در این مطلب، ویدئو آموزش بازی Hangman در پایتون 3 با استفاده از Pycharm با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:14:52
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,850 –> 00:00:04,830
سلام به همه، امیدوارم حال همه شما خوب باشد
2
00:00:04,830 –> 00:00:06,930
و از این ویدیو چیزی یاد بگیرید، این
3
00:00:06,930 –> 00:00:09,540
اولین بارگذاری من در یوتیوب است، بنابراین
4
00:00:09,540 –> 00:00:11,580
اگر درک مشکلی وجود دارد، مرا ببخشید،
5
00:00:11,580 –> 00:00:14,219
همچنین نظرات خود را به من بگویید
6
00:00:14,219 –> 00:00:16,710
زیرا به من کمک می کند پروژه های بعدی را بهبود بخشم،
7
00:00:16,710 –> 00:00:21,230
بنابراین فکر می کنم ما باید از الان شروع کنیم
8
00:00:23,930 –> 00:00:29,039
اول از همه ما ماژول های تصادفی و زمانی را وارد می کنیم
9
00:00:29,039 –> 00:00:32,940
، عملکرد هر دو را توضیح خواهم داد،
10
00:00:32,940 –> 00:00:38,160
همانطور که به جلو
11
00:00:38,160 –> 00:00:42,510
می رویم، اکنون می خواهیم لیستی از کلمات را
12
00:00:42,510 –> 00:00:48,120
برای تست های خود ایجاد کنیم، همچنین می توانیم هر تعداد کلمه
13
00:00:48,120 –> 00:00:54,719
که می خواهیم داشته باشیم، بنابراین شما می توانید ببینید که من در حال اضافه کردن
14
00:00:54,719 –> 00:01:05,580
چند کلمه توپ هستم و بنابراین من چند کلمه اضافه کرده ام.
15
00:01:05,580 –> 00:01:09,900
بنفش این
16
00:01:09,900 –> 00:01:12,840
لیست این است که مجموعه های مختلفی از کلمات داشته باشد
17
00:01:12,840 –> 00:01:15,390
بنابراین هر
18
00:01:15,390 –> 00:01:18,330
بار که بخواهیم هر بار دنیای متفاوتی
19
00:01:18,330 –> 00:01:21,590
برای کاربر خود داشته باشیم مانند یک کلمه نیست.
20
00:01:27,930 –> 00:01:31,830
اکنون در اینجا تصادفی وارد بازی می شود، بنابراین
21
00:01:31,830 –> 00:01:38,640
ماژول تصادفی برای انتخاب یک
22
00:01:38,640 –> 00:01:42,330
کلمه تصادفی از لیست ما استفاده می شود، بنابراین ما نمی
23
00:01:42,330 –> 00:01:46,080
خواهیم کاربر ما هر
24
00:01:46,080 –> 00:01:49,350
بار که برنامه را اجرا می کند یک کلمه مشابه را ببیند، بنابراین
25
00:01:49,350 –> 00:01:53,280
هدف از تصادفی بودن این است که اکنون می خواهیم
26
00:01:53,280 –> 00:02:01,500
طول حرف ما را بدانیم زیرا بدیهی است که
27
00:02:01,500 –> 00:02:03,720
ما باید به کاربر خود بگوییم
28
00:02:03,720 –> 00:02:13,350
طول کلمه چقدر است تا حدس بزنیم
29
00:02:13,350 –> 00:02:16,020
اکنون اعلان ورودی برای گرفتن نام کاربران و
30
00:02:16,020 –> 00:02:21,810
سپس چاپ پیام خوشامدگویی اکنون اگر
31
00:02:21,810 –> 00:02:23,820
میخواهید هر متغیری را در
32
00:02:23,820 –> 00:02:28,200
عبارت چاپی وارد کنید، میتوانید از علائم مثبت استفاده کنید.
33
00:02:28,200 –> 00:02:32,030
همانطور که می بینید
34
00:02:42,599 –> 00:02:48,269
اکنون اینجا ماژول زمان ما است،
35
00:02:48,269 –> 00:02:51,469
در مورد ما 2 ثانیه تأخیر ایجاد می کند،
36
00:02:51,469 –> 00:02:58,159
بنابراین فقط برای اضافه کردن یک خواندن یا یک تعلیق،
37
00:03:12,330 –> 00:03:15,240
بنابراین همچنان با استفاده از برخی از عبارات چاپی اولیه،
38
00:03:15,240 –> 00:03:19,910
اکنون می توانیم تعداد متغیرهای خود را وارد کنیم
39
00:03:19,910 –> 00:03:32,460
و این هر دو متغیر هستند.
40
00:03:32,460 –> 00:03:36,510
مانند شمارش برای نشان دادن
41
00:03:36,510 –> 00:03:39,660
تعداد تلاشهای اشتباه کاربر استفاده میشود
42
00:03:39,660 –> 00:03:45,090
و نمایش نشان میدهد که بنابراین
43
00:03:45,090 –> 00:03:47,100
اساساً یک استریک
44
00:03:47,100 –> 00:03:52,280
به طول جهان ما
45
00:03:52,280 –> 00:03:56,160
نشان میدهد، بنابراین ما میخواهیم این موارد را به کاربر خود نشان دهیم، فرض کنید
46
00:03:56,160 –> 00:03:59,100
طول کلمه ما 4 است. ما برای
47
00:03:59,100 –> 00:04:01,110
زیبایی شناسی نشان می دهیم تا کاربر بداند که
48
00:04:01,110 –> 00:04:03,360
در دنیای ما چهار حرف وجود دارد، اکنون
49
00:04:03,360 –> 00:04:06,600
ما در حال تعریف یک تابع برای بازی خود هستیم،
50
00:04:06,600 –> 00:04:10,970
فقط نام آن را جلاد می گذارم و دارای
51
00:04:10,970 –> 00:04:17,990
سه ورودی تعداد نمایشگر و کلمه است که
52
00:04:23,319 –> 00:04:29,629
اکنون محدودیت کاربر ما th است. بنابراین
53
00:04:29,629 –> 00:04:35,090
او فقط می تواند سه زندگی داشته باشد اگر
54
00:04:35,090 –> 00:04:40,930
یک حرف اشتباه وارد کرده باشد، یک
55
00:04:40,930 –> 00:04:43,490
بار دیگر زندگی می کند اگر
56
00:04:43,490 –> 00:04:45,560
حرف اشتباه دیگری وارد کند،
57
00:04:45,560 –> 00:04:47,180
زندگی دیگری خواهد داشت، اما اگر او مانند
58
00:04:47,180 –> 00:04:52,190
بار سوم وارد شود، بازی او تمام شده است. در اینجا
59
00:04:52,190 –> 00:04:54,349
ما یک اعلان ورودی داریم تا حدس بزنیم از
60
00:04:54,349 –> 00:04:56,840
اویلر، همچنین شامل کلمه پنهان
61
00:04:56,840 –> 00:05:00,460
در پشت نمادهای ستاره است،
62
00:05:09,440 –> 00:05:14,130
اکنون تعدادی دستور if برای
63
00:05:14,130 –> 00:05:21,030
بررسی ورودی کاربر خود خواهیم داشت
64
00:05:21,030 –> 00:05:23,400
، ما بررسی می کنیم که آیا ورودی های کاربر درست هستند
65
00:05:23,400 –> 00:05:25,520
بله،
66
00:05:25,520 –> 00:05:35,639
بنابراین این دستور است. اگر درست باشد،
67
00:05:35,639 –> 00:05:38,790
باید نمایه آن
68
00:05:38,790 –> 00:05:41,690
حرف خاص را در دنیای پنهان خود پیدا کنیم و
69
00:05:41,690 –> 00:05:45,450
سپس می خواهیم آن حرف را با
70
00:05:45,450 –> 00:05:48,389
یک ستاره جایگزین کنیم، زیرا
71
00:05:48,389 –> 00:05:51,600
اگر دو یا
72
00:05:51,600 –> 00:05:54,270
چند حرف مشابه در یک کلمه داشته باشیم، برای برنامه ما راحت تر خواهد بود. مثل
73
00:05:54,270 –> 00:05:58,290
توپ دو L دارد، بنابراین برنامه ما باید
74
00:05:58,290 –> 00:06:02,690
بتواند بین دو L تفاوت قائل شود،
75
00:06:02,690 –> 00:06:07,370
بنابراین وقتی کاربر ما برای اولین بار L را وارد کرد،
76
00:06:07,370 –> 00:06:12,030
برنامه ما یک L را حذف می کند و
77
00:06:12,030 –> 00:06:14,910
آن را با یک استاتیک جایگزین می کند و زمانی که
78
00:06:14,910 –> 00:06:18,419
دفعه بعدی کاربر ما L را وارد می کند، وجود دارد.
79
00:06:18,419 –> 00:06:21,060
فقط یک L در دنیای ما باقی میماند، بنابراین درک برنامهمان
80
00:06:21,060 –> 00:06:22,850
آسانتر خواهد بود،
81
00:06:22,850 –> 00:06:28,410
سپس
82
00:06:28,410 –> 00:06:32,460
حرفی را که کاربر حدس زده است را آشکار میکنیم،
83
00:06:32,460 –> 00:06:35,190
اگر ورودی صحیح نباشد، تعداد ما
84
00:06:35,190 –> 00:06:38,310
با نشان دادن یک
85
00:06:38,310 –> 00:06:42,120
تلاش اشتباه افزایش مییابد، همانطور که من خواهم گفت. در عبارت بعدی به شما نشان میدهیم که
86
00:06:42,120 –> 00:06:46,100
87
00:07:09,500 –> 00:07:12,710
فقط یک کد ساده بنویسید و ما به
88
00:07:12,710 –> 00:07:16,670
سمت عبارت بعدی حرکت میکنیم که
89
00:07:16,670 –> 00:07:20,440
باید یک L باشد،
90
00:07:31,070 –> 00:07:34,560
بنابراین در اینجا ما یکی را اضافه میکنیم تا
91
00:07:34,560 –> 00:07:37,160
در صورتی که کاربر ما حرف