در این مطلب، ویدئو آموزش هوش مصنوعی Python Flappy Bird (با NEAT) – مراحل پایانی و تست با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:17:09
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:01,410
و در حال حاضر آخرین کاری که باید انجام دهیم این
2
00:00:01,410 –> 00:00:03,120
است که فرچههایی را که
3
00:00:03,120 –> 00:00:04,380
در ابتدا میخواستم انجام دهم، جابهجا میکنیم، اما به نوعی از آن رد شدم،
4
00:00:04,380 –> 00:00:06,420
بنابراین در حال حاضر بررسی کردهایم
5
00:00:06,420 –> 00:00:07,980
که میدانید آیا آنها با چیزهایی
6
00:00:07,980 –> 00:00:10,139
برخورد کردهاند که من در حال تجربه آن هستند. لوله ها و
7
00:00:10,139 –> 00:00:11,820
ما آن را حذف می کنیم و همه چیزهایی که
8
00:00:11,820 –> 00:00:13,440
واقعاً برای جابجایی پرندگان بر اساس
9
00:00:13,440 –> 00:00:15,599
شبکه عصبی آنها نیاز داریم، بنابراین چیزی که باید
10
00:00:15,599 –> 00:00:18,150
در مورد آن فکر کنیم این است که چه ورودی
11
00:00:18,150 –> 00:00:20,250
به شبکه عصبی خود می دهیم، ما
12
00:00:20,250 –> 00:00:21,900
قبلاً در این مورد بحث کرده ایم و ما.
13
00:00:21,900 –> 00:00:24,150
فاصله بین
14
00:00:24,150 –> 00:00:25,410
لوله بالا و دیستروفی در
15
00:00:25,410 –> 00:00:26,789
لوله پایین و همچنین موقعیت Y
16
00:00:26,789 –> 00:00:28,650
پرنده را به شما می دهم، اما اگر بیش از یک
17
00:00:28,650 –> 00:00:30,869
لوله روی صفحه نمایش وجود داشته باشد، این
18
00:00:30,869 –> 00:00:32,850
مشکلی است که من با آن برخورد کردم و باید آن را برطرف کنیم.
19
00:00:32,850 –> 00:00:34,230
مطمئناً ما این را توضیح
20
00:00:34,230 –> 00:00:36,360
میدهیم، بنابراین
21
00:00:36,360 –> 00:00:37,620
اساساً باید بررسی کنیم که باید دریابیم که کدام لوله در واقع
22
00:00:37,620 –> 00:00:39,660
اولین لوله در این لیست است
23
00:00:39,660 –> 00:00:41,700
یا لوله دوم در لیست
24
00:00:41,700 –> 00:00:43,620
این لیست است زیرا آنها حداکثر هستند. دو
25
00:00:43,620 –> 00:00:46,110
لوله همیشه، بنابراین برای انجام این کار من می
26
00:00:46,110 –> 00:00:47,489
خواهم این کار را انجام دهم چیز عجیبی است که میخواهم
27
00:00:47,489 –> 00:00:50,190
بگویم لوله IND برابر با صفر است و حالا
28
00:00:50,190 –> 00:00:53,820
میخواهم بررسی کنم که آیا پرندگان لن
29
00:00:53,820 –> 00:00:56,520
بزرگتر از صفر هستند یا نه و آیا این همان کاری است که من انجام میدهم
30
00:00:56,520 –> 00:00:58,949
این است که بگویم آیا لنگه لولهها
31
00:00:58,949 –> 00:01:03,840
بزرگتر از یک و نقطه پرنده X در بالا
32
00:01:03,840 –> 00:01:07,140
بله پرنده X ما می خواهیم بگوییم پرندگان پرنده
33
00:01:07,140 –> 00:01:11,159
نقطه صفر X فقط باید این را بررسی کنم تا
34
00:01:11,159 –> 00:01:13,350
مطمئن شوم که آن را به
35
00:01:13,350 –> 00:01:19,220
هم ندهم بزرگتر از لوله های صفر نقطه X به اضافه
36
00:01:19,220 –> 00:01:26,759
لوله ها 0 نقطه بالای لوله یا لوله است نقطه بالایی
37
00:01:26,759 –> 00:01:30,119
زیرخط را دریافت می کنیم و سپس کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این
38
00:01:30,119 –> 00:01:32,900
است که بگوییم خط زیر خط لوله int زیرا
39
00:01:32,900 –> 00:01:35,250
خوب است، بنابراین من اینجا چه کاری انجام دادم،
40
00:01:35,250 –> 00:01:37,110
اساساً ما شاخص لوله
41
00:01:37,110 –> 00:01:38,400
را روی 0 تنظیم می کنیم که به این معنی است که لوله ای که در
42
00:01:38,400 –> 00:01:41,460
واقع به آن نگاه می کنیم برای چیزی که
43
00:01:41,460 –> 00:01:42,689
شما آن را ورودی
44
00:01:42,689 –> 00:01:44,340
شبکه عصبی ما میدانیم، میبینیم که آیا طول
45
00:01:44,340 –> 00:01:45,600
پرندگان 0 است، زیرا اگر اینطور نیست، به این
46
00:01:45,600 –> 00:01:47,159
معنی نیست که آنها این کار را انجام میدهند و
47
00:01:47,159 –> 00:01:48,479
سپس میگوییم که آیا طول لولهها
48
00:01:48,479 –> 00:01:49,890
بزرگتر از 1، پس ما می خواهیم این کار را انجام دهیم این است
49
00:01:49,890 –> 00:01:52,250
که اکنون اولین پرنده را در فهرست خود دریافت کنیم،
50
00:01:52,250 –> 00:01:54,960
زیرا این نمایشگاه
51
00:01:54,960 –> 00:01:56,340
ها همیشه یکسان خواهند بود. و این
52
00:01:56,340 –> 00:01:57,810
مهم نیست که کدام پرنده را دریافت کنم، بنابراین من
53
00:01:57,810 –> 00:02:00,270
فقط از 0 توصیه استفاده می کنم اگر بزرگتر
54
00:02:00,270 –> 00:02:03,930
از لوله 0 نقطه X به اضافه لوله 0 تا
55
00:02:03,930 –> 00:02:05,369
بالای لوله عرض را دریافت کنم که اساساً به این
56
00:02:05,369 –> 00:02:08,008
معنی است که اگر از آن لوله ها عبور کرده ایم، لوله را
57
00:02:08,008 –> 00:02:09,538
عوض کنیم. که ما به دنبال این هستیم
58
00:02:09,538 –> 00:02:11,640
که دومین لوله در لیست باشیم و
59
00:02:11,640 –> 00:02:13,530
60
00:02:13,530 –> 00:02:15,959
کار به همین راحتی است، بنابراین اکنون برای
61
00:02:15,959 –> 00:02:17,280
همه پرندگان خود آنها را حرکت می دهیم،
62
00:02:17,280 –> 00:02:20,600
در حالی که یک پرنده با کاما چهار X در
63
00:02:20,600 –> 00:02:23,700
پرندگان را برمیشمارد،
64
00:02:23,700 –> 00:02:26,760
کاری که ما میخواهیم انجام دهیم این است که ایجاد کنیم یا
65
00:02:26,760 –> 00:02:28,410
نسازیم، اما در واقع
66
00:02:28,410 –> 00:02:31,260
برخی از مقادیر را به یک شبکه عصبی منتقل میکنیم تا
67
00:02:31,260 –> 00:02:32,790
شبکه عصبی مرتبط با
68
00:02:32,790 –> 00:02:33,690
این پرنده
69
00:02:33,690 –> 00:02:35,940
در صورتی که مقدار خروجی از 0.5 بزرگتر باشد، مقدار خروجی خود را بررسی میکند.
70
00:02:35,940 –> 00:02:38,250
اگر
71
00:02:38,250 –> 00:02:40,620
پرنده را وادار به پرش کنید، ما
72
00:02:40,620 –> 00:02:42,120
فقط با حرکت دادن پرنده شروع می کنیم، زیرا این
73
00:02:42,120 –> 00:02:43,709
مهم است، بنابراین می گوییم حرکت گنگ پرنده،
74
00:02:43,709 –> 00:02:46,080
ما نیز تناسب اندام پرنده خود را تنظیم می کنیم،
75
00:02:46,080 –> 00:02:47,780
به او کمی آمادگی برای
76
00:02:47,780 –> 00:02:50,489
زنده ماندن در این شرایط می دهیم. طولانی است، بنابراین اگر به این چارچوب رسیده باشد
77
00:02:50,489 –> 00:02:51,930
و ما در حال اجرا هستیم،
78
00:02:51,930 –> 00:02:53,370
او باید کمی به آن برسد از
79
00:02:53,370 –> 00:02:55,500
تناسب اندام به این دلیل است که به جلو حرکت کرده است، بنابراین
80
00:02:55,500 –> 00:02:57,360
اینگونه است که ما در واقع فیتنس را
81
00:02:57,360 –> 00:02:58,920
به پرنده خود اضافه می کنیم و او را تشویق می کنیم به حرکت
82
00:02:58,920 –> 00:03:01,950
رو به جلو ادامه دهد
83
00:03:01,950 –> 00:03:06,150
84
00:03:06,150 –> 00:03:08,430
. دادن
85
00:03:08,430 –> 00:03:10,800
خیلی کم تناسب اندام در اینجا به این دلیل است که این
86
00:03:10,800 –> 00:03:13,470
حلقه for 30 بار در ثانیه اجرا می شود،
87
00:03:13,470 –> 00:03:15,900
بنابراین در تئوری هر پرنده هنری دوم
88
00:03:15,900 –> 00:03:18,450
زنده می ماند، یک امتیاز تناسب اندام به دست می آورد
89
00:03:18,450 –> 00:03:20,430
که به این معنی است که پرنده را تشویق می کند
90
00:03:20,430 –> 00:03:22,380
که زنده بماند و نه فقط
91
00:03:22,380 –> 00:03:24,030
تمام پروازها را ادامه دهد. از صفحه خارج شوید یا
92
00:03:24,030 –> 00:03:25,860
تا انتها به پایین پرواز کنید بسیار خوب، بنابراین اکنون
93
00:03:25,860 –> 00:03:28,829
که GE x dot fitness به اضافه یک برابر است،
94
00:03:28,829 –> 00:03:30,690
باید یک
95
00:03:30,690 –> 00:03:32,430
شبکه عصبی را با ورودی خود ایجاد یا فعال کنیم، بنابراین آنچه
96
00:03:32,430 –> 00:03:34,350
در اینجا میخواهم بگویم خروجی باشد. که
97
00:03:34,350 –> 00:03:36,209
مقدار خروجی
98
00:03:36,209 –> 00:03:40,950
یک شبکه عصبی را نگه میدارد، نقطه تمیزی است، نه –
99
00:03:40,950 –> 00:03:43,680
نه، متأسف نیست که خالص است و سپس
100
00:03:43,680 –> 00:03:48,060
X نقطه فعال میشود در این مورد،
101
00:03:48,060 –> 00:03:49,980
اکنون باید آن را با تمام ورودیهایمان پاس کنیم.
102
00:03:49,980 –> 00:03:52,320
ما می گوییم نقطه پرنده Y
103
00:03:52,320 –> 00:03:54,060
که اولین نقطه است شکلی که ما به آن نیاز داریم
104
00:03:54,060 –> 00:03:56,070
و اکنون کاری که میخواهیم انجام دهیم این است که در واقع
105
00:03:56,070 –> 00:03:58,709
فاصله را پیدا کنیم، اما در Y
106
00:03:58,709 –> 00:04:00,780
بین لوله بالایی و پرنده، بنابراین روشی
107
00:04:00,780 –> 00:04:01,980
که انجام میدهیم این است که
108
00:04:01,980 –> 00:04:06,510
قدر مطلق پرنده Y – pypes pype را میگیریم.
109
00:04:06,510 –> 00:04:10,109
من حدس میزنم که در
110
00:04:10,109 –> 00:04:12,480
این مورد، ارتفاع
111
00:04:12,480 –> 00:04:15,840
دقیقاً همان جایی است که لوله ما در
112
00:04:15,840 –> 00:04:17,970
بالای صفحه است، سپس
113
00:04:17,970 –> 00:04:20,160
یک کاما دیگر در اینجا میزنیم، میگوییم abs
114
00:04:20,160 –> 00:04:26,990
of bird lime – pipes pipe underscore
115
00:04:26,990 –> 00:04:29,120
پایین IND و این پایین، موقعیت Y
116
00:04:29,120 –> 00:04:30,949
لوله پایین است و از آنجایی که ما
117
00:04:30,949 –> 00:04:32,569
قدر مطلق را انجام می دهیم، مهم نیست که از چه
118
00:04:32,569 –> 00:04:34,039
طریقی این ها را کم کنیم، همچنان
119
00:04:34,039 –> 00:04:36,710
مقدار صحیح را در اینجا به دست می آوریم بسیار عالی، بنابراین
120
00:04:36,710 –> 00:04:38,630
ما آن را داریم و اکنون آنچه را که می کنیم باید در
121
00:04:38,630 –> 00:04:40,340
واقع به این خروجی نگاه کنید و ببینید که
122
00:04:40,340 –> 00:04:41,990
آیا بزرگتر از 0.5 است، بنابراین ما می گوییم
123
00:04:41,990 –> 00:04:45,889
اگر خروجی بزرگتر از 0.5 باشد،
124
00:04:45,889 –> 00:04:50,000
می گوییم پرش نقطه پرنده مانند آن خوب است، بنابراین
125
00:04:50,000 –> 00:04:52,039
باید پرندگان ما را حرکت دهند،
126
00:04:52,039 –> 00:04:54,319
قطعاً چند چیز وجود دارد. من اینجا را فراموش کرده ام
127
00:04:54,319 –> 00:04:56,599
فکر می کنم یکی از مواردی که می خواهم اینجا بررسی کنم این است که
128
00:04:56,599 –> 00:04:59,270
آیا بی ما rd به بالای
129
00:04:59,270 –> 00:05:02,690
صفحه می رسد من می خواهم آن را نیز زنده
130
00:05:02,690 –> 00:05:04,190
نماند زیرا پرندگانی هستند که
131
00:05:04,190 –> 00:05:06,530
هر بار فقط می پرند و در واقع
132
00:05:06,530 –> 00:05:08,599
می توانند مانند بالای صفحه
133
00:05:08,599 –> 00:05:10,400
روی لوله ها قرار بگیرند و هرگز نمی میرند. کاری که
134
00:05:10,400 –> 00:05:12,410
من در اینجا انجام میدهم این است که بررسی کنم آیا پرنده Y
135
00:05:12,410 –> 00:05:15,410
اساساً بالاتر از 0 است یا کمتر
136
00:05:15,410 –> 00:05:19,789
از 0، بنابراین میگویم یا پرنده Y کمتر
137
00:05:19,789 –> 00:05:23,110
از 0 است.
138
00:05:23,110 –> 00:05:25,159
139
00:05:25,159 –> 00:05:26,090
به سرعت برنامه ریزی کنید زیرا قطعا
140
00:05:26,090 –> 00:05:27,530
چیزهایی وجود دارد که فراموش کرده ام و باید آنها را
141
00:05:27,530 –> 00:05:29,599
اصلاح کنیم، پس از رفع آنها شروع به
142
00:05:29,599 –> 00:05:30,770
تست کردن می کنیم و سپس
143
00:05:30,770 –> 00:05:32,509
تقریباً با این برنامه کاملاً درست انجام می شود، بنابراین
144
00:05:32,509 –> 00:05:34,820
من برگشتم و یک سری خطا وجود دارد.
145
00:05:34,820 –> 00:05:36,680
باید مواردی را که فراموش کردهام درست کنیم،
146
00:05:36,680 –> 00:05:38,150
همانطور که در ابتدا اشاره کردم، ما میخواهیم از
147
00:05:38,150 –> 00:05:39,949
شر این تابع اصلی خلاص
148
00:05:39,949 –> 00:05:41,599
شویم، زیرا نیازی به این نداریم که از
149
00:05:41,599 –> 00:05:43,669
شر اردکها خلاص شویم و ترک کنیم،
150
00:05:43,669 –> 00:05:45,349
فقط میخواهم کپی کنم. این و کاری که من میخواهم
151
00:05:45,349 –> 00:05:46,789
انجام دهم این است که بهجای اینکه آن را در اینجا داشته باشم،
152
00:05:46,789 –> 00:05:48,620
در واقع آن را دقیقاً در جایی
153
00:05:48,620 –> 00:05:51,440
که این qu را داریم قرار میدهم این رویداد و به این ترتیب، اگر
154
00:05:51,440 –> 00:05:53,539
به جای شکستن این حلقه، روی دکمه قرمز X کلیک کنیم،
155
00:05:53,539 –> 00:05:55,310
زیرا میدانید
156
00:05:55,310 –> 00:05:57,409
که این تابع را تا 50
157
00:05:57,409 –> 00:05:59,990
بار فراخوانی میکنیم، در واقع فقط
158
00:05:59,990 –> 00:06:01,639
از بازی خارج میشویم، این همان کاری است که میخواهیم
159
00:06:01,639 –> 00:06:03,620
انجام دهیم. اکنون که در
160
00:06:03,620 –> 00:06:05,000
بالای این موضوع هستیم، اجازه دهید
161
00:06:05,000 –> 00:06:06,680
خطاها را مرور کنیم، بنابراین اولین مورد در اینجا این است که
162
00:06:06,680 –> 00:06:08,659
باید این حلقه را تغییر دهیم تا
163
00:06:08,659 –> 00:06:11,060
در ژنوم ها با کاما G زیر خط بکشیم، اکنون
164
00:06:11,060 –> 00:06:13,300
دلیل اینکه باید این کار را انجام دهیم این است که
165
00:06:13,300 –> 00:06:16,070
ژنوم ها در واقع یک تاپلی که
166
00:06:16,070 –> 00:06:20,570
شناسه ژنوم را دارد، مانند یکی و همچنین
167
00:06:20,570 –> 00:06:23,210
شی ژنوم، اکنون بدیهی است که ما فقط
168
00:06:23,210 –> 00:06:25,039
به شی ژنوم اهمیت می دهیم، بنابراین باید آن را به این صورت حلقه بزنیم،
169
00:06:25,039 –> 00:06:27,050
بنابراین
170
00:06:27,050 –> 00:06:29,990
G را در ژنوم ها زیر خط بکشیم تا در مرحله بعد هیچ خطایی دریافت نکنیم.
171
00:06:29,990 –> 00:06:32,300
که تصادفاً
172
00:06:32,300 –> 00:06:34,490
خط بعدی است که باید در اینجا یک نقطه ایجاد اضافه
173
00:06:34,490 –> 00:06:36,529
کنیم. نمیدانم چرا آن را فراموش کردم
174
00:06:36,529 –> 00:06:37,669
، اما اساساً
175
00:06:37,669 –> 00:06:39,889
ایجاد نقطه شبکه فید فوروارد
176
00:06:39,889 –> 00:06:41,330
این روشی است که در واقع به
177
00:06:41,330 –> 00:06:43,129
جایی میرسد که
178
00:06:43,129 –> 00:06:45,469
وقتی سعی کردم با مشکلاتی مواجه شدم آن را تست کنید و بیایید
179
00:06:45,469 –> 00:06:46,789
ادامه دهیم به دلیل اینکه
180
00:06:46,789 –> 00:06:50,300
باید کارهای بیشتری انجام شود، بنابراین اگر
181
00:06:50,300 –> 00:06:53,539
خط پرندگان بزرگتر از صفر باشد اگر
182
00:06:53,539 –> 00:06:55,129
از صفر بزرگتر نباشد، به این معنی است که
183
00:06:55,129 –> 00:06:57,439
ما پرنده ای کمتر نداریم، می خواهم
184
00:06:57,439 –> 00:06:59,840
این نسل را ترک کنم یا اجرای
185
00:06:59,840 –> 00:07:01,699
بازی را متوقف کنم تا این کار را انجام دهم. من فقط قصد دارم تایپ
186
00:07:01,699 –> 00:07:04,219
کنم brake تایپ کنم run برابر است با نادرست و
187
00:07:04,219 –> 00:07:06,229
همچنین ترمز مانند یک خطای ایمن اما به
188
00:07:06,229 –> 00:07:08,599
هر حال این به این معنی است که اگر
189
00:07:08,599 –> 00:07:10,520
هیچ پرنده ای باقی نماند، ما
190
00:07:10,520 –> 00:07:12,139
بازی را ترک می کنیم، این عبارت دیگری
191
00:07:12,139 –> 00:07:13,909
برای من است. فقط با این خوب کار می کند،
192
00:07:13,909 –> 00:07:15,770
شما می دانید لوله Ind چیزی که
193
00:07:15,770 –> 00:07:17,990
ما مشکلی داریم، بنابراین نکته بعدی باید
194
00:07:17,990 –> 00:07:19,849
خروجی را در اینجا تغییر دهم وقتی که
195
00:07:19,849 –> 00:07:22,759
با 0.5 مقایسه می کنیم تا بتوانیم 0 را قرار دهیم زیرا
196
00:07:22,759 –> 00:07:25,460
خروجی در واقع یک لیست است که به این معنی است
197
00:07:25,460 –> 00:07:27,949
که شما می دانید ما همه
198
00:07:27,949 –> 00:07:29,629
نورونهای خروجی را در لیستی از مقدار
199
00:07:29,629 –> 00:07:31,279
آن نورونهای خروجی دریافت میکنیم، در این مورد، ما
200
00:07:31,279 –> 00:07:32,810
فقط یک نورون خروجی برای مثالهایمان داریم،
201
00:07:32,810 –> 00:07:35,210
بنابراین میتوانیم خروجی 0 را انجام دهیم، اما
202
00:07:35,210 –> 00:07:36,589
در برخی از مثالها بیش از
203
00:07:36,589 –> 00:07:37,849
یک خروجی خواهید داشت. نورون و سپس شما باید
204
00:07:37,849 –> 00:07:39,740
kno را بررسی کنید w 1 2 3 همه مقادیر مختلف
205
00:07:39,740 –> 00:07:44,870
خوب است، بنابراین خیلی خوب است، من
206
00:07:44,870 –> 00:07:46,669
سعی می کنم به یاد بیاورم که چه چیز دیگری
207
00:07:46,669 –> 00:07:49,610
در اینجا لازم است همه
208
00:07:49,610 –> 00:07:51,770
پرنده هایی را بکشیم که انجام نمی دادیم، یعنی
209
00:07:51,770 –> 00:07:53,449
به جای داشتن پرنده در اینجا، ما می خواهیم
210
00:07:53,449 –> 00:07:55,849
از پرندگان عبور کنید و سپس کاری که میخواهیم انجام دهیم این
211
00:07:55,849 –> 00:07:58,279
است که وارد حلقه قرعهکشی خود در اینجا شویم و
212
00:07:58,279 –> 00:07:59,689
به جای پرنده مست،
213
00:07:59,689 –> 00:08:06,139
بگوییم 4 پرنده در متاسفم 4 پرنده در پرندگان
214
00:08:06,139 –> 00:08:07,399
و سپس این
215
00:08:07,399 –> 00:08:11,389
پارامتر را برای گفتن پرندگان تغییر میدهیم. خوب پس من
216
00:08:11,389 –> 00:08:15,080
فکر می کنم هر کاری که باید انجام دهیم اکنون این کار
217
00:08:15,080 –> 00:08:17,990
را انجام می دهم و عمداً این کار را انجام
218
00:08:17,990 –> 00:08:20,240
دادم اما شما بچه ها خواهید دید که چه
219
00:08:20,240 –> 00:08:21,439
اتفاقی می افتد و فکر می کنم برخی از شما به
220
00:08:21,439 –> 00:08:23,270
نوعی غافلگیر کننده خواهید بود که قبلاً انجام داده ام.
221
00:08:23,270 –> 00:08:25,039
این یک بار اجرا شد، اما اجازه دهید این را اجرا کنیم
222
00:08:25,039 –> 00:08:28,310
و من به شما نشان خواهم داد که چه اتفاقی میافتد، بنابراین در اینجا
223
00:08:28,310 –> 00:08:30,310
ما همه پرندگان خود را داریم و با
224
00:08:30,310 –> 00:08:33,620
کمال تعجب به نظر میرسد که این پرندگان
225
00:08:33,620 –> 00:08:39,380
در یک نسل بسیار خوب
226
00:08:39,380 –> 00:08:41,839
عمل میکنند.
227
00:08:41,839 –> 00:08:43,490
آموزش این نسل صفر است
228
00:08:43,490 –> 00:08:45,709
اینها همه شبکه های عصبی تصادفی هستند که چرا
229
00:08:45,709 –> 00:08:49,100
این بچه ها عمل می کنند خیلی خوب
230
00:08:49,100 –> 00:08:52,220
اتفاق می افتد که با یک بازی به این سادگی
231
00:08:52,220 –> 00:08:53,190
و چنین شبکه ساده
232
00:08:53,190 –> 00:08:56,280
ای که با تولید
233
00:08:56,280 –> 00:08:59,160
صد پرنده برای شروع است، ما در
234
00:08:59,160 –> 00:09:01,490
واقع تقریباً هر
235
00:09:01,490 –> 00:09:04,890
شبکه عصبی ممکنی را برای این بازی پیدا می کنیم و به طور
236
00:09:04,890 –> 00:09:06,930
تصادفی ما در واقع دو پرنده
237
0