در این مطلب، ویدئو پایتون 101 شماره 10: همه چیز را کنار هم بگذارید! با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:18:33
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:04,160 –> 00:00:06,509
بیرون بروید، در حال تماشای
2
00:00:06,509 –> 00:00:08,309
گورو پرتو استرالیا هستید و به قسمت 10
3
00:00:08,309 –> 00:00:10,980
سری نکات سریع پایتون من رسیده اید، بنابراین در این
4
00:00:10,980 –> 00:00:12,000
یکی در واقع به دنبال جمع کردن
5
00:00:12,000 –> 00:00:13,590
همه چیزهایی که آموخته ایم در
6
00:00:13,590 –> 00:00:15,750
یک مثال بودیم، بنابراین ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم.
7
00:00:15,750 –> 00:00:17,940
تکنیک های مجزا به صورت مجزا اما اکنون
8
00:00:17,940 –> 00:00:19,619
باید آنها را در یک زمینه کنار هم قرار
9
00:00:19,619 –> 00:00:21,300
دهیم تا ثابت کنیم چگونه می توانید از پایتون برای
10
00:00:21,300 –> 00:00:23,390
حل یک موقعیت فرضی واقعی استفاده کنید،
11
00:00:23,390 –> 00:00:25,350
بنابراین هدف
12
00:00:25,350 –> 00:00:27,150
کمی شبیه به این است، به نظر می رسد یک اسکریپت بزرگ باشد،
13
00:00:27,150 –> 00:00:28,349
اما ما یک
14
00:00:28,349 –> 00:00:30,210
مرحله در یک زمان روی آن کار می کنیم تا بتوانید
15
00:00:30,210 –> 00:00:32,610
نحوه تغییر اسکریپت ها را
16
00:00:32,610 –> 00:00:34,950
متناسب با سناریوهای خاص به گونه ای زمینه سازی کنید، بنابراین
17
00:00:34,950 –> 00:00:36,390
سناریوی فرضی که می خواهیم با آن
18
00:00:36,390 –> 00:00:37,920
شروع کنیم این است که تصور کنید
19
00:00:37,920 –> 00:00:40,230
ده نقطه را که دارای شش ضلع هستند می چرخانیم. و
20
00:00:40,230 –> 00:00:42,000
ما نتایج را با هم اضافه می
21
00:00:42,000 –> 00:00:43,670
کنیم، بنابراین در ابتدا فقط یک آزمایش
22
00:00:43,670 –> 00:00:46,230
یکباره برای انجام این کار ایجاد می کنیم، بنابراین من فقط
23
00:00:46,230 –> 00:00:48,390
از Donnie استفاده می کنم که همان IDE است که من
24
00:00:48,390 –> 00:00:50,010
برای این مجموعه استفاده کرده ام، توصیه می
25
00:00:50,010 –> 00:00:51,239
کنم به شما از چیزی شبیه به این یا
26
00:00:51,239 –> 00:00:54,090
مشابه استفاده کنید بنابراین w کلاهی که قرار است در þÿÿÿ انجام دهم،
27
00:00:54,090 –> 00:00:55,680
بنابراین این فضای نوشتن من
28
00:00:55,680 –> 00:00:57,149
است، اینجا جایی است که فیلمنامه خود را می سازم، اینجا
29
00:00:57,149 –> 00:00:58,859
جایی است که نتیجه من ظاهر می شود یا پوسته
30
00:00:58,859 –> 00:01:00,780
و این هشدارها یا
31
00:01:00,780 –> 00:01:03,329
عیب یاب است، بنابراین من قصد دارم چه کار کنم اولین کار را انجام دهید این
32
00:01:03,329 –> 00:01:05,069
است که من یک بسته را نصب می کنم،
33
00:01:05,069 –> 00:01:09,150
خوشبختانه با یک
34
00:01:09,150 –> 00:01:11,189
نصب کننده همراه است که اکنون بسته هایی را برای شما پیدا می کند
35
00:01:11,189 –> 00:01:12,780
که بسیار عالی است، بنابراین ما
36
00:01:12,780 –> 00:01:14,520
numpy را نصب می کنیم، بنابراین مطمئن شوید که
37
00:01:14,520 –> 00:01:17,220
numpy یا non-fire را در این مورد نصب کنید
38
00:01:17,220 –> 00:01:18,840
. قبلاً آن را نصب کردهایم و فقط
39
00:01:18,840 –> 00:01:20,549
برای یک تابع از آن استفاده میکنیم، بنابراین میخواهیم
40
00:01:20,549 –> 00:01:24,950
numpy را تحت نام مستعار NP وارد
41
00:01:24,950 –> 00:01:27,439
کنیم، حالا یک تابع از اینجا دریافت میکنیم
42
00:01:27,439 –> 00:01:29,729
، فرض کنید من نمیدانم به دنبال چه تابعی هستم.
43
00:01:29,729 –> 00:01:31,170
به یاد داشته باشید که ما میتوانیم از یک
44
00:01:31,170 –> 00:01:34,020
تابع خاص استفاده کنیم تا بتوانیم
45
00:01:34,020 –> 00:01:36,630
فقط برای یافتن تمام
46
00:01:36,630 –> 00:01:39,390
ویژگیهای موجود، فرنچ dir و کپسوله کنیم و میدانم که من به
47
00:01:39,390 –> 00:01:40,740
دنبال یک دانه یا چیزی شبیه
48
00:01:40,740 –> 00:01:42,509
به آن هستم تا بهطور تصادفی این کار را انجام
49
00:01:42,509 –> 00:01:44,220
دهیم و میتوانم این را ببینید یکی
50
00:01:44,220 –> 00:01:46,409
وجود دارد آنجا seed است و من همچنین می توانم Rand int را
51
00:01:46,409 –> 00:01:47,939
ببینم زیرا می خواهم r را بسازم اعداد صحیح andom،
52
00:01:47,939 –> 00:01:50,040
بنابراین بیایید ابتدا rand را در تابع بازجویی کنیم،
53
00:01:50,040 –> 00:01:51,509
زیرا
54
00:01:51,509 –> 00:01:53,420
من نحو آن را نمیدانم و باید از آن استفاده کنم تا
55
00:01:53,420 –> 00:01:56,820
56
00:01:56,820 –> 00:02:00,420
در مدرسه، doc underscore را دو برابر کنیم و اکنون میتوانم ببینم که
57
00:02:00,420 –> 00:02:02,280
به دنبال آن هستیم. برای چیزی به شکل
58
00:02:02,280 –> 00:02:06,570
ارزش کمتر و دسای، بنابراین در این
59
00:02:06,570 –> 00:02:09,598
مورد من واقعاً به دنبال یک مقدار پایین
60
00:02:09,598 –> 00:02:11,370
و بالاتر برای نقشم هستم، بنابراین این
61
00:02:11,370 –> 00:02:13,349
عالی است، بنابراین کاری که ما انجام خواهیم داد این است که فقط
62
00:02:13,349 –> 00:02:13,860
به NP
63
00:02:13,860 –> 00:02:17,070
تصادفی بازگردیم و یک دانه در در این مورد، من
64
00:02:17,070 –> 00:02:19,290
فقط یکی را انجام می دهم و سپس فقط
65
00:02:19,290 –> 00:02:22,230
یک عدد صحیح تصادفی تصادفی ایجاد می کنیم و
66
00:02:22,230 –> 00:02:25,110
بین یک تا هفت می گیریم زیرا می دانم
67
00:02:25,110 –> 00:02:26,970
که آخرین عددی را که شما در محدوده قرار می دهید را شامل نمی شود،
68
00:02:26,970 –> 00:02:29,070
بنابراین این عدد
69
00:02:29,070 –> 00:02:32,160
خواهد بود. بین یک تا شش
70
00:02:32,160 –> 00:02:33,960
باید همه این مقادیر را روی ده قانون اضافه
71
00:02:33,960 –> 00:02:35,520
کنیم، بنابراین از یک حلقه for برای انجام
72
00:02:35,520 –> 00:02:37,980
این کار استفاده می کنیم، بنابراین
73
00:02:37,980 –> 00:02:39,600
اعداد تصادفی داریم اما اکنون در حال تولید حلقه for خود هستیم
74
00:02:39,600 –> 00:02:41,040
و سپس باید
75
00:02:41,040 –> 00:02:43,950
در پایان نیز آنها را با هم جمع کنید، بنابراین در این
76
00:02:43,950 –> 00:02:45,209
مورد ما چند متغیر را تنظیم
77
00:02:45,209 –> 00:02:47,180
می کنیم و یک عدد تعداد رولها
78
00:02:47,180 –> 00:02:51,840
برابر با ده است و مقدار رولها
79
00:02:51,840 –> 00:02:53,430
یک لیست خالی است زیرا
80
00:02:53,430 –> 00:02:56,280
ما هنوز چرخش خود را انجام ندادهایم از اینجا باید
81
00:02:56,280 –> 00:02:58,140
یک محدوده تولید کنیم بنابراین قوانین محدوده را انجام
82
00:02:58,140 –> 00:03:00,510
میدهیم و محدوده بین صفر ایجاد میکنیم.
83
00:03:00,510 –> 00:03:04,730
و سپس روی رولها و
84
00:03:04,730 –> 00:03:07,739
به طور پیشفرض فاصله 1 را انجام میدهد، بنابراین
85
00:03:07,739 –> 00:03:10,739
این به ما اجازه میدهد یک تکرار را ده بار
86
00:03:10,739 –> 00:03:14,370
در یک مطالعه انجام دهیم و میرویم و
87
00:03:14,370 –> 00:03:15,750
متغیر محلی
88
00:03:15,750 –> 00:03:18,660
به نام rolls را با نام roll تعریف میکنیم و I. m قرار
89
00:03:18,660 –> 00:03:21,049
است این کار را در محدودهای از رولهای محدوده
90
00:03:21,049 –> 00:03:23,910
آنها را فراخوانی کنید و سپس بهطور خودکار سونی
91
00:03:23,910 –> 00:03:25,459
برای شما تلاقی نمیکند که عالی است،
92
00:03:25,459 –> 00:03:27,630
ما یک متغیر محلی تعریف میکنیم
93
00:03:27,630 –> 00:03:29,519
که نتیجه چیست و این
94
00:03:29,519 –> 00:03:31,860
جایی است که میخواهیم حرکت کنیم.
95
00:03:31,860 –> 00:03:33,180
تابع عدد صحیح تصادفی ما است
96
00:03:33,180 –> 00:03:35,820
زیرا این کار را چندین بار انجام می دهیم و سپس
97
00:03:35,820 –> 00:03:38,430
نتیجه را به لیست رول های مقدار
98
00:03:38,430 –> 00:03:41,190
اضافه می کنیم، بنابراین
99
00:03:41,190 –> 00:03:42,750
من از روش append استفاده می کنم و آن
100
00:03:42,750 –> 00:03:46,410
متغیر حل محلی را اضافه می کنم. سعی کنید
101
00:03:46,410 –> 00:03:48,989
لیست رول های ارزش را چاپ کنید، بیایید ببینیم به
102
00:03:48,989 –> 00:03:51,510
چه چیزی در gre نگاه می کنیم در بنابراین شما می توانید
103
00:03:51,510 –> 00:03:55,680
ببینید که ما 6 4 5 1 2 4 6 1 1 2 X ماه
104
00:03:55,680 –> 00:03:57,180
گرفتیم، بنابراین می توانیم ببینیم که 10 مقدار
105
00:03:57,180 –> 00:04:01,049
بین 1 و 6 داریم و آنها به صورت تصادفی هستند
106
00:04:01,049 –> 00:04:02,640
علاوه بر این که ما نیز انجام خواهیم داد یک
107
00:04:02,640 –> 00:04:05,090
مجموع، بنابراین ما فقط میخواهیم بگوییم که مجموع
108
00:04:05,090 –> 00:04:08,970
برابر است با مجموع ارزش رولها و
109
00:04:08,970 –> 00:04:11,709
همچنین میتوانیم مجموع خود را چاپ
110
00:04:11,709 –> 00:04:14,420
کنیم تا ببینیم مجموع آن چقدر است و
111
00:04:14,420 –> 00:04:16,370
میتوانیم ببینیم که مجموع آن به 32 میرسد.
112
00:04:16,370 –> 00:04:17,870
اولین قدم ما می دانیم
113
00:04:17,870 –> 00:04:19,880
که با چرخاندن چه چیزهایی را نمی توانیم ببینیم که بذر ما را تغییر می دهد
114
00:04:19,880 –> 00:04:23,290
تا نتایج متفاوتی بدست آوریم و همچنین
115
00:04:23,290 –> 00:04:27,530
نتایج متفاوت زیادی را می بینیم و
116
00:04:27,530 –> 00:04:31,760
فقط به یک حالت خوب برمی گردیم تا
117
00:04:31,760 –> 00:04:33,620
بتوانیم این را نیز به یک حلقه while تغییر
118
00:04:33,620 –> 00:04:35,570
دهیم. این کار را فقط برای
119
00:04:35,570 –> 00:04:37,010
راحتتر و
120
00:04:37,010 –> 00:04:38,539
انعطافپذیرتر کردن اسکریپت انجام میدهید، زیرا معمولاً وقتی
121
00:04:38,539 –> 00:04:39,979
تاس میاندازید و در حال انجام تاسگیری هستید
122
00:04:39,979 –> 00:04:41,870
، ترفندهای کوچکی وجود دارد که در
123
00:04:41,870 –> 00:04:43,490
شرایط خاص،
124
00:04:43,490 –> 00:04:44,900
کار متفاوتی برای انجام دادن وجود دارد. شما ممکن است
125
00:04:44,900 –> 00:04:46,550
عدد خاصی را بچرخانید و به جای آن بردارید، به
126
00:04:46,550 –> 00:04:48,229
عنوان مثال، ما به زودی به آن نگاه خواهیم
127
00:04:48,229 –> 00:04:49,610
کرد، اما ابتدا ما فقط
128
00:04:49,610 –> 00:04:51,289
میآیم و این را به یک حلقه while تغییر
129
00:04:51,289 –> 00:04:53,030
میدهیم، قبل از اینکه
130
00:04:53,030 –> 00:04:54,530
دوستمان کمی ما را پنهان کند و بیاید و
131
00:04:54,530 –> 00:04:56,389
قوانین را در مورد ما تغییر دهد، بنابراین ما یک
132
00:04:56,389 –> 00:04:58,850
قدم جلوتر خواهیم بود، بنابراین ما یک حلقه while انجام میدهیم،
133
00:04:58,850 –> 00:05:00,770
پس بیایید فقط این را برای خط جایگزین کنید،
134
00:05:00,770 –> 00:05:03,020
ما در واقع ابتدا به یک متغیر اضافی نیاز داریم،
135
00:05:03,020 –> 00:05:05,419
بنابراین در ابتدا
136
00:05:05,419 –> 00:05:08,419
تعدادی از نقشهایی که گرفتهایم
137
00:05:08,419 –> 00:05:11,630
صفر میشوند، در این صورت دیگر نیازی به
138
00:05:11,630 –> 00:05:13,010
محدوده نداریم، زیرا
139
00:05:13,010 –> 00:05:14,900
با استفاده از یک محدوده تکرار نمیکنیم، بلکه
140
00:05:14,900 –> 00:05:16,930
با استفاده از آن تکرار میکنیم. با استفاده از یک حلقه while، یک شرط،
141
00:05:16,930 –> 00:05:20,150
بنابراین میخواهیم بگوییم که تعدادی از
142
00:05:20,150 –> 00:05:22,880
نقشهایی که بازی کردهایم کمتر از
143
00:05:22,880 –> 00:05:25,280
تعداد کل قوانین ما است که میخواهیم تکرار کنیم، بنابراین
144
00:05:25,280 –> 00:05:27,680
دوباره یک تاس پرتاب میکنیم.
145
00:05:27,680 –> 00:05:29,180
مقدار رول های
146
00:05:29,180 –> 00:05:30,860
ضمیمه شده را دریافت کنید، اما پس از آن ما یک کار
147
00:05:30,860 –> 00:05:32,419
ویژه انجام می دهیم،
148
00:05:32,419 –> 00:05:34,460
تعداد رول های گرفته شده را می گیریم و به اضافه
149
00:05:34,460 –> 00:05:37,250
مساوی می کنیم، بنابراین این یک روش ویژه است که من
150
00:05:37,250 –> 00:05:39,080
هنوز در مورد آن توضیح نداده ام. یک
151
00:05:39,080 –> 00:05:41,030
عدد به یک متغیر اضافه کنید و مقدار متغیرها را تنظیم کنید که
152
00:05:41,030 –> 00:05:43,010
شروع میشود، بنابراین ما
153
00:05:43,010 –> 00:05:45,229
میخواهیم رولهای گرفته شده را روی ta تنظیم کنیم. ke در رول ها به علاوه
154
00:05:45,229 –> 00:05:47,000
یک در این مورد، بنابراین در واقع ما باید به
155
00:05:47,000 –> 00:05:50,090
اضافه برابر یک باشیم و حالا این
156
00:05:50,090 –> 00:05:52,130
رول های گرفته شده را یک عدد افزایش می دهد و با
157
00:05:52,130 –> 00:05:53,930
نزدیک شدن به تعداد رول ها، تعداد رول ها تمام
158
00:05:53,930 –> 00:05:55,880
می شود و
159
00:05:55,880 –> 00:05:57,830
همه چیز را دقیقاً رها می کنیم. همان اسکریپت خود را اجرا
160
00:05:57,830 –> 00:05:59,930
کنید و همان نتیجه را می
161
00:05:59,930 –> 00:06:01,669
گیریم، بنابراین در این مورد به جای حلقه for، یک حلقه while پیاده سازی کرده ایم
162
00:06:01,669 –> 00:06:04,430
و این کار
163
00:06:04,430 –> 00:06:06,139
خوبی است که انجام دادیم زیرا
164
00:06:06,139 –> 00:06:08,539
دوستمان گفت هر بار که یک رول می کنیم
165
00:06:08,539 –> 00:06:10,880
دوباره شروع به رول کردن می کنیم و تا زمانی که ما ده رول دریافت می کنیم،
166
00:06:10,880 –> 00:06:13,370
بنابراین هر بار که یک رول می زنیم،
167
00:06:13,370 –> 00:06:15,590
این شانس را داریم که امتیاز بیشتری به دست آوریم و
168
00:06:15,590 –> 00:06:16,849
این خوب است که اکنون از پایتون استفاده می کنیم،
169
00:06:16,849 –> 00:06:17,870
زیرا ممکن است مدت زیادی طول بکشد
170
00:06:17,870 –> 00:06:20,150
، به احتمال زیاد زمانی
171
00:06:20,150 –> 00:06:23,820
که بین رول می زنید، یکی را رول کنید. یک و ده بار
172
00:06:23,820 –> 00:06:25,170
خوب است، بنابراین اکنون ما در حال
173
00:06:25,170 –> 00:06:28,110
پیاده سازی یک تابع if در این
174
00:06:28,110 –> 00:06:30,960
مورد هستیم تا یکی را بگیریم، یک عدد 1 رول می کنیم و کار
175
00:06:30,960 –> 00:06:33,780
متفاوتی انجام می دهیم، بنابراین در این مورد من
176
00:06:33,780 –> 00:06:35,250
فقط یک فاصله در اینجا قرار می دهم تا بتوانم ببینم
177
00:06:35,250 –> 00:06:37,410
لیست خالی من تراز شد، بنابراین ما
178
00:06:37,410 –> 00:06:38,970
همچنان همان شرایط وحشی را انجام می دهیم که هنوز
179
00:06:38,970 –> 00:06:41,580
اضافه می کنیم نتیجه ما اما اکنون میخواهیم
180
00:06:41,580 –> 00:06:44,570
تشخیص دهیم که یک عدد 1 را میزنیم، بنابراین میتوانیم
181
00:06:44,570 –> 00:06:49,380
بگوییم که آیا نتیجه برابر با
182
00:06:49,380 –> 00:06:51,240
1 نیست، میتوانیم این کار را انجام دهیم زیرا معمولاً میخواهیم
183
00:06:51,240 –> 00:06:52,830
شرط رایجتر خود را ابتدا در دستور if خود انجام دهیم،
184
00:06:52,830 –> 00:06:54,990
اما اینطور نیست. برای فهمیدن آن باید 3 2
185
00:06:54,990 –> 00:06:57,750
مرحله برویم، بنابراین در این مورد
186
00:06:57,750 –> 00:06:58,830
فقط میخواهیم بگوییم که وقتی
187
00:06:58,830 –> 00:07:01,850
برابر 1 نیست، نقشهای خود را به اضافه 1 انجام میدهیم
188
00:07:01,850 –> 00:07:05,880
و سپس به عقب برمیگردیم و
189
00:07:05,880 –> 00:07:06,990
کار دیگری انجام میدهیم
190
00:07:06,990 –> 00:07:09,180
و در این مورد گرفتن نقش
191
00:07:09,180 –> 00:07:12,600
به 0 بازنشانی میشود، بنابراین اکنون میتوانیم انتظار داشته باشیم که
192
00:07:12,600 –> 00:07:15,000
نتایج بسیار بیشتر و نقشهای بسیار بیشتری
193
00:07:15,000 –> 00:07:16,260
ببینیم، بنابراین ما فقط آن را بازی میکنیم و اکنون
194
00:07:16,260 –> 00:07:18,390
میتوانید ببینید که خیلی سختتر است،
195
00:07:18,390 –> 00:07:19,740
نقشهای بسیار بیشتری درگیر هستند، بیایید
196
00:07:19,740 –> 00:07:21,210
C خود را تغییر دهیم. فقط برای رساندن مال من به اروپا،
197
00:07:21,210 –> 00:07:23,790
شاید واریانسی که اکنون ممکن است در نتیجه ببینیم،
198
00:07:23,790 –> 00:07:26,250
بنابراین به نظر می رسد که
199
00:07:26,250 –> 00:07:29,610
در اکثر موارد به 70 می رسیم، اوه نه، ما خیلی
200
00:07:29,610 –> 00:07:32,190
به آن توجه نداریم که فقط 365 رول در آنجا دریافت
201
00:07:32,190 –> 00:07:34,650
کردیم که بسیار شدید است، بنابراین واقعاً چنین است.
202
00:07:34,650 –> 00:07:36,360
پیش بینی اینکه چند بار
203
00:07:36,360 –> 00:07:37,830
این کار را انجام خواهیم داد سخت است، بنابراین در نهایت باید احتمال این کار را بفهمیم
204
00:07:37,830 –> 00:07:39,390
205
00:07:39,390 –> 00:07:41,910
چه چیزی از مطالعه به دست
206
00:07:41,910 –> 00:07:43,140
می آوریم و همچنین می توانیم
207
00:07:43,140 –> 00:07:44,940
نتیجه چند بار
208
00:07:44,940 –> 00:07:48,300
انداختن تاس را نیز بدست آوریم، بنابراین می توانیم اساساً فقط
209
00:07:48,300 –> 00:07:50,490
تعداد آیتم های موجود در ارزش را بشماریم،
210
00:07:50,490 –> 00:07:55,110
بنابراین در این مورد چه چیزی ممکن است انجامش بده نه
211
00:07:55,110 –> 00:07:57,630
بله من این کار را الان انجام می دهم تا بتوانیم
212
00:07:57,630 –> 00:07:59,940
بگوییم تعداد دفعاتی
213
00:07:59,940 –> 00:08:03,150
که تاس انداختیم به اندازه طول آن است،
214
00:08:03,150 –> 00:08:05,010
بنابراین طول لیست و در این
215
00:08:05,010 –> 00:08:06,060
مورد ما فقط می خواهیم بررسی کنیم که چند بار
216
00:08:06,060 –> 00:08:09,360
چیزهایی که ارزش کسب می کنند می ریزند و ما فقط می توانیم
217
00:08:09,360 –> 00:08:11,730
تعداد دفعاتی را
218
00:08:11,730 –> 00:08:14,580
که تاس انداختیم چاپ کنیم، بنابراین می توان گفت که آن را 19
219
00:08:14,580 –> 00:08:16,590
بار انداختیم، در این مورد، من می خواهم آن را
220
00:08:16,590 –> 00:08:20,370
در مجموع من در بالا قرار دهم، بنابراین او
221
00:08:20,370 –> 00:08:22,590
تاس را 19 بار انداخته است که من با آن نمره می دهم. 72 و
222
00:08:22,590 –> 00:08:27,480
اینها نتایج ما بود، بسیار خوب، بنابراین آخرین
223
00:08:27,480 –> 00:08:29,040
چیزی که دوست من از ما می پرسد و انجام این کار
224
00:08:29,040 –> 00:08:30,510
بسیار سخت است، ما می خواهیم آن را در
225
00:08:30,510 –> 00:08:32,370
پایتون در چند مرحله انجام دهیم این است که
226
00:08:32,370 –> 00:08:35,760
چقدر احتمال دارد یا چقدر احتمال دارد و من مجبور هستم
227
00:08:35,760 –> 00:08:36,640
228
00:08:36,640 –> 00:08:39,549
بر اساس
229
00:08:39,549 –> 00:08:41,289
تعداد زیادی از تستهایی که ما ایجاد کردهایم، امتیاز محتمل من چقدر است، بنابراین
230
00:08:41,289 –> 00:08:43,980
به من نیاز داریم تست خود را اکنون انجام دهید، بنابراین
231
00:08:43,980 –> 00:08:46,660
همانطور که قبلاً توضیح دادیم وقتی یک
232
00:08:46,660 –> 00:08:48,459
تابع واقعاً بزرگ را تکرار می کنید، معمولاً می خواهید
233
00:08:48,459 –> 00:08:49,990
تابع خود را تعریف کنید نه
234
00:08:49,990 –> 00:08:51,910
اینکه آن را صد بار بنویسید یا آن را
235
00:08:51,910 –> 00:08:54,339
در یک عبارت جاسازی کنید، بنابراین این کار
236
00:08:54,339 –> 00:08:56,050
کمی مشکل می شود، بنابراین سعی کنید
237
00:08:56,050 –> 00:08:59,170
ما را دنبال کنید و خواهیم دید که چگونه پیش می رویم زیرا می
238
00:08:59,170 –> 00:09:00,519
خواهیم کاری را که انجام داده ایم به یک
239
00:09:00,519 –> 00:09:02,890
تابع کاملاً متفاوت تبدیل
240
00:09:02,890 –> 00:09:04,029
کنیم، بنابراین ما تا آخر بالا می
241
00:09:04,029 –> 00:09:05