در این مطلب، ویدئو 9-محور IMU درس 13: مقدمه ای بر پایتون ویژوال (Vpython) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:53:55
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:09,270 –> 00:00:13,029
[تشویق حضار]
2
00:00:14,120 –> 00:00:16,859
سلام بچهها این چهارماه پالما از شرکت
3
00:00:16,859 –> 00:00:18,990
برتر فناوری پسر است و ما امروز اینجا هستیم
4
00:00:18,990 –> 00:00:21,029
با درس شماره سیزده در
5
00:00:21,029 –> 00:00:22,980
سری جدید آموزش آردوینو، جایی که در حال
6
00:00:22,980 –> 00:00:24,960
ساختن یک سیستم اندازهگیری اینرسی روی محور
7
00:00:24,960 –> 00:00:27,420
هستیم، کاری که امروز میخواهیم انجام دهیم این است که
8
00:00:27,420 –> 00:00:29,039
هستیم قرار است نحوه نصب
9
00:00:29,039 –> 00:00:33,000
Python Visual یا V Python را بیاموزیم که یک
10
00:00:33,000 –> 00:00:35,760
برنامه افزودنی برای پایتون است که به ما
11
00:00:35,760 –> 00:00:38,879
امکان میدهد شبیهسازیهای سه بعدی واقعاً جالبی انجام دهیم
12
00:00:38,879 –> 00:00:40,620
و بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که
13
00:00:40,620 –> 00:00:42,780
برای خودتان یک فنجان بزرگ قهوه سرد بریزید.
14
00:00:42,780 –> 00:00:47,010
به شما نیاز دارد که وسایل خود را
15
00:00:47,010 –> 00:00:49,469
بیرون بیاورید و سپس ما به شما
16
00:00:49,469 –> 00:00:52,530
خلاصهای سریع از آنچه در
17
00:00:52,530 –> 00:00:55,640
این درس میخواهیم انجام دهیم ارائه خواهیم کرد.
18
00:00:55,640 –> 00:00:59,180
19
00:00:59,180 –> 00:01:03,000
20
00:01:03,000 –> 00:01:05,729
12 درس کاری که ما انجام دادیم این بود
21
00:01:05,729 –> 00:01:09,540
که نانو را در B در o 0 55 برنامه ریزی کردیم،
22
00:01:09,540 –> 00:01:12,030
جایی که می توانستیم بیرون برویم و داده ها را
23
00:01:12,030 –> 00:01:14,280
از آن دریافت کنیم و سپس می توانستیم به
24
00:01:14,280 –> 00:01:18,920
تقریب های خوبی برای roll pitch و
25
00:01:18,920 –> 00:01:22,890
انحراف خوب برسیم و سپس در درس شماره 12 از آن استفاده کردیم.
26
00:01:22,890 –> 00:01:26,100
که roll pitch و yaw data t کلاهی
27
00:01:26,100 –> 00:01:28,080
که دائماً در حال جمعآوری آن هستیم
28
00:01:28,080 –> 00:01:30,299
و آن را روی دسکتاپ به پایتون میاندازیم و در
29
00:01:30,299 –> 00:01:33,299
پایتون آن را خوب پیدا کردیم، بنابراین اکنون
30
00:01:33,299 –> 00:01:36,060
این کانالهای داده را داریم که از
31
00:01:36,060 –> 00:01:38,310
حسگر به پایتون میآیند، اکنون میخواهیم
32
00:01:38,310 –> 00:01:40,560
کار مفیدی با آن انجام دهیم، بنابراین میخواهم آن را
33
00:01:40,560 –> 00:01:42,540
مهربان کنم. اگر علاقه خود را تغییر دهید و به شما نشان
34
00:01:42,540 –> 00:01:44,310
دهیم که به کجا می رویم، ما
35
00:01:44,310 –> 00:01:46,560
امروز به همه راه ها نمی رسیم، اما
36
00:01:46,560 –> 00:01:49,140
راه های خوبی برای رسیدن به آن پیدا خواهیم کرد و بنابراین
37
00:01:49,140 –> 00:01:51,450
آنچه می بینید این است که من سیستم خود را اینجا
38
00:01:51,450 –> 00:01:53,549
در دنیای واقعی دارم. اگر تازه
39
00:01:53,549 –> 00:01:54,960
وارد این درس می شوید و می خواهید
40
00:01:54,960 –> 00:01:56,520
در خانه با هم بازی کنید، در توضیحات به پایین نگاه کنید،
41
00:01:56,520 –> 00:01:58,530
من پیوندهایی به سخت افزار
42
00:01:58,530 –> 00:02:00,000
مورد نیاز شما دارم تا بتوانید
43
00:02:00,000 –> 00:02:02,420
با همان سخت افزار در خانه در خانه بازی کنید،
44
00:02:02,420 –> 00:02:05,759
اما من دارم این شی در دنیای واقعی
45
00:02:05,759 –> 00:02:08,160
و سپس با استفاده از پایتون،
46
00:02:08,160 –> 00:02:10,949
من یک نمایش از آن در
47
00:02:10,949 –> 00:02:12,540
دنیای مجازی ایجاد کردهام، میتوانید ببینید که برد برد را دریافت
48
00:02:12,540 –> 00:02:13,470
49
00:02:13,470 –> 00:02:16,080
کردم، bno 0:55 را دارم و آردوینو
50
00:02:16,080 –> 00:02:19,140
نانو را دارم، حالا اینجاست. جادو
51
00:02:19,140 –> 00:02:19,920
اتفاق می افتد
52
00:02:19,920 –> 00:02:23,160
من تخته را در دنیای واقعی می گیرم و
53
00:02:23,160 –> 00:02:26,880
سپس به عنوان من به آن نگاه می کنم آن را در
54
00:02:26,880 –> 00:02:30,480
دنیای واقعی بچرخانم شبیه سازی V Python من
55
00:02:30,480 –> 00:02:33,780
در دنیای مجازی می چرخد آه آن
56
00:02:33,780 –> 00:02:37,110
ه شما به آن علاقه دارید بیایید آن
57
00:02:37,110 –> 00:02:40,650
ا بچرخانیم خوب بیایید آن را بچرخانیم یکی دیگر گف
58
00:02:40,650 –> 00:02:44,100
زمین بیایید بفرستیم آیا شنیدم که یک
59
00:02:44,100 –> 00:02:46,020
می گوید رول کنید و هم
60
00:02:46,020 –> 00:02:49,200
مان بفرستید اوکی خوب، من آن را جمع می کنم و
61
00:02:49,200 –> 00:02:51,600
سپس کیف پول ها را بالا می برم، آن
62
00:02:51,600 –> 00:02:54,300
را می چرخانم و سپس وارد یک دماغه می شویم و سپس
63
00:02:54,300 –> 00:02:56,220
به پایین برمی گردیم و سپس می
64
00:02:56,220 –> 00:02:59,190
آییم و تمام اطراف را می چرخانیم تا
65
00:02:59,190 –> 00:03:02,460
بتوانید هر کاری را که من انجام می دهم ببینید.
66
00:03:02,460 –> 00:03:04,710
دنیای واقعی در دنیای مجازی تطبیق
67
00:03:04,710 –> 00:03:07,710
داده میشود، بنابراین من فکر میکنم که
68
00:03:07,710 –> 00:03:11,580
این یک کار فوقالعاده منظم است و
69
00:03:11,580 –> 00:03:12,990
بنابراین چیزی
70
00:03:12,990 –> 00:03:15,870
که امروز به شما نشان میدهم این است که چگونه
71
00:03:15,870 –> 00:03:18,420
پایتون را نصب کنید. و
72
00:03:18,420 –> 00:03:21,600
ما اولین چند برنامه پایتون خود را می
73
00:03:21,600 –> 00:03:24,420
نویسیم، اولین برنامه های V Python خود را
74
00:03:24,420 –> 00:03:25,950
می نویسیم بنابراین امروز به نقطه ای
75
00:03:25,950 –> 00:03:28,470
از انجام این کار نخواهیم رسید، اما
76
00:03:28,470 –> 00:03:31,590
به نقطه ای برسیم که شما می دانید
77
00:03:31,590 –> 00:03:34,170
شروع به آشنایی با پایتون کنیم،
78
00:03:34,170 –> 00:03:37,830
بنابراین بیایید ببینیم که اکنون باید به کجا
79
00:03:37,830 –> 00:03:40,500
برویم جوهر کاری که من باید انجام دهید این است که یک
80
00:03:40,500 –> 00:03:43,709
خط فرمان در ویندوز باز کنید تا
81
00:03:43,709 –> 00:03:45,800
به کادر جستجوی کوچک خود بروید و
82
00:03:45,800 –> 00:03:49,290
CMD را تایپ کنید و خط فرمان ظاهر می شود و می خواهید
83
00:03:49,290 –> 00:03:51,750
خط فرمان خود را کاملاً باز کنید
84
00:03:51,750 –> 00:03:55,500
که اکنون خط فرمان خود را دارید.
85
00:03:55,500 –> 00:03:57,060
باید این کار را انجام دهید، به شما یک
86
00:03:57,060 –> 00:04:03,300
ثانیه فرصت می دهد تا به آنجا برسید، بسیار خوب، پس هنگامی
87
00:04:03,300 –> 00:04:04,920
که خط فرمان خود را دریافت کردید و من با
88
00:04:04,920 –> 00:04:06,660
یک مشکل کوچک پنجره روبرو شدم،
89
00:04:06,660 –> 00:04:08,280
بنابراین شما
90
00:04:08,280 –> 00:04:12,480
اکنون در درس شماره 11 خط فرمان خود را دریافت کرده اید. به
91
00:04:12,480 –> 00:04:14,940
شما نشان دادم که چگونه V Python را نصب کنید، من به شما نشان دادم که چگونه
92
00:04:14,940 –> 00:04:17,310
پایتون را نصب کنید، بنابراین
93
00:04:17,310 –> 00:04:20,040
اگر متخصص هستید و می دانید باید پایتون را روی سیستم خود داشته باشید،
94
00:04:20,040 –> 00:04:22,470
کافی است V Python را نصب
95
00:04:22,470 –> 00:04:23,940
کنید، از قبل می دانید که چه کاری انجام می دهید، اما
96
00:04:23,940 –> 00:04:25,350
اگر واقعا نمی دانید کاری
97
00:04:25,350 –> 00:04:26,820
که با پایتون انجام می دهید،
98
00:04:26,820 –> 00:04:28,770
باید مطمئن شوید که آن را
99
00:04:28,770 –> 00:04:30,570
به روشی که در درس شماره 11 نشان دادم نصب
100
00:04:30,570 –> 00:04:33,120
کرده اید، زیرا اگر
101
00:04:33,120 –> 00:04:35,760
نسخه قدیمی و تصادفی پایتون را داشته باشید، چیزی که
102
00:04:35,760 –> 00:04:38,580
در اینجا به شما نشان خواهم داد ممکن است در آنجا کار نکند.
103
00:04:38,580 –> 00:04:41,700
یک برنامه کمکی برای پایتون به نام pip
104
00:04:41,700 –> 00:04:45,720
و pip hel است ps شما کتابخانهها را نصب میکنید و
105
00:04:45,720 –> 00:04:48,030
اگر پایتون را به روشی که
106
00:04:48,030 –> 00:04:50,070
در درس شماره 11 به شما نشان دادم نصب کنید،
107
00:04:50,070 –> 00:04:52,440
اگر این کار را انجام نمیدهید، قبلاً پیپ دارید،
108
00:04:52,440 –> 00:04:54,510
ممکن است کار نکند
109
00:04:54,510 –> 00:04:56,580
زیرا ممکن است پیپ نداشته باشید، اما اگر
110
00:04:56,580 –> 00:04:59,010
آن را دنبال کرده باشید و اگر کاری را که
111
00:04:59,010 –> 00:05:00,840
ما در درس شماره 11 انجام دادیم انجام دادید، این
112
00:05:00,840 –> 00:05:03,590
باید برای شما مفید باشد، ما میخواهیم بگوییم که pip
113
00:05:03,590 –> 00:05:07,080
install چه چیزی میخواهیم پایتون را نصب کنیم،
114
00:05:07,080 –> 00:05:11,220
خوب است و با جمعآوری پول نقد پایین میآید،
115
00:05:11,220 –> 00:05:13,410
به نظر میرسد که واقعاً
116
00:05:13,410 –> 00:05:16,200
خوشحال است و سپس پایین میآییم. و
117
00:05:16,200 –> 00:05:19,050
چیزی که می بینید این است که می گوید با
118
00:05:19,050 –> 00:05:21,720
موفقیت نصب شده است و بنابراین این
119
00:05:21,720 –> 00:05:24,420
خبر واقعا خوبی است، بنابراین کاری که اکنون می
120
00:05:24,420 –> 00:05:27,780
خواهم انجام دهم این است که محیط پایتون خود را فراخوانی می کنم
121
00:05:27,780 –> 00:05:29,580
122
00:05:29,580 –> 00:05:31,860
به یاد داشته باشید که محیط توسعه ما
123
00:05:31,860 –> 00:05:36,060
IDL e بود، بنابراین ما در آن جستجو می کنیم غیرفعال است و می
124
00:05:36,060 –> 00:05:39,300
بینیم که آن را پیدا می کند و بنابراین من یک
125
00:05:39,300 –> 00:05:43,620
پنجره جدید Python را باز می کنم و می بینید
126
00:05:43,620 –> 00:05:47,790
که پایتون ما در یک پوسته باز می شود
127
00:05:47,790 –> 00:05:50,280
و پوسته اساساً در
128
00:05:50,280 –> 00:05:52,830
محیطی است که به شما امکان می دهد یک
129
00:05:52,830 –> 00:05:55,050
برنامه را با یک دستور بنویسید. زمانی تا بتوانید
130
00:05:55,050 –> 00:05:57,240
خویشاوند شوید d بازی با مفسر پایتون
131
00:05:57,240 –> 00:05:59,640
فقط با تایپ دستورات فردی
132
00:05:59,640 –> 00:06:01,290
میخواهیم یک برنامه واقعی بنویسیم، اما
133
00:06:01,290 –> 00:06:04,080
نمیتوانم در مقابل بررسی اینکه آیا
134
00:06:04,080 –> 00:06:05,850
نصب ما موفقیتآمیز بوده است مقاومت کنم، بنابراین آنچه که این
135
00:06:05,850 –> 00:06:08,490
دستور کوچک به شما میگوید آنچه میتوانید تایپ کنید
136
00:06:08,490 –> 00:06:13,830
وارد کردن پایتون است و آیا
137
00:06:13,830 –> 00:06:15,630
کتابخانه با موفقیت نصب شد، باید
138
00:06:15,630 –> 00:06:17,250
بدون شکایت این کار را انجام دهد، به این
139
00:06:17,250 –> 00:06:19,710
معنی که کتابخانه نصب شده است، پس
140
00:06:19,710 –> 00:06:21,930
بیایید ببینیم آیا می توانیم
141
00:06:21,930 –> 00:06:24,090
برنامه ای را در اینجا بنویسیم، بنابراین
142
00:06:24,090 –> 00:06:26,490
من می خواهم به فایل زیر بیایم و به فایل جدید می روم
143
00:06:26,490 –> 00:06:29,640
و این می آورد من تا پنجره ای که
144
00:06:29,640 –> 00:06:32,340
در واقع می توانم برنامه ای در آن بنویسم،
145
00:06:32,340 –> 00:06:34,350
سعی می کنم حواسم باشد تا مطمئن
146
00:06:34,350 –> 00:06:36,600
شوم که شما می توانید آنچه را که
147
00:06:36,600 –> 00:06:39,330
باید ببینید خوب است، بنابراین بیایید اولین برنامه V Python خود را بنویسیم،
148
00:06:39,330 –> 00:06:40,410
149
00:06:40,410 –> 00:06:45,450
خوب، فکر می کنم این است بسیار
150
00:06:45,450 –> 00:06:47,460
خوب، پس اگر
151
00:06:47,460 –> 00:06:49,470
می خواهیم از V Python استفاده کنیم چه کاری می خواهیم انجام دهیم،
152
00:06:49,470 –> 00:06:51,450
باید آن را وارد کنیم، بنابراین من می گویم
153
00:06:51,450 –> 00:06:56,700
از شروع واردات Python، یعنی
154
00:06:56,700 –> 00:06:58,830
بیرون بروید همه چیز را در V Python دریافت کنید و آن را بیاورید.
155
00:06:58,830 –> 00:07:02,850
خوب حالا من می خواهم چه کار کنم
156
00:07:02,850 –> 00:07:06,660
باور کنید که من می خواهم اولین
157
00:07:06,660 –> 00:07:09,270
دستور V PI thon خود را بدهم و بنابراین بیایید بگوییم
158
00:07:09,270 –> 00:07:13,200
X برابر با یک جعبه است و سپس بسته را باز کنیم
159
00:07:13,200 –> 00:07:15,270
و بنابراین این تقریباً به همان سادگی است
160
00:07:15,270 –> 00:07:17,880
که باید یک جعبه بکشیم بنابراین ما می
161
00:07:17,880 –> 00:07:19,740
خواهیم بیایید و بگویید run run module
162
00:07:19,740 –> 00:07:23,040
و سپس کاری که انجام می دهد این است که از من می خواهد آن
163
00:07:23,040 –> 00:07:25,500
را ذخیره کنم و بنابراین من آن را
164
00:07:25,500 –> 00:07:29,880
به عنوان اولین پایتون ذخیره می کنم بله جایگزین خوب است بنابراین
165
00:07:29,880 –> 00:07:31,950
اکنون در حال اجرا است به
166
00:07:31,950 –> 00:07:34,350
مرورگر می رود و تصویرسازی را باز می کند
167
00:07:34,350 –> 00:07:36,360
در مرورگر، بنابراین اجازه دهید
168
00:07:36,360 –> 00:07:39,080
مطمئن شوم که شما می توانید این را به درستی ببینید،
169
00:07:39,080 –> 00:07:41,820
زمانی که اندازه این پنجره ها خشک شد،
170
00:07:41,820 –> 00:07:43,800
باید سریع کار کند، اما اولین باری که
171
00:07:43,800 –> 00:07:46,170
آن را اجرا می کنیم، باید اندازه ویندوز را به
172
00:07:46,170 –> 00:07:48,060
اندازه مناسب برای دیدن شما دریافت کنیم، فکر می کنم زیبا به نظر می رسد.
173
00:07:48,060 –> 00:07:50,070
خوب است، حالا با ماوس یک جعبه
174
00:07:50,070 –> 00:07:52,770
درست کرد، دکمه سمت راست
175
00:07:52,770 –> 00:07:55,770
ماوس را کلیک راست کرده و نگه دارید و سپس می توانید
176
00:07:55,770 –> 00:07:57,720
آن را به اطراف بچرخانید و می بینید
177
00:07:57,720 –> 00:08:01,290
که یک مکعب زیبا دارید که بسیار سرگرم کننده بود،
178
00:08:01,290 –> 00:08:05,370
بیایید بریم و بیایید یک مکعب دیگر انجام دهیم.
179
00:08:05,370 –> 00:08:07,470
بسیاری از ویندوزهای اینجا
180
00:08:07,470 –> 00:08:11,330
مرا دیوانه می کند، اجازه دهید آن یکی را بکشم،
181
00:08:11,330 –> 00:08:13,260
خب پس حالا باید با
182
00:08:13,260 –> 00:08:17,000
پنجره برنامه نویسی خود تماس بگیرم،
183
00:08:20,089 –> 00:08:22,979
اوکی وجود دارد، اجازه دهید چند تا از این ویندوزها را بکشم،
184
00:08:22,979 –> 00:08:25,469
فقط از من متنفر نباشید، اما ادامه دادن به
185
00:08:25,469 –> 00:08:27,119
آن برای من سخت است، زیرا
186
00:08:27,119 –> 00:08:39,000
من پنجره های زیادی باز دارم، خوب،
187
00:08:39,000 –> 00:08:42,000
فکر می کنم این است اکنون کار می کند، بنابراین می
188
00:08:42,000 –> 00:08:48,839
خواهیم به پنجره برنامه خود برگردیم، خوب است،
189
00:08:48,839 –> 00:08:51,480
بنابراین یک جعبه درست کردیم، بیایید فکر کنیم چه چیز دیگری می
190
00:08:51,480 –> 00:08:56,269
توانیم بسازیم، همچنین می توانیم یک کره درست
191
00:08:56,269 –> 00:08:58,740
کنیم، بنابراین فقط می خواهیم یک جعبه بسازیم و
192
00:08:58,740 –> 00:09:00,629
یک کره بسازیم که نیستیم. با قرار دادن هر
193
00:09:00,629 –> 00:09:02,579
فکر خاصی در این مورد، من فقط به
194
00:09:02,579 –> 00:09:04,139
نوعی چیزهایی را به شما نشان می دهم که می توانید
195
00:09:04,139 –> 00:09:08,040
درست بسازید، کره
196
00:09:08,040 –> 00:09:09,660
اتفاقی که برای جعبه افتاده است،
197
00:09:09,660 –> 00:09:12,300
احتمالاً کره آنقدر بزرگ است که جعبه
198
00:09:12,300 –> 00:09:16,259
داخل آن است، بنابراین بیایید ببینیم می توانم آن را درست کنم. شاید
199
00:09:16,259 –> 00:09:18,389
اگر من آن را در آنجا قرار دهم، خوب،
200
00:09:18,389 –> 00:09:21,480
بیایید کره را بسازیم هوم، بیایید به آن
201
00:09:21,480 –> 00:09:27,300
شعاع یک Oکی در کادر بدهیم، بیایید
202
00:09:27,300 –> 00:09:37,680
یک پیوند به آن بدهیم لینک پیوندی
203
00:09:37,680 –> 00:09:42,290
که املای آن سخت است، آیا طول آن برابر با 6 است
204
00:09:42,290 –> 00:09:47,910
، فرض کنید عرض کنیم. مساوی 2 است و
205
00:09:47,910 –> 00:09:54,540
فرض کنید ارتفاع برابر با 0.2 است، بنابراین
206
00:09:54,540 –> 00:09:57,620
اکنون اجازه دهید این را اجرا کنیم
207
00:10:00,360 –> 00:10:03,690
تا ah خوب، اکنون می توانید آن را ببینید،
208
00:10:03,690 –> 00:10:06,200
بنابراین می بینید که من یک کره
209
00:10:06,200 –> 00:10:11,880
دارم و یک جعبه دارم، خوب چه چیزی
210
00:10:11,880 –> 00:10:15,450
در مورد آن جعبه است که متوجه آن می
211
00:10:15,450 –> 00:10:17,040
شوید، آیا متوجه چیز جالبی در مورد
212
00:10:17,040 –> 00:10:18,290
جعبه شده
213
00:10:18,290 –> 00:10:20,970
اید، می دانید که شبیه
214
00:10:20,970 –> 00:10:23,310
تخته نان من است. بنابراین اگر از خود میپرسید
215
00:10:23,310 –> 00:10:25,110
216
00:10:25,110 –> 00:10:26,820
ابعاد هر چیزی که میخواهید باشد
217
00:10:26,820 –> 00:10:30,330
چقدر است، اگر در مایل هستید فقط به مایل فکر کنید
218
00:10:30,330 –> 00:10:32,010
درست اگر میخواهید به
219
00:10:32,010 –> 00:10:34,380
اینچ باشید اینچ فکر کنید و فقط از
220
00:10:34,380 –> 00:10:35,970
همان واحد استفاده کنید و سپس آن را انجام دهید. همه کار خواهند کرد
221
00:10:35,970 –> 00:10:37,770
زیرا این فقط به نوعی نمایش
222
00:10:37,770 –> 00:10:40,470
تصویری به شما نشان می دهد، بنابراین
223
00:10:40,470 –> 00:10:42,540
هر واحدی که می خواهید
224
00:10:42,540 –> 00:10:44,640
استفاده کنید کار می کند، اما اگر می خواهید کاری
225
00:10:44,640 –> 00:10:46,800
شبیه به بزرگی انجام دهید، ما در واقع می توانیم
226
00:10:46,800 –> 00:10:49,470
پنجره نمایش خود را برای مطابقت با آن تغییر دهیم. این چیست، اما
227
00:10:49,470 –> 00:10:50,970
ما بعداً در حال حاضر به آن خواهیم پرداخت
228
00:10:50,970 –> 00:10:53,910
، ما فقط به نوعی در حال بررسی
229
00:10:53,910 –> 00:10:56,190
برخی از اصول اولیه هستیم و بنابراین چه کار
230
00:10:56,190 –> 00:10:59,250
دیگری می توانیم انجام دهیم اگر وارد شویم
231
00:10:59,250 –> 00:11:05,580
و بگوییم رنگ مساوی رنگ رنگ
232
00:11:05,580 –> 00:11:12,140
برابر رنگ نقطه قرمز است. اجازه دهید من این رنگ درست را انجام دهم،
233
00:11:12,140 –> 00:11:19,170
رنگ برابر قرمز، خوب بنابراین
234
00:11:19,170 –> 00:11:22,350
باید آن را قرمز کند و سپس بیایید
235
00:11:22,350 –> 00:11:28,650
رنگ توپ را با رنگ سبز برابر کنیم و بنابراین
236
00:11:28,650 –> 00:11:32,390
ما چند رنگ را در اینجا قرار می دهیم،
237
00:11:36,879 –> 00:11:40,910
خوب به آن قرمز و سبز نگاه کنید
238
00:11:40,910 –> 00:11:41,839
تا خیلی تمیز باشد،
239
00:11:41,839 –> 00:11:45,190
بیایید ببینیم اگر بخواهم چه کاری می توانیم انجام دهیم.
240
00:11:45,190 –> 00:11:48,529
بسازید که
241
00:11:48,529 –> 00:11:50,240
خیلی پارامترهای مختلف وجود داشته باشد، پس
242
00:11:50,240 –> 00:11:51,560
بیایید یک جورهایی با
243
00:11:51,560 –> 00:11:56,149
اینها بازی کنیم، اگر بخواهم کدورت ایجاد کنم
244
00:11:56,149 –> 00:11:59,420
، فرض کنیم که می خواهم کره به
245
00:11:59,420 –> 00:12:03,769
نوعی مانند کدورت باشد، مثل اینکه چقدر جامد
246
00:12:03,769 –> 00:12:06,970
است، کدورت آن برعکس
247
00:12:06,970 –> 00:12:10,100
شفافیت است. بنابراین بیایید بگوییم کدورت
248
00:12:10,100 –> 00:12:14,000
برابر با 0.5 است، به طوری که نیمی از
249
00:12:14,000 –> 00:12:16,100
آن نیمه وجود ندارد، بنابراین شما می
250
00:12:16,100 –> 00:12:19,129
توانید این بار از طریق کره ببینید، بنابراین
251
00:12:19,129 –> 00:12:26,660
فرض کنید ماژول را اجرا کنید خوب آیا می
252
00:12:26,660 –> 00:12:28,040
بینید که اکنون چگونه از طریق
253
00:12:28,040 –> 00:12:31,550
کره نگاه می کنید؟ کره است این است که
254
00:12:31,550 –> 00:12:35,509
به نوعی کمی شفاف می شود، خوب
255
00:12:35,509 –> 00:12:39,500
که یک جور تمیز است، اجازه دهید آن را کمتر تنظیم
256
00:12:39,500 –> 00:12:41,540
کنیم که هنوز یک نوع جامد است، اجازه دهید
257
00:12:41,540 –> 00:12:44,800
آن را طوری تنظیم کنیم که به آن اشاره کنیم، باید
258
00:12:44,800 –> 00:12:47,269
واقعاً در نقطه دو از طریق آن ببینیم،
259
00:12:47,269 –> 00:12:49,689
260
00:12:53,259 –> 00:12:55,699
بله می بینید که می توانید نوع فقط به
261
00:12:55,699 –> 00:12:57,350
سختی آن را در آنجا می بینم، درست شبیه یک
262
00:12:57,350 –> 00:13:01,519
حباب است، حالا خوب، بیایید به
263
00:13:01,519 –> 00:13:03,470
عقب برگردیم و رنگ تخته نان خود را به
264
00:13:03,470 –> 00:13:05,869
رنگ سفید برگردانیم زیرا این همان چیزی است که
265
00:13:05,869 –> 00:13:07,819
تخته نان ما در دنیای واقعی است، بنابراین بیایید به
266
00:13:07,819 –> 00:13:13,670
عقب برگردیم و بگوییم run run module so. این
267
00:13:13,670 –> 00:13:16,100
باید یک تخته نان سفید به ما بدهد که به
268
00:13:16,100 –> 00:13:17,839
نوعی شبیه همان چیزی است که تخته نان
269
00:13:17,839 –> 00:13:19,910
در دنیای واقعی است، خوب ببینید که
270
00:13:19,910 –> 00:13:21,879
خیلی خوب است که واقعاً با
271
00:13:21,879 –> 00:13:24,019
ابعاد تخته نان مطابقت دارد بسیار
272
00:13:24,019 –> 00:13:26,540
خوب است، بنابراین فکر می کنم که می خواهم خلاص شوم.
273
00:13:26,540 –> 00:13:30,319
از آن کره چون من واقعاً
274
00:13:30,319 –> 00:13:31,939
نمی خواهم فقط یکی
275
00:13:31,939 –> 00:13:33,949
از چیزها را به شما نشان داد این است که می توانید کاری را که می
276
00:13:33,949 –> 00:13:36,439
توانید انجام دهید این است که می توانید بگویید مانند
277
00:13:36,439 –> 00:13:40,309
Y برابر با یک استوانه است و فرض
278
00:13:40,309 –> 00:13:45,519
کنید استوانه پیوندی از طول برابر
279
00:13:45,519 –> 00:13:49,939
با بیایید آن را شش کنیم حالا
280
00:13:49,939 –> 00:13:52,639
تفاوت یک جعبه است که
281
00:13:52,639 –> 00:13:55,189
مرکز جعبه را در مبدا
282
00:13:55,189 –> 00:13:57,769
قرار می دهد، اما برای یک استوانه، صورت را در مبدا قرار می دهد
283
00:13:57,769 –> 00:14:01,069
و بنابراین احتمالاً
284
00:14:01,069 –> 00:14:03,290
فقط به این دلیل که قرار می دهد کاملاً همپوشانی ندارد.
285
00:14:03,290 –> 00:14:05,509
سیلندرها و جعبه ها در دیف
286
00:14:05,509 –> 00:14:07,399
مکان های متفاوت بنابراین طول برابر با شش است و
287
00:14:07,399 –> 00:14:13,429
فرض کنید شعاع برابر با 0.5 است زیرا
288
00:14:13,429 –> 00:14:16,579
اگر شعاع ya برابر با 0.5 باشد و
289
00:14:16,579 –> 00:14:21,980
فرض کنید رنگ
290
00:14:21,980 –> 00:14:24,829
مساوی است رنگ نقطه زرد برابر است با نقطه رنگ زرد، بسیار خوب،
291
00:14:24,829 –> 00:14:27,579
بیایید سعی کنیم که
292
00:14:31,720 –> 00:14:34,610
من سعی می کنم آن را بدهم. شما به اندازه کافی دستور می دهید
293
00:14:34,610 –> 00:14:36,800
که واقعاً می توانید به خوبی پیش بروید، این
294
00:14:36,800 –> 00:14:38,600
دقیقاً شبیه همان چیزی است که من درست پیش بینی کردم
295
00:14:38,600 –> 00:14:42,920
که منشاء اینجاست و بنابراین
296
00:14:42,920 –> 00:14:45,440
یک جعبه را در اطراف مبدا قرار می دهد،
297
00:14:45,440 –> 00:14:48,440
اما یک استوانه از مبدا شروع می شود
298
00:14:48,440 –> 00:14:50,360
و خارج می شود. این یک نوع مرتب است
299
00:14:50,360 –> 00:14:52,100
که تقریباً شبیه یک شکل منظم است
300
00:14:52,100 –> 00:14:54,260
که ما در آنجا ساخته ایم، اما اگر
301
00:14:54,260 –> 00:14:55,880
بخواهیم این چیزها را به خوبی که در
302
00:14:55,880 –> 00:14:57,850
مورد آنها صحبت کرده ایم ردیف
303
00:14:57,850 –> 00:15:01,100
کنیم، می توانیم اندازه آنها را کنترل کنیم، می توانیم رنگ آنها را
304
00:15:01,100 –> 00:15:04,510
کنترل کنیم، می توانیم کدورت آنها را نیز
305
00:15:04,510 –> 00:15:08,210
کنترل کنیم. موقعیت آنها اکنون یک کاری که
306
00:15:08,210 –> 00:15:10,340
می توانم انجام دهم این است که می توانم اینجا بیایم
307
00:15:10,340 –> 00:15:14,120
و می توانم موقعیت را برابر با اکنون قرار
308
00:15:14,120 –> 00:15:16,070
دهم اگر قرار است موقعیت را انجام دهم به X
309
00:15:16,070 –> 00:15:19,910
a Y و Z نیاز دارم و بنابراین اجازه دهید به
310
00:15:19,910 –> 00:15:25,220
اینجا برگردم و می توانید ببینید که آن را
311
00:15:25,220 –> 00:15:27,860
در امتداد محور x شلیک کرد، بنابراین این i
312
00:15:27,860 –> 00:15:31,070
جهت x مثبت این x منفی است و
313
00:15:31,070 –> 00:15:34,430
چیزی که پیدا خواهید کرد این است که X مانند این است Y
314
00:15:34,430 –> 00:15:38,000
مانند این است و سپس Z
315
00:15:38,000 –> 00:15:40,370
از صفحه به سمت شما می آید، بنابراین من
316
00:15:40,370 –> 00:15:43,970
می خواهم این کجا باشد من نمی خواهم آن را در 0 0 0
317
00:15:43,970 –> 00:15:49,400
X Y Z من آن را در منهای 3 میخواهم و سپس
318
00:15:49,400 –> 00:15:51,020
نمیخواهم آن را در جهت دیگر
319
00:15:51,020 –> 00:15:54,530
حرکت دهم، بنابراین منهای 3 0 0 خواهد بود و
320
00:15:54,530 –> 00:15:56,780
اگر این کار را انجام دهم باید با آن کادر همپوشانی داشته باشد
321
00:15:56,780 –> 00:16:00,830
خوب است، بنابراین میتوانم بگویم موقعیت این است برابر است
322
00:16:00,830 –> 00:16:02,990
و وقتی به آن سه عدد می دهید
323
00:16:02,990 –> 00:16:05,030
باید آن را به عنوان بردار بدهید، بنابراین می
324
00:16:05,030 –> 00:16:07,430
خواهید بگویید بردار و چیزهای زیادی
325
00:16:07,430 –> 00:16:08,990
در فضای سه بعدی وجود دارد که
326
00:16:08,990 –> 00:16:11,420
به صورت سه عدد می آید و بنابراین آنها به
327
00:16:11,420 –> 00:16:13,640
عنوان بردار ارسال می شوند. یک موقعیت
328
00:16:13,640 –> 00:16:16,970
برابر با بردار است و سپس به آن
329
00:16:16,970 –> 00:16:19,610
سه عدد X را که میخواستم منهای 3 کاما 0
330
00:16:19,610 –> 00:16:22,550
کاما 0 میدهید و سپس کاما را
331
00:16:22,550 –> 00:16:25,310
بین پارامترهای خود قرار میدهید آیا این
332
00:16:25,310 –> 00:16:30,040
خوب به نظر میرسد.
333
00:16:30,040 –> 00:16:33,040
334
00:16:35,339 –> 00:16:40,290
335
00:16:40,290 –> 00:16:43,060
بسیار خوب، دقیقاً همان چیزی است که ما انتظارش را داشتیم
336
00:16:43,060 –> 00:16:46,930
و دقیقاً همان چیزی است که می خواهیم اکنون
337
00:16:46,930 –> 00:16:48,940
این خواهد شد چیزی بسیار مهم است
338
00:16:48,940 –> 00:16:51,160
که بعد از ایجاد یک شی در اینجا به شما نشان خواهم داد،
339
00:16:51,160 –> 00:16:53,649
من
340
00:16:53,649 –> 00:16:57,070
جعبه شی یا X را ایجاد کردم و شی Y را ایجاد کردم، فرض کنید اگر به آن شی
341
00:16:57,070 –> 00:17:01,449
342
00:17:01,449 –> 00:17:03,160
ندهم موقعیتی به آن ندادم.
343
00:17:03,160 –> 00:17:04,780
موقعیت درست مثل قبل برمی گردد
344
00:17:04,780 –> 00:17:07,720
، اما چیزی که می خواهم ببینید
345
00:17:07,720 –> 00:17:13,540
این است که می توانید خوب، بعداً می توانید آن را تغییر دهید
346
00:17:13,540 –> 00:17:15,730
و چگونه این کار را انجام می دهید که من می
347
00:17:15,730 –> 00:17:19,030
گویم با چه شیئی کار می کنم و سپس
348
00:17:19,030 –> 00:17:22,839
نقطه و نقطه چه کار می کنم شما می خواهید تغییر دهید من
349
00:17:22,839 –> 00:17:25,630
می خواهم موقعیت را تغییر دهم و اکنون
350
00:17:25,630 –> 00:17:27,790
موقعیت نقطه y برابر
351
00:17:27,790 –> 00:17:29,980
با سه عدد است، بنابراین چه کاری باید
352
00:17:29,980 –> 00:17:31,809
انجام دهم باید آن را به عنوان بردار به
353
00:17:31,809 –> 00:17:34,990
آن بدهم و سپس چه چیزی را می خواهم – سه کاما
354
00:17:34,990 –> 00:17:36,929
کاما صفر صفر
355
00:17:36,929 –> 00:17:43,600
خوب است که باید کار کند پس بیایید
356
00:17:43,600 –> 00:17:45,809
آن را اجرا کنیم
357
00:17:48,880 –> 00:17:51,700
بوم ببینید من آن را در موقعیت اشتباه ایجاد کردم
358
00:17:51,700 –> 00:17:53,500
اما اولین قدم این بود که
359
00:17:53,500 –> 00:17:55,900
آن را جابجا کنید تا بتوانید این موارد را
360
00:17:55,900 –> 00:17:58,809
بعد از اینکه درست کردید تغییر دهید پس بیایید
361
00:17:58,809 –> 00:18:00,610
نگاه کنیم و بگوییم مانند کاری که میتوانم انجام دهم این است که میتوانم
362
00:18:00,610 –> 00:18:03,460
نقطه جعبه X را بگویم چه میشود اگر
363
00:18:03,460 –> 00:18:07,690
کدورت اینجا را بعداً تغییر دهم، خوب X dot
364
00:18:07,690 –> 00:18:10,539
o آرامش برابر است با این که بردار نیست، بنابراین
365
00:18:10,539 –> 00:18:12,520
من فقط می توانم به آن یک نقطه عدد بدهم – من
366
00:18:12,520 –> 00:18:14,620
آن را در جایی که کاملاً شفاف باشد،
367
00:18:14,620 –> 00:18:22,539
پس از درستی درست می
368
00:18:22,539 –> 00:18:24,490
369
00:18:24,490 –> 00:18:24,880
370
00:18:24,880 –> 00:18:27,280
کنم. در حال حاضر ما فقط در
371
00:18:27,280 –> 00:18:28,570
این نیم ساعت بودیم و این در
372
00:18:28,570 –> 00:18:32,440
حال حاضر یک جورهایی سرگرم کننده است، به همین دلیل
373
00:18:32,440 –> 00:18:37,260
مهم است که بگوییم که من خیلی
374
00:18:37,260 –> 00:18:42,130
375
00:18:42,130 –> 00:18:44,679
376
00:18:44,679 –> 00:18:46,480
خوب بودم. بسیار خوب T
377
00:18:46,480 –> 00:18:49,150
در حالی که درست است، بنابراین این برای همیشه حلقه خواهد شد در حالی که
378
00:18:49,150 –> 00:18:51,280
درست است چرا زیرا true همیشه درست است و
379
00:18:51,280 –> 00:18:53,830
سپس به یاد داشته باشید که حلقههای while ما
380
00:18:53,830 –> 00:18:55,840
با تورفتگی انجام میشوند، بنابراین تا زمانی که من
381
00:18:55,840 –> 00:18:59,110
تورفتگی داشته باشم، بیایید بگوییم که در اینجا فقط
382
00:18:59,110 –> 00:19:08,220
J برابر با J برابر ایجاد میکنیم. 0 و
383
00:19:08,220 –> 00:19:15,159
مساوی 1 ok را تغییر دهید پس حالا بیایید و
384
00:19:15,159 –> 00:19:21,330
فرض کنید J برابر با J برابر است با J
385
00:19:21,330 –> 00:19:25,960
به اضافه 1 ok و سپس کاری که می خواهم انجام دهم این است
386
00:19:25,960 –> 00:19:31,240
که می خواهم بگویم X که پیوند نقطه جعبه
387
00:19:31,240 –> 00:19:35,880
برابر است یا اجازه دهید انجام دهیم فرض کنید
388
00:19:35,880 –> 00:19:42,630
طول استوانه Y برابر است با J و
389
00:19:42,630 –> 00:19:46,840
به جای j برابر با j به علاوه 1 j برابر است
390
00:19:46,840 –> 00:19:50,500
ual به j بعلاوه تغییر
391
00:19:50,500 –> 00:19:53,480
خوب-y طول نقطه برابر با j است و بنابراین
392
00:19:53,480 –> 00:19:55,309
چه کاری انجام می دهد
393
00:19:55,309 –> 00:19:58,549
آن را یک و سپس دو و سپس سه و
394
00:19:58,549 –> 00:20:00,470
سپس چهار و سپس پنج می کند و بنابراین
395
00:20:00,470 –> 00:20:02,480
آن را طولانی تر و طولانی تر می کند CC
396
00:20:02,480 –> 00:20:04,760
من به صورت پویا آن چیز را تغییر میدهم،
397
00:20:04,760 –> 00:20:07,520
پس چرا طول نقطه برابر است با J
398
00:20:07,520 –> 00:20:14,230
و سپس بیایید بگوییم اگر J برابر با
399
00:20:14,230 –> 00:20:18,020
ده باشد، چه کاری را میخواهم به خوبی انجام دهم،
400
00:20:18,020 –> 00:20:22,160
میخواهم تغییر را برابر با منهای یک ایجاد کنم، بنابراین
401
00:20:22,160 –> 00:20:23,630
این فقط میگوید من نمیخواهم برای
402
00:20:23,630 –> 00:20:25,880
همیشه به رشد خود ادامه دهد، پس وقتی
403
00:20:25,880 –> 00:20:28,130
به ده رسید، میخواهم آن را برگردانم و
404
00:20:28,130 –> 00:20:33,440
سپس میخواهم بگویم اگر J
405
00:20:33,440 –> 00:20:42,980
برابر با یک باشد، سعی میکنم مطمئن شوم که
406
00:20:42,980 –> 00:20:45,470
ممکن است کار دیوانهکنندهای انجام دهد. چرا من
407
00:20:45,470 –> 00:20:48,380
از برنامه نویسی فقط در پرواز متنفرم،
408
00:20:48,380 –> 00:20:54,010
بنابراین اگر J مساوی یک
409
00:21:00,500 –> 00:21:04,830
تغییر کند، باید برابر با یک شود و
410
00:21:04,830 –> 00:21:08,370
بنابراین اولین بار از طریق این ممکن است کار
411
00:21:08,370 –> 00:21:10,770
عجیبی انجام دهد، بنابراین من فقط می خواهم
412
00:21:10,770 –> 00:21:16,230
تقلب کنم و آن را شروع کنم – خوب پس حالا من
413
00:21:16,230 –> 00:21:17,910
احتمالاً باید انجام دهم، احتمالاً باید
414
00:21:17,910 –> 00:21:25,290
زمان را وارد کنم و سپس اینجا
415
00:21:25,290 –> 00:21:31,440
باید یک خواب مثلاً نقطه 1 را انجام دهم. فقط برای
416
00:21:31,440 –> 00:21:34,020
این که خیلی سریع پیش نرود و سپس یکی
417
00:21:34,020 –> 00:21:35,700
از چیزهایی که در V Python وجود دارد، اگر می خواهید چیزی را
418
00:21:35,700 –> 00:21:39,030
به صورت پویا تغییر دهید،
419
00:21:39,030 –> 00:21:41,550
باید یک نرخ در آن قرار دهید، بنابراین من فقط
420
00:21:41,550 –> 00:21:43,500
باید بگویم عالی است 20 در مورد آن بیشتر توضیح خواهم داد.
421
00:21:43,500 –> 00:21:45,980
این بعداً اما اگر به صورت پویا
422
00:21:45,980 –> 00:21:48,179
صحنه را تغییر میدهید، باید یک
423
00:21:48,179 –> 00:21:50,820
نرخ را وارد کنید و احتمالاً اگر من این
424
00:21:50,820 –> 00:21:53,670
نرخ را انجام میدهم، نیازی به خوابیدن ندارم، خوب این
425
00:21:53,670 –> 00:21:55,110
دیوانهکننده خواهد بود، اما بیایید ببینیم چه
426
00:21:55,110 –> 00:21:58,520
اتفاقی میافتد ماژول را اجرا کنید
427
00:22:02,789 –> 00:22:05,879
خوب نگاه کنید با آن نگاه به آن
428
00:22:05,879 –> 00:22:09,570
رونق، آیا آن بوم را می بینید
429
00:22:09,570 –> 00:22:12,779
که ما اینجا یک صحنه متحرک داریم حالا من
430
00:22:12,779 –> 00:22:15,029
می خواهم به اینجا برگردم
431
00:22:15,029 –> 00:22:18,379
که بسیار زیاد است و بنابراین تغییر،
432
00:22:18,379 –> 00:22:26,009
بیایید ببینیم بیایید تغییر ایجاد کنیم به جای
433
00:22:26,009 –> 00:22:29,999
اینکه آن را به نقطه اول تبدیل کنیم. خوب
434
00:22:29,999 –> 00:22:34,409
و بعد بیایید این نکته را مشخص کنیم و
435
00:22:34,409 –> 00:22:37,889
این باید کمی صاف تر باشد، پس
436
00:22:37,889 –> 00:22:40,429
بیایید این را امتحان کنیم،
437
00:22:45,780 –> 00:22:52,440
اوه بله، به آن نگاه کنید، خوب است،
438
00:22:52,440 –> 00:22:58,110
یعنی این دیوانگی برای خوب است، می بینید که
439
00:22:58,110 –> 00:22:59,730
چه اتفاقی می افتد این است که
440
00:22:59,730 –> 00:23:01,500
وقتی دوباره پایین می آید، فقط
441
00:23:01,500 –> 00:23:03,060
برمی گردد، بنابراین من باید
442
00:23:03,060 –> 00:23:10,350
کمی درباره این شرط بندی فکر کنم بنابراین اجازه دهید
443
00:23:10,350 –> 00:23:19,160
بگویم 0.01 یک بار مانند
444
00:23:19,160 –> 00:23:23,160
آن ماژول خوب کار می کند، بنابراین این باید
445
00:23:23,160 –> 00:23:27,930
واقعاً در مراحل کوچک انجام شود، بسیار خوب می
446
00:23:27,930 –> 00:23:31,440
بینید که خیلی خوب به آن نگاه کنید،
447
00:23:31,440 –> 00:23:33,420
تقریباً می توانید ببینید که اینجا تقریباً داریم
448
00:23:33,420 –> 00:23:36,570
یک دماسنج می سازیم. خوب، من نمی توانم کمکی به
449
00:23:36,570 –> 00:23:38,970
آن نکنم، ببینیم آیا می توانیم این را
450
00:23:38,970 –> 00:23:41,400
مانند یک دماسنج درست کنیم، بنابراین ما به
451
00:23:41,400 –> 00:23:44,820
اینجا برمی گردیم و سیلندر
452
00:23:44,820 –> 00:23:50,580
باید قرمز باشد و سپس چیزی که
453
00:23:50,580 –> 00:23:52,500
ما نیز به آن نیاز داریم این است که می خواهیم
454
00:23:52,500 –> 00:23:57,810
Need is e برابر با یک کره است و
455
00:23:57,810 –> 00:24:01,260
کره باید شعاع شعاع مثلاً یک شعاع
456
00:24:01,260 –> 00:24:06,660
457
00:24:06,660 –> 00:24:09,300
داشته باشد.
458
00:24:09,300 –> 00:24:13,710
459
00:24:13,710 –> 00:24:16,650
این را بگذارید و
460
00:24:16,650 –> 00:24:19,290
بنابراین بیایید پایین بیایم، می توانم آن را در
461
00:24:19,290 –> 00:24:20,880
داخل پارامترها قرار دهم، مانند
462
00:24:20,880 –> 00:24:22,650
موقعیت را در اینجا قرار دهم یا می توانم فقط
463
00:24:22,650 –> 00:24:26,550
اینجا بیایم و آن را تغییر دهم و موقعیت نقطه Z را تغییر دهم و
464
00:24:26,550 –> 00:24:30,270
احتمالاً جایی که باید بریم منهای
465
00:24:30,270 –> 00:24:35,100
سه باشد، مرکز را قرار می دهم بله فکر می کنم
466
00:24:35,100 –> 00:24:37,200
منهای سه احتمالاً خوب است که
467
00:24:37,200 –> 00:24:39,890
بتوانیم نگاه کنیم و ببینیم چگونه به نظر می
468
00:24:39,890 –> 00:24:44,610
رسد خوب است، بنابراین حالا بیایید این مورد را اجرا کنیم
469
00:24:44,610 –> 00:24:47,570
و ببینیم چه اتفاقی می افتد
470
00:24:53,130 –> 00:25:01,740
آیا تغییر می کند من به نظر می رسد برنامه را کشتم
471
00:25:01,740 –> 00:25:03,600
جایی که نمی خواهد تغییر کند
472
00:25:03,600 –> 00:25:04,590
اوه
473
00:25:04,590 –> 00:25:09,389
نه رشد می کند من با این
474
00:25:09,389 –> 00:25:13,130
چیز دیوانه وار چه کردم که باعث شد تغییر کار متوقف می
475
00:25:13,130 –> 00:25:15,870
شود برابر با دو است و اجازه دهید
476
00:25:15,870 –> 00:25:20,299
تغییر ایجاد کنیم، اجازه دهید به عقب برگردیم، اجازه دهید این
477
00:25:20,299 –> 00:25:28,409
نکته را یک نکته بیان کنیم. من سعی می کنم به این فکر کنم
478
00:25:28,409 –> 00:25:30,629
که چرا فقط با اضافه کردن آن کره به نظر می
479
00:25:30,629 –> 00:25:38,450