در این مطلب، ویدئو برنامه وب پایتون در ویژوال استودیو 2019 | شروع شدن با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:10:26
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,879 –> 00:00:05,210
سلام به همه خوش آمدید یک بار دیگر
2
00:00:05,210 –> 00:00:07,830
در این ویدیو به ساخت یک
3
00:00:07,830 –> 00:00:10,500
برنامه وب در پایتون با استفاده از ویژوال
4
00:00:10,500 –> 00:00:14,549
استودیو 2019 نگاه خواهیم کرد، اما قبل از شروع اگر
5
00:00:14,549 –> 00:00:15,900
در کانال مشترک نشده اید،
6
00:00:15,900 –> 00:00:20,070
لطفاً مطمئن شوید که این کار را انجام می دهید، پایتون یکی
7
00:00:20,070 –> 00:00:21,359
از بهترین هاست. زبانهای برنامهنویسی محبوب
8
00:00:21,359 –> 00:00:23,730
در جهان که در
9
00:00:23,730 –> 00:00:26,010
اوایل دهه نود ایجاد شدند، از طیف گستردهای از
10
00:00:26,010 –> 00:00:29,070
کاربردها از خودکارسازی وظایف تکراری
11
00:00:29,070 –> 00:00:31,980
و نوشتن برنامههای وب گرفته تا ساخت
12
00:00:31,980 –> 00:00:34,140
ماژولهای یادگیری ماشین و پیادهسازی
13
00:00:34,140 –> 00:00:38,610
شبکههای عصبی محققان ریاضیدانان و
14
00:00:38,610 –> 00:00:40,260
دانشمندان داده، به ویژه مانند
15
00:00:40,260 –> 00:00:42,600
زبان پایتون به دلیل غنی بودن و
16
00:00:42,600 –> 00:00:45,420
درک سینتکس آسان و طیف
17
00:00:45,420 –> 00:00:48,500
وسیعی از بستههای منبع باز
18
00:00:48,500 –> 00:00:52,199
بستههای موجود که معمولاً مورد استفاده قرار
19
00:00:52,199 –> 00:00:54,840
میگیرند، کتابخانههای کد مشترک معمولاً مورد استفاده قرار میگیرند که
20
00:00:54,840 –> 00:00:58,039
آزادانه در دسترس همه هستند
21
00:00:58,039 –> 00:01:01,379
تا از آن استفاده
22
00:01:01,379 –> 00:01:04,319
23
00:01:04,319 –> 00:01:06,270
کنند. بنابراین کاری که ما انجام می دهیم این است
24
00:01:06,270 –> 00:01:13,820
که یک پروژه جدید ایجاد کنیم تا همانطور که می بینید
25
00:01:13,820 –> 00:01:16,590
من یک گفتگوی پروژه جدید در اینجا دارم، بنابراین
26
00:01:16,590 –> 00:01:18,810
ما اینجا هستیم با انتخاب
27
00:01:18,810 –> 00:01:22,080
زبان، میتوانیم آن را در همه پلتفرمها بگذاریم،
28
00:01:22,080 –> 00:01:24,090
بله، زیرا واقعاً
29
00:01:24,090 –> 00:01:27,659
مهم نیست و سپس وب را برای
30
00:01:27,659 –> 00:01:33,630
یک برنامه وب انتخاب میکنیم، بنابراین همانطور که میتوانید در اینجا ببینید
31
00:01:33,630 –> 00:01:35,400
پایتون در استودیو ویژوال از
32
00:01:35,400 –> 00:01:37,650
توسعه پروژه وب در بطری فلاسک
33
00:01:37,650 –> 00:01:40,560
و فریمورکهای جنگو پشتیبانی میکند. از طریق یک
34
00:01:40,560 –> 00:01:42,840
الگوی پروژه و ناهار اشکالزدایی که میتواند
35
00:01:42,840 –> 00:01:45,649
برای مدیریت فریمورکهای مختلف پیکربندی شود،
36
00:01:45,649 –> 00:01:49,320
بنابراین این الگوها شامل یک
37
00:01:49,320 –> 00:01:51,810
فایل تست الزامی برای اعلام
38
00:01:51,810 –> 00:01:53,610
وابستگیهای لازم هنگام ایجاد پروژه
39
00:01:53,610 –> 00:01:57,180
از یکی از این الگوها هستند، بنابراین ویژوال
40
00:01:57,180 –> 00:01:58,829
استودیو از شما میخواهد آن
41
00:01:58,829 –> 00:02:03,030
بستهها را بعداً در قالب نصب کنید. در این ویدیو
42
00:02:03,030 –> 00:02:05,009
می توانید از قالب پروژه وب عمومی
43
00:02:05,009 –> 00:02:08,250
برای فریمورک های دیگر
44
00:02:08,250 –> 00:02:12,300
مانند هرمی نیز استفاده کنید، بنابراین در این مورد هیچ فریمورکی
45
00:02:12,300 –> 00:02:13,830
که من با قالب بازیابی کردم،
46
00:02:13,830 –> 00:02:15,600
در عوض
47
00:02:15,600 –> 00:02:17,880
بسته لازم را در محیطی
48
00:02:17,880 –> 00:02:21,660
که استفاده می کنید نصب کنید، بنابراین برای شروع، بله، ما می
49
00:02:21,660 –> 00:02:23,940
سازیم. یک مثال با استفاده از پروژه وب Flex
50
00:02:23,940 –> 00:02:25,650
بله، بنابراین میتوانید ببینید که
51
00:02:25,650 –> 00:02:27,450
چندین پروژه وب وجود دارد که ما
52
00:02:27,450 –> 00:02:28,740
واقعاً میتوانیم آنها را داشته باشیم با استفاده از بطری
53
00:02:28,740 –> 00:02:32,550
فلاسک جنگو منتقل شد، بنابراین ما
54
00:02:32,550 –> 00:02:35,220
اینجا را به پایین اسکرول می کنیم تا بتوانیم از فلاسک
55
00:02:35,220 –> 00:02:38,520
Jade و غیره نیز استفاده کنیم، بنابراین ما
56
00:02:38,520 –> 00:02:42,060
فقط از یک پروژه وب فلاسک ساده استفاده می
57
00:02:42,060 –> 00:02:45,270
کنیم بله، بنابراین ما روی این بیت اینجا کلیک می کنیم، اما
58
00:02:45,270 –> 00:02:46,980
بدیهی است که اگر شما. در اینجا این بیت را نمی بینم، این
59
00:02:46,980 –> 00:02:48,630
یکی از مواردی است که می خواهم
60
00:02:48,630 –> 00:02:52,590
در مورد آن صحبت کنم، بنابراین اگر کار را نمی
61
00:02:52,590 –> 00:02:54,900
بینید، منظورم مکان پروژه است، به
62
00:02:54,900 –> 00:02:57,510
این معنی که
63
00:02:57,510 –> 00:02:59,280
توسعه پایتون در فروشگاه ندارید، بنابراین باید
64
00:02:59,280 –> 00:03:02,850
خود را باز کنید. نصب کننده ویژوال استودیو و
65
00:03:02,850 –> 00:03:04,740
مطمئن شوید که این کادر را در اینجا علامت زده اید،
66
00:03:04,740 –> 00:03:07,110
این کادر در اینجا که
67
00:03:07,110 –> 00:03:08,940
توسعه پایتون این به زبان ایتالیایی است، اما
68
00:03:08,940 –> 00:03:11,070
همچنان همان است، فقط زبان
69
00:03:11,070 –> 00:03:13,650
تغییر می کند، بنابراین شما این بیت را در اینجا بررسی کنید و آن
70
00:03:13,650 –> 00:03:16,920
را دانلود و نصب کنید، سپس
71
00:03:16,920 –> 00:03:19,230
برمی گردید. به گفتگوی پروژه جدید، بنابراین
72
00:03:19,230 –> 00:03:20,730
پس از آن میتوانید
73
00:03:20,730 –> 00:03:23,880
همه این بیتها را در اینجا ببینید، بنابراین وقتی
74
00:03:23,880 –> 00:03:25,350
واقعاً با این صفحه در اینجا کار کردید، میتوانید
75
00:03:25,350 –> 00:03:29,070
روی لانه کلیک کنید، بنابراین وقتی
76
00:03:29,070 –> 00:03:30,930
روی لانه کلیک کردید، خواهید بود به
77
00:03:30,930 –> 00:03:33,390
این تخفیف گرفته می شود شما روابط عمومی جدید خود را دریافت کردید
78
00:03:33,390 –> 00:03:35,670
گفتگوی oject در اینجا بنابراین در اینجا می توانید
79
00:03:35,670 –> 00:03:37,890
نام پروژه را تغییر دهید
80
00:03:37,890 –> 00:03:39,720
مکان پروژه را تغییر دهید و راه حل خود را تغییر نام دهید
81
00:03:39,720 –> 00:03:41,760
که ما هیچ کدام
82
00:03:41,760 –> 00:03:44,550
از آن ها را انجام نمی دهیم زیرا واقعاً
83
00:03:44,550 –> 00:03:48,209
برای این ویدیو قابل اجرا نیست بنابراین وقتی همه این کارها را انجام دادید
84
00:03:48,209 –> 00:03:50,370
اینجا باشید تا ما بتوانیم روی
85
00:03:50,370 –> 00:03:55,110
ایجاد بله کلیک کنیم، بنابراین همانطور که میتوانید اینجا ببینید، اکنون
86
00:03:55,110 –> 00:03:58,050
پروژهای ایجاد کردهایم، بنابراین این
87
00:03:58,050 –> 00:04:00,360
فقط یک الگوی پروژه وب فلاسک است، بنابراین
88
00:04:00,360 –> 00:04:03,420
برنامهای تولید میکند که فایلهای استاتیک
89
00:04:03,420 –> 00:04:06,420
در پوشه استاتیک موجود است،
90
00:04:06,420 –> 00:04:09,330
بله، در اینجا ما این پوشه را در اینجا
91
00:04:09,330 –> 00:04:12,750
flask web project 3 داریم، بنابراین هنگامی که
92
00:04:12,750 –> 00:04:18,919
آن را در اینجا باز می کنیم، یک پوشه
93
00:04:20,070 –> 00:04:22,860
استاتیک داریم که پوشه ایستا
94
00:04:22,860 –> 00:04:25,440
حاوی محتوا است، بنابراین بیایید
95
00:04:25,440 –> 00:04:28,590
ببینیم محتوای حاوی خانه
96
00:04:28,590 –> 00:04:32,400
فایل های CSS برای پروژه چیست. و سپس
97
00:04:32,400 –> 00:04:34,260
ما پوشه پیدا شده را داریم که شامل
98
00:04:34,260 –> 00:04:36,210
تلفن و اسکریپت هایی است که شامل
99
00:04:36,210 –> 00:04:37,440
همه جاوا اسکریپت است بله،
100
00:04:37,440 –> 00:04:39,570
بنابراین ما این الگو را داریم که
101
00:04:39,570 –> 00:04:42,900
حاوی اسناد HTML برای
102
00:04:42,900 –> 00:04:45,300
صفحاتی مانند این قرارداد و در مورد
103
00:04:45,300 –> 00:04:51,770
صفحه بله است، بنابراین ما یک بازدید d داریم. ope dope من
104
00:04:52,040 –> 00:04:57,020
از PI استفاده می کنم که تمام مسیریابی ها را کنترل می کند،
105
00:04:57,020 –> 00: