در این مطلب، ویدئو 30 روز پایتون – روز یازدهم – کلاس ها و وضعیت – آموزش پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:49:57
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:02,490
سلام، به روز یازدهم خوش آمدید، در این روز
2
00:00:02,490 –> 00:00:04,140
می خواهیم در مورد کلاس ها و وضعیت ها صحبت کنیم،
3
00:00:04,140 –> 00:00:07,020
بنابراین برای انجام این کار، می خواهم
4
00:00:07,020 –> 00:00:09,480
چالش هایی را که ما با آن روبرو هستیم،
5
00:00:09,480 –> 00:00:11,849
تنها با یک تابع و اینکه چرا
6
00:00:11,849 –> 00:00:14,940
ممکن است بخواهید کلاس ها را انجام دهید، نشان دهم. قرار است
7
00:00:14,940 –> 00:00:18,000
به کد من برای روز نهم و به
8
00:00:18,000 –> 00:00:21,150
طور خاص تابع ارسال ایمیل وارد شوید،
9
00:00:21,150 –> 00:00:22,890
البته اگر آن کد را ندارید،
10
00:00:22,890 –> 00:00:25,199
فقط به 30 روز مخزن پایتون ما در
11
00:00:25,199 –> 00:00:27,930
github بروید و به روز نهم بروید و به
12
00:00:27,930 –> 00:00:30,660
ارسال نامه به آنجا بروید، بنابراین من من می خواهم
13
00:00:30,660 –> 00:00:32,308
Explorer را ببندم و فقط
14
00:00:32,308 –> 00:00:34,559
به این سریع نگاهی بیندازیم و آنچه در
15
00:00:34,559 –> 00:00:36,450
تابع ارسال نامه می بینیم چندین
16
00:00:36,450 –> 00:00:38,850
جنبه از این است که ممکن است بتوان آن
17
00:00:38,850 –> 00:00:41,940
را به عملکردهای دیگر تقسیم کرد، به
18
00:00:41,940 –> 00:00:44,520
عنوان مثال فرمول کردن پیام واقعی
19
00:00:44,520 –> 00:00:48,270
و و یا پیوست کردن بخشهای HTML و
20
00:00:48,270 –> 00:00:51,480
سپس حتی اجرای ارسال بر
21
00:00:51,480 –> 00:00:53,280
اساس آنچه که آن پیام است، این
22
00:00:53,280 –> 00:00:54,870
دو چیز هستند که به طور بالقوه میتوانند
23
00:00:54,870 –> 00:00:57,329
در توابع دیگر باشند، اما از نظر
24
00:00:57,329 –> 00:01:00,750
فنی برای یک کلاس، چیزی که
25
00:01:00,750 –> 00:01:02,670
میخواهید با کلاسها در مورد آن
26
00:01:02,670 –> 00:01:05,129
حفظ کنید، لازم نیست. وضعیت آن کلاس
27
00:01:05,129 –> 00:01:07,920
، به عنوان مثال، دو ایمیل خود را
28
00:01:07,920 –> 00:01:10,560
در اینجا فرض کنیم، اگر میخواهم آنها را پاک کنم
29
00:01:10,560 –> 00:01:13,229
، مطمئن شوم که همه آنها ایمیلهای معتبری هستند،
30
00:01:13,229 –> 00:01:15,689
کاری که باید انجام دهم این است که روشی را
31
00:01:15,689 –> 00:01:18,060
روی آنها اجرا کنم تا تأیید کنم که آیا آن
32
00:01:18,060 –> 00:01:20,130
ایمیلها هستند یا نه. آنهایی را
33
00:01:20,130 –> 00:01:22,560
که در واقع ایمیل نیستند را بردارید، حتی اگر
34
00:01:22,560 –> 00:01:24,060
چیزی به سادگی داشتن علامت @
35
00:01:24,060 –> 00:01:27,119
در داخل آن باشد که من می خواهم کلاسی داشته باشم
36
00:01:27,119 –> 00:01:29,430
که به نوعی حفظ کند و
37
00:01:29,430 –> 00:01:32,310
بفهمد که این دو ایمیل ممکن است
38
00:01:32,310 –> 00:01:34,409
در طول زمان تغییر کنند و البته این
39
00:01:34,409 –> 00:01:36,270
تنها دلیل استفاده از کلاسها
40
00:01:36,270 –> 00:01:39,060
حفظ وضعیت نیست، اما اغلب
41
00:01:39,060 –> 00:01:41,430
برنامه شما را به گونهای پاک
42
00:01:41,430 –> 00:01:43,970
میکند که قابل استفادهتر و
43
00:01:43,970 –> 00:01:46,979
قابل استفادهتر میشود، بنابراین بیایید جلو برویم و شروع به
44
00:01:46,979 –> 00:01:50,430
ایجاد روز 11 خود در پروژه
45
00:01:50,430 –> 00:01:52,020
من در اینجا کنیم. ادامه دهید و یک دایرکتوری جدید بسازید
46
00:01:52,020 –> 00:01:54,450
و من آن را روز 11 نام
47
00:01:54,450 –> 00:01:56,250
میگذارم، قبل از اینکه واقعاً شروع به کدنویسی
48
00:01:56,250 –> 00:01:58,320
هر چیزی کنم که میخواهم به پوسته پایتون بپرم
49
00:01:58,320 –> 00:02:00,810
در مقابل کد اگر کنترل
50
00:02:00,810 –> 00:02:02,909
tilde را فشار دهیم، این خط پیچخورده در
51
00:02:02,909 –> 00:02:05,189
سمت چپ بالای صفحه شما است. صفحه کلید آن را با
52
00:02:05,189 –> 00:02:06,869
53
00:02:06,869 –> 00:02:09,149
اگر از ویندوز استفاده می کنید، در واقع یک پنجره ترمینال مانند این یا یک PowerShell باز می شود،
54
00:02:09,149 –> 00:02:10,979
بنابراین من ادامه می دهم
55
00:02:10,979 –> 00:02:13,360
و این اکسپلورر را در اینجا با کلیک بر روی گزینه
56
00:02:13,360 –> 00:02:15,280
I come there for فایل ها می بندم تا
57
00:02:15,280 –> 00:02:17,320
کمی فضای بیشتری به من بدهد و سپس
58
00:02:17,320 –> 00:02:19,840
این فلش رو به بالا درست اینجاست تا فقط
59
00:02:19,840 –> 00:02:21,610
آن را تا انتها پر کند و من ادامه میدهم و
60
00:02:21,610 –> 00:02:24,190
پایتون سه را انجام میدهم و به اینجا میرویم، اکنون در
61
00:02:24,190 –> 00:02:26,050
همان پوسته پایتون هستیم
62
00:02:26,050 –> 00:02:28,390
که مانند ترمینال با آن کار میکردیم اما اکنون
63
00:02:28,390 –> 00:02:29,890
من مجبور نیستم
64
00:02:29,890 –> 00:02:32,980
بین کد BS و پنجره ترمینال به عقب و جلو
65
00:02:32,980 –> 00:02:35,740
برگردم، فقط میتوانم آن را
66
00:02:35,740 –> 00:02:37,840
پایین بیاورم و در واقع با ضربه زدن به
67
00:02:37,840 –> 00:02:40,600
کنترل tilde آن را ببندم و آن را میبندم و
68
00:02:40,600 –> 00:02:43,480
باز میکند خیلی خوب است، پس حالا میخواهیم چه کار کنیم.
69
00:02:43,480 –> 00:02:46,360
برای استفاده از یک کلاس، اکنون از یک کلاس استفاده
70
00:02:46,360 –> 00:02:48,070
کنید، واقعاً ساده است، ما فقط
71
00:02:48,070 –> 00:02:50,820
نام کلاس را معمولاً در
72
00:02:50,820 –> 00:02:55,300
مورد حیوانات تایپ می کنیم، بنابراین یک جعبه شتر به جای آن
73
00:02:55,300 –> 00:02:59,190
که می خواهید بگویید حیوان کلاس جالب است،
74
00:02:59,190 –> 00:03:01,120
چیزی شبیه به آن
75
00:03:01,120 –> 00:03:03,010
یک کلاس بنویسید که می توانید
76
00:03:03,010 –> 00:03:05,350
پرانتز را در آنجا قرار دهید یا نه و سپس من
77
00:03:05,350 –> 00:03:07,810
j هستم ما باید یک تابع به نام hello تعریف
78
00:03:07,810 –> 00:03:10,360
کنیم و یک آرگومان از
79
00:03:10,360 –> 00:03:12,160
خود می گیرد که من در یک لحظه توضیح خواهم داد و
80
00:03:12,160 –> 00:03:15,970
ما ادامه می دهیم و سلام خوب را چاپ می
81
00:03:15,970 –> 00:03:19,090
کنیم، بنابراین ما اکنون اولین کلاس خود را تعریف کرده ایم که چگونه
82
00:03:19,090 –> 00:03:20,620
از این استفاده کنیم. کلاس
83
00:03:20,620 –> 00:03:22,239
مشابه توابع است که در واقع باید
84
00:03:22,239 –> 00:03:24,880
کلاس را ابتدا فراخوانی کنیم و سپس
85
00:03:24,880 –> 00:03:27,190
متدهای روی آن را فراخوانی کنیم، به عبارت دیگر من ادامه میدهم
86
00:03:27,190 –> 00:03:31,890
و میگویم obj برابر با حیوان است
87
00:03:31,890 –> 00:03:36,160
با پرانتز در آنجا و سپس obj
88
00:03:36,160 –> 00:03:38,980
dot hello و همچنین پرانتز چون
89
00:03:38,980 –> 00:03:41,560
این یک تابع است، بنابراین سلام را چاپ می کند
90
00:03:41,560 –> 00:03:44,920
و این یک کلاس بسیار ساده است، اما
91
00:03:44,920 –> 00:03:46,630
چیزی که ما می خواهیم در مورد کلاس ها
92
00:03:46,630 –> 00:03:49,570
بدانیم این است که چگونه حالت را کنترل می کنند اینجاست که
93
00:03:49,570 –> 00:03:51,190
کمی پیچیده تر می شود، بنابراین
94
00:03:51,190 –> 00:03:52,930
اجازه دهید به جلو برویم و به
95
00:03:52,930 –> 00:03:55,330
اکسپلورر به روز 11 بازگردیم. من یک
96
00:03:55,330 –> 00:03:56,950
فایل جدید در اینجا ایجاد می کنم و آن را
97
00:03:56,950 –> 00:04:01,120
حیوانات da pi می نامم و
98
00:04:01,120 –> 00:04:02,739
فقط ترمینال را کمی پایین می آورم نه
99
00:04:02,739 –> 00:04:04,480
خیلی زیاد و سپس
100
00:04:04,480 –> 00:04:07,420
Explorer را می بندم و اکسپلورر را تغییر می دهم و ما ادامه می دهیم
101
00:04:07,420 –> 00:04:09,760
و دوباره کلاس خود را تعریف می کنیم
102
00:04:09,760 –> 00:04:12,640
باز هم من از
103
00:04:12,640 –> 00:04:15,220
روش مشابهی استفاده خواهم کرد که با حیوانات باحال انجام دادم
104
00:04:15,220 –> 00:04:17,019
فقط با کپی کردن آن و ما باید از شر شما خلاص
105
00:04:17,019 –> 00:04:18,728
106
00:04:18,728 –> 00:04:22,539
107
00:04:22,539 –> 00:04:24,600
شویم. پیش بروید و بگویید
108
00:04:24,600 –> 00:04:30,780
سر و صدا یا بهتر بگوییم سر و صدا ایجاد کنید، بنابراین این
109
00:04:30,780 –> 00:04:33,420
کار زیاد انجام نمی شود، اما آنچه که
110
00:04:33,420 –> 00:04:36,060
کلاس ها واقعاً خوب انجام می دهند این است که به
111
00:04:36,060 –> 00:04:39,870
شما اجازه می دهند آیتم های حالت مانند را به آنها متصل کنید
112
00:04:39,870 –> 00:04:41,780
یا کمی درک بهتر
113
00:04:41,780 –> 00:04:45,270
در مورد آن کلاس خاص داشته باشید، به عبارت دیگر.
114
00:04:45,270 –> 00:04:47,850
من می توانم به اینجا بروم و بگویم نویز برابر
115
00:04:47,850 –> 00:04:52,220
با R R یا چیزی شبیه به آن درست است، بنابراین
116
00:04:52,220 –> 00:04:55,200
این نویز این یک متغیر است که
117
00:04:55,200 –> 00:04:57,180
وقتی کاری شبیه به این را انجام می دهید به یک کلاس متصل می شود، به
118
00:04:57,180 –> 00:05:00,330
این معنی که اکنون این
119
00:05:00,330 –> 00:05:03,900
ویژگی آن کلاس است، بنابراین بیایید
120
00:05:03,900 –> 00:05:05,700
نگاهی به آن بیندازیم. من از این
121
00:05:05,700 –> 00:05:07,560
ترمینال اینجا خارج می شوم و
122
00:05:07,560 –> 00:05:12,270
به روز یازدهم می روم و باید حیوانات را در
123
00:05:12,270 –> 00:05:15,990
آنجا ببینم، بنابراین Python را انجام می دهم – I animals PI
124
00:05:15,990 –> 00:05:18,480
و اکنون باید کلاس حیوانات را
125
00:05:18,480 –> 00:05:20,550
قبلا وارد کرده باشم، باید بتوانم برای استفاده
126
00:05:20,550 –> 00:05:23,160
از کلاس حیوانات اما من این کار را انجام نمی دهم به این
127
00:05:23,160 –> 00:05:24,870
معنی است که من pr را ذخیره نکردم احتمالاً بنابراین من ادامه می دهم
128
00:05:24,870 –> 00:05:27,150
و این فایل را ذخیره می کنم و از
129
00:05:27,150 –> 00:05:29,010
دستور s برای انجام این کار خیلی سریع استفاده کردم یا
130
00:05:29,010 –> 00:05:31,770
اگر ویندوز دارید از ctrl s استفاده کردم و بیایید
131
00:05:31,770 –> 00:05:33,150
جلو برویم و از اینجا خارج شویم و دوباره آن را امتحان کنیم
132
00:05:33,150 –> 00:05:35,100
و این بار می روم برای تایپ
133
00:05:35,100 –> 00:05:37,200
حیوان و اکنون باید این
134
00:05:37,200 –> 00:05:39,990
ارجاع به کلاس را داشته باشم، بسیار عالی است، بنابراین
135
00:05:39,990 –> 00:05:41,580
کاری که باید انجام دهیم این است که باید
136
00:05:41,580 –> 00:05:44,820
کلاس را مقداردهی اولیه کنیم یا کلاس را نمونه سازی کنیم
137
00:05:44,820 –> 00:05:48,240
تا یک نمونه کاملاً جدید از
138
00:05:48,240 –> 00:05:50,460
آن کلاس بسازیم که به نظر می رسد مانند
139
00:05:50,460 –> 00:05:52,590
mumbo-jumbo به اساساً چیزی
140
00:05:52,590 –> 00:05:55,560
که در اینجا میگوییم این است که باید
141
00:05:55,560 –> 00:05:58,170
چیزی را از این کلاس کپی کنیم یا ایجاد کنیم، بنابراین
142
00:05:58,170 –> 00:05:59,430
میخواهیم ادامه دهیم و بگوییم شیء
143
00:05:59,430 –> 00:06:04,590
برابر است با حیوان و تقریباً مانند توابع،
144
00:06:04,590 –> 00:06:05,970
باید در واقع آن را فراخوانی کنیم
145
00:06:05,970 –> 00:06:09,660
تا این آن را مقداردهی اولیه کند یا
146
00:06:09,660 –> 00:06:11,940
بگوییم آنی این اساساً آن کلاس را فراخوانی میکند
147
00:06:11,940 –> 00:06:14,550
و یک نمونه جدید از آن کلاس ایجاد میکند
148
00:06:14,550 –> 00:06:17,610
و آن را برابر با این متغیر در اینجا قرار میدهد،
149
00:06:17,610 –> 00:06:19,980
بنابراین حالا که متوجه شدم obj را زدهام،
150
00:06:19,980 –> 00:06:22,380
توجه داشته باشید که تفاوت جزئی وجود دارد،
151
00:06:22,380 –> 00:06:24,210
این به من نشان میدهد که اکنون
152
00:06:24,210 –> 00:06:26,970
نمونهای از کلاس حیوانات که
153
00:06:26,970 –> 00:06:30,240
این فقط حیوان بود کلاس بنابراین هیچ سهولتی وجود
154
00:06:30,240 –> 00:06:32,340
ندارد من میتوانم از چیزی که به آن
155
00:06:32,340 –> 00:06:35,060
علامت نقطه میگویند برای گرفتن آن استفاده کنم، بنابراین
156
00:06:35,060 –> 00:06:38,699
در حال حاضر این ممکن است
157
00:06:38,699 –> 00:06:41,220
برای شما عجیب به نظر نرسد.
158
00:06:41,220 –> 00:06:43,110
159
00:06:43,110 –> 00:06:47,699
160
00:06:47,699 –> 00:06:50,160
همیشه به این معنی نیست که
161
00:06:50,160 –> 00:06:52,590
شما از یک کلاس پایتون استفاده میکنید، بلکه میتواند به
162
00:06:52,590 –> 00:06:54,449
معنی چند چیز باشد، اما در این مورد
163
00:06:54,449 –> 00:06:58,349
من میتوانم به ویژگیهای مختلف
164
00:06:58,349 –> 00:07:00,569
کلاس حیوانات بر اساس آن
165
00:07:00,569 –> 00:07:03,870
نقطهگذاری دسترسی داشته باشم، همچنین میتوانم به متدها یا توابع آن کلاس دسترسی داشته باشم.
166
00:07:03,870 –> 00:07:07,370
بنابراین
167
00:07:07,370 –> 00:07:10,919
درست مانند کاری که این خود انجام می دهد، سر و صدا ایجاد کنید، به این معنی
168
00:07:10,919 –> 00:07:13,740
است که به
169
00:07:13,740 –> 00:07:16,830
نمونه فعلی آن کلاس اشاره می کند، به عبارت دیگر،
170
00:07:16,830 –> 00:07:19,979
اگر بخواهم
171
00:07:19,979 –> 00:07:22,949
هر صدایی را که این حیوان فعلی
172
00:07:22,949 –> 00:07:25,550
ایجاد می کند، بگیرم، می خواهم بتوانم به آن اشاره کنم.
173
00:07:25,550 –> 00:07:28,199
بنابراین به این معنی است که بیایید به اینجا برگردیم
174
00:07:28,199 –> 00:07:30,330
احتمالاً کمی گیج کننده است،
175
00:07:30,330 –> 00:07:31,380
بنابراین بیایید به اینجا برگردیم، من
176
00:07:31,380 –> 00:07:34,530
همه چیز را پاک می کنم و
177
00:07:34,530 –> 00:07:36,539
برای ایجاد صدا وارد می شوم و به جای چاپ
178
00:07:36,539 –> 00:07:40,830
سلام، چاپ می کنم خود انجام دهد t noise
179
00:07:40,830 –> 00:07:43,979
با استفاده از جایگزینی رشته، اکنون برخی از
180
00:07:43,979 –> 00:07:47,310
نویزها در عرض یک لحظه کاملاً آشکار می شوند،
181
00:07:47,310 –> 00:07:49,979
بنابراین ما این را ذخیره
182
00:07:49,979 –> 00:07:54,330
183
00:07:54,330 –> 00:07:56,900
184
00:07:56,900 –> 00:07:59,460
می کنیم. خطاهای نحوی چون
185
00:07:59,460 –> 00:08:02,789
پایتون 2 اجازه این نوع جایگزینی رشته را نمی دهد
186
00:08:02,789 –> 00:08:05,460
و بدیهی است که ما
187
00:08:05,460 –> 00:08:07,949
می خواهیم از پایتون 3 به هر حال استفاده کنیم خوب است، بنابراین اکنون
188
00:08:07,949 –> 00:08:09,060
که متوجه شدیم ادامه می دهم و
189
00:08:09,060 –> 00:08:11,070
حیوان را در آنجا تایپ می کنم، بنابراین من می خواهم
190
00:08:11,070 –> 00:08:12,240
یک عدد بسازم. نمونه ای از آن، بنابراین من می گویم
191
00:08:12,240 –> 00:08:14,729
شی مساوی با یا obj برابر با حیوان است
192
00:08:14,729 –> 00:08:17,009
و اکنون دوباره می توانم از این
193
00:08:17,009 –> 00:08:21,659
نماد نقطه استفاده
194
00:08:21,659 –> 00:08:27,479
195
00:08:27,479 –> 00:08:30,180
کنم
196
00:08:30,180 –> 00:08:33,929
. بنابراین بهطور پیشفرض با کلاسها وقتی
197
00:08:33,929 –> 00:08:35,700
میخواهید از روشها در آنجا استفاده کنید،
198
00:08:35,700 –> 00:08:39,809
باید نویز داشته باشید یا آن شی نمونه خود
199
00:08:39,809 –> 00:08:42,029
به آن ارجاع دهد، حالا اگر
200
00:08:42,029 –> 00:08:44,360
از جاوا اسکریپت میآیید که شبیه به این
201
00:08:44,360 –> 00:08:47,070
است، همان ایده مانند این است
202
00:08:47,070 –> 00:08:49,800
که به خود ارجاع خواهد داد. نمونه خود را
203
00:08:49,800 –> 00:08:52,440
که در حال حاضر ایجاد شده است
204
00:08:52,440 –> 00:08:55,860
نقطه حیوانی نویز زیر خط ایجاد می کند و اینتر را فشار دهید
205
00:08:55,860 –> 00:08:58,530
این است که وقتی چیزی
206
00:08:58,530 –> 00:09:00,390
شبیه به این دریافت می کنید متوجه می شوید که
207
00:09:00,390 –> 00:09:03,120
آرگومان موقعیتی خود را از دست داده است،
208
00:09:03,120 –> 00:09:04,590
دلیل آن این است که من در
209
00:09:04,590 –> 00:09:07,860
واقع حیوان را در اینجا مقداردهی
210
00:09:07,860 –> 00:09:09,210
اولیه نکردم تا کار کند، باید مقداردهی اولیه کنید.
211
00:09:09,210 –> 00:09:11,850
حیوان و ایجاد نویز به عبارت دیگر شما
212
00:09:11,850 –> 00:09:14,040
باید یک نمونه از حیوان ایجاد کنید و
213
00:09:14,040 –> 00:09:16,710
سپس make noise را بزنید تا به این معنی باشد
214
00:09:16,710 –> 00:09:20,220
که در کلاس ها اگر فقط می
215
00:09:20,220 –> 00:09:22,950
خواستم متدی را به کلاس متصل کنم، ادامه می دهم
216
00:09:22,950 –> 00:09:25,620
و این را Rando می نامم و سپس ضربه بزنید،
217
00:09:25,620 –> 00:09:30,210
اجازه دهید ادامه بدهیم و این خروجی خوب را چاپ کنیم
218
00:09:30,210 –> 00:09:34,140
که دوباره اگر من نقطه راندو را حیوانی انجام
219
00:09:34,140 –> 00:09:41,190
دهم، تماس واقعی را دریافت می کنم که در حال
220
00:09:41,190 –> 00:09:43,470
رخ دادن است، اما این نوع
221
00:09:43,470 –> 00:09:45,560
هدف از استفاده از یک کلاس به طور کلی
222
00:09:45,560 –> 00:09:47,820
با استفاده از خود را شکست می دهد، زیرا اکنون بسیار منطقی است.
223
00:09:47,820 –> 00:09:50,640
من می توانم به آیتم های حالت
224
00:09:50,640 –> 00:09:53,580
در مورد آن حیوان خاص اشاره کنم اکنون وقتی می
225
00:09:53,580 –> 00:09:56,160
گویم بیان کنید به این معنی است که می تواند تغییر کند، بنابراین
226
00:09:56,160 –> 00:09:58,950
بیایید ادامه دهیم و بگوییم سر و صدای تنظیم را تعریف کنید
227
00:09:58,950 –> 00:10:01,680
و می گوییم خود و سپس یک
228
00:10:01,680 –> 00:10:05,130
نویز جدید ایجاد می کنیم و این به این معنی است که من
229
00:10:05,130 –> 00:10:08,280
نوعی آرگومان یا
230
00:10:08,280 –> 00:10:10,890
پارامتری را که من در داخل
231
00:10:10,890 –> 00:10:13,650
حیوان دارم تنظیم می کنم و ادامه می دهم و می گویم نویز self dot
232
00:10:13,650 –> 00:10:16,380
برابر با نویز جدید است و سپس
233
00:10:16,380 –> 00:10:19,170
برمی گردیم یا فقط کاری انجام نمی دهیم.
234
00:10:19,170 –> 00:10:20,850
یک
235
00:10:20,850 –> 00:10:22,830
لحظه پس حالا که ما باید
236
00:10:22,830 –> 00:10:25,920
از این پوسته خارج شویم دوباره آن را اجرا کنیم و
237
00:10:25,920 –> 00:10:30,060
obj برابر با حیوان انجام دهیم و سپس obj dot
238
00:10:30,060 –> 00:10:33,680
noise rawr
239
00:10:33,680 –> 00:10:40,170
بنابراین obj dot set noise و برو
240
00:10:40,170 –> 00:10:46,230
hmm و اکنون obj noise ایجاد نکن.
241
00:10:46,230 –> 00:10:49,110
شما بروید که در اصل آن چیزی است که
242
00:10:49,110 –> 00:10:51,780
کلاسها به ما اجازه انجام آن را میدهند،
243
00:10:51,780 –> 00:10:54,660
وضعیت این نمونه خاص را تغییر
244
00:10:54,660 –> 00:10:56,580
دادم، اگر نمونه دیگری بسازم واضحتر میشود،
245
00:10:56,580 –> 00:10:59,580
بنابراین اگر دوباره حیوانی را انجام دهم و حیوانی را انجام
246
00:10:59,580 –> 00:11:03,900
دهم که صدا ایجاد میکند، هنوز
247
00:11:03,900 –> 00:11:06,089
آن داده اصلی را دارم. یا آن
248
00:11:06,089 –> 00:11:11,420
حالت از کلاس پایه raro و
249
00:11:11,420 –> 00:11:15,120
حتی بیشتر درست است اگر من یک BC dot set
250
00:11:15,120 –> 00:11:19,680
noise
251
00:11:19,680 –> 00:11:22,980
انجام دهم و نویز دیگری بروم و وقتی ABC noise ایجاد نمی کند می بینم که
252
00:11:22,980 –> 00:11:25,559
فقط یک نویز دیگر است اگر من Obj dot
253
00:11:25,559 –> 00:11:29,069
noise ایجاد کنم هنوز هم هست آن حالت اصلی
254
00:11:29,069 –> 00:11:31,410
از آنجا درست است، بنابراین حالت می تواند
255
00:11:31,410 –> 00:11:34,350
در طول زمان و یک کلاس تغییر کند همه آن را خوب و محفوظ نگه می دارد
256
00:11:34,350 –> 00:11:38,519
تا بتوانیم ویژگی های مختلف
257
00:11:38,519 –> 00:11:42,689
یا ویژگی های آن را
258
00:11:42,689 –> 00:11:45,959
بگیریم و همچنین می توانیم توابع یا متدهایی را روی
259
00:11:45,959 –> 00:11:49,350
آن اجرا کنیم تا انواع کارها را انجام دهیم، در این
260
00:11:49,350 –> 00:11:52,230
مورد کاری که من در اینجا انجام دادم دریافت کننده و تنظیم کننده نامیده می شود.
261
00:11:52,230 –> 00:11:56,220
به طور واقع بینانه بسیاری از
262
00:11:56,220 –> 00:11:58,920
اوقات در کلاس ها چیزی که می بینید این است مانند
263
00:11:58,920 –> 00:12:03,269
تعریف دریافت نویز یا دریافت هر چیزی که
264
00:12:03,269 –> 00:12:06,360
ویژگی درست است و خودش برمی
265
00:12:06,360 –> 00:12:08,279
گردد و سپس آن ویژگی واقعی را برمی گرداند
266
00:12:08,279 –> 00:12:11,819
و سپس یکی دیگر
267
00:12:11,819 –> 00:12:15,720
مانند ما قبلاً نویز تنظیم می شود و سپس
268
00:12:15,720 –> 00:12:18,019
همان کاری که ما انجام میدهیم، آن را
269
00:12:18,019 –> 00:12:23,519
بر اساس مقداری جدید تنظیم میکنیم، مانند آنچه
270
00:12:23,519 –> 00:12:25,459
قبلاً انجام دادهایم و سپس
271
00:12:25,459 –> 00:12:29,339
آن نویز را به خودمان برمیگردانیم و این باید مانند
272
00:12:29,339 –> 00:12:31,589
آن باشد که اکنون با رنگ مشابه نیز صادق است،
273
00:12:31,589 –> 00:12:35,850
بنابراین اگر بگوییم قرمز
274
00:12:35,850 –> 00:12:39,569
اساساً شما
275
00:12:39,569 –> 00:12:42,839
اگر میخواهید بتوانید آنها را از دریافت
276
00:12:42,839 –> 00:12:46,319
نویز برای گرفتن رنگ بازنشانی کنید و میتوانید از رنگ استفاده کنید
277
00:12:46,319 –> 00:12:54,110
و سپس رنگ جدید را تنظیم کنید
278
00:12:57,870 –> 00:13:01,660
و ما خوب میشویم، بنابراین این آرگومان
279
00:13:01,660 –> 00:13:04,810
میتواند به سادگی رنگ باشد، اما من فقط
280
00:13:04,810 –> 00:13:06,640
آن را به عنوان رنگ جدید قرار میدهم. بنابراین اگر شما ر اگر
281
00:13:06,640 –> 00:13:09,880
بعداً آن را مشاهده کنید، هنوز خیلی منطقی است،
282
00:13:09,880 –> 00:13:13,990
بنابراین یک جنبه دیگر از کلاس ها وجود دارد
283
00:13:13,990 –> 00:13:17,110
که آنها را بسیار قدرتمند می کند و
284
00:13:17,110 –> 00:13:21,580
آن وراثت است، بنابراین اگر من از حیوان استفاده
285
00:13:21,580 –> 00:13:23,560
کنم و بخواهم به اینجا بیایم و بگویم
286
00:13:23,560 –> 00:13:27,850
گرگ کلاس می توانم در آن اصلی عبور کنم.
287
00:13:27,850 –> 00:13:32,110
کلاس حیوانات و من همچنین میتوانم
288
00:13:32,110 –> 00:13:37,090
نویز را بهعنوان یا درست
289
00:13:37,090 –> 00:13:39,610
تنظیم کنم، پس بیایید تنظیم کنیم که
290
00:13:39,610 –> 00:13:44,770
از این پوسته خارج شوم، همه چیزهایی را پاک کنیم که پایتون
291
00:13:44,770 –> 00:13:46,840
سه حیوان مطمئن شوند که
292
00:13:46,840 –> 00:13:48,130
همه چیزهایی را که فکر میکنم ذخیره کردهام و میتوانم
293
00:13:48,130 –> 00:13:52,720
این را بررسی کنم تایپ کردن wolf okay پس
294
00:13:52,720 –> 00:13:54,250
من اون کلاس wolf رو اونجا
295
00:13:54,250 –> 00:13:57,130
دارم و میرم جلو و میگم مساوی با wolf
296
00:13:57,130 –> 00:14:02,220
و بعد یه نقطه صدا میده و enter رو بزن
297
00:14:02,220 –> 00:14:05,110
دختر صبر کن
298
00:14:05,110 –> 00:14:08,350
من اینجا چیزی اعلام
299
00:14:08,350 –> 00:14:11,200
نکردم چه خبره این کار را انجام می دهد این است که
300
00:14:11,200 –> 00:14:14,590
همه این متدها را از همه آن
301
00:14:14,590 –> 00:14:17,830
متدهای پیش فرض می گیرد و همه چیز
302
00:14:17,830 –> 00:14:20,500
را به کلاسی که از آن به ارث برده است پایین
303
00:14:20,500 –> 00:14:23,590
می آورد همانطور که من آن را درست نوشتم،
304
00:14:23,590 –> 00:14:26,500
بنابراین یک گرگ احتمالاً صدا ایجاد می کند
305
00:14:26,500 –> 00:14:28,870
و یک گرگ احتمالاً رنگ یا زیبا دارد.
306
00:14:28,870 –> 00:14:31,480
احتمالاً هر حیوانی سر و صدا می کند d
307
00:14:31,480 –> 00:14:34,690
احتمالاً نوعی رنگ درست دارد، بنابراین
308
00:14:34,690 –> 00:14:36,400
چیزی که در اینجا اتفاق میافتد این است که
309
00:14:36,400 –> 00:14:38,530
تمام ویژگیها و
310
00:14:38,530 –> 00:14:41,800
متدها را در این کلاس به ارث میبرد و بنابراین
311
00:14:41,800 –> 00:14:46,180
میتوانم بگویم یک نقطه رنگ میگیرد و
312
00:14:46,180 –> 00:14:48,310
به من مقداری رنگ میدهد که بدیهی است
313
00:14:48,310 –> 00:14:51,070
فکر میکنم گرگ خوب است. گرگهای قرمز وجود دارند اما
314
00:14:51,070 –> 00:14:52,330
در کل احتمالاً بیشتر شبیه
315
00:14:52,330 –> 00:14:55,240
یک رنگ قهوهای یا سفید هستند،
316
00:14:55,240 –> 00:14:57,340
بنابراین میتوانید
317
00:14:57,340 –> 00:14:59,590
این ویژگیهای مختلف را به این حیوان اضافه
318
00:14:59,590 –> 00:15:02,410
کنید تا
319
00:15:02,410 –> 00:15:04,900
نمایش دقیقتری از آنچه آن حیوان انجام میدهد به دست آورید.
320
00:15:04,900 –> 00:15:07,630
اکنون در این دوره کلاس باشید، من فقط این کار را انجام می دهم
321
00:15:07,630 –> 00:15:09,390
تا نکته ای را نشان دهم
322
00:15:09,390 –> 00:15:11,790
که چرا در پروژه های خود از چیزی شبیه به
323
00:15:11,790 –> 00:15:14,550
این استفاده می کنیم و به
324
00:15:14,550 –> 00:15:16,740
نمونه های عملی تری وارد
325
00:15:16,740 –> 00:15:20,340
می شویم، اما ایده این است که ما تعریف کنیم
326
00:15:20,340 –> 00:15:23,430
کلاسی که کلاس میتواند از
327
00:15:23,430 –> 00:15:26,910
کلاسهای دیگر ارث ببرد و میتواند دوباره
328
00:15:26,910 –> 00:15:28,380
از کلاسهای دیگر ارث ببرد،
329
00:15:28,380 –> 00:15:31,710
مثلاً مثلاً میخواستیم بگوییم
330
00:15:31,710 –> 00:15:34,950
حتی پایینتر، میتوانیم کلاس baby wolf
331
00:15:34,950 –> 00:15:38,520
و ما wolf انجام دهیم و این بار فقط
332
00:15:38,520 –> 00:15:42,210
میخواهم بگویم color equa سفید یا
333
00:15:42,210 –> 00:15:45,570
زرد یا هر چیز دیگری که میخواهم خوب است و
334
00:15:45,570 –> 00:15:49,860
سپس دوباره به اینجا برمیگردم و
335
00:15:49,860 –> 00:15:53,130
دوباره بچه گرگ را دارم، آن را
336
00:15:53,130 –> 00:15:57,030
برای ایجاد صدا مقداردهی اولیه میکنیم و نه تنها
337
00:15:57,030 –> 00:15:59,430
مانند خود گرگ عمل میکند، بلکه
338
00:15:59,430 –> 00:16:02,310
دارای عملکرد ایجاد نویز من
339
00:16:02,310 –> 00:16:05,940
همچنین می توانم رنگ را دریافت کنم و رنگ
340
00:16:05,940 –> 00:16:09,630
آن زرد است، بنابراین در جایی است که
341
00:16:09,630 –> 00:16:11,460
وراثت واقعاً
342
00:16:11,460 –> 00:16:14,660
ارزشمند می شود، می تواند چندین لایه را روی
343
00:16:14,660 –> 00:16:17,400
هم بگذارد، این لایه های انتزاعی هستند که
344
00:16:17,400 –> 00:16:21,750
برنامه های ساختمان را بسیار قوی تر می کنند،
345
00:16:21,750 –> 00:16:24,810
بنابراین به طور کلی می توانیم همچنین
346
00:16:24,810 –> 00:16:27,900
توابع دیگری در اینجا وجود دارد و روشهای دیگری
347
00:16:27,900 –> 00:16:31,140
که کلاس پایه ما یا کلاسی را که
348
00:16:31,140 –> 00:16:33,390
هر چیز دیگری از آن به ارث میبرد
349
00:16:33,390 –> 00:16:36,900
بسیار مؤثرتر میکند، بنابراین دلیل
350
00:16:36,900 –> 00:16:38,730
انجام این کار به نحوه
351
00:16:38,730 –> 00:16:40,980
انجام ایمیل زدن مربوط میشود.
352
00:16:40,980 –> 00:16:42,870
من میخواهم یک کلاس ایمیل و یک
353
00:16:42,870 –> 00:16:45,330
کلاس الگو داشته باشم تا بتوانم هر
354
00:16:45,330 –> 00:16:47,610
الگوی دادهشده را برای هر ایمیلی ارائه کنم و
355
00:16:47,610 –> 00:16:50,190
همچنین کارهای مختلفی را در آنجا
356
00:16:50,190 –> 00:16:54,300
انجام دهم، بنابراین بیایید ادامه دهیم و این کار را اکنون انجام دهیم، بنابراین
357
00:16:54,300 –> 00:16:57,000
در فهرست روز یازدهم، اجازه دهید برویم. پیش رو
358
00:16:57,000 –> 00:16:58,620
و یک فایل جدید در اینجا ایجاد کنید، من
359
00:16:58,620 –> 00:17:01,380
آن را template pi می نامم و در اینجا
360
00:17:01,380 –> 00:17:03,570
یک کلاس ایجاد می کنیم که
361
00:17:03,570 –> 00:17:07,290
آن را کلاس الگوی خود می نامیم و من فقط
362
00:17:07,290 –> 00:17:09,359
می خواستم چند کار انجام دهم که یکی از آنها
363
00:17:09,359 –> 00:17:12,030
دریافت الگوها باشد. و
364
00:17:12,030 –> 00:17:13,920
خودش را می گیرد و رشته الگوی واقعی را برمی گرداند
365
00:17:13,920 –> 00:17:16,319
و سپس یکی دیگر
366
00:17:16,319 –> 00:17:18,900
رندر می شود و
367
00:17:18,900 –> 00:17:21,869
هر زمینه مشخصی
368
00:17:21,869 –> 00:17:24,390
را که اکنون به آن منتقل می کنم، یکی از مواردی را که
369
00:17:24,390 –> 00:17:26,970
در آن ذکر نکردم، ارائه می کند. قسمت قبلی
370
00:17:26,970 –> 00:17:29,910
این متد init است، بنابراین من واقعاً می توانم
371
00:17:29,910 –> 00:17:35,220
کاری شبیه به این انجام دهم که زمانی فراخوانی می شود که
372
00:17:35,220 –> 00:17:37,710
ما آن را در واقع مقداردهی اولیه می کنیم، به عبارت دیگر
373
00:17:37,710 –> 00:17:40,970
اگر من فقط آن را چاپ کنم
374
00:17:40,970 –> 00:17:43,410
hello there، به محض اینکه
375
00:17:43,410 –> 00:17:45,000
این کلاس را مقدار دهی اولیه کردم، hello را در آنجا خواهیم دید. به آن
376
00:17:45,000 –> 00:17:46,890
نگاه کنید، بنابراین من میروم و
377
00:17:46,890 –> 00:17:48,840
tilde کنترل را برای باز کردن آن ترمینال
378
00:17:48,840 –> 00:17:50,850
انجام میدهم، همچنین میخواهم Explorer را
379
00:17:50,850 –> 00:17:52,650
برای یک لحظه ببندم یا حداقل آن را تغییر دهم و
380
00:17:52,650 –> 00:17:56,580
سپس در همان روز 11 من میروم.
381
00:17:56,580 –> 00:18:01,670
و پایتون 3 را انجام دهید – من PI را قالب میکنم
382
00:18:01,670 –> 00:18:04,679
و حالا اگر قالب را انجام دهم، آن
383
00:18:04,679 –> 00:18:07,440
را به صورت ac مقداردهی اولیه میکنم
384
00:18:07,440 –> 00:18:10,050
بنابراین، این روش init کاری است که
385
00:18:10,050 –> 00:18:11,940
شما هر از چند گاهی برای اضافه کردن
386
00:18:11,940 –> 00:18:13,980
چیزهایی انجام می دهید، خوبی آن برای
387
00:18:13,980 –> 00:18:16,890
ما این است که می توانیم آرگومان
388
00:18:16,890 –> 00:18:20,130
های خود را در خود این الگو اضافه کنیم، به عبارت دیگر
389
00:18:20,130 –> 00:18:22,260
من می توانم چیزی بگویم مانند
390
00:18:22,260 –> 00:18:26,100
نام الگو برابر است با آن و سپس متن
391
00:18:26,100 –> 00:18:28,429
برابر با نوعی فرهنگ لغت خالی است،
392
00:18:28,429 –> 00:18:31,800
خوب است، بنابراین من سپس به
393
00:18:31,800 –> 00:18:34,200
داخل این تابع init میآیم تا
394
00:18:34,200 –> 00:18:39,120
نام الگوی خود نقطهای برابر با نام الگو باشد
395
00:18:39,120 –> 00:18:42,570
و سپس زمینه خود نقطهای برابر با
396
00:18:42,570 –> 00:18:46,920
متن مناسب است و این پیشفرضها را میتوانم
397
00:18:46,920 –> 00:18:50,790
به خود کلاس منتقل کنم به این
398
00:18:50,790 –> 00:18:52,770
معنا که چیزی شبیه به
399
00:18:52,770 –> 00:18:55,110
این مشکلی
400
00:18:55,110 –> 00:18:56,130
نیست، پس بیایید جلو برویم و دوباره به آن نگاهی بیندازیم،
401
00:18:56,130 –> 00:18:58,559
بیایید از این خارج شویم و
402
00:18:58,559 –> 00:19:00,809
به آنجا برویم و فقط قالب را انجام دهیم
403
00:19:00,809 –> 00:19:04,559
و سپس نام قالب برابر است با دو،
404
00:19:04,559 –> 00:19:10,290
مثلاً hello dot txt و متن برابر است با
405
00:19:10,290 –> 00:19:15,020
فرهنگ لغت، بیایید بگوییم نام فقط در
406
00:19:15,020 –> 00:19:18,510
نزدیکی آن ضربه وارد کنید که
407
00:19:18,510 –> 00:19:20,400
در واقع آن شی را به من میدهد، بنابراین
408
00:19:20,400 –> 00:19:22,200
بیایید آن را برابر با چیزی قرار دهیم تا آن را قرار
409
00:19:22,200 –> 00:19:24,000
دهم. با متغیر شی در اینجا و
410
00:19:24,000 –> 00:19:27,809
اکنون اگر من Obj dot context را انجام دهم می بینم که
411
00:19:27,809 –> 00:19:30,450
زمینه من است، یک فرهنگ لغت است، می توانم از
412
00:19:30,450 –> 00:19:34,860
یک الگوی obj dot استفاده کنم، همچنین این کار را انجام
413
00:19:34,860 –> 00:19:35,370
414
00:19:35,370 –> 00:19:38,070
می دهد، بنابراین این تابع init است، بنابراین حالا
415
00:19:38,070 –> 00:19:40,740
بیایید جلو برویم و در واقع یک الگو ایجاد کنیم.
416
00:19:40,740 –> 00:19:43,410
بنابراین ما یک فایل txt
417
00:19:43,410 –> 00:19:45,450
یا یک فایل متنی
418
00:19:45,450 –> 00:19:47,040
میسازیم که با استفاده از چیزهای زیادی که قبلاً
419
00:19:47,040 –> 00:19:48,870
آموختهایم آن را رندر میکنم، پس بیایید ادامه دهیم و
420
00:19:48,870 –> 00:19:51,230
آن Explorer را دوباره باز کنیم و در روز 11
421
00:19:51,230 –> 00:19:54,360
من ادامه خواهم داد و یک پوشه جدید در
422
00:19:54,360 –> 00:19:56,160
اینجا ایجاد کنید و من این الگوها را
423
00:19:56,160 –> 00:19:59,880
با الگوی حروف کوچک صدا می زنم و
424
00:19:59,880 –> 00:20:03,180
داخل قالب هایی که PI در واقع
425
00:20:03,180 –> 00:20:04,470
داخل این پوشه هستند،
426
00:20:04,470 –> 00:20:08,850
فایلی به نام hello dot txt دریافت می کنیم و من فقط
427
00:20:08,850 –> 00:20:12,900
می گویم hello name بسیار خوب، پس آن فایل txt را ذخیره کنید، آن را میبندم
428
00:20:12,900 –> 00:20:15,270
و اکنون به
429
00:20:15,270 –> 00:20:16,880
قالبها در PI باز میگردم، بیایید
430
00:20:16,880 –> 00:20:18,900
پنجره Explorer را ببندیم و من ادامه دهم و
431
00:20:18,900 –> 00:20:22,170
سیستم عامل را وارد کنم و میخواهم مسیر فایل
432
00:20:22,170 –> 00:20:24,870
یا این مسیر فایل فعلی را به دست بیاورم، بنابراین مسیر سیستمعامل
433
00:20:24,870 –> 00:20:29,600
آن مطلق است. مسیر فایل دقیقاً
434
00:20:29,600 –> 00:20:34,710
به همین شکل و سپس مسیر Baster OS
435
00:20:34,710 –> 00:20:38,760
که دور نام مسیر فایل حالا
436
00:20:38,760 –> 00:20:40,710
بیایید به یاد بیاوریم که معنی
437
00:20:40,710 –> 00:20:43,050
آن این است که به دنبال مسیر فایل مطلق
438
00:20:43,050 –> 00:20:45,210
است که در سیستم من برای
439
00:20:45,210 –> 00:20:47,130
الگوها در PI است و سپس به
440
00:20:47,130 –> 00:20:49,620
دنبال دایرکتوری پایه مانند روز 11 می گردد و
441
00:20:49,620 –> 00:20:52,770
این روی شما کار خواهد کرد. سیستم یا
442
00:20:52,770 –> 00:20:54,900
تقریباً هر سیستمی تا زمانی که پایتون ها
443
00:20:54,900 –> 00:20:57,840
نصب شده باشند خوب است، بنابراین مورد
444
00:20:57,840 –> 00:21:02,640
بعدی قالب du است و ما می خواهیم این را
445
00:21:02,640 –> 00:21:09,330
برابر با OS past join base dur قرار دهیم و اجازه دهید از
446
00:21:09,330 –> 00:21:15,560
شر آن خلاص شویم و سپس قالب ها
447
00:21:16,360 –> 00:21:20,360
اوکی باشند، بنابراین این دایرکتوری قالب ما است.
448
00:21:20,360 –> 00:21:23,540
اکنون در این متد get template، کاری که
449
00:21:23,540 –> 00:21:26,390
باید انجام دهیم این است که مسیر الگو را بگیریم، بنابراین
450
00:21:26,390 –> 00:21:29,570
می گوییم مسیر الگو برابر است با 2 مسیر OS
451
00:21:29,570 –> 00:21:32,690
join و
452
00:21:32,690 –> 00:21:36,950
با هر چیزی که به عنوان نام قالب خود در تابع init تنظیم کرده ایم، به دایرکتوری الگو می پیوندد،
453
00:21:36,950 –> 00:21:40,550
بنابراین
454
00:21:40,550 –> 00:21:44,540
ما می آییم. در اینجا وارد شوید و نام الگوی self dot را با کاما انجام دهید،
455
00:21:44,540 –> 00:21:48,080
بنابراین نام الگو
456
00:21:48,080 –> 00:21:49,910
به این معنی است که اکنون به
457
00:21:49,910 –> 00:21:53,170
چیزی در اینجا ارجاع خواهد داد، آنچه من می گویم این است که
458
00:21:53,170 –> 00:21:57,980
اگر مسیر سیستم عاملی که مسیر الگو وجود دارد نباشد،
459
00:21:57,980 –> 00:22:03,050
کاری که من انجام خواهم داد این است که من آن
460
00:22:03,050 –> 00:22:05,180
را بالا می برم. چی به عنوان یک استثنا نامیده می شود، بنابراین
461
00:22:05,180 –> 00:22:09,230
من می گویم که
462
00:22:09,230 –> 00:22:14,780
این مسیر وجود ندارد،
463
00:22:14,780 –> 00:22:17,210
بنابراین به محض
464
00:22:17,210 –> 00:22:19,490
تماس گرفتن الگوی دریافت، می گوید اوه-اوه این
465
00:22:19,490 –> 00:22:23,510
مجاز نیست زیرا آن
466
00:22:23,510 –> 00:22:24,850
مسیر الگو وجود ندارد،
467
00:22:24,850 –> 00:22:28,370
در غیر این صورت من در واقع
468
00:22:28,370 –> 00:22:30,560
رشته را می گیرم، بنابراین می گوییم رشته الگوها
469
00:22:30,560 –> 00:22:33,860
برابر است با یک رشته خالی و سپس
470
00:22:33,860 –> 00:22:35,780
ادامه می دهیم و آن مسیر را باز می کنیم
471
00:22:35,780 –> 00:22:38,030
و آن را برابر با رشته خالی قرار می دهیم.
472
00:22:38,030 –> 00:22:41,960
ما در روز 9 این کار را انجام دادیم، بنابراین بیایید به جلو برویم و
473
00:22:41,960 –> 00:22:45,200
آن مسیر را باز کنیم و سپس
474
00:22:45,200 –> 00:22:47,930
آن را به عنوان یک شی فایل می خوانیم که
475
00:22:47,930 –> 00:22:50,990
فقط به عنوان F اعلام می کنیم و سپس می گوییم
476
00:22:50,990 –> 00:22:54,980
رشته الگو برابر است با F dot read و سپس ما
477
00:22:54,980 –> 00:22:58,750
آن رشته الگو را به حالت عادی برمی
478
00:22:58,750 –> 00:23:03,260
گردانیم، بنابراین رندر رندر می تواند چند
479
00:23:03,260 –> 00:23:05,560
چیز باشد اول از همه رندر می توانم در
480
00:23:05,560 –> 00:23:09,290
اینجا نیز به متن منتقل کنم، مانند روش های دیگری که
481
00:23:09,290 –> 00:23:11,990
در دسترس هستند یا می توانید
482
00:23:11,990 –> 00:23:16,040
آن را از متن خود نقطه ای
483
00:23:16,040 –> 00:23:17,030
که می دانید ارسال کنید. m در واقع این است که بگوییم
484
00:23:17,030 –> 00:23:19,900
زمینه برای این الگو وجود ندارد و
485
00:23:19,900 –> 00:23:23,000
همچنین هیچکدام از آنها پیشفرض co است ntext
486
00:23:23,000 –> 00:23:28,070
هیچ است بنابراین می توانم بگویم
487
00:23:28,070 –> 00:23:33,350
render see GX برابر با J است و P می
488
00:23:33,350 –> 00:23:36,289
گوید اگر زمینه خود dot برابر با
489
00:23:36,289 –> 00:23:41,059
هیچ نباشد، پس زمینه self dot برابر است با یا
490
00:23:41,059 –> 00:23:43,609
بهتر است بگویم که متن خود dot نیست اما رندر
491
00:23:43,609 –> 00:23:46,129
زمینه برابر با آن است. زمینه خود نقطهای
492
00:23:46,129 –> 00:23:50,960
و همان چیزی که
493
00:23:50,960 –> 00:23:54,820
در اینجا وجود دارد این است که من ادامه میدهم و نمیگویم هیچکدام
494
00:23:54,820 –> 00:24:00,379
و سپس میگویم other render context برابر
495
00:24:00,379 –> 00:24:05,029
با context okay و سپس در نهایت
496
00:24:05,029 –> 00:24:09,590