در این مطلب، ویدئو اصول پایتون با Google Colab – DIY-2b با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:14:07
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:02,490
ویدیویی که در مورد نحوه نصب
2
00:00:02,490 –> 00:00:05,100
G Drive خود بر روی برنامه جالب Google صحبت
3
00:00:05,100 –> 00:00:08,039
کردیم تا برای دسترسی آسان به
4
00:00:08,039 –> 00:00:10,740
تمام فایل های شما در دسترس باشد در این ویدیو من قصد دارم
5
00:00:10,740 –> 00:00:12,570
کمی در مورد Python صحبت کنم تا
6
00:00:12,570 –> 00:00:14,429
افرادی که آشنا نیستند
7
00:00:14,429 –> 00:00:17,630
با پایتون میتوانید کمی پایتون یاد بگیرید
8
00:00:17,630 –> 00:00:20,609
و سپس
9
00:00:20,609 –> 00:00:22,260
با یادگیری ماشینی و یادگیری عمیقی
10
00:00:22,260 –> 00:00:25,320
که در حال انجام آن هستند، حرکت کنید تا
11
00:00:25,320 –> 00:00:28,140
این کار برای شروع کار انجام شود
12
00:00:28,140 –> 00:00:29,670
که در لینک Google Drive
13
00:00:29,670 –> 00:00:30,960
ذکر شده در توضیحات ویدیو موجود است.
14
00:00:30,960 –> 00:00:34,620
اکنون بخش اول چاپ است، بنابراین
15
00:00:34,620 –> 00:00:38,790
این یک نوت بوک پایتون است و
16
00:00:38,790 –> 00:00:43,410
توسط سلول ها اجرا می شود، بنابراین این یک سلول است و
17
00:00:43,410 –> 00:00:46,440
فقط یک عبارت چاپی برای اجرای این سلول است
18
00:00:46,440 –> 00:00:48,480
، اینجا کلیک کنید و می بینید که
19
00:00:48,480 –> 00:00:50,610
hello world چاپ شده است اگر بخواهید برای
20
00:00:50,610 –> 00:00:52,739
افزودن یک سلول دیگر به کد، اینجا را
21
00:00:52,739 –> 00:00:59,699
کلیک می کنم و می گویم کد من را چاپ
22
00:00:59,699 –> 00:01:04,110
کنید، بنابراین کد من را چاپ کنید،
23
00:01:04,110 –> 00:01:06,090
چیزی که
24
00:01:06,090 –> 00:01:09,090
در این بخش می
25
00:01:09,090 –> 00:01:11,490
26
00:01:11,490 –> 00:01:14,909
آموزیم. if-el دستور se
27
00:01:14,909 –> 00:01:18,000
for and while do loops فریم های داده و
28
00:01:18,000 –> 00:01:20,340
توابع تعریف شده توسط کاربر واقعا سریع
29
00:01:20,340 –> 00:01:20,759
30
00:01:20,759 –> 00:01:23,119
هستند، اولین مورد این است که
31
00:01:23,119 –> 00:01:25,560
هر زمان پایتون را انجام می دهید، بسته ها را وارد کنید،
32
00:01:25,560 –> 00:01:27,540
میلیون ها و میلیون ها بسته
33
00:01:27,540 –> 00:01:30,810
در دسترس هستند که بدیهی است که این یک
34
00:01:30,810 –> 00:01:32,939
منبع باز است و این بسته ها می توانند به شما در
35
00:01:32,939 –> 00:01:35,939
نوشتن کد واقعا کمک کنند. به سرعت، بنابراین این
36
00:01:35,939 –> 00:01:38,250
چند بسته متداول برای پانداهای تنسورفلو numpy
37
00:01:38,250 –> 00:01:42,180
و مراقب هستند و فرض کنید این
38
00:01:42,180 –> 00:01:45,930
چاپ برای چاپ نسخه است، بنابراین kr
39
00:01:45,930 –> 00:01:47,899
ما را می ترساند، می توانید این کار را برای تنسورفلو
40
00:01:47,899 –> 00:01:51,000
numpy و پانداها و همچنین
41
00:01:51,000 –> 00:01:52,860
نسخه زیر خط دو برابر در امتیاز انجام
42
00:01:52,860 –> 00:01:56,600
دهید، بیایید این کار را در آنجا انجام دهیم
43
00:01:56,600 –> 00:02:00,090
برای یادگیری دستور چاپ بعدی بروید، ما
44
00:02:00,090 –> 00:02:02,670
قبلاً آن را یاد گرفتیم، اما این اولین
45
00:02:02,670 –> 00:02:04,469
عبارت چاپی است، این است که پایتون این کار را
46
00:02:04,469 –> 00:02:07,500
انجام دهید، این آموزش است و سپس چاپ 4
47
00:02:07,500 –> 00:02:09,419
بعلاوه 2 قرار است 6 را در اینجا چاپ کند،
48
00:02:09,419 –> 00:02:13,520
بیایید
49
00:02:13,520 –> 00:02:17,540
انتساب متغیر بسیار سریع را انجام دهیم بسیار و برای اجرای
50
00:02:17,540 –> 00:02:19,960
این می توانید روی آن کلیک کنید،
51
00:02:19,960 –> 00:02:22,910
سلول های متعددی باز می شوند، این سلول ها
52
00:02:22,910 –> 00:02:25,070
شماره گذاری می شوند اگر ماوس خود را نگه دارید و
53
00:02:25,070 –> 00:02:28,910
این خروجی است، بنابراین فقط کمی بازی
54
00:02:28,910 –> 00:02:29,420
کنید.
55
00:02:29,420 –> 00:02:32,420
انتساب متغیر a برابر با 10 است، یک
56
00:02:32,420 –> 00:02:36,770
عدد صحیح B برابر با شناور اعشاری است و
57
00:02:36,770 –> 00:02:39,350
C یک رشته است که میخواهم بگویم تایپ کنید
58
00:02:39,350 –> 00:02:42,140
و شما میگویید در float و رشته فقط
59
00:02:42,140 –> 00:02:47,240
آن را اجرا کنید اکنون اینها متغیرها را چاپ میکنند،
60
00:02:47,240 –> 00:02:49,970
بنابراین این دو اعشار چاپ میکند.
61
00:02:49,970 –> 00:02:52,460
مکانها در اینجا، بنابراین اگر B
62
00:02:52,460 –> 00:02:56,060
تعداد اعشار زیادی داشته باشد، درصد پنج نقطه
63
00:02:56,060 –> 00:02:59,450
2f فقط دو رقم اعشار چاپ میکند
64
00:02:59,450 –> 00:03:03,440
، به علاوه 100 میشود 110،
65
00:03:03,440 –> 00:03:08,330
هشت تقسیم بر چهار، یک / چهار
66
00:03:08,330 –> 00:03:10,810
اسلش دوبل به شما مقدار کف
67
00:03:10,810 –> 00:03:15,160
باقیمانده را میدهد. درصد و توان
68
00:03:15,160 –> 00:03:18,920
افزایش یافته به توان دو ستاره است، اجازه دهید
69
00:03:18,920 –> 00:03:22,070
آن را اجرا کنیم، آنها باید کمی تمرین
70
00:03:22,070 –> 00:03:25,310
کنید مجموعه بعدی
71
00:03:25,310 –> 00:03:28,130
بیانیه های چاپی من فقط چاپ می کنم که 20 است.
72
00:03:28,130 –> 00:03:31,850
73
00:03:31,850 –> 00:03:35,540
10 در جایی دوباره اجرا
74
00:03:35,540 –> 00:03:37,700
می کنم، شما
75
00:03:37,700 –> 00:03:39,740
فعلاً به یک ایستاده بروید و سپس من
76
00:03:39,740 –> 00:03:42,740
در اینجا عملگر منطقی را افزایش می دهم
77
00:03:42,740 –> 00:03:45,860
که به این معنی است که a بزرگتر یا مساوی با
78
00:03:45,860 –> 00:03:46,370
5
79
00:03:46,370 –> 00:03:50,210
است، بدیهی است که 10 است، بنابراین اینطور نیست،
80
00:03:50,210 –> 00:03:54,110
البته بزرگتر از 5 برابر است با 5
81
00:03:54,110 –> 00:03:55,940
نادرست برابر با 10
82
00:03:55,940 –> 00:03:58,040
بله درست است و می بینید که چگونه به دو
83
00:03:58,040 –> 00:04:01,820
تکلیف مساوی داده می شود a برابر با
84
00:04:01,820 –> 00:04:05,690
5 درست نیست و سپس این یک یا عبارت است
85
00:04:05,690 –> 00:04:09,800
و اینگونه است که چگونه جمع a را افزایش می دهید
86
00:04:09,800 –> 00:04:13,310
و به همین دلیل است که اگر دفعه بعد اجرا کنم نگران
87
00:04:13,310 –> 00:04:15,620
باشید لطفا توجه داشته باشید که
88
00:04:15,620 –> 00:04:18,649
20 و 30 باشید هر چند دفعه که
89
00:04:18,649 –> 00:04:22,640
اجرا می کنید 10 افزایش می یابد، در مرحله
90
00:04:22,640 –> 00:04:26,760
بعد رشته ها است، بنابراین ما
91
00:04:26,760 –> 00:04:29,340
C را به عنوان الگوی بازی Python تعریف کرده ایم
92
00:04:29,340 –> 00:04:34,220
و من فقط آن را اجرا می
93
00:04:34,220 –> 00:04:35,520
کنم، شما بروید،
94
00:04:35,520 –> 00:04:40,080
بنابراین C 5 215 می شود. با 0 شروع می شود
95
00:04:40,080 –> 00:04:47,520
پس 0 1 2 3 4 و 5 و به 15 مکان می رود
96
00:04:47,520 –> 00:04:52,500
و به همین دلیل است که می گویید
97
00:04:52,500 –> 00:05:00,200
pet nd و PL ay y py را می شناسید بنابراین از 5 تا 15
98
00:05:00,200 –> 00:05:04,020
با 0 شروع می شود این یک نقطه نمایه C
99
00:05:04,020 –> 00:05:07,830
است که در بالا به بالا می رود. در مورد آن C نقطه
100
00:05:07,830 –> 00:05:10,530
کوچکتر به حروف کوچکتر می شود آن C نقطه
101
00:05:10,530 –> 00:05:14,880
تقسیم بر اساس فضاها قرار است
102
00:05:14,880 –> 00:05:21,060
آن را در آرایه ای تقسیم کند با این
103
00:05:21,060 –> 00:05:23,850
فاصله به عنوان متمایز
104
00:05:23,850 –> 00:05:26,490
کننده جداکننده و طول C این
105
00:05:26,490 –> 00:05:31,260
کاراکترها را در C می شمارد فقط اکنون آن را اجرا کنید. بیایید
106
00:05:31,260 –> 00:05:33,180
در مورد دانش آموزان صحبت کنیم تاپل ها چیزی جز
107
00:05:33,180 –> 00:05:36,480
مجموعه داده های مرتب نیستند و می توانند
108
00:05:36,480 –> 00:05:38,490
انواع داده های مختلط را نگه دارند. همه در اینجا نوشته شده است
109
00:05:38,490 –> 00:05:41,550
و فایل برای شما در اینجا قابل دسترسی است،
110
00:05:41,550 –> 00:05:46,290
فقط کافی است آن را اجرا کنید، می توانید ضربه بزنید.
111
00:05:46,290 –> 00:05:50,810
112
00:05:50,810 –> 00:05:56,160
113
00:05:56,160 –> 00:06:00,120
114
00:06:00,120 –> 00:06:02,340
منفی 1 قرار است از
115
00:06:02,340 –> 00:06:05,010
پشت از پشت از پشت از انتها شروع شود
116
00:06:05,010 –> 00:06:08,520
و اولین مقدار را از انتهای
117
00:06:08,520 –> 00:06:14,340
1 تا 2 می بینید که 1 تا 2 چاپ می شود بنابراین
118
00:06:14,340 –> 00:06:20,100
الگوی نمایش منفی 1 را 42 چاپ می کند
119
00:06:20,100 –> 00:06:23,580
زیرا دوباره از پشت
120
00:06:23,580 –> 00:06:26,310
و در نهایت منفی 4 به منفی 2 می
121
00:06:26,310 –> 00:06:28,710
توانید از اینجا بفهمید که این الگوی
122
00:06:28,710 –> 00:06:32,220
بازی Python n 10 است، بنابراین این تاپل تاپل
123
00:06:32,220 –> 00:06:34,500
مجموعه ای مرتب از داده ها است فقط آن را اجرا کنید
124
00:06:34,500 –> 00:06:37,020
و به همان خوبی اجرا می شود
125
00:06:37,020 –> 00:06:40,320
که لیست لیست فقط جستجو می شود.
126
00:06:40,320 –> 00:06:43,260
از عناصر و می توان آن را تغییر داد، بنابراین
127
00:06:43,260 –> 00:06:46,650
شما یک لیست در ابتدا داشته باشید، ا