در این مطلب، ویدئو وراثت (تک، چند سطحی) – برنامه نویسی پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:23:24
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:02,490 –> 00:00:09,309
[موسیقی]
2
00:00:10,849 –> 00:00:13,200
سلام دوستان به کانال ما خوش آمدید،
3
00:00:13,200 –> 00:00:15,630
بنابراین در کلاس قبلی
4
00:00:15,630 –> 00:00:19,949
ما مفهوم کلاس یک مفهوم شی را
5
00:00:19,949 –> 00:00:22,260
در برنامه نویسی پایتون دیدیم و در این
6
00:00:22,260 –> 00:00:24,060
جلسه با مفهوم وراثت
7
00:00:24,060 –> 00:00:33,450
در پایتون می پردازیم، بنابراین چگونه می
8
00:00:33,450 –> 00:00:36,719
توانیم این وراثت را در پایتون پیاده سازی کنیم. بنابراین
9
00:00:36,719 –> 00:00:38,940
ابتدا خواهیم دید که منظور از
10
00:00:38,940 –> 00:00:41,280
وراثت چیست و
11
00:00:41,280 –> 00:00:43,559
راههای مختلف اجرای آن در Haydn چیست
12
00:00:43,559 –> 00:00:46,469
که به معنی انواع بازدارندهها است، بنابراین
13
00:00:46,469 –> 00:00:52,050
وراثت به معنای به دست
14
00:00:52,050 –> 00:00:58,620
آوردن ویژگیها است که دقیقاً ویژگیها را به دست میآورند،
15
00:00:58,620 –> 00:01:04,229
بنابراین در اینجا کلاس پایه را خواهیم
16
00:01:04,229 –> 00:01:09,290
داشت و
17
00:01:15,450 –> 00:01:17,229
بسیار بله.
18
00:01:17,229 –> 00:01:21,490
سلام، امروز در کلاس چگونه هستید، بنابراین در اینجا
19
00:01:21,490 –> 00:01:27,100
ما تعدادی متغیر و
20
00:01:27,100 –> 00:01:31,180
موضوعات را به طور مشابه خواهیم داشت، این شخص
21
00:01:31,180 –> 00:01:39,759
نیز دارای متغیرها و متدهایی است،
22
00:01:39,759 –> 00:01:43,780
بنابراین در جلسه قبل
23
00:01:43,780 –> 00:01:46,390
برای دسترسی به این متغیر برای
24
00:01:46,390 –> 00:01:49,030
متدهای یک، دیدیم. کلاس ابتدا باید
25
00:01:49,030 –> 00:01:53,890
یک شی ایجاد کنیم و از طریق آن شی
26
00:01:53,890 –> 00:01:56,729
می توانیم به متغیرها و متدها
27
00:01:56,729 –> 00:01:59,020
به طور مشابه دسترسی داشته باشیم تا به
28
00:01:59,020 –> 00:02:01,060
متغیرها و متدهای این کلاس دسترسی پیدا کنیم.
29
00:02:01,060 –> 00:02:06,550
ave برای ایجاد یک شیء و از طریق
30
00:02:06,550 –> 00:02:08,919
آن شیء می توانیم به آنها دسترسی داشته باشیم هر کجا
31
00:02:08,919 –> 00:02:10,239
که متدها را بگویید،
32
00:02:10,239 –> 00:02:12,660
بنابراین در اینجا مفهوم وراثت به معنای
33
00:02:12,660 –> 00:02:16,390
بدست آوردن خصوصیات است، بنابراین اگر این
34
00:02:16,390 –> 00:02:21,570
کلاس از این کلاس به ارث برده شده است، ببینید
35
00:02:21,570 –> 00:02:28,329
که آیا این گاز از کلاس پایه به ارث برده شده است،
36
00:02:28,329 –> 00:02:31,630
بنابراین این کلاس می تواند
37
00:02:31,630 –> 00:02:35,079
ویژگی های Base Class را به درستی
38
00:02:35,079 –> 00:02:36,940
به دست آورد، بنابراین امیدوارم متوجه شده باشید، بنابراین
39
00:02:36,940 –> 00:02:40,269
این مثال ساده من است که به آن
40
00:02:40,269 –> 00:02:46,600
کلاس محوری می گویند که به آن تغییر ناپذیر می گویند، بنابراین
41
00:02:46,600 –> 00:02:49,870
زنجیره پمپاژ می شود تا زنجیره مستقیم بتواند به آن دسترسی داشته باشد
42
00:02:49,870 –> 00:02:52,329
یا می تواند ویژگی های یک
43
00:02:52,329 –> 00:02:52,900
صفحه را
44
00:02:52,900 –> 00:02:56,650
به دست آورد، بنابراین با کمک این شی ما می توانیم
45
00:02:56,650 –> 00:02:58,660
به متغیرها و متدهای
46
00:02:58,660 –> 00:03:01,570
کلاس مشتق شده و همچنین متغیرها
47
00:03:01,570 –> 00:03:04,329
و متدهای یک کسب و کار
48
00:03:04,329 –> 00:03:12,850
دسترسی داشته باشیم، بنابراین از این طریق می توانیم به همان چیز به درستی دسترسی داشته باشیم، بنابراین اگر
49
00:03:12,850 –> 00:03:15,340
به ارث رسیده است، نیازی نیست به دنبال این
50
00:03:15,340 –> 00:03:18,700
شی که نگه داشته ایم برویم. یک
51
00:03:18,700 –> 00:03:20,220
شی برای این متغیرها و متدها ایجاد کنید،
52
00:03:20,220 –> 00:03:22,360
زیرا این کلاس
53
00:03:22,360 –> 00:03:25,240
از گازهای پایه به ارث برده می شود، بنابراین
54
00:03:25,240 –> 00:03:28,120
ویژگی های یک کسب و کار را برابر می کند، بنابراین
55
00:03:28,120 –> 00:03:29,830
این Tanz عمومی در حال بدست آوردن
56
00:03:29,830 –> 00:03:32,380
ویژگی ها است. از یک کسب و کار به این معنی که اگر
57
00:03:32,380 –> 00:03:34,150
از طریق این شیء برای این
58
00:03:34,150 –> 00:03:37,060
لیوان شام یک شی بسازیم، می توانیم
59
00:03:37,060 –> 00:03:38,920
به متغیرها و روش های هر دو
60
00:03:38,920 –> 00:03:41,230
دست پویا و همچنین بی پایه دسترسی داشته باشیم،
61
00:03:41,230 –> 00:03:43,690
بنابراین به سادگی رابطه والد و تغییر
62
00:03:43,690 –> 00:03:45,880
ایجاد می شود، بنابراین تغییر می تواند
63
00:03:45,880 –> 00:03:49,270
خواص رنگ را به دست آورد. همه چیز در مورد
64
00:03:49,270 –> 00:03:53,320
مفهوم وراثت است. اجازه دهید
65
00:03:53,320 –> 00:03:55,660
انواع ارث را ببینیم، بنابراین در این
66
00:03:55,660 –> 00:03:57,459
جلسه ما دو نوع ارث را خواهیم دید
67
00:03:57,459 –> 00:03:59,260
که یک وراثت واحد
68
00:03:59,260 –> 00:04:04,720
و وراثت چند سطحی است، بنابراین امیدوارم
69
00:04:04,720 –> 00:04:14,020
که این بمب را درست متوجه شده باشید، اولین مورد را ببینید
70
00:04:14,020 –> 00:04:16,290
.
71
00:04:18,978 –> 00:04:23,340
آواز خواندن در یک رقص اکنون چه
72
00:04:23,340 –> 00:04:25,199
مشکلی در حضور من دارد، بنابراین
73
00:04:25,199 –> 00:04:28,350
یک طبقه پایه و یک دموکرات
74
00:04:28,350 –> 00:04:30,720
وجود خواهد داشت، بنابراین طبقه وجود دارد،
75
00:04:30,720 –> 00:04:33,090
ویژگی های تجارت را به ارث می برد، بنابراین این چیزی است که یک
76
00:04:33,090 –> 00:04:34,139
تجارت غیرنظامی است،
77
00:04:34,139 –> 00:04:42,630
بنابراین این طبقه از این طبقه پایه،
78
00:04:42,630 –> 00:04:50,310
کلاس مشتق شده را دریافت می کند. بنابراین منطق
79
00:04:50,310 –> 00:04:51,720
ماشین های خود می توانند به متغیرهای متغییر دسترسی داشته باشند
80
00:04:51,720 –> 00:04:57,030
روش های کسب و کار را ببینید خوب ببینید
81
00:04:57,030 –> 00:04:58,770
بنابراین برای ایجاد یک کلاس باید
82
00:04:58,770 –> 00:05:01,590
از کلمه کلیدی cash استفاده کنیم تا کلاس
83
00:05:01,590 –> 00:05:05,520
I folll مدیون نام کلاس است، بنابراین در اینجا من
84
00:05:05,520 –> 00:05:08,039
آن را به عنوان یک والد می نویسم خوب
85
00:05:08,039 –> 00:05:12,110
والد بنابراین تورفتگی بنابراین ستون را نگه می دارم
86
00:05:12,110 –> 00:05:15,510
و سپس در اینجا می توانیم آنها را
87
00:05:15,510 –> 00:05:19,080
متغیرها یا متدها بنویسیم. من
88
00:05:19,080 –> 00:05:21,720
فقط به یک متد می روم تا بدانیم که
89
00:05:21,720 –> 00:05:23,729
روش چیزی جز یک تابع نیست، بنابراین
90
00:05:23,729 –> 00:05:25,289
تابع باید با صفحه کلید DF شروع شود،
91
00:05:25,289 –> 00:05:31,639
بنابراین من می خواهم نمایش داده شود
92
00:05:32,449 –> 00:05:35,580
و ما باید یک پارامتر را به
93
00:05:35,580 –> 00:05:38,280
طور پیش فرض پاس کنیم، آن باید یک پارامتر self باشد پس
94
00:05:38,280 –> 00:05:39,510
دوباره self:
95
00:05:39,510 –> 00:05:46,520
و اینجا فقط چاپ پدر و مادر را می نویسم.
96
00:05:49,340 –> 00:05:53,849
20 سپس دوباره باید یک کلاس زنجیره ای ایجاد کنم،
97
00:05:53,849 –> 00:05:56,039
بنابراین این چیزی نیست جز یک دوره،
98
00:05:56,039 –> 00:06:02,000
بنابراین من اینجا هستم و این
99
00:06:02,000 –> 00:06:03,240
زنجیره
100
00:06:03,240 –> 00:06:06,000
اوکی است، بنابراین من اکنون برای والد نوشته ام که
101
00:06:06,000 –> 00:06:08,130
چگونه کلاس فرزند را ایجاد کند که
102
00:06:08,130 –> 00:06:11,490
از حالت عادی منفی است. نوشتن
103
00:06:11,490 –> 00:06:13,860
این تغییرات باید در کلاس بنویسیم و به
104
00:06:13,860 –> 00:06:18,199
دنبال آن نام کلاس :
105
00:06:18,199 –> 00:06:19,470
106
00:06:19,470 –> 00:06:24,150
daliyah من روش را می خوانم show self
107
00:06:24,150 –> 00:06:28,669
پارامتر پیش فرض و پرینت
108
00:06:28,880 –> 00:06:34,260
بگو تا این را داریم باید
109
00:06:34,260 –> 00:06:37,530
بدون ارث بنویسیم نه
110
00:06:37,530 –> 00:06:40,230
مفهوم وراثت است بنابراین چینی بازدارنده
111
00:06:40,230 –> 00:06:42,360
اموال s of pain، بنابراین برای این
112
00:06:42,360 –> 00:06:45,210
منظور باید نام والد را که
113
00:06:45,210 –> 00:06:47,880
نام کاست پایه را می برد به عنوان پارامتر
114
00:06:47,880 –> 00:06:50,120
به کلاس مشتق شده منتقل کنیم،
115
00:06:50,120 –> 00:06:52,230
بنابراین در اینجا تغییرات رخ داده است
116
00:06:52,230 –> 00:06:55,350
که پس از آن I’m from pain است، بنابراین امیدوارم
117
00:06:55,350 –> 00:06:58,080
کلاس والد را پاس کنید. که
118
00:06:58,080 –> 00:07:01,260
جفت های پایه به عنوان پارامتری برای تغییرات بودند
119
00:07:01,260 –> 00:07:08,820
، بنابراین اگر کلاس پایه را
120
00:07:08,820 –> 00:07:11,700
به عنوان پارامتری برای کلاس زنجیره ای در
121
00:07:11,700 –> 00:07:17,370
پرانتز بنویسید، به این معنی است
122
00:07:17,370 –> 00:07:19,170
که در اشاره به آنچه که آن را آماده پیاده سازی کرده است، ارضا می کند،
123
00:07:19,170 –> 00:07:20,280
124
00:07:20,280 –> 00:07:22,560
به این معنی است که این
125
00:07:22,560 –> 00:07:25,110
تغییر از تغییر والد از والد به
126
00:07:25,110 –> 00:07:27,840
ارث می رسد اکنون باید
127
00:07:27,840 –> 00:07:30,330
یک شی برای تغییر ایجاد کنیم که بتواند
128
00:07:30,330 –> 00:07:33,120
به متدهای فرزند و والد دسترسی داشته باشد
129
00:07:33,120 –> 00:07:35,220
زیرا تغییر از پین به ارث می رسد
130
00:07:35,220 –> 00:07:38,280
بنابراین می دانیم که ایجاد شیء
131
00:07:38,280 –> 00:07:41,840
ایجاد یک نام شیء است که برابر با
132
00:07:41,840 –> 00:07:46,800
ساب کلاس من است. به دنبال ظاهر، بنابراین
133
00:07:46,800 –> 00:07:49,800
این نحو برای ایجاد یک
134
00:07:49,800 –> 00:07:52,290
شی است، بنابراین برای دسترسی به این
135
00:07:52,290 –> 00:07:54,330
روش نمایش، ما نیازی به ایجاد یک
136
00:07:54,330 –> 00:07:56,310
شی برای والد نداریم، میتوانیم یک
137
00:07:56,310 –> 00:07:57,960
شی برای فرزند ایجاد کنیم زیرا تغییر
138
00:07:57,960 –> 00:08:00,450
قبلاً انجام شده است. وجود دارد که من از درد هستم، بنابراین من
139
00:08:00,450 –> 00:08:05,970
قبلاً c1 برابر با 10 است، بنابراین این
140
00:08:05,970 –> 00:08:10,740
عبارت شیء c1 را
141
00:08:10,740 –> 00:08:13,740
برای یک تغییر مثال می دهد، بنابراین ما می توانیم از نقطه c1 بنویسیم،
142
00:08:13,740 –> 00:08:19,890
بنابراین نشان دادن چیزی نیست جز یک روش
143
00:08:19,890 –> 00:08:20,960
تغییر
144
00:08:20,960 –> 00:08:24,000
به طور مشابه اگر همان شی را بتوانیم همچنین
145
00:08:24,000 –> 00:08:28,950
به متد یک pain دسترسی داشته باشید، بنابراین
146
00:08:28,950 –> 00:08:33,210
اگر میخواهید از متغیرها استفاده کنید، این نیز به صفحه نمایش دسترسی پیدا میکند، اگر
147
00:08:33,210 –> 00:08:36,419
میخواهید از متغیرها استفاده کنید، میتوان از آن
148
00:08:36,419 –> 00:08:39,950
متغیرها نیز استفاده کرد، بنابراین میتوانیم
149
00:08:39,950 –> 00:08:42,510
سه متغیر را
150
00:08:42,510 –> 00:08:44,219
بنویسیم، میتوانیم متغیرها را مقداردهی اولیه کنیم و
151
00:08:44,219 –> 00:08:45,810
آن متغیر را حرکت دهیم. با استفاده از
152
00:08:45,810 –> 00:08:48,089
شی زنجیره ما، بنابراین من
153
00:08:48,089 –> 00:08:50,399
از طریق این یکی در این سیستم به شما نشان خواهم داد که
154
00:08:50,399 –> 00:08:52,350
این وراثت واحد را در
155
00:08:52,350 –> 00:08:54,959
وراثت چند سطحی در حال حاضر پیاده سازی
156
00:08:54,959 –> 00:08:57,000
کنید، همه چیز در مورد تزریق واحد است، این
157
00:08:57,000 –> 00:08:57,990
یک مفهوم بسیار ساده است،
158
00:08:57,990 –> 00:09:00,329
بنابراین یک چیز باید به خاطر داشته باشید که ما
159
00:09:00,329 –> 00:09:02,190
داریم برای انتقال پویا
160
00:09:02,190 –> 00:09:05,040
نام کلاس پایه به عنوان پارامتر به کلاس چینی،
161
00:09:05,040 –> 00:09:07,860
آنها یک کلاس بودند، به این معنی
162
00:09:07,860 –> 00:09:10,290
که این کلاس تغییر
163
00:09:10,290 –> 00:09:14,639
از سمت راست والد به ارث می رسد no
164
00:09:14,639 –> 00:09:19,339
نوع بعدی وراثت خواهد بود. t یک
165
00:09:19,339 –> 00:09:21,329
وراثت چند سطحی است،
166
00:09:21,329 –> 00:09:24,029
بنابراین این یک مهاجر تکی است، فقط
167
00:09:24,029 –> 00:09:26,970
یک کلاس پایه و یک کلاس مشتق شده است.
168
00:09:26,970 –> 00:09:29,310
169
00:09:29,310 –> 00:09:36,870
170
00:09:36,870 –> 00:09:39,360
171
00:09:39,360 –> 00:09:41,639
172
00:09:41,639 –> 00:09:51,569
سطح افزایش به معنای روی آن را اینجا ببینید، بنابراین
173
00:09:51,569 –> 00:09:56,089
کلاس پایه و کلاس
174
00:09:56,089 –> 00:10:01,079
مشتق شده از کلاس پایه وجود خواهد داشت و دوباره
175
00:10:01,079 –> 00:10:06,449
این به عنوان پایه بله عمل می کند و
176
00:10:06,449 –> 00:10:09,260
گاز را روشن می کند
177
00:10:12,740 –> 00:10:16,610
Hey بنابراین این کلاس پایه است و
178
00:10:16,610 –> 00:10:21,890
این کلاس مشتق شده است و این یک بازی
179
00:10:21,890 –> 00:10:26,840
برای کلاس جدید است همین را ببینید، بنابراین
180
00:10:26,840 –> 00:10:30,080
از کلاس پایه یک کلاس کلاس شیطان
181
00:10:30,080 –> 00:10:33,050
به معنای ارثی گرفته شده است
182
00:10:33,050 –> 00:10:35,120
و به عنوان یک کلاس پایه عمل می کند و دوباره یکی
183
00:10:35,120 –> 00:10:38,750
برای کلاس ترور به
184
00:10:38,750 –> 00:10:46,670
سادگی ایجاد می شود.
185
00:10:46,670 –> 00:10:51,430
والد است و این فیلد Train است بنابراین
186
00:10:51,430 –> 00:10:55,730
یک کلاس مشتق شده برای پدربزرگ و مادربزرگ است،
187
00:10:55,730 –> 00:11:00,020
اما build یک کلاس پایه برای تغییرات است، بنابراین
188
00:11:00,020 –> 00:11:01,070
امیدوارم متوجه شده باشید که
189
00:11:01,070 –> 00:11:02,810
پس خصوصیات سوال
190
00:11:02,810 –> 00:11:04,490
والد را تغییر دهید که دوباره
191
00:11:04,490 –> 00:11:07,400
ویژگی های کشیدن در را برابر می کند. iod بنابراین هرگز عاقلانه
192
00:11:07,400 –> 00:11:09,740
وراثت H خواهد بود در اینجا اکنون ما
193
00:11:09,740 –> 00:11:19,540
می توانیم اینجا برخی از وظایف
194
00:11:19,540 –> 00:11:24,830
را بنویسیم پدربزرگ و مادربزرگ اینجا را ببینید ما می توانیم خوب بنویسیم عزیز برخی از
195
00:11:24,830 –> 00:11:39,310
نمایشگر G ذخیره یا چاپ والد بد
196
00:11:39,310 –> 00:11:51,940
به طور مشابه والد کلاس از طریق ترحم تقسیم
197
00:11:51,940 –> 00:12:05,800
سر چاپ خود به طور مشابه عبور بگوییم B از
198
00:12:05,800 –> 00:12:15,610
نمایش C خود مغز
199
00:12:15,990 –> 00:12:21,910
خوب باشه اینجا رو ببینید PA سوال
200
00:12:21,910 –> 00:12:23,829
خصوصیات پدربزرگ و مادربزرگ پس
201
00:12:23,829 –> 00:12:28,660
اینجا ماتریس دور زدن
202
00:12:28,660 –> 00:12:32,499
جفت های پایه رو به عنوان پارامتر
203
00:12:32,499 –> 00:12:35,110
بارونس برای شما داریم و اگر
204
00:12:35,110 –> 00:12:37,329
خصوصیات فیزیکی پالین رو تغییر بدید پس اینجا باید
205
00:12:37,3