در این مطلب، ویدئو Char چیست؟ (C# در مقابل پایتون) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:19:36
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,829 –> 00:00:03,570
درک انواع دادههای سوخته شده بسیار آسان
2
00:00:03,570 –> 00:00:06,810
3
00:00:06,810 –> 00:00:08,189
4
00:00:08,189 –> 00:00:10,020
5
00:00:10,020 –> 00:00:11,820
6
00:00:11,820 –> 00:00:14,130
7
00:00:14,130 –> 00:00:16,560
است. اینکه شما
8
00:00:16,560 –> 00:00:19,859
بیش از حد در رسانه های اجتماعی از هر
9
00:00:19,859 –> 00:00:21,810
حرفی از هر زبانی، هر
10
00:00:21,810 –> 00:00:24,660
عدد تک رقمی، هر علامت امضاکننده ای استفاده می کنید،
11
00:00:24,660 –> 00:00:26,730
حتی برخی از علامت ها مانند علامت یین و یانگ
12
00:00:26,730 –> 00:00:29,310
، یک کاراکتر واحد هستند، اما این
13
00:00:29,310 –> 00:00:30,900
کمی فراتر از محدوده این دوره است،
14
00:00:30,900 –> 00:00:32,759
فقط این را در عقب نگه دارید.
15
00:00:32,759 –> 00:00:33,750
برای زمانی که می خواهید بیشتر در مورد
16
00:00:33,750 –> 00:00:35,820
آنها بدانید اما در حال حاضر فقط بدانید که
17
00:00:35,820 –> 00:00:37,620
کاراکترها در
18
00:00:37,620 –> 00:00:39,450
دنیای برنامه نویسی بسیار مهم هستند، آنها
19
00:00:39,450 –> 00:00:41,400
با یک نوع داده رشته ای همپوشانی زیادی دارند زیرا
20
00:00:41,400 –> 00:00:44,370
رشته ای از کاراکترها همان چیزی است که یک
21
00:00:44,370 –> 00:00:46,830
رشته را می سازد. در
22
00:00:46,830 –> 00:00:48,000
روزهای اولیه برنامه نویسی، مانند
23
00:00:48,000 –> 00:00:50,520
زبان C، رشته های C حتی به عنوان یک نوع داده وجود نداشت، به
24
00:00:50,520 –> 00:00:51,150
25
00:00:51,150 –> 00:00:53,040
جای اینکه چگونه یک آرایه از کاراکترها ایجاد کنید،
26
00:00:53,040 –> 00:00:55,400
اما رشته هایی مانند
27
00:00:55,400 –> 00:00:58,470
دانلودهای دسکتاپ C co فایل های برنامه lon backslash
28
00:00:58,470 –> 00:01:00,060
که همه برنامه های شما در آنها
29
00:01:00,060 –> 00:01:01,860
نصب شده اند، همگی مجموعه ای از
30
00:01:01,860 –> 00:01:03,750
کاراکترهایی هستند که رایانه ها به صورت روزانه از آنها استفاده
31
00:01:03,750 –> 00:01:05,609
می کنند تا تجربه رایانه شما را
32
00:01:05,609 –> 00:01:08,159
تا حد امکان روان
33
00:01:08,159 –> 00:01:09,960
34
00:01:09,960 –> 00:01:11,909
35
00:01:11,909 –> 00:01:14,640
کنند. این تقریباً تمام اینها است
36
00:01:14,640 –> 00:01:16,409
اکنون از اینجا که واقعاً نمی توان به آن اشاره
37
00:01:16,409 –> 00:01:18,630
کرد، اما بیایید نگاهی گذرا
38
00:01:18,630 –> 00:01:20,460
به نحوه استفاده از کاراکترها در دو
39
00:01:20,460 –> 00:01:22,319
زبان مختلف بیندازیم زیرا فکر می کنم
40
00:01:22,319 –> 00:01:23,759
دیدن نحوه مقایسه و تضاد آنها می تواند واقعاً مفید باشد.
41
00:01:23,759 –> 00:01:25,770
بعلاوه شما
42
00:01:25,770 –> 00:01:27,210
تقریباً دو زبان را همزمان یاد خواهید گرفت،
43
00:01:27,210 –> 00:01:29,429
بنابراین در سمت چپ زبان c-sharp
44
00:01:29,429 –> 00:01:31,740
با استفاده از IDE Visual Studio است که
45
00:01:31,740 –> 00:01:32,909
اگر یاد گرفتید توسعه ویندوز را یاد بگیرید
46
00:01:32,909 –> 00:01:34,950
یا بخواهید با استفاده از
47
00:01:34,950 –> 00:01:37,020
یک موتور محبوب به نام unity و بر روی
48
00:01:37,020 –> 00:01:39,359
درست است زبان پایتون 3 با استفاده از
49
00:01:39,359 –> 00:01:41,340
کد IDE ویژوال استودیو که
50
00:01:41,340 –> 00:01:42,780
اگر می خواهید به برنامه نویسی عمومی یا علم داده وارد شوید، باید به شما علاقه مند باشد.
51
00:01:42,780 –> 00:01:45,929
52
00:01:45,929 –> 00:01:47,310
دو پروژه جدید کنسول
53
00:01:47,310 –> 00:01:48,450
و اگر نمی دانید
54
00:01:48,450 –> 00:01:49,829
چگونه یک پروژه کنسول جدید بسازید نه
55
00:01:49,829 –> 00:01:52,380
سی شارپ و نه پایتون یا هر دو،
56
00:01:52,380 –> 00:01:53,520
حتماً ویدیوی موجود در توضیحات
57
00:01:53,520 –> 00:01:56,609
را ببینید به نام نحوه نصب IDE و
58
00:01:56,609 –> 00:01:57,840
در پایان آن ویدیو را به شما نشان خواهم داد که چگونه
59
00:01:57,840 –> 00:02:00,420
این کار را انجام دهید، بنابراین ابتدا اجازه دهید ابتدا به
60
00:02:00,420 –> 00:02:04,049
چند نحو اصلی کاراکتر نگاه کنیم، بنابراین
61
00:02:04,049 –> 00:02:05,399
اینجا در سمت چپ و C شارپ قرار بود
62
00:02:05,399 –> 00:02:06,840
آن چیزی را که استاندارد
63
00:02:06,840 –> 00:02:09,209
پروژه کنسول خالی شما است حذف کند و سپس
64
00:02:09,209 –> 00:02:11,580
من char را بنویسید که نوع داده ما را ارسال می
65
00:02:11,580 –> 00:02:12,920
کند
66
00:02:12,920 –> 00:02:15,260
و سپس متغیر خود را a صدا می زنیم و
67
00:02:15,260 –> 00:02:20,990
من یک کاراکتر Z را به آن امضا می کنم اکنون به این صورت
68
00:02:20,990 –> 00:02:23,720
است که یک کاراکتر را می نویسید یک کاراکتر
69
00:02:23,720 –> 00:02:26,540
و c-sharp باید همیشه
70
00:02:26,540 –> 00:02:29,570
وسط دو نقل قول تکی باشد. و واقعاً به همین
71
00:02:29,570 –> 00:02:31,400
سادگی است که میتوانیم هر کاراکتری را
72
00:02:31,400 –> 00:02:34,310
که میخواهیم اینجا قرار دهیم، میتوانیم یک ج
73
00:02:34,310 –> 00:02:38,240
را قرار دهیم، میتوانیم هشت قرار دهیم، میتوانیم علامت دلار را قرار دهیم
74
00:02:38,240 –> 00:02:41,270
هر کاراکتری که میخواهی میتوان
75
00:02:41,270 –> 00:02:43,490
بین این دو نقل قول تکی قرار گرفت و در
76
00:02:43,490 –> 00:02:47,150
آنجا یک جذابیت اکنون در
77
00:02:47,150 –> 00:02:50,270
پایتون یک کاراکتر ورود به سیستم فقط
78
00:02:50,270 –> 00:02:53,450
کمی است متفاوت است، بنابراین ما میتوانیم همانطور که
79
00:02:53,450 –> 00:02:56,150
در c-sharp انجام میدهیم، میتوانیم یک گیومه تکی برابر با
80
00:02:56,150 –> 00:02:59,720
Z انجام دهیم، اما میتوانیم یک
81
00:02:59,720 –> 00:03:03,350
نقل قول دوگانه برابر با Z انجام دهیم و پایتون
82
00:03:03,350 –> 00:03:05,060
هر یک را میپذیرد و متوجه میشود که
83
00:03:05,060 –> 00:03:08,660
اینها هر دو یک کاراکتر هستند اما شما. ببینیم اگر
84
00:03:08,660 –> 00:03:10,790
دوباره به c-sharp برگردیم و سپس
85
00:03:10,790 –> 00:03:13,640
آنها را از یک نقل قول تکی به یک
86
00:03:13,640 –> 00:03:16,700
نقل قول دوگانه Z تغییر دهیم، خواهید دید که یک خطای نوع دریافت خواهیم کرد
87
00:03:16,700 –> 00:03:20,269
که در c-sharp به طور خاص
88
00:03:20,269 –> 00:03:22,160
از دو نقل قول برای رشته ها و
89
00:03:22,160 –> 00:03:25,100
تک ها استفاده می کند. نقل قول برای کاراکترها اما باز هم در
90
00:03:25,100 –> 00:03:27,260
پایتون بسیار هوشمندانه است، ما
91
00:03:27,260 –> 00:03:30,170
میدانیم که میدانید یک کاراکتر یا یک رشته
92
00:03:30,170 –> 00:03:32,360
یکی از مزایای یک
93
00:03:32,360 –> 00:03:34,310
زبان تفسیری است و فقط برای اینکه به شما ثابت کنم که
94
00:03:34,310 –> 00:03:36,739
این چنین است، من واقعاً آن را تغییر خواهم داد.
95
00:03:36,739 –> 00:03:39,350
این را به متغیر B
96
00:03:39,350 –> 00:03:43,930
انجام می دهیم و سپس چاپ a را انجام می دهیم و سپس چاپ
97
00:03:43,930 –> 00:03:46,970
B را انجام می دهیم و دکمه پخش
98
00:03:46,970 –> 00:03:48,500
را در اینجا در گوشه بالا می زنیم و
99
00:03:48,500 –> 00:03:50,239
در اینجا در خروجی خواهید دید که هر
100
00:03:50,239 –> 00:03:52,820
دوی آنها چاپ می شود آسان مشکلی نیست
101
00:03:52,820 –> 00:03:56,300
من این را به نقل قول های تکی تغییر می دهم،
102
00:03:56,300 –> 00:03:58,239
103
00:03:58,239 –> 00:04:00,860
بسیار خوب است، بنابراین اکنون با نحو اصلی کاراکتر
104
00:04:00,860 –> 00:04:03,230
خارج از بیایید
105
00:04:03,230 –> 00:04:06,110
اکنون در مورد شخصیت های فرار صحبت کنیم که شخصیت های فرار ما در
106
00:04:06,110 –> 00:04:08,390
آنجا بدون شک زمانی فرا می رسد
107
00:04:08,390 –> 00:04:10,190
که ممکن است شما در حال نوشتن یک
108
00:04:10,190 –> 00:04:12,140
داستان یا ایجاد لیستی از نام ها
109
00:04:12,140 –> 00:04:13,970
یا چیزی شبیه به آن هستید و
110
00:04:13,970 –> 00:04:16,459
بدون شک با این سوال مواجه می شوید که چگونه
111
00:04:16,459 –> 00:04:21,829
می توانم فشار دهم. وارد یا ضربه زدن به تب یا در
112
00:04:21,829 –> 00:04:24,410
نقل قولهای درج کنید چگونه میتوانم این کارها را به خوبی انجام
113
00:04:24,410 –> 00:04:26,389
دهم، یعنی کاراکترهای scape
114
00:04:26,389 –> 00:04:28,009
به خوبی وارد بازی میشوند، بنابراین حالا بیایید
115
00:04:28,009 –> 00:04:31,039
یک کاراکتر escape را مقداردهی اولیه کنیم، من فقط
116
00:04:31,039 –> 00:04:34,400
میخواهم یک متغیر جدید را بهعنوان یک کاراکتر انتخاب کنم
117
00:04:34,400 –> 00:04:37,610
و سپس درون کاراکتر خود قرار دهم. ‘m gonna
118
00:04:37,610 –> 00:04:40,400
hit بک اسلش اکنون از نظر فنی بک اسلش
119
00:04:40,400 –> 00:04:42,979
است شخصیت فراری است که دوست دارد از
120
00:04:42,979 –> 00:04:47,180
نحو کاراکترها فرار کند اما من دوست دارم
121
00:04:47,180 –> 00:04:49,699
کل کاراکتر را یک
122
00:04:49,699 –> 00:04:52,340
کاراکتر فرار بنامم، شما می دانید که این
123
00:04:52,340 –> 00:04:54,800
مورد بحث است اما من می خواهم بک اسلش n را بزنم
124
00:04:54,800 –> 00:04:56,749
که یکی از آنهاست. رایجترین
125
00:04:56,749 –> 00:04:59,629
کاراکتر فرار خط جدید نامیده میشود، اکنون من واقعاً
126
00:04:59,629 –> 00:05:01,520
میخواهم بفهمید که چقدر در
127
00:05:01,520 –> 00:05:03,560
کاراکترهای اسکیپ اهمیت دارند، اگر بخواهم
128
00:05:03,560 –> 00:05:05,889
مثلاً بک اسلش را با اسلش
129
00:05:05,889 –> 00:05:08,689
رو به جلو جایگزین کنم. ببینید پس
130
00:05:08,689 –> 00:05:10,159
ما در اینجا برای تعداد بیش از حد کاراکترها و کاراکترها یک خطا دریافت خواهیم کرد،
131
00:05:10,159 –> 00:05:12,229
132
00:05:12,229 –> 00:05:14,990
همه چیز در این نقل قول ها همان
133
00:05:14,990 –> 00:05:16,699
چیزی است که به آن کاراکتر تحت اللفظی می گویند و
134
00:05:16,699 –> 00:05:18,949
شما فقط می توانید یک کاراکتر برای هر
135
00:05:18,949 –> 00:05:22,279
136
00:05:22,279 –> 00:05:25,339
کاراکتر قرار دهید.
137
00:05:25,339 –> 00:05:28,310
به عنوان یک کاراکتر به معنای واقعی کلمه که دوباره
138
00:05:28,310 –> 00:05:30,620
این یک کاراکتر فرار از خط جدید است و
139
00:05:30,620 –> 00:05:32,449
فقط برای اینکه به شما ثابت کنم که در واقع
140
00:05:32,449 –> 00:05:35,120
همان کاری را که من ادعا کردم انجام می دهد، ما این
141
00:05:35,120 –> 00:05:38,719
کار را انجام می دهیم
142
00:05:38,719 –> 00:05:40,729
143
00:05:40,729 –> 00:05:43,639
. gonna do I’m gonna print
144
00:05:43,639 –> 00:05:47,689
a متغییر است که Z در آن وجود دارد و سپس
145
00:05:47,689 –> 00:05:50,120
اتاق دیگری را در یک B قرار می دهیم و
146
00:05:50,120 –> 00:05:52,370
سپس من فقط کنترل C کنترل V را کپی و جایگذاری می کنم
147
00:05:52,370 –> 00:05:54,319
و سپس یک دیگری را انجام می دهیم.
148
00:05:54,319 –> 00:05:56,839
باید ببینیم که قرار است Z چاپ شود
149
00:05:56,839 –> 00:05:59,360
و سپس خط جدید و سپس Z دیگر
150
00:05:59,360 –> 00:06:04,279
من فقط آن را اجرا می کنم و
151
00:06:04,279 –> 00:06:05,240
روی صفحه خاموش است اوه
152
00:06:05,240 –> 00:06:09,710
فراموش کردم باید کلید خواندن نقطه کنسول را هم انجام دهم
153
00:06:09,710 –> 00:06:12,199
در غیر این صورت کنسول باز نمی
154
00:06:12,199 –> 00:06:16,339
ماند پس ضربه بزنید شروع آن خاموش است
155
00:06:16,339 –> 00:06:17,990
اینجا من می روم آن را روی صفحه نمایش بیاورید
156
00:06:17,990 –> 00:06:20,689
و خواهید دید که ما دقیقاً همان چیزی
157
00:06:20,689 –> 00:06:23,870
را داریم که اکنون باید انتظار داشته باشیم، می دانم که برخی
158
00:06:23,870 –> 00:06:25,279
از شما در آنجا هستند احتمالاً منتظر یک
159
00:06:25,279 –> 00:06:28,490
جبرئیل دوم هستند که آن چیزی نیست که من انتظار دارم
160
00:06:28,490 –> 00:06:30,770
، دو فضای بین بیماری وجود دارد
161
00:06:30,770 –> 00:06:33,919
و اجازه دهید فقط یک ثانیه در اینجا مکث کنید
162
00:06:33,919 –> 00:06:36,229
و واقعاً منطق
163
00:06:36,229 –> 00:06:39,889
برنامه ما را بررسی کنید، بنابراین دلیل
164
00:06:39,889 –> 00:06:42,530
اینکه ما دو خط را بین B
165
00:06:42,530 –> 00:06:45,169
و a قرار می دهیم در حالی که احتمالاً انتظار دارید هیچ
166
00:06:45,169 –> 00:06:47,240
خطی بین آنها وجود نداشته باشد این است که
167
00:06:47,240 –> 00:06:49,849
خود خط راست تابع یک عملکرد جدید را انجام می دهد.
168
00:06:49,849 –> 00:06:53,780
خط برای ما، بنابراین Z برابر با Z
169
00:06:53,780 –> 00:06:55,969
چاپ می شود، Z را چاپ می کند و سپس ما به
170
00:06:55,969 –> 00:06:57,710
یک خط جدید می رویم و سپس آنها یک خط جدید چاپ می کنند
171
00:06:57,710 –> 00:06:59,810
و سپس به یک خط جدید می روند و
172
00:06:59,810 –> 00:07:02,090
سپس Z را چاپ می کنند و سپس به یک خط جدید
173
00:07:02,090 –> 00:07:03,949
و من فقط یک
174
00:07:03,949 –> 00:07:05,930
بار دیگر آن را اجرا می کنم تا تأیید کنم که این اتفاق می افتد.
175
00:07:05,930 –> 00:07:08,389
176
00:07:08,389 –> 00:07:10,490
177
00:07:10,490 –> 00:07:12,439
178
00:07:12,439 –> 00:07:15,169
دقیقاً
179
00:07:15,169 –> 00:07:18,500
همانطور که شما می خواهید انجام دهید، در این زمینه
180
00:07:18,500 –> 00:07:20,029
کمی عجیب به نظر می رسد t زیرا
181
00:07:20,029 –> 00:07:22,129
تابع خط سمت راست یک خط جدید اضافه میکند
182
00:07:22,129 –> 00:07:26,599
بدون اینکه واقعاً به ما بگوید بله
183
00:07:26,599 –> 00:07:28,189
خوب است، بنابراین اکنون با این روش، اجازه
184
00:07:28,189 –> 00:07:29,930
دهید کاراکترهای فرار خود را در
185
00:07:29,930 –> 00:07:31,939
پایتون اینجا در سمت چپ بررسی
186
00:07:31,939 –> 00:07:35,240
کنیم، متغیر B خود را به یک واحد تغییر میدهم.
187
00:07:35,240 –> 00:07:36,439
quote sum قرار بود از نقل قولهای تکی استفاده کند
188
00:07:36,439 –> 00:07:38,900
زیرا قرارداد بین
189
00:07:38,900 –> 00:07:41,419
این دو آسانتر است و ما یک خط جدید انجام میدهیم
190
00:07:41,419 –> 00:07:44,089
و من باید آن را به عقب انجام دهیم
191
00:07:44,089 –> 00:07:47,629
و میتوانید در
192
00:07:47,629 –> 00:07:49,819
کد ویژوال استودیو ببینید که در واقع
193
00:07:49,819 –> 00:07:52,099
فرار را کمی رنگ میکند. کاراکترها به رنگ زرد برای شما هستند تا
194
00:07:52,099 –> 00:07:53,360
به شما کمک کنند کمی بیشتر کمک کنید
195
00:07:53,360 –> 00:07:56,330
که خوب است، ویژوال استودیو معمولی
196
00:07:56,330 –> 00:07:58,699
واقعاً این کار را انجام نمی دهد، به هر حال یک خط جدید
197
00:07:58,699 –> 00:08:00,440
و سپس ما یک را چاپ می کنیم و
198
00:08:00,440 –> 00:08:03,020
سپس B و سپس من را چاپ می کنیم.
199
00:08:03,020 –> 00:08:05,509
یکی دیگر از a را کپی و پیست می کنم و
200
00:08:05,509 –> 00:08:07,430
سپس با زدن دکمه پخش این را اجرا می کنیم
201
00:08:07,430 –> 00:08:09,560
و خواهید دید که
202
00:08:09,560 –> 00:08:12,259
دقیقاً همان نتیجه ای را داریم که C
203
00:08:12,259 –> 00:08:13,939
شارپ نداریم و شما از قبل می دانید که چرا
204
00:08:13,939 –> 00:08:15,529
دو خط وجود دارد. حرکت درست در امتداد
205
00:08:15,529 –> 00:08:17,930
اجازه دهید نگاهی به concaten بیندازیم خوردن
206
00:08:17,930 –> 00:08:20,599
کاراکترهای به هم پیوسته فقط به
207
00:08:20,599 –> 00:08:23,089
این معنی است که چند چیز مختلف را
208
00:08:23,089 –> 00:08:25,159
بردارید و آنها را کنار هم قرار دهید، بنابراین اگر
209
00:08:25,159 –> 00:08:26,180
سه کاراکتر مختلف
210
00:08:26,180 –> 00:08:28,460
دارید، مثلاً میتوانید آنها را به هم متصل کنید و آنها تبدیل به
211
00:08:28,460 –> 00:08:30,770
یک کلمه یا یک عبارت میشوند what-have-
212
00:08:30,770 –> 00:08:33,860
you’s all to concatenate به معنای به هم
213
00:08:33,860 –> 00:08:35,779
پیوستن است. کاراکترهایی که فکر می
214
00:08:35,779 –> 00:08:38,149
کنید به همین راحتی خواهد بود که می دانید یک
215
00:08:38,149 –> 00:08:44,690
کاراکتر جدید C برابر با a است، اما
216
00:08:44,690 –> 00:08:47,120
وقتی دو کاراکتر را با هم اضافه می کنید، کاراکتر C-sharp آنقدرها هم ساده نیست.
217
00:08:47,120 –> 00:08:49,160
218
00:08:49,160 –> 00:08:51,290
219
00:08:51,290 –> 00:08:53,660
220
00:08:53,660 –> 00:08:56,600
در واقع هر کاراکتر زیر
221
00:08:56,600 –> 00:08:58,490
کاپوت در واقع دارای یک مقدار صحیح است
222
00:08:58,490 –> 00:09:00,620
که اگر به این
223
00:09:00,620 –> 00:09:02,509
نمودار در اینجا نگاهی بیندازیم که این
224
00:09:02,509 –> 00:09:04,699
قسمت نمودار ASCII یونیکد است، می توانید ببینید که
225
00:09:04,699 –> 00:09:06,440
هر کاراکتر دارای نوعی
226
00:09:06,440 –> 00:09:09,829
مقدار اعشاری است که به آن اختصاص داده شده است. بنابراین
227
00:09:09,829 –> 00:09:11,930
میتوانیم کاراکتر دو را بهعنوان مثال در نظر بگیریم
228
00:09:11,930 –> 00:09:14,660
و دو بعلاوه دو انجام دهیم و با این کار
229
00:09:14,660 –> 00:09:17,660
صد عدد به دست میآید که یک کاراکتر کوچک D است،
230
00:09:17,660 –> 00:09:20,569
اما فقط میدانیم که کاربرد
231
00:09:20,569 –> 00:09:23,269
c زیاد نیست. برای چنین عملیاتی فقط بدانید که اینطوری کار می کند،
232
00:09:23,269 –> 00:09:25,129
233
00:09:25,129 –> 00:09:27,800
دانستن چیزهای جالبی است، اما اجازه دهید ادامه دهیم
234
00:09:27,800 –> 00:09:30,649
تا کاری که می خواهید انجام دهی