در این مطلب، ویدئو Python 06H – Monopoly Rolls Project با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:14:30
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,580 –> 00:00:02,689
[موسیقی
2
00:00:08,058 –> 00:00:11,840
] دستورالعملهای تکلیف رولهای انحصاری
3
00:00:11,840 –> 00:00:14,309
را میتوانید در سایت دوره بوم ما پیدا کنید
4
00:00:14,309 –> 00:00:16,760
و یک سند PDF وجود دارد
5
00:00:16,760 –> 00:00:19,320
که بخشی از آن چیزی است که من همین الان باز کردم
6
00:00:19,320 –> 00:00:20,910
و همه دستورالعملها را در اینجا ارائه میدهد،
7
00:00:20,910 –> 00:00:22,980
بنابراین هدف از این
8
00:00:22,980 –> 00:00:24,449
تکلیف ارائه برخی موارد به شما است. تمرین
9
00:00:24,449 –> 00:00:27,060
با حلقهها و همچنین استفاده از ساختار دادهای
10
00:00:27,060 –> 00:00:29,310
مانند یک لیست یا یک پنجره تاپل یا
11
00:00:29,310 –> 00:00:31,349
سرنگونی که برای کشور
12
00:00:31,349 –> 00:00:34,620
یا فرهنگ لغت آمده است، من قصد دارم از یک
13
00:00:34,620 –> 00:00:36,390
لیست در مثالم استفاده کنم، اما میتوانید این کار را
14
00:00:36,390 –> 00:00:39,120
با آن با یک تاپل یا تاپل انجام دهید. یک فرهنگ لغت و
15
00:00:39,120 –> 00:00:40,950
بیایید در مورد نگهبان ها صحبت کنیم Sentinel
16
00:00:40,950 –> 00:00:43,860
به سادگی یک قالب است که کاربر وارد می کند تا
17
00:00:43,860 –> 00:00:46,920
از یک حلقه خارج شود، بنابراین می توانیم بگوییم
18
00:00:46,920 –> 00:00:49,289
که می دانید یک اضافه در قیمت در یک حلقه اضافه
19
00:00:49,289 –> 00:00:51,120
کنید و ممکن است بخواهید کل چیزی را در حال اجرا نگه دارید
20
00:00:51,120 –> 00:00:53,730
تا زمانی که آنها منهای یک یا صفر یا X را فشار می دهند یا وارد می کنند،
21
00:00:53,730 –> 00:00:59,910
بنابراین در این
22
00:00:59,910 –> 00:01:02,899
پروژه، کاربر
23
00:01:02,899 –> 00:01:06,000
را با این ویژگی
24
00:01:06,000 –> 00:01:07,920
در انحصار شروع می کند و در حال حرکت، مقداری تاس می اندازد،
25
00:01:07,920 –> 00:01:10,590
بنابراین به طور مجازی تاس می اندازد که اعداد تصادفی شما
26
00:01:10,590 –> 00:01:12,900
را می اندازد. تاس و سپس
27
00:01:12,900 –> 00:01:14,280
به آنها میگوییم که آن را کجا فرود میآورند تا
28
00:01:14,280 –> 00:01:15,840
شاید یک شش را از صفر بیاورند،
29
00:01:15,840 –> 00:01:18,450
یک خیابان شرقی به من بدهند و سپس
30
00:01:18,450 –> 00:01:21,689
اگر یک ده بفرستند، در خیابان باشند.
31
00:01:21,689 –> 00:01:24,869
جیمز پلیس و اگر یک چهار چرخ
32
00:01:24,869 –> 00:01:26,820
بزنند، در پارکینگ رایگان خواهند بود و
33
00:01:26,820 –> 00:01:28,170
غیره، من مسیر را پیگیری میکنم و به آنها نشان میدهم
34
00:01:28,170 –> 00:01:30,090
که کجا هستند در حالی که دور
35
00:01:30,090 –> 00:01:31,619
این تخته میچرخند و به آنها نشان میدهم که
36
00:01:31,619 –> 00:01:36,119
حالا شما چه چیزی رول کردهاند. بچهها میتوانند در نهایت یک
37
00:01:36,119 –> 00:01:38,009
بازی سرگرمکننده از این کار بسازند، زیرا
38
00:01:38,009 –> 00:01:40,170
میتوانید ببینید که چند دور
39
00:01:40,170 –> 00:01:42,390
طول میکشد تا به هر ویژگی روی تخته ضربه بزنند
40
00:01:42,390 –> 00:01:45,240
یا شاید چند بار چند دور
41
00:01:45,240 –> 00:01:46,680
طول میکشد تا آنها را بزنند و ضربه را بزنند
42
00:01:46,680 –> 00:01:50,280
. boardwalk، بنابراین
43
00:01:50,280 –> 00:01:51,630
اگر میخواهید
44
00:01:51,630 –> 00:01:55,799
یک بازی کوچک واقعی بسازید، بتوانید کارهای
45
00:01:55,799 –> 00:01:57,299
46
00:01:57,299 –> 00:01:59,420
47
00:01:59,420 –> 00:02:01,920
سرگرمکنندهای با آن انجام دهید.
48
00:02:01,920 –> 00:02:04,229
و به جای انجام این کار، فکر می کنم می خواستم
49
00:02:04,229 –> 00:02:07,550
نمونه خروجی را به صورت زنده به شما نشان دهم،
50
00:02:07,550 –> 00:02:11,280
بنابراین پروژه ما در اینجا در حال اجرا است، من
51
00:02:11,280 –> 00:02:13,830
اطلاعاتی را در اختیار کاربر قرار می دهم،
52
00:02:13,830 –> 00:02:15,330
اما آنها با
53
00:02:15,330 –> 00:02:17,310
پیشرفت بخش انحصار فضایی در اطراف
54
00:02:17,310 –> 00:02:19,740
تخته به طور تصادفی شروع می کنند. roll up paradise
55
00:02:19,740 –> 00:02:20,850
این بار از ساختار داده استفاده می کند
56
00:02:20,850 –> 00:02:22,710
مواردی مانند لیستها یا فرهنگ لغت
57
00:02:22,710 –> 00:02:24,480
به تمام مربعها در برد استاندارد
58
00:02:24,480 –> 00:02:26,640
مونوپولی گفته میشود که از
59
00:02:26,640 –> 00:02:28,020
شی تصادفی استفاده میکند و یک جفت تاس مجازی
60
00:02:28,020 –> 00:02:29,550
و یک حلقه میاندازد تا به روند ادامه دهد
61
00:02:29,550 –> 00:02:31,500
تا زمانی که کاربر تصمیم به پایان دادن به
62
00:02:31,500 –> 00:02:35,640
ارواح بگیرد تا زمانی که کاربر تصمیم
63
00:02:35,640 –> 00:02:38,100
به پایان دادن به تجربه یک نگهبان است و
64
00:02:38,100 –> 00:02:41,760
چیزی که ما داریم آنها را در اینجا وارد می کنیم یک X برای
65
00:02:41,760 –> 00:02:44,460
پایان است، بنابراین ما یک بیانیه چاپی کوچک
66
00:02:44,460 –> 00:02:46,350
به برد Python Monopoly
67
00:02:46,350 –> 00:02:49,880
که در حال حاضر در آن هستید خوش آمدید را انجام می دهیم، 200 دلار جمع آوری
68
00:02:49,880 –> 00:02:52,200
کنید، کلید Enter را فشار دهید تا به صورت مجازی و
69
00:02:52,200 –> 00:02:54,959
تصادفی تاس پرتاب کنید اما وارد شوید. پس از
70
00:02:54,959 –> 00:02:57,500
پایان، بنابراین اگر آنها فقط کلید Enter را فشار دهند
71
00:02:57,500 –> 00:03:00,090
، تاس می اندازد و می گوید که شما
72
00:03:00,090 –> 00:03:02,400
در مجموع 6 عدد 2 و 4 انداخته اید که در
73
00:03:02,400 –> 00:03:04,800
خیابان شرقی هستید و سپس از آنها بخواهید که
74
00:03:04,800 –> 00:03:07,470
دوباره یا دوباره X برای پایان دادن به من
75
00:03:07,470 –> 00:03:10,459
چیزی را در اینجا وارد میکنم که میتواند زباله
76
00:03:10,459 –> 00:03:12,950
باشد مهم نیست تا زمانی که X
77
00:03:12,950 –> 00:03:17,400
نباشد، دوباره میچرخد، بنابراین این بار آنها
78
00:03:17,400 –> 00:03:19,260
به عدد 7 میرسند و اکنون در
79
00:03:19,260 –> 00:03:21,650
خیابان State هستند، کلید Enter را فشار میدهد و
80
00:03:21,650 –> 00:03:25,680
دوباره به عدد 10 میرسد. 4 و 6 اکنون
81
00:03:25,680 –> 00:03:28,950
در خیابان ایندیانا هستیم ‘s 5 و 6 4
82
00:03:28,950 –> 00:03:31,680
تا 11 ما در خیابان پنسیلوانیا
83
00:03:31,680 –> 00:03:35,430
هستیم، سپس یک عدد 8 را برای یک Community Chest فشار می دهیم،
84
00:03:35,430 –> 00:03:39,959
دوباره ENTER را فشار می دهیم، اکنون از مسیر
85
00:03:39,959 –> 00:03:42,480
ROM Vermont Avenue عبور کرده ایم، زیرا ما
86
00:03:42,480 –> 00:03:46,380
یک عدد 6 و یکی از جسورانه داریم. ترفندها این است که 40
87
00:03:46,380 –> 00:03:48,330
فاصله روی تخته وجود دارد، بنابراین وقتی از
88
00:03:48,330 –> 00:03:51,150
مسیر رد میشویم، چگونه میتوانیم به اطراف بپیچیم تا
89
00:03:51,150 –> 00:03:53,280
بدانیم کدام فاصله در آن قرار دارد و اینجاست
90
00:03:53,280 –> 00:03:54,720
که میتوانیم از تقسیم عدد صحیح
91
00:03:54,720 –> 00:03:57,060
یا عملگر مدول برای فهمیدن این
92
00:03:57,060 –> 00:03:58,590
موضوع استفاده کنیم، در مورد آن صحبت خواهم کرد. ما به
93
00:03:58,590 –> 00:04:00,750
کد می رسیم، سپس یک بار دیگر آن را رول می کنیم، اکنون در
94
00:04:00,750 –> 00:04:02,730
خیابان ایالت ها هستیم، یک X را فشار می دهم
95
00:04:02,730 –> 00:04:06,209
تا به پایان برسد و از شما تشکر می
96
00:04:06,209 –> 00:04:08,489
کنم که شما را هفت بار رول کردید.
97
00:04:08,489 –> 00:04:10,500
98
00:04:10,500 –> 00:04:12,660
اگر میخواهید این بازی را تبدیل به یک بازی کنید، مثلاً
99
00:04:12,660 –> 00:04:14,820
چند رول طول میکشد تا بازیکن
100
00:04:14,820 –> 00:04:18,600
به هر فضا ضربه بزند یا
101
00:04:18,600 –> 00:04:20,029
چقدر طول میکشد تا به پیادهروی روی تخته برود،
102
00:04:20,029 –> 00:04:22,320
احتمالاً میدانید که چند رول آن را
103
00:04:22,320 –> 00:04:23,640
ایجاد میکنند، بنابراین من فقط دنبال آن بودم. که
104
00:04:23,640 –> 00:04:26,860
همانطور که رفتیم، اجازه دهید به کد خود نگاه
105
00:04:26,860 –> 00:04:30,550
کنیم تا این کار انجام شود، بنابراین کد ما اینجاست و
106
00:04:30,550 –> 00:04:32,650
شما این را می بینید یک برنامه طولانی واقعی
107
00:04:32,650 –> 00:04:35,110
نیست، در واقع برای کاری که انجام میدهد بسیار کوتاه است
108
00:04:35,110 –> 00:04:37,780
، پایتون در اینجا بسیار چشمگیر است
109
00:04:37,780 –> 00:04:40,240
و آنچه به شما امکان میدهد در چند عبارت کدنویسی کنید،
110
00:04:40,240 –> 00:04:42,780
111
00:04:43,319 –> 00:04:46,419
بنابراین من با وارد کردن تصادفی شروع کردم که
112
00:04:46,419 –> 00:04:48,039
به ما شی تصادفی را میدهد که به ما اجازه میدهد
113
00:04:48,039 –> 00:04:50,289
بهطور تصادفی پرتاب کنیم یا تاس کنیم. دیدهام که در
114
00:04:50,289 –> 00:04:52,509
پروژههای قبلی چیز جدیدی وجود ندارد،
115
00:04:52,509 –> 00:04:54,610
من بیانیه چاپی را انجام میدهم و در
116
00:04:54,610 –> 00:04:56,919
مورد برنامه صحبت میکنم و توجه میکنم که
117
00:04:56,919 –> 00:05:02,020
از نقل قولهای سهگانه برای نمایش چند خطی استفاده
118
00:05:02,020 –> 00:05:05,620
میکنم و سپس یک نظر کوچک
119
00:05:05,620 –> 00:05:09,460
در اینجا از یک URL قرار میدهم و این فقط است. جایی که
120
00:05:09,460 –> 00:05:10,990
من تصویر تابلوی مونوپولی را پیدا
121
00:05:10,990 –> 00:05:12,879
کردم که استفاده کردم، بنابراین در واقع در
122
00:05:12,879 –> 00:05:15,009
ویکیپدیا یک مجوز تحت پوشش کریتیو کامانز
123
00:05:15,009 –> 00:05:18,789
است و سپس در آن پروژه در
124
00:05:18,789 –> 00:05:21,669
توضیحات پروژه،
125
00:05:21,669 –> 00:05:23,229
شمارههای هر یک از فضاها را نیز به شما میدهم، بنابراین
126
00:05:23,229 –> 00:05:27,909
اعدادی برای گرافیک را در فتوشاپ
127
00:05:27,909 –> 00:05:31,180
در دسترس شما قرار دادند، بنابراین بروید
128
00:05:31,180 –> 00:05:35,440
جمع آوری کنید 200 دلار است 0 پیاده روی تخته 39 است، همانطور که
129
00:05:35,440 –> 00:05:37,599
ما دور این تخته می چرخیم، در کل 40 فاصله وجود دارد،
130
00:05:37,599 –> 00:05:39,580
اگر با صفر شروع به شمارش
131
00:05:39,580 –> 00:05:42,279
کنیم، بسیار خوب اینجا واقعا چیز جدیدی
132
00:05:42,279 –> 00:05:44,560
نیست. ما در مورد استفاده از لیست صحبت کردهایم
133
00:05:44,560 –> 00:05:46,479
و بنابراین من لیستی به نام spaces ایجاد کردم که
134
00:05:46,479 –> 00:05:49,360
میتوانست آن را مربع نامیده باشد، هر چند که
135
00:05:49,360 –> 00:05:51,460
میخواهید نامش را بگذارید، خوب است، اما لیست من اینجاست
136
00:05:51,460 –> 00:05:55,629
و در پرانتز بسته شده است،
137
00:05:55,629 –> 00:05:57,819
این لیستی از رشتهها است و بنابراین کاری که من انجام
138
00:05:57,819 –> 00:06:01,240
دادم من یک رشته برای هر فضای
139
00:06:01,240 –> 00:06:04,270
روی تخته به ترتیب ایجاد کردم، بنابراین این شاخص
140
00:06:04,270 –> 00:06:08,319
0 است. برو 200 دلار جمع کن، سپس قسمت بعدی من
141
00:06:08,319 –> 00:06:10,810
مراقب خیابان و سپس Community
142
00:06:10,810 –> 00:06:15,129
Chest و سپس خیابان بالتیک
143
00:06:15,129 –> 00:06:17,560
و مالیات بر درآمد است.
144
00:06:17,560 –> 00:06:19,419
ردیابی آن 40 مورد آسان بود، برای من آسان بود
145
00:06:19,419 –> 00:06:21,009
مطمئن شوم که یکی را از دست ندهم، بنابراین می توانم
146
00:06:21,009 –> 00:06:22,270
به راحتی بررسی کنم که بله
147
00:06:22,270 –> 00:06:28,569
در هر خط 5 عدد وجود دارد
148
00:06:28,569 –> 00:06:31,240
تا اساساً ساختار داده ما را برای پیگیری
149
00:06:31,240 –> 00:06:34,899
یا ارائه مکان آنها تنظیم کنیم. فرود
150
00:06:34,899 –> 00:06:37,709
با رول
151
00:06:37,980 –> 00:06:39,840
من متغیری به نام جریان دارم که
152
00:06:39,840 –> 00:06:42,690
برابر با جریان صفر است، در این مورد
153
00:06:42,690 –> 00:06:44,070
مکانی است که آنها در آن هستند، ما از
154
00:06:44,070 –> 00:06:47,490
مکان 0 یا فضای 0 شروع می کنیم و این
155
00:06:47,490 –> 00:06:49,610
است که ما 200 دلار جمع آوری می کنیم،
156
00:06:49,610 –> 00:06:53,040
سپس سه متغیر ایجاد کردم به نام
157
00:06:53,040 –> 00:06:54,960
die one die two در کل مجموعه thos همه
158
00:06:54,960 –> 00:06:55,860
مساوی صفر هستند
159
00:06:55,860 –> 00:06:59,730
من می خواستم رول های دوتایی را پیگیری
160
00:06:59,730 –> 00:07:02,730
کنم، در واقع از آن استفاده نمی کنم تا بتوانم
161
00:07:02,730 –> 00:07:05,160
از شر آن خط خلاص شوم یا به سادگی
162
00:07:05,160 –> 00:07:07,620
می توانم آن را نظر بدهم.
163
00:07:07,620 –> 0