در این مطلب، ویدئو پایتون در مقابل C در سرعت با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:09:56
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:04,010 –> 00:00:06,859
[موسیقی]
2
00:00:06,859 –> 00:00:09,719
خوب، بینندهای به نام کانر دان
3
00:00:09,719 –> 00:00:12,300
این سؤال را پرسیده است، او میخواهد بداند چگونه
4
00:00:12,300 –> 00:00:14,070
میتوان سرعت هر
5
00:00:14,070 –> 00:00:17,640
زبانی را از ابتدا تا پایان دو
6
00:00:17,640 –> 00:00:19,260
یا چند زبان در ترکیب یک
7
00:00:19,260 –> 00:00:20,970
الگوریتم
8
00:00:20,970 –> 00:00:23,430
مقایسه کرد تا مثال ملموستری ارائه دهد. الگوریتم مرتبسازی سریع
9
00:00:23,430 –> 00:00:27,960
در C و پایتون و
10
00:00:27,960 –> 00:00:30,359
احتمالاً در آموزش آینده به الگوریتم مرتبسازی سریع او خواهیم رسید،
11
00:00:30,359 –> 00:00:31,349
اما من فقط میخواهم به
12
00:00:31,349 –> 00:00:33,300
سرعت به شما نشان دهم که چگونه سرعت را مقایسه کنید،
13
00:00:33,300 –> 00:00:35,820
اساساً زمان
14
00:00:35,820 –> 00:00:39,660
اجرای برنامه چقدر سریع است و من این را دارم
15
00:00:39,660 –> 00:00:40,980
چیزی که در گذشته نشان دادهام، اما بدم
16
00:00:40,980 –> 00:00:44,730
نمیآید که دوباره آن را مرور
17
00:00:44,730 –> 00:00:48,090
کنم و ببینیم من دو فایل اینجا دارم با کد،
18
00:00:48,090 –> 00:00:49,980
اولی مقداری کد C است که به آن
19
00:00:49,980 –> 00:00:52,829
نقطه ریاضی C میگویند.
20
00:00:52,829 –> 00:00:54,390
ریاضی ما یکی را اضافه می
21
00:00:54,390 –> 00:00:56,850
کنیم، در اینجا یک تابع داریم، تابع
22
00:00:56,850 –> 00:00:59,399
یک متغیر عدد صحیح صفر ایجاد
23
00:00:59,399 –> 00:01:02,129
می کند، در حالی که آن متغیر X کمتر
24
00:01:02,129 –> 00:01:05,309
از 10000 است و هر بار 1 به X اضافه می کند، بنابراین
25
00:01:05,309 –> 00:01:07,979
10000 بار حلقه بزنید و خروجی را
26
00:01:07,979 –> 00:01:09,750
با 0 در انتهای آن چاپ کنید. تابع
27
00:01:09,750 –> 00:01:12,180
پس بیایید برویم پیشاپیش آن را ذخیره کنید و بیایید
28
00:01:12,180 –> 00:01:16,560
از GCC برای کامپایل کردن آن نقطه ریاضی GCC استفاده کنیم تا ریاضی الکل خروجی C را جمع آوری کنیم
29
00:01:16,560 –> 00:01:19,710
و اگر فقط
30
00:01:19,710 –> 00:01:22,710
ریاضی را با نقطه اسلش کنیم، خیلی سریع اجرا می شود،
31
00:01:22,710 –> 00:01:28,229
بیایید زمان را به صورت ریاضی نقطه بریده انجام دهیم و در اینجا
32
00:01:28,229 –> 00:01:30,509
می توانید خروجی زمان را در زمان هایی ببینید
33
00:01:30,509 –> 00:01:33,000
که چقدر طول می کشد. طول می کشد تا برنامه اجرا شود
34
00:01:33,000 –> 00:01:35,189
شما زمان کاربر و زمان سیستم را دارید
35
00:01:35,189 –> 00:01:37,920
و از آنچه من خواندم زمان کاربر مدت زمان
36
00:01:37,920 –> 00:01:41,369
پردازش آن توسط
37
00:01:41,369 –> 00:01:43,950
CPU است و زمان سیستم مدت زمانی است که
38
00:01:43,950 –> 00:01:46,490
سیستم عامل و سیستم عامل برای انجام هر کاری طول می کشد.
39
00:01:46,490 –> 00:01:49,110
لازم است این کار را انجام دهد بهترین
40
00:01:49,110 –> 00:01:52,500
راه از آنچه خوانده ام برای بدست آوردن
41
00:01:52,500 –> 00:01:56,100
زمان دقیق این است که این دو را با هم جمع
42
00:01:56,100 –> 00:01:57,869
کنم، حدس میزنم شما هم این را در اینجا در
43
00:01:57,869 –> 00:02:00,240
کل زمان دارید که یک زمان واقعی است و
44
00:02:00,240 –> 00:02:03,210
از آنچه من خواندهام این زمان من نیست. گفته شده
45
00:02:03,210 –> 00:02:04,380
که جمع کردن دو عدد اول
46
00:02:04,380 –> 00:02:06,060
با هم دقیق تر از این است
47
00:02:06,060 –> 00:02:07,469
که نمی دانم درست است یا نه
48
00:02:07,469 –> 00:02:09,209
این فقط چیزی است که خوانده ام، اما
49
00:02:09,209 –> 00:02:10,378
اجازه دهید این برنامه را چند بار اجرا
50
00:02:10,378 –> 00:02:11,459
کنیم زیرا کمی متفاوت خواهید شد.
51
00:02:11,459 –> 00:02:13,790
هر بار خروجی متفاوتی داشتیم،
52
00:02:13,790 –> 00:02:16,040
بنابراین زمانی که نقطه صفر دو poi به دست آوردیم nt صفر
53
00:02:16,040 –> 00:02:20,180
دو و مجموعاً 2006 برای
54
00:02:20,180 –> 00:02:25,160
نقطه صفر آنها دو نقطه صفر چهار نه
55
00:02:25,160 –> 00:02:30,620
نقطه صفر صفر یک وجود دارد که تقریباً
56
00:02:30,620 –> 00:02:32,420
با حداقل زمان کاربر
57
00:02:32,420 –> 00:02:37,070
و زمان سیستم مطابق با
58
00:02:37,070 –> 00:02:41,270
نقطه صفر یک ثانیه است.
59
00:02:41,270 –> 00:02:43,400
تکه کد اینجا math dot
60
00:02:43,400 –> 00:02:47,270
py و همان کد فقط در پایتون 3 نوشته شده است،
61
00:02:47,270 –> 00:02:51,800
ما یک متغیر X داریم
62
00:02:51,800 –> 00:02:53,990
که برابر با صفر است در حالی که X کمتر از
63
00:02:53,990 –> 00:02:56,930
10000 است، هر بار یک حلقه به X اضافه می
64
00:02:56,930 –> 00:02:58,340
کند، بنابراین 10000 بار حلقه می زند
65
00:02:58,340 –> 00:03:00,200
و آن را چاپ می کند. خروجی بیایید به
66
00:03:00,200 –> 00:03:02,570
جلو برویم و آن را ذخیره کنیم و ما فقط
67
00:03:02,570 –> 00:03:05,360
آن را برای اولین بار اجرا
68
00:03:05,360 –> 00:03:08,000
69
00:03:08,000 –> 00:03:10,430
70
00:03:10,430 –> 00:03:12,560
71
00:03:12,560 –> 00:03:16,220
می کنیم. زمان کاربر
72
00:03:16,220 –> 00:03:19,610
که زمان در پردازنده
73
00:03:19,610 –> 00:03:21,260
کمی بیشتر است منظورم این است که کمی بیشتر
74
00:03:21,260 –> 00:03:23,959
است، تقریباً همیشه قبل از آن صفر هوک بود و
75
00:03:23,959 –> 00:03:25,880
اکنون نقطه صفر پنج است دو نقطه صفر
76
00:03:25,880 –> 00:03:28,760
شش نقطه صفر است سه
77
00:03:28,760 –> 00:03:30,110
زمان کاربر زمان سیستم عامل است.
78
00:03:30,110 –> 00:03:31,400
پ تقریباً همان طور که به
79
00:03:31,400 –> 00:03:33,380
کل زمان نگاه می کنید تقریباً دو برابر است،
80
00:03:33,380 –> 00:03:37,640
اگر نه بیشتر، به طور متوسط، بنابراین بسیار
81
00:03:37,640 –> 00:03:39,019
کوچک است، بنابراین بدیهی است که هر چه بیشتر
82
00:03:39,019 –> 00:03:40,550
محاسبه کنید، تفاوت بیشتری
83
00:03:40,550 –> 00:03:42,489
ایجاد می شود، بنابراین بیایید ادامه دهیم و
84
00:03:42,489 –> 00:03:47,299
اجازه دهید ما را ویرایش کنیم. کد C در اینجا به جای
85
00:03:47,299 –> 00:03:49,640
10000، بیایید دو صفر به آنجا اضافه کنیم
86
00:03:49,640 –> 00:03:54,650
تا من میلیون بار حلقه
87
00:03:54,650 –> 00:03:58,150
بزند و دوباره کامپایل کند که می گوید زمان ریاضی و
88
00:03:58,150 –> 00:04:01,430
اجرا می کند و همانطور که می بینید
89
00:04:01,430 –> 00:04:03,950
کمی بیشتر طول می کشد زیرا
90
00:04:03,950 –> 00:04:06,680
صد برابر خواهد شد. به همین تعداد
91
00:04:06,680 –> 00:04:11,030
حلقه و تقریباً کمی بیشتر از
92
00:04:11,030 –> 00:04:17,988
نیمه راه تقریباً تمام شده است و ما به
93
00:04:17,988 –> 00:04:22,070
خوبی تمام شدهایم، بنابراین اکنون امتیاز دو 2
94
00:04:22,070 –> 00:04:25,250
برای کاربر 1.88 برای sis
95
00:04:25,250 –> 00:04:27,530
و در مجموع نوزده امتیاز سه شش
96
00:04:27,530 –> 00:04:29,180
دو شش دریافت کردیم، بنابراین سعی کنید آن اعداد
97
00:04:29,180 –> 00:04:34,510
0.2 تا 1.8 را به خاطر بسپارید و 19 حالا بیایید به
98
00:04:34,510 –> 00:04:41,020
نقطه py ریاضی خود برویم و همین کار را اینجا انجام
99
00:04:42,430 –> 00:04:45,650
دهیم و آن را در طول زمان اجرا می کنیم، بنابراین این
100
00:04:45,650 –> 00:04:47,270
بار زمان را با اسکریپت پایتون خود اجرا می کنیم،
101
00:04:47,270 –> 00:04:50,150
یک بار دیگر نقطه 1.8
102
00:04:50,150 –> 00:04:52,760
و 19 را به خاطر بسپاریم تا اعداد تقریبی را در آنجا گرد کنیم.
103
00:04:52,760 –> 00:04:58,820
و ما اجازه می دهیم این کار درست شود
104
00:04:58,820 –> 00:05:01,210
قبلاً کمی کندتر به نظر می رسد
105
00:05:01,210 –> 00:05:06,640
و دوباره این یک مثال بسیار ابتدایی است،
106
00:05:06,640 –> 00:05:09,800
اما در حال انجام بسیاری از محاسبات بسیار ساده
107
00:05:09,800 –> 00:05:12,080
بارها و بارها است، بنابراین این
108
00:05:12,080 –> 00:05:17,030
بار بله، خیلی کمی است کل
109
00:05:17,030 –> 00:05:20,150
زمان کمی بیشتر یا تقریباً
110
00:05:20,150 –> 00:05:23,510
یکسان بود. 19 امتیاز چیزی است که زمان کاربر
111
00:05:23,510 –> 00:05:28,360
در زمان سیستم از زمان سیستم بالا رفته
112
00:05:28,360 –> 00:05:30,710
است که بله زمان کاربر
113
00:05:30,710 –> 00:05:32,750
که زم