در این مطلب، ویدئو در حال حاضر برخی از Python No Starch Bundle را به شما یاد بگیرید با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:07:27
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,000 –> 00:00:01,500
سلام LaCie Jenna schmuck اینجا کیک از
2
00:00:01,500 –> 00:00:03,389
ابتدا و اگر شما از یک
3
00:00:03,389 –> 00:00:05,430
کشور مشترک المنافع هستید خوشحال باشید ویکتوریا دیو
4
00:00:05,430 –> 00:00:07,770
اگر از کانادا هستید خوشحالم که به 4ei
5
00:00:07,770 –> 00:00:09,690
و اگر از هر کشور دیگری هستید، سلام
6
00:00:09,690 –> 00:00:11,280
، دوشنبه خوبی داشته باشید، اما آنچه امروز داریم این
7
00:00:11,280 –> 00:00:14,099
است یک بسته نرم افزاری جدید که مورد علاقه
8
00:00:14,099 –> 00:00:15,719
توسعه دهندگان بازی است، وقتی می گویم جدید است، در اینجا یک هشدار دریافت کردم، زیرا
9
00:00:15,719 –> 00:00:17,520
این باندل دقیقاً
10
00:00:17,520 –> 00:00:19,949
قبلاً آن را اجرا کرده است، اما
11
00:00:19,949 –> 00:00:21,300
یک سال پیش، بنابراین ما مراقب
12
00:00:21,300 –> 00:00:23,039
هستیم که به طور تصادفی همان را نخریم.
13
00:00:23,039 –> 00:00:24,660
دو برابر چیزی که ما
14
00:00:24,660 –> 00:00:26,310
امروز در اینجا به آن نگاه می کنیم این است که اینها یاد بگیرند که از
15
00:00:26,310 –> 00:00:28,439
بسته نرم افزاری پایتون استفاده شده از پرس نشاسته ای استفاده نشده
16
00:00:28,439 –> 00:00:30,029
است
17
00:00:30,029 –> 00:00:31,410
18
00:00:31,410 –> 00:00:33,750
19
00:00:33,750 –> 00:00:35,399
. در
20
00:00:35,399 –> 00:00:36,420
قالبهای مختلف موجود است که این
21
00:00:36,420 –> 00:00:37,860
کار به این صورت است که من همیشه
22
00:00:37,860 –> 00:00:38,910
آنها را برمیدارم و میخرم تا به شما اطلاع دهم در این بسته چه چیزی دریافت خواهید کرد
23
00:00:38,910 –> 00:00:40,680
، این بار
24
00:00:40,680 –> 00:00:42,420
استثنا میکنم، من این
25
00:00:42,420 –> 00:00:44,370
بسته را نمیخرم چرا فقط در
26
00:00:44,370 –> 00:00:45,960
چند بنابراین اگر
27
00:00:45,960 –> 00:00:47,340
علاقه ای به زبان برنامه نویسی پایتون
28
00:00:47,340 –> 00:00:49,230
ندارید، هیچ چیزی در اینجا برای شما وجود ندارد،
29
00:00:49,230 –> 00:00:50,760
اما اگر به پایتون علاقه ای ندارید،
30
00:00:50,760 –> 00:00:52,559
فرصت خوبی برای دریافت کتاب
31
00:00:52,559 –> 00:00:54,449
در اینجا وجود دارد، اساساً اگر یک کتاب در این مورد وجود داشته باشد، خلاصه می شود.
32
00:00:54,449 –> 00:00:57,090
فهرستی که
33
00:00:57,090 –> 00:00:59,039
برای شما ارزشمند به نظر می رسد، کل
34
00:00:59,039 –> 00:01:01,350
بسته نرم افزاری را ارزشمند می کند با همه
35
00:01:01,350 –> 00:01:02,489
بسته های متواضعانه، شما تصمیم می گیرید که پول خود را چگونه
36
00:01:02,489 –> 00:01:03,780
تخصیص دهید، می توانید مجبور شوید به امور خیریه
37
00:01:03,780 –> 00:01:06,420
به ناشر بروید تا فروتن کنید یا اگر چنین تصمیمی دارید
38
00:01:06,420 –> 00:01:07,650
و کارهایی که باید انجام دهید برای کمک به پشتیبانی
39
00:01:07,650 –> 00:01:09,060
از بازی از ابتدا شما بستههای خود را
40
00:01:09,060 –> 00:01:11,130
با اشک میخرید، ارزش دلار میخرید،
41
00:01:11,130 –> 00:01:12,720
ارزش دلار بالاتر میرود، تمام
42
00:01:12,720 –> 00:01:14,280
پارگیهای ارزش کمتر را در این
43
00:01:14,280 –> 00:01:17,549
مورد خاص با قیمت 1 دلار آمریکا دریافت میکنید. ردیف یا بزرگسالان یا
44
00:01:17,549 –> 00:01:20,220
50 ردیف کانادایی چهار کتاب دریافت میکنید
45
00:01:20,220 –> 00:01:23,009
به بچههایتان یاد میدهید که کدنویسی
46
00:01:23,009 –> 00:01:24,540
کنند. بازیهای رایانهای خود را با پایتون اختراع کنید.
47
00:01:24,540 –> 00:01:27,180
48
00:01:27,180 –> 00:01:28,920
49
00:01:28,920 –> 00:01:30,450
یادگیری نحوه
50
00:01:30,450 –> 00:01:34,140
ساخت بازی و نحوه استفاده از پایتون یک
51
00:01:34,140 –> 00:01:35,790
پایتون به عنوان یک زبان این یک نوع
52
00:01:35,790 –> 00:01:37,860
ترکیبی است که آنها مدت زیادی از آن
53
00:01:37,860 –> 00:01:39,270
استفاده می کردند زیرا یک نوع
54
00:01:39,270 –> 00:01:41,520
جنگ داخلی بین دو نقطه X و
55
00:01:41,520 –> 00:01:42,810
نسخه رایگان نقطه X وجود داشت. در
56
00:01:42,810 –> 00:01:44,820
حال حاضر تقریباً برطرف شده است اما آسیب
57
00:01:44,820 –> 00:01:46,710
به نوعی انجام شده است، بنابراین پایتون در دنیای
58
00:01:46,710 –> 00:01:49,110
توسعه بازی استفاده نمی شود،
59
00:01:49,110 –> 00:01:51,630
آنقدر که برای موتور بازی Panda استفاده می شود، خوکچه
60
00:01:51,630 –> 00:01:55,380
بازی PI برای اسکریپت نویسی
61
00:01:55,380 –> 00:01:57,000
در چند بازی مانند Civilizations 4
62
00:01:57,000 –> 00:01:59,549
و 5 من معتقدم EVE Online
63
00:01:59,549 –> 00:02:02,430
با استفاده از پایتون بدون پشته ساخته شده است، اما در این زمینه زیاد استفاده نشده است
64
00:02:02,430 –> 00:02:04,170
، اما از
65
00:02:04,170 –> 00:02:08,038
بار مطلق در سیستمهای ساخت استفاده میشود، بنابراین
66
00:02:08,038 –> 00:02:10,050
تقریباً در هر خانه سازنده بازیهای بزرگ
67
00:02:10,050 –> 00:02:11,700
احتمالاً حداقل یک برنامه پایتون پیدا خواهید کرد.
68
00:02:11,700 –> 00:02:13,319
m
69
00:02:13,319 –> 00:02:14,849
وجود دارد و همچنین
70
00:02:14,849 –> 00:02:18,269
در دنیای TDS که
71
00:02:18,269 –> 00:02:19,739
مدیران فنی در دنیای
72
00:02:19,739 –> 00:02:22,379
گرافیک کامپیوتری هستند بسیار استفاده
73
00:02:22,379 –> 00:02:24,689
می شود.
74
00:02:24,689 –> 00:02:27,269
75
00:02:27,269 –> 00:02:29,760
76
00:02:29,760 –> 00:02:33,090
فرانک برنامه نویسی در دنیای سه بعدی
77
00:02:33,090 –> 00:02:35,370
همچنین برای یادگیری ماشینی و غیره
78
00:02:35,370 –> 00:02:36,510
خوب است، بنابراین کمی بیشتر
79
00:02:36,510 –> 00:02:38,459
در مورد پایتون است، ما اکنون به اینجا برگشته ایم، من
80
00:02:38,459 –> 00:02:40,409
با قیمت ها حدس می زنم که الان 1150
81
00:02:40,409 –> 00:02:42,299
کانادایی است که احتمالاً حدود هشت
82
00:02:42,299 –> 00:02:44,819
دلار است که شما دریافت می کنید. کتاب در
83
00:02:44,819 –> 00:02:46,409
ماموریت پایتون این یکی دیگر بود به
84
00:02:46,409 –> 00:02:48,419
طور خاص در مورد بازی این کد دریافت شد
85
00:02:48,419 –> 00:02:49,799
یک بازی ماجراجویی فضایی
86
00:02:49,799 –> 00:02:51,719
ما پایتون را برای بچه ها گرفتیم مقدمه ای سرگرم کننده
87
00:02:51,719 –> 00:02:53,459
برای برنامه نویسی شکستن
88
00:02:53,459 –> 00:02:55,409
کدها با پایتون تا ساخت و
89
00:02:55,409 –> 00:02:58,159
شکستن رمزها پروژه های زمین بازی پایتون
90
00:02:58,159 –> 00:03:01,049
برای برنامه نویسان کنجکاو
91
00:03:01,049 –> 00:03:02,909
ماجراهای ریاضی با پایتون دوباره یادگیری
92
00:03:02,909 –> 00:03:04,349
ریاضی چیزی است که همه
93
00:03:04,349 –> 00:03:05,760
بازیسازان باید در مقطعی انجام دهند،
94
00:03:05,760 –> 00:03:07,230
بنابراین این میتواند یک مقدمه ملایم خوب باشد.
95
00:03:07,230 –> 00:03:09,599
duction و سپس ما
96
00:03:09,599 –> 00:03:11,340
دوره خرابی پایتون را داریم که برای
97
00:03:11,340 –> 00:03:13,620
یادگیری
98
00:03:13,620 –> 00:03:15,569
برنامه نویسی مبتنی بر شی گرا
99
00:03:15,569 –> 00:03:17,459
پایتون است و همانطور که قبلاً ذکر کردم
100
00:03:17,459 –> 00:03:19,799
احتمالاً در هر سه استودیوی اصلی
101
00:03:19,799 –> 00:03:22,409
یک برنامه نویس پایتون در
102
00:03:22,409 –> 00:03:23,759
کارمندان آنها وجود دارد. احتمالاً چیزی
103
00:03:23,759 –> 00:03:26,250
شبیه مهندس ساخت نامیده می شود، این چیزی
104
00:03:26,250 –> 00:03:28,530
است که پایتون در دنیای اتوماسیون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد
105
00:03:28,530 –> 00:03:31,169
و سپس فلش کارت های پایتون
106
00:03:31,169 –> 00:03:32,939
این پی دی اف است و ما
107
00:03:32,939 –> 00:03:33,419
در عرض یک دقیقه
108
00:03:33,419 –> 00:03:35,870
به آن خواهیم رسید.
109
00:03:35,870 –> 00:03:39,000
آزمایش و بیشتر
110
00:03:39,000 –> 00:03:41,939
و سپس تأثیر قبل از پروژه های پایتون و
111
00:03:41,939 –> 00:03:44,489
این تقریباً بسته نرم افزاری است یک بار
112
00:03:44,489 –> 00:03:46,109
دیگر به آن خلاصه می شود به
113
00:03:46,109 –> 00:03:47,430
کتاب ها نگاه کنید به آیات
114
00:03:47,430 –> 00:03:48,449
موجود نگاه کنی