در این مطلب، ویدئو شبیه سازی مشکل مونتی هال با استفاده از پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:35:37
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:00,640 –> 00:00:02,320
سلام به همه و به این ویدیو
2
00:00:02,320 –> 00:00:04,000
در زبان برنامه نویسی پایتون خوش آمدید،
3
00:00:04,000 –> 00:00:05,839
بنابراین در این ویدیو من
4
00:00:05,839 –> 00:00:07,440
شبیه سازی مشکل مونتی هال با استفاده از
5
00:00:07,440 –> 00:00:08,720
پایتون را برنامه ریزی خواهم کرد،
6
00:00:08,720 –> 00:00:10,320
اکنون مشکل مونتی هال یک مسئله معروف
7
00:00:10,320 –> 00:00:12,000
به احتمال شرطی است
8
00:00:12,000 –> 00:00:13,840
که بر اساس برنامه بازی تلویزیونی آمریکایی
9
00:00:13,840 –> 00:00:15,280
به نام let’s یک معامله انجام دهید
10
00:00:15,280 –> 00:00:17,279
و به نام میزبان اصلی مونتی هال نامگذاری شده است،
11
00:00:17,279 –> 00:00:18,480
12
00:00:18,480 –> 00:00:21,199
بنابراین در این مشکل شما در یک نمایش بازی
13
00:00:21,199 –> 00:00:22,720
هستید و به شما داده می شود بین سه
14
00:00:22,720 –> 00:00:23,519
15
00:00:23,519 –> 00:00:25,119
درب پشت یک در انتخاب کنید، قیمتی که می
16
00:00:25,119 –> 00:00:26,960
خواهید مثلاً یک ماشین و پشت دو
17
00:00:26,960 –> 00:00:28,080
در دیگر است.
18
00:00:28,080 –> 00:00:30,160
بزها قیمت هایی را که نمی خواهید
19
00:00:30,160 –> 00:00:32,320
انتخاب کنید مثلاً درب شماره صفر را انتخاب کنید
20
00:00:32,320 –> 00:00:34,640
سپس مونتی میزبان در دیگری را باز می
21
00:00:34,640 –> 00:00:35,360
کند
22
00:00:35,360 –> 00:00:38,239
که می داند یک بز مثلاً
23
00:00:38,239 –> 00:00:39,120
در شماره
24
00:00:39,120 –> 00:00:41,840
دو دارد و سپس از شما می پرسد آیا می خواهید
25
00:00:41,840 –> 00:00:43,280
انتخاب اصلی خود را تغییر دهید. و
26
00:00:43,280 –> 00:00:44,079
درب شماره
27
00:00:44,079 –> 00:00:46,879
یک را انتخاب کنید، سوال این است که آیا این به
28
00:00:46,879 –> 00:00:49,280
نفع شماست که انتخاب اصلی خود را به خوبی تغییر دهید؟
29
00:00:49,280 –> 00:00:51,520
30
00:00:51,520 –> 00:00:53,360
31
00:00:53,360 –> 00:00:54,800
انتخاب اصلی و
32
00:00:54,800 –> 00:00:56,559
ادعای نیازی به تغییر
33
00:00:56,559 –> 00:00:58,239
نیست زیرا شما 50 شانس دارید
34
00:00:58,239 –> 00:00:59,520
که درب را که
35
00:00:59,520 –> 00:01:00,719
حاوی جایزه
36
00:01:00,719 –> 00:01:02,399
بین دو در باز نشده
37
00:01:02,399 –> 00:01:04,959
باقیمانده است به درستی حدس بزنید اما با تغییر در واقع
38
00:01:04,959 –> 00:01:07,439
حدود 33.33
39
00:01:07,439 –> 00:01:09,280
شانس اضافی برای برنده شدن به طور موثر دو برابر می کنید.
40
00:01:09,280 –> 00:01:12,799
شانس شما برای برنده شدن از حدود 33.33
41
00:01:12,799 –> 00:01:16,240
از انتخاب اصلی خود به حدود 66.66
42
00:01:16,240 –> 00:01:19,520
با تعویض درب، بنابراین دوباره در این
43
00:01:19,520 –> 00:01:21,200
ویدیو من این بازی را شبیه سازی می کنم
44
00:01:21,200 –> 00:01:22,880
و سپس احتمال برنده شدن را نمودار می کنم
45
00:01:22,880 –> 00:01:24,640
تا شواهد تجربی نشان
46
00:01:24,640 –> 00:01:26,320
دهم که واقعاً به نفع شماست که
47
00:01:26,320 –> 00:01:27,840
48
00:01:27,840 –> 00:01:29,280
درها را به خوبی تغییر دهید. من در وب سایت گوگل هستم که به
49
00:01:29,280 –> 00:01:31,200
آن coolab.research.google.com می گویند
50
00:01:31,200 –> 00:01:32,479
و من در آن هستم زیرا
51
00:01:32,479 –> 00:01:34,159
شروع برنامه نویسی در پایتون را بسیار آسان
52
00:01:34,159 –> 00:01:35,600
می کند تنها کاری که باید انجام دهید این است که به این وب سایت بروید
53
00:01:35,600 –> 00:01:36,640
و سپس با استفاده از حساب Google خود وارد
54
00:01:36,640 –> 00:01:37,680
شوید. و نوشتن کد پایتون خود را شروع کنید،
55
00:01:37,680 –> 00:01:39,280
56
00:01:39,280 –> 00:01:40,799
بنابراین اگر قبلاً
57
00:01:40,799 –> 00:01:42,399
مشترک این کانال
58
00:01:42,399 –> 00:01:44,159
نیستید، دکمه اشتراک را بزنید و لطفاً دکمه
59
00:01:44,159 –> 00:01:45,520
لایک را برای YouTube al بزنید.
60
00:01:45,520 –> 00:01:47,280
گوریتم واقعا به کانال کمک می کند و
61
00:01:47,280 –> 00:01:49,360
اجازه دهید نوشتن این برنامه را شروع کنیم،
62
00:01:49,360 –> 00:01:50,240
بنابراین اولین کاری که می
63
00:01:50,240 –> 00:01:51,600
خواهید انجام دهید این است که روی فایل کلیک کنید و روی
64
00:01:51,600 –> 00:01:52,399
دفترچه یادداشت جدید کلیک کنید
65
00:01:52,399 –> 00:01:54,079
و یک تب جدید برای شما باز می شود و سپس
66
00:01:54,079 –> 00:01:55,600
در نهایت یک سلول جدید باز می شود.
67
00:01:55,600 –> 00:01:56,240
68
00:01:56,240 –> 00:01:57,520
اکنون در این سلول برای شما باز می شود، من می خواهم در
69
00:01:57,520 –> 00:01:58,960
برخی نظرات توضیحی در مورد
70
00:01:58,960 –> 00:02:00,640
برنامه
71
00:02:00,640 –> 00:02:04,880
بگذارم، بنابراین می خواهم این شبیه سازی مونتی هال را
72
00:02:04,880 –> 00:02:08,479
قرار دهم و اجازه دهید
73
00:02:08,479 –> 00:02:09,840
با کلیک روی این دکمه کد در یک سلول جدید ایجاد کنیم.
74
00:02:09,840 –> 00:02:10,318
75
00:02:10,318 –> 00:02:12,080
سمت چپ بالا و در این سلول
76
00:02:12,080 –> 00:02:14,000
،
77
00:02:14,000 –> 00:02:15,280
کتابخانههایی را که قصد استفاده از آنها را
78
00:02:15,280 –> 00:02:17,200
در طول برنامه
79
00:02:17,200 –> 00:02:19,840
دارم، وارد میکنم، بنابراین بهصورت تصادفی وارد
80
00:02:19,840 –> 00:02:21,760
81
00:02:21,760 –> 00:02:25,040
میکنم و میخواهم نمودار نقطهای زنده مات را بهعنوان vlt وارد کنم و سپس ما
82
00:02:25,040 –> 00:02:27,400
طرح سبک را میدهیم، بنابراین plt.style.use را تایپ
83
00:02:27,400 –> 00:02:28,560
میکنیم
84
00:02:28,560 –> 00:02:31,680
. من از سبک 538 استفاده میکنم و
85
00:02:31,680 –> 00:02:33,120
با کلیک کردن روی این
86
00:02:33,120 –> 00:02:34,400
دکمه در سمت چپ
87
00:02:34,400 –> 00:02:36,000
، این سلول را اجرا میکنم و به من میگوید که آیا من هر گونه خطایی انجام دادم
88
00:02:36,000 –> 00:02:38,160
و به نظر می رسد که می خواهم بروم،
89
00:02:38,160 –> 00:02:39,920
بنابراین یک سلول جدید در اینجا ایجاد می کند
90
00:02:39,920 –> 00:02:41,120
و در این سلول من هستم در حال ایجاد یک
91
00:02:41,120 –> 00:02:42,800
تابع برای میزبان برای نشان دادن دری است
92
00:02:42,800 –> 00:02:44,319
که شامل قیمت
93
00:02:44,319 –> 00:02:46,160
نیست، بنابراین اجازه دهید من ادامه دهم و در اینجا قرار دهم که
94
00:02:46,160 –> 00:02:48,400
یک تابع
95
00:02:48,400 –> 00:02:51,840
برای میزبان ایجاد کنید تا دری را نشان دهد
96
00:02:51,840 –> 00:02:55,599
که
97
00:02:55,599 –> 00:02:59,280
حاوی جایزه نیست و البته میزبان نمی تواند
98
00:02:59,280 –> 00:03:00,159
99
00:03:00,159 –> 00:03:04,080
دری را که شرکت کننده یا بازیکن انتخاب کرده است نشان دهد،
100
00:03:04,080 –> 00:03:04,720
101
00:03:04,720 –> 00:03:07,840
بسیار خوب است، بنابراین فقط به یاد داشته باشید
102
00:03:07,840 –> 00:03:09,680
که میزبان درب را می داند که
103
00:03:09,680 –> 00:03:11,040
104
00:03:11,040 –> 00:03:12,560
قیمت مناسب است، بنابراین بیایید جلو برویم و
105
00:03:12,560 –> 00:03:14,560
آن تابع را ایجاد کنیم که من آن را می نامم دریافت
106
00:03:14,560 –> 00:03:18,000
زیر خط غیر جایزه
107
00:03:18,000 –> 00:03:19,599
زیرخط درب زیرخط
108
00:03:19,599 –> 00:03:23,120
و قرار است میزبان را
109
00:03:23,120 –> 00:03:26,400
ببرد، بنابراین این دری خواهد بود که
110
00:03:26,400 –> 00:03:29,440
شامل جایزه ای است که قرار است از نظر
111
00:03:29,440 –> 00:03:31,440
تعداد درها بگیرد و
112
00:03:31,440 –> 00:03:32,560
113
00:03:32,560 –> 00:03:37,440
انتخاب بازیکن یا شرکت کننده به خوبی دریافت می شود،
114
00:03:37,519 –> 00:03:39,200
بنابراین تمام اطلاعات من این است. باید
115
00:03:39,200 –> 00:03:40,879
116
00:03:40,879 –> 00:03:43,280
دری را که حاوی جایزه نیست
117
00:03:43,280 –> 00:03:44,480
و دری را
118
00:03:44,480 –> 00:03:47,040
که انتخاب اصلی شرکت کننده نیست
119
00:03:47,040 –> 00:03:48,400
برگردانم
120
00:03:48,400 –> 00:03:49,360
و احتمالاً باید آن را در نظرات اینجا بگذارم تا این کار را انجام دهم
121
00:03:49,360 –> 00:03:51,920
122
00:03:51,920 –> 00:03:55,040
و دری را
123
00:03:55,040 –> 00:03:58,840
که شرکت کنندگان در آن برش دادن
124
00:03:58,840 –> 00:04:01,760
بازیکنان اصلی نیست.
125
00:04:01,760 –> 00:04:05,280
خوب است و بیایید آن
126
00:04:05,280 –> 00:04:06,560
را کمی پایین بیاوریم،
127
00:04:06,560 –> 00:04:09,200
پس بیایید ادامه دهیم و این
128
00:04:09,200 –> 00:04:10,239
تابع
129
00:04:10,239 –> 00:04:11,599
را ایجاد کنیم، من متغیری به نام i ایجاد می
130
00:04:11,599 –> 00:04:13,360
کنم و آن را برابر با 1 قرار می دهم
131
00:04:13,360 –> 00:04:17,440
و در حالی که من برابر با
132
00:04:17,440 –> 00:04:20,720
میزبان یا
133
00:04:20,720 –> 00:04:25,199
i برابر است انتخاب پخش کننده
134
00:04:25,600 –> 00:04:29,840
ای که قرار است i را برابر با آن قرار
135
00:04:29,840 –> 00:04:33,040
دهیم بیایید ببینیم من برابر با i به اضافه 1
136
00:04:33,040 –> 00:04:36,800
خواهم بود و سپس آن را بر اساس
137
00:04:36,800 –> 00:04:40,240
تعداد درها تغییر می دهم OK و سپس می خواهم
138
00:04:40,240 –> 00:04:41,120
139
00:04:41,120 –> 00:04:45,199
برگردانم i okay پس اکنون این به من می
140
00:04:45,199 –> 00:04:47,759
دهد یا دری را به من می دهد که
141
00:04:47,759 –> 00:04:49,360
حاوی جایزه نیست
142
00:04:49,360 –> 00:04:52,800
و دری را که انتخاب اصلی شرکت کننده نیست،
143
00:04:52,800 –> 00:04:54,880
بسیار خوب است، بنابراین بیایید ادامه دهیم
144
00:04:54,880 –> 00:04:56,479
و این
145
00:04:56,479 –> 00:04:59,600
را اجرا کنیم، خوب به نظر می رسد بیایید یک سلول جدید ایجاد کنیم
146
00:04:59,600 –> 00:05:02,320
و اکنون در این سلول من. میخواهم عملکردی ایجاد کنم
147
00:05:02,320 –> 00:05:03,520
148
00:05:03,520 –> 00:05:06,800
تا پخشکننده
149
00:05:06,800 –> 00:05:10,000
به درب باز نشده دیگر سوئیچ کند،
150
00:05:10,000 –> 00:05:12,800
بنابراین بیایید برویم و
151
00:05:12,800 –> 00:05:13,520
آن عملکرد را ایجاد کنیم،
152
00:05:13,520 –> 00:05:17,120
من آن را تابع زیرخط سوئیچ صدا
153
00:05:17,120 –> 00:05:19,520
میکنم و
154
00:05:19,520 –> 00:05:21,039
درب نشاندادهشده را وارد میکند،
155
00:05:21,039 –> 00:05:23,440
بنابراین این درب خواهد بود. که میزبان
156
00:05:23,440 –> 00:05:24,639
مسابقهدهندهای را نشان میدهد
157
00:05:24,639 –> 00:05:27,120
که حاوی جایزهای نیست
158
00:05:27,120 –> 00:05:29,600
که قرار است در آن ببرد تعداد درها
159
00:05:29,600 –> 00:05:32,400
و انتخاب پخش کننده
160
00:05:32,400 –> 00:05:33,680
161
00:05:33,680 –> 00:05:36,000
کاملاً مناسب خواهد بود و بسیار
162
00:05:36,000 –> 00:05:37,600
شبیه عملکردهای دیگر ما خواهد بود، بنابراین من
163
00:05:37,600 –> 00:05:38,000
فقط می خواهم
164
00:05:38,000 –> 00:05:41,680
تمام این کپی را با استفاده از کنترل c برجسته کنم
165
00:05:41,680 –> 00:05:43,280
و سپس به اینجا برگردم و
166
00:05:43,280 –> 00:05:44,160
با استفاده از آن پیست کنم. کنترل
167
00:05:44,160 –> 00:05:47,440
v و من می خواهم میزبان را در اینجا تغییر دهم
168
00:05:47,440 –> 00:05:53,840
تا درب زیرخط نشان داده شود
169
00:05:54,880 –> 00:05:57,280
خوب است، بنابراین حالا بیایید جلو برویم و این
170
00:05:57,280 –> 00:05:59,280
تابع
171
00:05:59,280 –> 00:06:00,800
را اجرا کنیم، خوب به نظر می رسد بیایید یک سلول جدید
172
00:06:00,800 –> 00:06:03,840
در اینجا ایجاد کنیم و در این
173
00:06:03,840 –> 00:06:08,639
سلول می خواهم یک تابع
174
00:06:08,639 –> 00:06:12,639
برای شبیه سازی بازی ایجاد
175
00:06:12,880 –> 00:06:16,160
کنم. این تابع را بازی مونتی هال می نامیم
176
00:06:16,160 –> 00:06:18,479
177
00:06:18,960 –> 00:06:21,440
و پارامتری
178
00:06:21,440 –> 00:06:23,120
به نام سوئیچ را دریافت می کند که
179
00:06:23,120 –> 00:06:26,319
به ما اطلاع می دهد که آیا بازیکن یا شرکت کننده
180
00:06:26,319 –> 00:06:28,400
تغییر را انتخاب کند
181
00:06:28,400 –> 00:06:29,520
و سپس
182
00:06:29,520 –> 00:06:32,319
تعداد تست
183
00:06:33,600 –> 00:06:34,800
ها را به خوبی انجام می دهد تا واقعاً
184
00:06:34,800 –> 00:06:37,360
خوب به نظر برسد. کاری که میخواهم انجام دهم این است که
185
00:06:37,360 –> 00:06:39,520
186
00:06:39,520 –> 00:06:42,960
میخواهم چند عدد به دست بیاورم، میخواهم تعداد بردها و
187
00:06:42,960 –> 00:06:43,440
تعداد
188
00:06:43,440 –> 00:06:45,919
باختها را هنگام تعویض و زمانی که
189
00:06:45,919 –> 00:06:46,639
تغییر نمیدهند
190
00:06:46,639 –> 00:06:48,880
یا زمانی که شرکتکننده تغییر میکند یا زمانی
191
00:06:48,880 –> 00:06:51,120
که شرکتکننده تغییر نمیکند،
192
00:06:51,120 –> 00:06:52,720
به دست بیاورم. من قصد دارم یک fe ایجاد کنم متغیرهای w
193
00:06:52,720 –> 00:06:55,599
را هنگام
194
00:06:55,599 –> 00:06:59,120
تعویض زیرخط صدا می زنم و اجازه دهید آن را
195
00:06:59,120 –> 00:07:02,240
برابر با صفر قرار دهیم،
196
00:07:02,240 –> 00:07:05,759
بنابراین این
197
00:07:05,759 –> 00:07:07,280
متغیر تعداد دفعاتی را که
198
00:07:07,280 –> 00:07:10,720
بازیکن یا شرکت کننده در حال تعویض است شمارش می کند،
199
00:07:10,720 –> 00:07:12,400
سپس متغیر دیگری ایجاد می کنم که
200
00:07:12,400 –> 00:07:15,680
آن را صدا می زنم. برنده بدون سوئیچ
201
00:07:15,680 –> 00:07:17,840
شمارش است،
202
00:07:18,880 –> 00:07:22,560
بنابراین
203
00:07:22,560 –> 00:07:24,479
تعداد دفعاتی که بازیکن یا
204
00:07:24,479 –> 00:07:27,919
شرکت کننده یکی از آنها تغییر نمی کند
205
00:07:27,919 –> 00:07:29,520
، خواهد بود و سپس من متغیری به نام تعداد سوئیچ
206
00:07:29,520 –> 00:07:31,680
زیر خط شل
207
00:07:31,680 –> 00:07:35,919
یا cnt ایجاد می
208
00:07:35,919 –> 00:07:38,319
کنم به جای آن مجموعه ای برابر با صفر است،
209
00:07:38,319 –> 00:07:38,960
بنابراین
210
00:07:38,960 –> 00:07:40,880
این عدد است. تعداد دفعاتی که بازیکن یا
211
00:07:40,880 –> 00:07:42,479
شرکت
212
00:07:42,479 –> 00:07:46,240
کننده از تعویض شکست خورده است
213
00:07:46,639 –> 00:07:47,680
و سپس من می خواهم یک
214
00:07:47,680 –> 00:07:52,639
رودخانه دیگر به نام underscore lost no switch
215
00:07:54,000 –> 00:07:57,039
count underscore یا cnt ایجاد کنم و یک بار که
216
00:07:57,039 –> 00:07:58,319
برابر با صفر است
217
00:07:58,319 –> 00:08:00,160
و این تعداد دفعاتی را
218
00:08:00,160 –> 00:08:01,919
که بازیکن یا شرکت کننده از عدم باخت محاسبه می کند.
219
00:08:01,919 –> 00:08:04,400
خیلی
220
00:08:04,960 –> 00:08:08,000
خوب است، پس بیایید جلو برویم و
221
00:08:08,000 –> 00:08:08,800
222
00:08:08,800 –> 00:08:12,479
درهای خود را بسازیم تا درها برابر با
223
00:08:12,479 –> 00:08:15,199
صفر یک و دو باشند، بنابراین لیستی است که
224
00:08:15,199 –> 00:08:17,680
شامل عدد صفر یک و دو
225
00:08:17,680 –> 00:08:20,560
برای درب شماره صفر است. mber یک و
226
00:08:20,560 –> 00:08:23,280
درب شماره دو
227
00:08:24,160 –> 00:08:25,759
و سپس تعداد درها را به دست می
228
00:08:25,759 –> 00:08:27,919
آوریم بنابراین تعداد درب
229
00:08:27,919 –> 00:08:32,560
ها طول درها خواهد بود
230
00:08:33,360 –> 00:08:36,640
و من فکر می کنم همه چیز درست است، بنابراین حالا
231
00:08:36,640 –> 00:08:38,080
بیایید جلو برویم و
232
00:08:38,080 –> 00:08:42,399
از طریق آن حلقه بزنیم.
233
00:08:42,399 –> 00:08:46,000
شرکتکننده
234
00:08:46,000 –> 00:08:51,200
یا بازیکن میتواند بازی را
235
00:08:51,440 –> 00:08:54,640
خوب انجام دهد، بنابراین برای i و محدوده
236
00:08:54,640 –> 00:08:58,720
صفر تا تعداد تستهایی
237
00:09:00,640 –> 00:09:03,920
که میخواهیم قیمت را به صورت تصادفی پشت در بگذاریم،
238
00:09:03,920 –> 00:09:04,560
239
00:09:04,560 –> 00:09:05,839
بنابراین من متغیری به نام
240
00:09:05,839 –> 00:09:08,640
door با
241
00:09:08,640 –> 00:09:11,040
جایزه ایجاد میکنم، آن را برابر با تصادفی قرار میدهم.
242
00:09:11,040 –> 00:09:12,320
نقطه
243
00:09:12,320 –> 00:09:14,560
آن را رند کنید
244
00:09:15,680 –> 00:09:17,200
و این به من کمک می کند تا یک
245
00:09:17,200 –> 00:09:19,360
عدد تصادفی از صفر
246
00:09:19,360 –> 00:09:23,680
تا تعداد درها منهای یک را انتخاب کنم،
247
00:09:23,680 –> 00:09:28,000
بنابراین این شامل این خواهد
248
00:09:28,000 –> 00:09:32,320
249
00:09:32,560 –> 00:09:36,399
250
00:09:36,399 –> 00:09:40,240
251
00:09:41,680 –> 00:09:44,959
252
00:09:44,959 –> 00:09:49,279
253
00:09:49,279 –> 00:09:52,560
بود. اجازه دهید به میزبان اجازه دهیم بداند
254
00:09:52,560 –> 00:09:53,040
کدام
255
00:09:53,040 –> 00:09:55,040
در شامل آن قیمت است، بنابراین یک
256
00:09:55,040 –> 00:09:57,839
میزبان تماس متغیر ایجاد کنید و آن را برابر با
257
00:09:57,839 –> 00:10:05,279
درب با قیمت
258
00:10:05,279 –> 00:10:10,480
خوب تنظیم کنید، بنابراین
259
00:10:10,480 –> 00:10:12,480
اکنون بازیکن باید ابتدا
260
00:10:12,480 –> 00:10:14,640
درب تصادفی را انتخاب کند که معتقد
261
00:10:14,640 –> 00:10:16,240
است جایزه
262
00:10:16,240 –> 00:10:18,480
دارد. من می روم به ج متغیری به نام
263
00:10:18,480 –> 00:10:20,079
بازیکن انتخاب را تکرار کنید
264
00:10:20,079 –> 00:10:22,399
و من آن را برابر با
265
00:10:22,399 –> 00:10:23,200
نقطه
266
00:10:23,200 –> 00:10:26,320
تصادفی 0 در
267
00:10:26,320 –> 00:10:30,480
تعداد درها منهای 1 قرار می دهم. بسیار
268
00:10:30,959 –> 00:10:34,880
خوب و
269
00:10:34,880 –> 00:10:36,720
بیایید انتخاب اصلی بازیکن را
270
00:10:36,720 –> 00:10:39,279
در یک متغیر ذخیره کنیم، بنابراین
271
00:10:39,279 –> 00:10:42,959
انتخاب اصلی جایی است که پخش کننده اصلی را قرار می دهم.
272
00:10:42,959 –> 00:10:45,279
انتخاب
273
00:10:45,360 –> 00:10:48,480
برابر است با انتخاب بازیکن
274
00:10:50,000 –> 00:10:53,600
خوب است و سپس
275
00:10:53,600 –> 00:10:55,920
بیایید دری را که میزبان به شرکت کننده نشان می دهد
276
00:10:55,920 –> 00:10:57,120
277
00:10:57,120 –> 00:10:59,839
بگیریم، بنابراین ما آن را درب نشان داده شده در زیر خط می نامیم
278
00:10:59,839 –> 00:11:01,360
و من آن را برابر قرار می دهم تا
279
00:11:01,360 –> 00:11:05,440
280
00:11:05,440 –> 00:11:08,880
درب زیر خط جایزه زیرخط دریافت شود و ما می رویم برای
281
00:11:08,880 –> 00:11:12,399
وارد کردن میزبان تعداد درها
282
00:11:12,399 –> 00:11:16,240
و انتخاب بازیکن
283
00:11:18,079 –> 00:11:20,959
خوب است، بنابراین باید این کار را انجام دهد و خوب به نظر می رسد
284
00:11:20,959 –> 00:11:22,480
خوب است،
285
00:11:22,480 –> 00:11:26,560
بنابراین در این مورد خواهیم دید که آیا
286
00:11:26,560 –> 00:11:28,480
بازیکن همیشه سوئیچ را انتخاب می کند یا
287
00:11:28,480 –> 00:11:28,800
نه
288
00:11:28,800 –> 00:11:32,000
بنابراین در اینجا می خواهم قرار دهم
289
00:11:32,000 –> 00:11:34,880
اگر بازیکن
290
00:11:35,120 –> 00:11:39,040
انتخاب می کند همیشه جابجا شود
291
00:11:39,040 –> 00:11:43,360
و سپس به بازیکن اجازه می دهد که در
292
00:11:43,360 –> 00:11:48,000
اصلی
293
00:11:48,480 –> 00:11:53,040
انتخابی خود را به درب باز نشده دیگر تغییر دهد،
294
00:11:53,040 –> 00:11:56,800
خیلی خوب است، من آن را
295
00:11:56,800 –> 00:11:57,920
کمی پایین
296
00:11:57,920 –> 00:12:01,360
می آورم، ما به خوبی پیش می رویم، بنابراین بیایید جلو برویم
297
00:12:01,360 –> 00:12:01,680
و
298
00:12:01,680 –> 00:12:05,040
آن عبارت را ایجاد کنیم تا اگر
299
00:12:05,040 –> 00:12:09,040
سوئیچ درست باشد
300
00:12:09,440 –> 00:12:12,720
سپس انتخاب پخش کننده
301
00:12:13,360 –> 00:12:17,760
برابر با عملکرد سوئیچ خواهد بود
302
00:12:17,760 –> 00:12:19,279
و در عملکرد سوئیچ
303
00:12:19,279 –> 00:12:21,839
درب نشان داده شده را وارد
304
00:12:21,839 –> 00:12:23,839
می کنیم و تعداد
305
00:12:23,839 –> 00:12:25,040
درها
306
00:12:25,040 –> 00:12:27,040
را وارد می کنیم و سپس
307
00:12:27,040 –> 00:12:29,760
گزینه پخش کننده را وارد می کنیم
308
00:12:29,760 –> 00:12:33,200
OK. این گزینه انتخاب بازیکن را کاملاً تغییر می دهد،
309
00:12:33,200 –> 00:12:35,519
310
00:12:37,120 –> 00:12:39,839
311
00:12:40,959 –> 00:12:46,639
بنابراین اکنون اگر انتخاب
312
00:12:47,200 –> 00:12:50,800
بازیکن جایزه است و به یاد داشته باشید که میزبان می داند
313
00:12:50,800 –> 00:12:51,279
که کدام
314
00:12:51,279 –> 00:12:53,200
در است، بنابراین من فقط می خواهم بگذارم
315
00:12:53,200 –> 00:12:54,880
برابر با میزبان است، اما همچنین
316
00:12:54,880 –> 00:12:58,959
می توانم درب را با جایزه قرار دهم
317
00:12:59,040 –> 00:13:00,720
و شاید من جایزه در را
318
00:13:00,720 –> 00:13:02,160
بگذارم تا کمی
319
00:13:02,160 –> 00:13:04,320
قابل درک تر شود، بنابراین اگر
320
00:13:04,320 –> 00:13:05,680
انتخاب بازیکن
321
00:13:05,680 –> 00:13:09,839
درب با جایزه و
322
00:13:09,839 –> 00:13:12,639
سوئیچ نادرست است، به
323
00:13:14,240 –> 00:13:15,680
این معنی است که بازیکن تعویض نکرده است
324
00:13:15,680 –> 00:13:17,760
325
00:13:17,760 –> 00:13:20,079
و این بدان معنی است که بازیکن برنده است، بنابراین
326
00:13:20,079 –> 00:13:21,680
من اینجا هستم. قرار است
327
00:13:21,680 –> 00:13:24,800
بعد از تعویض نشدن بازیکن برنده شود
328
00:13:24,800 –> 00:13:28,000
329
00:13:29,839 –> 00:13:31,519
و بیایید جلو برویم و آن را چاپ کنیم، بنابراین من
330
00:13:31,519 –> 00:13:36,880
برنده های پخش کننده را چاپ
331
00:13:40,240 –> 00:13:43,600
می کنم و هیچ سوئیچ قرار نمی
332
00:13:45,360 –> 00:13:46,839
دهم و سپس انتخاب بازیکن را می گذارم تا بازیکن
333
00:13:46,839 –> 00:13:49,279
334
00:13:49,279 –> 00:13:52,320
انتخاب کند
335
00:13:52,320 –> 00:13:56,000
شماره در و من می خواهم در را
336
00:13:56,000 –> 00:13:57,600
بگذارم شماره r که بازیکن انتخاب کرده است، بنابراین
337
00:13:57,600 –> 00:14:01,040
بازیکن انتخاب را خط خطی می کند
338
00:14:01,120 –> 00:14:02,320
و سپس من
339
00:14:02,320 –> 00:14:04,959
گزینه اصلی و همچنین
340
00:14:04,959 –> 00:14:08,480
انتخاب درب اصلی
341
00:14:09,360 –> 00:14:14,560
را قرار می دهم و سپس
342
00:14:14,720 –> 00:14:17,839
انتخاب بازیکن اصلی را در اینجا قرار
343
00:14:19,440 –> 00:14:21,519
می دهم و سپس در را
344
00:14:21,519 –> 00:14:24,000
با جایزه
345
00:14:24,000 –> 00:14:25,519
یا دری که حاوی جایزه است،
346
00:14:25,519 –> 00:14:28,880
شاید
347
00:14:29,680 –> 00:14:34,800
باید بگذارم حاوی قیمت است، بنابراین درب با قیمتی
348
00:14:37,760 –> 00:14:41,279
که قرار است
349
00:14:41,279 –> 00:14:44,880
خط زیر درب با جایزه باشد
350
00:14:44,880 –> 00:14:49,440
و درب نشان داده شده
351
00:14:53,199 –> 00:14:55,199
خوب است، بنابراین درب زیرخط نشان داده می شود بسیار
352
00:14:55,199 –> 00:14:56,800
353
00:14:56,800 –> 00:14:59,839
خوب است. خیلی
354
00:15:00,480 –> 00:15:03,519
خوب است، بنابراین
355
00:15:03,519 –> 00:15:06,880
فکر میکنم که اشکالی ندارد
356
00:15:07,040 –> 00:15:09,360
و بعد میخواهم این را بشمارم، بنابراین
357
00:15:09,360 –> 00:15:11,360
358
00:15:11,360 –> 00:15:14,320
زمانی است که بازیکن یا
359
00:15:14,320 –> 00:15:15,600
شرکتکننده بدون تغییر برنده میشود،
360
00:15:15,600 –> 00:15:18,639
بنابراین این تعداد برد بدون
361
00:15:18,639 –> 00:15:19,279
سوئیچ است
362
00:15:19,279 –> 00:15:22,560
، بنابراین وقتی هیچ تعداد سوئیچ
363
00:15:22,560 –> 00:15:24,839
برابر است با
364
00:15:24,839 –> 00:15:27,839
زمانی است که بدون تعداد سوئیچ
365
00:15:27,839 –> 00:15:32,320
بعلاوه یک کاملاً
366
00:15:32,720 –> 00:15:34,000
خوب است، بنابراین همه چیزهای دیگر
367
00:15:34,000 –> 00:15:34,959
بسیار بسیار شبیه هستند، من فقط
368
00:15:34,959 –> 00:15:36,000
چند تغییر ایجاد می کنم، بنابراین من فقط
369
00:15:36,000 –> 00:15:37,199
همه اینها را برجسته
370
00:15:37,199 –> 00:15:39,519
می کنم و از ctrl c در اینجا استفاده می کنم کپی
371
00:15:39,519 –> 00:15:40,639
کن و بعد من میام در اینجا پایین
372
00:15:40,639 –> 00:15:41,440
و از ctrl
373
00:15:41,440 –> 00:15:44,000
v برای چسباندن استفاده کنید و به جای if در اینجا من
374
00:15:44,000 –> 00:15:46,720
می خواهم alif را
375
00:15:46,720 –> 00:15:50,079
کاملا درست بگذارم، در غیر این صورت اگر بازیکن
376
00:15:50,079 –> 00:15:54,000
سمت راست را انتخاب کرد، درب درست را
377
00:15:54,000 –> 00:15:57,040
انتخاب کرد، اما آنها تغییر را انتخاب کردند، بنابراین سوئیچ
378
00:15:57,040 –> 00:15:58,959
درست
379
00:15:58,959 –> 00:16:01,600
است، ما می دانیم که بازیکن برنده است. از
380
00:16:01,600 –> 00:16:02,959
تعویض
381
00:16:02,959 –> 00:16:04,399
و من می خواهم آن را در نظرات اینجا بگذارم،
382
00:16:04,399 –> 00:16:06,839
سپس بازیکن از
383
00:16:06,839 –> 00:16:10,880
تعویض کامل برنده می شود و سپس ما
384
00:16:10,880 –> 00:16:14,399
همه آن داده ها را نشان می دهیم که خوب به نظر می
385
00:16:14,399 –> 00:16:17,120
رسد همه چیز یکسان خواهد بود و اکنون
386
00:16:17,120 –> 00:16:17,600
387
00:16:17,600 –> 00:16:20,480
زمانی که تعداد سوئیچ ها وجود ندارد، زمانی خواهد بود که و
388
00:16:20,480 –> 00:16:22,000
آنها تصمیم گرفتند تا
389
00:16:22,000 –> 00:16:23,759
زمانی که تعداد سوئیچها تغییر کند، بنابراین من فقط میخواهم
390
00:16:23,759 –> 00:16:26,320
از شر آن خلاص
391
00:16:26,320 –> 00:16:27,360
شوم و سپس مطمئن شوم که
392
00:16:27,360 –> 00:16:29,680
در هنگام شمارش سوئیچ تا اینجا صدا زده میشود،
393
00:16:29,680 –> 00:16:32,959
بله، تعداد یک سوئیچ خوب است، بنابراین ما میخواهیم
394
00:16:32,959 –> 00:16:36,560
یکی را به آن اضافه کنیم. این شمارش
395
00:16:36,560 –> 00:16:39,519
خوب است، بنابراین اکنون من فقط می خواهم
396
00:16:39,519 –> 00:16:40,160
تمام این
397
00:16:40,160 –> 00:16:43,839
ctrl c را کپی کنم و سپس
398
00:16:43,839 –> 00:16:47,759
با استفاده از ctrl v آن را در اینجا بچسبانم و اکنون می خواهم بدانم
399
00:16:47,759 –> 00:16:51,360
آیا پخش کننده درب صحیح
400
00:16:51,360 –> 00:16:52,639
401
00:16:52,639 –> 00:16:57,040
را انتخاب نکرده است و سپس سوئیچ را انتخاب نکرده است.
402
00:16:57,680 –> 00:17:02,079
این به این معنی است که بازیکن
403
00:17:02,399 –> 00:17:05,760
از تعویض
404
00:17:05,760 –> 00:17:10,799
نشدن در اینجا باخت من میخواهم بازیکن را
405
00:17:11,359 –> 00:17:13,838
از دست داده
406
00:17:14,480 –> 00:17:17,599
و سپس بازیکن تصمیم گرفت سوئیچ
407
00:17:17,599 –> 00:17:18,799
نکند، بنابراین
408
00:17:18,799 –> 00:17:22,880
من سوئیچ نمیگذارم و بقیه چیزها باید
409
00:17:22,880 –> 00:17:26,480
خوب ب