در این مطلب، ویدئو آموزش برنامه نویسی بازی Python: Pong Part 8 AI Player با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:00
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,060 –> 00:00:03,120
بسیار خوب به پونگ ساده در پایتون 3
2
00:00:03,120 –> 00:00:06,390
برای مبتدیان خوش آمدید این قسمت 8 پخش کننده هوش مصنوعی است
3
00:00:06,390 –> 00:00:08,400
و من این را یک سال و
4
00:00:08,400 –> 00:00:12,000
نیم بعد از آموزش اصلی ضبط می کنم بنابراین می
5
00:00:12,000 –> 00:00:13,500
خواهم امروز چیزی به آن اضافه کنم من
6
00:00:13,500 –> 00:00:16,260
در واقع از 25000 مشترک در
7
00:00:16,260 –> 00:00:18,449
کانال خود عبور کردم. فکر کردم یک
8
00:00:18,449 –> 00:00:21,449
اپیزود ویژه بسازم و یک بازی کوچک هوش مصنوعی را به یک بازی بسیار
9
00:00:21,449 –> 00:00:22,710
ساده تبدیل کنم، زیرا این یک بازی بسیار ساده
10
00:00:22,710 –> 00:00:24,570
است، بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم و
11
00:00:24,570 –> 00:00:26,310
ببینیم برای کسانی از شما که
12
00:00:26,310 –> 00:00:29,039
مدتی است بازی را ندیده اید چه داریم.
13
00:00:29,039 –> 00:00:31,859
پیش از این و این را اجرا کنید و من معمولاً
14
00:00:31,859 –> 00:00:36,239
دیگر از کد ویژوال استودیو استفاده نمیکنم، من از
15
00:00:36,239 –> 00:00:38,489
چیزی به نام genie استفاده میکنم، اما فکر کردم برای
16
00:00:38,489 –> 00:00:42,440
ثابت نگه داشتن آن، همان
17
00:00:42,440 –> 00:00:45,510
ویرایشگر را داشته باشم که دفعه قبل انجام دادم، پس
18
00:00:45,510 –> 00:00:47,100
این بازی ماست و کاری که میخواهم انجام دهم این است. من
19
00:00:47,100 –> 00:00:49,950
میخواهم این بازیکن را خودکار کنم تا
20
00:00:49,950 –> 00:00:52,199
وقتی این بازیکن توپ را ردیابی
21
00:00:52,199 –> 00:00:54,750
کند خیلی ساده است اگر به
22
00:00:54,750 –> 00:00:57,480
آن فکر کنید اگر توپ زیر دست و
23
00:00:57,480 –> 00:00:59,640
پا باشد، اگر توپ بالای دست و پا باشد، پارو باید پایین بیاید اگر توپ
24
00:00:59,640 –> 00:01:01,230
بالای پارو باشد، پارو باید بالا برود
25
00:01:01,230 –> 00:01:03,600
همین این یک چیز بسیار بسیار ساده است
26
00:01:03,600 –> 00:01:05,060
بنابراین le به جلو بروید و به آن ضربه
27
00:01:05,060 –> 00:01:07,380
بزنید خوب است، بنابراین من فقط یک جورهایی به
28
00:01:07,380 –> 00:01:10,369
پایین اسکرول می کنم،
29
00:01:10,369 –> 00:01:13,290
دستورات اصلی را در آنجا نگه می دارم paddle be up paddle be
30
00:01:13,290 –> 00:01:14,520
down فقط آن را به همان شکلی که هست رها کنید
31
00:01:14,520 –> 00:01:17,340
و بنابراین می توانید یک جورهایی لغو کنید هوش مصنوعی،
32
00:01:17,340 –> 00:01:19,049
اگر میخواهید، میخواهم
33
00:01:19,049 –> 00:01:21,659
تا اینجا را پایین بیاورم و دوباره به
34
00:01:21,659 –> 00:01:24,869
تورفتگی در اینجا توجه کنید، من از فاصلهها استفاده میکنم،
35
00:01:24,869 –> 00:01:29,070
بنابراین میخواهم این را پخشکننده صدا کنم، بنابراین فقط
36
00:01:29,070 –> 00:01:31,259
به X نگاهی میاندازم. و C
37
00:01:31,259 –> 00:01:34,460
ما مختصات Y را داریم، بنابراین اگر
38
00:01:34,460 –> 00:01:39,119
گلبرگ B نقطه Y پرانتز
39
00:01:39,119 –> 00:01:44,090
باشد، فرض کنید اگر از نقطه توپ Y هسته کمتر باشد، به
40
00:01:44,090 –> 00:01:47,130
41
00:01:47,130 –> 00:01:49,690
این معنی است که میخواهیم پارو
42
00:01:49,690 –> 00:01:52,330
بالا برود، پس تنظیم میکنیم. فقط پیش بروید
43
00:01:52,330 –> 00:01:54,580
و از تابعی استفاده کنید که
44
00:01:54,580 –> 00:01:55,960
قبلاً آنجاست، ما از قبل تابعی به نام
45
00:01:55,960 –> 00:01:58,600
paddle beat up داریم، بنابراین من میروم
46
00:01:58,600 –> 00:02:04,020
و تایپ میکنم paddle be there’s a petal be
47
00:02:04,020 –> 00:02:07,470
paddle underscore beat underscore up و به
48
00:02:07,470 –> 00:02:10,119
نوعی یک پرانتز در آنجا قرار میدهم و سپس
49
00:02:10,119 –> 00:02:11,950
من من میروم L F چون
50
00:02:11,950 –> 00:02:13,680
امکان ندارد هر دو شرایط
51
00:02:13,680 –> 00:02:18,550
را داشته باشد، میگویم نقطه B پارویی چرا هسته
52
00:02:18,550 –> 00:02:21,640
g است بیشتر از نقطه توپ چرا هسته اصلی، بله،
53
00:02:21,640 –> 00:02:22,510
ما فقط به جایی نگاه می کنیم که آنها
54
00:02:22,510 –> 00:02:25,290
نسبت به یکدیگر هستند، من می گویم B را
55
00:02:25,290 –> 00:02:28,840
پایین و پرانتز کنید و خواهیم دید که چه
56
00:02:28,840 –> 00:02:30,400
اتفاقی می افتد، بنابراین باید کاملاً
57
00:02:30,400 –> 00:02:31,450
ساده باشد، بنابراین وقتی جلو می روم و
58
00:02:31,450 –> 00:02:34,150
آن را اجرا می کنم و بدون اشکال زدایی شروع کنید در
59
00:02:34,150 –> 00:02:37,690
این مورد خوب است، بنابراین می توانید ببینید که چگونه
60
00:02:37,690 –> 00:02:39,970
به سمت توپ حرکت می کند
61
00:02:39,970 –> 00:02:44,610
که کمی زرق و برق دار است، کمی مشکل دارد،
62
00:02:52,459 –> 00:02:54,989
اما توپ را دنبال
63
00:02:54,989 –> 00:02:56,700
می کند که همان چیزی است که ما می خواهیم ببینیم، ما به
64
00:02:56,700 –> 00:02:58,860
آن مصنوع کوچک عجیب و غریب رسیدیم. من کاملاً
65
00:02:58,860 –> 00:03:00,269
مطمئن نیستم که چگونه آن را برطرف کنم، بیایید
66
00:03:00,269 –> 00:03:03,870
یک لحظه در مورد آ