در این مطلب، ویدئو نحوه ایجاد یک بازی تعاملی با Pygame در پایتون. – قسمت 2 از 2 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:19:00
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,570 –> 00:00:02,669
و به قسمت دوم این برنامه خوش آمدید،
2
00:00:02,669 –> 00:00:06,060
بنابراین اجازه
3
00:00:06,060 –> 00:00:08,069
دهید کار بعدی را که دوست دارم انجام دهم، این است
4
00:00:08,069 –> 00:00:13,080
که
5
00:00:13,080 –> 00:00:17,430
رنگ پسزمینه را به آبی پودری تغییر دهم تا به این نتیجه
6
00:00:17,430 –> 00:00:19,680
برسیم که میدانید دقیقاً
7
00:00:19,680 –> 00:00:23,160
همینجا زیر اینجا فشار دهید. وارد شوید
8
00:00:23,160 –> 00:00:30,920
و وارد صفحه نمایش شوید نقطه فشار احساس
9
00:00:30,920 –> 00:00:34,340
کنید آنچه را که من می خواهم احساس کنید
10
00:00:34,340 –> 00:00:37,800
همان رنگی است که من در اینجا تعریف کردم
11
00:00:37,800 –> 00:00:42,320
آبی پودری پس کپی کنید همین پایین
12
00:00:42,320 –> 00:00:47,670
اینجا بیا من را آنجا می رقصد اگر الان برنامه ام را اجرا کنم
13
00:00:47,670 –> 00:00:51,930
این تغییرات خواهد بود
14
00:00:51,930 –> 00:00:55,670
که شما بچه ها ما تغییرات پس زمینه را می بینیم،
15
00:00:55,670 –> 00:00:59,340
اما هیچ چیز با تصاویر راضی نیست به
16
00:00:59,340 –> 00:01:03,690
غیر از تصویر رئیس جمهور
17
00:01:03,690 –> 00:01:07,630
، تغییر جهت می دهد، به آن
18
00:01:07,630 –> 00:01:10,849
[موسیقی] بروید،
19
00:01:13,360 –> 00:01:19,190
حالا دلیل اینکه شما بچه ها مطالعه می کنید
20
00:01:19,190 –> 00:01:22,900
پخش کننده آن را بالا و پایین کنید این است
21
00:01:22,900 –> 00:01:26,060
که سیاهچاله اکنون پوشیده شده است. با استفاده از این
22
00:01:26,060 –> 00:01:31,010
سوراخ مشخص شده، بنابراین با فشار دادن پد آن را بگیرید،
23
00:01:31,010 –> 00:01:31,520
Haggadah به
24
00:01:31,520 –> 00:01:34,610
نظر می رسد که دارد بالا و پایین می پرد، اما
25
00:01:34,610 –> 00:01:37,190
اجازه دهید یک چیز را به شما نشان دهم، بیایید فرض
26
00:01:37,190 –> 00:01:41,960
کنیم اگر من برنامه را اجرا کنم و
27
00:01:41,960 –> 00:01:44,060
برنامه را اجرا کنم، چیزی که می
28
00:01:44,060 –> 00:01:46,670
بینید پخشکننده را در همه جای رشته میبینم،
29
00:01:46,670 –> 00:01:49,760
دقیقاً همانطور که قبلاً دیدید، بنابراین
30
00:01:49,760 –> 00:01:56,890
این X را فشار میدهم، همان چیزی است که در
31
00:01:56,890 –> 00:02:00,700
زمینه میبینید، عملکرد میدان بسیار
32
00:02:00,700 –> 00:02:04,640
خوب است، حالا که خوب است، حالا کاری
33
00:02:04,640 –> 00:02:06,560
که میخواهم انجام دهم این است که بتوانم برای
34
00:02:06,560 –> 00:02:12,470
حرکت دادن پخش کننده به چپ و چپ، بنابراین
35
00:02:12,470 –> 00:02:14,450
کاری که می خواهم انجام دهم این است که
36
00:02:14,450 –> 00:02:24,400
اگر بگویم go down player
37
00:02:25,500 –> 00:02:32,220
dr. پایین کمتر از شش است،
38
00:02:32,220 –> 00:02:36,870
اجازه دهید من آن ششصد و شصت را
39
00:02:36,870 –> 00:02:41,280
درست کنم 660 در اینجا، زیرا ارتفاع
40
00:02:41,280 –> 00:02:45,900
به صورت منهای 40 تقسیم شده است، بنابراین فرض کنید
41
00:02:45,900 –> 00:02:49,320
بازیکن باید به بالای صفحه برگردد،
42
00:02:49,320 –> 00:02:54,110
زیرا نمیخواهم شما از 700 فراتر بروید، بنابراین نقطهها
43
00:02:54,110 –> 00:03:02,160
بالای این تحسین سرعت من بود و
44
00:03:02,160 –> 00:03:06,420
آن سرعت سه است، اگر هنوز هم می توانید
45
00:03:06,420 –> 00:03:09,060
همینجا به خاطر بیاورید که
46
00:03:09,060 –> 00:03:13,040
سرعت سه است، خوب بیایید آرام باشیم
47
00:03:13,040 –> 00:03:15,660
حالا نکته بعدی این است که فرض کنیم
48
00:03:15,660 –> 00:03:20,340
پخش کننده بالا می رود و دوباره کپی می شود،
49
00:03:20,340 –> 00:03:24,570
فقط آن را از پخش کننده به بالا تغییر دهید. من از
50
00:03:24,570 –> 00:03:28,020
شما می خواهم این کار را انجام دهید این است که باید کمتر
51
00:03:28,020 –> 00:03:31,110
از صفر یا بزرگتر از صفر باشد،
52
00:03:31,110 –> 00:03:37,489
خوب است چرا جفت بالا با منهای بالا
53
00:03:37,489 –> 00:03:42,690
مساوی سرعت است اما کمی باقی مانده است
54
00:03:42,690 –> 00:03:48,540
اگر به سمت چپ برود و سمت چپ
55
00:03:48,540 –> 00:03:51,500
باید تورفتگی داشته باشد نشان می دهد که یک خطا وجود دارد.
56
00:03:51,500 –> 00:03:58,140
اگر به سمت چپ بروی و این می شود یا
57
00:03:58,140 –> 00:04:01,010
این خراب است
58
00:04:01,340 –> 00:04:06,870
اگر به سمت چپ برود خوب است در آن صورت که
59
00:04:06,870 –> 00:04:10,260
به سمت چپ باقی می ماند من از
60
00:04:10,260 –> 00:04:15,629
سیصد و پنجاه و یک هزار و سیصد و
61
00:04:15,629 –> 00:04:18,540
پنجاه استفاده خواهم کرد نه بزرگتر از
62
00:04:18,540 –> 00:04:24,330
صفر، درست است بله بیشتر از
63
00:04:24,330 –> 00:04:34,610
رب حق 1250 بودن را صفر کنید و اگر درست
64
00:04:35,120 –> 00:04:41,449
میگوید، کمتر از 1350
65
00:04:41,449 –> 00:04:51,970
دیوید پلاس و این یکی میشود – بله، باشه،
66
00:04:51,970 –> 00:04:56,980
پس ما به این خطوط کد نگاه میکنیم،
67
00:04:56,980 –> 00:05:32,140
بنابراین حالا کاری که میخواهم انجام دهم این است
68
00:05:32,140 –> 00:05:38,040
که صفحه را با آبنبات چوبی پر کنم،
69
00:05:38,040 –> 00:05:41,170
خوب، بیایید همینجا برویم بالا و
70
00:05:41,170 –> 00:05:43,960
یک متغیر دیگر را برای تصویر که فقط در کپی انجام شده است، اعلام
71
00:05:43,960 –> 00:05:47,790
کنید که زندگی را برای من آسان می کند،
72
00:05:47,790 –> 00:05:51,760
من به یک چسب نیاز دارم اکنون فقط
73
00:05:51,760 –> 00:05:55,919
نام
74
00:05:55,919 –> 00:06:00,970
75
00:06:00,970 –> 00:06:05,230
تصویر را تغییر دهید. و فقط
76
00:06:05,230 –> 00:06:06,540
آن پیستای
77
00:06:06,540 –> 00:06:09,540
کپی را
78
00:06:10,539 –> 00:06:16,630
برای من کپی کنید که زندگی را آسانتر میکند،
79
00:06:16,630 –> 00:06:20,120
بله، حالا بیایید به این متغیر یک نام بگذاریم،
80
00:06:20,120 –> 00:06:23,870
بنابراین من فقط آن را صدا میکنم، فقط آن را
81
00:06:23,870 –> 00:06:29,050
lolli lolli، تصویر آبنبات چوبی بزرگ
82
00:06:32,190 –> 00:06:35,850
یک آبنبات چوبی که او ما را وادار به دنبال کردن آن
83
00:06:35,850 –> 00:06:39,840
کرد، مگر اینکه متغیر دیگری را در اینجا برای نوشتن به آن اعلام کنیم.
84
00:06:39,840 –> 00:06:44,870
من تا می خواهم بگویم خونین
85
00:06:47,060 –> 00:06:51,510
در تئوری برابر نیست، بنابراین بیایید از یک
86
00:06:51,510 –> 00:07:01,710
حلقه for برای من در محدوده استفاده کنیم، بیایید آن 20 را ایجاد کنیم
87
00:07:01,710 –> 00:07:08,870
و در آنجا یک
88
00:07:08,870 –> 00:07:14,670
آبنبات چوبی عمومی تولید کنیم که به
89
00:07:14,670 –> 00:07:21,410
طور تصادفی در جهت ما آب نبات چوبی تولید می کند.
90
00:07:21,410 –> 00:07:24,930
بنابراین این خطوط به طور تصادفی حرفه ای می شوند. اب نبات چوبی
91
00:07:24,930 –> 00:07:28,830
روی صفحه نمایش خوب است، بنابراین کاری که اکنون
92
00:07:28,830 –> 00:07:32,450
میخواهم انجام دهم این است که یک کانتور 8 ایجاد
93
00:07:32,450 –> 00:07:35,070
کنم، بنابراین من فقط میخواهم آن زمان اجرای آبنبات چوبی را
94
00:07:35,070 –> 00:07:39,630
تکرار کنم که دوباره
95
00:07:39,630 –> 00:07:42,110
96
00:07:43,530 –> 00:07:50,710
اینجا بیایید قبل از اینکه مقدار به
97
00:07:50,710 –> 00:07:57,669
صفر برسد درست است و اجازه دهید صرفهجویی کنیم. قرار است