در این مطلب، ویدئو Dungeons & Dragons & Python: Epic Adventures با جعبه ابزار سریع و دوستان با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:41:32
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:01,560
بسیار خوب سلام به همه ممنون که
2
00:00:01,560 –> 00:00:04,110
امروز آمدید، نام من مایک است.
3
00:00:04,110 –> 00:00:06,750
4
00:00:06,750 –> 00:00:09,090
5
00:00:09,090 –> 00:00:10,440
6
00:00:10,440 –> 00:00:12,780
زمان است اما
7
00:00:12,780 –> 00:00:14,280
فکر کردم ممکن است کمی آن را با هم مخلوط کنیم تا
8
00:00:14,280 –> 00:00:16,890
9
00:00:16,890 –> 00:00:17,730
با هم به ماجراجویی
10
00:00:17,730 –> 00:00:20,220
برویم، یک سیاه چال را کاوش می کنیم و در عین
11
00:00:20,220 –> 00:00:23,100
حال مقداری کد پایتون را نیز کشف می کنیم، بنابراین
12
00:00:23,100 –> 00:00:25,980
امیدوارم تخیل خود را برای
13
00:00:25,980 –> 00:00:28,199
کمک به شما در جاهایی بیاورید. جایی که من
14
00:00:28,199 –> 00:00:31,230
به عنوان استاد سیاه چال شما و همچنین
15
00:00:31,230 –> 00:00:34,230
راهنمای پایتون شما عمل خواهم کرد، این
16
00:00:34,230 –> 00:00:40,860
کلاه مسحور کننده را کاملاً بر سر خواهم داشت،
17
00:00:40,860 –> 00:00:44,520
بنابراین کلاه اکنون روی آن است، زیرا این
18
00:00:44,520 –> 00:00:47,910
کارها می خواهید در یک میخانه انجام دهید در حالی که
19
00:00:47,910 –> 00:00:50,039
در کنار طوطی خوابیده استراحت می
20
00:00:50,039 –> 00:00:52,020
کنید.
21
00:00:52,020 –> 00:00:54,239
یک مرد عینکی با
22
00:00:54,239 –> 00:00:56,370
موهای نمکی و فلفلی و ریش کوتاه به
23
00:00:56,370 –> 00:00:57,809
شما نزدیک می شود که تا به حال کسی را ندیده اید که شبیه
24
00:00:57,809 –> 00:00:58,559
او باشد قبل از
25
00:00:58,559 –> 00:01:01,559
اینکه خودش را به عنوان بازیکن یک
26
00:01:01,559 –> 00:01:03,239
بازی ماجراجویی فانتزی به نام
27
00:01:03,239 –> 00:01:07,020
Dungeons and Dragons معرفی کند. او به کمک شما نیاز دارد
28
00:01:07,020 –> 00:01:12,090
29
00:01:12,090 –> 00:01:13,920
30
00:01:13,920 –> 00:01:15,630
31
00:01:15,630 –> 00:01:17,700
او میگوید که من برای تهیه و اجرای جلسات D&D رویکردی با مداد و کاغذ در پیش گرفتهام، این بدان معناست که باید
32
00:01:17,700 –> 00:01:19,680
یک ملاقات را بخوانم و تمام
33
00:01:19,680 –> 00:01:22,049
هیولاهایی را که دوست دارم کپی کنم تا بلوکهای آمار
34
00:01:22,049 –> 00:01:23,850
را در یک برخورد کپی کنم. ورق، بنابراین من مجبور نیستم
35
00:01:23,850 –> 00:01:26,100
36
00:01:26,100 –> 00:01:28,680
بعداً آنها را در کتابها جستجو کنم، اما این کار پر زحمت
37
00:01:28,680 –> 00:01:30,110
و زمان بر است و بسیار تکراری است،
38
00:01:30,110 –> 00:01:32,520
قطعاً می دانید که دستم درد
39
00:01:32,520 –> 00:01:35,130
می کند و ساعت ها و ساعت ها طول می کشد و
40
00:01:35,130 –> 00:01:37,049
از کپی کردن همان اجنه یا همان ها خسته می شوید.
41
00:01:37,049 –> 00:01:40,409
اسکلتها بارها و بارها
42
00:01:40,409 –> 00:01:42,150
کار زیادی است، حتی برای ماجراجویی کوتاهی
43
00:01:42,150 –> 00:01:44,520
مانند The Lost که ممکن است باعث توهین شود،
44
00:01:44,520 –> 00:01:47,399
اما قطعاً به یک
45
00:01:47,399 –> 00:01:49,970
کمپین بزرگ در یکی از پشتهای سخت تبدیل نمیشود، به
46
00:01:49,970 –> 00:01:52,409
خصوص اگر یک نوع ماجراجویی sandbox باشد
47
00:01:52,409 –> 00:01:54,750
که در آن شما دارید. بسیاری از
48
00:01:54,750 –> 00:01:56,430
مسائل مربوط به طرح داستان که میتواند
49
00:01:56,430 –> 00:01:58,259
در مسیرهای متعدد به نمایش درآید و بنابراین شما
50
00:01:58,259 –> 00:02:00,000
خیلی چیزهای بیشتری دارید که باید در یک لحظه آماده شوید،
51
00:02:00,000 –> 00:02:01,350
زیرا مطمئن نیستید که
52
00:02:01,350 –> 00:02:04,549
بازیکنان شما به کدام سمت میروند،
53
00:02:04,549 –> 00:02:06,930
ما نیز خستهکننده هستیم. دور و بر
54
00:02:06,930 –> 00:02:09,360
ردیابی نوبت چه کسی است و
55
00:02:09,360 –> 00:02:11,580
چیزهای مختلف چقدر در حال اجرا هستند، بنابراین
56
00:02:11,580 –> 00:02:13,120
مثال اجرای یک برخورد،
57
00:02:13,120 –> 00:02:14,620
همه باید برای
58
00:02:14,620 –> 00:02:16,870
ایجاد نظم نوبتی ابتکار عمل کنند، ممکن است آن
59
00:02:16,870 –> 00:02:18,489
نامها را در یک فهرست شمارهدار کپی کنیم و
60
00:02:18,489 –> 00:02:20,080
نمایشنامه از بالاترین به پایینترین تبدیل شود.
61
00:02:20,080 –> 00:02:21,760
این چرخه دوباره تکرار میشود و
62
00:02:21,760 –> 00:02:22,180
راند راند را فلاپ میکند
63
00:02:22,180 –> 00:02:26,170
تا زمانی که رویارویی به پایان برسد، این
64
00:02:26,170 –> 00:02:27,970
میتواند برای دیامپیام
65
00:02:27,970 –> 00:02:30,819
بسیار سخت باشد
66
00:02:30,819 –> 00:02:33,579
و از دست دادن مسیر نوبت
67
00:02:33,579 –> 00:02:36,190
چه کسی است که من این کار را در پخش زنده انجام دادهام، واقعاً آسان است و همچنین بسیار شرمآور است. و
68
00:02:36,190 –> 00:02:38,290
واقعاً احساس بدی به من می دهد و بنابراین این
69
00:02:38,290 –> 00:02:39,909
فقط شروع است. خیلی چیزها برای ردیابی وجود دارد که
70
00:02:39,909 –> 00:02:42,010
می تواند واقعا خسته کننده باشد. ما در سال 2019 در نقطه ای هستیم
71
00:02:42,010 –> 00:02:43,720
که مداد و کاغذ
72
00:02:43,720 –> 00:02:45,930
خیلی خسته کننده و ناکارآمد شده اند
73
00:02:45,930 –> 00:02:49,060
اکنون در نهایت او می گوید DMV peon حل خواهد کرد
74
00:02:49,060 –> 00:02:50,950
همه مشکلات من
75
00:02:50,950 –> 00:02:52,269
اما نزدیک به دو سال طول کشید تا به
76
00:02:52,269 –> 00:02:53,890
نقطه ای برسند که تازه شروع به
77
00:02:53,890 –> 00:02:55,750
ردیابی مواجهه کرده اند که نیاز من فوری است
78
00:02:55,750 –> 00:02:58,569
و من به آن همه رابط کاربری وب فانتزی نیاز ندارم،
79
00:02:58,569 –> 00:03:00,819
اگرچه D&D Beyond واقعاً عالی است و
80
00:03:00,819 –> 00:03:02,680
من یک طرفدار بزرگ هستم، بنابراین
81
00:03:02,680 –> 00:03:05,170
مشتاق هستم که توسط پسران بزرگ اینجا از کار
82
00:03:05,170 –> 00:03:07,989
بیفتم، شنیدهام که او میگوید
83
00:03:07,989 –> 00:03:09,310
شما تجربهای با
84
00:03:09,310 –> 00:03:13,150
زبان فرقه مار دارید، فکر
85
00:03:13,150 –> 00:03:15,549
میکنم اگر برای بازدید از معبد آنها،
86
00:03:15,549 –> 00:03:17,260
ممکن است مقداری دانش جادویی به ارمغان بیاورید
87
00:03:17,260 –> 00:03:19,299
که بارهای من را آسان کند،
88
00:03:19,299 –> 00:03:19,870
آیا این کار را انجام می دهید
89
00:03:19,870 –> 00:03:28,239
که می گویید کاملاً خوب است، بنابراین در معرض قرار
90
00:03:28,239 –> 00:03:30,010
بگیرید تا مرد یک مستطیل فلزی باریک ارائه دهد
91
00:03:30,010 –> 00:03:31,569
که نشان میوه دهی
92
00:03:31,569 –> 00:03:35,170
صنعتگران کوپرتینویی
93
00:03:35,170 –> 00:03:38,560
را دارد و باز می کند. مانند یک صدف تاشو برای
94
00:03:38,560 –> 00:03:39,970
نشان دادن صفحهای درخشان و کلیدهای بسیار کوچک،
95
00:03:39,970 –> 00:03:42,459
همانطور که دستگاه را در دست میگیرید
96
00:03:42,459 –> 00:03:45,310
، فلاش نور میتابد و شما و پیپ
97
00:03:45,310 –> 00:03:48,310
به تاریکی منتقل میشوید، زیرا
98
00:03:48,310 –> 00:03:49,600
شروع به نگرانی در مورد اینکه
99
00:03:49,600 –> 00:03:51,820
آیا ناگهان توسط یک هولناک خورده خواهید شد.
100
00:03:51,820 –> 00:03:54,970
صداهایی را بشنوید که به معبد ما خوش آمدید صدای cezzah
101
00:03:54,970 –> 00:03:57,640
آن مکان ویژه ای است که در آن
102
00:03:57,640 –> 00:03:59,709
افسون های کد پایتون به
103
00:03:59,709 –> 00:04:02,530
واقعیت تبدیل می شود، ما به شدت متأسفیم از
104
00:04:02,530 –> 00:04:05,319
نبود مهمان نوازی و نور می گوید
105
00:04:05,319 –> 00:04:07,780
صدای دیگری همه مارپرستان
106
00:04:07,780 –> 00:04:09,790
در حال حاضر یک اگر در تاریکی میتوانید مهارت خود را در پنج چالش نشان دهید، بهطوری
107
00:04:09,790 –> 00:04:13,390
که انتظار نداشتیم بازدیدکنندگان به
108
00:04:13,390 –> 00:04:15,250
شما دانشی را که میخواهید به شما بدهند، میگوید:
109
00:04:15,250 –> 00:04:17,890
اگر بتوانید مهارتهای خود را در پنج
110
00:04:17,890 –> 00:04:20,858
چالش در تاریکی نشان دهید، چیزی میشنوید
111
00:04:20,858 –> 00:04:22,300
که به نظر میرسد سرخوردن
112
00:04:22,300 –> 00:04:24,700
پیپ مشعل را روشن میکند و اطراف شما را آشکار میکند
113
00:04:24,700 –> 00:04:26,950
. در اتاق بزرگی که
114
00:04:26,950 –> 00:04:28,630
کمی عریض تر از آن است، با
115
00:04:28,630 –> 00:04:30,130
کف صاف ابسیدین و بدون خروجی قابل مشاهده،
116
00:04:30,130 –> 00:04:32,620
ستون هایی با فاصله یکنواخت در امتداد
117
00:04:32,620 –> 00:04:34,510
هر دو طرف اتاق قرار گرفته اند، شما حدس می زنید که
118
00:04:34,510 –> 00:04:37,300
مجموعاً 80 ستون در مرکز
119
00:04:37,300 –> 00:04:40,810
اتاق و مرکز اتاق وجود دارد. یک کیسه
120
00:04:40,810 –> 00:04:43,240
حاوی قطعات ابزار و یک طومار است که می تواند
121
00:04:43,240 –> 00:04:46,110
مرا بخواند، شما شروع به خواندن و سرهم بندی می کنید،
122
00:04:46,110 –> 00:04:48,550
بنابراین من با
123
00:04:48,550 –> 00:04:50,229
بازی های تخیلی تعاملی مانند سری Zork بزرگ شدم و
124
00:04:50,229 –> 00:04:51,669
در دبیرستان واقعاً در گل و لای بودم، بنابراین یک
125
00:04:51,669 –> 00:04:53,380
برنامه ترمینال برای من مناسب است.
126
00:04:53,380 –> 00:04:55,870
نیاز دارد من اساساً یک جایگزین مانند مفسر پایتون میخواستم،
127
00:04:55,870 –> 00:04:57,430
اما برای اجرای
128
00:04:57,430 –> 00:05:02,229
بازیهای T&E، بنابراین جعبه ابزار سریع
129
00:05:02,229 –> 00:05:03,550
برای این کار عالی است، کتابخانهای برای ایجاد
130
00:05:03,550 –> 00:05:05,410
خط فرمان تعاملی و
131
00:05:05,410 –> 00:05:07,270
برنامههای کاربردی ترمینال در پایتون it su است. تعداد
132
00:05:07,270 –> 00:05:09,280
زیادی ویژگی مانند دریافت و اعتبارسنجی
133
00:05:09,280 –> 00:05:11,530
رنگهای خروجی مدلدار ورودی را
134
00:05:11,530 –> 00:05:14,140
ارائه میکند. پیشنهاد خودکار تکمیل خودکار کلید
135
00:05:14,140 –> 00:05:16,540
ورودی چند خطی را متصل میکند و خیلی چیزهای دیگر، بنابراین
136
00:05:16,540 –> 00:05:18,280
اجازه دهید این کار را شروع کنیم، بنابراین باید
137
00:05:18,280 –> 00:05:21,340
یک روش سریع را از جعبه ابزار سریع وارد کنیم
138
00:05:21,340 –> 00:05:24,460
و همه چیزهایی که باید انجام دهیم. انجام دهید این است که
139
00:05:24,460 –> 00:05:27,250
مقداری ورودی کاربر را بخواهید که ما از آن درخواست می
140
00:05:27,250 –> 00:05:29,650
کنیم رشته ای که در نقل قول وجود دارد،
141
00:05:29,650 –> 00:05:31,270
چیزی است که در ترمینال نمایش داده می شود
142
00:05:31,270 –> 00:05:34,450
و اجازه می دهد آن را بازتاب دهد و اجازه دهید آن را
143
00:05:34,450 –> 00:05:36,970
در یک حلقه بی پایان بپیچانیم تا بتوانیم
144
00:05:36,970 –> 00:05:38,200
آن دستورات را تا زمانی که به پایان برسیم ادامه دهیم. اکنون بازی تمام شد
145
00:05:38,200 –> 00:05:39,789
، راههای زیادی وجود دارد که میتوانید درخواستها را
146
00:05:39,789 –> 00:05:41,320
سفارشی کنید، اما این بدان معناست
147
00:05:41,320 –> 00:05:43,060
که آرگومانهای یکسان را
148
00:05:43,060 –> 00:05:45,039
هر بار تکرار میکنیم و ممکن است در
149
00:05:45,039 –> 00:05:46,780
مکانهای بیشتری در برنامهمان به غیر از
150
00:05:46,780 –> 00:05:47,599
این، ورودی بخواهیم،
151
00:05:47,599 –> 00:05:49,610
براین در عوض میتوانیم از یک جلسه سریع استفاده کن
152
00:05:49,610 –> 00:05:51,560
م. فقط روش prompt را با
153
00:05:51,560 –> 00:05:53,360
وارد کردن جلسات اعلان جایگزین کنید.
154
00:05:53,360 –> 00:05:56,000
155
00:05:56,000 –> 00:05:58,669
156
00:05:58,669 –> 00:06:00,770
157
00:06:00,770 –> 00:06:02,360
e برای ارسال هر آرگومان دیگری
158
00:06:02,360 –> 00:06:06,710
به آن، کف Obsidian
159
00:06:06,710 –> 00:06:08,930
با کلمات و نمادهایی که روی آن ظاهر میشوند شروع به درخشش میکند
160
00:06:08,930 –> 00:06:13,659
و به این شکل به نظر میرسد، بنابراین میتوانیم آن را ببینیم
161
00:06:13,659 –> 00:06:16,729
که متن را دریافت میکند و بازتاب میدهد، خوب و
162
00:06:16,729 –> 00:06:19,460
ساده است، زیرا ما یک
163
00:06:19,460 –> 00:06:21,409
جلسه فوری داریم که میتوانیم داشته باشیم. این مواردی را پیشنهاد می کند
164
00:06:21,409 –> 00:06:22,789
که قبلاً وارد کرده ایم در حالی که
165
00:06:22,789 –> 00:06:27,009
شروع به تایپ می کنیم، بنابراین بیایید ببینیم چه کاری انجام می
166
00:06:27,250 –> 00:06:29,629
دهد، اکنون می توانید مشاهده کنید که برای آن
167
00:06:29,629 –> 00:06:32,030
چیز خاکستری که از
168
00:06:32,030 –> 00:06:34,580
تاریخچه ما آمده است انجام می دهد، همچنین می توانیم
169
00:06:34,580 –> 00:06:36,889
پیشنهاد و تکمیل متن را براساس
170
00:06:36,889 –> 00:06:39,199
مجموعه ای تنظیم کنیم. از کلمات شناخته شده استفاده کنیم تا بتوانیم از یک کلمه
171
00:06:39,199 –> 00:06:40,430
تکمیل کننده استفاده کنیم که چیزی است که
172
00:06:40,430 –> 00:06:41,210
از جعبه خارج می شود
173
00:06:41,210 –> 00:06:43,069
به آن کلماتی بدهیم که احتمالاً
174
00:06:43,069 –> 00:06:47,169
آن کلمه تکمیل کننده را تایپ کرده و می چرخانند و
175
00:06:47,169 –> 00:06:49,520
آن را به جلسه اعلان ارسال می کنیم و
176
00:06:49,520 –> 00:06:53,990
وقتی به آن نگاه می کنیم که چه کار می کند. می توانید
177
00:06:53,990 –> 00:06:55,849
ببینید که شروع به ارائه منوی انتخاب می کند
178
00:06:55,849 –> 00:06:57,199
و می توانید با
179
00:06:57,199 –> 00:06:59,000
صفحه کلید آن را پیمایش کنید یا با تایپ Ok شروع به محدود
180
00:06:59,000 –> 00:07:02,630
کردن آن ها می کند، بنابراین یک کار خوب
181
00:07:02,630 –> 00:07:04,250
که ممکن است بخواهیم انجام دهیم این است
182
00:07:04,250 –> 00:07:06,560
که یک نوار ابزار پایین را نیز به برنامه های خود اضافه کنیم.
183
00:07:06,560 –> 00:07:09,050
ما صفحهای داریم که
184
00:07:09,050 –> 00:07:10,400
زیباست و به این دلیل که کمی
185
00:07:10,400 –> 00:07:11,960
صیقلیتر از تایپ کردن در یک
186
00:07:11,960 –> 00:07:14,330
پنجره خالی ترمینال به نظر میرسد، بنابراین میتوانیم
187
00:07:14,330 –> 00:07:16,729
نوار ابزار پایینی را فراخوانی تابع ایجاد کنیم و آن را
188
00:07:16,729 –> 00:07:18,800
به جلسه جلو منتقل میکنیم زیرا
189
00:07:18,800 –> 00:07:21,620
نوار ابزار پایین با عملکرد ما برابر است. و سپس
190
00:07:21,620 –> 00:07:23,690
شروع به نمایش هر متنی میکند که
191
00:07:23,690 –> 00:07:24,889
میخواستیم داشته باشیم، بنابراین اکنون
192
00:07:24,889 –> 00:07:26,539
سرنخ خوبی داریم که چگونه میتوانیم از این وضعیت خارج
193
00:07:26,539 –> 00:07:31,580
شویم، اگر میخواهیم از آن خارج شویم، میتوانیم نوار ابزار پایینی خود را نیز برداریم
194
00:07:31,580 –> 00:07:32,960
و به جای برگرداندن
195
00:07:32,960 –> 00:07:34,849
یک رشته، میتوانیم آن را تغییر دهیم.
196
00:07:34,849 –> 00:07:37,069
لیستی از تاپل ها را برگردانید اولین عنصر در آن
197
00:07:37,069 –> 00:07:39,349
تاپل یک ویژگی کلاس است
198
00:07:39,349 –> 00:07:41,360
که می توانیم از آن برای استایل دادن به این نوار ابزار استفاده کنیم
199
00:07:41,360 –> 00:07:44,779
و سپس می توانیم متن خود را دوباره
200
00:07:44,779 –> 00:07:46,940
به آن اضافه کنیم تا زیبا شود،
201
00:07:46,940 –> 00:07:49,759
کلاس style make a style را وارد می کنیم. با استفاده
202
00:07:49,759 –> 00:07:51,830
از متد from dict آن را ارسال کنید و
203
00:07:51,830 –> 00:07:55,099
یک رشته مانند CSS را ارسال کنید که
204
00:07:55,099 –> 00:07:56,870
نام کلاس و رنگ آمیزی
205
00:07:56,870 –> 00:07:58,849
را که قرار است اعمال کنیم را مشخص می کند و سپس آن
206
00:07:58,849 –> 00:08:00,370
را به جلسه prompt ارسال
207
00:08:00,370 –> 00:08:01,780
می کنیم و به نظر می رسد و اکنون
208
00:08:01,780 –> 00:08:03,910
مقداری به خوبی داریم. متن استایل شده و ما همچنین
209
00:08:03,910 –> 00:08:06,130
رنگ پسزمینه آن
210
00:08:06,130 –> 00:08:12,010
نوار ابله پایینی را تغییر دادهایم، بنابراین با تکمیل این
211
00:08:12,010 –> 00:08:14,080
کلمات، بخشی از دیوار سنگی به سمت
212
00:08:14,080 –> 00:08:17,590
غرب باز میشود و گذرگاهی را نشان میدهد
213
00:08:17,590 –> 00:08:20,530
که به سمت شمال خم میشود و شما ناگهان
214
00:08:20,530 –> 00:08:22,930
به داخل تونل و سپس کف میروید.
215
00:08:22,930 –> 00:08:25,300
شما را از طریق
216
00:08:25,300 –> 00:08:27,400
لوله پیچ در پیچی که شما را در یک
217
00:08:27,400 –> 00:08:30,160
اتاق دایرهای
218
00:08:30,160 –> 00:08:32,500
قرار میدهد به فاصله حدود 40 فوت قرار میدهد که در
219
00:08:32,500 –> 00:08:35,349
دیوارهای سنگی صاف محصور شدهاند، همانطور که اتاق را مطالعه
220
00:08:35,349 –> 00:08:38,020
میکنید، صدای کلیک از
221
00:08:38,020 –> 00:08:40,539
کف میشنوید و یک صفحه سنگی از
222
00:08:40,539 –> 00:08:41,830
پشت به پایین میلغزد. راه را که رسیدی مسدود می
223
00:08:41,830 –> 00:08:43,960
کنی، صدای سنگ را
224
00:08:43,960 –> 00:08:46,000
در برابر چرخ دنده های سنگی می شنوی که در حال حرکت هستند،
225
00:08:46,000 –> 00:08:47,740
سقف به آرامی شروع به
226
00:08:47,740 –> 00:08:50,860
پایین آمدن می کند و بر تو له می شود و پیپ
227
00:08:50,860 –> 00:08:52,150
شروع به کشیدن اهرم ها می کند، اما
228
00:08:52,150 –> 00:08:54,700
اگر فقط دو تا دیگر داشته باشیم هیچ تاثیری ندارند.
229
00:08:54,700 –> 00:08:55,930
از ما شما می گویید شرط می بندم که باید هر
230
00:08:55,930 –> 00:08:56,860
چهار اهرم را به یکباره
231
00:08:56,860 –> 00:08:59,140
بکشیم دست پیپ به داخل کیسه
232
00:08:59,140 –> 00:09:03,010
انبار آنها و جمع کننده های تامیل را بیرون می کشد
233
00:09:03,010 –> 00:09:07,779
و روی آنها کلیک کنید تا به آنها کمک کند بگویند بنابراین
234
00:09:07,779 –> 00:09:10,180
تامیل می شود تام واضح است. زبان nimal
235
00:09:10,180 –> 00:09:12,279
این یک زبان سریالسازی داده است
236
00:09:12,279 –> 00:09:14,080
که برای فایلهای پیکربندی حداقلی با
237
00:09:14,080 –> 00:09:16,480
معنایی واضح طراحی شده است و جایگزین خوبی
238
00:09:16,480 –> 00:09:18,760
برای Yama در Jason است و
239
00:09:18,760 –> 00:09:20,620
به ما امکان میدهد چیزها را در دادهها بدون داشتن
240
00:09:20,620 –> 00:09:22,000
کد سخت در برنامه خود پیدا کنیم و
241
00:09:22,000 –> 00:09:23,980
چون متن ساده است میتوانیم آن را نگه داریم.
242
00:09:23,980 –> 00:09:25,630
و ما آن را تبدیل کنیم و میتوانیم
243
00:09:25,630 –> 00:09:27,820
آن را شاخهبندی کنیم که
244
00:09:27,820 –> 00:09:29,709
بعداً زمانی که میخواهیم
245
00:09:29,709 –> 00:09:32,260
ماجراجویی خود را با مهمانی که با آن کار میکنیم سفارشی کنیم و تنظیم کنیم، بسیار مفید خواهد بود.
246
00:09:32,260 –> 00:09:34,330
247
00:09:34,330 –> 00:09:36,190
248
00:09:36,190 –> 00:09:38,200
یک استاد سیاه چال باید
249
00:09:38,200 –> 00:09:40,810
در مورد شخصیتی بداند که او نامی دارد،
250
00:09:40,810 –> 00:09:43,180
او دارای یک ویژگی است، او دارای یک
251
00:09:43,180 –> 00:09:45,070
کلاس کاراکتر یک سطح است و
252
00:09:45,070 –> 00:09:47,620
وقتی تجزیه می
253
00:09:47,620 –> 00:09:49,690
کنیم که یک فرهنگ لغت پایتون به نظر می رسد
254
00:09:49,690 –> 00:09:50,230
به این شکل است،
255
00:09:50,230 –> 00:09:51,730
بنابراین می توانید اینجا ببینید که متن
256
00:09:51,730 –> 00:09:54,580
بین آن پرانتزها مانند پرانتزهای مربع
257
00:09:54,580 –> 00:09:57,790
آن بالا به یک کلید در آن فرهنگ لغت تبدیل می شود
258
00:09:57,790 –> 00:10:00,160
و جفت های مقدار نامی که
259
00:10:00,160 –> 00:10:01,990
در زیر آن قرار دارند به محتویات
260
00:10:01,990 –> 00:10:03,820
آن فرهنگ لغت تبدیل می شوند که به خوبی آن را تودرتو می کنند. در
261
00:10:03,820 –> 00:10:05,620
آنجا میتوانید با استفاده از عملگر نقطه، یک فرهنگ لغت تودرتوی اضافی بسازید،
262
00:10:05,620 –> 00:10:07,810
263
00:10:07,810 –> 00:10:10,990
بنابراین فرهنگ لغت سرشماری را از فرهنگ لغت سریال آویزان میکنیم،
264
00:10:10,990 –> 00:10:13,960
265
00:10:13,960 –> 00:10:15,970
بنابراین در اینجا مثال درگیرتر این
266
00:10:15,970 –> 00:10:17,770
است که برخی از نکات برجسته آن را
267
00:10:17,770 –> 00:10:19,510
نشان
268
00:10:19,510 –> 00:10:20,740
میدهد. چیزی را که باید
269
00:10:20,740 –> 00:10:23,470
با دست کپی کنم، فقط یک بار باید آن را تایپ
270
00:10:23,470 –> 00:10:26,470
کنم تا چیزهایی مانند قدرت و
271
00:10:26,470 –> 00:10:28,839
مهارت آن، نکاتی درباره آن مهارت
272
00:10:28,839 –> 00:10:30,730
داشته باشد، مانند
273
00:10:30,730 –> 00:10:32,950
توانایی فرار زیرک یا Scimitar
274
00:10:32,950 –> 00:10:35,620
که ممکن است با شما نیز حمله کند.
275
00:10:35,620 –> 00:10:37,300
رشتههای چند خطی سهگانه جالبی را که دقیقاً مانند پایتون نقلقول شده است، بررسی کنید
276
00:10:37,300 –> 00:10:39,190
، بنابراین این
277
00:10:39,190 –> 00:10:40,899
دلیل دیگری است که من عاشق تامیل هستم،
278
00:10:40,899 –> 00:10:43,839
درست شبیه پایتون به نظر میرسد و پس از آن
279
00:10:43,839 –> 00:10:46,089
یک پیروزی بزرگ برای آمادهسازی وقتی
280
00:10:46,089 –> 00:10:48,970
که هیولا داریم، میتوانیم آنها را بهصورت
281
00:10:48,970 –> 00:10:51,010
گروهی در برخورد بسازیم، به دست میآید. یک رویارویی
282
00:10:51,010 –> 00:10:53,230
ممکن است یک نام داشته باشد، یک مکان، برخی یادداشتها
283
00:10:53,230 –> 00:10:55,149
و آن دسته از
284
00:10:55,149 –> 00:10:57,010
هیولاهایی که حضور خواهند داشت، دیگر از این
285
00:10:57,010 –> 00:10:59,220
چیزها کپی نمیکنند و در هر صفحه تک تک آنها
286
00:10:59,220 –> 00:11:02,470
بسیار عالی است. بنابراین اکنون
287
00:11:02,470 –> 00:11:04,029
تعریف آن دادهها و آوردن آنها به
288
00:11:04,029 –> 00:11:05,529
پایتون آسان است، خوب است که چند
289
00:11:05,529 –> 00:11:07,450
مدل مدل مناسب برای قرار دادن آنها در آنها داشته باشیم و
290
00:11:07,450 –> 00:11:09,880
اینجاست که جمعکنندهها وارد جمعکنندهها میشوند، یک
291
00:11:09,880 –> 00:11:11,230
کتابخانه عالی است که
292
00:11:11,230 –> 00:11:13,930
ساخت کلاسها را بدون دستهای واقعا آسان میکند. از
293
00:11:13,930 –> 00:11:15,580
boilerplate که ما را از
294
00:11:15,580 –> 00:11:17,860
روشهای بیمعنا و NIT که
295
00:11:17,860 –> 00:11:20,260
فقط آرگومانها را میگیرند و آنها را بهعنوان ویژگی در جمعکنندههای آبجکت ذخیره میکنند، در امان
296
00:11:20,260 –> 00:11:22,930
میگذارد،
297
00:11:22,930 –> 00:11:24,459
زمانی عالی است که میخواهید یک کلاس را تاریخگذاری کنید، اما
298
00:11:24,459 –> 00:11:26,140
کلاس دادهای که کارهای کمی بیشتر
299
00:11:26,140 –> 00:11:28,930
انجام میدهد و سینتکس حداقلی بیشتری دارد.
300
00:11:28,930 –> 00:11:30,550
که میتوانید از نحو پرمخاطبتر استفاده کنید
301
00:11:30,550 –> 00:11:33,160
و با عرض پوزش، دومی را ترجیح میدهم،
302
00:11:33,160 –> 00:11:34,570
زیرا ظاهراً حس شوخ طبعی ندارم،
303
00:11:34,570 –> 00:11:38,830
بنابراین جمعکنندهها را وارد میکنیم و در
304
00:11:38,830 –> 00:11:41,470
سمت راست از کتابخانه
305
00:11:41,470 –> 00:11:43,360
جمعکننده، دکوراتور جمعکننده را در
306
00:11:43,360 –> 00:11:45,940
کلاس کاراکتر تعریف میکنیم. دسته ای از ویژگی ها
307
00:11:45,940 –> 00:11:48,400
را به آنها بدهید و همان پیش فرض هایی را به آنها بدهید که می توانیم
308
00:11:48,400 –> 00:11:51,550
رشته ها یا اعداد صحیح یا هر چیز دیگری را داشته باشیم،
309
00:11:51,550 –> 00:11:53,740
اما اگر پیش فرض یکی از آن
310
00:11:53,740 –> 00:11:55,060
ویژگی ها یک چیز قابل تغییر
311
00:11:55,060 –> 00:11:56,829
مانند فرهنگ لغت باشد، ما می خواهیم بگوییم. ng
312
00:11:56,829 –> 00:11:58,480
باید از یک تابع کارخانه استفاده کنیم تا
313
00:11:58,480 –> 00:12:00,430
مطمئن شویم که هر بار یک دیکشنری تازه دریافت میکنیم،
314
00:12:00,430 –> 00:12:03,160
در غیر این صورت هر کاراکتر
315
00:12:03,160 –> 00:12:05,680
یک فرهنگ لغت یکسان را به اشتراک میگذارد
316
00:12:05,680 –> 00:12:07,600
و ما نمیخواهیم که
317
00:12:07,600 –> 00:12:09,040
ویژگیهای افراد
318
00:12:09,040 –> 00:12:11,440
بین افراد مختلف به بیرون و عقب نشت کند. کاراکترها، بنابراین در
319
00:12:11,440 –> 00:12:13,450
این مورد ما از یک فاکتور جمع کننده استفاده می کنیم،
320
00:12:13,450 –> 00:12:15,040
ببخشید که یک شی کارخانه ای که دوست دارم آن را
321
00:12:15,040 –> 00:12:16,480
کارخانه جمع کننده بنامم، بنابراین به نظر می رسد دقیقاً مانند
322
00:12:16,480 –> 00:12:18,520
آن ویژگی های دیگر باشد که شما یک
323
00:12:18,520 –> 00:12:20,560
callable را به آن منتقل می کنید تا بداند چگونه
324
00:12:20,560 –> 00:12:24,220
پیش فرض شما را کاملاً پاک کند.
325
00:12:24,220 –> 00:12:25,690
بیایید همه اینها را سیمکشی کنیم، کتابخانه تامیل را وارد میکند
326
00:12:25,690 –> 00:12:28,450
فایل ما را باز میکند
327
00:12:28,450 –> 00:12:30,190
یا خواندن با همه کاراکترهای حزب ما
328
00:12:30,190 –> 00:12:33,250
در آن، آنها را همانطور
329
00:12:33,250 –> 00:12:35,290
که قبلاً با بارگذاری نقطه تامیل دیدیم بارگیری میکند، به طوری
330
00:12:35,290 –> 00:12:36,370
که آن را در یک فرهنگ لغت پایتون تجزیه میکند
331
00:12:36,370 –> 00:12:38,890
و سپس از یک فرهنگ لغت استفاده میکند.
332
00:12:38,890 –> 00:12:41,740
ما میتوانیم یک فرهنگ لغت
333
00:12:41,740 –> 00:12:43,720
از اشیاء
334
00:12:43,720 –> 00:12:46,000
کاراکتر به نام شخصیت بسازیم
335
00:12:46,000 –> 00:12:47,770
تا بعداً بتوانیم آنها را به راحتی پیدا کنیم، بنابراین جستجوی آن بسیار آسانتر است
336
00:12:47,770 –> 00:12:50,410
337
00:12:50,410 –> 00:12:52,120
.
338
00:12:52,120 –> 00:12:53,920
تمام جفتهای ارزش نام را از دادههای تامیل خود
339
00:12:53,920 –> 00:12:56,260
به کاراکتر با استفاده از عملگر ستاره منتقل میکنیم
340
00:12:56,260 –> 00:12:58,690
و جمعکنندهها
341
00:12:58,690 –> 00:13:03,130
از بقیه آنها مراقبت میکنند، این تقریباً مانند جادو است، بنابراین
342
00:13:03,130 –> 00:13:05,170
ممکن است بخواهیم بدانیم
343
00:13:05,170 –> 00:13:06,790
فایل حزب ما از کجا میآید یا بتوانیم
344
00:13:06,790 –> 00:13:08,350
از آن استفاده کنیم. موارد مختلف در زمانهای مختلف، بنابراین
345
00:13:08,350 –> 00:13:10,450
کلیک یک کتابخانه واقعاً مفید است برای
346
00:13:10,450 –> 00:13:12,670
این کلیک به ما کمک میکند تا
347
00:13:12,670 –> 00:13:14,710
رابطهای خط فرمان زیبا بنویسیم
348
00:13:14,710 –> 00:13:16,840
، سیمکشی
349
00:13:16,840 –> 00:13:19,000
پارامترهای با رفتار خوب را
350
00:13:19,000 –> 00:13:21,220
بسیار آسان میکند و خروجی بسیار مفیدی را ایجاد میکند، همچنین در گفتگوهای دیگر به خوبی پوشش داده میشود.
351
00:13:21,220 –> 00:13:22,840
برو یکی از آنها را بررسی کن،
352
00:13:22,840 –> 00:13:24,370
من
353
00:13:24,370 –> 00:13:27,130
امروز وارد جزئیات زیادی نمیشوم، اما بیایید به
354
00:13:27,130 –> 00:13:29,350
حلقه اعلانمان بپردازیم و آن را به
355
00:13:29,350 –> 00:13:30,760
تابعی تبدیل کنیم که برنامه ما
356
00:13:30,760 –> 00:13:33,640
هنگام راهاندازی آن را فراخوانی میکند، سپس کلیک و وارد میکنیم.
357
00:13:33,640 –> 00:13:36,220
ما دستور کلیک را
358
00:13:36,220 –> 00:13:37,900
روی تابع حلقه اصلی اعمال
359
00:13:37,900 –> 00:13:39,880
می کنیم تا کلیک یک
360
00:13:39,880 –> 00:13:42,850
نقطه ورود به برنامه ما داشته باشد، می توانیم
361
00:13:42,850 –> 00:13:44,620
با استفاده از دکوراتور گزینه کلیک گزینه هایی را به برنامه خود اضافه کنیم
362
00:13:44,620 –> 00:13:47,050
و
363
00:13:47,050 –> 00:13:49,360
متن راهنما یا پیش فرض را اضافه کنیم. s و انواع
364
00:13:49,360 –> 00:13:53,380
چیزهای سرگرم کننده دیگر و به طور جادویی همانطور که آن
365
00:13:53,380 –> 00:13:53,920
گزینه را اضافه می کنید،
366
00:13:53,920 –> 00:13:55,930
شروع به دریافت آرگومان ها به
367
00:13:55,930 –> 00:13:58,390
آن تابع می کنید، بنابراین همانطور که ما
368
00:13:58,390 –> 00:14:00,490
آرگومان حزب را می گیریم، یک پارامتر party
369
00:14:00,490 –> 00:14:03,070
در حلقه اصلی خواهیم داشت، بنابراین ممکن است
370
00:14:03,070 –> 00:14:05,080
بخواهید آن را ذخیره کنید. آن مقدار را در برخی
371
00:14:05,080 –> 00:14:06,400
تنظیمات قرار دهید تا بتوانیم به خاطر بسپاریم که
372
00:14:06,400 –> 00:14:06,940
برای بعداً
373
00:14:06,940 –> 00:14:09,130
و سپس اگر یکی از
374
00:14:09,130 –> 00:14:11,500
آنها را مشخص کردهایم راهبه خواهد بود.
375
00:14:11,500 –> 00:14:13,780
376
00:14:13,780 –> 00:14:16,510
میخواهید گزینههای بیشتری اضافه
377
00:14:16,510 –> 00:14:19,150
کنید، فقط تزئینکنندههای گزینه نقطه کلیک بیشتری اضافه کنید،
378
00:14:19,150 –> 00:14:22,240
بنابراین در این مورد،
379
00:14:22,240 –> 00:14:24,250
ما مجموعه هیولاهایمان را
380
00:14:24,250 –> 00:14:25,300
از کجا پیدا میکنیم تا از جایی که مجموعه
381
00:14:25,300 –> 00:14:27,520
برخوردهایمان را پیدا میکنیم برای ترسیم از کجا پیدا میکنیم، اما
382
00:14:27,520 –> 00:14:29,820
اجازه دهید مثال سادهتری را در
383
00:14:29,820 –> 00:14:31,630
نظر بگیریم. ما فقط
384
00:14:31,630 –> 00:14:35,500
نگاه میکردیم ببینیم چه شکلی است، بنابراین در اینجا
385
00:14:35,500 –> 00:14:37,240
میتوانیم ببینیم که این همان چیزی است که پائولو فیلهو ما
386
00:14:37,240 –> 00:14:39,700
میگوید و همانطور که مثال خود را به
387
00:14:39,700 –> 00:14:42,280
خوبی شروع میکنیم، میتوانیم مشاهده کنیم که متن راهنما اتفاق میافتد
388
00:14:42,280 –> 00:14:46,570
و ما برخی از کاراکترها را بارگذاری کردهایم.
389
00:14:46,570 –> 00:14:51,670
این
390
00:14:51,670 –> 00:14:54,280
کلمات پایتون را بگویید طلسم دوستان ما
391
00:14:54,280 –> 00:14:56,260
سریال جن رنجر لندر جنگنده انسانی
392
00:14:56,260 –> 00:14:58,600
و پیپ که از قبل
393
00:14:58,600 –> 00:15:00,700
اینجا در اتاق است با ما
394
00:15:00,700 –> 00:15:02,590
به سرعت می خزیم تا از وزن خرد کننده ای
395
00:15:02,590 –> 00:15:04,960
که روی شما فرود می آید
396
00:15:04,960 –> 00:15:07,180
جلوگیری کنیم.
397
00:15:07,180 –> 00:15:10,390
درها
398
00:15:10,390 –> 00:15:13,720
کشویی باز می شوند و خروجی ها به سمت
399
00:15:13,720 –> 00:15:16,390
شمال غرب و جنوب به شمال و
400
00:15:16,390 –> 00:15:18,790
غرب راه پله ها به پایین و به سمت جنوب
401
00:15:18,790 –> 00:15:21,880
منتهی می شود از کدام طرف می خواهیم به
402
00:15:21,880 –> 00:15:26,410
سمت جنوب برویم شما صدای جناس
403
00:15:26,410 –> 00:15:29,620
به سمت شمال می شنوید نه خوب ما به شمال میروی، لذتبخش است که دوستش
404
00:15:29,620 –> 00:15:31,500
خواهی داشت،
405
00:15:31,500 –> 00:15:34,180
بنابراین از پلهها پایین میروی، منحنیهای گذرگاه که
406
00:15:34,180 –> 00:15:35,530
بهشدت تونلهای غربی و شمالی را به
407
00:15:35,530 –> 00:15:37,240
دنبال آن تونل به سمت
408
00:15:37,240 –> 00:15:38,890
شرق وصل میکنند، پلههایی را پیدا میکنی که با
409
00:15:38,890 –> 00:15:40,420
شیب تند فرود میآیند تا
410
00:15:40,420 –> 00:15:42,700
بههم ریختهای از تارهای عنکبوت ضخیم که برخی از آنها به نظر می رسد که
411
00:15:42,700 –> 00:15:44,800
بقایای ماجراجویان نگون بخت هنوز
412
00:15:44,800 –> 00:15:47,620
در آنها گیر افتاده است عنکبوت های غول پیکر می گوید متاسفم
413
00:15:47,620 –> 00:15:49,390
الله رنجر جانم را در آن به خطر می اندازم
414
00:15:49,390 –> 00:15:51,970
بیایید برگردیم می گوید پیپ ما
415
00:15:51,970 –> 00:15:56,740
برای توسعه وب وقت نداریم Lander و t
416
00:15:56,740 –> 00:15:57,760
بقیه حضار
417
00:15:57,760 –> 00:16:01,540
با نارضایتی ناله میکنند، بنابراین به سمت پلههای جنوبی
418
00:16:01,540 –> 00:16:04,210
، گذرگاه را به سمت غرب میپیچید
419
00:16:04,210 –> 00:16:06,880
و شما از پلههای دیگر بالا میروید تا وارد
420
00:16:06,880 –> 00:16:09,610
یک اتاق بزرگ عمدتاً مربعی با
421
00:16:09,610 –> 00:16:12,190
دیواری با انحنای ملایم به سمت ستونهای ضخیم غربی
422
00:16:12,190 –> 00:16:14,350
در امتداد دیوارهای شمالی و جنوبی شوید.
423
00:16:14,350 –> 00:16:16,420
تا سقف قوسی در
424
00:16:16,420 –> 00:16:18,640
وسط اتاق یک گودال سنگی بزرگ پر
425
00:16:18,640 –> 00:16:22,180
از مارهای چروکیده کوچک وجود دارد، یک در سنگی
426
00:16:22,180 –> 00:16:24,880
به سمت شرق با یک سوراخ کلید بزرگ
427
00:16:24,880 –> 00:16:29,500
که قفل شده است.
428
00:16:29,500 –> 00:16:32,110
429
00:16:32,110 –> 00:16:34,990
مارها
430
00:16:34,990 –> 00:16:37,710
و آنها تبدیل به ابزار شما خواهند شد،
431
00:16:37,710 –> 00:16:38,860
432
00:16:38,860 –> 00:16:40,720
پس بیایید برنامه ما را وادار به انجام
433
00:16:40,720 –> 00:16:42,970
کاری کنیم تا چیزهای واقعاً اصلی
434
00:16:42,970 –> 00:16:44,920
در Dungeons & Dragons، تاس انداختن
435
00:16:44,920 –> 00:16:48,010
و پیگیری نوبت به چه کسی است، بنابراین به
436
00:16:48,010 –> 00:16:50,890
او اجازه می دهد تاس انداختن تاس خوب باشد،
437
00:16:50,890 –> 00:16:53,440
بنابراین این عبارات عجیب و غریب به ما بگویید چگونه
438
00:16:53,440 –> 00:16:55,270
در Dungeons and Dragons تاس بیندازیم،
439
00:16:55,270 –> 00:16:55,660
440
00:16:55,660 –> 00:16:57,790
عدد اول به ما می گوید که چه تعداد از یک رژیم غذایی را باید
441
00:16:57,790 –> 00:17:00,850
بریزیم، بنابراین یک یا دو سه یا یک در اینجا در
442
00:17:00,850 –> 00:17:03,880
این مثال و D هر چیزی که می گوید
443
00:17:03,880 –> 00:17:05,680
شکل قالبی که قرار است پرتاب کنیم
444
00:17:05,680 –> 00:17:07,569
چند ضلع دارد، این تاسهای چند وجهی هستند که
445
00:17:07,569 –> 00:17:09,160
برخی ممکن است چهار
446
00:17:09,160 –> 00:17:12,060
ضلعی یا شش ضلعی یا هشت ضلعی داشته باشند
447
00:17:12,060 –> 00:17:14,740
و ممکن است پس از جمعبندی همه چیز، مقداری مثبت یا منفی داشته باشیم تا
448
00:17:14,740 –> 00:17:16,270
نتیجه را تنظیم کنیم.
449
00:17:16,270 –> 00:17:19,480
450
00:17:19,480 –> 00:17:20,890
که مثل سه تاس چهار بعلاوه
451
00:17:20,890 –> 00:17:22,390
سه ریختهایم، سه تاس چهار طرفه میریزیم
452
00:17:22,390 –> 00:17:24,880
و سه تاس به آن اضافه میکنیم، بنابراین بیایید
453
00:17:24,880 –> 00:17:26,920
دستوری بسازیم که بتواند تاس را به خوبی بیاندازد.
454
00:17:26,920 –> 00:17:28,390
تصادفی به طوری که ما
455
00:17:28,390 –> 00:17:31,060
بتوانیم تعدادی اعداد تصادفی تولید
456
00:17:31,060 –> 00:17:32,380
کنیم، تابعی ایجاد می کند که پارامترهای تاسی را
457
00:17:32,380 –> 00:17:35,500
که در شروع نگاه کردیم با
458
00:17:35,500 –> 00:17:39,280
یک مکان خوب برای شروع صفر می گیرد، هر
459
00:17:39,280 –> 00:17:41,860
چند بار که به ما گفته شده است، عدد تصادفی ما را دریافت کرده
460
00:17:41,860 –> 00:17:44,080
و به آن اضافه می کنیم.
461
00:17:44,080 –> 00:17:45,580
نتیجه بین 1 و تعداد
462
00:17:45,580 –> 00:17:49,330
اضلاع ما قرار می گیرد و سپس آن را
463
00:17:49,330 –> 00:17:52,390
به اضافه اصلاح کننده برمی گرداند یا اگر واقعاً
464
00:17:52,390 –> 00:17:53,800
به کد گلف علاقه دارید می توانید این را
465
00:17:53,800 –> 00:17:56,700
یک خطی کنید اما ممکن است چندان واضح نباشد که
466
00:17:56,700 –> 00:17:59,440
این یک نوع سرگرم کننده بود. برای انجام دادن اما من نمی
467
00:17:59,440 –> 00:18:01,560
دانم که همیشه آن را توصیه می کنم
468
00:18:01,560 –> 00:18:04,270
اما ما واقعاً میخواهیم یکی از این
469
00:18:04,270 –> 00:18:06,850
عبارات را یک رشته به یک
470
00:18:06,850 –> 00:18:09,730
عدد تبدیل کنیم، به این معنی که زمان یک
471
00:18:09,730 –> 00:18:12,430
عبارت منظم است، بنابراین این
472
00:18:12,430 –> 00:18:16,290
عبارت منظم سعی میکند یک رشته را به
473
00:18:16,290 –> 00:18:19,780
چند تاس تجزیه کند که ما میخواهیم
474
00:18:19,780 –> 00:18:23,380
چند ضلع پرتاب کنیم. و اینکه آیا
475
00:18:23,380 –> 00:18:25,990
ما نیاز به اضافه کردن یا کم کردن چیزی
476
00:18:25,990 –> 00:18:27,730
از کل داشته باشیم، از آن پرانتزها برای
477
00:18:27,730 –> 00:18:28,930
جداسازی گروه هایی استفاده می کنیم که قرار است بعداً آنها را به
478
00:18:28,930 –> 00:18:31,000
خاطر بسپاریم، ما
479
00:18:31,000 –> 00:18:32,980
مثبت را در آخرین گروه نمی خواهیم زیرا
480
00:18:32,980 –> 00:18:34,810
وقتی من می خوابم خلسه نمی کند. ما واقعاً می
481
00:18:34,810 –> 00:18:36,730
خواهیم – اگر وجود دارد، به همین دلیل است که
482
00:18:36,730 –> 00:18:39,730
در داخل والدین قرار دارد، اکنون
483
00:18:39,730 –> 00:18:41,500
تابع جدید ما یک رشته عبارت تاس را می
484
00:18:41,500 –> 00:18:44,200
گیرد و سعی می کند آن را با آن عبارت معمولی مطابقت دهد،
485
00:18:44,200 –> 00:18:46,480
اکنون این
486
00:18:46,480 –> 00:18:48,400
مکان واقعاً عالی برای یک اپراتور والروس است.
487
00:18:48,400 –> 00:18:52,210
من واقعاً مشتاقانه منتظر 3.8 هستم. من
488
00:18:52,210 –> 00:18:55,570
آن را بسیار دوست دارم که یک عملگر walrus است و اگر
489
00:18:55,570 –> 00:18:57,850
مطابقت داشته باشیم، میتوانیم آن
490
00:18:57,850 –> 00:18:59,230
پارامترهای کلیدی را از گروههایی که
491
00:18:59,230 –> 00:19:02,050
گرفتهایم بیرون بیاوریم و آنها را به intz تبدیل
492
00:19:02,050 –> 00:19:03,430
کنیم تا بتوانیم با آنها ریاضیات انجام دهیم و
493
00:19:03,430 –> 00:19:05,680
سپس تمام آنچه ما نیاز داریم برای انجام این کار این است که تابع تاس ریختن دیگر خود را فراخوانی کنیم
494
00:19:05,680 –> 00:19:07,840
تا کار را انجام دهیم و
495
00:19:07,840 –> 00:19:09,220
نتیجه را برگردانیم،
496
00:19:09,220 –> 00:19:11,500
بنابراین اکنون باید حلقه اعلان خود را به روز کنیم
497
00:19:11,500 –> 00:19:14,020
تا انجام دهیم تاس پرتاب
498
00:19:14,020 –> 00:19:16,750
ورودی کاربر را بر روی فضاها تقسیم می کند، اولین
499
00:19:16,750 –> 00:19:18,550
مورد دستوری را که ما اجرا می کنیم و
500
00:19:18,550 –> 00:19:20,230
هر چیز دیگری را انتخاب می کند. آرگومان هایی برای
501
00:19:20,230 –> 00:19:23,320
آن دستور خواهد بود و اگر
502
00:19:23,320 –> 00:19:25,060
ورودی کاربر را دریافت نکردیم، فقط به عقب برمی گردیم و
503
00:19:25,060 –> 00:19:31,090
دوباره درخواست می کنیم، بنابراین اگر دستور ما نقش باشد
504
00:19:31,090 –> 00:19:34,150
، می رویم و آن تاس پرتاب را فراخوانی می کنیم
505
00:19:34,150 –> 00:19:36,520
و ممکن است خوب باشد
506
00:19:36,520 –> 00:19:38,830
که تعداد زیادی از آنها را پرتاب کنیم. همانطور که ما می خواهیم، بنابراین شما می توانید یک تا
507
00:19:38,830 –> 00:19:40,030
یست و یک تا بیست و یک تا بیست و یک
508
00:19:40,030 –> 00:19:42,220
ا بیست و یا چندین نق
509
00:19:42,220 –> 00:19:44,650
مختلف را در نسخه فع
510
00:19:44,650 –> 00:19:47,620
ی Dungeons and Dragons بدست آورید، ما اغلب به 1 تا
511
00:19:47,620 –> 00:19:49,210
0 رول در یک زمان انجام می دهیم تا با آن
512
00:19:49,210 –> 00:19:50,730
ه مزیت نامیده می شود رول کنید. یا نقطه ضعف
513
00:19:50,730 –> 00:19:52,990
، خیلی جالب است که مکانیک مرتب شما را انجام دهد،
514
00:19:52,990 –> 00:19:54,640
یا اگر مزیت دارید،
515
00:19:54,640 –> 00:19:56,230
دو تا می زنید و اگر نقطه ضعف دارید، یکی بهتر را انتخاب می
516
00:19:56,230 –> 00:19:57,460
کنید، دو تا می زنید و بدترین را می گیرید
517
00:19:57,460 –> 00:20:00,340
، بله، بنابراین ما می خواهیم
518
00:20:00,340 –> 00:20:03,070
این کار را آسان کنیم. از آن لیست compre استفاده
519
00:20:03,070 –> 00:20:05,020
خواهم کرد برای تکرار همه
520
00:20:05,020 –> 00:20:07,090
مواردی که وارد کردهایم و سپس نتایج را منتشر میکنیم
521
00:20:07,090 –> 00:20:09,160
فقط با یک کاما آنها را به خوبی به هم بپیوندیم
522
00:20:09,160 –> 00:20:11,410
و اگر
523
00:20:11,410 –> 00:20:12,760
دستوری نداریم که بدانیم، بیایید از آن
524
00:20:12,760 –> 00:20:14,080
شکایت کنیم تا بازخورد بدهیم.
525
00:20:14,080 –> 00:20:16,750
برای کاربر بسیار خوب است، پس بیایید ببینیم که
526
00:20:16,750 –> 00:20:17,740
در عمل
527
00:20:17,740 –> 00:20:20,410
اوه و من از ویدیوی خود عبور کردهام، شما میخواهید
528
00:20:20,410 –> 00:20:22,680
آنجا پخش کنید، ما میرویم،
529
00:20:22,680 –> 00:20:25,180
بنابراین در اینجا ما برخی چیزها را میچرخانیم و میتوانیم
530
00:20:25,180 –> 00:20:28,810
ببینیم که هنوز حلقه کامل است و در اینجا
531
00:20:28,810 –> 00:20:30,760
ما یک عکس میگیریم چند تاس مختلف
532
00:20:30,760 –> 00:20:32,020
533
00:20:32,020 –> 00:20:33,340
برای انجام برخی کارها با مزایا و معایب پرتاب میکنیم و ما با
534
00:20:33,340 –> 00:20:35,950
اصلاحکنندهها میچرخانیم، بنابراین اعداد تصادفی
535
00:20:35,950 –> 00:20:41,110
تاس میاندازند، بنابراین اکنون باید به نوبت با
536
00:20:41,110 –> 00:20:43,150
ابتکار عمل کنیم، بنابراین DD همانطور که قبلاً ذکر کردی