در این مطلب، ویدئو اتوماسیون رابط کاربری گرافیکی پایتون با PyAutoGUI | معرفی و نصب با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:10:07
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:05,420 –> 00:00:08,039
سلام به Versailles در پاریس و
2
00:00:08,039 –> 00:00:10,680
این اولین ویدیو و
3
00:00:10,680 –> 00:00:13,440
رابط کاربری گرافیکی Python Automation است که بسیار خوب است، بنابراین در این ویدیو
4
00:00:13,440 –> 00:00:15,090
ما قصد داریم یک مقدمه ساده
5
00:00:15,090 –> 00:00:18,360
برای رابط کاربری گرافیکی اتوماسیون پایتون داشته باشیم و همچنین
6
00:00:18,360 –> 00:00:21,779
قصد داریم چند نمونه ایجاد کنیم تا
7
00:00:21,779 –> 00:00:24,570
برنامه هایی که بتوانند سایرین را کنترل کنند.
8
00:00:24,570 –> 00:00:26,970
برنامهها با ارسال
9
00:00:26,970 –> 00:00:30,119
کلیک مجازی و کلیک ماوس به آنها دقیقاً مثل
10
00:00:30,119 –> 00:00:32,970
اینکه پشت رایانهتان نشستهاید و
11
00:00:32,970 –> 00:00:35,550
خودتان با برنامه تعامل دارید، دارند، بنابراین
12
00:00:35,550 –> 00:00:38,790
این تکنیکها به عنوان
13
00:00:38,790 –> 00:00:41,340
رابط کاربری گرافیکی اتوماسیون یا اتوماسیون GUI شناخته میشوند
14
00:00:41,340 –> 00:00:43,350
که میتوانیم آن را به اختصار بنامیم،
15
00:00:43,350 –> 00:00:47,010
بنابراین با اتوماسیون GUI برنامههای شما. می
16
00:00:47,010 –> 00:00:50,120
تواند هر کاری را انجام دهد که یک کاربر انسانی
17
00:00:50,120 –> 00:00:53,700
در تنظیمات کامپیوتر می تواند انجام دهد به جز این
18
00:00:53,700 –> 00:00:57,870
که اتوماسیون نتواند قهوه را روی
19
00:00:57,870 –> 00:01:01,560
صفحه کلید هجی کند، همانطور که شما به یک اتوماسیون رابط کاربری گرافیکی فکر می کنید،
20
00:01:01,560 –> 00:01:04,379
همانطور که می توانیم آن را
21
00:01:04,379 –> 00:01:07,799
برنامه نویسی یک بازوی رباتیک بنامیم تا
22
00:01:07,799 –> 00:01:10,110
بتوانید بازوی رباتیک را برنامه ریزی کنید. برای تایپ
23
00:01:10,110 –> 00:01:12,780
کردن روی صفحه کلید و حرکت دادن ماوس به جای
24
00:01:12,780 –> 00:01:17,159
شما، بنابراین این تکنیک ها به
25
00:01:17,159 –> 00:01:21,090
ویژه برای کارهایی که شامل ذهن های زیادی است
26
00:01:21,090 –> 00:01:24,210
مفید هستند. با کلیک کردن یا پر کردن
27
00:01:24,210 –> 00:01:28,260
فرم های ما، اولین چیزی که
28
00:01:28,260 –> 00:01:32,070
نیاز دارید برای نصب این کتابخانه نیاز دارید، زیرا ما
29
00:01:32,070 –> 00:01:36,570
از پایتون استفاده می کنیم و اکنون
30
00:01:36,570 –> 00:01:40,820
شما یک اشاره گر به کتابخانه رابط کاربری گرافیکی برای این
31
00:01:41,800 –> 00:01:45,320
کار داریم، بنابراین می توانید به سادگی ترمینال خود را باز کنید و در
32
00:01:45,320 –> 00:01:51,020
اینجا باید بنویسید. pip install توسط r2
33
00:01:51,020 –> 00:01:55,760
و رابط کاربری گرافیکی اینتر را بزنید، بنابراین اکنون
34
00:01:55,760 –> 00:02:00,590
منتظر نصب این کتابخانه هستم خوب بچه ها،
35
00:02:00,590 –> 00:02:02,600
اکنون می توانید ببینید که نصب
36
00:02:02,600 –> 00:02:04,520
کامل شده است و اکنون می
37
00:02:04,520 –> 00:02:09,258
خواهیم مثال ساده خود را بنویسیم، بنابراین ابتدا
38
00:02:09,258 –> 00:02:13,310
باید وارد کنید. تمثیل PI
39
00:02:13,310 –> 00:02:21,650
بنابراین رابط کاربری گرافیکی PI r2 را وارد کنید، بنابراین بعد از این، اکنون
40
00:02:21,650 –> 00:02:26,390
عرض و ارتفاع صفحه نمایش خود را به دست میآورم،
41
00:02:26,390 –> 00:02:29,840
بنابراین وزن صفحه نمایش و ارتفاع صفحه نمایش را دریافت میکنم،
42
00:02:29,840 –> 00:02:34,670
بنابراین شما میتوانید از اندازه خودکار gu v dot
43
00:02:34,670 –> 00:02:40,900
برای دریافت آن استفاده کنید، بنابراین بعد از این
44
00:02:40,900 –> 00:02:44,270
اکنون میتوانید به عنوان مثال من میخواهم
45
00:02:44,270 –> 00:02:49,250
مکاننمای من را حرکت دهم یا کمی تا شما هم بتوانید از
46
00:02:49,250 –> 00:02:51,860
حرکت استفاده کنید، بنابراین ما به سمت واقعی حرکت کردهایم،
47
00:02:51,860 –> 00:02:55,489
بنابراین حرکت واقعی متحرک نسبی است
48
00:02:55,489 –> 00:03:00,660
و میتوانید این را به این صورت دریافت کنید،
49
00:03:00,660 –> 00:03:04,420
بنابراین واقعیتر نیست، اما ما از حرکت استفاده میکنیم
50
00:03:04,420 –> 00:03:09,360
– بسیار خوب پس در حال حاضر این تابع به طوری که این
51
00:03:09,360 –> 00:03:13,060
pi Otto GUI نقطه به سرگرم کننده حرکت می کند ction
52
00:03:13,060 –> 00:03:15,550
فوراً مکان نما ماوس را به یک
53
00:03:15,550 –> 00:03:18,250
موقعیت مشخص روی صفحه می برد، بنابراین
54
00:03:18,250 –> 00:03:20,530
مقادیر صحیح مختصات x و y
55
00:03:20,530 –> 00:03:22,720
، آرگومان های اول و دوم توابع را تشکیل می دهند،
56
00:03:22,720 –> 00:03:24,520
همچنین می توانید آرگومان سومی
57
00:03:24,520 –> 00:03:26,740
را برای مدت زمان ارائه دهید، اما در این
58
00:03:26,740 –> 00:03:29,680
مثال ما از آن استفاده نمی کنیم. به
59
00:03:29,680 –> 00:03:35,200
عنوان مثال اجازه دهید عرض صفحه را
60
00:03:35,200 –> 00:03:38,650
تقسیم بر دو بدهم، بنابراین میخواهم وقتی
61
00:03:38,650 –> 00:03:42,220
این برنامه را اجرا میکنم، مکاننمای من باید در
62
00:03:42,220 –> 00:03:46,840
موقعیت مرکزی قرار گیرد، بنابراین اکنون به
63
00:03:46,840 –> 00:03:50,050
عنوان مثال اجازه دهید این را از اینجا اجرا کنم و
64
00:03:50,050 –> 00:03:52,090
میتوانید ببینید که ماوس من در حال حاضر است. در
65
00:03:52,090 –> 00:04:01,720
اینجا اگر من این را اجرا کنم تا بتوانید ببینید که
66
00:04:01,720 –> 00:04:04,480
ماوس من در مرکز قرار می گیرد، بنابراین حالا اجازه دهید به
67
00:04:04,480 –> 00:04:06,280
شما نشان دهم که ماوس من در
68
00:04:06,280 –> 00:04:08,230
اینجا است، اجازه دهید این را اجرا کنم و حالا
69
00:04:08,230 –> 00:04:11,020
منتظرم حالا می توانید ببینید ماوس من در
70
00:04:11,020 –> 00:04:18,190
اینجا است. من دوباره آن را اجرا می کنم و اکنون می
71
00:04:18,190 –> 00:04:20,170
توانید ببینید که ماوس من در اینجا است، بنابراین این
72
00:04:20,170 –> 00:04:21,730
یک مثال ساده بود که ما می خواهیم
7