در این مطلب، ویدئو نادیده گرفتن روش پایتون ًں™… با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:02:32
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,160 –> 00:00:02,320
هی چه اتفاقی میافتد، برادر
2
00:00:02,320 –> 00:00:03,280
امیدوارم حال شما خوب باشد
3
00:00:03,280 –> 00:00:04,640
و در این ویدیو من به شما
4
00:00:04,640 –> 00:00:06,799
بچهها در مورد غلبه بر روش در پایتون آموزش میدهم
5
00:00:06,799 –> 00:00:07,200
پس
6
00:00:07,200 –> 00:00:11,920
آرام بنشینید و از نمایش لذت ببرید
7
00:00:12,080 –> 00:00:13,679
اگر میتوانم فقط یک لحظه از وقت شما را
8
00:00:13,679 –> 00:00:15,200
داشته باشم، لطفاً لایک کنید.
9
00:00:15,200 –> 00:00:17,440
نظر بدهید و مشترک شوید خیلی ممنون می شوم
10
00:00:17,440 –> 00:00:19,760
11
00:00:19,760 –> 00:00:21,920
اینجا یک ویدیوی فوق العاده سریع در مورد نادیده گرفتن روش وجود دارد.
12
00:00:21,920 –> 00:00:23,760
من دو کلاس دارم که
13
00:00:23,760 –> 00:00:25,599
یک کلاس به نام حیوان و یک کلاس به نام
14
00:00:25,599 –> 00:00:27,439
خرگوش خرگوش از کلاس حیوانات به ارث می رسد،
15
00:00:27,439 –> 00:00:27,840
16
00:00:27,840 –> 00:00:29,920
بنابراین خرگوش کلاس فرزند است،
17
00:00:29,920 –> 00:00:31,279
حیوان کلاس والد
18
00:00:31,279 –> 00:00:33,280
درون حیوان است. کلاس
19
00:00:33,280 –> 00:00:34,960
یک متد به نام eat وجود دارد
20
00:00:34,960 –> 00:00:36,800
و وقتی این متد را فراخوانی می کنید تمام این
21
00:00:36,800 –> 00:00:39,120
کار این است که این حیوان در حال خوردن است
22
00:00:39,120 –> 00:00:40,640
که کلاس خرگوش را از کلاس حیوان به ارث می برد
23
00:00:40,640 –> 00:00:42,160
بنابراین
24
00:00:42,160 –> 00:00:44,800
خرگوش به این متد eat دسترسی دارد و
25
00:00:44,800 –> 00:00:46,800
اگر بخواهم یک شی خرگوشی ایجاد کنم.
26
00:00:46,800 –> 00:00:49,120
و این خرگوش از روش خوردن خود به خوبی استفاده کرده است،
27
00:00:49,120 –> 00:00:50,800
سپس این قرار است چاپ کند
28
00:00:50,800 –> 00:00:53,360
این حیوان در حال غذا خوردن است، روش
29
00:00:53,360 –> 00:00:54,879
نوشتن توانایی یک
30
00:00:54,879 –> 00:00:56,960
زبان برنامه نویسی شی گرا
31
00:00:56,960 –> 00:00:59,840
برای اجازه دادن به یک زیر کلاس است. ss همچنین به عنوان یک
32
00:00:59,840 –> 00:01:00,879
کلاس فرزند
33
00:01:00,879 –> 00:01:03,520
برای ارائه یک پیاده سازی خاص
34
00:01:03,520 –> 00:01:04,239
از روشی
35
00:01:04,239 –> 00:01:06,400
که قبلاً توسط یکی از والدین آن ارائه شده است شناخته می شود،
36
00:01:06,400 –> 00:01:08,159
در این مورد می خواهیم
37
00:01:08,159 –> 00:01:09,680
روش eat را لغو کنیم
38
00:01:09,680 –> 00:01:11,520
و کاری که می توانیم انجام دهیم این است که یک
39
00:01:11,520 –> 00:01:13,520
پیاده سازی خاص تر
40
00:01:13,520 –> 00:01:16,080
برای خرگوش ارائه کن