در این مطلب، ویدئو بازی مار و سیب در پایتون pygame – 7. اضافه کردن موسیقی پس زمینه,تصویر | آموزش پروژه پایتون با زیرنویس فارسی را برای دانلود قرار داده ام. شما میتوانید با پرداخت 15 هزار تومان ، این ویدیو به علاوه تمامی فیلم های سایت را دانلود کنید.اکثر فیلم های سایت به زبان انگلیسی می باشند. این ویدئو دارای زیرنویس فارسی ترجمه شده توسط هوش مصنوعی می باشد که میتوانید نمونه ای از آن را در قسمت پایانی این مطلب مشاهده کنید.
مدت زمان فیلم: 00:11:50
تصاویر این ویدئو:
قسمتی از زیرنویس این فیلم:
00:00:01,040 –> 00:00:03,760
تا اینجای کار پروژه ما به خوبی کار می کند، از نظر
2
00:00:03,760 –> 00:00:05,120
عملکرد درست است،
3
00:00:05,120 –> 00:00:07,839
اما به نظر نمی رسد خیلی فانتزی باشد،
4
00:00:07,839 –> 00:00:09,200
زیرا هیچ موسیقی ندارد
5
00:00:09,200 –> 00:00:11,759
، پس زمینه کسل کننده است، بنابراین در این
6
00:00:11,759 –> 00:00:12,880
جلسه uh ما می
7
00:00:12,880 –> 00:00:14,799
خواهیم موسیقی پس زمینه و همچنین
8
00:00:14,799 –> 00:00:16,079
بافت پس زمینه یا پس زمینه را اضافه کنیم.
9
00:00:16,079 –> 00:00:19,600
برای این بازی، کاری که ما انجام می دهیم این
10
00:00:19,600 –> 00:00:20,400
است که
11
00:00:20,400 –> 00:00:23,039
هر وقت مار در حال خوردن سیب است،
12
00:00:23,039 –> 00:00:23,920
موسیقی
13
00:00:23,920 –> 00:00:27,199
هایی مانند دینگ یا چیزی مانند زمانی که مار
14
00:00:27,199 –> 00:00:29,679
با خودش برخورد می کند پخش می کند، موسیقی دیگری پخش می کنیم
15
00:00:29,679 –> 00:00:30,320
16
00:00:30,320 –> 00:00:31,599
و سپس در پس زمینه
17
00:00:31,599 –> 00:00:33,920
نیز به پخش برخی از آن ها ادامه می دهیم. موسیقی پس ابتدا
18
00:00:33,920 –> 00:00:37,360
بیایید سناریوی سیب خوری میان وعده بگیریم،
19
00:00:37,360 –> 00:00:41,120
بنابراین قبل از هر چیز به یک کلیپ موسیقی کوتاه نیاز دارید،
20
00:00:41,120 –> 00:00:44,399
بنابراین من در گوگل
21
00:00:44,399 –> 00:00:47,039
این وب سایت زیبا را پیدا کردم کتابخانه سه صدا
22
00:00:47,039 –> 00:00:49,200
که این صدای دنگ را دارد، بنابراین ببینید
23
00:00:49,200 –> 00:00:52,160
آیا این صدای پیوند را پخش می
24
00:00:52,719 –> 00:00:57,680
کنید، چانه را ببینید تا
25
00:00:57,680 –> 00:01:00,160
هنگامی که snake it apple را پخش می کنیم، در
26
00:01:00,160 –> 00:01:02,160
فهرست منابع آن فایل را دانلود
27
00:01:02,160 –> 00:01:05,199
کردم، بگو ding.mp3
28
00:01:05,199 –> 00:01:08,560
و برای تصادفی
29
00:01:08,640 –> 00:01:10,560
که در واقع با آن برخورد می کند، ما
30
00:01:10,560 –> 00:01:13,040
این موسیقی را خوب پخش می
31
00:01:13,040 –> 00:01:15,520
کنیم، وقتی که شما Google on Pie بازی پای
32
00:01:15,520 –> 00:01:17,280
بازی را انجام دهید.
33
00:01:17,280 –> 00:01:19,439
این کلاس را در بازی پای به نام mix پیدا خواهید کرد
34
00:01:19,439 –> 00:01:20,880
35
00:01:20,880 –> 00:01:24,640
که دارای یک عنصر صوتی است،
36
00:01:24,640 –> 00:01:27,439
بنابراین ما از مخلوط بازی پای برای
37
00:01:27,439 –> 00:01:28,400
پخش موسیقی استفاده خواهیم کرد
38
00:01:28,400 –> 00:01:30,159
و در ابتدا باید
39
00:01:30,159 –> 00:01:32,240
در آن نقطه مخلوط نقطه بازی پای انجام دهید، پس بیایید این کار را انجام دهیم.
40
00:01:32,240 –> 00:01:32,720
41
00:01:32,720 –> 00:01:36,479
که مدل مخلوط را مقدار دهی اولیه می کند،
42
00:01:36,479 –> 00:01:38,159
بنابراین اجازه دهید ابتدا وارد حالت ذن مراقبه خود شوم،
43
00:01:38,159 –> 00:01:40,320
44
00:01:40,320 –> 00:01:43,119
بنابراین هیچ حواس پرتی وجود ندارد، حالا شما
45
00:01:43,119 –> 00:01:44,560
دور شوید رفیق،
46
00:01:44,560 –> 00:01:48,399
بنابراین اینجا در
47
00:01:48,399 –> 00:01:51,200
init می گویم
48
00:01:53,040 –> 00:01:55,840
نقطه مخلوط در pygame.mixture.init بنابراین
49
00:01:55,840 –> 00:01:58,240
ماژول صدای من
50
00:01:58,240 –> 00:02:02,000
در حال حاضر زمانی که من یک برخورد دارم
51
00:02:02,000 –> 00:02:04,880
یا بیایید بگوییم
52
00:02:05,759 –> 00:02:09,280
بله، ما می خواهیم یواشکی بخوریم سیب،
53
00:02:09,280 –> 00:02:10,878
من می خواهم موسیقی را
54
00:02:10,878 –> 00:02:13,280
پخش کنم، بنابراین شما چگونه آن را پخش می کنید، بنابراین شما فقط می گویید
55
00:02:13,280 –> 00:02:16,319
با ترکیب نقطه بازی، صدای نقطه
56
00:02:16,319 –> 00:02:19,440
خوب است و در صدایی که استفاده خواهید کرد
57
00:02:19,440 –> 00:02:24,800
منابع من از موسیقی دینگ استفاده خواهم کرد
58
00:02:25,200 –> 00:02:27,200
و بیایید این را در متغیری
59
00:02:27,200 –> 00:02:28,480
به نام صدا ذخیره کنیم
60
00:02:28,480 –> 00:02:31,200
و سپس فقط میتوانی بگوییم پای بازی نقطه
61
00:02:31,200 –> 00:02:32,239
مخلوط نقطه
62
00:02:32,239 –> 00:02:38,720
صدای نقطه پخش به طوری که صدا را پخش کند،
63
00:02:39,440 –> 00:02:43,680
بنابراین روی اجرای آن کلیک راست میکنم تا
64
00:02:43,760 –> 00:02:47,120
ببینم وقتی مار به سیب برخورد کرد، پخش خواهد شد.
65
00:02:47,120 –> 00:02:48,480
موسیقی ج با
66
00:02:48,480 –> 00:02:52,400
دقت گوش کنید ببینید
67
00:02:52,400 –> 00:02:55,360
مشکلی نیست و وقتی با هم برخورد
68
00:02:55,360 –> 00:02:56,480
کرد، موسیقی کرش را پخش میکنید،
69
00:02:56,480 –> 00:02:59,840
بنابراین اینجا
70
00:03:00,000 –> 00:03:04,000
من فقط میگویم کرش،
71
00:03:04,000 –> 00:03:07,760
پس بیایید طعم آن را هم بچشیم
72
00:03:07,840 –> 00:03:11,680
تا بچهها خوب کار میکنند
73
00:03:11,680 –> 00:03:14,560
ببینند بازی شما به پایان رسیده است امتیاز شما
74
00:03:14,560 –> 00:03:15,120
سه است،
75
00:03:15,120 –> 00:03:19,200
بنابراین صدایی که الان دیدید
76
00:03:19,200 –> 00:03:22,720
هر وقت در برنامه بزرگ
77
00:03:22,720 –> 00:03:25,120
خود متوجه شدید که
78
00:03:25,120 –> 00:03:26,159
خطوط کد
79
00:03:26,159 –> 00:03:28,560
را تکرار می کنید، بهتر است آنها را در یک تابع
80
00:03:28,560 –> 00:03:29,680
در اینجا
81
00:03:29,680 –> 00:03:31,280
بین این دو خط و این دو
82
00:03:31,280 –> 00:03:34,319
خط قرار دهید، تنها تفاوت این
83
00:03:34,319 –> 00:03:36,879
نام صدا است، بنابراین کاری که می توانم انجام دهم این است که می توانم قرار دهم.
84
00:03:36,879 –> 00:03:37,599
85
00:03:37,599 –> 00:03:40,959
این دو به تابعی
86
00:03:40,959 –> 00:03:46,159
به نام پخش صدا تبدیل میشوند، فرض کنید شما میدانید
87
00:03:46,159 –> 00:03:49,120
و ما میتوانیم نام صدا
88
00:03:49,120 –> 00:03:50,400
را نیز عرضه کنیم، بنابراین
89
00:03:50,400 –> 00:03:54,080
اینجا را ببینید که میتوانم
90
00:03:54,080 –> 00:03:57,760
صدای پخش نقطهای سلولی را انجام دهم، اما باید به
91
00:03:57,760 –> 00:03:59,360
این تابع بگویم که باید صدا را
92
00:03:59,360 –> 00:04:02,640
پخش کند. من فقط می گویم ding در اینجا
93
00:04:02,640 –> 00:04:07,200
که می توانم آن را به عنوان صدای ورودی دریافت کنم
94
00:04:07,200 –> 00:04:09,840
و در اینجا می توانم آن را به
95
00:04:09,840 –> 00:04:11,760
رشته فرمت پایتون تبدیل کنم
96
00:04:11,760 –> 00:04:15,599
و در اینجا اگر متغیر صدا دارید، بنابراین
97
00:04:15,599 –> 00:04:17,759
هر چیزی را که اینجا پاس می
98
00:04:17,759 –> 00:04:22,079
کنید سعی می کند آن فایل mp3 نقطه ای را بارگیری کند،
99
00:04:22,079 –> 00:04:26,639
بنابراین در اینجا در در این صورت خراب خواهد شد
100
00:04:27,440 –> 00:04:31,199
و
101
00:04:31,199 –> 00:04:33,199
حالا فردا اگر میخواهید 10
102
00:04:33,199 –> 00:04:35,120
صدای دیگر پخش کنید، فقط آن تابع را با
103
00:04:35,120 –> 00:04:35,600
104
00:04:35,600 –> 00:04:37,520
نام فایل فراخوانی کنید، اگر نمیخواهید
105
00:04:37,520 –> 00:04:39,120
از نام فایل استفاده کنید، میتوانید
106
00:04:39,120 –> 00:04:40,479
اینجا را بررسی کنید، مثل اینکه
107
00:04:40,479 –> 00:04:43,280
صدا برابر با ding است، پس این فایل شماست.
108
00:04:43,280 –> 00:04:43,680
109
00:04:43,680 –> 00:04:47,440
بسیار خوب، بنابراین شما می توانید آن را اجرا کنید
110
00:04:47,440 –> 00:04:50,880
، درست کار می کند، اکنون می خواهم
111
00:04:50,880 –> 00:04:52,479
موسیقی پس زمینه را نیز
112
00:04:52,479 –> 00:04:53,840
در حین بازی پخش کنم، می دانید که
113
00:04:53,840 –> 00:04:55,680
می خواهید موسیقی خوبی بشنوید،
114
00:04:55,680 –> 00:04:58,320
بنابراین من این موسیقی پس زمینه را
115
00:04:58,320 –> 00:04:58,720
116
00:04:58,720 –> 00:05:02,880
از کتابخانه صوتی یوتیوب دانلود کردم
117
00:05:04,320 –> 00:05:06,160
تا موسیقی در پسزمینه پخش میشود،
118
00:05:06,160 –> 00:05:08,240
بنابراین من یک
119
00:05:08,240 –> 00:05:10,560
تابع به نام پخش
120
00:05:10,560 –> 00:05:13,919
موسیقی پسزمینه را
121
00:05:14,160 –> 00:05:18,880
در اینجا در اینجا تعریف میکنم، آن موسیقی را پخش میکنم، بنابراین
122
00:05:19,039 –> 00:05:22,400
اکنون این بار به جای
123
00:05:22,400 –> 00:05:25,680
صدا از موسیقی استفاده خواهم کرد،
124
00:05:25,680 –> 00:05:28,320
بنابراین تفاوت بین موسیقی و
125
00:05:28,320 –> 00:05:30,160
صدا در این است که صدا فقط یکی است. زمان
126
00:05:30,160 –> 00:05:31,919
مانند ding یا crash
127
00:05:31,919 –> 00:05:34,560
music مانند یک موسیقی طولانی است که شما معمولاً از آن
128
00:05:34,560 –> 00:05:39,000
به عنوان موسیقی پسزمینه و
129
00:05:39,000 –> 00:05:42,000
منابع استفاده
130
00:05:42,479 –> 00:05:45,680
میکنید و سپس
131
00:05:45,680 –> 00:05:51,440
بازی dot را خریداری میکنید، مطمئن شوید که موسیقی نقطه پخش
132
00:05:51,440 –> 00:05:53,280
میشود تا موسیقی پخش شود و
133