در این مطلب، ویدئو چگونه در 10 دقیقه با پایتون جلاد بسازیم با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:09:52
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:04,279
Attie هیچ چیز امتحان کنید خوب ما خوب است
2
00:00:04,279 –> 00:00:07,680
P به نظر می رسد کار
3
00:00:07,680 –> 00:00:09,540
می کند دیگر مهمان نداشته باشید، انگار در این
4
00:00:09,540 –> 00:00:10,740
ویدیو نحوه
5
00:00:10,740 –> 00:00:13,380
ساخت بازی جلاد در پایتون را توضیح خواهیم داد، این
6
00:00:13,380 –> 00:00:15,570
یک بازی خط فرمان ساده خواهد بود که اجازه می دهد برای
7
00:00:15,570 –> 00:00:17,760
ورودی کاربر و همچنین خروجی تصویری
8
00:00:17,760 –> 00:00:19,680
از جلاد فعلی در کنار
9
00:00:19,680 –> 00:00:22,010
کلمه ای که در هر لحظه حدس زده می شود
10
00:00:22,010 –> 00:00:23,869
[موسیقی]
11
00:00:23,869 –> 00:00:26,369
هی همه، کاتلین از کایت
12
00:00:26,369 –> 00:00:28,140
تکمیل خودکار هوش مصنوعی برای پایتون
13
00:00:28,140 –> 00:00:29,460
تمام کد ما را برای اجرای
14
00:00:29,460 –> 00:00:31,320
برنامه در یک واحد می نویسد. فایل پایتون به نام
15
00:00:31,320 –> 00:00:33,329
hangman Pi علاوه بر این، ما
16
00:00:33,329 –> 00:00:35,309
یک فایل پایتون دیگر به نام word dot pi خواهیم داشت
17
00:00:35,309 –> 00:00:37,380
که فهرستی طولانی از کلمات برای استفاده
18
00:00:37,380 –> 00:00:39,180
در
19
00:00:39,180 –> 00:00:40,590
20
00:00:40,590 –> 00:00:42,030
بازی را در خود جای داده است.
21
00:00:42,030 –> 00:00:42,600
22
00:00:42,600 –> 00:00:44,820
مایلیم حالا بیایید شروع کنیم ابتدا باید
23
00:00:44,820 –> 00:00:47,070
تابعی به نام get word تعریف کنیم که
24
00:00:47,070 –> 00:00:49,469
کلمه ای را برای بازی ما برمی گرداند برای این
25
00:00:49,469 –> 00:00:51,149
تابع می توانیم لیستی از
26
00:00:51,149 –> 00:00:53,100
کلمات ایجاد کنیم یا می توانیم لیستی از کلمات را
27
00:00:53,100 –> 00:00:54,750
برای برنامه وارد کنیم تا از بین I
28
00:00:54,750 –> 00:00:56,820
pr انتخاب شود. بدیهی است که فایلی ایجاد کردهایم که
29
00:00:56,820 –> 00:00:58,530
حاوی فهرستی از چند صد کلمه است، بنابراین من
30
00:00:58,530 –> 00:01:00,359
فقط میخواهم آن لیست را به فایل خود وارد کنم،
31
00:01:00,359 –> 00:01:03,090
سپس میخواهیم بهطور تصادفی یک
32
00:01:03,090 –> 00:01:05,430
کلمه را از این لیست انتخاب کنیم، بنابراین بیایید
33
00:01:05,430 –> 00:01:08,100
کتابخانه تصادفی را در داخل وارد کنیم get word let’s
34
00:01:08,100 –> 00:01:10,500
call random dot انتخاب در لیست کلمه
35
00:01:10,500 –> 00:01:12,689
کیت در واقع این تکمیل را
36
00:01:12,689 –> 00:01:15,750
به عنوان شروعی برای تایپ کردن نشان می دهد. در مرحله بعد،
37
00:01:15,750 –> 00:01:17,640
این کلمه را با حروف بزرگ با فراخوانی بالا برمی گردانیم و
38
00:01:17,640 –> 00:01:20,040
تمام ورودی کاربر را
39
00:01:20,040 –> 00:01:21,750
به حروف بزرگ تبدیل می کنیم تا منطق مقایسه ما
40
00:01:21,750 –> 00:01:24,000
ساده تر شود و بنابراین کلمه چاپ می شود.
41
00:01:24,000 –> 00:01:25,740
یک حروف بزرگ برای اینکه کاربر
42
00:01:25,740 –> 00:01:27,600
برای گیم پلی تعاملی واقعی بخواند،
43
00:01:27,600 –> 00:01:29,220
ما می خواهیم تابعی به نام play تعریف کنیم،
44
00:01:29,220 –> 00:01:31,829
بیایید چندین متغیر ایجاد کنیم که
45
00:01:31,829 –> 00:01:33,360
در طول هر چرخشی که
46
00:01:33,360 –> 00:01:35,640
کاربر انجام می دهد، ابتدا می خواهیم
47
00:01:35,640 –> 00:01:37,680
کلمه را در طول هر نوبت نمایش دهیم، به روز می کنیم.
48
00:01:37,680 –> 00:01:39,960
حروف نامشخص به عنوان زیرخط و
49
00:01:39,960 –> 00:01:41,939
سپس نشان دادن حروف به عنوان حدس های صحیح
50
00:01:41,939 –> 00:01:43,979
برای انجام این کار، بیایید رشته ای
51
00:01:43,979 –> 00:01:46,380
به نام تکمیل کلمه بسازیم که
52
00:01:46,380 –> 00:01:48,540
طول آن به اندازه کلمه انتخاب شده آن خواهد بود.
53
00:01:48,540 –> 00:01:51,509
در ابتدا فقط حاوی زیرخطها خواهد بود و
54
00:01:51,509 –> 00:01:53,159
سپس متغیری به نام مهمان ایجاد میکنیم
55
00:01:53,159 –> 00:01:56,009
که مقدار اولیه آن false است، حالا بیایید
56
00:01:56,009 –> 00:01:58,409
دو لیست ایجاد کنیم، یکی که
57
00:01:58,409 –> 00:02:00,119
حروفی را که کاربر حدس میزند و دیگری که
58
00:02:00,119 –> 00:02:02,520
کلماتی را که کاربر حدس زده است در خود نگه میدارد، آخرین
59
00:02:02,520 –> 00:02:04,079
متغیر خواهد بود. تعداد تلاشها
60
00:02:04,079 –> 00:02:06,180
این مربوط به تعداد قسمتهای بدن
61
00:02:06,180 –> 00:02:08,190
باقی مانده برای کشیدن روی جلاد است
62
00:02:08,190 –> 00:02:10,770
قبل از اینکه کاربر شمارش سر
63
00:02:10,770 –> 00:02:13,770
بدن هر دو دست و هر دو پا را از دست بدهد،
64
00:02:13,770 –> 00:02:15,960
این شش حاشیه سریع خواهد بود.
65
00:02:15,960 –> 00:02:17,790
66
00:02:17,790 –> 00:02:19,470
67
00:02:19,470 –> 00:02:21,180
حالت خالی اولیه و سایر مراحل
68
00:02:21,180 –> 00:02:23,430
و من اینها را در لیستی در
69
00:02:23,430 –> 00:02:25,440
تابعی به نام نمایش جلاد ذخیره می کنم،
70
00:02:25,440 –> 00:02:27,690
شاخص هر مرحله مربوط به
71
00:02:27,690 –> 00:02:29,730
تعداد تلاش هایی است که کاربر باقی گذاشته است، ما
72
00:02:29,730 –> 00:02:31,260
از این برای نمایش مرحله فعلی استفاده خواهیم
73
00:02:31,260 –> 00:02:33,120
کرد. جلاد در هر نوبت در
74
00:02:33,120 –> 00:02:34,890
خط فرمان پس به تابع play
75
00:02:34,890 –> 00:02:36,750
پس از مقداردهی اولیه
76
00:02:36,750 –> 00:02:38,400
متغیرها، اجازه دهید مقداری خروجی اولیه را چاپ کنیم
77
00:02:38,400 –> 00:02:40,140
تا به راهنمای کاربر در هنگام
78
00:02:40,140 –> 00:02:42,660
شروع بازی کمک کنیم. بیایید
79
00:02:42,660 –> 00:02:45,060
حالت اولیه جلاد و
80
00:02:45,060 –> 00:02:47,160
حالت اولیه کلمه را با تمام
81
00:02:47,160 –> 00:02:49,680
زیرخط ها بازی کنیم، همچنین یک خط جدید
82
00:02:49,680 –> 00:02:51,870
در اینجا چاپ می کنیم، قسمت اصلی کد ما
83
00:02:51,870 –> 00:02:53,820
در یک حلقه while قرار می گیرد و این
84
00:02:53,820 –> 00:02:55,290
کار تا زمانی اجرا می شود که یکی از کلمه ها باشد.
85
00:02:55,290 –> 00:02:58,350
حدس زده است یا تعداد تلاشهای کاربر تمام میشود، بنابراین
86
00:02:58,350 –> 00:03:00,630
برای شرطی که مینویسیم در حالی که
87
00:03:00,630 –> 00:03:02,940
حدس زده نشده است و تلاشها بزرگتر از صفر است
88
00:03:02,940 –> 00:03:04,830
زیرا هر تکرار حلقه
89
00:03:04,830 –> 00:03:07,110
مربوط به یک چرخش توسط کاربر است،
90
00:03:07,110 –> 00:03:08,910
ابتدا کاربر را برای حدس زدن با
91
00:03:08,910 –> 00:03:11,130
ورودی درخواست میکند، لطفا حدس بزنید. یک حرف یا کلمه و
92
00:03:11,130 –> 00:03:13,140
حدس را در یک متغیر ذخیره
93
00:03:13,140 –> 00:03:15,420
میکنیم، همچنین مطمئن میشویم که آن را به
94
00:03:15,420 –> 00:03:17,370
حروف بزرگ در داخل حلقه میاندازیم،
95
00:03:17,370 –> 00:03:19,560
سه شاخه شرطی ممکن هر کدام
96
00:03:19,560 –> 00:03:22,050
بر اساس ورودی کاربر مختلف با
97
00:03:22,050 –> 00:03:24,630
حدس زدن حرفی که کلمه را حدس میزند یا تایپ میکند، خواهیم داشت.
98
00:03:24,630 –> 00:03:26,280
چیزی غیر از یک حرف یا
99
00:03:26,280 –> 00:03:28,560
کلمه با طول صحیح، اجازه دهید
100
00:03:28,560 –> 00:03:30,720
این بلوک if/else را بسازیم. حدس زدن یک حرف
101
00:03:30,720 –> 00:03:32,280
به این معنی است که حدس طولی برابر با 1 دارد
102
00:03:32,280 –> 00:03:34,230
و فقط شامل کاراکترهای
103
00:03:34,230 –> 00:03:36,860
الفبا است، بنابراین ما آن را alpha on gue صدا می کنیم. ss
104
00:03:36,860 –> 00:03:38,910
حدس زدن یک کلمه به این معنی است که
105
00:03:38,910 –> 00:03:40,650
طول مهمانها با طول
106
00:03:40,650 –> 00:03:42,540
کلمه واقعی برابر است و فقط شامل
107
00:03:42,540 –> 00:03:44,640
حروف است، سپس یک
108
00:03:44,640 –> 00:03:46,200
عبارت else خواهیم داشت که همه چیزهای دیگر را میگیرد
109
00:03:46,200 –> 00:03:48,390
و ما فقط میتوانیم یک حدس معتبر را
110
00:03:48,390 –> 00:03:51,240
بعد از رسیدگی به هر مهمان چاپ کنیم. ما
111
00:03:51,240 –> 00:03:53,010
وضعیت فعلی جلاد را چاپ می کنیم و
112
00:03:53,010 –> 00:03:55,080
کلمه همچنین یک خط جدید برای
113
00:03:55,080 –> 00:03:57,270
فاصله هر عبارت چاپ می کند. بیایید با حدس
114
00:03:57,270 –> 00:03:59,430
زدن حرفی شروع کنیم، در صورت نیاز به یک
115
00:03:59,430 –> 00:04:01,140
بلوک شرطی دیگر در داخل آن اگر
116
00:04:01,140 –> 00:04:03,030
بیانیه بررسی می کند که آیا حرف قبلا وجود داشته است یا خیر.
117
00:04:03,030 –> 00:04:05,070
حدس زده در کلمه نیست
118
00:04:05,070 –> 00:04:07,770
یا در کلمه است، بنابراین اگر حدس به
119
00:04:07,770 –> 00:04:09,810
حروف مهمان است، بیایید فقط حرف
120
00:04:09,810 –> 00:04:11,850
را حدس زده و
121
00:04:11,850 –> 00:04:13,980
حرف را با آن چاپ کنیم، سپس اگر حدس در
122
00:04:13,980 –> 00:04:15,870
کلمه نباشد، حدس زدن در کلمه اینجا چاپ نمی
123
00:04:15,870 –> 00:04:17,760
شود همچنین
124
00:04:17,760 –> 00:04:19,918
تعداد تلاشها را 1 کاهش میدهد زیرا
125
00:04:19,918 –> 00:04:22,470
کاربر حدس نادرست انجام داده است و مهمان را به
126
00:04:22,470 –> 00:04:24,479
حروف مهمان مینویسد.
127
00:04:24,479 –> 00:04:26,250
128
00:04:26,250 –> 00:04:26,760
129
00:04:26,760 –> 00:04:28,620
130
00:04:28,620 –> 00:04:30,450
131
00:04:30,450 –> 00:04:32,850
حدس کار کلمه ای است که یک بار دیگر
132
00:04:32,850 –> 00:04:35,490
دو حرف مهمان را حدس می زند بعد باید
133
00:04:35,490 –> 00:04:37,380
تکمیل کلمه متغیر خود را به روز کنیم
134
00:04:37,380 –> 00:04:39,360
تا همه موارد مهمان را به کاربر نشان دهیم
135
00:04:39,360 –> 00:04:41,820
زیرا این کار ابتدا تکمیل کلمه را
136
00:04:41,820 –> 00:04:44,190
از یک رشته به یک لیست تبدیل می
137