در این مطلب، ویدئو GCSE پایتون شماره 2: عملیات حسابی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:43
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:01,800
با این حال میخواهیم پایتون را
2
00:00:01,800 –> 00:00:03,659
به درستی با شروع با برخی از
3
00:00:03,659 –> 00:00:05,910
عملیاتهای حسابی شروع کنیم که
4
00:00:05,910 –> 00:00:08,670
هیجانانگیزترین مبحث پر زرق و برق برای شروع
5
00:00:08,670 –> 00:00:10,889
نیستند، اما در حین حرکت
6
00:00:10,889 –> 00:00:12,780
به سمت جلو بسیار مهم هستند، بنابراین توصیه میکنم
7
00:00:12,780 –> 00:00:14,759
این کار را برای
8
00:00:14,759 –> 00:00:17,279
انجام عملیاتهای مختلف مشاهده کنید. با کپی کردن کاری
9
00:00:17,279 –> 00:00:19,410
که انجام میدهم در یک برگه دیگر میتوانید
10
00:00:19,410 –> 00:00:21,750
صفحه را برای ویدیو تقسیم کنید یا
11
00:00:21,750 –> 00:00:23,070
در پایان سؤالاتی وجود دارد که من
12
00:00:23,070 –> 00:00:24,600
واقعاً توصیه میکنم سعی کنید مطمئن
13
00:00:24,600 –> 00:00:27,660
شوید که متوجه شدهاید چه اتفاقی میافتد بدون
14
00:00:27,660 –> 00:00:29,070
پاسخ مطمئن شوید که اولین ویدیو را تماشا کرده ام، به
15
00:00:29,070 –> 00:00:30,480
شما نشان می دهد که چگونه
16
00:00:30,480 –> 00:00:32,430
آن را نصب کنید و همچنین در مورد برخی از
17
00:00:32,430 –> 00:00:34,649
اصول اولیه صحبت می کند که من قصد دارم
18
00:00:34,649 –> 00:00:37,399
در این مورد روی replic کار کنم، اگر آن را در
19
00:00:37,399 –> 00:00:40,200
حالت بیکار انجام می دهید، فقط باید از اولین
20
00:00:40,200 –> 00:00:42,899
صفحه نمایش خود مانند این استفاده کنید. و نوع کد را
21
00:00:42,899 –> 00:00:44,670
در اینجا فشار دهید تا آن را اجرا کنید یا در این
22
00:00:44,670 –> 00:00:46,770
مورد آن را اجرا نکنید تا مواردی را که
23
00:00:46,770 –> 00:00:48,300
در اینجا پاک میکنیم، فعلاً سمت چپ را نادیده میگیریم و
24
00:00:48,300 –> 00:00:50,309
25
00:00:50,309 –> 00:00:52,890
اگر اجازه دهد فقط آن را به اینجا بکشید.
26
00:00:52,890 –> 00:00:55,110
من و در حال حاضر ما g اگر در حالت بیکار بود، به
27
00:00:55,110 –> 00:00:56,520
طور موثر آن را نمایش تعاملی تعاملی می نامیم،
28
00:00:56,520 –> 00:00:58,590
29
00:00:58,590 –> 00:01:01,350
بنابراین می توانید اینجا را ببینید که من دو
30
00:01:01,350 –> 00:01:04,920
وجهی دارم کادر سفید به طور موثر نشانگر من است
31
00:01:04,920 –> 00:01:06,840
اگر چند بار ENTER را فشار دهم تا مکان نما
32
00:01:06,840 –> 00:01:08,700
به پایین بیاید و سمت چپ را بگیریم.
33
00:01:08,700 –> 00:01:10,500
ما یک اعلان داریم که به نوعی رنگ نارنجی
34
00:01:10,500 –> 00:01:12,510
اوه زنگ زده است و به ما نشان می دهد
35
00:01:12,510 –> 00:01:13,830
کجا می توانیم کد خود را بنویسیم،
36
00:01:13,830 –> 00:01:16,470
متوجه می شوید که اگر سعی کنید و بالای
37
00:01:16,470 –> 00:01:18,720
مکان نما تایپ کنید، به شما اجازه نمی دهد زیرا این
38
00:01:18,720 –> 00:01:21,210
خط به طور موثر توسط
39
00:01:21,210 –> 00:01:23,970
رایانه یا رایانه مرجع در حال حاضر،
40
00:01:23,970 –> 00:01:25,350
بنابراین ما نمی توانیم به عقب برگردیم، ما قبلاً کد را اجرا کرده ایم،
41
00:01:25,350 –> 00:01:27,210
در این مورد، هر
42
00:01:27,210 –> 00:01:29,460
کدی را می نویسیم که اگر کاری انجام نداده باشد،
43
00:01:29,460 –> 00:01:31,020
اکنون می نویسیم و در مورد برخی از عملیات ها صحبت می کنیم
44
00:01:31,020 –> 00:01:33,780
و اول از همه بیایید در
45
00:01:33,780 –> 00:01:35,610
مورد برخی از عملیات عددی صحبت کنیم، بنابراین
46
00:01:35,610 –> 00:01:37,979
عملیاتی که روی اعداد کار می کند،
47
00:01:37,979 –> 00:01:40,170
ما چهار مورد اصلی را داریم، بنابراین
48
00:01:40,170 –> 00:01:41,670
جمع تفریق ضرب و تقسیم را داریم،
49
00:01:41,670 –> 00:01:43,829
بنابراین بیایید جمع را شروع کنیم که
50
00:01:43,829 –> 00:01:45,960
دقیقاً همان چیزی است
51
00:01:45,960 –> 00:01:47,100
که اگر آن را روی کاغذ انجام می دهید
52
00:01:47,100 –> 00:01:49,350
که به نام خوانده می شود، انجام می شود. واقعا پایتون آی فقط یک
53
00:01:49,350 –> 00:01:53,340
ماشین حساب بزرگ است، بنابراین 5 به علاوه 6 می شود 11 کار
54
00:01:53,340 –> 00:01:56,070
می کند معمولاً تفریق در گوشت گاو
55
00:01:56,070 –> 00:01:58,710
معادل a است – 5 منهای 4 به 1
56
00:01:58,710 –> 00:02:01,500
است و به طور معمول کار می کند همچنین می توانیم در
57
00:02:01,500 –> 00:02:03,149
اعداد منفی پایتون استفاده کنیم بنابراین 3 چیزی
58
00:02:03,149 –> 00:02:07,500
شبیه به 5 به علاوه منهای 6 I باید منهای 1 را دریافت کنم
59
00:02:07,500 –> 00:02:10,348
که به معنای مشابه کار می کند جمعه 10
60
00:02:10,348 –> 00:02:14,010
منهای منهای 5 من باید 15
61
00:02:14,010 –> 00:02:17,500
بگیرم زیرا آواز خواندن من و – عدد آن را اضافه
62
00:02:17,500 –> 00:02:19,740
می کند بنابراین تقریباً به طور معمول کار می کند
63
00:02:19,740 –> 00:02:21,610
ضرب متفاوت است فقط به
64
00:02:21,610 –> 00:02:23,320
معنای نماد متفاوت است ما نمی توانیم
65
00:02:23,320 –> 00:02:26,110
استفاده کنیم. یک X از یک نماد X مانند
66
00:02:26,110 –> 00:02:27,400
یک حرف است، بنابراین در عوض از آستریکس در پایتون استفاده می کنیم،
67
00:02:27,400 –> 00:02:30,540
بنابراین چیزی شبیه به پنج
68
00:02:30,540 –> 00:02:33,940
ستاره یا ستاره ده به ما 50 می دهد
69
00:02:33,940 –> 00:02:36,820
که معمولاً دوباره همان ایده
70
00:02:36,820 –> 00:02:39,340
اعداد منفی پنج به عنوان منهای ده این
71
00:02:39,340 –> 00:02:41,740
بار باید منهای 50 باشد. همانطور
72
00:02:41,740 –> 00:02:44,020
که انتظار دارید اگر چیزی را کمی
73
00:02:44,020 –> 00:02:45,280
اشتباه تایپ کنید اگر چیزی حدود ده
74
00:02:45,280 –> 00:02:48,580
بار یادداشت دیگر می دانستید d اشتباهاً
75
00:02:48,580 –> 00:02:50,200
ENTER را فشار دهید یک پیغام خطا دریافت می کنید
76
00:02:50,200 –> 00:02:52,390
اکنون اینها را خواهید دید که بسیاری از
77
00:02:52,390 –> 00:02:53,740
آنها با من آشنا خواهید شد.
78
00:02:53,740 –> 00:02:55,240
اگر آشنا نشدی با آنها که آقا
79
00:02:55,240 –> 00:02:57,670
من نگران هستم زیرا همه این کارها را انجام می دهند برخی از
80
00:02:57,670 –> 00:03:00,130
افراد کمی نگران
81
00:03:00,130 –> 00:03:03,190
دریافت خطا می شوند که من حدس می زنم زیرا
82
00:03:03,190 –> 00:03:04,600
در موضوعات دیگر اگر اشتباهی دریافت کنید
83
00:03:04,600 –> 00:03:06,370
یک خطا مانند
84
00:03:06,370 –> 00:03:08,350
اشتباه گرفتن است اما در واقع در برنامه نویسی بسیار طبیعی است.
85
00:03:08,350 –> 00:03:10,210
با گذشت زمان،
86
00:03:10,210 –> 00:03:11,470
حتی اگر یک
87
00:03:11,470 –> 00:03:13,060
برنامه نویس با تجربه باشید، واقعاً برنامه نویسی تماماً
88
00:03:13,060 –> 00:03:14,860
برای رفع خطاها است و چون
89
00:03:14,860 –> 00:03:16,690
ما آن را در این حالت در این
90
00:03:16,690 –> 00:03:18,100
حالت تعاملی انجام می دهیم و آن را خط به خط انجام می دهیم،
91
00:03:18,100 –> 00:03:20,440
بنابراین من ارائه دهنده خط را تایپ می کنم،
92
00:03:20,440 –> 00:03:23,020
با داشتن یک نمایشگر اجرا می شود. خطا در اینجا خوب است ما
93
00:03:23,020 –> 00:03:24,520
فقط در حال بازی کردن هستیم اگر شما
94
00:03:24,520 –> 00:03:25,990
برنامه های مناسبی را انجام می دادید، ما آن را
95
00:03:25,990 –> 00:03:28,270
در حالت اسکریپت انجام می دادیم که در
96
00:03:28,270 –> 00:03:30,310
اینجا تمام شده است، ما فقط این کار را انجام می دهیم، ما فقط
97
00:03:30,310 –> 00:03:32,470
اینجا را به هم می زنیم، بنابراین اگر من پایین بیایم و
98
00:03:32,470 –> 00:03:34,870
به عملیات بعدی نگاه کنید، اگر بازیگران
99
00:03:34,870 –> 00:03:37,570
در مورد ما صحبت کنند، ما در اینجا بخش را از دست می دهیم،
100
00:03:37,570 –> 00:03:38,650
در واقع تقسیم را انجام می دهیم، بنابراین
101
00:03:38,650 –> 00:03:40,720
تقسیم این است که ما یک اسلش رو به جلو داریم، بنابراین
102
00:03:40,720 –> 00:03:44,470
اگر من کاری شبیه 80 انجام دهم 1/9 باید
103
00:03:44,470 –> 00:03:47,560
9 باشد، متوجه خواهید شد که در اینجا 9 دریافت می کنیم. نقطه
104
00:03:47,560 –> 00:03:50,440
صفر به عنوان ما خروجی خروجی
105
00:03:50,440 –> 00:03:53,260
زیر این مسیر سریع می آید و
106
00:03:53,260 –> 00:03:55,000
متوجه می شوید که در اینجا 9 نقطه صفر داریم
107
00:03:55,000 –> 00:03:57,430
و اگر به بالا نگاه
108
00:03:57,430 –> 00:03:59,260
کنید یک نقطه صفر
109
00:03:59,260 –> 00:04:02,320
11.0 یک 15 نقطه صفر دریافت نمی کنیم، این فقط زمانی اتفاق می افتد
110
00:04:02,320 –> 00:04:04,180
که ما تقسیم را انجام دهیم و این
111
00:04:04,180 –> 00:04:07,720
دقیقاً چگونه توسعه دهندگان خط تیره تصمیم به
112
00:04:07,720 –> 00:04:10,120
اجرای تقسیم گرفتند، ما
113
00:04:10,120 –> 00:04:11,980
انواع داده های مختلفی داریم و بنابراین برای بسیاری از
114
00:04:11,980 –> 00:04:15,130
انواع Meredith در پایتون اعداد صحیح هستند و
115
00:04:15