در این مطلب، ویدئو پایتون پاپ: ترسیم بردارهای سه بعدی با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:06:00
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,600 –> 00:00:05,900
[موسیقی]
2
00:00:08,960 –> 00:00:11,040
سلام به همه این پایتون پاپ است
3
00:00:11,040 –> 00:00:12,799
یک سری ویدیوی سریع که
4
00:00:12,799 –> 00:00:15,360
توابع و دستورات مختلف پایتون را توضیح می دهد
5
00:00:15,360 –> 00:00:16,800
و در ویدیوی امروز ما به
6
00:00:16,800 –> 00:00:19,199
سرعت به ترسیم بردارهای سه بعدی
7
00:00:19,199 –> 00:00:21,439
در پایتون می پردازیم و بسته ای که قرار
8
00:00:21,439 –> 00:00:22,400
است از آن استفاده کنیم
9
00:00:22,400 –> 00:00:25,599
قرار است نمودار نقطه pi matplotlib باشد،
10
00:00:25,599 –> 00:00:31,840
پس بیایید آن را به عنوان plt وارد کنیم،
11
00:00:32,479 –> 00:00:36,160
12
00:00:36,160 –> 00:00:37,520
پس حالا که آن بسته را وارد کرده ایم،
13
00:00:37,520 –> 00:00:39,040
اگر از ویدیوی پاپ قبلی پایتون به خاطر دارید، حاصل
14
00:00:39,040 –> 00:00:40,719
ضرب
15
00:00:40,719 –> 00:00:42,960
دو بردار را انجام دادیم
16
00:00:42,960 –> 00:00:45,120
و آن بردار حاصل متعامد بود،
17
00:00:45,120 –> 00:00:48,239
بنابراین من m این است که
18
00:00:48,239 –> 00:00:50,480
فقط از همان بردارها استفاده مجدد
19
00:00:50,480 –> 00:00:54,000
کنیم، بنابراین مقداری بردار u داریم که
20
00:00:54,000 –> 00:00:58,559
2 3 1 بردار v بود که
21
00:00:58,559 –> 00:01:01,760
گفتیم 0 5 4 است
22
00:01:01,760 –> 00:01:04,479
و سپس آن نتیجه حاصل ضرب
23
00:01:04,479 –> 00:01:05,280
متقاطع که
24
00:01:05,280 –> 00:01:09,200
q نام گذاری کردیم 7
25
00:01:09,200 –> 00:01:12,960
منفی 8 10 بود. با
26
00:01:12,960 –> 00:01:14,159
تنظیم شکل خود شروع می کنیم،
27
00:01:14,159 –> 00:01:18,000
بنابراین می گوییم که انجیر
28
00:01:18,000 –> 00:01:22,159
شکل نقطه نمودار خواهد بود و ما آن را به
29
00:01:22,159 –> 00:01:24,000
30
00:01:24,000 –> 00:01:28,159
عنوان یک طرح 3 بعدی برای محور خود تنظیم می کنیم،
31
00:01:28,159 –> 00:01:31,920
بنابراین
32
00:01:31,920 –> 00:01:35,280
اگر ما بودیم، طرح ریزی برابر با 3 بعدی خواهد بود. برای اجرای این کار اکنون
33
00:01:35,280 –> 00:01:37,840
می توانید ببینید که ما ساده خود را دریافت می کنیم
34
00:01:37,840 –> 00:01:39,759
شکل سه بعدی
35
00:01:39,759 –> 00:01:41,759
اکنون به این نگاه می کنیم، اجازه دهید جلوتر برویم و
36
00:01:41,759 –> 00:01:43,280
حد x
37
00:01:43,280 –> 00:01:46,479
حد y و حد z خود را تنظیم کنیم زیرا می دانیم x
38
00:01:46,479 –> 00:01:49,520
که ستون i بین 0
39
00:01:49,520 –> 00:01:53,119
و 7 است. بنابراین من می خواهم حد x خود را
40
00:01:53,119 –> 00:01:57,040
با x نقطه زیر خط تنظیم کنم.
41
00:01:57,040 –> 00:02:00,719
x دست و ما می خواهیم
42
00:02:00,719 –> 00:02:01,200
43
00:02:01,200 –> 00:02:04,640
کاما حد پایین یا حد بالایی خود را در داخل پرانتز قرار
44
00:02:04,640 –> 00:02:08,318
دهیم، بنابراین اجازه دهید منفی 1 را
45
00:02:08,318 –> 00:02:10,720
تا 10 انجام دهیم تا بتوانیم آن را در بر بگیریم و
46
00:02:10,720 –> 00:02:12,400
وقتی دوباره این را اجرا کنیم،
47
00:02:12,400 –> 00:02:15,360
می بینیم که محور ما واقعاً
48
00:02:15,360 –> 00:02:16,560
49
00:02:16,560 –> 00:02:20,640
آن را تغییر می دهد. محور x حالا بیایید حد y را تنظیم کنیم
50
00:02:20,640 –> 00:02:22,800
و این را کپی کنیم و تنها چیزی
51
00:02:22,800 –> 00:02:23,840
که میخواهیم تغییر دهیم
52
00:02:23,840 –> 00:02:27,120
این است که x به y و آن یکی که
53
00:02:27,120 –> 00:02:29,360
به ستون j ما نگاه میکند، بنابراین بیایید از
54
00:02:29,360 –> 00:02:31,599
منفی 10 به 10 برویم
55
00:02:31,599 –> 00:02:35,200
و اکنون z ما
56
00:02:35,200 –> 00:02:37,519
آن را تغییر دهد. y به یک z از خط قبلی
57
00:02:37,519 –> 00:02:39,680
و ما میخواهیم آن را
58
00:02:39,680 –> 00:02:43,440
از 0 تا 10 انجام دهیم. با
59
00:02:43,440 –> 00:02:45,519
تغییر همه آنهایی که در آنجا وجود دارد، نمودار خود را داریم
60
00:02:45,519 –> 00:02:46,480
61
00:02:46,480 –> 00:02:49,760
و می توانید مبدا 0
62
00:02:49,760 –> 00:02:53,200
0 0 را ببینید تقریباً جایی است که ماوس من در
63
00:02:53,200 –> 00:02:53,920
حال حاضر در آن قرار دارد
64
00:02:53,920 –> 00:02:55,680
شما می توانید ایجاد کنید. اگر بخواهید بیشتر تعریف شده است،
65
00:02:55,680 –> 00:02:57,920
اما در حال حاضر اجازه دهید به جلو برویم و
66
00:02:57,920 –> 00:02:59,840
این بردارها
67
00:02:59,840 –> 00:03:01,920
را برای رسم رسم کنیم برداری که می دانیم
68
00:03:01,920 –> 00:03:04,239
بزرگی و جهت
69
00:03:04,239 –> 00:03:06,239
آن است، اما می تواند در هر نقطه ای از طرح باشد، بنابراین
70
00:03:06,239 –> 00:03:07,440
ما به نقطه شروعی نیاز خواهیم داشت،
71
00:03:07,440 –> 00:03:10,480
پس بیایید جلو برویم و
72
00