:03:52,660 –> 00:03:53,170
کامپیوترها
118
00:03:53,170 –> 00:03:54,579
بنابراین این جایی است که من ذخیره می کنم
119
00:03:54,579 –> 00:03:56,440
فایل خوب است این برنامه خوب است
120
00:03:56,440 –> 00:03:59,410
اجرا شده و در قسمت بالایی
121
00:03:59,410 –> 00:03:59,799
درست
122
00:03:59,799 –> 00:04:01,630
سن کاوشگر متغیرها است
123
00:04:01,630 –> 00:04:05,350
که به من می گوید که یک متغیر x که دارای است
124
00:04:05,350 –> 00:04:07,660
مقدار 2 در قسمت نوشته شده است
125
00:04:07,660 –> 00:04:08,640
حافظه کامپیوتر
126
00:04:08,640 –> 00:04:10,710
بنابراین البته همانطور که در یک
127
00:04:10,710 –> 00:04:12,090
ماشین حساب و ما می توانیم از آن بسازیم
128
00:04:12,090 –> 00:04:13,800
عملیات ریاضی در شروع
129
00:04:13,800 –> 00:04:17,100
به عنوان مثال می توانیم z را برابر x x y کنیم
130
00:04:17,100 –> 00:04:19,079
اگر الان کدهایمان را اجرا کنم چه می شود
131
00:04:19,079 –> 00:04:21,450
من یک var a b x y و z دارم که 3 برابر است
132
00:04:21,450 –> 00:04:23,760
2 ما همچنین می توانیم متغیرها را تقسیم کنیم
133
00:04:23,760 –> 00:04:25,950
در اینجا ما می توانیم قدرت هایی برای
134
00:04:25,950 –> 00:04:27,300
ساختن اراده قدرتمند از دو استفاده می کند
135
00:04:27,300 –> 00:04:29,910
ضرب نماد که خوب است
136
00:04:29,910 –> 00:04:32,190
کلاسیک حالا اگر بخواهیم چاپ کنیم
137
00:04:32,190 –> 00:04:34,800
نتیجه در کنسول ما که
138
00:04:34,800 –> 00:04:37,320
بسیار کاربردی است و ما از آن استفاده می کنیم
139
00:04:37,320 –> 00:04:39,480
دستور print اکنون می توانم
140
00:04:39,480 –> 00:04:41,430
برای مثال مقدار دو را چاپ کنید
141
00:04:41,430 –> 00:04:41,730
ایدز
142
00:04:41,730 –> 00:04:43,410
دفعه بعد که من را اجرا می کنم
143
00:04:43,410 –> 00:04:44,730
برنامه در کنسول i خوب است
144
00:04:44,730 –> 00:04:46,560
من متغیر مقدار the را دارم
145
00:04:46,560 –> 00:04:48,870
متغیر z که همه اینها را چاپ می کند
146
00:04:48,870 –> 00:04:51,150
این اصول اولیه است در حال حاضر زمانی که ما انجام می دهیم
147
00:04:51,150 –> 00:04:53,010
از برنامه نویسی ما فقط نمی نویسیم
148
00:04:53,010 –> 00:04:54,570
یک سری متغیرها و محاسبات
149
00:04:54,570 –> 00:04:55,860
البته مثل ماشین حساب
150
00:04:55,860 –> 00:04:57,930
نه در عوض ما الگوریتم ها را ایجاد می کنیم
151
00:04:57,930 –> 00:05:00,210
و به نوعی الگوریتم ایجاد کند
152
00:05:00,210 –> 00:05:00,990
باهوش
153
00:05:00,990 –> 00:05:05,780
ما ساختارهای کنترلی را اختراع کردیم
154
00:05:07,300 –> 00:05:08,370
[موسیقی]
155
00:05:08,370 –> 00:05:11,130
و سه ساختار کنترلی مهم
156
00:05:11,130 –> 00:05:12,840
سازه ها محبوب هستند
157
00:05:12,840 –> 00:05:15,750
مشروط اگر حلقه سلامت باشد
158
00:05:15,750 –> 00:05:18,660
بیایید با فرهای قوی و وحشی شروع کنیم
159
00:05:18,660 –> 00:05:20,430
نحوه ایجاد الگوریتم با
160
00:05:20,430 –> 00:05:22,830
سازه ها اگر جهنم عالی است
161
00:05:22,830 –> 00:05:23,430
شهودی
162
00:05:23,430 –> 00:05:25,340
در واقع به ما این امکان را می دهد که اجرا کنیم
163
00:05:25,340 –> 00:05:28,020
دستورات خاص خطوط خاصی از
164
00:05:28,020 –> 00:05:30,600
کد ما فقط در صورتی
165
00:05:30,600 –> 00:05:33,930
شرایط برای مثال بررسی می شود
166
00:05:33,930 –> 00:05:36,270
تصور کنید که ما یک متغیر سیگنال هستیم
167
00:05:36,270 –> 00:05:38,010
که صفر است
168
00:05:38,010 –> 00:05:42,150
خوب می توانم بگویم سیگنال برابر است یا خیر
169
00:05:42,150 –> 00:05:45,479
به یک کولون در خط
170
00:05:45,479 –> 00:05:49,139
بنابراین گرفته شده شما تنظیم هشدار خود را اگر
171
00:05:49,139 –> 00:05:50,130
من این کد را اجرا می کنم
172
00:05:50,130 –> 00:05:52,770
خوب هیچ اتفاقی نمی افتد هیچ چیزی نیست
173
00:05:52,770 –> 00:05:55,530
به دلیل سیگنال در کنسول چاپ شده است
174
00:05:55,530 –> 00:05:57,479
مساوی با سیگنال نیست برابر است با
175
00:05:57,479 –> 00:06:00,229
صفر بنابراین این خط وجود ندارد
176
00:06:00,229 –> 00:06:02,520
اعدام شده توسط جهان توسط قلب من تو
177
00:06:02,520 –> 00:06:04,620
در گذر متوجه شوید که خط من و
178
00:06:04,620 –> 00:06:06,360
افست از خطوط دیگر
179
00:06:06,360 –> 00:06:08,370
او در پاراگراف و به خوبی همه
180
00:06:08,370 –> 00:06:10,590
خطوطی که به این صورت تورفتگی خواهند داشت
181
00:06:10,590 –> 00:06:12,660
ما می توانیم خط دیگری داشته باشیم
182
00:06:12,660 –> 00:06:14,610
در اینجا یک سری کد برای مثال که
183
00:06:14,610 –> 00:06:17,940
باعث می شود ماشین را متوقف کنیم خوب است
184
00:06:17,940 –> 00:06:20,700
تمام خطوط آن به
185
00:06:20,700 –> 00:06:24,120
سیگنال شرط کمی خواستنی است
186
00:06:24,120 –> 00:06:26,280
نشان دهید که آیا سیگنال اکنون وارد است یا خیر
187
00:06:26,280 –> 00:06:27,240
اثر برابر با 1
188
00:06:27,240 –> 00:06:30,360
خیلی خوب من پیام هشدار را دارم که
189
00:06:30,360 –> 00:06:32,550
اکنون نمایش داده می شود اگر واقعاً من است
190
00:06:32,550 –> 00:06:34,470
سیگنال برابر با 1 نیست
191
00:06:34,470 –> 00:06:36,389
برابر با صفر است پس من هنوز می توانم
192
00:06:36,389 –> 00:06:38,370
چیزی را روی صفحه نمایش دهید
193
00:06:38,370 –> 00:06:39,389
گفتن سلامتی
194
00:06:39,389 –> 00:06:41,849
یعنی در غیر این صورت به خوبی امتیاز را دو برابر کنید
195
00:06:41,849 –> 00:06:45,490
شما به عنوان مثال به ما هشدار می دهید
196
00:06:45,490 –> 00:06:47,889
اگر اجرا کنم تخیل زیادی دارم
197
00:06:47,889 –> 00:06:48,490
کدهای ما
198
00:06:48,490 –> 00:06:51,460
سپس من پیام هشدارهای ما را دارم که
199
00:06:51,460 –> 00:06:53,380
اکنون یک چیز آخر ظاهر می شود
200
00:06:53,380 –> 00:06:55,000
این است که ما می توانیم پول ایجاد کنیم
201
00:06:55,000 –> 00:06:57,400
شرایط، یعنی اگر اولین
202
00:06:57,400 –> 00:07:00,160
آن موقع من شرایط برقرار نشد
203
00:07:00,160 –> 00:07:03,340
می تواند اگر سلامتی و تست الف انجام دهد
204
00:07:03,340 –> 00:07:05,770
یک شرط دیگر و این در پایتون
205
00:07:05,770 –> 00:07:08,169
در ده سال ihf کاهش می یابد بنابراین ما خواهیم کرد
206
00:07:08,169 –> 00:07:11,800
نوشتن l سیگنال ihf بالاتر است یا
207
00:07:11,800 –> 00:07:16,599
برابر با 0 دو نقطه توجه prinz اگر
208
00:07:16,599 –> 00:07:19,150
من کدم را در آنجا سیگنال اجرا می کنم
209
00:07:19,150 –> 00:07:21,099
بزرگتر یا مساوی صفر است
210
00:07:21,099 –> 00:07:22,900
از آنجایی که خود برابر با صفر است
211
00:07:22,900 –> 00:07:25,930
پیام هشدار نمایش داده می شود و
212
00:07:25,930 –> 00:07:26,860
پیام
213
00:07:26,860 –> 00:07:28,960
هشدارهای ما نمایش داده نمی شود
214
00:07:28,960 –> 00:07:30,280
صرفاً به این دلیل که این شرایط دارد
215
00:07:30,280 –> 00:07:33,159
بررسی شد بنابراین ما خطوط را اجرا می کنیم
216
00:07:33,159 –> 00:07:35,380
کد به این شرط بستگی دارد و
217
00:07:35,380 –> 00:07:36,970
سپس این را به طور کامل ترک می کنیم
218
00:07:36,970 –> 00:07:37,990
ساختار کنترل
219
00:07:37,990 –> 00:07:40,270
ما برای ساختار کنترل if می بینیم
220
00:07:40,270 –> 00:07:43,330
alif health و به هر حال کد ما
221
00:07:43,330 –> 00:07:44,919
من کمی کثیف وجود دارد
222
00:07:44,919 –> 00:07:47,409
یک ترفند کوچک برای شما نشان می دهد
223
00:07:47,409 –> 00:07:48,819
کمی چسب خود را مرتب کنید
224
00:07:48,819 –> 00:07:51,490
ایجاد عناوین در spider برای آن
225
00:07:51,490 –> 00:07:53,680
شما control4 را فشار می دهید و در آنجا می توانید
226
00:07:53,680 –> 00:07:56,050
کمی به عنوان نظر بنویس
227
00:07:56,050 –> 00:07:58,840
عنوان کمی برای ba خوب کمی
228
00:07:58,840 –> 00:08:01,360
کد خود را به اینجا تقسیم کنید که یک است
229
00:08:01,360 –> 00:08:03,009
ترفند کوچکی که برای آن هدیه است
230
00:08:03,009 –> 00:08:04,659
من خوبم الان فکر میکنم تو
231
00:08:04,659 –> 00:08:06,219
شما به خوبی درک کردید که چگونه از آن استفاده کنید
232
00:08:06,219 –> 00:08:08,889
از عنکبوت بنابراین من عنکبوت را ترک خواهم کرد
233
00:08:08,889 –> 00:08:11,740
برای راه اندازی نوت بوک مشتری
234
00:08:11,740 –> 00:08:13,060
از بین رفته است، بنابراین وقتی ما وارد می شویم
235
00:08:13,060 –> 00:08:15,340
مشتری با این صفحه روبرو می شویم که
236
00:08:15,340 –> 00:08:16,569
دسترسی به فایل های مختلف را می دهد
237
00:08:16,569 –> 00:08:18,430