در این مطلب، ویدئو درس 16-2 ادغام STK با پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:46:06
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:02,540 –> 00:00:05,870
در درس امروز
2
00:00:05,870 –> 00:00:08,510
شروع خواهیم کرد و SDK را با پایتون ادغام میکنیم.
3
00:00:08,510 –> 00:00:11,090
میخواستم پیشزمینه بیشتری
4
00:00:11,090 –> 00:00:13,760
در زمینه کاری که
5
00:00:13,760 –> 00:00:17,480
امروز انجام میدهیم ارائه کنیم، در حال حاضر
6
00:00:17,480 –> 00:00:19,730
از ماژول ادغام SDK استفاده میکنیم،
7
00:00:19,730 –> 00:00:21,590
بنابراین این یک ویژگی خاص است. مجوزی که
8
00:00:21,590 –> 00:00:25,580
دریافت
9
00:00:25,580 –> 00:00:27,470
میکردید هر یک از
10
00:00:27,470 –> 00:00:29,330
قابلیتهای یکپارچهسازی که با
11
00:00:29,330 –> 00:00:33,289
نرمافزار خود دارید را افزایش میدهد به شما امکان میدهد هر کار
12
00:00:33,289 –> 00:00:36,890
و تجزیه و تحلیل داخلی را خودکار کنید و به
13
00:00:36,890 –> 00:00:40,039
شما امکان میدهد دادههای خارجی
14
00:00:40,039 –> 00:00:41,809
را در SDK تجسم کنید و حتی آن اطلاعات را صادر کنید.
15
00:00:41,809 –> 00:00:44,809
بنابراین،
16
00:00:44,809 –> 00:00:46,850
مزایای زیادی با ادغام SDK با ابزارهای دیگر وجود دارد
17
00:00:46,850 –> 00:00:50,809
و سپس اگر
18
00:00:50,809 –> 00:00:52,519
رفتارهای مختلف را خودکار می کنید، می توانید
19
00:00:52,519 –> 00:00:55,609
برنامه های کاربردی سفارشی ایجاد کنید و از مجموعه مدل شیء SDK استفاده کنید،
20
00:00:55,609 –> 00:00:59,299
بله برای
21
00:00:59,299 –> 00:01:00,949
ابزارهای دیگر خود، در این مورد، ما
22
00:01:00,949 –> 00:01:05,299
بر روی آن تمرکز خواهیم کرد. در پایتون بله، بنابراین
23
00:01:05,299 –> 00:01:07,010
یک بار دیگر می توانید هر یک از قابلیت ها را گسترش دهید
24
00:01:07,010 –> 00:01:10,030
و از
25
00:01:10,030 –> 00:01:12,770
محاسبات و تجزیه و تحلیلی که SDK
26
00:01:12,770 –> 00:01:15,200
انجام می دهد برای پیشبرد هر تحلیلی استفاده می کنید.
27
00:01:15,200 –> 00:01:24,530
شما قبلاً روی آن کار می کردید خوب ادامه دهید
28
00:01:24,530 –> 00:01:28,370
و سپس بله همانطور که گفتم می توانید
29
00:01:28,370 –> 00:01:30,140
30
00:01:30,140 –> 00:01:33,500
تجزیه و تحلیل خود را به طور خودکار گسترش دهید و تجسم کنید که خودکار کردن آن به شما امکان می دهد
31
00:01:33,500 –> 00:01:35,870
اساساً بتوانید یک فایل اسکریپت ارسال
32
00:01:35,870 –> 00:01:37,700
کنید که با کلیک یک دکمه
33
00:01:37,700 –> 00:01:40,430
دارایی های شما را به اشیاء شما اضافه می کند.
34
00:01:40,430 –> 00:01:42,740
تجزیه و تحلیل خود را انجام دهید و نتایج خود را بیرون بیاورید
35
00:01:42,740 –> 00:01:45,140
میتواند هر یک از
36
00:01:45,140 –> 00:01:46,790
قابلیتهای داخلی تست DK یا
37
00:01:46,790 –> 00:01:48,650
هر چیز دیگری را که روی آن کار میکنید گسترش دهد و
38
00:01:48,650 –> 00:01:50,180
سپس بتوانید
39
00:01:50,180 –> 00:01:52,880
تحلیل و دادهها و SDK خود را تجسم کنید و
40
00:01:52,880 –> 00:01:55,690
بدانید که دادههای شما با دقت مدلسازی شدهاند.
41
00:01:55,690 –> 00:01:59,690
و همچنین می توانی یک
42
00:01:59,690 –> 00:02:03,979
قابلیت عالی در درس امروز است که ما در
43
00:02:03,979 –> 00:02:07,400
درجه اول اوه بله و سپس فقط
44
00:02:07,400 –> 00:02:09,440
برای اینکه در نهایت کمی
45
00:02:09,440 –> 00:02:11,870
بیشتر به این موضوع بپردازیم سطوح مختلفی برای
46
00:02:11,870 –> 00:02:15,139
نحوه ادغام چیزها وجود دارد تا
47
00:02:15,139 –> 00:02:16,250
بتوانید فایل ها را
48
00:02:16,250 –> 00:02:18,710
وارد کنید و آنها را وارد کنید. و آنها را صادر کنید که می
49
00:02:18,710 –> 00:02:20,540
توانید از طریق رابط کاربری گرافیکی انجام دهید Kinect یک
50
00:02:20,540 –> 00:02:23,750
قابلیت داخلی با SDK است که به
51
00:02:23,750 –> 00:02:26,210
شما امکان می دهد اسکریپت های سفارشی ایجاد کنید و
52
00:02:26,210 –> 00:02:28,160
هر عملی را که در رابط کاربری گرافیکی انجام می دهید بازسازی کنید
53
00:02:28,160 –> 00:02:31,400
. مدل bject به شما امکان می دهد
54
00:02:31,400 –> 00:02:34,760
برنامه نویسی بیشتری انجام دهید برنامه نویسی شی گرا بیشتر
55
00:02:34,760 –> 00:02:37,400
و بیشتر با
56
00:02:37,400 –> 00:02:38,990
ارائه دهندگان داده کار کنید و سپس همیشه می
57
00:02:38,990 –> 00:02:43,880
توانید پلاگین های سفارشی خود را
58
00:02:43,880 –> 00:02:46,340
برای این کلاس آموزشی خاص ایجاد کنید که ما
59
00:02:46,340 –> 00:02:50,030
از پایتون استفاده خواهیم کرد بنابراین قبل
60
00:02:50,030 –> 00:02:52,280
از کلاس آموزشی لطفاً
61
00:02:52,280 –> 00:02:53,750
مطمئن شوید که پایتون را روی
62
00:02:53,750 –> 00:02:56,510
رایانه خود نصب کرده اید، سه گزینه موجود است
63
00:02:56,510 –> 00:02:59,180
که می توانید از آنها عبور کنید و از آنها استفاده کنید، من به
64
00:02:59,180 –> 00:03:01,940
طور خاص از گزینه anaconda
65
00:03:01,940 –> 00:03:04,880
با عنکبوت استفاده می کنم، اما می توانید از یکی
66
00:03:04,880 –> 00:03:05,450
از اینها استفاده کنید
67
00:03:05,450 –> 00:03:08,390
تا یا وب پایتون نصب شود که در آن
68
00:03:08,390 –> 00:03:10,070
می توانید یک پیپ نصب کنید. کتابخانه انواع comm
69
00:03:10,070 –> 00:03:13,520
یا گزینه سوم
70
00:03:13,520 –> 00:03:15,590
که یک پایتون است و میتوانید از
71
00:03:15,590 –> 00:03:18,770
نوتبوکهای عنکبوتی یا Jupiter کمی
72
00:03:18,770 –> 00:03:21,110
در مورد هر گزینه استفاده کنید، هر کدام مزایا و معایب
73
00:03:21,110 –> 00:03:23,660
دارند، اگر نصب وب پایتون
74
00:03:23,660 –> 00:03:25,940
را انجام دهید، دو پیپ نصب خواهید کرد.
75
00:03:25,940 –> 00:03:28,340
76
00:03:28,340 –> 00:03:31,220
77
00:03:31,220 –> 00:03:33,920
با استفاده از این روش می توانید از هر ویرایشگر متنی یا IDE که می خواهید استفاده کنید
78
00:03:33,920 –> 00:03:35,900
، هوشمندی نخواهید داشت.
79
00:03:35,900 –> 00:03:37,519
شاید دیده باشید که اگر با
80
00:03:37,519 –> 00:03:39,830
متلب یا هر اسکریپت دیگری آشنایی
81
00:03:39,830 –> 00:03:41,959
دارید، دکمه like tab را بزنید و سپس به طور
82
00:03:41,959 –> 00:03:43,940
خودکار تکمیل می شود و به شما امکان می دهد
83
00:03:43,940 –> 00:03:48,170
گزینه های مختلف را پر کنید. من از گزینه دوم
84
00:03:48,170 –> 00:03:51,410
استفاده می کنم بنابراین از آناکوندا با
85
00:03:51,410 –> 00:03:55,519
عنکبوت با عنکبوت استفاده می کنم. spider و ژوپیتر
86
00:03:55,519 –> 00:03:57,799
با این توزیع ها نصب
87
00:03:57,799 –> 00:03:59,780
می شوند و می توانند به صورت جداگانه راه اندازی شوند یا از
88
00:03:59,780 –> 00:04:02,930
مزایای آناکوندا این است که
89
00:04:02,930 –> 00:04:04,880
قرار است انواع comm نصب شود و بنابراین
90
00:04:04,880 –> 00:04:08,810
من آن intellisense و
91
00:04:08,810 –> 00:04:11,239
در نهایت باد پایتون را خواهم داشت که انواع کامپ
92
00:04:11,239 –> 00:04:13,250
نیز برای شما نصب می شود. میتوانید از این
93
00:04:13,250 –> 00:04:16,190
نوتبوکهای عنکبوتی یا مشتری استفاده کنید و یک بار
94
00:04:16,190 –> 00:04:18,560
دیگر آنها نصب میشوند و میتوانند
95
00:04:18,560 –> 00:04:21,760
به تنهایی راهاندازی شوند،
96
00:04:23,360 –> 00:04:25,520
ما همچنین منابع بسیار خوبی داریم
97
00:04:25,520 –> 00:04:27,950
که میتوانید از آنها استفاده کنید، بنابراین ما یک صفحه سؤالات متداول
98
00:04:27,950 –> 00:04:29,810
برای شروع کار با SDK
99
00:04:29,810 –> 00:04:32,570
comm با استفاده از Python داریم که مستقیماً
100
00:04:32,570 –> 00:04:34,940
به صفحه github ما پیوند می دهیم و سپس
101
00:04:34,940 –> 00:04:36,800
102
00:04:36,800 –> 00:04:38,240
اگر سؤالات خاصی داشتیم، همیشه می توانیم به تکه کدهای پایتون نگاهی بیندازیم،
103
00:04:38,240 –> 00:04:40,610
بنابراین من قصد دارم هر
104
00:04:40,610 –> 00:04:42,770
یک از آنها را باز کنم. منابع موجود
105
00:04:42,770 –> 00:04:44,300
در وب را به شما نشان می دهد تا شما بچه ها بتوانید به
106
00:04:44,300 –> 00:04:49,640
آن نگاه کنید، می توانید از صفحه سؤالات متداول ما به این صفحه دسترسی پیدا
107
00:04:49,640 –> 00:04:52,460
کنید تا پیوندی به آن در آنجا ارائه شود،
108
00:04:52,460 –> 00:04:54,470
سؤال این است که چگونه از Python برای درایو SDK استفاده کنم
109
00:04:54,470 –> 00:04:56,720
و سپس به نوعی شما را
110
00:04:56,720 –> 00:04:59,090
از طریق آن راهنمایی می کند و پس زمینه بسیار خوبی را ارائه
111
00:04:59,090 –> 00:05:01,760
می دهد و سپس به
112
00:05:01,760 –> 00:05:07,610
صفحه github که همچنین توسط شخصی در hgi توسعه داده شده است
113
00:05:07,610 –> 00:05:09,950
پیوند می دهد و همچنین
114
00:05:09,950 –> 00:05:13,130
اطلاعات زیادی در مورد استفاده از Python و STK
115
00:05:13,130 –> 00:05:16,190
با هم دارد و سپس در نهایت اگر می خواهید
116
00:05:16,190 –> 00:05:17,960
نگاهی به صفحه بیندازید. قطعه کد پایتون
117
00:05:17,960 –> 00:05:20,210
و سپس درس پایتون را نیز بالا می کشم
118
00:05:20,210 –> 00:05:23,710
تا ببینیم که به
119
00:05:23,710 –> 00:05:29,090
کمک AG Icom
120
00:05:29,090 –> 00:05:33,860
کمک خواهد کرد رابط برنامه نویسی SDK اگر بخواهم به
121
00:05:33,860 –> 00:05:36,080
قطعه کد پایتون نگاه کنم،
122
00:05:36,080 –> 00:05:38,270
اولین گزینه را انتخاب می کنم که میگوید نمونههای کد آموزشی از
123
00:05:38,270 –> 00:05:39,890
قطعات کد و
124
00:05:39,890 –> 00:05:44,030
منابع آنلاین و در پایین
125
00:05:44,030 –> 00:05:45,680
میتوانم فقط از تکههای کد پایتون استفاده کنم
126
00:05:45,680 –> 00:05:48,710
که عالی هستند زیرا
127
00:05:48,710 –> 00:05:52,070
نمونههایی از کد را برای
128
00:05:52,070 –> 00:05:54,530
برنامههای مختلف به من ارائه میدهند و البته
129
00:05:54,530 –> 00:05:56,030
اینها تنها چیزهایی نیستند که میتوانید انجام دهید،
130
00:05:56,030 –> 00:05:57,980
اما ما سعی می کنیم تا آنجا
131
00:05:57,980 –> 00:05:59,480
که می توانیم اطلاعاتی را ارائه دهیم تا به شما کمک کنیم تا
132
00:05:59,480 –> 00:06:08,270
کار را به درستی شروع کنید، بنابراین یک بار دیگر به سراغ
133
00:06:08,270 –> 00:06:09,950
نمونه کدهای آموزش، قطعات کد
134
00:06:09,950 –> 00:06:12,080
و منابع آنلاین می رویم و من همین الان
135
00:06:12,080 –> 00:06:16,580
درسی را
136
00:06:16,580 –> 00:06:18,170
که می رویم، قطعه کد پایتون را باز کردم. انجام دادن امروز در
137
00:06:18,170 –> 00:06:22,220
زیر در وب سایت آموزش sdk ما است،
138
00:06:22,220 –> 00:06:26,540
بنابراین اگر من به CK بروم یا به DGI کمک کنم
139
00:06:26,540 –> 00:06:30,860
آرام کند و STK را باز کند، این
140
00:06:30,860 –> 00:06:32,240
درس خاص چیزی است
141
00:06:32,240 –> 00:06:34,970
که در مباحث l2 ما آموزش داده شده است، بنابراین در
142
00:06:34,970 –> 00:06:36,320
زیر مطالب آموزشی ما وجود دارد،
143
00:06:36,320 –> 00:06:38,270
بنابراین یک لیست کامل از
144
00:06:38,270 –> 00:06:41,030
دوره های آموزشی خود گام است و ما در واقع
145
00:06:41,030 –> 00:06:43,100
چیزی را در زیر مبحث سطح دو خود پوشش می دهیم
146
00:06:43,100 –> 00:06:46,670
که ادغام SDK با
147
00:06:46,670 –> 00:06:49,160
پایتون است، بنابراین اگر می خواهید این
148
00:06:49,160 –> 00:06:51,260
را روی دستگاه خود باز کنید، می تواند
149
00:06:51,260 –> 00:06:53,150
مفید باشد که خود اسکریپت
150
00:06:53,150 –> 00:06:56,570
باز شود تا بتوانید
151
00:06:56,570 –> 00:06:58,400
خود کد را ببینید و سپس اگر میخواهید میتوانید
152
00:06:58,400 –> 00:07:00,910
آن را در اینجا کپی و جایگذاری کنید،
153
00:07:00,910 –> 00:07:03,110
اما در بیشتر موارد اسکریپت واقعی
154
00:07:03,110 –> 00:07:05,840
که قرار است اجرا کنیم از قبل
155
00:07:05,840 –> 00:07:08,870
کامل و پر شده است، بنابراین این راهنما
156
00:07:08,870 –> 00:07:11,450
p سن در واقع از یازده یا
157
00:07:11,450 –> 00:07:13,700
نصب استفاده میکند، بنابراین مکانهای فایل ممکن است
158
00:07:13,700 –> 00:07:17,150
کمی متفاوت باشد، اما من از همه میخواهم
159
00:07:17,150 –> 00:07:21,320
160
00:07:21,320 –> 00:07:22,760
فایل اسکریپت را باز کنند یا آن
161
00:07:22,760 –> 00:07:26,000
را بیاورند تا اگر به این درس نگاهی بیندازید، بتوانیم آن را شروع کنیم.
162
00:07:26,000 –> 00:07:27,620
به شما می گوید آموزش
163
00:07:27,620 –> 00:07:30,830
SDK را در اسکریپت ها به منابع داده دایرکتوری نصب
164
00:07:30,830 –> 00:07:32,570
خود مرور کنید، این به
165
00:07:32,570 –> 00:07:35,180
ویژه در صورتی است که SDK 11 4 را
166
00:07:35,180 –> 00:07:39,680
نصب کرده اید، در غیر این صورت اگر از
167
00:07:39,680 –> 00:07:42,320
نسخه قبلی SDK استفاده می کنید، بنابراین من آن
168
00:07:42,320 –> 00:07:45,080
را در رایانه خود در اینجا قرار خواهم داد. می توانید
169
00:07:45,080 –> 00:07:48,590
به آموزش پوشه نصب SDK
170
00:07:48,590 –> 00:07:52,280
خود بروید و سپس به اسکریپت ها بروید، بنابراین من
171
00:07:52,280 –> 00:07:55,490
این را برای مدت کوتاهی در اینجا
172
00:07:55,490 –> 00:07:57,320
می گذارم و کاری که می خواهم انجام دهم این است
173
00:07:57,320 –> 00:07:58,970
که این اسکریپت را کپی کنم و فقط
174
00:07:58,970 –> 00:08:01,400
آن را روی صفحه خود قرار دهم. دسکتاپ به این ترتیب، اگر بخواهم
175
00:08:01,400 –> 00:08:03,740
تغییراتی در آن ایجاد کنم یا آن را ویرایش کنم،
176
00:08:03,740 –> 00:08:06,350
مطمئناً می توانم این کار را انجام دهم، اما در غیر این صورت، اگر می
177
00:08:06,350 –> 00:08:07,760
خواستید آن را بر
178
00:08:07,760 –> 00:08:10,190
اساس درس در وب قرار دهید، در واقع می توانید
179
00:08:10,190 –> 00:08:11,720
همان کار را با
180
00:08:11,720 –> 00:08:15,500
کپی کردن تمام خطوط اسکریپت اجرا کنید. بسیار خوب،
181
00:08:15,500 –> 00:08:17,870
اما این فایل در قرار دارد این
182
00:08:17,870 –> 00:08:19,610
دایرکتوری فایل و من این را اینجا می
183
00:08:19,610 –> 00:08:21,770
گذارم، اما من آن را روی دسکتاپ خود کپی و جایگذاری
184
00:08:21,770 –> 00:08:26,740
می کنم تا بتوانم به خوبی شروع به کار کنم،
185
00:08:35,409 –> 00:08:39,559
بنابراین آن را کپی کرده و سپس
186
00:08:39,559 –> 00:08:47,329
آن را به
187
00:08:47,329 –> 00:08:49,790
دسکتاپ من چسبانده و اسکریپت پایتون را اینجا و
188
00:08:49,790 –> 00:08:51,800
کمی پسزمینه بیشتر این اسکریپت پایتون
189
00:08:51,800 –> 00:08:55,069
نیز نوشته شده است، بنابراین اگر تصمیم بگیرید که
190
00:08:55,069 –> 00:08:56,779
فقط اسکریپت را اجرا کنید، در واقع
191
00:08:56,779 –> 00:08:59,329
سناریوی SFU را باز میکند و آن را تحلیل میکند، اما من میخواهم
192
00:08:59,329 –> 00:09:00,560
قدم به قدم آن را طی
193
00:09:00,560 –> 00:09:02,360
194
00:09:02,360 –> 00:09:05,240
کنیم، همانطور که گفتم همه چیز را روی spider اجرا کنید،
195
00:09:05,240 –> 00:09:08,800
بنابراین من آن ابزار را باز می کنم
196
00:09:08,800 –> 00:09:12,790
و سپس می توانیم شروع کنیم،
197
00:09:12,790 –> 00:09:17,720
بنابراین اگر مجوز یا پایتون خود را نصب نکرده
198
00:09:17,720 –> 00:09:20,240
اید، می توانید این کار را در چند دقیقه آینده انجام دهید
199
00:09:20,240 –> 00:09:25,180
و ما می توانیم شروع
200
00:09:25,329 –> 00:09:29,680
کنیم این درس ساخته شده است. در پایتون
201
00:09:29,680 –> 00:09:33,259
3.5 اما در حال حاضر من سه شش را اجرا می کنم
202
00:09:33,259 –> 00:09:36,829
و این کاملاً خوب است، بنابراین اگر
203
00:09:36,829 –> 00:09:38,540
از نسخه قدیمی پایتون یا
204
00:09:38,540 –> 00:09:40,819
نسخه جدیدتر استفاده می کنید، واقعاً
205
00:09:40,819 –> 00:09:42,889
نباید مشکلی با آنچه
206
00:09:42,889 –> 00:09:53,870
که می خواهید بخوانید وجود داشته باشد، بنابراین من به شما
207
00:09:53,870 –> 00:09:57,920
بچه ها یک لحظه دیگر یا بیشتر می دهم و برای رسیدن به
208
00:09:57,920 –> 00:10:00,800
شب rything راه اندازی شد و سپس ما به خوبی
209
00:10:00,800 –> 00:10:03,009
شروع
210
00:10:09,770 –> 00:10:13,560
می کنیم، بنابراین همانطور که قبلاً گفتم این
211
00:10:13,560 –> 00:10:15,720
درس از قبل با تمام تنظیمات و تمام اقدامات از قبل نوشته شده است
212
00:10:15,720 –> 00:10:19,260
، بنابراین اگر می خواهید
213
00:10:19,260 –> 00:10:22,650
این اسکریپت را کاملاً اجرا
214
00:10:22,650 –> 00:10:24,000
کنید، می توانید سناریوی خود را بسازید.
215
00:10:24,000 –> 00:10:26,370
تجزیه و تحلیل خود را انجام دهید یکی دیگر
216
00:10:26,370 –> 00:10:28,920
از چیزهای عالی در مورد ادغام SDK با
217
00:10:28,920 –> 00:10:31,020
ابزارهای دیگر این است که وقتی فایل اسکریپت خود را در اختیار دارید،
218
00:10:31,020 –> 00:10:33,300
اگر تصمیم گرفتید آن را با
219
00:10:33,300 –> 00:10:35,550
یکی از همکاران خود به اشتراک بگذارید، می توانید
220
00:10:35,550 –> 00:10:38,370
به راحتی از آنها بخواهید که تجزیه و تحلیل را با
221
00:10:38,370 –> 00:10:40,770
کلیک یک دکمه انجام دهند، بنابراین یکپارچه سازی و
222
00:10:40,770 –> 00:10:44,720
داشتن یک فایل اسکریپت به اشتراک گذاری
223
00:10:44,720 –> 00:10:46,830
تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری یک ماموریت را بسیار
224
00:10:46,830 –> 00:10:52,650
آسان تر می کند، بنابراین اکنون که
225
00:10:52,650 –> 00:10:54,600
فکر کردم و در حال اجرا هستم، از
226
00:10:54,600 –> 00:10:58,950
این Python یک فایل اسکریپت در اینجا برای
227
00:10:58,950 –> 00:11:02,520
بررسی و اجرای تجزیه و تحلیل خود به جای
228
00:11:02,520 –> 00:11:03,630
اجرای همه استفاده خواهم کرد.
229
00:11:03,630 –> 00:11:05,610
از همان ابتدا،
230
00:11:05,610 –> 00:11:07,680
خط به خط و گام به گام ما را از طریق آن
231
00:11:07,680 –> 00:11:09,930
راهنمایی خواهم کرد تا حداقل زمینه بیشتری
232
00:11:09,930 –> 00:11:11,070
برای کاری که انجام میدهیم و نحوه
233
00:11:11,070 –> 00:11:15,090
تنظیم چیزها را فراهم کنیم، بنابراین اگر
234
00:11:15,090 –> 00:11:17,100
اسکریپت خود را از scr میسازید. atch شما همیشه می توانید
235
00:11:17,100 –> 00:11:19,650
به صفحه راهنمای ما مراجعه کنید، بنابراین یک بار دیگر
236
00:11:19,650 –> 00:11:22,920
این موضوع در سطح دو سطح ما است
237
00:11:22,920 –> 00:11:24,960
که SDK را با پایتون ادغام می کند، همیشه می توانید
238
00:11:24,960 –> 00:11:28,890
اسکریپت ها را از اینجا کپی کنید، اما
239
00:11:28,890 –> 00:11:30,030
ما دو مرحله اول را انجام می دهیم
240
00:11:30,030 –> 00:11:36,080
که عبارت است از راه اندازی فضای کاری پایتون
241
00:11:39,590 –> 00:11:44,070
به این صورت از روی lint. وقتی یک API 32 دارم،
242
00:11:44,070 –> 00:11:47,160
معیارهای دریافت سیستم خود را وارد میکنم
243
00:11:47,160 –> 00:11:49,950
، انواع comm را وارد میکنم و سپس
244
00:11:49,950 –> 00:11:52,050
شیء عالی را وارد میکنم، بنابراین فقط
245
00:11:52,050 –> 00:11:54,090
این سه خط اول را کپی میکنم و در واقع
246
00:11:54,090 –> 00:11:56,760
فقط آنها را در کنسول خود جایگذاری میکنم و اینتر
247
00:11:56,760 –> 00:12:00,510
را میزنم. دو بار اجرا کنید تا فقط آن
248
00:12:00,510 –> 00:12:05,010
خطوط را اجرا کنید این از خط انواع comm در
249
00:12:05,010 –> 00:12:07,230
اینجا واقعاً به شما این هوشمندی می دهد
250
00:12:07,230 –> 00:12:09,270
به طوری که وقتی
251
00:12:09,270 –> 00:12:10,950
اسکریپت خود را انجام می دهیم و می نویسیم اگر آن گزینه برگه را بزنیم
252
00:12:10,950 –> 00:12:13,680
تکمیل خودکار می شود و به شما می گوید که
253
00:12:13,680 –> 00:12:16,850
چه کارهای دیگری می توانیم انجام دهیم.
254
00:12:18,889 –> 00:12:21,059
بنابراین این اساساً یک
255
00:12:21,059 –> 00:12:26,759
پایتون را به SDK متصل می کند و بنابراین چند کار بعدی
256
00:12:26,759 –> 00:12:28,559
که باید انجام دهیم این است که در واقع
257
00:12:28,559 –> 00:12:30,300
سناریوی خود را ایجاد کنیم و نمونه ای از
258
00:12:30,300 –> 00:12:33,800
SDK را برای اجرا و انجام تجزیه و تحلیل خود ایجاد کنیم.
259
00:12:33,800 –> 00:12:36,869
260
00:12:36,869 –> 00:12:40,350
برای انجام برنامه UI به طوری
261
00:12:40,350 –> 00:12:41,639
که متغیر من خواهد بود و من
262
00:12:41,639 –> 00:12:45,869
یک شیء سناریو ایجاد می کنم و
263
00:12:45,869 –> 00:12:49,619
سپس برنامه UI را تنظیم می کنم
264
00:12:49,619 –> 00:12:52,980
و بنابراین نمایان بودن و
265
00:12:52,980 –> 00:12:54,929
کنترل های کاربر را کپی و پیست می کنم.
266
00:12:54,929 –> 00:13:06,899
در اینجا کاری که ما در این تحلیل خاص انجام می دهیم
267
00:13:06,899 –> 00:13:09,949
، ایجاد یک
268
00:13:09,949 –> 00:13:13,079
سناریوی SDK از ابتدا است، بنابراین ما در واقع
269
00:13:13,079 –> 00:13:14,579
آن را ایجاد خواهیم کرد تا شما
270
00:13:14,579 –> 00:13:17,519
چیزی را در نوار ابزار خود مشاهده کنید که باز می شود که
271
00:13:17,519 –> 00:13:20,100
سناریوی SDK جدید شما خواهد بود که ما
272
00:13:20,100 –> 00:13:21,959
آن را نداریم. هنوز محیط را تنظیم کنید و
273
00:13:21,959 –> 00:13:24,600
ما چند مرحله بعدی را انجام خواهیم داد، بنابراین
274
00:13:24,600 –> 00:13:26,699
رویکرد ما در این تجزیه و تحلیل،
275
00:13:26,699 –> 00:13:29,369
ساختن یک سناریو خواهد بود، اما اگر
276
00:13:29,369 –> 00:13:32,629
یک نمونه در حال اجرا از SDK دارید، میتوانید
277
00:13:32,629 –> 00:13:36,629
به آن نمونه وصل شوید.
278
00:13:36,629 –> 00:13:38,279
خطی که قرار است از آن استفاده
279
00:13:38,279 –> 00:13:40,709
کنیم این خواهد بود که این ریشه برابر با
280
00:13:40,709 –> 00:13:44,100
شخصیت برنامه UI 2 است، بنابراین من می توانم
281
00:13:44,100 –> 00:13:46,230
این را در آنجا بنویسم به جای کپی کردن،
282
00:13:46,230 –> 00:13:51,689
بنابراین روت برابر با برنامه UI است، بنابراین
283
00:13:51,689 –> 00:13:53,490
اکنون که هوشمندانه آن را دارم می توانم
284
00:13:53,490 –> 00:13:56,819
از آن استفاده کنم. گزینه tab برای پر کردن کاری که
285
00:13:56,819 –> 00:14:00,569
می خواهم انجام دهد بنابراین من میخواهم آن را روی
286
00:14:00,569 –> 00:14:06,350
Personality تنظیم کنم،
287
00:14:06,350 –> 00:14:08,279
بنابراین اگر شما واقعاً
288
00:14:08,279 –> 00:14:12,299
درس دیگری را مطالعه کنید، در واقع
289
00:14:12,299 –> 00:14:16,170
کتابخانه مفهومی ایجاد میکند و پوشههایی ایجاد میکند که
290
00:14:16,170 –> 00:14:19,679
حاوی ابزارهای SDK در اشیاء SDK هستند،
291
00:14:19,679 –> 00:14:24,019
بنابراین اگر برای Object Mart در
292
00:14:24,019 –> 00:14:26,669
درجه اول استفاده میشود مدل شی برای
293
00:14:26,669 –> 00:14:31,980
گرفتن رابطهای مربوطه
294
00:14:31,980 –> 00:14:34,440
بله، بنابراین شخصیت –
295
00:14:34,440 –> 00:14:37,110
296
00:14:37,110 –> 00:14:39,570
در صورتی که کنجکاو باشید، در درجه اول
297
00:14:39,570 –> 00:14:42,240
برای صفحات HTML مشابه شما، vbscript
298
00:14:42,240 –> 00:14:44,490
و چیزهایی جاوا اسکریپت شما که
299
00:14:44,490 –> 00:14:46,350
ممکن است در رابط کاربری گرافیکی و همه چیزها مشاهده کنید، ارتباط و شخصیت رابطها را انتخاب میکنیم. این
300
00:14:46,350 –> 00:14:49,110
دکمهها، اما برای
301
00:14:49,110 –> 00:14:51,840
گرفتن واقعی شی، از شخصیت استفاده میشود
302
00:14:51,840 –> 00:14:55,590
– بسیار خوب، من روی run ضربه میزنم، بنابراین
303
00:14:55,590 –> 00:14:59,850
برای اجرا وارد کنید تا اکنون این مرحله بعدی اینجاست
304
00:14:59,850 –> 00:15:02,070
و یک یادداشت برای ارائه پسزمینه بیشتر در اینجا وجود دارد
305
00:15:02,070 –> 00:15:04,230
که توصیه میکنم آن را بیشتر بخوانید.
306
00:15:04,230 –> 00:15:07,370
و می تواند اطلاعات بیشتری را ارائه دهد،
307
00:15:08,060 –> 00:15:11,670
اما هر زمان که برای اولین بار از پایتون استفاده
308
00:15:11,670 –> 00:15:14,790
می کنید، می خواهید این دو
309
00:15:14,790 –> 00:15:17,490
خط را بعد از اجرای شخصیت اجرا کنید –
310
00:15:17,490 –> 00:15:19,830
البته زمانی که این دو خط روی y اجرا شدند.
311
00:15:19,830 –> 00:15:22,260
رایانه ما واقعاً میتوانید آنها را
312
00:15:22,260 –> 00:15:26,610
در اینجا به بالای صفحه منتقل کنید و یا من
313
00:15:26,610 –> 00:15:28,020
آنها را به پایین منتقل میکنم، اما بله،
314
00:15:28,020 –> 00:15:30,000
میتوانید آنها را به بالا منتقل کنید تا
315
00:15:30,000 –> 00:15:32,340
چند بار بعدی در ابتدا اجرا
316
00:15:32,340 –> 00:15:34,110
شوند و همه چیز را وارد کنید، اما زمانی که
317
00:15:34,110 –> 00:15:35,970
شما ابتدا شروع به استفاده از Python در SDK روی
318
00:15:35,970 –> 00:15:38,060
ماشینی کنید که میخواهید اینها را بعد از شخصیت اجرا کنید
319
00:15:38,060 –> 00:15:41,490
– بنابراین من میخواهم
320
00:15:41,490 –> 00:15:45,350
این دو عبارت آخر را وارد و وارد کنم،
321
00:15:51,279 –> 00:15:54,620
بنابراین این فقط ایجاد محیط پایتون
322
00:15:54,620 –> 00:15:56,300
ما و اطمینان از
323
00:15:56,300 –> 00:15:58,010
اتصال به ابزارهای مناسب بود. و
324
00:15:58,010 –> 00:16:04,459
برنامههای کاربردی در SDK به سمت
325
00:16:04,459 –> 00:16:06,620
وظیفه دوم میرویم اکنون میتوانیم
326
00:16:06,620 –> 00:16:10,370
کار خود را روی تجزیه و تحلیل خود شروع کنیم،
327
00:16:10,370 –> 00:16:12,889
بنابراین کار بعدی در اینجا ایجاد سناریوی جدیدی است
328
00:16:12,889 –> 00:16:15,350
که این دو عمل بعدی
329
00:16:15,350 –> 00:16:16,730
واقعاً شبیه به زمانی هستند که
330
00:16:16,730 –> 00:16:18,949
SDK را باز میکنید. از طریق رابط کاربری گرافیکی و
331
00:16:18,949 –> 00:16:20,510
آن پنل را می بینید که به شما می گوید سناریو را نام ببرید
332
00:16:20,510 –> 00:16:23,000
و زمان را تنظیم کنید تا در حال
333
00:16:23,000 –> 00:16:24,769
ایجاد یا استفاده از دستور مسیر خود
334
00:16:24,769 –> 00:16:27,139
یک سناریوی جدید به نام
335
00:16:27,139 –> 00:16:30,920
شروع کننده پایتون ایجاد کنیم، بنابراین من این کار را انجام می دهم که این دو را کپی می کنم.
336
00:16:30,920 –> 00:16:34,839
o خطوط را اجرا کنید و سپس آنها را اجرا کنید و
337
00:16:34,839 –> 00:16:38,180
سپس میخواهیم دوره زمانی تحلیلی را تنظیم کنیم،
338
00:16:38,180 –> 00:16:41,389
آن را بر اساس امروز و
339
00:16:41,389 –> 00:16:53,420
24 ساعت به آینده میگذاریم و اگر
340
00:16:53,420 –> 00:17:00,380
میخواهید بعد از آن نقطه ویرگول اجرا کنید، فقط
341
00:17:00,380 –> 00:17:02,120
هر خروجی را فشار دهید، میتوانید این کار را نیز انجام دهید.
342
00:17:02,120 –> 00:17:05,650
برای اجرای آن دو خط بعدی دو بار وارد
343
00:17:05,650 –> 00:17:09,380
میشوید و سپس اگر به سناریوی خود نگاهی بیندازید،
344
00:17:09,380 –> 00:17:10,939
میتوانید محیطی را
345
00:17:10,939 –> 00:17:13,189
که ایجاد میکند و تنظیم میکند، ببینید، بنابراین
346
00:17:13,189 –> 00:17:14,510
در حال حاضر این استارتر Python
347
00:17:14,510 –> 00:17:17,059
دقیقاً همان چیزی است که من نامش را گذاشتهام و
348
00:17:17,059 –> 00:17:21,520
به جلو میرود. زمان 24 ساعت درست
349
00:17:21,520 –> 00:17:24,169
در نهایت ما فقط این را بازنشانی می کنیم
350
00:17:24,169 –> 00:17:25,369
و آن را روی
351
00:17:25,369 –> 00:17:31,370
شروع سناریوی خود تنظیم می کنیم، بنابراین روت به عقب من
352
00:17:31,370 –> 00:17:33,710
فقط نگاهی به هر کجای
353
00:17:33,710 –> 00:17:36,260
مرورگرم برای نمای تایم لاین شوهر می اندازم، بنابراین
354
00:17:36,260 –> 00:17:38,419
در این مرحله اینجا می توانید
355
00:17:38,419 –> 00:17:39,919
اگر میخواهید در رابط SDK خود تغییراتی ایجاد کنید، به عقب و جلو بروید
356
00:17:39,919 –> 00:17:43,490
یا اگر فقط میخواهید
357
00:17:43,490 –> 00:17:44,660
از کدی استفاده کنید که این همان کاری است که
358
00:17:44,660 –> 00:17:47,179
ما انجام میدهیم، میتوانید آن را
359
00:17:47,179 –> 00:17:49,850
مستقیماً در اسکریپتها و
360
00:17:49,850 –> 00:17:55,309
خطوط کدتان در دو بعدی خودکار کنید. یکی از کارهایی که
361
00:17:55,309 –> 00:17:57,230
ما انجام خواهیم داد این است که انجام دهیم در اشیاء زنگ
362
00:17:57,230 –> 00:18:01,429
بزنید، بنابراین مانند هر ماموریتی که روی آن کار می
363
00:18:01,429 –> 00:18:02,720
کنید،
364
00:18:02,720 –> 00:18:05,360
مجموعه های خود و اشیایی را که
365
00:18:05,360 –> 00:18:07,730
در ماموریت شما استفاده می شود را در این مورد بیاورید، ما
366
00:18:07,730 –> 00:18:10,370
یک شی هدف را به سناریو اضافه می کنیم، بنابراین
367
00:18:10,370 –> 00:18:13,100
من در حال بررسی وظیفه 3 هستم. ما
368
00:18:13,100 –> 00:18:15,080
موقعیت آن را تنظیم می کنیم و سپس
369
00:18:15,080 –> 00:18:17,090
ماهواره ای را وارد می کنیم، من فقط می خواهم
370
00:18:17,090 –> 00:18:20,090
به طور خلاصه روی این مسیر تمرکز کنم
371
00:18:20,090 –> 00:18:23,630
دستور اجرای نقطه برای ماهواره، این
372
00:18:23,630 –> 00:18:26,450
در واقع به یک فرمان اتصال اشاره می کند،
373
00:18:26,450 –> 00:18:28,610
بنابراین اگر با استفاده از اتصال آشنا هستید.
374
00:18:28,610 –> 00:18:32,059
و SDK شما می دانید که هر
375
00:18:32,059 –> 00:18:34,640
فرمان اتصال هر
376
00:18:34,640 –> 00:18:37,220
عملی را در رابط کاربری گرافیکی تقلید می کند در این
377
00:18:37,220 –> 00:18:39,950
فرمان اتصال به طور خاص کل
378
00:18:39,950 –> 00:18:42,799
وضعیت مدار ماهواره ها را در
379
00:18:42,799 –> 00:18:45,530
یک خط تنظیم می کند، بنابراین من می توانم تنظیم کنم و این را می دانم
380
00:18:45,530 –> 00:18:47,690
زیرا من آشنا هستم. با
381
00:18:47,690 –> 00:18:48,980
اصطلاحات، اما همیشه میتوانید
382
00:18:48,980 –> 00:18:50,630
به کمک نگاهی بیندازید، اما چند اعداد آخر
383
00:18:50,630 –> 00:18:51,980
در اینجا در واقع
384
00:18:51,980 –> 00:18:54,980
پارامترهای مداری را تنظیم میکنند، بنابراین دسترسی نیمه اصلی را تنظیم میکنند
385
00:18:54,980 –> 00:18:56,240
و این مورد در اینجا قرار است
386
00:18:56,240 –> 00:18:57,679
شیب آن باشد، بنابراین
387
00:18:57,679 –> 00:19:00,440
زمانی که بیشتر میشود، مداری بسیار شیبدار خواهد بود.
388
00:19:00,440 –> 00:19:02,750
اطلاعات مربوط به این در
389
00:19:02,750 –> 00:19:07,280
اسناد راهنمای اتصال ما است فقط برای اینکه به شما نشان
390
00:19:07,280 –> 00:19:09,409
دهیم اگر هنوز در صفحه راهنما هستید
391
00:19:09,409 –> 00:19:11,030
چیزی به نام ادغام با SDK وجود دارد
392
00:19:11,030 –> 00:19:13,309
و توصیه میکنم به
393
00:19:13,309 –> 00:19:15,530
کتابخانه فرمان اتصال نگاهی بیندازید که میتوانید
394
00:19:15,530 –> 00:19:19,220
مانند فهرست حروف الفبا و سپس
395
00:19:19,220 –> 00:19:26,059
زیر یک حالت مجموعه ای وجود دارد و
396
00:19:26,059 –> 00:19:31,580
به ترتیب حروف الفبا است، بنابراین
397
00:19:31,580 –> 00:19:33,140
دستورات حالت مراحل مختلف وجود دارد و سپس
398
00:19:33,140 –> 00:19:36,049
می توانید ببینید که دو مورد آخر
399
00:19:36,049 –> 00:19:37,700
در لیست، گریز از محورهای نیمه اصلی شما هستند
400
00:19:37,700 –> 00:19:40,549
و غیره، بنابراین می
401
00:19:40,549 –> 00:19:42,799
توانید هر یک از رویکردها را انجام دهید تا بتوانید میتوانید
402
00:19:42,799 –> 00:19:46,520
کد خود را که میدانید به صورت دستی
403
00:19:46,520 –> 00:19:49,340
تنظیم کنید تا پارامترهای مداری ماهوارههای خود را
404
00:19:49,340 –> 00:19:51,530
یکی یکی تنظیم کنید یا فقط از یک
405
00:19:51,530 –> 00:19:52,970
دستور اتصال استفاده کنید که همه این کارها را
406
00:19:52,970 –> 00:19:56,390
یکباره انجام میدهد و نکته خوب در مورد Connect این است
407
00:19:56,390 –> 00:19:59,320
که خواندن آن آسان است و
408
00:19:59,320 –> 00:20:01,520
کمک زیادی وجود دارد. و منابع
409
00:20:01,520 –> 00:20:03,260
موجود برای آن، بنابراین در این مورد
410
00:20:03,260 –> 00:20:05,390
فقط میخواهیم مدار ماهواره را تنظیم کنیم،
411
00:20:05,390 –> 00:20:09,679
خوب، بیایید این را
412
00:20:09,679 –> 00:20:14,149
ردیف به خط بیاوریم، بنابراین ابتدا شی هدف خود را وارد میکنم
413
00:20:14,149 –> 00:20:16,960
414
00:20:17,050 –> 00:20:26,690
و من میروم. یک تنظیم موقعیت خود را در مرحله بعد
415
00:20:26,690 –> 00:20:38,980
در ماهواره خود وارد می کنم و
416
00:20:38,980 –> 00:20:41,690
همچنین دستور اجرای مسیر را
417
00:20:41,690 –> 00:20:43,370
اجرا می کنم که وضعیت ماهواره من را
418
00:20:43,370 –> 00:20:49,670
در مدار تنظیم می کند و اگر می خواهید
419
00:20:49,670 –> 00:20:51,650
بررسی کنید می توانید همیشه به سناریوی خود نگاهی بیندازید.
420
00:20:51,650 –> 00:20:53,179
مطمئن شوید که اشیای شما
421
00:20:53,179 –> 00:20:55,730
آنجا هستند، بنابراین من ماهواره ام را در مدار قرار داده ام
422
00:20:55,730 –> 00:21:00,200
و آیا لئو در مداری بسیار شیبدار نشسته است،
423
00:21:00,200 –> 00:21:06,320
حالا این دو خط بعدی بله، من
424
00:21:06,320 –> 00:21:08,870
فقط آنها را کپی کردم و آنها را چسباندم تا
425
00:21:08,870 –> 00:21:11,960
آنها را یکی یکی اجرا کنم، بنابراین به شما می دهم بچه ها
426
00:21:11,960 –> 00:21:14,270
یک لحظه