در این مطلب، ویدئو آموزش PyQt5 | نحوه استفاده از ویجت QPainter (شامل اسکریپت) با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:08:19
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,030 –> 00:00:02,820
سلام بچه ها در این ویدیو می خواهم
2
00:00:02,820 –> 00:00:04,740
به شما نشان دهم که چگونه از چوب نقاشی شده در مکعب
3
00:00:04,740 –> 00:00:06,779
با استفاده از کتابخانه pikey defy در
4
00:00:06,779 –> 00:00:09,929
پایتون استفاده کنید تا ویجت چاپگر مکعبی یا
5
00:00:09,929 –> 00:00:12,660
کلاس دسته مکعب در واقع
6
00:00:12,660 –> 00:00:15,120
به نظر من ساده ترین کار با کلمات کار شما
7
00:00:15,120 –> 00:00:17,010
نباشد. مدتی طول کشید تا
8
00:00:17,010 –> 00:00:20,550
در نهایت رفتار در
9
00:00:20,550 –> 00:00:24,210
روشهای مختلف و نحوه اعمال
10
00:00:24,210 –> 00:00:28,380
ویجت توسط برنامه آتش PI QD را درک کنم، اکنون
11
00:00:28,380 –> 00:00:30,570
ویرایشگر پایتون خود را باز کنید و یک Plains خوب ایجاد کنید،
12
00:00:30,570 –> 00:00:32,759
بنابراین قصد دارم یک
13
00:00:32,759 –> 00:00:36,270
برنامه ساده IQ برای مقابله با چهره بنویسم تا نشان دهد
14
00:00:36,270 –> 00:00:40,620
چگونه از ویجت cube hinter استفاده کنید، بنابراین
15
00:00:40,620 –> 00:00:42,780
اگر میخواهید یک ماژول سیستم را وارد کنید،
16
00:00:42,780 –> 00:00:44,280
من نیازی به بزرگنمایی کمی بیشتر
17
00:00:44,280 –> 00:00:48,030
ندارم، کمی بزرگتر،
18
00:00:48,030 –> 00:00:51,239
ویجتهای QT را از pie cutie fighter وارد
19
00:00:51,239 –> 00:00:54,300
میکنم، میخواهم یک برنامه Q را وارد کنم. کلاس
20
00:00:54,300 –> 00:01:01,379
در کلاس QJ بعدی من قصد دارم
21
00:01:01,379 –> 00:01:07,830
یک کلاس کاشت Q وارد کنم یک رابط کاربری گرافیکی یا ماژول QT پیدا کردم،
22
00:01:07,830 –> 00:01:14,130
شما همچنین به کلاس ریاضی و qpn به تصاویر مکعبی نیاز دارید،
23
00:01:14,130 –> 00:01:17,610
بنابراین در این تمرین
24
00:01:17,610 –> 00:01:20,369
میخواهم تصویر را با استفاده از
25
00:01:20,369 –> 00:01:25,650
کلاس آزمایشگاهی مکعبی Pixma آپلود کنم. برای آپلود
26
00:01:25,650 –> 00:01:31,560
تصویر در شیء Q painter بنابراین در اینجا من
27
00:01:31,560 –> 00:01:33,479
ابتدا یک مسیر تصویر ایجاد می کنم،
28
00:01:33,479 –> 00:01:36,170
من فقط یک تصویر را از روی دسکتاپ خود می گیرم،
29
00:01:36,170 –> 00:01:41,549
بنابراین می خواهم از این تصویر استفاده
30
00:01:41,549 –> 00:01:44,100
کنم تا تصویری از یک ماشین تله کابین باشد که
31
00:01:44,100 –> 00:01:48,570
در سانفرانسیسکو گرفته شده است و سپس تصویر را بگیرم. مسیر فایل
32
00:01:48,570 –> 00:01:50,899
33
00:01:56,009 –> 00:01:59,170
و در مرحله بعد، ماژول اصلی خود را ایجاد می کنم،
34
00:01:59,170 –> 00:02:04,450
بنابراین می خواهم نمونه برنامه خود را ایجاد کنم،
35
00:02:04,450 –> 00:02:17,950
خوب اکنون
36
00:02:17,950 –> 00:02:21,880
یک کلاس آزمایشی با استفاده از کلمه کلیدی
37
00:02:21,880 –> 00:02:25,810
race به عنوان کلاس والد در اینجا ایجاد می کنم.
38
00:02:25,810 –> 00:02:30,299
ماموریت initiate initialize
39
00:02:32,790 –> 00:02:35,049
فونت را
40
00:02:35,049 –> 00:02:36,970
کمی کوچکتر میکند، زیرا من نمیتوانم خیلی
41
00:02:36,970 –> 00:02:40,590
خوب ببینم، خوب من این را کمی بهتر میفرستم،
42
00:02:44,580 –> 00:02:46,360
43
00:02:46,360 –> 00:02:51,340
بنابراین او میخواهم ویژگی q pixmap را بگذارم تا او
44
00:02:51,340 –> 00:02:55,930
واقعاً بگوید تصویر خود نقطهای زیبا من را انتخاب میکند.
45
00:02:55,930 –> 00:03:03,370
بالا و او می خواهد مسیر تصویر را به
46
00:03:03,370 –> 00:03:05,050
طور کلی هنگام ساخت برنامه pi cute
47
00:03:05,050 –> 00:03:09,120
ارائه دهد و ما از
48
00:03:09,120 –> 00:03:12,130
رویدادهای رنگی که می دانید برای فعال کردن رویداد paint استفاده می
49
00:03:12,130 –> 00:03:15,400
کنیم، بنابراین اجازه دهید مثالی برای شما بزنم تا
50
00:03:15,400 –> 00:03:18,250
او خود را داشته باشد که خود به آن
51
00:03:18,250 –> 00:03:21,700
ارجاع می دهد. کلاس QJ که
52
00:03:21,700 –> 00:03:25,570
کلاس والد ما است و در اینجا باید
53
00:03:25,570 –> 00:03:29,320
رویدادها را به شما ارائه دهیم بدانید که اکنون
54
00:03:29,320 –> 00:03:33,160
صدای تایپ من را می شنوم، بنابراین شما
55
00:03:33,160 –> 00:03:36,790
فقط برج سلولی را به صورت rect تایپ کنید و
56
00:03:36,790 –> 00:03:41,320
هندسه برنامه صف را چاپ
57
00:03:41,320 –> 00:03:45,150
کنید، اکنون در اینجا اجازه دهید
58
00:03:45,150 –> 00:03:47,980
من شی برنامه آزمایشی را
59
00:03:47,980 –> 00:03:49,030
بسازم،
60
00:03:49,030 –> 00:03:53,049
بنابراین در اینجا demo se به دمو a روی می رود تا
61
00:03:53,049 –> 00:03:56,709
نشان دهد اگر برنامه را اجرا کنم،
62
00:03:56,709 –> 00:04:00,430
خوب است، بنابراین اینجا یک اشتباه تایپی
63
00:04:00,430 –> 00:04:06,250
Q تعریف نشده است، اوه، بنابراین در اینجا من یک اشتباه تایپی انجام
64
00:04:06,250 –> 00:04:09,030
دادم، خوب اجازه دهید دوباره امتحان کنم،
65
00:04:09,030 –> 00