در این مطلب، ویدئو آموزش بازی آنلاین پایتون شماره 9 – قیچی کاغذ سنگ آنلاین p.4 با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:14:53
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:01,530
بنابراین به یاد داشته باشید که ما بدیهی است که
2
00:00:01,530 –> 00:00:05,069
نمیخواهیم به بازیکن دیگر نشان دهیم که یکی
3
00:00:05,069 –> 00:00:06,660
از بازیکنان چه حرکتی دارد، مگر اینکه هر دوی
4
00:00:06,660 –> 00:00:07,770
آنها رفته باشند، مثل این است که میخواهیم
5
00:00:07,770 –> 00:00:09,660
بدانیم حرکت ما چیست، اما نمیتوانیم بدانیم که
6
00:00:09,660 –> 00:00:11,670
بازیکنان دیگر چه حرکتی میکنند. ما تا زمانی که
7
00:00:11,670 –> 00:00:13,830
هر دوی ما حرکتی انجام نداده ایم، بنابراین برای انجام این کار، ما این
8
00:00:13,830 –> 00:00:15,599
کار را انجام می دهیم، فقط با
9
00:00:15,599 –> 00:00:17,580
گرفتن هر دو حرکت بازیکن شروع می کنیم، می
10
00:00:17,580 –> 00:00:20,300
گوییم بازی زیر خط دریافت نکنید
11
00:00:20,300 –> 00:00:23,189
حرکت زیر خط بازیکن ما حرکت
12
00:00:23,189 –> 00:00:26,580
صفر را دریافت می کنیم و در واقع ما این را کپی میکنیم و
13
00:00:26,580 –> 00:00:29,420
فقط به آن منتقل میکنیم و آن را به یکی تغییر میدهیم،
14
00:00:29,420 –> 00:00:31,790
بنابراین بیایید با گرفتن حرکات شروع کنیم و
15
00:00:31,790 –> 00:00:34,079
سپس اکنون بررسی میکنیم که آیا باید
16
00:00:34,079 –> 00:00:35,880
آن حرکتها را نشان
17
00:00:35,880 –> 00:00:37,440
دهیم اگر باید منتظر نشان دهیم. قفل شده است،
18
00:00:37,440 –> 00:00:39,360
بنابراین برای انجام این کار، ما
19
00:00:39,360 –> 00:00:44,910
میگوییم اگر نقطه بازی هر دو خوب شد، میخواهیم
20
00:00:44,910 –> 00:00:47,600
بگوییم که در x1 برابر فونت
21
00:00:47,600 –> 00:00:49,829
رندر است و فقط از
22
00:00:49,829 –> 00:00:53,149
همان فونت قبلی استفاده میکنیم و فونت آن چگونه خواهد بود.
23
00:00:53,149 –> 00:00:57,420
حرکت 1 کاما 1 کاما است و ما این را
24
00:00:57,420 –> 00:01:00,719
سیاه می کنیم پس 0 0 0 خوب است و این را کپی می
25
00:01:00,719 –> 00:01:03,899
کنیم و همین کار را انجام می دهیم به جز اینکه x2
26
00:01:03,899 –> 00:01:06,840
gon است
27
00:01:06,840 –> 00:01:08,070
اگر هر دو بازیکن
28
00:01:08,070 –> 00:01:10,049
به خوبی پیش رفته اند، می توانیم حرکات آنها را نشان دهیم
29
00:01:10,049 –> 00:01:11,790
زیرا هر دو آنها را انجام داده اند، بنابراین بیایید این کار را انجام دهیم
30
00:01:11,790 –> 00:01:13,380
و فقط آن فونت را رندر می کند و
31
00:01:13,380 –> 00:01:15,630
بعد از اینکه دیدید کار می کند فونت را نمایش می
32
00:01:15,630 –> 00:01:17,640
دهد. در غیر این صورت اگر هر دو بازیکن
33
00:01:17,640 –> 00:01:20,400
نرفته اند، کاری که باید انجام دهیم این است که
34
00:01:20,400 –> 00:01:21,720
در واقع باید به من اجازه دهیم فقط
35
00:01:21,720 –> 00:01:23,159
یک ثانیه چیزی را بررسی کنم، باید
36
00:01:23,159 –> 00:01:25,710
تعیین کنیم که آیا ما قفل شده ایم
37
00:01:25,710 –> 00:01:27,150
به این معنی که بازیکن دیگر واقعا
38
00:01:27,150 –> 00:01:28,560
رفته است، اما ما حرکت آنها را نشان نمی دهد
39
00:01:28,560 –> 00:01:30,060
یا اگر قرار است منتظر را نشان دهیم که
40
00:01:30,060 –> 00:01:31,799
به این معنی است که بازیکن دیگر نرفته است، بنابراین برای
41
00:01:31,799 –> 00:01:35,340
انجام این کار می گوییم اگر نقطه بازی p1
42
00:01:35,340 –> 00:01:39,930
رفت و P برابر است با 0، بنابراین این می
43
00:01:39,930 –> 00:01:43,860
گوید اگر ما رفته ایم. و این جریان ما است
44
00:01:43,860 –> 00:01:46,200
مثل اینکه ما بازیکن هستیم، ما
45
00:01:46,200 –> 00:01:47,939
بازیکن 1 هستیم، بنابراین اگر بازیکن 1 رفته و
46
00:01:47,939 –> 00:01:49,439
ما بازیکن 1 هستیم، کاری که می خواهیم انجام دهیم این است
47
00:01:49,439 –> 00:01:53,270
که بگوییم x 1 برابر است با فونت نقطه رندر
48
00:01:53,270 –> 00:01:55,860
حرکت 1 که حرکتی است که انجام داده ایم. انجام شد
49
00:01:55,860 –> 00:01:57,600
که خوب است اگر آن را ببینیم و سپس
50
00:01:57,600 –> 00:02:02,659
می گوییم 1 و رنگ 0 0 0 خوب است اگر
51
00:02:02,659 –> 00:02:08,878
نقطه بازی p2 رفت و آیا این یکی است
52
00:02:08,878 –> 00:02:13,140
در واقع متأسفم بازی dot p1 رفت شما بچه ها
53
00:02:13,140 –> 00:02:14,310
خواهید دید که چگونه کار می کند
54
00:02:14,310 –> 00:02:17,340
آنچه ما می گوییم و من می گویم متن 2
55
00:02:17,340 –> 00:02:20,220
برابر است با همان چیزی که اکنون ممکن است
56
00:02:20,220 –> 00:02:21,390
گیج کننده باشد اما اساساً کاری که این
57
00:02:21,390 –> 00:02:24,030
کار انجام می دهد این است که بگوییم اگر بازیکن 1 رفته است
58
00:02:24,030 –> 00:02:28,319
و ما بازیکن 1 هستیم، میخواهیم بگوییم اگر
59
00:02:28,319 –> 00:02:31,320
املای درستی داشته باشم رندر مانند
60
00:02:31,320 –> 00:02:34,560
آن رندر با عرض پوزش من در آنجا قطع شدم،
61
00:02:34,560 –> 00:02:36,720
بسیار خوب، بنابراین اگر بازیکن 1 رفته و
62
00:02:36,720 –> 00:02:38,340
ما بازیکن 1 هستیم، میخواهیم در زیر نشان دهیم
63
00:02:38,340 –> 00:02:40,410
که شما در حال حرکت هستید. با
64
00:02:40,410 –> 00:02:43,470
حرکت ما در غیر این صورت چیزی است که میخواهیم نشان
65
00:02:43,470 –> 00:02:46,709
دهیم این است که میخواهیم نشان دهیم که مانند قفل شده است،
66
00:02:46,709 –> 00:02:48,090
بنابراین این حرکت را به قفل شده در
67
00:02:48,090 –> 00:02:50,340
زیر حرکت حریف تغییر میدهیم زیرا به این
68
00:02:50,340 –> 00:02:52,890
معنی است که بازیکن 1 رفت اما ما نیستیم، بنابراین
69
00:02:52,890 –> 00:02:53,730
حرکت ما نیست،
70
00:02:53,730 –> 00:02:55,170
بنابراین ما میخواهیم آن را در زیر
71
00:02:55,170 –> 00:02:56,250
حرکات حریف نشان دهیم، خواهید دید که چگونه این
72
00:02:56,250 –> 00:02:59,040
کار را انجام میدهد، ما میگوییم قفل شده است،
73
00:02:59,040 –> 00:03:01,410
بسیار خوب در حال حاضر، ما فقط
74
00:03:01,410 –> 00:03:04,650
میخواهیم کارهای دیگری انجام دهیم، بنابراین
75
00:03:04,650 –> 00:03:08,400
اگر بازی v1 آن را دوست نداشته باشد، این در واقع مخفف آن است
76
00:03:08,400 –> 00:03:09,930
هنوز حرکت نکردهایم، فقط میخواهیم معادله
77
00:03:09,930 –> 00:03:17,840
متن 2 را بگوییم منتظریم پس می گوییم منتظر
78
00:03:18,079 –> 00:03:22,140
دکتر. آیا من فکر می کنم که درست است
79
00:03:22,140 –> 00:03:24,660
اوم در واقع متاسفم که همه اینها باید
80
00:03:24,660 –> 00:03:27,989
متنی باشد 1 توسط مرد بسیار خوب
81
00:03:27,989 –> 00:03:29,070
من می دانم که این گیج کننده است اما ما به خوبی
82
00:03:29,070 –> 00:03:30,570
از طریق آداپتور عبور می کنیم بنابراین ما در
83
00:03:30,570 –> 00:03:32,340
واقع این را کپی می کنیم و فقط
84
00:03:32,340 –> 00:03:34,620
همه چیز را تغییر می دهیم به 2 بنابراین این می
85
00:03:34,620 –> 00:03:38,160
شود p2 این می شود 1 این می
86
00:03:38,160 –> 00:03:40,620
شود – می شود – و 2 می شود
87
00:03:40,620 –> 00:03:42,930
و این نیز 2 می شود و سپس
88
00:03:42,930 –> 00:03:44,070
ما فقط مطمئن می شویم که من این کار را
89
00:03:44,070 –> 00:03:47,160
به درستی انجام داده ام. خوب عزیزم و
90
00:03:47,160 –> 00:03:50,519
حالا ما واقعاً اینها را نشان
91
00:03:50,519 –> 00:03:51,750
می دهیم که اینها را روی صفحه نمایش می
92
00:03:51,750 –> 00:03:52,980
گذاریم ما واقعاً نزدیک به پایان هستیم
93
00:03:52,980 –> 00:03:56,070
بچه ها بنابراین برای انجام این کار می گوییم اگر P
94
00:03:56,070 –> 00:03:59,459
برابر است با 1 بنابراین a برای بازیکن 1 این
95
00:03:59,459 –> 00:04:02,190
کار را انجام می دهد این است که می گوییم باد تا روشن است و ما می گوییم متن
96
00:04:02,190 –> 00:04:04,500
2 و سپس آن را نشان می دهیم،
97
00:04:04,500 –> 00:04:08,310
آن را روی صد و 350 نشان می دهیم، خوب
98
00:04:08,310 –> 00:04:11,459
حالا ما این را کپی می کنیم تا ctrl D و
99
00:04:11,459 –> 00:04:14,010
یکی را به جز به جای آن blitt می کنیم. حدود صد تا
100
00:04:14,010 –> 00:04:16,529
ما این را به 400 تغییر می دهیم، اکنون
101
00:04:16,529 –> 00:04:17,820
فقط یک مورد دیگر قرار می دهیم، بنابراین اگر
102
00:04:17,820 –> 00:04:21,418
بازیکن 1 نیستیم، به وضوح باید بازیکن 0
103
00:04:21,418 –> 00:04:22,919
باشیم، بنابراین ما تازه می رویم g برای معکوس کردن این بازیکن
104
00:04:22,919 –> 00:04:25,919
1 بازیکن 2 در حال حاضر دلیلی که ما انجام می دهیم این
105
00:04:25,919 –> 00:04:28,710
است که این کار جایی است که مانند
106
00:04:28,710 –> 00:04:30,360
بازیکن یک و حرکات بازیکن
107
00:04:30,360 –> 00:04:31,349
دو روی صفحه نمایش داده می شود،
108
00:04:31,349 –> 00:04:33,749
بنابراین ما می خواهیم که برای هر یک
109
00:04:33,749 –> 00:04:36,029
از مشتریان ما به جای اینکه بگوییم مانند
110
00:04:36,029 –> 00:04:37,889
بازیکن 1 بازیکن 2 و داشتن حرکت یکی از
111
00:04:37,889 –> 00:04:39,180
مشتریان در
112
00:04:39,180 –> 00:04:40,469
سمت راست و یکی از آنها ابوت در سمت چپ
113
00:04:40,469 –> 00:04:42,240
، ما می خواهیم برای هر
114
00:04:42,240 –> 00:04:44,550
مشتری
115
00:04:44,550 –> 00:04:46,199
یکسان باشد. بنابراین اجازه دهید در
116
00:04:46,199 –> 00:04:48,779
واقع فقط اوه، بیایید در
117
00:04:48,779 –> 00:04:50,729
طراحی دکمه ها اضافه کنیم تا برای ترسیم دکمه ها
118
00:04:50,729 –> 00:04:53,669
می توانیم آنها را در این
119
00:04:53,669 –> 00:04:55,080
عبارت دیگر بکشیم، در واقع شاید بهتر باشد
120
00:04:55,080 –> 00:04:56,759
بله، بیایید این کار را در داخل این کار انجام دهیم،
121
00:04:56,759 –> 00:05:00,919
خوب، ما می گوییم برای BTN در
122
00:05:00,919 –> 00:05:04,139
دکمه ها ما فقط میخواهیم بگوییم BTN قرعهکشی میکند
123
00:05:04,139 –> 00:05:06,360
و به آن یک برد میدهیم و فکر میکنم این در
124
00:05:06,360 –> 00:05:08,520
واقع تنها کاری است که باید انجام دهیم و در آخر
125
00:05:08,520 –> 00:05:10,259
فقط صفحه نمایش را بهروزرسانی میکنیم تا
126
00:05:10,259 –> 00:05:15,419
Prime Dots اکنون بهروزرسانی شود، با فرض
127
00:05:15,419 –> 00:05:17,909
اینکه هیچ خطای مهمی مرتکب نشدهام.
128
00:05:17,909 –> 00:05:19,500
در واقع کار می کند، بنابراین من
129
00:05:19,500 –> 00:05:21,180
این را می دانم همانطور که مقدار زیادی کد و نوشتههای زیادی انجام
130
00:05:21,180 –> 00:05:22,800
دادهام، اما فکر میکنم اکنون آن را
131
00:05:22,800 –> 00:05:25,020
فقط یک ساعت حفظ کردهام و در
132
00:05:25,020 –> 00:05:26,669
واقع زمان بسیار مناسبی برای ایجاد
133
00:05:26,669 –> 00:05:28,259
یک بازی مانند این است، بنابراین شما بچهها خواهید دید
134
00:05:28,259 –> 00:05:30,479
که چگونه این کار درست میشود، پس بیایید
135
00:05:30,479 –> 00:05:32,849
سرور خود را اجرا کنید و ببینید آیا ابتدا با خطا مواجه شدیم.
136
00:05:32,849 –> 00:05:35,099
سرور منتظر است
137
00:05:35,099 –> 00:05:36,870
تا سرویس اتصال شروع شود.
138
00:05:36,870 –> 00:05:39,330
139
00:05:39,330 –> 00:05:42,719
140
00:05:42,719 –> 00:05:45,509
بنابراین کاری که
141
00:05:45,509 –> 00:05:46,919
ما برای مشتری انجام می دهیم، این یک راه
142
00:05:46,919 –> 00:05:48,330
حل واقعاً آسان است، فقط این را به بازیکن تغییر دهید
143
00:05:48,330 –> 00:05:51,919
و من ممکن است مجبور
144
00:05:51,919 –> 00:05:54,149
باشم وقتی پنجره بازی را دوباره ترسیم می کنم، آه، بله، اینجا
145
00:05:54,149 –> 00:05:58,199
را نیز تغییر دهم تا برنده بازی و
146
00:05:58,199 –> 00:06:01,039
بازیکن خوب باشد، پس درستش کنید خوب کلاینت اجرا می شود
147
00:06:01,039 –> 00:06:03,389
منتظر پخش کننده خوب است نشانه
148
00:06:03,389 –> 00:06:06,240
خوبی است که در اطراف یکی دیگر است و آیا به آن
149
00:06:06,240 –> 00:06:07,680
نگاه می کنید خوب هر دو آن را راه اندازی می کنند
150
00:06:07,680 –> 00:06:09,029
بنابراین دیدید که منتظر پخش کننده
151
00:06:09,029 –> 00:06:10,589
ظاهر شد اما به محض اینکه ما آماده شدیم
152
00:06:10,589 –> 00:06:13,289
اکنون هر دوی آنها نشان می دهند خوب است بنابراین
153
00:06:13,289 –> 00:06:15,719
این باید بازیکن 1 باشد این باید
154
00:06:15,719 –> 00:06:19,020
بازیکن 0 یا بازیکن باشد بازیکن 1 بازیکن 2
155
00:06:19,020 –> 00:06:21,689
درست است، پس بیایید این را امتحان کنیم، من
156
00:06:21,689 –> 00:06:24,180
ورودی خود را تمام کردم، من 2048 دریافت
157
00:06:24,180 –> 00:06:26,490
کردم بسیار خوب، پس اجازه دهید نگاهی گذرا
158
00:06:26,490 –> 00:06:30,210
به این موضوع داشته باشیم که چرا ممکن است آه باشد، بنابراین فکر میکنم
159
00:06:30,210 –> 00:06:31,889
شاید مشکلی که من دارم را به خوبی پیدا کرده باشم
160
00:06:31,889 –> 00:06:33,419
در واقع نمیدانم مشکل دقیقاً همین است یا نه،
161
00:06:33,419 –> 00:06:34,889
اما باید این مشکل را برطرف کنیم،
162
00:06:34,889 –> 00:06:38,219
جایی که من در سرور، بازنشانی نقطهای بازی را انجام میدهم، در
163
00:06:38,219 –> 00:06:39,490
واقع فقط
164
00:06:39,490 –> 00:06:41,620
تنظیم شده است، زیرا این همان چیزی است که من آن را
165
00:06:41,620 –> 00:06:43,479
در داخل اینجا نامیدهام، بازنشانی رفت، بنابراین او
166
00:06:43,479 –> 00:06:45,699
مطمئن شود ما این کار را انجام میدهیم، بچهها، خیلی
167
00:06:45,699 –> 00:06:47,710
خطای احمقانهای در اینجا واقعاً اوم،
168
00:06:47,710 –> 00:06:50,620
مشکل در سمت سرور بود، در اینجا من
169
00:06:50,620 –> 00:06:53,830
بازی را درست مانند بازی نقطهبازی فراخوانی میکنم، بنابراین اگر
170
00:06:53,830 –> 00:06:55,270
واقعاً باید از شر شش خلاص شوم،
171
00:06:55,270 –> 00:06:56,560
فقط استثنا را چاپ کردم. میتوانم
172
00:06:56,560 –> 00:06:59,050
ببینم چه چیزی بود، اما اساسا بازی
173
00:06:59,050 –> 00:07:00,099
در واقع وجود ندارد، زیرا من
174
00:07:00,099 –> 00:07:02,199
چیزی را در بازی اشتباه
175
00:07:02,199 –> 00:07:04,330
نوشتم، املای آن را از دست دادم و املای آن را اشتباه
176
00:07:04,330 –> 00:07:06,310
177
00:07:06,310 –> 00:07:08,590
178
00:07:08,590 –> 00:07:09,910
نوشتم.
179
00:07:09,910 –> 00:07:12,520
فقط آن را می پذیرم و دوست ندارم
180
00:07:12,520 –> 00:07:13,870
چیزی را چاپ نکنم فقط به
181
00:07:13,870 –> 00:07:16,000
اجرای سرور ادامه دادم، بنابراین نتوانستم آن را پیدا کنم، اما
182
00:07:16,000 –> 00:07:17,349
اساساً اگر سرور را اجرا کنیم
183
00:07:17,349 –> 00:07:20,770
و دو کلاینت را اجرا کنیم، اکنون باید
184
00:07:20,770 –> 00:07:22,060
همه چیز کار کند، من واقعاً
185
00:07:22,060 –> 00:07:24,630
آن را آزمایش نکردهام، پس بیایید دعا کنیم اگر مجموعه کاغذی بروم.
186
00:07:24,630 –> 00:07:26,889
اینجا کاغذ می رود ما
187
00:07:26,889 –> 00:07:28,