در این مطلب، ویدئو نحوه شروع برنامه نویسی رقابتی با پایتون | نکات و ترفندها با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:17:53
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:02,490
سلام به همه و خوش آمدید، بنابراین امروز
2
00:00:02,490 –> 00:00:05,130
یک سری ویدیوی جدید درج می کنم که چگونه
3
00:00:05,130 –> 00:00:06,839
می توان این کار را با
4
00:00:06,839 –> 00:00:09,929
استفاده از الگوی کدنویسی رقابتی آغاز کرد و زمانی که در
5
00:00:09,929 –> 00:00:11,910
حال مرور مطالب قفل آیفون
6
00:00:11,910 –> 00:00:16,230
اینترنت برای C++ و جاوا بودم،
7
00:00:16,230 –> 00:00:19,760
اما کل آن برای Python
8
00:00:19,760 –> 00:00:22,710
و دلیل اینکه آنها آن مسیر را گفتند و
9
00:00:22,710 –> 00:00:26,189
در مقایسه با C++ و جاوا یک جورهایی کند است
10
00:00:26,189 –> 00:00:28,680
و افراد زیادی استفاده از آن را توصیه
11
00:00:28,680 –> 00:00:32,219
نمی کنند، اما نکات و نکاتی وجود دارد
12
00:00:32,219 –> 00:00:34,350
که می توانید برای اجرای سریعتر کد پایتون خود از آنها استفاده کنید
13
00:00:34,350 –> 00:00:37,649
و من این
14
00:00:37,649 –> 00:00:39,690
کار را خواهم کرد. در این مجموعه ویدیویی بحث می کنیم،
15
00:00:39,690 –> 00:00:43,320
بنابراین قبل از اینکه به این ویدیو بپردازیم،
16
00:00:43,320 –> 00:00:45,570
می خواهم شما بچه ها در کانال من مشترک شوید
17
00:00:45,570 –> 00:00:47,190
زیرا من
18
00:00:47,190 –> 00:00:49,770
ویدیوهای مشابهی را بارگذاری خواهم کرد که به شما کمک
19
00:00:49,770 –> 00:00:51,989
می کند برنامه و مهارت خود را به
20
00:00:51,989 –> 00:00:54,570
سطح بعدی ببرید و با این گفته ها
21
00:00:54,570 –> 00:00:57,539
بیایید با ویدیوی امروز ادامه دهیم، خوب،
22
00:00:57,539 –> 00:01:00,539
بنابراین اولین و مهمترین نکته این است که
23
00:01:00,539 –> 00:01:03,329
از نسخه فعلی پایتون استفاده کنید، زمانی
24
00:01:03,329 –> 00:01:05,129
که در مقداردهی اولیه در هر
25
00:01:05,129 –> 00:01:08,939
مسابقه ای خوب هستید و خوب، بنابراین اجازه دهید من آن کد را
26
00:01:08,939 –> 00:01:12,330
در اینجا باز کنم یک توضیح دهنده، بنابراین اگر اینجا را ببینید،
27
00:01:12,330 –> 00:01:14,400
ما با زبان زیادی ارائه شدهایم و
28
00:01:14,400 –> 00:01:17,640
برای پایتون ما خیلی خوب هستیم
29
00:01:17,640 –> 00:01:21,689
زیرا و اگر اینجا را برای پایتون میبینید
30
00:01:21,689 –> 00:01:25,439
ما دوست داشتهایم، من تمایل دارم و پایتون 3
31
00:01:25,439 –> 00:01:29,250
اجازه دهید فقط جستجو کنم و آن را در آنجا پیدا کنم بله
32
00:01:29,250 –> 00:01:32,909
بنابراین پایتون 2 و 3 در دسترس هستند و پتنت
33
00:01:32,909 –> 00:01:34,979
2 نسخه قدیمیتر پایتون است و
34
00:01:34,979 –> 00:01:37,560
پایتون 3 نسخه پایتون شما انجام شده است
35
00:01:37,560 –> 00:01:39,750
و به احتمال زیاد افراد در پایتون 3 استفاده خواهند شد
36
00:01:39,750 –> 00:01:42,630
و سپس در کد موجود در
37
00:01:42,630 –> 00:01:44,399
راهحل قرار میگیرند و زمانی که محدودیت زمانی دارند.
38
00:01:44,399 –> 00:01:46,860
اصلاً آنجا را ببینید و
39
00:01:46,860 –> 00:01:49,560
بعد شروع به شکایت از پایتون
40
00:01:49,560 –> 00:01:52,829
با پایین بودنش می کنند، اما هر زمان که شروع به کدنویسی در
41
00:01:52,829 –> 00:01:56,070
پایتون می کنید، در Atwells on گیر می کند و در ویلسون برش می دهید
42
00:01:56,070 –> 00:01:59,329
تا برای پایتون استفاده کنید، py 3 و
43
00:01:59,329 –> 00:02:02,790
P با لید اولین نسخه پایتون است
44
00:02:02,790 –> 00:02:05,329
، کد شما را می سازد. سریعتر اجرا کنید و
45
00:02:05,329 –> 00:02:08,399
کد شما را بهبود ببخشید از زمانی که او
46
00:02:08,399 –> 00:02:11,660
و من مقاله ما را در مورد آن پیدا کردم به
47
00:02:11,660 –> 00:02:15,530
خوبی توضیح داده اند که چرا pi3
48
00:02:15,530 –> 00:02:18,770
سریعتر از پایتون است بنابراین P Utley از
49
00:02:18,770 –> 00:02:21,650
چیزی مانند کامپایلرهای به موقع استفاده می کند
50
00:02:21,650 –> 00:02:23,840
و باعث می شود کک شما سریعتر و مانند شما اجرا شود.
51
00:02:23,840 –> 00:02:26,930
بدانید که پایتون i یک
52
00:02:26,930 –> 00:02:28,970
زبان پویا است و هر زمان که
53
00:02:28,970 –> 00:02:31,910
کد خود را اجرا می کنید اولین کاری که کامپایلر انجام می دهد
54
00:02:31,910 –> 00:02:35,120
، نوع داده صحیح را پیدا می کند یا
55
00:02:35,120 –> 00:02:37,280
نوع داده قدیمی را برای یک متغیر دریافت می کند
56
00:02:37,280 –> 00:02:41,330
و این باعث می شود کد شما
57
00:02:41,330 –> 00:02:44,360
تا حدودی کند اجرا شود، بنابراین آنها می توانند در حین
58
00:02:44,360 –> 00:02:47,000
کامپایل کردن جاستین تشکر کنند. فراگیر است و
59
00:02:47,000 –> 00:02:51,650
به همین دلیل است که py 3 تا حدودی 7.5
60
00:02:51,650 –> 00:02:53,330
برابر سریعتر از
61
00:02:53,330 –> 00:02:56,300
پایتون 3 معمولی است و در واقع آنها اشاره کرده اند
62
00:02:56,300 –> 00:02:59,870
که حدود 7.5 برابر سریعتر از
63
00:02:59,870 –> 00:03:02,770
الگوی معمولی است و بسیار شگفت انگیز است،
64
00:03:02,770 –> 00:03:06,200
بنابراین نسخه صحیح پایتون را انتخاب کنید
65
00:03:06,200 –> 00:03:10,790
و برای مورد ما این کار را انجام خواهد داد. PI 3 خوب باشد، بنابراین
66
00:03:10,790 –> 00:03:13,760
اگر شما این تودرتو را فهمیده اید، ما
67
00:03:13,760 –> 00:03:15,950
می خواهیم نحوه دریافت ورودی
68
00:03:15,950 –> 00:03:19,940
در پایتون و چه ورودی هایی را در
69
00:03:19,940 –> 00:03:22,520
پایتون منتشر کنیم که من برخی از آنها را وارد کرده
70
00:03:22,520 –> 00:03:25,070
ام و به شما نشان خواهم داد که چگونه اینها را
71
00:03:25,070 –> 00:03:28,880
به عنوان ورودی دریافت می کنیم. پایتون و اگر اینجا را ببینید
72
00:03:28,880 –> 00:03:31,640
برای مثال ورودی 1، این اولین دوست
73
00:03:31,640 –> 00:03:34,780
نشان دهنده مقدار n است، یعنی
74
00:03:34,780 –> 00:03:37,760
اندازه آرایه را گفته اند و
75
00:03:37,760 –> 00:03:40,100
اینها عنصر آرایه هستند، پس بیایید
76
00:03:40,100 –> 00:03:43,760
ببینیم چگونه این را به عنوان ورودی می گیریم تا یک
77
00:03:43,760 –> 00:03:46,580
نام تابع داشته باشیم a ورودی s و که
78
00:03:46,580 –> 00:03:50,690
برای گرفتن ورودی استفاده می شود و هر کاری که
79
00:03:50,690 –> 00:03:55,400
انجام می دهد خروجی را به عنوان یک رشته می دهد،
80
00:03:55,400 –> 00:03:57,200
بنابراین باید قبل از قرار دادن آن در متغیری آن را به عدد صحیح تبدیل کنید
81
00:03:57,200 –> 00:04:02,060
تا برای
82
00:04:02,060 –> 00:04:06,010
این کار از چیزی به عنوان int استفاده کنید
83
00:04:06,709 –> 00:04:09,390
و می خواهید ذخیره کنید. مقدار
84
00:04:09,390 –> 00:04:12,390
پس از آن همان کاری است که اکثر مردم انجام می دهند و
85
00:04:12,390 –> 00:04:14,610
در واقع این روش ورودی به نوعی
86
00:04:14,610 –> 00:04:17,399
کم عمق است و شما باید از چیزی استفاده کنید که
87
00:04:17,399 –> 00:04:19,649
به عنوان من ایستاده بودم تا ورودی را دریافت کنید
88
00:04:19,649 –> 00:04:22,079
که باید سریعتر از روش ورودی معمولی باشد،
89
00:04:22,079 –> 00:04:23,910
بنابراین ما می خواهیم چه کار کنیم. در حال انجام،
90
00:04:23,910 –> 00:04:26,960
ما از STD در متیل استفاده خواهیم کرد
91
00:04:26,960 –> 00:04:29,669
و برای استفاده از آن، باید آن را وارد
92
00:04:29,669 –> 00:04:33,210
کنید و به شکل یک فرد مشهور آن را وارد کنید، بنابراین اجازه دهید
93
00:04:33,210 –> 00:04:35,720
آن را در اینجا برای
94
00:04:38,480 –> 00:04:40,540
شما قرار دهم
95
00:04:40,860 –> 00:04:43,750
و از آنجایی که ما در حال حاضر از موضوع ورودی استفاده
96
00:04:43,750 –> 00:04:46,300
می کنیم، من از آن استفاده خواهم کرد.
97
00:04:46,300 –> 00:04:48,550
متغیر ورودی که مقدار پوشه روستای st در کدام است،
98
00:04:48,550 –> 00:04:54,550
بنابراین اجازه دهید من هم این کار را انجام دهم، بنابراین ورودی
99
00:04:54,550 –> 00:04:58,900
برابر با STD در
100
00:04:58,900 –> 00:05:02,680
وزن تور باشد، فقط باید این کار را انجام دهید و
101
00:05:02,680 –> 00:05:05,340
به عنوان یک ورودی عادی کار خواهد کرد.
102
00:05:05,340 –> 00:05:08,200
103
00:05:08,200 –> 00:05:11,590
ورودی آرایه را می گیریم و برای آن باید
104
00:05:11,590 –> 00:05:14,680
از inpu استفاده کنیم دوباره روش t اما قبل از
105
00:05:14,680 –> 00:05:17,110
آن فقط توضیح می دهم که تابع split
106
00:05:17,110 –> 00:05:20,500
است که ما از آن استفاده خواهیم کرد، بنابراین
107
00:05:20,500 –> 00:05:23,530
کاری که split انجام می دهد این است که داده ها را تقسیم می کند
108
00:05:23,530 –> 00:05:26,650
و لیست عناصر را برمی گرداند،
109
00:05:26,650 –> 00:05:28,840
بنابراین منظور من از آن این است که اگر اینجا را ببینید
110
00:05:28,840 –> 00:05:32,590
از روش ورودی معمولی استفاده کنید و اگر من
111
00:05:32,590 –> 00:05:38,320
پشتیبانی می کنم مقداری ورودی بدهید، فرض کنید
112
00:05:38,320 –> 00:05:42,940
1 و 2 باشد، خروجی 1 و 2 خواهد بود.
113
00:05:42,940 –> 00:05:46,090
114
00:05:46,090 –> 00:05:50,700
115
00:05:50,960 –> 00:05:54,650
116
00:05:54,650 –> 00:05:58,970
برای ورودی از شما خواسته می شود و من دوباره 1 و 2 را اینجا انجام می دهم
117
00:05:58,970 –> 00:06:03,259
و اکنون
118
00:06:03,259 –> 00:06:06,530
لیست عناصر را نوشته است و اگر اینجا را ببینید که
119
00:06:06,530 –> 00:06:09,979
این عناصر در حال ارزیابی هستند، اما کاری که
120
00:06:09,979 –> 00:06:12,050
باید در اینجا انجام دهیم باید آنها را برداریم می
121
00:06:12,050 –> 00:06:16,669
تواند دارای int و برای که میتوانیم
122
00:06:16,669 –> 00:06:20,470
یک حلقه تشکیل دهیم و
123
00:06:21,569 –> 00:06:25,889
از آنجایی که این در حال استراحت است، میتوانیم
124
00:06:25,889 –> 00:06:28,409
کاری شبیه به این را انجام دهیم تا هر
125
00:06:28,409 –> 00:06:33,779
عنصر را به تبدیل هر عنصر
126
00:06:33,779 –> 00:06:38,309
به عدد صحیح تبدیل کنیم و کاری که در واقع انجام میدهد این
127
00:06:38,309 –> 00:06:42,649
است که از sting استفاده میکند و
128
00:06:42,649 –> 00:06:46,409
در I و سپس ذخیره میشود. تبدیل به int
129
00:06:46,409 –> 00:06:50,279
بنابراین اولین مقدار I یک a خواهد بود و
130
00:06:50,279 –> 00:06:53,159
به مقدار صحیح تبدیل می شود و
131
00:06:53,159 –> 00:06:55,319
سپس I به دو
132
00:06:55,319 –> 00:06:59,789
تبدیل می شود و به عدد صحیح 2 تبدیل می شود و
133
00:06:59,789 –> 00:07:04,409
سپس به لیست ها گفته می شود، بنابراین بیایید ببینیم چه
134
00:07:04,409 –> 00:07:07,979
اتفاقی می افتد اگر 1 و
135
00:07:07,979 –> 00:07:09,899
2 را دوباره بدهم، می توانم بدانم که چنین خواهد شد. معلم اختصاص داده شده است
136
00:07:09,899 –> 00:07:13,319
، بنابراین این کار به خوبی انجام می شود، اما
137
00:07:13,319 –> 00:07:16,349
در واقع یک روش وجود دارد که می توانید با آن می
138
00:07:16,349 –> 00:07:20,789
توانید ورودی بگیرید و این همان چیزی است که 0.3
139
00:07:20,789 –> 00:07:23,999
از نقشه استفاده کنید تا به خوبی فهرستی را در این لیست قرار دهید، من
140
00:07:23,999 –> 00:07:28,050
تایپ می کنم و از آنجایی که ما خروجی
141
00:07:28,050 –> 00:07:31,019
لیست را به عنوان مقدار صحیح می خواهیم می توان از نقشه
142
00:07:31,019 –> 00:07:34,379
در اینجا استفاده کرد بنابراین تابع نقشه دارای دو
143
00:07:34,379 –> 00:07:36,689
پارامتر است و اجازه دهید
144
00:07:36,689 –> 00:07:39,659
در اینجا به شما توضیح بدهم بنابراین اولین پارامتر
145
00:07:39,659 –> 00:07:41,759
تابعی خواهد بود که به لیست اعمال می شود
146
00:07:41,759 –> 00:07:44,669
و در هر صورت می خواهیم
147
00:07:44,669 –> 00:07:48,300
لیست را به مقدار صحیح تبدیل کنیم.
148
00:07:48,300 –> 00:07:51,449
با تابع int نقشه میدهیم و اکنون باید
149
00:07:51,449 –> 00:07:55,949
ورودی را به عنوان آیسینگ در نظر
150
00:07:5