در این مطلب، ویدئو حلقه های شرطی (در حالی که) در پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:04:48
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:06,960 –> 00:00:09,450
امروز می خواهیم در مورد حلقه ها یا
2
00:00:09,450 –> 00:00:12,059
ساختارهای تکرار داخل پایتون صحبت کنیم،
3
00:00:12,059 –> 00:00:15,700
اکنون دو نوع ساختار تکراری اصلی وجود دارد،
4
00:00:15,700 –> 00:00:17,980
اولی که حلقه شرطی نامیده می شود،
5
00:00:17,980 –> 00:00:20,470
حلقه شرطی
6
00:00:20,470 –> 00:00:23,140
زمانی است که هر زمان که یک شرط برآورده شد یک حلقه را اجرا کنیم
7
00:00:23,140 –> 00:00:26,079
و این دقیقاً
8
00:00:26,079 –> 00:00:27,550
همان نوع شرطی است که
9
00:00:27,550 –> 00:00:30,309
انتظار دارید در یک عبارت if پیدا کنید.
10
00:00:30,309 –> 00:00:32,290
11
00:00:32,290 –> 00:00:34,180
12
00:00:34,180 –> 00:00:36,550
13
00:00:36,550 –> 00:00:38,980
14
00:00:38,980 –> 00:00:41,530
ممکن است فضایی
15
00:00:41,530 –> 00:00:43,870
باشد که نشان میدهد چقدر مجموعه داده داریم یا
16
00:00:43,870 –> 00:00:47,380
عددی که از پیش تعریف کردهایم،
17
00:00:47,380 –> 00:00:50,140
ابتدا به یک حلقه شرطی نگاه میکنیم
18
00:00:50,140 –> 00:00:52,420
تا یک فایل خالی در اینجا داشته باشید، من میخواهم
19
00:00:52,420 –> 00:00:55,240
برنامهای ایجاد کنم که از کاربر بخواهد
20
00:00:55,240 –> 00:00:57,130
تعداد فروش یک فرد
21
00:00:57,130 –> 00:01:00,040
و نرخ کمیسیون را وارد کنید و گزارش دهید
22
00:01:00,040 –> 00:01:03,010
که چقدر کمیسیون به دست آورده است، سپس اگر
23
00:01:03,010 –> 00:01:04,360
بخواهند دوباره آن را اجرا کنند، می توانند
24
00:01:04,360 –> 00:01:06,880
Y را برای بله وارد کنند
25
00:01:06,880 –> 00:01:08,560
و اولین کاری که می خواهیم دوباره برای آنها اجرا می کنیم.
26
00:01:08,560 –> 00:01:11,560
نیاز یک v است ariable که
27
00:01:11,560 –> 00:01:13,840
ورودی آن کاربر را نمره می دهد و ما از آن برای
28
00:01:13,840 –> 00:01:16,810
بررسی وضعیت خود استفاده می کنیم، بنابراین فقط
29
00:01:16,810 –> 00:01:19,060
اجرای ادامه آن را فراخوانی می کنیم یا
30
00:01:19,060 –> 00:01:21,460
دقیقاً برای شورت ادامه
31
00:01:21,460 –> 00:01:23,260
می دهیم و یک رشته فقط با حرف
32
00:01:23,260 –> 00:01:25,540
Y در داخل آن قرار می دهیم. ما پایین می آییم
33
00:01:25,540 –> 00:01:28,240
و یک Wow را مشخص می کنیم و شرایط ما را مشخص می کنیم
34
00:01:28,240 –> 00:01:30,909
و می بینیم که دقیقاً برابر است به یاد داشته باشید
35
00:01:30,909 –> 00:01:32,799
که هر زمان که برابری Y را بررسی می کنید باید از علامت مساوی دو برابر استفاده کنید
36
00:01:32,799 –> 00:01:35,140
و
37
00:01:35,140 –> 00:01:36,700
سپس ما می خواهیم دو نقطه را قرار
38
00:01:36,700 –> 00:01:38,409
دهیم تا بعد از این به ما اطلاع دهید. ما
39
00:01:38,409 –> 00:01:41,110
بدنه حلقه خود را به یک خط جدید منتقل می کنیم و
40
00:01:41,110 –> 00:01:43,000
باید تورفتگی را به خاطر بسپاریم که پایتون
41
00:01:43,000 –> 00:01:45,250
هر زمان که بدنه یک عنصر را پیدا کنیم از تورفتگی استفاده می
42
00:01:45,250 –> 00:01:47,350
کند، بنابراین اکنون می
43
00:01:47,350 –> 00:01:50,080
خواهیم سوالات را از یک کاربر بپرسیم زیرا
44
00:01:50,080 –> 00:01:51,549
اینها در حال انجام هستند. به عنوان اعداد، ما
45
00:01:51,549 –> 00:01:52,960
آنها را در داخل شناورها قرار می دهیم به این
46
00:01:52,960 –> 00:01:54,549
ترتیب اگر کسی یک نقطه اعشار قرار دهد،
47
00:01:54,549 –> 00:01:56,470
من آن را مدیریت خواهم کرد، بنابراین
48
00:01:56,470 –> 00:01:59,890
به جای آن یک تابع شناور صدا بزنید،
49
00:01:59,890 –> 00:02:02,110
ورودی را قرار می دهیم و به طور خودکار
50
00:02:02,110 –> 00:02:05,140
ما را تبدیل می کند. ورودی رشته به یک شناور زمانی که
51
00:02:05,140 –> 00:02:13,090
آن را در قسمت فروش ذخیره می کنیم متغیر اکنون
52
00: